Denkverbot
Page 37 of 50
Page 37 of 50 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38 ... 43 ... 50
Re: Denkverbot
Speare Shaker wrote:Speare Shaker wrote:aben wrote:Speare Shaker wrote:aben wrote:
Ne utječu na ocjenu. Ocjena pravednosti postupka je neopterećena posljedicami. Nešto je pravedno ili ni apriori. Da ni tako, kako bi uopće mogli živiti?
Ne postoji ništa što bi bilo a priori pravedno odnosno dobro.
Kao što vidiš, živi smo, bez obzira na tu činjenicu.
Ma životarimo, al ne bi mogli ni to da se koliko toliko ne moremo osloniti na apriori ocjenu pravednosti. Ne bi se mogli orjentirati. Recimo, činilo bi nan se da je lakta je pravedno, jer proizvodi poželjne posljedice..
U biti se oslanjamo na vlastitu vjeru. Mi zapravo živimo od vlastite vjere.
Ili životarimo, ako baš tako hoćeš.
Pri tome ne mislim primarno na vjeru u religijsko-teološkom smislu te riječi, premda i ona ima nemalu ulogu u činjenici da usprkos svemu uspjevamo preživjeti odnosno životariti.
Pri tome mislim na vjeru u onom smislu i značenju u našem životu kako ju je objasnio Erich Fromm.
Da, vjera, ali vjera u apriori koncepte.
Mi nemojmo dokaza da je je to zapravo pravedno, ali osićomo da je.
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Re: Denkverbot
aben wrote:Speare Shaker wrote:Speare Shaker wrote:aben wrote:Speare Shaker wrote:aben wrote:
Ne utječu na ocjenu. Ocjena pravednosti postupka je neopterećena posljedicami. Nešto je pravedno ili ni apriori. Da ni tako, kako bi uopće mogli živiti?
Ne postoji ništa što bi bilo a priori pravedno odnosno dobro.
Kao što vidiš, živi smo, bez obzira na tu činjenicu.
Ma životarimo, al ne bi mogli ni to da se koliko toliko ne moremo osloniti na apriori ocjenu pravednosti. Ne bi se mogli orjentirati. Recimo, činilo bi nan se da je lakta je pravedno, jer proizvodi poželjne posljedice..
U biti se oslanjamo na vlastitu vjeru. Mi zapravo živimo od vlastite vjere.
Ili životarimo, ako baš tako hoćeš.
Pri tome ne mislim primarno na vjeru u religijsko-teološkom smislu te riječi, premda i ona ima nemalu ulogu u činjenici da usprkos svemu uspjevamo preživjeti odnosno životariti.
Pri tome mislim na vjeru u onom smislu i značenju u našem životu kako ju je objasnio Erich Fromm.
Da, vjera, ali vjera u apriori koncepte.
Mi nemojmo dokaza da je je to zapravo pravedno, ali osićomo da je.
Osjećaji su varljivi.
Mi zapravo samo želimo živjeti odnosno preživljavati ili ako baš hoćeš, životariti, pa se zbog toga hvatamo i za slamku odnosno osjećaje.
Guest- Guest
Re: Denkverbot
Speare Shaker wrote:aben wrote:Speare Shaker wrote:Speare Shaker wrote:aben wrote:Speare Shaker wrote:aben wrote:
Ne utječu na ocjenu. Ocjena pravednosti postupka je neopterećena posljedicami. Nešto je pravedno ili ni apriori. Da ni tako, kako bi uopće mogli živiti?
Ne postoji ništa što bi bilo a priori pravedno odnosno dobro.
Kao što vidiš, živi smo, bez obzira na tu činjenicu.
Ma životarimo, al ne bi mogli ni to da se koliko toliko ne moremo osloniti na apriori ocjenu pravednosti. Ne bi se mogli orjentirati. Recimo, činilo bi nan se da je lakta je pravedno, jer proizvodi poželjne posljedice..
U biti se oslanjamo na vlastitu vjeru. Mi zapravo živimo od vlastite vjere.
Ili životarimo, ako baš tako hoćeš.
Pri tome ne mislim primarno na vjeru u religijsko-teološkom smislu te riječi, premda i ona ima nemalu ulogu u činjenici da usprkos svemu uspjevamo preživjeti odnosno životariti.
Pri tome mislim na vjeru u onom smislu i značenju u našem životu kako ju je objasnio Erich Fromm.
Da, vjera, ali vjera u apriori koncepte.
Mi nemojmo dokaza da je je to zapravo pravedno, ali osićomo da je.
Osjećaji su varljivi.
Mi zapravo samo želimo živjeti odnosno preživljavati ili ako baš hoćeš, životariti, pa se zbog toga hvatamo i za slamku odnosno osjećaje.
A ne, ne, bar vode na denkverbotu svi želu dobro živiti. Zoč bi se inače bili vode?
Jo mislin da vode nemo čovika ki, primjerice, drži da je u redu vojno mobilizirati nekoga ki se tomu protivi. Jel tako?
I to ni zbog toga jer civilizacija tako nalože, ili jer bi takov vojnik bi bezvezan, nego jer držimo da čovikova odluka proizlazi iz nečega ča možda ni objašnjivo, ali jest neprikosnovena.
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Re: Denkverbot
aben wrote:Speare Shaker wrote:
Osjećaji su varljivi.
Mi zapravo samo želimo živjeti odnosno preživljavati ili ako baš hoćeš, životariti, pa se zbog toga hvatamo i za slamku odnosno osjećaje.
A ne, ne, bar vode na denkverbotu svi želu dobro živiti. Zoč bi se inače bili vode?
Jo mislin da vode nemo čovika ki, primjerice, drži da je u redu vojno mobilizirati nekoga ki se tomu protivi. Jel tako?
I to ni zbog toga jer civilizacija tako nalože, ili jer bi takov vojnik bi bezvezan, nego jer držimo da čovikova odluka proizlazi iz nečega ča možda ni objašnjivo, ali jest neprikosnovena.
Koji svi?
Kad je riječ o tako malom broju ljudi, nemaš niti neki veliki izbor mišljenja.
I zašto moram ponovo objašnjavati da dobro nije a prioran nego relativan pojam?
Po čemu je čovjekova odluka neprikosnovena makar možda nije objašnjiva?
Zato što je civilizacija tako odredila?
To je jedini iole smisleni i logičan odgovor na to pitanje, a sam si rekao da to nije razlog.
Zbog naših osjećaja?
Osjećaji su varljivi...
Guest- Guest
Re: Denkverbot
Speare Shaker wrote:aben wrote:Speare Shaker wrote:
Osjećaji su varljivi.
Mi zapravo samo želimo živjeti odnosno preživljavati ili ako baš hoćeš, životariti, pa se zbog toga hvatamo i za slamku odnosno osjećaje.
A ne, ne, bar vode na denkverbotu svi želu dobro živiti. Zoč bi se inače bili vode?
Jo mislin da vode nemo čovika ki, primjerice, drži da je u redu vojno mobilizirati nekoga ki se tomu protivi. Jel tako?
I to ni zbog toga jer civilizacija tako nalože, ili jer bi takov vojnik bi bezvezan, nego jer držimo da čovikova odluka proizlazi iz nečega ča možda ni objašnjivo, ali jest neprikosnovena.
Koji svi?
Kad je riječ o tako malom broju ljudi, nemaš niti neki veliki izbor mišljenja.
I zašto moram ponovo objašnjavati da dobro nije a prioran nego relativan pojam?
Po čemu je čovjekova odluka neprikosnovena makar možda nije objašnjiva?
Zato što je civilizacija tako odredila?
To je jedini iole smisleni i logičan odgovor na to pitanje, a sam si rekao da to nije razlog.
Zbog naših osjećaja?
Osjećaji su varljivi...
Ti, kic I jo.
I svejedno je koliki je broj- krez sve civilizacije, vrimena i uzraste, ljudi uvika osićaju isto- nešto nan govori ča je dobro a ča ni. To je apriori jer ga imaju i mola dica, nije civilizacijski jer ga imaju sve civilizacije, nije moda jer vridi unda kako i danas.
Jedinka se more zajebati pa reći da je dobro nešto ča ni, naravski. Pogotovo pod pritiskom. Ali, sedi u udobnu fotelju, neka ti neko natoči konjak, užge cigaret, ugasi televiziju i do ti malo vrimena da razmisliš je li prisilna mobilizacija dobro, retko ki će faliti protumačiti glos ki iznutro govori- to ni pravedno!
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Re: Denkverbot
kic wrote:
imas vremena procitati jednu knjigu?
nije o inflaciji
Na kraju šk godine sun reorganiziro svoju djelatnost da manje rodin, da imun nešto od života. Nakon preustroja sun moro izbociti košarku, seks, rodin i za vikend, a ozbiljno sun zapostavi forum i drogiranje...a za ne faliti, ove godine su i masline rodile... Tako da knjiga dolazi u obzir samo ako je malešna..
A za protuuslugu, preporučan knjižicu Viktora frankla, bog kojeg nismo svjesni, u kojoj da bi postavi neke svoje teze o logoterapiji tj pristupu psihoanalizi, frankl moro prvo etablirati čovika u stvarnosti, a time defakto potvrdi božju egzistenciju... Cool stuff
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Re: Denkverbot
pretpostavljam da je to ova: http://193.198.9.223/cgi-bin/wero.cgi?q=100121051423
malo drugaciji naslov ali
btw sta si stvarno sex izbacio wtf nisi starac, poslije ti uploadam onu
mislio sam na ovu: https://znanje.hr/product/a-guide-to-the-good-life/433392
nema je prevedena, negdje sam je nasao u pdf i dobro mi je sjela, doduse prvih 50tak str je mozda i za preskocit, ako vec imas povijesni pregled itd
Re: Denkverbot
Na mobitelu sun, pa mi je teško viditi, mislin da je ova
https://issuu.com/miropandur/docs/viktor_frankl_-_bog_kojega_nismo_sv
Tvoja imo preko 300 stranic!
I ll give it a go...
A seks..nis starac nego siromah:)
https://issuu.com/miropandur/docs/viktor_frankl_-_bog_kojega_nismo_sv
Tvoja imo preko 300 stranic!
I ll give it a go...
A seks..nis starac nego siromah:)
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Re: Denkverbot
Haha, sa si biće aktiviro CIA alarm, svaki ki posudi main kampf, lovac u žitu ili bog podsvijesti drob mu leti iznad kuće
One of the great fears many of us face is that despite all our effort and striving, we will discover at the end that we have wasted our life.- geez, ovo je on the spot. Ča si reko, da ćeš mi je uploadati?
A valjda postoju siromasi i siromasi. Jo dojdin doma umoran, s mišlju o ramsteku...a to nije baš seksi ko jagode, žele i ostalo u nine and a half weeks..
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Re: Denkverbot
Ty!
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Re: Denkverbot
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35492
2014-04-16
kic likes this post
Re: Denkverbot
Stoicizam nam nalože da se suzdržimo od užitka paljenja marksa i chick flicka, moraju na nečemu vježbati čitanje, a ako ostanu na toj razini, ionako bi izresli u čudovišta, ili da rečen ko masovni, u nakaze. Super mi je ota riječ:)
Thomas sowell je bi marksist ka je bi mladić, a jo sun uživo u knjigi pleme spiljskog medvida:))
Interesantno je kako te život vodi prema nečemu, i ako to ne nojdeš, uvik osićoš neku bužu u sebi. Ov naš je celi život bi filozof, a da se ni očešo o stoicizam. I unda kad nojdeš ča išćeš, it's like tailor made!
Thomas sowell je bi marksist ka je bi mladić, a jo sun uživo u knjigi pleme spiljskog medvida:))
Interesantno je kako te život vodi prema nečemu, i ako to ne nojdeš, uvik osićoš neku bužu u sebi. Ov naš je celi život bi filozof, a da se ni očešo o stoicizam. I unda kad nojdeš ča išćeš, it's like tailor made!
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Re: Denkverbot
aben wrote:
Ali, sedi u udobnu fotelju, neka ti neko natoči konjak, užge cigaret, ugasi televiziju i do ti malo vrimena da razmisliš je li prisilna mobilizacija dobro, retko ki će faliti protumačiti glos ki iznutro govori- to ni pravedno!
Lijepa pričica. Za djecu pred spavanje.
Prisilna mobilizacija nije dobra?
Kako za koga.
Za Putina i njegove generale s jedne strane predstavlja nadu u spas od brzog vojnog poraza, a s druge doduše rizik od onog političkog, makar doduše ne tako brzog.
Kako god okreneš, za nekoga je dobra.
Bilo za Putina i njegove generale, bilo za oporbu u Rusiji, koja je možda čak i fašistoidnija i gora od Putina, a možda ipak i nije.
Neću reći da je sve relativno, jer bi to bila notorne glupost, a ja takve izjave ne iznosim, ali da nam puno toga u razumjevanju svjetskih fenomena promiče zbog čega slabo razumijemo iole složenije fenomene, to je itekako istina.
Guest- Guest
Re: Denkverbot
Speare Shaker wrote:aben wrote:
Ali, sedi u udobnu fotelju, neka ti neko natoči konjak, užge cigaret, ugasi televiziju i do ti malo vrimena da razmisliš je li prisilna mobilizacija dobro, retko ki će faliti protumačiti glos ki iznutro govori- to ni pravedno!
Lijepa pričica. Za djecu pred spavanje.
Prisilna mobilizacija nije dobra?
Kako za koga.
Za Putina i njegove generale s jedne strane predstavlja nadu u spas od brzog vojnog poraza, a s druge doduše rizik od onog političkog, makar doduše ne tako brzog.
Kako god okreneš, za nekoga je dobra.
Bilo za Putina i njegove generale, bilo za oporbu u Rusiji, koja je možda čak i fašistoidnija i gora od Putina, a možda ipak i nije.
Neću reći da je sve relativno, jer bi to bila notorne glupost, a ja takve izjave ne iznosim, ali da nam puno toga u razumjevanju svjetskih fenomena promiče zbog čega slabo razumijemo iole složenije fenomene, to je itekako istina.
I da, ne pijem konjak i ne pušim, pa me se ne može potkupiti na taj način.
Doduše, ne može me se potkupiti ni na koji način, ali to je već druga priča.
Guest- Guest
Re: Denkverbot
aben wrote:
I svejedno je koliki je broj- krez sve civilizacije, vrimena i uzraste, ljudi uvika osićaju isto- nešto nan govori ča je dobro a ča ni.
Ako nam nešto to i govori, to samo znači da smo biased da donosimo takve zaključke.
Zašto?
Jer je to nositeljima i elitama u tim odnosno svim civilizacijama u interesu.
Da se razumijemo, nisam ja taj ovdje koji se zalaže za anarhiju, ali istinu valja reći naglas, jer tko će ako nećemo mi?
Dakle, riječ je o dudi varalici koja eliatama služi da bi mase lakše držali pod kontrolom i to na način da ih uvjeri kako je upravo to u najboljem interesu tih masa.
Nebitno što je to možda i istina, možda i nije, ali riječ je o manipulaciji i laži i oko razumjevanja toga ne smije biti kompromisa.
Zašto?
Jer je to dobro.
Po mojem mišljenju.
Laž je uvijek dobro razotkrivati kao takvu.
Moju definiciju laži pretpostavljam znaš. Ključna riječ je u tome namjera.
Last edited by Speare Shaker on 21/10/2022, 20:07; edited 1 time in total
Guest- Guest
Page 37 of 50 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38 ... 43 ... 50
Page 37 of 50
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum