Marija 2.0
Page 4 of 5
Page 4 of 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Marija 2.0
aben wrote:Speare Shaker wrote:aben wrote:Speare Shaker wrote:aben wrote:
masovni govori da ne more, i ti si soma rekla da ako in se ne sviđo da napuštu crikvu, jer su znale di in je mesto kad su se zaređivale
Ma gdje sam ja rekao da ne može?
https://www.ex-iskon-pleme.com/t34079p20-marija-2-0#1426535
reko si apsolutno na moj post u kojin govorin da treta točka ne postoji.
Joj daj, ne cjepidlači.
Ili ako baš hoćeš, sad sam jasnije izrazio svoj stav, a ti nastavi cjepidlačiti.
Ionako se time uglavnom i baviš na ovom forumu. :p
jo ću, ako želin, cjepidlačiti.
ako sad tvrdiš da se more žaliti, ok, meni je sve isto.
još da se metilda dogovori mogu li se sestre žaliti na loš položaj u crikvi ili su znale čemu pristupaju, i moj poso vode je gotov.
:D ma ja mislim da naprosto ne shvaćaš
naime i časne i žene prije udaje jasno mogu vidjeti o čemu se radi - časne u svojoj dugoj pripremi za zvanje i žene u svom hodanju sa muškarcem za kojega se misle udati
moje je iskustvo da žene često imaju ružičaste naočale i ne mogu ili ne žele (a prije bih rekla ovo drugo) vidjeti jasne znakove koji ukazuju na buduće probleme
časne također mogu imati krizu zvanja i pokolebati se u svom pozivu
e sad, posve je jasno da se pravila institucije mogu mijenjati ako postoji određena kritička masa ili većina
no u ovom slučaju ne može se mijenjati nauk Crkve a to je nauk o dostojanstvu žene ma koliko god mi želio pripisati skretanje s teme
one žene koje u Crkvi ne prepoznaju taj nauk jednostavno su promašile poantu
ja se nikada nisam osjećala negativno diskriminirano, naprotiv doživjela sam samo pozitivne poruke od strane svih svećenika s kojima sam komunicirala
dapače, NZ i KKC jasno pokazuju kakav je status žene, pa čak i u onim antičkim vremenima ta poruka ostaje sasvim jasna bez obzira na primjenu i interpretaciju
No, u međuveremu sam razmišljala o jednoj drugoj stvari koja se iznjedrila iz ove raprave a to je tema o antikristu
rečeno je u nekoliko proroštava da će to biti osoba koja će odbaciti čistoću i odati se bludništvu
palo mi je na pamet da bi se to moglo odnositi na papu koji bi ukinuo celibat
ostaje nam da vidimo
Guest- Guest
Re: Marija 2.0
metilda wrote:aben wrote:Speare Shaker wrote:aben wrote:Speare Shaker wrote:
Ma gdje sam ja rekao da ne može?
https://www.ex-iskon-pleme.com/t34079p20-marija-2-0#1426535
reko si apsolutno na moj post u kojin govorin da treta točka ne postoji.
Joj daj, ne cjepidlači.
Ili ako baš hoćeš, sad sam jasnije izrazio svoj stav, a ti nastavi cjepidlačiti.
Ionako se time uglavnom i baviš na ovom forumu. :p
jo ću, ako želin, cjepidlačiti.
ako sad tvrdiš da se more žaliti, ok, meni je sve isto.
još da se metilda dogovori mogu li se sestre žaliti na loš položaj u crikvi ili su znale čemu pristupaju, i moj poso vode je gotov.
:D ma ja mislim da naprosto ne shvaćaš
naime i časne i žene prije udaje jasno mogu vidjeti o čemu se radi - časne u svojoj dugoj pripremi za zvanje i žene u svom hodanju sa muškarcem za kojega se misle udati
moje je iskustvo da žene često imaju ružičaste naočale i ne mogu ili ne žele (a prije bih rekla ovo drugo) vidjeti jasne znakove koji ukazuju na buduće probleme
časne također mogu imati krizu zvanja i pokolebati se u svom pozivu
e sad, posve je jasno da se pravila institucije mogu mijenjati ako postoji određena kritička masa ili većina
no u ovom slučaju ne može se mijenjati nauk Crkve a to je nauk o dostojanstvu žene ma koliko god mi želio pripisati skretanje s teme
one žene koje u Crkvi ne prepoznaju taj nauk jednostavno su promašile poantu
ja se nikada nisam osjećala negativno diskriminirano, naprotiv doživjela sam samo pozitivne poruke od strane svih svećenika s kojima sam komunicirala
dapače, NZ i KKC jasno pokazuju kakav je status žene, pa čak i u onim antičkim vremenima ta poruka ostaje sasvim jasna bez obzira na primjenu i interpretaciju
No, u međuveremu sam razmišljala o jednoj drugoj stvari koja se iznjedrila iz ove raprave a to je tema o antikristu
rečeno je u nekoliko proroštava da će to biti osoba koja će odbaciti čistoću i odati se bludništvu
palo mi je na pamet da bi se to moglo odnositi na papu koji bi ukinuo celibat
ostaje nam da vidimo
masovni, evo ponovila je da žene mogu viditi udoju li se za nasilnika.
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35490
2014-04-16
Re: Marija 2.0
aben wrote:metilda wrote:aben wrote:Speare Shaker wrote:aben wrote:
https://www.ex-iskon-pleme.com/t34079p20-marija-2-0#1426535
reko si apsolutno na moj post u kojin govorin da treta točka ne postoji.
Joj daj, ne cjepidlači.
Ili ako baš hoćeš, sad sam jasnije izrazio svoj stav, a ti nastavi cjepidlačiti.
Ionako se time uglavnom i baviš na ovom forumu. :p
jo ću, ako želin, cjepidlačiti.
ako sad tvrdiš da se more žaliti, ok, meni je sve isto.
još da se metilda dogovori mogu li se sestre žaliti na loš položaj u crikvi ili su znale čemu pristupaju, i moj poso vode je gotov.
:D ma ja mislim da naprosto ne shvaćaš
naime i časne i žene prije udaje jasno mogu vidjeti o čemu se radi - časne u svojoj dugoj pripremi za zvanje i žene u svom hodanju sa muškarcem za kojega se misle udati
moje je iskustvo da žene često imaju ružičaste naočale i ne mogu ili ne žele (a prije bih rekla ovo drugo) vidjeti jasne znakove koji ukazuju na buduće probleme
časne također mogu imati krizu zvanja i pokolebati se u svom pozivu
e sad, posve je jasno da se pravila institucije mogu mijenjati ako postoji određena kritička masa ili većina
no u ovom slučaju ne može se mijenjati nauk Crkve a to je nauk o dostojanstvu žene ma koliko god mi želio pripisati skretanje s teme
one žene koje u Crkvi ne prepoznaju taj nauk jednostavno su promašile poantu
ja se nikada nisam osjećala negativno diskriminirano, naprotiv doživjela sam samo pozitivne poruke od strane svih svećenika s kojima sam komunicirala
dapače, NZ i KKC jasno pokazuju kakav je status žene, pa čak i u onim antičkim vremenima ta poruka ostaje sasvim jasna bez obzira na primjenu i interpretaciju
No, u međuveremu sam razmišljala o jednoj drugoj stvari koja se iznjedrila iz ove raprave a to je tema o antikristu
rečeno je u nekoliko proroštava da će to biti osoba koja će odbaciti čistoću i odati se bludništvu
palo mi je na pamet da bi se to moglo odnositi na papu koji bi ukinuo celibat
ostaje nam da vidimo
masovni, evo ponovila je da žene mogu viditi udoju li se za nasilnika.
čvrsto stojim iza tog stava
Guest- Guest
Re: Marija 2.0
metilda wrote:aben wrote:Speare Shaker wrote:aben wrote:Speare Shaker wrote:
Ma gdje sam ja rekao da ne može?
https://www.ex-iskon-pleme.com/t34079p20-marija-2-0#1426535
reko si apsolutno na moj post u kojin govorin da treta točka ne postoji.
Joj daj, ne cjepidlači.
Ili ako baš hoćeš, sad sam jasnije izrazio svoj stav, a ti nastavi cjepidlačiti.
Ionako se time uglavnom i baviš na ovom forumu. :p
jo ću, ako želin, cjepidlačiti.
ako sad tvrdiš da se more žaliti, ok, meni je sve isto.
još da se metilda dogovori mogu li se sestre žaliti na loš položaj u crikvi ili su znale čemu pristupaju, i moj poso vode je gotov.
:D ma ja mislim da naprosto ne shvaćaš
naime i časne i žene prije udaje jasno mogu vidjeti o čemu se radi - časne u svojoj dugoj pripremi za zvanje i žene u svom hodanju sa muškarcem za kojega se misle udati
moje je iskustvo da žene često imaju ružičaste naočale i ne mogu ili ne žele (a prije bih rekla ovo drugo) vidjeti jasne znakove koji ukazuju na buduće probleme
časne također mogu imati krizu zvanja i pokolebati se u svom pozivu
e sad, posve je jasno da se pravila institucije mogu mijenjati ako postoji određena kritička masa ili većina
no u ovom slučaju ne može se mijenjati nauk Crkve a to je nauk o dostojanstvu žene ma koliko god mi želio pripisati skretanje s teme
one žene koje u Crkvi ne prepoznaju taj nauk jednostavno su promašile poantu
ja se nikada nisam osjećala negativno diskriminirano, naprotiv doživjela sam samo pozitivne poruke od strane svih svećenika s kojima sam komunicirala
dapače, NZ i KKC jasno pokazuju kakav je status žene, pa čak i u onim antičkim vremenima ta poruka ostaje sasvim jasna bez obzira na primjenu i interpretaciju
No, u međuveremu sam razmišljala o jednoj drugoj stvari koja se iznjedrila iz ove raprave a to je tema o antikristu
rečeno je u nekoliko proroštava da će to biti osoba koja će odbaciti čistoću i odati se bludništvu
palo mi je na pamet da bi se to moglo odnositi na papu koji bi ukinuo celibat
ostaje nam da vidimo
točno je, ne razumin;
koja je rozlika između nauka i pravila?
jel se nauk more minjati ako postoji kritična masa, ili ne more?
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35490
2014-04-16
Re: Marija 2.0
metilda wrote:aben wrote:metilda wrote:aben wrote:Speare Shaker wrote:
Joj daj, ne cjepidlači.
Ili ako baš hoćeš, sad sam jasnije izrazio svoj stav, a ti nastavi cjepidlačiti.
Ionako se time uglavnom i baviš na ovom forumu. :p
jo ću, ako želin, cjepidlačiti.
ako sad tvrdiš da se more žaliti, ok, meni je sve isto.
još da se metilda dogovori mogu li se sestre žaliti na loš položaj u crikvi ili su znale čemu pristupaju, i moj poso vode je gotov.
:D ma ja mislim da naprosto ne shvaćaš
naime i časne i žene prije udaje jasno mogu vidjeti o čemu se radi - časne u svojoj dugoj pripremi za zvanje i žene u svom hodanju sa muškarcem za kojega se misle udati
moje je iskustvo da žene često imaju ružičaste naočale i ne mogu ili ne žele (a prije bih rekla ovo drugo) vidjeti jasne znakove koji ukazuju na buduće probleme
časne također mogu imati krizu zvanja i pokolebati se u svom pozivu
e sad, posve je jasno da se pravila institucije mogu mijenjati ako postoji određena kritička masa ili većina
no u ovom slučaju ne može se mijenjati nauk Crkve a to je nauk o dostojanstvu žene ma koliko god mi želio pripisati skretanje s teme
one žene koje u Crkvi ne prepoznaju taj nauk jednostavno su promašile poantu
ja se nikada nisam osjećala negativno diskriminirano, naprotiv doživjela sam samo pozitivne poruke od strane svih svećenika s kojima sam komunicirala
dapače, NZ i KKC jasno pokazuju kakav je status žene, pa čak i u onim antičkim vremenima ta poruka ostaje sasvim jasna bez obzira na primjenu i interpretaciju
No, u međuveremu sam razmišljala o jednoj drugoj stvari koja se iznjedrila iz ove raprave a to je tema o antikristu
rečeno je u nekoliko proroštava da će to biti osoba koja će odbaciti čistoću i odati se bludništvu
palo mi je na pamet da bi se to moglo odnositi na papu koji bi ukinuo celibat
ostaje nam da vidimo
masovni, evo ponovila je da žene mogu viditi udoju li se za nasilnika.
čvrsto stojim iza tog stava
a ča ako poludi kasnije zbog ozljede mozga nakon prometne nesriće? je i to supruga mogla nekako naslutiti?
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35490
2014-04-16
Re: Marija 2.0
aben wrote:metilda wrote:aben wrote:Speare Shaker wrote:aben wrote:
https://www.ex-iskon-pleme.com/t34079p20-marija-2-0#1426535
reko si apsolutno na moj post u kojin govorin da treta točka ne postoji.
Joj daj, ne cjepidlači.
Ili ako baš hoćeš, sad sam jasnije izrazio svoj stav, a ti nastavi cjepidlačiti.
Ionako se time uglavnom i baviš na ovom forumu. :p
jo ću, ako želin, cjepidlačiti.
ako sad tvrdiš da se more žaliti, ok, meni je sve isto.
još da se metilda dogovori mogu li se sestre žaliti na loš položaj u crikvi ili su znale čemu pristupaju, i moj poso vode je gotov.
:D ma ja mislim da naprosto ne shvaćaš
naime i časne i žene prije udaje jasno mogu vidjeti o čemu se radi - časne u svojoj dugoj pripremi za zvanje i žene u svom hodanju sa muškarcem za kojega se misle udati
moje je iskustvo da žene često imaju ružičaste naočale i ne mogu ili ne žele (a prije bih rekla ovo drugo) vidjeti jasne znakove koji ukazuju na buduće probleme
časne također mogu imati krizu zvanja i pokolebati se u svom pozivu
e sad, posve je jasno da se pravila institucije mogu mijenjati ako postoji određena kritička masa ili većina
no u ovom slučaju ne može se mijenjati nauk Crkve a to je nauk o dostojanstvu žene ma koliko god mi želio pripisati skretanje s teme
one žene koje u Crkvi ne prepoznaju taj nauk jednostavno su promašile poantu
ja se nikada nisam osjećala negativno diskriminirano, naprotiv doživjela sam samo pozitivne poruke od strane svih svećenika s kojima sam komunicirala
dapače, NZ i KKC jasno pokazuju kakav je status žene, pa čak i u onim antičkim vremenima ta poruka ostaje sasvim jasna bez obzira na primjenu i interpretaciju
No, u međuveremu sam razmišljala o jednoj drugoj stvari koja se iznjedrila iz ove raprave a to je tema o antikristu
rečeno je u nekoliko proroštava da će to biti osoba koja će odbaciti čistoću i odati se bludništvu
palo mi je na pamet da bi se to moglo odnositi na papu koji bi ukinuo celibat
ostaje nam da vidimo
točno je, ne razumin;
koja je rozlika između nauka i pravila?
jel se nauk more minjati ako postoji kritična masa, ili ne more?
može ali tada nastaju raskoli ako što je to učinio Luther i rastočio kršćansko tijelo na bezbroj denominacija koje nauk kroje kako im se prohtije
i u samoj KC će nastati raskol koji će dovesti do velikog otpada vjernika
Guest- Guest
Re: Marija 2.0
metilda wrote:aben wrote:metilda wrote:aben wrote:Speare Shaker wrote:
Joj daj, ne cjepidlači.
Ili ako baš hoćeš, sad sam jasnije izrazio svoj stav, a ti nastavi cjepidlačiti.
Ionako se time uglavnom i baviš na ovom forumu. :p
jo ću, ako želin, cjepidlačiti.
ako sad tvrdiš da se more žaliti, ok, meni je sve isto.
još da se metilda dogovori mogu li se sestre žaliti na loš položaj u crikvi ili su znale čemu pristupaju, i moj poso vode je gotov.
:D ma ja mislim da naprosto ne shvaćaš
naime i časne i žene prije udaje jasno mogu vidjeti o čemu se radi - časne u svojoj dugoj pripremi za zvanje i žene u svom hodanju sa muškarcem za kojega se misle udati
moje je iskustvo da žene često imaju ružičaste naočale i ne mogu ili ne žele (a prije bih rekla ovo drugo) vidjeti jasne znakove koji ukazuju na buduće probleme
časne također mogu imati krizu zvanja i pokolebati se u svom pozivu
e sad, posve je jasno da se pravila institucije mogu mijenjati ako postoji određena kritička masa ili većina
no u ovom slučaju ne može se mijenjati nauk Crkve a to je nauk o dostojanstvu žene ma koliko god mi želio pripisati skretanje s teme
one žene koje u Crkvi ne prepoznaju taj nauk jednostavno su promašile poantu
ja se nikada nisam osjećala negativno diskriminirano, naprotiv doživjela sam samo pozitivne poruke od strane svih svećenika s kojima sam komunicirala
dapače, NZ i KKC jasno pokazuju kakav je status žene, pa čak i u onim antičkim vremenima ta poruka ostaje sasvim jasna bez obzira na primjenu i interpretaciju
No, u međuveremu sam razmišljala o jednoj drugoj stvari koja se iznjedrila iz ove raprave a to je tema o antikristu
rečeno je u nekoliko proroštava da će to biti osoba koja će odbaciti čistoću i odati se bludništvu
palo mi je na pamet da bi se to moglo odnositi na papu koji bi ukinuo celibat
ostaje nam da vidimo
točno je, ne razumin;
koja je rozlika između nauka i pravila?
jel se nauk more minjati ako postoji kritična masa, ili ne more?
može ali tada nastaju raskoli ako što je to učinio Luther i rastočio kršćansko tijelo na bezbroj denominacija koje nauk kroje kako im se prohtije
i u samoj KC će nastati raskol koji će dovesti do velikog otpada vjernika
a koja je unda prova, ona na ku je stala veća kritična masa, ili ona ka se ni preminila?
recimo, nekad je vladalo uvjerenje da nema spasenja van crikve, a danas je to fuj kaka i o onima ki u to još veruju se govori sa sprdnjon.
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35490
2014-04-16
Re: Marija 2.0
aben wrote:metilda wrote:aben wrote:metilda wrote:aben wrote:
jo ću, ako želin, cjepidlačiti.
ako sad tvrdiš da se more žaliti, ok, meni je sve isto.
još da se metilda dogovori mogu li se sestre žaliti na loš položaj u crikvi ili su znale čemu pristupaju, i moj poso vode je gotov.
:D ma ja mislim da naprosto ne shvaćaš
naime i časne i žene prije udaje jasno mogu vidjeti o čemu se radi - časne u svojoj dugoj pripremi za zvanje i žene u svom hodanju sa muškarcem za kojega se misle udati
moje je iskustvo da žene često imaju ružičaste naočale i ne mogu ili ne žele (a prije bih rekla ovo drugo) vidjeti jasne znakove koji ukazuju na buduće probleme
časne također mogu imati krizu zvanja i pokolebati se u svom pozivu
e sad, posve je jasno da se pravila institucije mogu mijenjati ako postoji određena kritička masa ili većina
no u ovom slučaju ne može se mijenjati nauk Crkve a to je nauk o dostojanstvu žene ma koliko god mi želio pripisati skretanje s teme
one žene koje u Crkvi ne prepoznaju taj nauk jednostavno su promašile poantu
ja se nikada nisam osjećala negativno diskriminirano, naprotiv doživjela sam samo pozitivne poruke od strane svih svećenika s kojima sam komunicirala
dapače, NZ i KKC jasno pokazuju kakav je status žene, pa čak i u onim antičkim vremenima ta poruka ostaje sasvim jasna bez obzira na primjenu i interpretaciju
No, u međuveremu sam razmišljala o jednoj drugoj stvari koja se iznjedrila iz ove raprave a to je tema o antikristu
rečeno je u nekoliko proroštava da će to biti osoba koja će odbaciti čistoću i odati se bludništvu
palo mi je na pamet da bi se to moglo odnositi na papu koji bi ukinuo celibat
ostaje nam da vidimo
masovni, evo ponovila je da žene mogu viditi udoju li se za nasilnika.
čvrsto stojim iza tog stava
a ča ako poludi kasnije zbog ozljede mozga nakon prometne nesriće? je i to supruga mogla nekako naslutiti?
a gljedoj :D
to je onda bolest i ako je njena ljubav dovoljno jaka pokušat će mu pomoći
ljubav sve pobjeđuje
ali ako ne može trpjeti ne mora trpjeti, nitko je na može prisiliti da ostane s nasilnikom
Guest- Guest
Re: Marija 2.0
aben wrote:metilda wrote:aben wrote:Speare Shaker wrote:aben wrote:
https://www.ex-iskon-pleme.com/t34079p20-marija-2-0#1426535
reko si apsolutno na moj post u kojin govorin da treta točka ne postoji.
Joj daj, ne cjepidlači.
Ili ako baš hoćeš, sad sam jasnije izrazio svoj stav, a ti nastavi cjepidlačiti.
Ionako se time uglavnom i baviš na ovom forumu. :p
jo ću, ako želin, cjepidlačiti.
ako sad tvrdiš da se more žaliti, ok, meni je sve isto.
još da se metilda dogovori mogu li se sestre žaliti na loš položaj u crikvi ili su znale čemu pristupaju, i moj poso vode je gotov.
:D ma ja mislim da naprosto ne shvaćaš
naime i časne i žene prije udaje jasno mogu vidjeti o čemu se radi - časne u svojoj dugoj pripremi za zvanje i žene u svom hodanju sa muškarcem za kojega se misle udati
moje je iskustvo da žene često imaju ružičaste naočale i ne mogu ili ne žele (a prije bih rekla ovo drugo) vidjeti jasne znakove koji ukazuju na buduće probleme
časne također mogu imati krizu zvanja i pokolebati se u svom pozivu
e sad, posve je jasno da se pravila institucije mogu mijenjati ako postoji određena kritička masa ili većina
no u ovom slučaju ne može se mijenjati nauk Crkve a to je nauk o dostojanstvu žene ma koliko god mi želio pripisati skretanje s teme
one žene koje u Crkvi ne prepoznaju taj nauk jednostavno su promašile poantu
ja se nikada nisam osjećala negativno diskriminirano, naprotiv doživjela sam samo pozitivne poruke od strane svih svećenika s kojima sam komunicirala
dapače, NZ i KKC jasno pokazuju kakav je status žene, pa čak i u onim antičkim vremenima ta poruka ostaje sasvim jasna bez obzira na primjenu i interpretaciju
No, u međuveremu sam razmišljala o jednoj drugoj stvari koja se iznjedrila iz ove raprave a to je tema o antikristu
rečeno je u nekoliko proroštava da će to biti osoba koja će odbaciti čistoću i odati se bludništvu
palo mi je na pamet da bi se to moglo odnositi na papu koji bi ukinuo celibat
ostaje nam da vidimo
masovni, evo ponovila je da žene mogu viditi udoju li se za nasilnika.
Naravno da mogu vidjeti.
Dobro, očito ne sve, ali siguran sam da velika većina to može pa čak i jasno vidi, a metilda je dobro objasnila zašto ipak pristaju na takve situacije.
Nadaju se da će doći do neke pozitivne promjene, a onda se neugodno iznenade kada shvate da je to doduše moguće, ali da se odvija jako teško i mukotrpno, čak i kada je rezultat pozitivan, što nije uvijek slučaj, a bojim se ne i osobito često.
Guest- Guest
Re: Marija 2.0
metilda wrote:aben wrote:metilda wrote:aben wrote:metilda wrote:
:D ma ja mislim da naprosto ne shvaćaš
naime i časne i žene prije udaje jasno mogu vidjeti o čemu se radi - časne u svojoj dugoj pripremi za zvanje i žene u svom hodanju sa muškarcem za kojega se misle udati
moje je iskustvo da žene često imaju ružičaste naočale i ne mogu ili ne žele (a prije bih rekla ovo drugo) vidjeti jasne znakove koji ukazuju na buduće probleme
časne također mogu imati krizu zvanja i pokolebati se u svom pozivu
e sad, posve je jasno da se pravila institucije mogu mijenjati ako postoji određena kritička masa ili većina
no u ovom slučaju ne može se mijenjati nauk Crkve a to je nauk o dostojanstvu žene ma koliko god mi želio pripisati skretanje s teme
one žene koje u Crkvi ne prepoznaju taj nauk jednostavno su promašile poantu
ja se nikada nisam osjećala negativno diskriminirano, naprotiv doživjela sam samo pozitivne poruke od strane svih svećenika s kojima sam komunicirala
dapače, NZ i KKC jasno pokazuju kakav je status žene, pa čak i u onim antičkim vremenima ta poruka ostaje sasvim jasna bez obzira na primjenu i interpretaciju
No, u međuveremu sam razmišljala o jednoj drugoj stvari koja se iznjedrila iz ove raprave a to je tema o antikristu
rečeno je u nekoliko proroštava da će to biti osoba koja će odbaciti čistoću i odati se bludništvu
palo mi je na pamet da bi se to moglo odnositi na papu koji bi ukinuo celibat
ostaje nam da vidimo
masovni, evo ponovila je da žene mogu viditi udoju li se za nasilnika.
čvrsto stojim iza tog stava
a ča ako poludi kasnije zbog ozljede mozga nakon prometne nesriće? je i to supruga mogla nekako naslutiti?
a gljedoj :D
to je onda bolest i ako je njena ljubav dovoljno jaka pokušat će mu pomoći
ljubav sve pobjeđuje
ali ako ne može trpjeti ne mora trpjeti, nitko je na može prisiliti da ostane s nasilnikom
ne, ne, ni mene briga ča će ona učiniti, nego je li mogla znati.
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35490
2014-04-16
Re: Marija 2.0
prava je ona koja počiva na Isusovoj riječi: ti si Petar stijenaaben wrote:metilda wrote:aben wrote:metilda wrote:aben wrote:
jo ću, ako želin, cjepidlačiti.
ako sad tvrdiš da se more žaliti, ok, meni je sve isto.
još da se metilda dogovori mogu li se sestre žaliti na loš položaj u crikvi ili su znale čemu pristupaju, i moj poso vode je gotov.
:D ma ja mislim da naprosto ne shvaćaš
naime i časne i žene prije udaje jasno mogu vidjeti o čemu se radi - časne u svojoj dugoj pripremi za zvanje i žene u svom hodanju sa muškarcem za kojega se misle udati
moje je iskustvo da žene često imaju ružičaste naočale i ne mogu ili ne žele (a prije bih rekla ovo drugo) vidjeti jasne znakove koji ukazuju na buduće probleme
časne također mogu imati krizu zvanja i pokolebati se u svom pozivu
e sad, posve je jasno da se pravila institucije mogu mijenjati ako postoji određena kritička masa ili većina
no u ovom slučaju ne može se mijenjati nauk Crkve a to je nauk o dostojanstvu žene ma koliko god mi želio pripisati skretanje s teme
one žene koje u Crkvi ne prepoznaju taj nauk jednostavno su promašile poantu
ja se nikada nisam osjećala negativno diskriminirano, naprotiv doživjela sam samo pozitivne poruke od strane svih svećenika s kojima sam komunicirala
dapače, NZ i KKC jasno pokazuju kakav je status žene, pa čak i u onim antičkim vremenima ta poruka ostaje sasvim jasna bez obzira na primjenu i interpretaciju
No, u međuveremu sam razmišljala o jednoj drugoj stvari koja se iznjedrila iz ove raprave a to je tema o antikristu
rečeno je u nekoliko proroštava da će to biti osoba koja će odbaciti čistoću i odati se bludništvu
palo mi je na pamet da bi se to moglo odnositi na papu koji bi ukinuo celibat
ostaje nam da vidimo
točno je, ne razumin;
koja je rozlika između nauka i pravila?
jel se nauk more minjati ako postoji kritična masa, ili ne more?
može ali tada nastaju raskoli ako što je to učinio Luther i rastočio kršćansko tijelo na bezbroj denominacija koje nauk kroje kako im se prohtije
i u samoj KC će nastati raskol koji će dovesti do velikog otpada vjernika
a koja je unda prova, ona na ku je stala veća kritična masa, ili ona ka se ni preminila?
recimo, nekad je vladalo uvjerenje da nema spasenja van crikve, a danas je to fuj kaka i o onima ki u to još veruju se govori sa sprdnjon.
i nema spasenja izvan Crkve :D
samo što bi meni trebalo cijelo stoljeće da to nekome objasnim pa neću ni pokušavati
dost sam vremena izgubila na iskonu i net-forumu :P
Guest- Guest
Re: Marija 2.0
nemoj se glupirati :Paben wrote:metilda wrote:aben wrote:metilda wrote:aben wrote:
masovni, evo ponovila je da žene mogu viditi udoju li se za nasilnika.
čvrsto stojim iza tog stava
a ča ako poludi kasnije zbog ozljede mozga nakon prometne nesriće? je i to supruga mogla nekako naslutiti?
a gljedoj :D
to je onda bolest i ako je njena ljubav dovoljno jaka pokušat će mu pomoći
ljubav sve pobjeđuje
ali ako ne može trpjeti ne mora trpjeti, nitko je na može prisiliti da ostane s nasilnikom
ne, ne, ni mene briga ča će ona učiniti, nego je li mogla znati.
nitko ne može predvidjeti budućnost
Guest- Guest
Re: Marija 2.0
aben wrote:metilda wrote:aben wrote:metilda wrote:aben wrote:
masovni, evo ponovila je da žene mogu viditi udoju li se za nasilnika.
čvrsto stojim iza tog stava
a ča ako poludi kasnije zbog ozljede mozga nakon prometne nesriće? je i to supruga mogla nekako naslutiti?
a gljedoj :D
to je onda bolest i ako je njena ljubav dovoljno jaka pokušat će mu pomoći
ljubav sve pobjeđuje
ali ako ne može trpjeti ne mora trpjeti, nitko je na može prisiliti da ostane s nasilnikom
ne, ne, ni mene briga ča će ona učiniti, nego je li mogla znati.
A čuj, nikada ne možeš biti baš stoposto potpuno siguran, jer čovjek nije u stanju imati uvid u budućnost čak i kad bi takva postojala u samo jednom scenariju, ali mogla je dobro naslutiti kakve bi probleme mogla imati.
Guest- Guest
Re: Marija 2.0
aben wrote:
recimo, nekad je vladalo uvjerenje da nema spasenja van crikve
Pa i danas postoji to uvjerenje unutar Crkve, ali se danas pojam Crkve puno šire intepretira u odnosu na prijašnja tumačenja.
Guest- Guest
Re: Marija 2.0
Speare Shaker wrote:aben wrote:
recimo, nekad je vladalo uvjerenje da nema spasenja van crikve
Pa i danas postoji to uvjerenje unutar Crkve, ali se danas pojam Crkve puno šire intepretira u odnosu na prijašnja tumačenja.
evo, da se aben ne muči s postavljanjem zamki :D
nema spasenja izvan Crkve jer je Krist glava Crkve i kamen zaglavni - ergo .. :D
onaj tko ne prizna Krista za spasitelja neće biti spašen
Guest- Guest
Re: Marija 2.0
aben wrote:
točno je, ne razumin;
koja je rozlika između nauka i pravila?
jel se nauk more minjati ako postoji kritična masa, ili ne more?
Pravila se odnose na način funkcioniranja organizacije iznutra.
Dogme se ne mogu mijenjati, mogu se doduše samo malo drugačije intepretirati u odnosu na neki izvorni nauk, ali nekakav širi nauk se može mijenjati tijekom vremena ako se nađu dovoljno jaki razlozi i izrazi čvrsto uvjerenje u djelovanje Duha Svetoga u tom smislu.
Evo, celibat ti je odličan primjer u tom smislu.
Nije ga bilo, pa je uveden kao čvrsto pravilo u Katoličkoj Crkvi, a onda su standardi bitno olabavljeni da bi se olakšao pristup onih zajednica koji nisu imali celibat unutar okvira KC (ukrajinski i drugi grkokatolici, buduće reformirane denonimacije koje će ući unutar okvira KC itd.).
No, pri tome opet nijedna dogma nije na bilo koji način dovedena u pitanje, bez obzira što nauk u širem smislu te riječ jeste.
Guest- Guest
Re: Marija 2.0
metilda wrote:nemoj se glupirati :Paben wrote:metilda wrote:aben wrote:metilda wrote:
čvrsto stojim iza tog stava
a ča ako poludi kasnije zbog ozljede mozga nakon prometne nesriće? je i to supruga mogla nekako naslutiti?
a gljedoj :D
to je onda bolest i ako je njena ljubav dovoljno jaka pokušat će mu pomoći
ljubav sve pobjeđuje
ali ako ne može trpjeti ne mora trpjeti, nitko je na može prisiliti da ostane s nasilnikom
ne, ne, ni mene briga ča će ona učiniti, nego je li mogla znati.
nitko ne može predvidjeti budućnost
i rest my case. dakle, žena ne more znati oće li je nasilnik zlostavljati nakon ča se udo zonje, a kamoli da će znati oće li normalan postati nasilnik čin potpiše.
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35490
2014-04-16
Re: Marija 2.0
Speare Shaker wrote:aben wrote:
recimo, nekad je vladalo uvjerenje da nema spasenja van crikve
Pa i danas postoji to uvjerenje unutar Crkve, ali se danas pojam Crkve puno šire intepretira u odnosu na prijašnja tumačenja.
točno,
tako bi se i žene mogle zaređivati, ali ne kao svećenici, nego, recimo ko svećenice. malo šira interpretacija, nauk ni prekršen, a ovce na broju.
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35490
2014-04-16
Re: Marija 2.0
Speare Shaker wrote:aben wrote:
točno je, ne razumin;
koja je rozlika između nauka i pravila?
jel se nauk more minjati ako postoji kritična masa, ili ne more?
Pravila se odnose na način funkcioniranja organizacije iznutra.
Dogme se ne mogu mijenjati, mogu se doduše samo malo drugačije intepretirati u odnosu na neki izvorni nauk, ali nekakav širi nauk se može mijenjati tijekom vremena ako se nađu dovoljno jaki razlozi i izrazi čvrsto uvjerenje u djelovanje Duha Svetoga u tom smislu.
Evo, celibat ti je odličan primjer u tom smislu.
Nije ga bilo, pa je uveden kao čvrsto pravilo u Katoličkoj Crkvi, a onda su standardi bitno olabavljeni da bi se olakšao pristup onih zajednica koji nisu imali celibat unutar okvira KC (ukrajinski i drugi grkokatolici, buduće reformirane denonimacije koje će ući unutar okvira KC itd.).
No, pri tome opet nijedna dogma nije na bilo koji način dovedena u pitanje, bez obzira što nauk u širem smislu te riječ jeste.
vidiš, ti politički razlozi, ki su očito smatrani dovoljno jokima, potpuno su jednoko politički ko i žensko pitanje u crikvi. još stoljeće dvo i olabaviti će crikva i na ton pitanju.
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35490
2014-04-16
Re: Marija 2.0
aben wrote:Speare Shaker wrote:aben wrote:
recimo, nekad je vladalo uvjerenje da nema spasenja van crikve
Pa i danas postoji to uvjerenje unutar Crkve, ali se danas pojam Crkve puno šire intepretira u odnosu na prijašnja tumačenja.
točno,
tako bi se i žene mogle zaređivati, ali ne kao svećenici, nego, recimo ko svećenice. malo šira interpretacija, nauk ni prekršen, a ovce na broju.
Pa gle, ja sam još na Iskonu davno objasnio da će se to dogoditi pa čak i na koji način.
Ulaskom nekih reformiranih crkava koje već imaju instituciju ženskog svećenstva u sastav KC, ali čisto kao neka njihova lokalna osobitost koje KC uvijek poštuje, kao što poštuje i odluku grkokatolika o neobaveznom celibatu među svećenicima odnosno o mogućnosti njihove ženidbe pod određenim uvjetima i na određeni način.
Dakle, unutar Rimokatoličke Crkve tako nešto neće biti dopušteno, ali unutar Katoličke (čija je Rimokatolička sastavni dio) ipak hoće.
Guest- Guest
Re: Marija 2.0
aben wrote:Speare Shaker wrote:aben wrote:
točno je, ne razumin;
koja je rozlika između nauka i pravila?
jel se nauk more minjati ako postoji kritična masa, ili ne more?
Pravila se odnose na način funkcioniranja organizacije iznutra.
Dogme se ne mogu mijenjati, mogu se doduše samo malo drugačije intepretirati u odnosu na neki izvorni nauk, ali nekakav širi nauk se može mijenjati tijekom vremena ako se nađu dovoljno jaki razlozi i izrazi čvrsto uvjerenje u djelovanje Duha Svetoga u tom smislu.
Evo, celibat ti je odličan primjer u tom smislu.
Nije ga bilo, pa je uveden kao čvrsto pravilo u Katoličkoj Crkvi, a onda su standardi bitno olabavljeni da bi se olakšao pristup onih zajednica koji nisu imali celibat unutar okvira KC (ukrajinski i drugi grkokatolici, buduće reformirane denonimacije koje će ući unutar okvira KC itd.).
No, pri tome opet nijedna dogma nije na bilo koji način dovedena u pitanje, bez obzira što nauk u širem smislu te riječ jeste.
vidiš, ti politički razlozi, ki su očito smatrani dovoljno jokima, potpuno su jednoko politički ko i žensko pitanje u crikvi. još stoljeće dvo i olabaviti će crikva i na ton pitanju.
Longi, jes' to ti? :p
Sad se malo igramo Nostradamusa, jelda. :)
Nitko živ ne zna što će biti za stoljeće ili dva, jer su postojala razdoblja u povijesti kada su neka stroga pravila bila prvo olabavljena, pa su se onda dogodila neka razdoblja kada se vraćao rigidni konzervativizam i krutost, tako da su predviđanja vrlo nezahvalna stvar koja uglavnom ima veze sa osobnim wishfull thinking.
Guest- Guest
Page 4 of 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Similar topics
» Hvaljen Isus i Marija
» Marija Selak - nacional socijalizam
» Marija Selak Raspudic
» Na danasnji dan rođena Marija Jurić Zagorka
» Faljen Isus i Marija
» Marija Selak - nacional socijalizam
» Marija Selak Raspudic
» Na danasnji dan rođena Marija Jurić Zagorka
» Faljen Isus i Marija
Page 4 of 5
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum