Marija 2.0
Page 3 of 5
Page 3 of 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Marija 2.0
Speare Shaker wrote:aben wrote:metilda wrote:aben wrote:naravski da nemo prisile. crikva je privatna firma i more određivati svoja pravila kako oće, ali ono ča ne more je reći da se unutar crikve more...točka šest, jer ne more.
ma može.. i one svoj prosvjed održavaju unutar Crkve jer se po krštenju osjećaju dijelom nje.. ali rade to na pogrešan način, na ulici, pred očima sekularnog i antikatoličkog svijeta umjesto da pošalju pisma biskupima i papi i pozovu se na mulieris dignitatem
masovni govori da ne more, i ti si soma rekla da ako in se ne sviđo da napuštu crikvu, jer su znale di in je mesto kad su se zaređivale
Ma gdje sam ja rekao da ne može?
https://www.ex-iskon-pleme.com/t34079p20-marija-2-0#1426535
reko si apsolutno na moj post u kojin govorin da treta točka ne postoji.
aben- Posts : 35490
2014-04-16
Re: Marija 2.0
Speare Shaker wrote:aben wrote:metilda wrote:aben wrote:naravski da nemo prisile. crikva je privatna firma i more određivati svoja pravila kako oće, ali ono ča ne more je reći da se unutar crikve more...točka šest, jer ne more.
ma može.. i one svoj prosvjed održavaju unutar Crkve jer se po krštenju osjećaju dijelom nje.. ali rade to na pogrešan način, na ulici, pred očima sekularnog i antikatoličkog svijeta umjesto da pošalju pisma biskupima i papi i pozovu se na mulieris dignitatem
masovni govori da ne more, i ti si soma rekla da ako in se ne sviđo da napuštu crikvu, jer su znale di in je mesto kad su se zaređivale
Ma gdje sam ja rekao da ne može?
Ja sam rekao da Crkva nije demokracija, a ne da je apsolutna diktatura i autokracija u kojoj različita mišljenje nije moguće izraziti unutar institucije same, jer da sam to rekao bezobzirno bih lagao.
Druga je priča što si ti moje riječi shvatio kako si shvatio.
Naravno da je moguće i tu je njihova ključna pogreška.
Umjesto da svoje prijedloge iznesu unutar same organizacije gdje za to postoje i mjesta i načini, one pokušavaju do željenih promjena stići na način medijskog pritiska izvana i time su zapravo svjesno ili nesvjesno svoje prijedloge stavili u još goru situaciju.
E sad, je li im to zapravo bio konačni cilj, ne znam, ali ako nije, tek onda su se pošteno zeznule.
Evo ti primjera biskupskih sinoda kao odlične forme gdje se mogu izražavati posve legalno i otvoreno kritike i prijedlozi u smislu promjene načina rada institucije i njenih pojedinih dijelova.
Hoće li ti prijedlozi biti u konačnici ozbiljno razmotreni i prihvaćeni, druga je priča.
Guest- Guest
Re: Marija 2.0
Speare Shaker wrote:aben wrote:Speare Shaker wrote:aben wrote:metilda wrote:
da vidiš ima na tom linku jedna rečenica koja kaže da svećenici zlostavljanim ženama savjetuju da trpe nasilje..
najprije, nasilnik se ne pokazuje tek u braku nego i u vezi samoj..
dakle, žene već u psihičkom nasilju mogu prepoznati budućeg nasilnika i ostaviti ga, a posebno kad padne prvi šamar
ipak, one ostaju s nasilnikom, misle da će se promijeniti i onda se razočaraju
a onda traže pomoć od svećenika i pričaju kako ih svećenici ne razumiju..
Crkva nikada ne podupire nasilje u braku
to uopće ni istina. da sun jo nasilnik, nika se ne bi pokozo prije braka sa katolkinjon.
Naravno da je istina. Ti si ti, a većina nasilnika je većina nasilnika.
yea, right.
sve i da se podrazumjevo, unda je irelevantno razgovorati o njima, i fokus se omoh tribo usmjeriti ča je s onima ki se ne pokaživaju ko nasilnici prije braka, jer je to poanta cele priče- ča is ženami ke nisu znale za koga se udoju, tribaju li one trpiti.
naravski da nije istina; ona ni rekla većina nasilnika.
Naravno da nije rekla jer to nije niti potrebno jasno izreći. Podrazumjeva se.
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35490
2014-04-16
Re: Marija 2.0
aben wrote:Speare Shaker wrote:aben wrote:metilda wrote:aben wrote:naravski da nemo prisile. crikva je privatna firma i more određivati svoja pravila kako oće, ali ono ča ne more je reći da se unutar crikve more...točka šest, jer ne more.
ma može.. i one svoj prosvjed održavaju unutar Crkve jer se po krštenju osjećaju dijelom nje.. ali rade to na pogrešan način, na ulici, pred očima sekularnog i antikatoličkog svijeta umjesto da pošalju pisma biskupima i papi i pozovu se na mulieris dignitatem
masovni govori da ne more, i ti si soma rekla da ako in se ne sviđo da napuštu crikvu, jer su znale di in je mesto kad su se zaređivale
Ma gdje sam ja rekao da ne može?
https://www.ex-iskon-pleme.com/t34079p20-marija-2-0#1426535
reko si apsolutno na moj post u kojin govorin da treta točka ne postoji.
Joj daj, ne cjepidlači.
Ili ako baš hoćeš, sad sam jasnije izrazio svoj stav, a ti nastavi cjepidlačiti.
Ionako se time uglavnom i baviš na ovom forumu. :p
Guest- Guest
Re: Marija 2.0
Speare Shaker wrote:aben wrote:Speare Shaker wrote:aben wrote:metilda wrote:
da vidiš ima na tom linku jedna rečenica koja kaže da svećenici zlostavljanim ženama savjetuju da trpe nasilje..
najprije, nasilnik se ne pokazuje tek u braku nego i u vezi samoj..
dakle, žene već u psihičkom nasilju mogu prepoznati budućeg nasilnika i ostaviti ga, a posebno kad padne prvi šamar
ipak, one ostaju s nasilnikom, misle da će se promijeniti i onda se razočaraju
a onda traže pomoć od svećenika i pričaju kako ih svećenici ne razumiju..
Crkva nikada ne podupire nasilje u braku
to uopće ni istina. da sun jo nasilnik, nika se ne bi pokozo prije braka sa katolkinjon.
Naravno da je istina. Ti si ti, a većina nasilnika je većina nasilnika.
yea, right.
sve i da se podrazumjevo, unda je irelevantno razgovorati o njima, i fokus se omoh tribo usmjeriti ča je s onima ki se ne pokaživaju ko nasilnici prije braka, jer je to poanta cele priče- ča is ženami ke nisu znale za koga se udoju, tribaju li one trp
naravski da nije istina; ona ni rekla većina nasilnika.
Naravno da nije rekla jer to nije niti potrebno jasno izreći. Podrazumjeva se.
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35490
2014-04-16
Re: Marija 2.0
yea, right.
sve i da se podrazumjevo, unda je irelevantno razgovorati o njima, i fokus se omoh tribo usmjeriti ča je s onima ki se ne pokaživaju ko nasilnici prije braka, jer je to poanta cele priče- ča is ženami ke nisu znale za koga se udoju, tribaju li one trpiti.
sve i da se podrazumjevo, unda je irelevantno razgovorati o njima, i fokus se omoh tribo usmjeriti ča je s onima ki se ne pokaživaju ko nasilnici prije braka, jer je to poanta cele priče- ča is ženami ke nisu znale za koga se udoju, tribaju li one trpiti.
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35490
2014-04-16
Re: Marija 2.0
aben wrote:yea, right.
sve i da se podrazumjevo, unda je irelevantno razgovorati o njima, i fokus se omoh tribo usmjeriti ča je s onima ki se ne pokaživaju ko nasilnici prije braka, jer je to poanta cele priče- ča is ženami ke nisu znale za koga se udoju, tribaju li one trpiti.
Poanta je u razlikovanju prakse većine od marginalalaca. :)
A velika većina ih se kao nasilnici pokažu i prije braka.
Guest- Guest
Re: Marija 2.0
Speare Shaker wrote:aben wrote:Speare Shaker wrote:aben wrote:metilda wrote:
ma može.. i one svoj prosvjed održavaju unutar Crkve jer se po krštenju osjećaju dijelom nje.. ali rade to na pogrešan način, na ulici, pred očima sekularnog i antikatoličkog svijeta umjesto da pošalju pisma biskupima i papi i pozovu se na mulieris dignitatem
masovni govori da ne more, i ti si soma rekla da ako in se ne sviđo da napuštu crikvu, jer su znale di in je mesto kad su se zaređivale
Ma gdje sam ja rekao da ne može?
https://www.ex-iskon-pleme.com/t34079p20-marija-2-0#1426535
reko si apsolutno na moj post u kojin govorin da treta točka ne postoji.
Joj daj, ne cjepidlači.
Ili ako baš hoćeš, sad sam jasnije izrazio svoj stav, a ti nastavi cjepidlačiti.
Ionako se time uglavnom i baviš na ovom forumu. :p
jo ću, ako želin, cjepidlačiti.
ako sad tvrdiš da se more žaliti, ok, meni je sve isto.
još da se metilda dogovori mogu li se sestre žaliti na loš položaj u crikvi ili su znale čemu pristupaju, i moj poso vode je gotov.
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35490
2014-04-16
Re: Marija 2.0
Speare Shaker wrote:Vidiš kako se i tebi može lako dogoditi da se spetljaš. :p :D
ne vidin, meni se teško more dogoditi da se spetljan
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35490
2014-04-16
Re: Marija 2.0
aben wrote:Speare Shaker wrote:Vidiš kako se i tebi može lako dogoditi da se spetljaš. :p :D
ne vidin, meni se teško more dogoditi da se spetljan
Znači da si se ovdje teško spetljao? :p
https://www.ex-iskon-pleme.com/t34079p40-marija-2-0#1426832
Ajde dobro, ali teško ili lako, svakako si se spetljao. :p :D
Guest- Guest
Re: Marija 2.0
Speare Shaker wrote:aben wrote:yea, right.
sve i da se podrazumjevo, unda je irelevantno razgovorati o njima, i fokus se omoh tribo usmjeriti ča je s onima ki se ne pokaživaju ko nasilnici prije braka, jer je to poanta cele priče- ča is ženami ke nisu znale za koga se udoju, tribaju li one trpiti.
Poanta je u razlikovanju prakse većine od marginalalaca. :)
A velika većina ih se kao nasilnici pokažu i prije braka.
ni. poanta je da je anićka želila riješiti neki problijem, a ti i metilda skretničarite. oni ki se pokožu ko nasilnici i prije, jednostavno nisu predmet, jer je jasno ča se takovin ženama preporučo.
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35490
2014-04-16
Re: Marija 2.0
Speare Shaker wrote:aben wrote:Speare Shaker wrote:Vidiš kako se i tebi može lako dogoditi da se spetljaš. :p :D
ne vidin, meni se teško more dogoditi da se spetljan
Znači da si se ovdje teško spetljao? :p
https://www.ex-iskon-pleme.com/t34079p40-marija-2-0#1426832
Ajde dobro, ali teško ili lako, svakako si se spetljao. :p :D
nis se spetljo, jo nis pritiso send na svoja dvo posta
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35490
2014-04-16
Re: Marija 2.0
aben wrote:Speare Shaker wrote:aben wrote:yea, right.
sve i da se podrazumjevo, unda je irelevantno razgovorati o njima, i fokus se omoh tribo usmjeriti ča je s onima ki se ne pokaživaju ko nasilnici prije braka, jer je to poanta cele priče- ča is ženami ke nisu znale za koga se udoju, tribaju li one trpiti.
Poanta je u razlikovanju prakse većine od marginalalaca. :)
A velika većina ih se kao nasilnici pokažu i prije braka.
ni. poanta je da je anićka želila riješiti neki problijem
Koji to? Na wiki linku ko si stavio se to baš jasno i ne vidi.
Guest- Guest
Re: Marija 2.0
aben wrote:
jer je jasno ča se takovin ženama preporučo.
Ja ne vidim da je to jasno.
Guest- Guest
Re: Marija 2.0
Speare Shaker wrote:aben wrote:Speare Shaker wrote:aben wrote:yea, right.
sve i da se podrazumjevo, unda je irelevantno razgovorati o njima, i fokus se omoh tribo usmjeriti ča je s onima ki se ne pokaživaju ko nasilnici prije braka, jer je to poanta cele priče- ča is ženami ke nisu znale za koga se udoju, tribaju li one trpiti.
Poanta je u razlikovanju prakse većine od marginalalaca. :)
A velika većina ih se kao nasilnici pokažu i prije braka.
ni. poanta je da je anićka želila riješiti neki problijem
Koji to? Na wiki linku ko si stavio se to baš jasno i ne vidi.
to je metilda samo izvadilaiz članka ko diskreditaciju feminističke časne, koja se pobunila protiv prakse nagovaranja suprugov da ostanu s nasilnicima.
ovo se preporučo:
"najprije, nasilnik se ne pokazuje tek u braku nego i u vezi samoj..
dakle, žene već u psihičkom nasilju mogu prepoznati budućeg nasilnika i ostaviti ga, a posebno kad padne prvi šamar
ipak, one ostaju s nasilnikom, misle da će se promijeniti i onda se razočaraju
a onda traže pomoć od svećenika i pričaju kako ih svećenici ne razumiju..
Crkva nikada ne podupire nasilje u braku"
"ko vas jebe, some ste to iskale i mi van ne moremo pomoći"
dakle, un ki bi hoti stvarno adresirati problijem, a ne skretničariti, siguro je da bi se orjentiro na težu situaciju; na onu kad nasilnik ni otprije otkriven.
Last edited by aben on 26/5/2019, 19:33; edited 1 time in total
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35490
2014-04-16
Re: Marija 2.0
Speare Shaker wrote:aben wrote:
jer je jasno ča se takovin ženama preporučo.
Ja ne vidim da je to jasno.
Naime, tako neke žene kažu, a ja ne znam je li to zaista tako, jesu li one to tako shvatile ili što je u pitanju.
Čisto sumnjam da ih se baš nagovaralo na mazohističko ponašanje do razine suicidalnosti, a i da jeste, one moraju znati da su u tako osobnim stvarima ipak one te koje na sebe moraju preuzeti teret pune odgovornosti za svoj život.
Jednostavno ga ne mogu prebaciti na pojedine župnike, svećenike, teologe, Crkvu u cjelini.
Njihov život, njihova odgovornost, a savjeti tu mogu biti samo ono što jesu - samo savjeti.
Nipošto upustva, a kamoli zapovjedi.
Guest- Guest
Re: Marija 2.0
Speare Shaker wrote:Speare Shaker wrote:aben wrote:
jer je jasno ča se takovin ženama preporučo.
Ja ne vidim da je to jasno.
Naime, tako neke žene kažu, a ja ne znam je li to zaista tako, jesu li one to tako shvatile ili što je u pitanju.
Čisto sumnjam da ih se baš nagovaralo na mazohističko ponašanje do razine suicidalnosti, a i da jeste, one moraju znati da su u tako osobnim stvarima ipak one te koje na sebe moraju preuzeti teret pune odgovornosti za svoj život.
Jednostavno ga ne mogu prebaciti na pojedine župnike, svećenike, teologe, Crkvu u cjelini.
Njihov život, njihova odgovornost, a savjeti tu mogu biti samo ono što jesu - samo savjeti.
Nipošto upustva, a kamoli zapovjedi.
naravski,
feminizam ni spojiv ni s nereligioznim načinon života, a kamoli s religioznon institucijon iz antike.
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35490
2014-04-16
Re: Marija 2.0
aben wrote:Speare Shaker wrote:Speare Shaker wrote:aben wrote:
jer je jasno ča se takovin ženama preporučo.
Ja ne vidim da je to jasno.
Naime, tako neke žene kažu, a ja ne znam je li to zaista tako, jesu li one to tako shvatile ili što je u pitanju.
Čisto sumnjam da ih se baš nagovaralo na mazohističko ponašanje do razine suicidalnosti, a i da jeste, one moraju znati da su u tako osobnim stvarima ipak one te koje na sebe moraju preuzeti teret pune odgovornosti za svoj život.
Jednostavno ga ne mogu prebaciti na pojedine župnike, svećenike, teologe, Crkvu u cjelini.
Njihov život, njihova odgovornost, a savjeti tu mogu biti samo ono što jesu - samo savjeti.
Nipošto upustva, a kamoli zapovjedi.
naravski,
feminizam ni spojiv ni s nereligioznim načinon života, a kamoli s religioznon institucijon iz antike.
Naravski.
Feminizam je ionako jedna od brojnih novovjekih religija kojoj je jedan od ključnih ciljeva eliminirati konkurenciju koja vuče podrijetlo iz antičkih vremena kako bi preuzela njihove vjernike, a to se između ostalog pokušava postići i difamacijom odnosno običnim opanjkavanjem putem masovnih medija i uz podršku onih koji drže te medije pod svojom kontrolom, a kojima je feminizam ionako ideološki vrlo blizak.
Guest- Guest
Re: Marija 2.0
ajd da se s tobom slazem oko necega :)Speare Shaker wrote:Speare Shaker wrote:aben wrote:metilda wrote:jugoslaveni ostaju jugoslaveniaben wrote:
pušti ti jugoslovene, pitanje o mestu žene u crikvi je validno pitanje potpuno neovisno o socijologiji ili politiki, a sužavanje kanala za adresiranje tog pitanja neodoljivo posićo na politiku socijalistov da se za raspisivanje referenduma moro skupiti 400 000 iljod potpisov u uredima državne uprave u roku od ujutro u 8 do marende na praznik kad uredi ne rodu.
šesto nije istina.
što se šestog tiče znaju u što se upuštaju kada polažu vječne zavjete
ako im se ne sviđa uvijek mogu napustiti Crkvu kao sestra bernardica
ali to unda znoči da tvoja treta točka uopće ne postoji, nemo razgovora, our way, or highway.
Apsolutno.
Crkva nije demokracija.
Kad spominjem jednu od navodnih svetinja zapada, demokracija je debelo precjenjena.
Pokazao je to već primjer Singapura, pa južne Koreje, a u posljednje vrijeme najuvjerljivije Kine.
Ima i relativno novijih primjera i na zapadu, ali ne bih sad o tome.
al zanimljiva je cinjenica da se svi hvataju za tu demokraciju ko pijani za plot
medjutim svi su za to da je njihovo vidjenje jedino validno
pa onda opet sloj demokracije
ja sam il za cvrstu ruku il anarhiju u plemenu
ti takozvani izabrani vladari su najobicnija prevara i najvise popusena do sad
_________________
Re: Marija 2.0
aben wrote:Speare Shaker wrote:aben wrote:Speare Shaker wrote:aben wrote:
masovni govori da ne more, i ti si soma rekla da ako in se ne sviđo da napuštu crikvu, jer su znale di in je mesto kad su se zaređivale
Ma gdje sam ja rekao da ne može?
https://www.ex-iskon-pleme.com/t34079p20-marija-2-0#1426535
reko si apsolutno na moj post u kojin govorin da treta točka ne postoji.
Joj daj, ne cjepidlači.
Ili ako baš hoćeš, sad sam jasnije izrazio svoj stav, a ti nastavi cjepidlačiti.
Ionako se time uglavnom i baviš na ovom forumu. :p
jo ću, ako želin, cjepidlačiti.
ako sad tvrdiš da se more žaliti, ok, meni je sve isto.
još da se metilda dogovori mogu li se sestre žaliti na loš položaj u crikvi ili su znale čemu pristupaju, i moj poso vode je gotov.
:D ma ja mislim da naprosto ne shvaćaš
naime i časne i žene prije udaje jasno mogu vidjeti o čemu se radi - časne u svojoj dugoj pripremi za zvanje i žene u svom hodanju sa muškarcem za kojega se misle udati
moje je iskustvo da žene često imaju ružičaste naočale i ne mogu ili ne žele (a prije bih rekla ovo drugo) vidjeti jasne znakove koji ukazuju na buduće probleme
časne također mogu imati krizu zvanja i pokolebati se u svom pozivu
e sad, posve je jasno da se pravila institucije mogu mijenjati ako postoji određena kritička masa ili većina
no u ovom slučaju ne može se mijenjati nauk Crkve a to je nauk o dostojanstvu žene ma koliko god mi želio pripisati skretanje s teme
one žene koje u Crkvi ne prepoznaju taj nauk jednostavno su promašile poantu
ja se nikada nisam osjećala negativno diskriminirano, naprotiv doživjela sam samo pozitivne poruke od strane svih svećenika s kojima sam komunicirala
dapače, NZ i KKC jasno pokazuju kakav je status žene, pa čak i u onim antičkim vremenima ta poruka ostaje sasvim jasna bez obzira na primjenu i interpretaciju
No, u međuveremu sam razmišljala o jednoj drugoj stvari koja se iznjedrila iz ove raprave a to je tema o antikristu
rečeno je u nekoliko proroštava da će to biti osoba koja će odbaciti čistoću i odati se bludništvu
palo mi je na pamet da bi se to moglo odnositi na papu koji bi ukinuo celibat
ostaje nam da vidimo
Guest- Guest
Page 3 of 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Similar topics
» Hvaljen Isus i Marija
» Marija Selak - nacional socijalizam
» Marija Selak Raspudic
» Na danasnji dan rođena Marija Jurić Zagorka
» Faljen Isus i Marija
» Marija Selak - nacional socijalizam
» Marija Selak Raspudic
» Na danasnji dan rođena Marija Jurić Zagorka
» Faljen Isus i Marija
Page 3 of 5
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum