Denkverbot
Page 43 of 50
Page 43 of 50 • 1 ... 23 ... 42, 43, 44 ... 46 ... 50
Re: Denkverbot
aben wrote:Ne ne, nis to misli, nego tvoja ocjena da je moja ocjena nepravde subjektivna je subjektivna. Moja ocjena nepravde je još uvika objektivna.Speare Shaker wrote:aben wrote:Pa, to je tvoja strogo individualna i subjektivna ocjenaSpeare Shaker wrote:aben wrote:Ma ni subjektivno.Speare Shaker wrote:aben wrote:Speare Shaker wrote:aben wrote:Nepravedno poskupljenje...prva četvrtina 21. stoljeća je za nami, a navodno ozbiljni ljudi usuđuju se izustiti riječi nepravedno poskupljenje bez da se sprdaju
Što je nepravda?
Po mon mišljenju, nepravda je slati državne inspektore koji ti, kad vidu da ti je proizvod skuplji negu učer, naplotu kaznu jer nemoš neku naljepnicu na vrotima butige
Dakle, shvaćanje nepravde pa time i pravde je strogo individualno i subjektivno.
Ako je tako, a po tvom mišljenju očito jest, tada ti je gore boldana ocjena jednostavno logički besmislena, jer svatko ima pravo na svoje shvaćanje tih pojmova.
Državno nasilje je nepravedno, objektivno.
To je tvoja strogo individualna i subjektivna ocjena.
Točno. Kada su u pitanju takvi apstraktni pojmovi kao što su: dobro, pravda (nepravda), sreća, ljubav itd., objektivno postoje samo strogo individualne i subjektivne ocjene.
Ona ni donesena na temelju nečijih dojmova, nego na temelju objektivnih principa tipa inicirano nasilje je nepravda, cijena je informacija i sl. Tu nemo mesta subjektivnosti.
To je samo tvoja strogo individualna i subjektivna ocjena.
Guest- Guest
Re: Denkverbot
Nope, to je moja strogo individualna i objektivna ocjenaSpeare Shaker wrote:aben wrote:Ne ne, nis to misli, nego tvoja ocjena da je moja ocjena nepravde subjektivna je subjektivna. Moja ocjena nepravde je još uvika objektivna.Speare Shaker wrote:aben wrote:Pa, to je tvoja strogo individualna i subjektivna ocjenaSpeare Shaker wrote:aben wrote:Ma ni subjektivno.Speare Shaker wrote:aben wrote:Speare Shaker wrote:aben wrote:Nepravedno poskupljenje...prva četvrtina 21. stoljeća je za nami, a navodno ozbiljni ljudi usuđuju se izustiti riječi nepravedno poskupljenje bez da se sprdaju
Što je nepravda?
Po mon mišljenju, nepravda je slati državne inspektore koji ti, kad vidu da ti je proizvod skuplji negu učer, naplotu kaznu jer nemoš neku naljepnicu na vrotima butige
Dakle, shvaćanje nepravde pa time i pravde je strogo individualno i subjektivno.
Ako je tako, a po tvom mišljenju očito jest, tada ti je gore boldana ocjena jednostavno logički besmislena, jer svatko ima pravo na svoje shvaćanje tih pojmova.
Državno nasilje je nepravedno, objektivno.
To je tvoja strogo individualna i subjektivna ocjena.
Točno. Kada su u pitanju takvi apstraktni pojmovi kao što su: dobro, pravda (nepravda), sreća, ljubav itd., objektivno postoje samo strogo individualne i subjektivne ocjene.
Ona ni donesena na temelju nečijih dojmova, nego na temelju objektivnih principa tipa inicirano nasilje je nepravda, cijena je informacija i sl. Tu nemo mesta subjektivnosti.
To je samo tvoja strogo individualna i subjektivna ocjena.
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Re: Denkverbot
aben wrote:Nope, to je moja strogo individualna i objektivna ocjenaSpeare Shaker wrote:aben wrote:Ne ne, nis to misli, nego tvoja ocjena da je moja ocjena nepravde subjektivna je subjektivna. Moja ocjena nepravde je još uvika objektivna.Speare Shaker wrote:aben wrote:Pa, to je tvoja strogo individualna i subjektivna ocjenaSpeare Shaker wrote:aben wrote:Ma ni subjektivno.Speare Shaker wrote:aben wrote:Speare Shaker wrote:aben wrote:Nepravedno poskupljenje...prva četvrtina 21. stoljeća je za nami, a navodno ozbiljni ljudi usuđuju se izustiti riječi nepravedno poskupljenje bez da se sprdaju
Što je nepravda?
Po mon mišljenju, nepravda je slati državne inspektore koji ti, kad vidu da ti je proizvod skuplji negu učer, naplotu kaznu jer nemoš neku naljepnicu na vrotima butige
Dakle, shvaćanje nepravde pa time i pravde je strogo individualno i subjektivno.
Ako je tako, a po tvom mišljenju očito jest, tada ti je gore boldana ocjena jednostavno logički besmislena, jer svatko ima pravo na svoje shvaćanje tih pojmova.
Državno nasilje je nepravedno, objektivno.
To je tvoja strogo individualna i subjektivna ocjena.
Točno. Kada su u pitanju takvi apstraktni pojmovi kao što su: dobro, pravda (nepravda), sreća, ljubav itd., objektivno postoje samo strogo individualne i subjektivne ocjene.
Ona ni donesena na temelju nečijih dojmova, nego na temelju objektivnih principa tipa inicirano nasilje je nepravda, cijena je informacija i sl. Tu nemo mesta subjektivnosti.
To je samo tvoja strogo individualna i subjektivna ocjena.
Ako je tvoja, onda je strogo individualna i subjektivna. Objektivne ocjene se donose na drugačiji način, uz prevladavajuću upotrebu znanosti, a pojmovi poput dobra, pravde, sreće, ljubavi itd. spadaju u domenu proučavanja filozofije koja kao što i sam znaš, nije znanost i nema objektivnost znanosti nego samo predstavlja suma sumarum individualnih i subjektivnih promišljanja i ocjena (ako i to).
Guest- Guest
Re: Denkverbot
A, ni moja izvorno, nego sun je prihvati.Speare Shaker wrote:aben wrote:Nope, to je moja strogo individualna i objektivna ocjenaSpeare Shaker wrote:aben wrote:Ne ne, nis to misli, nego tvoja ocjena da je moja ocjena nepravde subjektivna je subjektivna. Moja ocjena nepravde je još uvika objektivna.Speare Shaker wrote:aben wrote:Pa, to je tvoja strogo individualna i subjektivna ocjenaSpeare Shaker wrote:aben wrote:Ma ni subjektivno.Speare Shaker wrote:aben wrote:Speare Shaker wrote:aben wrote:Nepravedno poskupljenje...prva četvrtina 21. stoljeća je za nami, a navodno ozbiljni ljudi usuđuju se izustiti riječi nepravedno poskupljenje bez da se sprdaju
Što je nepravda?
Po mon mišljenju, nepravda je slati državne inspektore koji ti, kad vidu da ti je proizvod skuplji negu učer, naplotu kaznu jer nemoš neku naljepnicu na vrotima butige
Dakle, shvaćanje nepravde pa time i pravde je strogo individualno i subjektivno.
Ako je tako, a po tvom mišljenju očito jest, tada ti je gore boldana ocjena jednostavno logički besmislena, jer svatko ima pravo na svoje shvaćanje tih pojmova.
Državno nasilje je nepravedno, objektivno.
To je tvoja strogo individualna i subjektivna ocjena.
Točno. Kada su u pitanju takvi apstraktni pojmovi kao što su: dobro, pravda (nepravda), sreća, ljubav itd., objektivno postoje samo strogo individualne i subjektivne ocjene.
Ona ni donesena na temelju nečijih dojmova, nego na temelju objektivnih principa tipa inicirano nasilje je nepravda, cijena je informacija i sl. Tu nemo mesta subjektivnosti.
To je samo tvoja strogo individualna i subjektivna ocjena.
Ako je tvoja, onda je strogo individualna i subjektivna. Objektivne ocjene se donose na drugačiji način, uz prevladavajuću upotrebu znanosti, a pojmovi poput dobra, pravde, sreće, ljubavi itd. spadaju u domenu proučavanja filozofije koja kao što i sam znaš, nije znanost i nema objektivnost znanosti nego samo predstavlja suma sumarum individualnih i subjektivnih promišljanja i ocjena (ako i to).
Ali, svejedno, i da jest izvorno moja, to nišće ne bi govorilo o objektivnosti ili subjektivnosti tvrdnje.
Znanost ni nadređena objektvnosti, nego je objektivnost nadređena znanosti. Znanost se trudi biti objektivna, a ne obrnuto.
Moja tvrdnja je objektivna jer se oslanja se na istinu. Ako bi tu hotili uplesti znanost, by all means, uvedi je. Ali bojin se da bi na takovon mestu ona mogla jedino potvrditi svoju objektivnost ako ustvrdi da je takova tvrdnja objektivna, u suprotnom bi se samo diskreditirala.
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Re: Denkverbot
aben wrote:Speare Shaker wrote:aben wrote:Nope, to je moja strogo individualna i objektivna ocjenaSpeare Shaker wrote:aben wrote:Ne ne, nis to misli, nego tvoja ocjena da je moja ocjena nepravde subjektivna je subjektivna. Moja ocjena nepravde je još uvika objektivna.Speare Shaker wrote:aben wrote:Pa, to je tvoja strogo individualna i subjektivna ocjenaSpeare Shaker wrote:aben wrote:Ma ni subjektivno.Speare Shaker wrote:aben wrote:Speare Shaker wrote:aben wrote:Nepravedno poskupljenje...prva četvrtina 21. stoljeća je za nami, a navodno ozbiljni ljudi usuđuju se izustiti riječi nepravedno poskupljenje bez da se sprdaju
Što je nepravda?
Po mon mišljenju, nepravda je slati državne inspektore koji ti, kad vidu da ti je proizvod skuplji negu učer, naplotu kaznu jer nemoš neku naljepnicu na vrotima butige
Dakle, shvaćanje nepravde pa time i pravde je strogo individualno i subjektivno.
Ako je tako, a po tvom mišljenju očito jest, tada ti je gore boldana ocjena jednostavno logički besmislena, jer svatko ima pravo na svoje shvaćanje tih pojmova.
Državno nasilje je nepravedno, objektivno.
To je tvoja strogo individualna i subjektivna ocjena.
Točno. Kada su u pitanju takvi apstraktni pojmovi kao što su: dobro, pravda (nepravda), sreća, ljubav itd., objektivno postoje samo strogo individualne i subjektivne ocjene.
Ona ni donesena na temelju nečijih dojmova, nego na temelju objektivnih principa tipa inicirano nasilje je nepravda, cijena je informacija i sl. Tu nemo mesta subjektivnosti.
To je samo tvoja strogo individualna i subjektivna ocjena.
Ako je tvoja, onda je strogo individualna i subjektivna. Objektivne ocjene se donose na drugačiji način, uz prevladavajuću upotrebu znanosti, a pojmovi poput dobra, pravde, sreće, ljubavi itd. spadaju u domenu proučavanja filozofije koja kao što i sam znaš, nije znanost i nema objektivnost znanosti nego samo predstavlja suma sumarum individualnih i subjektivnih promišljanja i ocjena (ako i to).
Moja tvrdnja je objektivna jer se oslanja se na istinu.
To je samo tvoja strogo individualna i subjektivna ocjena.
Guest- Guest
Re: Denkverbot
aben wrote:Ako bi tu hotili uplesti znanost, by all means, uvedi je. Ali bojin se da bi na takovon mestu ona mogla jedino potvrditi svoju objektivnost ako ustvrdi da je takova tvrdnja objektivna, u suprotnom bi se samo diskreditirala.Speare Shaker wrote:aben wrote:Nope, to je moja strogo individualna i objektivna ocjenaSpeare Shaker wrote:aben wrote:Ne ne, nis to misli, nego tvoja ocjena da je moja ocjena nepravde subjektivna je subjektivna. Moja ocjena nepravde je još uvika objektivna.Speare Shaker wrote:aben wrote:Pa, to je tvoja strogo individualna i subjektivna ocjenaSpeare Shaker wrote:aben wrote:Ma ni subjektivno.Speare Shaker wrote:aben wrote:Speare Shaker wrote:aben wrote:Nepravedno poskupljenje...prva četvrtina 21. stoljeća je za nami, a navodno ozbiljni ljudi usuđuju se izustiti riječi nepravedno poskupljenje bez da se sprdaju
Što je nepravda?
Po mon mišljenju, nepravda je slati državne inspektore koji ti, kad vidu da ti je proizvod skuplji negu učer, naplotu kaznu jer nemoš neku naljepnicu na vrotima butige
Dakle, shvaćanje nepravde pa time i pravde je strogo individualno i subjektivno.
Ako je tako, a po tvom mišljenju očito jest, tada ti je gore boldana ocjena jednostavno logički besmislena, jer svatko ima pravo na svoje shvaćanje tih pojmova.
Državno nasilje je nepravedno, objektivno.
To je tvoja strogo individualna i subjektivna ocjena.
Točno. Kada su u pitanju takvi apstraktni pojmovi kao što su: dobro, pravda (nepravda), sreća, ljubav itd., objektivno postoje samo strogo individualne i subjektivne ocjene.
Ona ni donesena na temelju nečijih dojmova, nego na temelju objektivnih principa tipa inicirano nasilje je nepravda, cijena je informacija i sl. Tu nemo mesta subjektivnosti.
To je samo tvoja strogo individualna i subjektivna ocjena.
Ako je tvoja, onda je strogo individualna i subjektivna. Objektivne ocjene se donose na drugačiji način, uz prevladavajuću upotrebu znanosti, a pojmovi poput dobra, pravde, sreće, ljubavi itd. spadaju u domenu proučavanja filozofije koja kao što i sam znaš, nije znanost i nema objektivnost znanosti nego samo predstavlja suma sumarum individualnih i subjektivnih promišljanja i ocjena (ako i to).
Ne pada mi na pamet da uvodim znanost u rasprave o značenju pojmova kao što su dobro, pravda (nepravda), sreća, ljubav itd.
Razlog sam već naveo i zanimljivo je kako si ga uredno previdio ili prešutio.
Naime, takvi pojmovi ne mogu biti zbog objektivnih razloga dostupni znanostima, onim realnim, prirodnim i egzaktnim, a ostale znanstvene discipline koje nisu ni realne ni prirodne ni egzaktne nisu u stanju donijeti potpuno objektivne ocjene.
Rasprava o takvim pojmovima je u domeni fizozofije, a tek filozofija nije objektivna, ne nužno iz razloga što nije niti znanost, nego predstavlja sumu sumarum individualnih i subjektivnih promišljanja o tim pojmovima.
Guest- Guest
Re: Denkverbot
Ako je tvoja, onda je strogo individualna i subjektivna. Objektivne ocjene se donose na drugačiji način, uz prevladavajuću upotrebu znanosti, a pojmovi poput dobra, pravde, sreće, ljubavi itd. spadaju u domenu proučavanja filozofije koja kao što i sam znaš, nije znanost i nema objektivnost znanosti nego samo predstavlja suma sumarum individualnih i subjektivnih promišljanja i ocjena (ako i to).
Ako bi tu hotili uplesti znanost, by all means, uvedi je. Ali bojin se da bi na takovon mestu ona mogla jedino potvrditi svoju objektivnost ako ustvrdi da je takova tvrdnja objektivna, u suprotnom bi se samo diskreditirala.
Ne pada mi na pamet da uvodim znanost u rasprave o značenju pojmova kao što su dobro, pravda (nepravda), sreća, ljubav itd.
Razlog sam već naveo i zanimljivo je kako si ga uredno previdio ili prešutio.
Naime, takvi pojmovi ne mogu biti zbog objektivnih razloga dostupni znanostima, onim realnim, prirodnim i egzaktnim, a ostale znanstvene discipline koje nisu ni realne ni prirodne ni egzaktne nisu u stanju donijeti potpuno objektivne ocjene.
Rasprava o takvim pojmovima je u domeni fizozofije, a tek filozofija nije objektivna, ne nužno iz razloga što nije niti znanost, nego predstavlja sumu sumarum individualnih i subjektivnih promišljanja o tim pojmovima.
Ne razumin, ča sun previdi? Pa nakon ča si uve znanost u priču, napiso sun koliko nan ona vode more pomoći. Naravski, znanost tu nemo ča za reći, jer je objektivnost širi od znanosti. Objektivizam će govoriti o znanosti, a ne obrnuto.
Uglovnomu, moja tvrdnja jest objektivna, a to je na kraju jedino i bitno. Iniciranje nasilja je nepravda, a dizanje cijena u nebesa nije i ne more biti. Ota izjava je objektivna onoliko koliko i tvrdnja da je nebo gori, a zemlja doli.
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Re: Denkverbot
Moro sun okinuti citate, telefon mi se ruši ka pokušan citirati puno citatov....
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Re: Denkverbot
aben wrote:Ako je tvoja, onda je strogo individualna i subjektivna. Objektivne ocjene se donose na drugačiji način, uz prevladavajuću upotrebu znanosti, a pojmovi poput dobra, pravde, sreće, ljubavi itd. spadaju u domenu proučavanja filozofije koja kao što i sam znaš, nije znanost i nema objektivnost znanosti nego samo predstavlja suma sumarum individualnih i subjektivnih promišljanja i ocjena (ako i to).
Ako bi tu hotili uplesti znanost, by all means, uvedi je. Ali bojin se da bi na takovon mestu ona mogla jedino potvrditi svoju objektivnost ako ustvrdi da je takova tvrdnja objektivna, u suprotnom bi se samo diskreditirala.
Ne pada mi na pamet da uvodim znanost u rasprave o značenju pojmova kao što su dobro, pravda (nepravda), sreća, ljubav itd.
Razlog sam već naveo i zanimljivo je kako si ga uredno previdio ili prešutio.
Naime, takvi pojmovi ne mogu biti zbog objektivnih razloga dostupni znanostima, onim realnim, prirodnim i egzaktnim, a ostale znanstvene discipline koje nisu ni realne ni prirodne ni egzaktne nisu u stanju donijeti potpuno objektivne ocjene.
Rasprava o takvim pojmovima je u domeni fizozofije, a tek filozofija nije objektivna, ne nužno iz razloga što nije niti znanost, nego predstavlja sumu sumarum individualnih i subjektivnih promišljanja o tim pojmovima.
Ne razumin, ča sun previdi? Pa nakon ča si uve znanost u priču, napiso sun koliko nan ona vode more pomoći. Naravski, znanost tu nemo ča za reći, jer je objektivnost širi od znanosti. Objektivizam će govoriti o znanosti, a ne obrnuto.
Uglovnomu, moja tvrdnja jest objektivna, a to je na kraju jedino i bitno. Iniciranje nasilja je nepravda, a dizanje cijena u nebesa nije i ne more biti. Ota izjava je objektivna onoliko koliko i tvrdnja da je nebo gori, a zemlja doli.
Što si previdio?
Pa manje ili više sve što vrijedi.
Znanost sam uveo u priču kako bih ti pokazao kako se generalno gledano mogu uopće donijeti objektivni zaključci.
I da se razumijemo, to nije moguće svakoj znanosti odnosno znanstvenoj disciplini.
To je moguće samo realnim, prirodnim i egzaktnim znanostima. To nije moguće niti prirodnoj i egzaktnoj ali ipak samo formalnoj znanosti matematike koja je objektivna samo unutar svojih vlastitih formalističkih sustava, ali ne šire od toga.
Dakle, tvoja priča o nekakvoj objektivnoj vrijednosti tvojih tvrdnji jednostavno nema utemeljenja jer objektivne ocjene o pojmovima kao što su dobro, pravda, sreća, ljubav itd. uopće nisu moguće i to po definiciji.
Nima je bavi filozofija koja po definiciji nije i ne može biti objektivna pošto opet po definiciji predstavlja sumu sumarum individualnih i subjektivnih mišljenja, intepretacija, uvjerenja i stavova, široko rasprostranjenih ili ne sasvim svejedno (objektivna istina - do koje mogu doći jedino realne, prirodne i egzaktne znanosti ionako ne ovisi o raširenosti odnosno prihvaćenosti iste).
Dakle, tvoje intepretacije o objektivnoj istinitosti tvojih spomenutih tvrdnji nisu i ne mogu biti objektivno istinite i to po definiciji pa je u konačnici jasno kako predstavljaju samo tvoje individualna i subjektivna uvjerenja odnosno intepretacije.
Guest- Guest
Re: Denkverbot
Ratzinger ima baš dobre knjige, baš sam uronio u treću, naslovljena:"Osloboditi slobodu"..
what a fella!
Re: Denkverbot
Speare Shaker wrote:aben wrote:[size=47]Ako je tvoja, onda je strogo individualna i subjektivna. Objektivne ocjene se donose na drugačiji način, uz prevladavajuću upotrebu znanosti, a pojmovi poput dobra, pravde, sreće, ljubavi itd. spadaju u domenu proučavanja filozofije koja kao što i sam znaš, nije znanost i nema objektivnost znanosti nego samo predstavlja suma sumarum individualnih i subjektivnih promišljanja i ocjena (ako i to).
Ako bi tu hotili uplesti znanost, by all means, uvedi je. Ali bojin se da bi na takovon mestu ona mogla jedino potvrditi svoju objektivnost ako ustvrdi da je takova tvrdnja objektivna, u suprotnom bi se samo diskreditirala.
Ne pada mi na pamet da uvodim znanost u rasprave o značenju pojmova kao što su dobro, pravda (nepravda), sreća, ljubav itd.
Razlog sam već naveo i zanimljivo je kako si ga uredno previdio ili prešutio.
Naime, takvi pojmovi ne mogu biti zbog objektivnih razloga dostupni znanostima, onim realnim, prirodnim i egzaktnim, a ostale znanstvene discipline koje nisu ni realne ni prirodne ni egzaktne nisu u stanju donijeti potpuno objektivne ocjene.
Rasprava o takvim pojmovima je u domeni fizozofije, a tek filozofija nije objektivna, ne nužno iz razloga što nije niti znanost, nego predstavlja sumu sumarum individualnih i subjektivnih promišljanja o tim pojmovima.
Ne razumin, ča sun previdi? Pa nakon ča si uve znanost u priču, napiso sun koliko nan ona vode more pomoći. Naravski, znanost tu nemo ča za reći, jer je objektivnost širi od znanosti. Objektivizam će govoriti o znanosti, a ne obrnuto.
Uglovnomu, moja tvrdnja jest objektivna, a to je na kraju jedino i bitno. Iniciranje nasilja je nepravda, a dizanje cijena u nebesa nije i ne more biti. Ota izjava je objektivna onoliko koliko i tvrdnja da je nebo gori, a zemlja doli.
[/size]
Što si previdio?
Pa manje ili više sve što vrijedi.
Znanost sam uveo u priču kako bih ti pokazao kako se generalno gledano mogu uopće donijeti objektivni zaključci.
I da se razumijemo, to nije moguće svakoj znanosti odnosno znanstvenoj disciplini.
To je moguće samo realnim, prirodnim i egzaktnim znanostima. To nije moguće niti prirodnoj i egzaktnoj ali ipak samo formalnoj znanosti matematike koja je objektivna samo unutar svojih vlastitih formalističkih sustava, ali ne šire od toga.
Dakle, tvoja priča o nekakvoj objektivnoj vrijednosti tvojih tvrdnji jednostavno nema utemeljenja jer objektivne ocjene o pojmovima kao što su dobro, pravda, sreća, ljubav itd. uopće nisu moguće i to po definiciji.
Nima je bavi filozofija koja po definiciji nije i ne može biti objektivna pošto opet po definiciji predstavlja sumu sumarum individualnih i subjektivnih mišljenja, intepretacija, uvjerenja i stavova, široko rasprostranjenih ili ne sasvim svejedno (objektivna istina - do koje mogu doći jedino realne, prirodne i egzaktne znanosti ionako ne ovisi o raširenosti odnosno prihvaćenosti iste).
Dakle, tvoje intepretacije o objektivnoj istinitosti tvojih spomenutih tvrdnji nisu i ne mogu biti objektivno istinite i to po definiciji pa je u konačnici jasno kako predstavljaju samo tvoje individualna i subjektivna uvjerenja odnosno intepretacije.
To ča znanost ne more nišće reći o mojoj objektivnoj tvrdnji je samo pokazatelj koliko je znanost ograničena. Isto tako ni socijalisti nišće ne moru reći o nepravednim cijenama jer se ne putu ni u pravednost, ni u cijene. Zoč ih unda i spominjati, tako kljakaste?
Dakle, vode je prijepor jedino u slučaju da ti misliš kako je znanost jedini nočin za izgovoriti nwpto objektivno. Na početku rasprave si još bi držo vroto otvorena, , a sa u zanjin postu ko da si ih zatvori. Unda, je li hard science jedini nočin da rečeš nešto objektivno?
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Re: Denkverbot
Subjektivna naklapanja:)kic wrote:
Ratzinger ima baš dobre knjige, baš sam uronio u treću, naslovljena:"Osloboditi slobodu"..
what a fella!
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Re: Denkverbot
u subjektivnom doživljaju je apsolutna istina, kako je jednom rekao V.Devide, naš pokojni akademik i matematičar, a u činjenicama je relativna istina..
Re: Denkverbot
Još kad bi tu izjavu mogli eksperimentalno dokazatikic wrote:
u subjektivnom doživljaju je apsolutna istina, kako je jednom rekao V.Devide, naš pokojni akademik i matematičar, a u činjenicama je relativna istina..
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Re: Denkverbot
pa naveo je par primjera iz fizike kad se stvarnost tj činjenice su se mijenjale, tako da..
I am here just to recommend some liberating books
Re: Denkverbot
kic wrote:
u subjektivnom doživljaju je apsolutna istina, kako je jednom rekao V.Devide, naš pokojni akademik i matematičar, a u činjenicama je relativna istina..
U činjenicama je apsolutna istina. Na ovome svijetu nema ama baš ništa vrijednije od činjenica.
U našem ili bilo čijem drugom subjektivnom doživljaju samom po sebi ne leži nikakva činjenica ilitiga istina nego samo naše subjektivno poimanje nečega koje najčešće nema ama baš nikakve ili bar ne puno veze sa istinom odnosno činjenicama.
Pokojni Devide je bio fenomenalan, jako simpatičan čovjek, odličan matematičar i solidan haiku pjesnik. Ponekad mi se čini da je ovaj posljednji znak njegove osobnosti pred kraj njegovog života nekako prevladao.
Svi mi imamo svoje slabosti pa ih je imao i Devide.
Guest- Guest
Re: Denkverbot
kic wrote:
pa naveo je par primjera iz fizike kad se stvarnost tj činjenice su se mijenjale, tako da..
Činjenice se nikada ne mijenjaju. Samo naše poimanje istih.
Guest- Guest
Re: Denkverbot
aben wrote:
To ča znanost ne more nišće reći o mojoj objektivnoj tvrdnji je samo pokazatelj koliko je znanost ograničena.
Sve je na ovom svijetu ograničeno pa tako i znanost. Pitanje je samo na kojem nivou.
Evo, recimo ti sebi uoprno utvaraš kako iznosiš objektivne tvrdnje premda tu ocjenu nisi u stanju ničim iole vrijednim potkrijepiti.
Znanost je svoje ocjene itekako u stanju potkrijepiti raznovrsnim dokazima teorijske i/ili eksperimentalne/opažačke prirode.
To znači da si ti u puno većoj mjeri ograničen u odnosu na znanost i to je tako po definiciji.
I ne samo ti nego i svi ljudi, uključujući i mene.
Što se tiče tvojeg osjećaja za pravdu, nepravdu i slične pojmove, on je očito generiran prilično široko rasprostranjenim mišljenjem javnosti ilitiga društva.
U biti je vrlo blizak stavovima socijalista sa kojima si navodno vječito u sukobu i još si navodno žestoko protiv socijalizma.
Kada čitam tebe, kao da ponovo slušam svoje profesorice psihologije i sociologije u srednjoj školi, a to je još bilo vrijeme formalnog socijalizma.
Guest- Guest
Re: Denkverbot
Dobro sve je ograničeno na ovome svitu, ali ono o čemu sa govorimo je ograničenost znanosti, kojoj metoda ne dozvoljava da njanci imo stav o stvorima o kima mi vode govorimo.Speare Shaker wrote:aben wrote:
To ča znanost ne more nišće reći o mojoj objektivnoj tvrdnji je samo pokazatelj koliko je znanost ograničena.
Sve je na ovom svijetu ograničeno pa tako i znanost. Pitanje je samo na kojem nivou.
Evo, recimo ti sebi uoprno utvaraš kako iznosiš objektivne tvrdnje premda tu ocjenu nisi u stanju ničim iole vrijednim potkrijepiti.
Znanost je svoje ocjene itekako u stanju potkrijepiti raznovrsnim dokazima teorijske i/ili eksperimentalne/opažačke prirode.
To znači da si ti u puno većoj mjeri ograničen u odnosu na znanost i to je tako po definiciji.
I ne samo ti nego i svi ljudi, uključujući i mene.
Što se tiče tvojeg osjećaja za pravdu, nepravdu i slične pojmove, on je očito generiran prilično široko rasprostranjenim mišljenjem javnosti ilitiga društva.
U biti je vrlo blizak stavovima socijalista sa kojima si navodno vječito u sukobu i još si navodno žestoko protiv socijalizma.
Kada čitam tebe, kao da ponovo slušam svoje profesorice psihologije i sociologije u srednjoj školi, a to je još bilo vrijeme formalnog socijalizma.
Kako ti znoš da jo svoje objektivne tvrdnje ne morin potkrijepiti? Uopće me nisi pito da potkrijepin tvrdnje.
Znanost neka potkrjepljuje svoje tvrdnje, by all means. Ali ona o ovomu nemo ča za reći ko ča religija nemo ča za reći o ventilatorima.
To znoči da sun jo daleko manje ograničeniji od znanosti u ovin slučaju.
Izdokle tebi spoznaja o mojin osjećaju za pravdu? Pa jo ot osjećaj nika nis napiso na forumu, možda nika ni izusti, jer me srum onoga ča osićun.
O socijalizmu u drugin postu...
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Re: Denkverbot
aben wrote:Dobro sve je ograničeno na ovome svitu, ali ono o čemu sa govorimo je ograničenost znanosti, kojoj metoda ne dozvoljava da njanci imo stav o stvorima o kima mi vode govorimo.Speare Shaker wrote:aben wrote:
To ča znanost ne more nišće reći o mojoj objektivnoj tvrdnji je samo pokazatelj koliko je znanost ograničena.
Sve je na ovom svijetu ograničeno pa tako i znanost. Pitanje je samo na kojem nivou.
Evo, recimo ti sebi uoprno utvaraš kako iznosiš objektivne tvrdnje premda tu ocjenu nisi u stanju ničim iole vrijednim potkrijepiti.
Znanost je svoje ocjene itekako u stanju potkrijepiti raznovrsnim dokazima teorijske i/ili eksperimentalne/opažačke prirode.
To znači da si ti u puno većoj mjeri ograničen u odnosu na znanost i to je tako po definiciji.
I ne samo ti nego i svi ljudi, uključujući i mene.
Što se tiče tvojeg osjećaja za pravdu, nepravdu i slične pojmove, on je očito generiran prilično široko rasprostranjenim mišljenjem javnosti ilitiga društva.
U biti je vrlo blizak stavovima socijalista sa kojima si navodno vječito u sukobu i još si navodno žestoko protiv socijalizma.
Kada čitam tebe, kao da ponovo slušam svoje profesorice psihologije i sociologije u srednjoj školi, a to je još bilo vrijeme formalnog socijalizma.
Kako ti znoš da jo svoje objektivne tvrdnje ne morin potkrijepiti? Uopće me nisi pito da potkrijepin tvrdnje.
Znanost neka potkrjepljuje svoje tvrdnje, by all means. Ali ona o ovomu nemo ča za reći ko ča religija nemo ča za reći o ventilatorima.
To znoči da sun jo daleko manje ograničeniji od znanosti u ovin slučaju.
Izdokle tebi spoznaja o mojin osjećaju za pravdu? Pa jo ot osjećaj nika nis napiso na forumu, možda nika ni izusti, jer me srum onoga ča osićun.
O socijalizmu u drugin postu...
Točno je. Znanost me može ništa konkretno reći o pojmovima kao što su dobro, pravda, ljubav ili sreća. Baš ništa.
Kao što religija ne može ništa konkretno reći o ventilatorima, ako pod time podrazumjevamo tehničke naprave.
Kada kažem znanost, tada je jasno da govorim o realnim, egzaktnim i prirodnim znanostima, a zna se koje su to.
K vragu, fizika kao danas vjerojatno najvitalnija od tih znanosti čak nema niti egzaktnu definiciju materije koja ne bi bila samo grubo opisna i posredna, izražena pomoću drugih veličina (energija) pa kako će nešto konkretno reći o dobru ili pravdi ili sreći i ljubavi?
Ali znaš li što to zapravo znači?
Da nikakva objektivna definicija dobra, pravde, sreće i/ili ljubavi uopće nije moguća.
Nema takve, nije je nikada bilo i nikada je neće biti.
Mi smo u stanju baratati jedino svojim individualnim i subjektivnim objašnjenjima, mišljenjima i ničim više od toga.
Iz toga slijedi da si ti u boldanoj tvrdnji u teškoj zabludi, kao što je u zabludi svatko tko za sebe tvrdi isto.
Nama je objektivna istina van domene spoznaje znanosti, ako tako nešto uopće postoji jednostavno nedostupna, nespoznatljiva kao što nam je nemoguće letjeti svemirom poput Supermena i bez pomoći tehničkih naprava.
Možeš li letjeti svemirom poput Supermena i bez pomoći tehničkih naprava?
Apsolutno ne možeš.
Možeš li izjaviti bilo što objektivno van domene znanosti?
Apsolutno ne možeš.
Isto vrijedi i za mene i za sve ljude na svijetu u prošlosti i sadašnjosti, a tako će biti i u budućnosti.
I to je tako po definiciji. To je objektivna istina, sviđalo se to nekome ili ne. Sve ostalo je trlababalan.
Guest- Guest
Page 43 of 50 • 1 ... 23 ... 42, 43, 44 ... 46 ... 50
Page 43 of 50
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum