Marija 2.0
Page 2 of 5
Page 2 of 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Marija 2.0
aben wrote:evo jedna domoća iz vlahorije pliješe po rubu
https://hr.wikipedia.org/wiki/Rebeka_Ani%C4%87
to je čar redovničkog života i slobodne volje
Guest- Guest
Re: Marija 2.0
metilda wrote:jugoslaveni ostaju jugoslaveniaben wrote:metilda wrote:aben wrote:metilda wrote:
promašio si poantu :P
pročitaj apostolsko pismo Ivana Pavla II - Mulieris dignitatem
KC je provela emancipaciju žene i to ne samo u 20 stoljeću nego i puno prije kad je žene proglašavala naučiteljicama Crkve
a ča piše unutro, da su žene dostojanstvenije ka stoju na nogami?
najprije se moram ispraviti - prva naučiteljica crkve je bila sveta Terezija Avilska i proglašena je naučiteljicom u 20. stoljeću
drugo - članak jutarnjeg je politikantski jer gle - odjednom brine za stanje vena časnih sestara
treće - za svoj status u Crkvi ne bori se na ulici nego u Crkvi samoj - svaki red redovnica ima svoje predstavnice koje mogu na redovnim susretima zatražiti da na papinim skupovima sjede
četvrto - jeste li pročitali to pismo? koliko vidim niste
peto - ja se u Crkvi osjećam slobodno i emancipirano onoliko koliko ja to hoću i mogu isključivo u skladu sa svojim talentima
šesto - Crkva ima svoj nauk o hijerarhiji i s time se slažu sve časne sestre koje sudjeluju na papinim skupovima
sedmo- pojedine teologinje nemaju pravo donositi zaključke u ime samih časnih sestara
sve je to samo politikantstvo a ne iskreni stav da se pomogne časnim sestrama
pušti ti jugoslovene, pitanje o mestu žene u crikvi je validno pitanje potpuno neovisno o socijologiji ili politiki, a sužavanje kanala za adresiranje tog pitanja neodoljivo posićo na politiku socijalistov da se za raspisivanje referenduma moro skupiti 400 000 iljod potpisov u uredima državne uprave u roku od ujutro u 8 do marende na praznik kad uredi ne rodu.
šesto nije istina.
što se šestog tiče znaju u što se upuštaju kada polažu vječne zavjete
ako im se ne sviđa uvijek mogu napustiti Crkvu kao sestra bernardica
ali to unda znoči da tvoja treta točka uopće ne postoji, nemo razgovora, our way, or highway.
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35490
2014-04-16
Re: Marija 2.0
metilda wrote:aben wrote:evo jedna domoća iz vlahorije pliješe po rubu
https://hr.wikipedia.org/wiki/Rebeka_Ani%C4%87
to je čar redovničkog života i slobodne volje
ali ča ona imo pisati o rodnoj idejologiji u crikvi, znala je čemu priseže, neka gre ća iz crikve ako joj se ne sviđo
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35490
2014-04-16
Re: Marija 2.0
aben wrote:metilda wrote:jugoslaveni ostaju jugoslaveniaben wrote:metilda wrote:aben wrote:
a ča piše unutro, da su žene dostojanstvenije ka stoju na nogami?
najprije se moram ispraviti - prva naučiteljica crkve je bila sveta Terezija Avilska i proglašena je naučiteljicom u 20. stoljeću
drugo - članak jutarnjeg je politikantski jer gle - odjednom brine za stanje vena časnih sestara
treće - za svoj status u Crkvi ne bori se na ulici nego u Crkvi samoj - svaki red redovnica ima svoje predstavnice koje mogu na redovnim susretima zatražiti da na papinim skupovima sjede
četvrto - jeste li pročitali to pismo? koliko vidim niste
peto - ja se u Crkvi osjećam slobodno i emancipirano onoliko koliko ja to hoću i mogu isključivo u skladu sa svojim talentima
šesto - Crkva ima svoj nauk o hijerarhiji i s time se slažu sve časne sestre koje sudjeluju na papinim skupovima
sedmo- pojedine teologinje nemaju pravo donositi zaključke u ime samih časnih sestara
sve je to samo politikantstvo a ne iskreni stav da se pomogne časnim sestrama
pušti ti jugoslovene, pitanje o mestu žene u crikvi je validno pitanje potpuno neovisno o socijologiji ili politiki, a sužavanje kanala za adresiranje tog pitanja neodoljivo posićo na politiku socijalistov da se za raspisivanje referenduma moro skupiti 400 000 iljod potpisov u uredima državne uprave u roku od ujutro u 8 do marende na praznik kad uredi ne rodu.
šesto nije istina.
što se šestog tiče znaju u što se upuštaju kada polažu vječne zavjete
ako im se ne sviđa uvijek mogu napustiti Crkvu kao sestra bernardica
ali to unda znoči da tvoja treta točka uopće ne postoji, nemo razgovora, our way, or highway.
stoji jer Crkvu gradi Duh Sveti i ona nije nešto statično i nepromijenjeno već 2000 godina nego živi organizam koji se mijenja ali ne izvan okvira nauka.. sjedenje na papinim misama ne ulazi u okvir nauka nego je stvar dogovora s organizatorom
Guest- Guest
Re: Marija 2.0
aben wrote:metilda wrote:aben wrote:evo jedna domoća iz vlahorije pliješe po rubu
https://hr.wikipedia.org/wiki/Rebeka_Ani%C4%87
to je čar redovničkog života i slobodne volje
ali ča ona imo pisati o rodnoj idejologiji u crikvi, znala je čemu priseže, neka gre ća iz crikve ako joj se ne sviđo
da vidiš ima na tom linku jedna rečenica koja kaže da svećenici zlostavljanim ženama savjetuju da trpe nasilje..
najprije, nasilnik se ne pokazuje tek u braku nego i u vezi samoj..
dakle, žene već u psihičkom nasilju mogu prepoznati budućeg nasilnika i ostaviti ga, a posebno kad padne prvi šamar
ipak, one ostaju s nasilnikom, misle da će se promijeniti i onda se razočaraju
a onda traže pomoć od svećenika i pričaju kako ih svećenici ne razumiju..
Crkva nikada ne podupire nasilje u braku
Guest- Guest
Re: Marija 2.0
aben wrote:metilda wrote:jugoslaveni ostaju jugoslaveniaben wrote:metilda wrote:aben wrote:
a ča piše unutro, da su žene dostojanstvenije ka stoju na nogami?
najprije se moram ispraviti - prva naučiteljica crkve je bila sveta Terezija Avilska i proglašena je naučiteljicom u 20. stoljeću
drugo - članak jutarnjeg je politikantski jer gle - odjednom brine za stanje vena časnih sestara
treće - za svoj status u Crkvi ne bori se na ulici nego u Crkvi samoj - svaki red redovnica ima svoje predstavnice koje mogu na redovnim susretima zatražiti da na papinim skupovima sjede
četvrto - jeste li pročitali to pismo? koliko vidim niste
peto - ja se u Crkvi osjećam slobodno i emancipirano onoliko koliko ja to hoću i mogu isključivo u skladu sa svojim talentima
šesto - Crkva ima svoj nauk o hijerarhiji i s time se slažu sve časne sestre koje sudjeluju na papinim skupovima
sedmo- pojedine teologinje nemaju pravo donositi zaključke u ime samih časnih sestara
sve je to samo politikantstvo a ne iskreni stav da se pomogne časnim sestrama
pušti ti jugoslovene, pitanje o mestu žene u crikvi je validno pitanje potpuno neovisno o socijologiji ili politiki, a sužavanje kanala za adresiranje tog pitanja neodoljivo posićo na politiku socijalistov da se za raspisivanje referenduma moro skupiti 400 000 iljod potpisov u uredima državne uprave u roku od ujutro u 8 do marende na praznik kad uredi ne rodu.
šesto nije istina.
što se šestog tiče znaju u što se upuštaju kada polažu vječne zavjete
ako im se ne sviđa uvijek mogu napustiti Crkvu kao sestra bernardica
ali to unda znoči da tvoja treta točka uopće ne postoji, nemo razgovora, our way, or highway.
Apsolutno.
Crkva nije demokracija.
Guest- Guest
Re: Marija 2.0
Speare Shaker wrote:aben wrote:metilda wrote:jugoslaveni ostaju jugoslaveniaben wrote:metilda wrote:
najprije se moram ispraviti - prva naučiteljica crkve je bila sveta Terezija Avilska i proglašena je naučiteljicom u 20. stoljeću
drugo - članak jutarnjeg je politikantski jer gle - odjednom brine za stanje vena časnih sestara
treće - za svoj status u Crkvi ne bori se na ulici nego u Crkvi samoj - svaki red redovnica ima svoje predstavnice koje mogu na redovnim susretima zatražiti da na papinim skupovima sjede
četvrto - jeste li pročitali to pismo? koliko vidim niste
peto - ja se u Crkvi osjećam slobodno i emancipirano onoliko koliko ja to hoću i mogu isključivo u skladu sa svojim talentima
šesto - Crkva ima svoj nauk o hijerarhiji i s time se slažu sve časne sestre koje sudjeluju na papinim skupovima
sedmo- pojedine teologinje nemaju pravo donositi zaključke u ime samih časnih sestara
sve je to samo politikantstvo a ne iskreni stav da se pomogne časnim sestrama
pušti ti jugoslovene, pitanje o mestu žene u crikvi je validno pitanje potpuno neovisno o socijologiji ili politiki, a sužavanje kanala za adresiranje tog pitanja neodoljivo posićo na politiku socijalistov da se za raspisivanje referenduma moro skupiti 400 000 iljod potpisov u uredima državne uprave u roku od ujutro u 8 do marende na praznik kad uredi ne rodu.
šesto nije istina.
što se šestog tiče znaju u što se upuštaju kada polažu vječne zavjete
ako im se ne sviđa uvijek mogu napustiti Crkvu kao sestra bernardica
ali to unda znoči da tvoja treta točka uopće ne postoji, nemo razgovora, our way, or highway.
Apsolutno.
Crkva nije demokracija.
Kad spominjem jednu od navodnih svetinja zapada, demokracija je debelo precjenjena.
Pokazao je to već primjer Singapura, pa južne Koreje, a u posljednje vrijeme najuvjerljivije Kine.
Ima i relativno novijih primjera i na zapadu, ali ne bih sad o tome.
Guest- Guest
Re: Marija 2.0
za abena.. kako se postaje redovnicom:
Hvaljen Isus i Marija! Kako izgleda dan jedne redovnice zavisi naravno od reda u kojem se nalazi, od toga je li red kontemplativni ili aktivni, od toga čime se bavi, od toga koju dužnost jedna sestra ima u svom redu i slično. Naša Družba sestara milosrdnica je aktivna družba, rad i aktivnost je dio naše karizme pa to utječe sigurno i na izgled jednog našeg dana, a i na to da mi unutar zajednice imamo vrlo različite dnevne rasporede. Ono što je zajedničko je naša zajednička molitva ujutro i navečer, časoslov i misa nakon kojih sestre odlaze na svoje poslove. Kako smo mi dosta brojan red s različitim djelatnostima to u praksi znači da neke sestre idu na svoj posao unutar samostana, neke odlaze u škole i bolnice izvan samostana u kojima rade, a neke rade u našim ustanovama - recimo naša Ženska opća gimnazija, vrtić i Duhovno-obrazovni centar u Lužnici gdje obično nemaju radnog vremena u pravom smislu nego vode cjelokupni život ustanove. Nastojimo koliko je moguće i na večernjoj molitvi se naći zajedno, ponekad nije moguće, ali to je sve dio našeg poslanja. Konkretno - to znači da ujutro smo svi zajedno na molitvi i na misi, (koja počne u 6 ili nešto ranije kako u kojem samostanu) većina i na doručku, a zatim odlazak na te naše različite poslove. Oni koji su doma na zajedničkoj molitvi su i u podne i navečer, ostali, ako ne mogu, mole časoslov kasnije kad uspiju. Za ulazak u samostan djevojka koja je zainteresirana najprije upoznaje zajednicu kroz posjete, kontakte, boravak u samostanu, duhovne obnove.... (obično se za prvi kontakt se bilo kome od nas, a onda se dogovori s voditeljicom koja odgaja pripravnice pa može doći i u posjet, ako želi i na nekoliko dana) Ako se odluči ući u samostan prolazi najprije jednu pripremnu godinu, zatim ulazi u postulaturu koja traje opet jednu godinu i to je prva faza redovničkog odgoja. Nakon toga ulazi u novicijat koji traje dvoje godine i tada se već zove "sestra", već je dio Družbe samo nema još redovničko odijelo. Novicijat je vrijeme najintenzivnijeg odgoja i života povučenog od nekih vanjskih aktivnosti, i ako nakon njega želi položiti zavjete onda se zavjetuje na tri godine i time započinje vrijeme privremenih zavjeta (juniorat). Tada već može ići studirati, raditi, uključuje se u aktivan život zajednice i već ima redovničku odjeću. Nakon toga opet zavjeti na dvije godine i onda tek doživotni. Svaki put kad zavjeti "isteknu" slobodna je otići ako uvidi da to nije za nju. Dakle, od ulaska najmanje 4 godine do polaganja prvih zavjeta i onda još najmanje 5 godina do doživotnih. Kako vidite to je dosta dugo razdoblje upravo zato da se osoba i dobro pripremi i dobro razmisli. Kroz cijelu pripremu do zavjeta može se odustati bez problema i naravno da postoje osobe koje kroz taj cijeli proces vide da to nije njihov put i odlaze. Ima ih i koji dolaze i ostaju. Taj dugi put odgoja ustvari želi iskristalizirati ono što je Bog "urezao" kao zvanje jednoj osobi - ako je to redovnički život da ga nauči živjeti i prihvaćati sa svim teškim i lijepim stranama, ako nije da se na vrijeme okrene traženju svoga pravog puta. Evo, već sam puno toga napisala, a opet imam osjećaj da je to daleko od prikazivanja prave slike redovničkog života. Za sva daljnja pitanja stojim Vam na raspolaganju, a moj savjet je, ako Vas zanima redovnički život otiđite do samostana osobno, doživite ga iz prve ruke - nitko neće od vas očekivati da odmah postanete "časna sestra", a uglavnom svi samostani i družbe imaju tu mogućnost da ih se dođe upoznati.
http://www.laudato.hr/Duhovnost/Pitaj-redovnicu/Zivot-redovnica.aspx
kao što vidiš imaju dosta vremena za upoznati se sa svim stranama redovničkog života i vidjeti jesu li spremne za to ili ne, nema nikakve prisile od strane Crkve
Hvaljen Isus i Marija! Kako izgleda dan jedne redovnice zavisi naravno od reda u kojem se nalazi, od toga je li red kontemplativni ili aktivni, od toga čime se bavi, od toga koju dužnost jedna sestra ima u svom redu i slično. Naša Družba sestara milosrdnica je aktivna družba, rad i aktivnost je dio naše karizme pa to utječe sigurno i na izgled jednog našeg dana, a i na to da mi unutar zajednice imamo vrlo različite dnevne rasporede. Ono što je zajedničko je naša zajednička molitva ujutro i navečer, časoslov i misa nakon kojih sestre odlaze na svoje poslove. Kako smo mi dosta brojan red s različitim djelatnostima to u praksi znači da neke sestre idu na svoj posao unutar samostana, neke odlaze u škole i bolnice izvan samostana u kojima rade, a neke rade u našim ustanovama - recimo naša Ženska opća gimnazija, vrtić i Duhovno-obrazovni centar u Lužnici gdje obično nemaju radnog vremena u pravom smislu nego vode cjelokupni život ustanove. Nastojimo koliko je moguće i na večernjoj molitvi se naći zajedno, ponekad nije moguće, ali to je sve dio našeg poslanja. Konkretno - to znači da ujutro smo svi zajedno na molitvi i na misi, (koja počne u 6 ili nešto ranije kako u kojem samostanu) većina i na doručku, a zatim odlazak na te naše različite poslove. Oni koji su doma na zajedničkoj molitvi su i u podne i navečer, ostali, ako ne mogu, mole časoslov kasnije kad uspiju. Za ulazak u samostan djevojka koja je zainteresirana najprije upoznaje zajednicu kroz posjete, kontakte, boravak u samostanu, duhovne obnove.... (obično se za prvi kontakt se bilo kome od nas, a onda se dogovori s voditeljicom koja odgaja pripravnice pa može doći i u posjet, ako želi i na nekoliko dana) Ako se odluči ući u samostan prolazi najprije jednu pripremnu godinu, zatim ulazi u postulaturu koja traje opet jednu godinu i to je prva faza redovničkog odgoja. Nakon toga ulazi u novicijat koji traje dvoje godine i tada se već zove "sestra", već je dio Družbe samo nema još redovničko odijelo. Novicijat je vrijeme najintenzivnijeg odgoja i života povučenog od nekih vanjskih aktivnosti, i ako nakon njega želi položiti zavjete onda se zavjetuje na tri godine i time započinje vrijeme privremenih zavjeta (juniorat). Tada već može ići studirati, raditi, uključuje se u aktivan život zajednice i već ima redovničku odjeću. Nakon toga opet zavjeti na dvije godine i onda tek doživotni. Svaki put kad zavjeti "isteknu" slobodna je otići ako uvidi da to nije za nju. Dakle, od ulaska najmanje 4 godine do polaganja prvih zavjeta i onda još najmanje 5 godina do doživotnih. Kako vidite to je dosta dugo razdoblje upravo zato da se osoba i dobro pripremi i dobro razmisli. Kroz cijelu pripremu do zavjeta može se odustati bez problema i naravno da postoje osobe koje kroz taj cijeli proces vide da to nije njihov put i odlaze. Ima ih i koji dolaze i ostaju. Taj dugi put odgoja ustvari želi iskristalizirati ono što je Bog "urezao" kao zvanje jednoj osobi - ako je to redovnički život da ga nauči živjeti i prihvaćati sa svim teškim i lijepim stranama, ako nije da se na vrijeme okrene traženju svoga pravog puta. Evo, već sam puno toga napisala, a opet imam osjećaj da je to daleko od prikazivanja prave slike redovničkog života. Za sva daljnja pitanja stojim Vam na raspolaganju, a moj savjet je, ako Vas zanima redovnički život otiđite do samostana osobno, doživite ga iz prve ruke - nitko neće od vas očekivati da odmah postanete "časna sestra", a uglavnom svi samostani i družbe imaju tu mogućnost da ih se dođe upoznati.
http://www.laudato.hr/Duhovnost/Pitaj-redovnicu/Zivot-redovnica.aspx
kao što vidiš imaju dosta vremena za upoznati se sa svim stranama redovničkog života i vidjeti jesu li spremne za to ili ne, nema nikakve prisile od strane Crkve
Guest- Guest
Re: Marija 2.0
metilda wrote:aben wrote:metilda wrote:jugoslaveni ostaju jugoslaveniaben wrote:metilda wrote:
najprije se moram ispraviti - prva naučiteljica crkve je bila sveta Terezija Avilska i proglašena je naučiteljicom u 20. stoljeću
drugo - članak jutarnjeg je politikantski jer gle - odjednom brine za stanje vena časnih sestara
treće - za svoj status u Crkvi ne bori se na ulici nego u Crkvi samoj - svaki red redovnica ima svoje predstavnice koje mogu na redovnim susretima zatražiti da na papinim skupovima sjede
četvrto - jeste li pročitali to pismo? koliko vidim niste
peto - ja se u Crkvi osjećam slobodno i emancipirano onoliko koliko ja to hoću i mogu isključivo u skladu sa svojim talentima
šesto - Crkva ima svoj nauk o hijerarhiji i s time se slažu sve časne sestre koje sudjeluju na papinim skupovima
sedmo- pojedine teologinje nemaju pravo donositi zaključke u ime samih časnih sestara
sve je to samo politikantstvo a ne iskreni stav da se pomogne časnim sestrama
pušti ti jugoslovene, pitanje o mestu žene u crikvi je validno pitanje potpuno neovisno o socijologiji ili politiki, a sužavanje kanala za adresiranje tog pitanja neodoljivo posićo na politiku socijalistov da se za raspisivanje referenduma moro skupiti 400 000 iljod potpisov u uredima državne uprave u roku od ujutro u 8 do marende na praznik kad uredi ne rodu.
šesto nije istina.
što se šestog tiče znaju u što se upuštaju kada polažu vječne zavjete
ako im se ne sviđa uvijek mogu napustiti Crkvu kao sestra bernardica
ali to unda znoči da tvoja treta točka uopće ne postoji, nemo razgovora, our way, or highway.
stoji jer Crkvu gradi Duh Sveti i ona nije nešto statično i nepromijenjeno već 2000 godina nego živi organizam koji se mijenja ali ne izvan okvira nauka.. sjedenje na papinim misama ne ulazi u okvir nauka nego je stvar dogovora s organizatorom
masovni kože da ne postoji
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35490
2014-04-16
Re: Marija 2.0
metilda wrote:aben wrote:metilda wrote:aben wrote:evo jedna domoća iz vlahorije pliješe po rubu
https://hr.wikipedia.org/wiki/Rebeka_Ani%C4%87
to je čar redovničkog života i slobodne volje
ali ča ona imo pisati o rodnoj idejologiji u crikvi, znala je čemu priseže, neka gre ća iz crikve ako joj se ne sviđo
da vidiš ima na tom linku jedna rečenica koja kaže da svećenici zlostavljanim ženama savjetuju da trpe nasilje..
najprije, nasilnik se ne pokazuje tek u braku nego i u vezi samoj..
dakle, žene već u psihičkom nasilju mogu prepoznati budućeg nasilnika i ostaviti ga, a posebno kad padne prvi šamar
ipak, one ostaju s nasilnikom, misle da će se promijeniti i onda se razočaraju
a onda traže pomoć od svećenika i pričaju kako ih svećenici ne razumiju..
Crkva nikada ne podupire nasilje u braku
to uopće ni istina. da sun jo nasilnik, nika se ne bi pokozo prije braka sa katolkinjon.
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35490
2014-04-16
Re: Marija 2.0
Speare Shaker wrote:Speare Shaker wrote:aben wrote:metilda wrote:jugoslaveni ostaju jugoslaveniaben wrote:
pušti ti jugoslovene, pitanje o mestu žene u crikvi je validno pitanje potpuno neovisno o socijologiji ili politiki, a sužavanje kanala za adresiranje tog pitanja neodoljivo posićo na politiku socijalistov da se za raspisivanje referenduma moro skupiti 400 000 iljod potpisov u uredima državne uprave u roku od ujutro u 8 do marende na praznik kad uredi ne rodu.
šesto nije istina.
što se šestog tiče znaju u što se upuštaju kada polažu vječne zavjete
ako im se ne sviđa uvijek mogu napustiti Crkvu kao sestra bernardica
ali to unda znoči da tvoja treta točka uopće ne postoji, nemo razgovora, our way, or highway.
Apsolutno.
Crkva nije demokracija.
Kad spominjem jednu od navodnih svetinja zapada, demokracija je debelo precjenjena.
Pokazao je to već primjer Singapura, pa južne Koreje, a u posljednje vrijeme najuvjerljivije Kine.
Ima i relativno novijih primjera i na zapadu, ali ne bih sad o tome.
demokracija je debelo precijenjena, ali to primjer singapura koreje i kine uopće ne pokaživo jer ni dobro uzesti za pokazatelj bdp ili izvoz ili kupovnu moć, nego isključivo slobodu, pravednost, istinu.
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35490
2014-04-16
Re: Marija 2.0
metilda wrote:za abena.. kako se postaje redovnicom:
Hvaljen Isus i Marija! Kako izgleda dan jedne redovnice zavisi naravno od reda u kojem se nalazi, od toga je li red kontemplativni ili aktivni, od toga čime se bavi, od toga koju dužnost jedna sestra ima u svom redu i slično. Naša Družba sestara milosrdnica je aktivna družba, rad i aktivnost je dio naše karizme pa to utječe sigurno i na izgled jednog našeg dana, a i na to da mi unutar zajednice imamo vrlo različite dnevne rasporede. Ono što je zajedničko je naša zajednička molitva ujutro i navečer, časoslov i misa nakon kojih sestre odlaze na svoje poslove. Kako smo mi dosta brojan red s različitim djelatnostima to u praksi znači da neke sestre idu na svoj posao unutar samostana, neke odlaze u škole i bolnice izvan samostana u kojima rade, a neke rade u našim ustanovama - recimo naša Ženska opća gimnazija, vrtić i Duhovno-obrazovni centar u Lužnici gdje obično nemaju radnog vremena u pravom smislu nego vode cjelokupni život ustanove. Nastojimo koliko je moguće i na večernjoj molitvi se naći zajedno, ponekad nije moguće, ali to je sve dio našeg poslanja. Konkretno - to znači da ujutro smo svi zajedno na molitvi i na misi, (koja počne u 6 ili nešto ranije kako u kojem samostanu) većina i na doručku, a zatim odlazak na te naše različite poslove. Oni koji su doma na zajedničkoj molitvi su i u podne i navečer, ostali, ako ne mogu, mole časoslov kasnije kad uspiju. Za ulazak u samostan djevojka koja je zainteresirana najprije upoznaje zajednicu kroz posjete, kontakte, boravak u samostanu, duhovne obnove.... (obično se za prvi kontakt se bilo kome od nas, a onda se dogovori s voditeljicom koja odgaja pripravnice pa može doći i u posjet, ako želi i na nekoliko dana) Ako se odluči ući u samostan prolazi najprije jednu pripremnu godinu, zatim ulazi u postulaturu koja traje opet jednu godinu i to je prva faza redovničkog odgoja. Nakon toga ulazi u novicijat koji traje dvoje godine i tada se već zove "sestra", već je dio Družbe samo nema još redovničko odijelo. Novicijat je vrijeme najintenzivnijeg odgoja i života povučenog od nekih vanjskih aktivnosti, i ako nakon njega želi položiti zavjete onda se zavjetuje na tri godine i time započinje vrijeme privremenih zavjeta (juniorat). Tada već može ići studirati, raditi, uključuje se u aktivan život zajednice i već ima redovničku odjeću. Nakon toga opet zavjeti na dvije godine i onda tek doživotni. Svaki put kad zavjeti "isteknu" slobodna je otići ako uvidi da to nije za nju. Dakle, od ulaska najmanje 4 godine do polaganja prvih zavjeta i onda još najmanje 5 godina do doživotnih. Kako vidite to je dosta dugo razdoblje upravo zato da se osoba i dobro pripremi i dobro razmisli. Kroz cijelu pripremu do zavjeta može se odustati bez problema i naravno da postoje osobe koje kroz taj cijeli proces vide da to nije njihov put i odlaze. Ima ih i koji dolaze i ostaju. Taj dugi put odgoja ustvari želi iskristalizirati ono što je Bog "urezao" kao zvanje jednoj osobi - ako je to redovnički život da ga nauči živjeti i prihvaćati sa svim teškim i lijepim stranama, ako nije da se na vrijeme okrene traženju svoga pravog puta. Evo, već sam puno toga napisala, a opet imam osjećaj da je to daleko od prikazivanja prave slike redovničkog života. Za sva daljnja pitanja stojim Vam na raspolaganju, a moj savjet je, ako Vas zanima redovnički život otiđite do samostana osobno, doživite ga iz prve ruke - nitko neće od vas očekivati da odmah postanete "časna sestra", a uglavnom svi samostani i družbe imaju tu mogućnost da ih se dođe upoznati.
http://www.laudato.hr/Duhovnost/Pitaj-redovnicu/Zivot-redovnica.aspx
kao što vidiš imaju dosta vremena za upoznati se sa svim stranama redovničkog života i vidjeti jesu li spremne za to ili ne, nema nikakve prisile od strane Crkve
naravski da nemo prisile. crikva je privatna firma i more određivati svoja pravila kako oće, ali ono ča ne more je reći da se unutar crikve more...točka šest, jer ne more.
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35490
2014-04-16
Re: Marija 2.0
melkior wrote:debotoijusto wrote:[size=48] Ovo je 2019. godina, [/size]
[size=48]Od 11. do 18. svibnja odlučile su da neće ulaziti u crkve i obavljati svoje dobrovoljne dužnosti u župama.[/size]
Ae...
darth_vader-
Posts : 19761
2014-04-17
Age : 46
Re: Marija 2.0
Vidim jedini je Melki iz prve ubra kontradiktornost samog tog prosvjeda ili čega god već...
darth_vader-
Posts : 19761
2014-04-17
Age : 46
Re: Marija 2.0
aben wrote:naravski da nemo prisile. crikva je privatna firma i more određivati svoja pravila kako oće, ali ono ča ne more je reći da se unutar crikve more...točka šest, jer ne more.
ma može.. i one svoj prosvjed održavaju unutar Crkve jer se po krštenju osjećaju dijelom nje.. ali rade to na pogrešan način, na ulici, pred očima sekularnog i antikatoličkog svijeta umjesto da pošalju pisma biskupima i papi i pozovu se na mulieris dignitatem
Guest- Guest
Re: Marija 2.0
metilda wrote:aben wrote:naravski da nemo prisile. crikva je privatna firma i more određivati svoja pravila kako oće, ali ono ča ne more je reći da se unutar crikve more...točka šest, jer ne more.
ma može.. i one svoj prosvjed održavaju unutar Crkve jer se po krštenju osjećaju dijelom nje.. ali rade to na pogrešan način, na ulici, pred očima sekularnog i antikatoličkog svijeta umjesto da pošalju pisma biskupima i papi i pozovu se na mulieris dignitatem
masovni govori da ne more, i ti si soma rekla da ako in se ne sviđo da napuštu crikvu, jer su znale di in je mesto kad su se zaređivale
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35490
2014-04-16
Re: Marija 2.0
aben wrote:metilda wrote:aben wrote:metilda wrote:aben wrote:evo jedna domoća iz vlahorije pliješe po rubu
https://hr.wikipedia.org/wiki/Rebeka_Ani%C4%87
to je čar redovničkog života i slobodne volje
ali ča ona imo pisati o rodnoj idejologiji u crikvi, znala je čemu priseže, neka gre ća iz crikve ako joj se ne sviđo
da vidiš ima na tom linku jedna rečenica koja kaže da svećenici zlostavljanim ženama savjetuju da trpe nasilje..
najprije, nasilnik se ne pokazuje tek u braku nego i u vezi samoj..
dakle, žene već u psihičkom nasilju mogu prepoznati budućeg nasilnika i ostaviti ga, a posebno kad padne prvi šamar
ipak, one ostaju s nasilnikom, misle da će se promijeniti i onda se razočaraju
a onda traže pomoć od svećenika i pričaju kako ih svećenici ne razumiju..
Crkva nikada ne podupire nasilje u braku
to uopće ni istina. da sun jo nasilnik, nika se ne bi pokozo prije braka sa katolkinjon.
Naravno da je istina. Ti si ti, a većina nasilnika je većina nasilnika.
Guest- Guest
Re: Marija 2.0
Speare Shaker wrote:aben wrote:metilda wrote:aben wrote:metilda wrote:
to je čar redovničkog života i slobodne volje
ali ča ona imo pisati o rodnoj idejologiji u crikvi, znala je čemu priseže, neka gre ća iz crikve ako joj se ne sviđo
da vidiš ima na tom linku jedna rečenica koja kaže da svećenici zlostavljanim ženama savjetuju da trpe nasilje..
najprije, nasilnik se ne pokazuje tek u braku nego i u vezi samoj..
dakle, žene već u psihičkom nasilju mogu prepoznati budućeg nasilnika i ostaviti ga, a posebno kad padne prvi šamar
ipak, one ostaju s nasilnikom, misle da će se promijeniti i onda se razočaraju
a onda traže pomoć od svećenika i pričaju kako ih svećenici ne razumiju..
Crkva nikada ne podupire nasilje u braku
to uopće ni istina. da sun jo nasilnik, nika se ne bi pokozo prije braka sa katolkinjon.
Naravno da je istina. Ti si ti, a većina nasilnika je većina nasilnika.
naravski da nije istina; ona ni rekla većina nasilnika.
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35490
2014-04-16
Re: Marija 2.0
aben wrote:metilda wrote:aben wrote:naravski da nemo prisile. crikva je privatna firma i more određivati svoja pravila kako oće, ali ono ča ne more je reći da se unutar crikve more...točka šest, jer ne more.
ma može.. i one svoj prosvjed održavaju unutar Crkve jer se po krštenju osjećaju dijelom nje.. ali rade to na pogrešan način, na ulici, pred očima sekularnog i antikatoličkog svijeta umjesto da pošalju pisma biskupima i papi i pozovu se na mulieris dignitatem
masovni govori da ne more, i ti si soma rekla da ako in se ne sviđo da napuštu crikvu, jer su znale di in je mesto kad su se zaređivale
Ma gdje sam ja rekao da ne može?
Ja sam rekao da Crkva nije demokracija, a ne da je apsolutna diktatura i autokracija u kojoj različita mišljenje nije moguće izraziti unutar institucije same, jer da sam to rekao bezobzirno bih lagao.
Druga je priča što si ti moje riječi shvatio kako si shvatio.
Naravno da je moguće i tu je njihova ključna pogreška.
Umjesto da svoje prijedloge iznesu unutar same organizacije gdje za to postoje i mjesta i načini, one pokušavaju do željenih promjena stići na način medijskog pritiska izvana i time su zapravo svjesno ili nesvjesno svoje prijedloge stavili u još goru situaciju.
E sad, je li im to zapravo bio konačni cilj, ne znam, ali ako nije, tek onda su se pošteno zeznule.
Guest- Guest
Re: Marija 2.0
aben wrote:Speare Shaker wrote:aben wrote:metilda wrote:aben wrote:
ali ča ona imo pisati o rodnoj idejologiji u crikvi, znala je čemu priseže, neka gre ća iz crikve ako joj se ne sviđo
da vidiš ima na tom linku jedna rečenica koja kaže da svećenici zlostavljanim ženama savjetuju da trpe nasilje..
najprije, nasilnik se ne pokazuje tek u braku nego i u vezi samoj..
dakle, žene već u psihičkom nasilju mogu prepoznati budućeg nasilnika i ostaviti ga, a posebno kad padne prvi šamar
ipak, one ostaju s nasilnikom, misle da će se promijeniti i onda se razočaraju
a onda traže pomoć od svećenika i pričaju kako ih svećenici ne razumiju..
Crkva nikada ne podupire nasilje u braku
to uopće ni istina. da sun jo nasilnik, nika se ne bi pokozo prije braka sa katolkinjon.
Naravno da je istina. Ti si ti, a većina nasilnika je većina nasilnika.
naravski da nije istina; ona ni rekla većina nasilnika.
Naravno da nije rekla jer to nije niti potrebno jasno izreći. Podrazumjeva se.
Guest- Guest
Re: Marija 2.0
Speare Shaker wrote:aben wrote:metilda wrote:aben wrote:naravski da nemo prisile. crikva je privatna firma i more određivati svoja pravila kako oće, ali ono ča ne more je reći da se unutar crikve more...točka šest, jer ne more.
ma može.. i one svoj prosvjed održavaju unutar Crkve jer se po krštenju osjećaju dijelom nje.. ali rade to na pogrešan način, na ulici, pred očima sekularnog i antikatoličkog svijeta umjesto da pošalju pisma biskupima i papi i pozovu se na mulieris dignitatem
masovni govori da ne more, i ti si soma rekla da ako in se ne sviđo da napuštu crikvu, jer su znale di in je mesto kad su se zaređivale
Ma gdje sam ja rekao da ne može?
https://www.ex-iskon-pleme.com/t34079p20-marija-2-0#1426535
reko si apsolutno na moj post u kojin govorin da treta točka ne postoji.
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35490
2014-04-16
Page 2 of 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Similar topics
» Hvaljen Isus i Marija
» Marija Selak - nacional socijalizam
» Marija Selak Raspudic
» Na danasnji dan rođena Marija Jurić Zagorka
» Faljen Isus i Marija
» Marija Selak - nacional socijalizam
» Marija Selak Raspudic
» Na danasnji dan rođena Marija Jurić Zagorka
» Faljen Isus i Marija
Page 2 of 5
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum