Pariz: Odsekao glavu uz Alah Akber
Page 5 of 7
Page 5 of 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Pariz: Odsekao glavu uz Alah Akber
aben wrote:ali, epikure, ne moreš se oslanjati na diplomatik i dovati ovakove preglede, jednostavno je smišno to ča govoriš.epikur37 wrote:Da ali naša istočnoeuropska zaostala avangarda, da kažem, još uvijek se fura liberalni endizam početka 90-ih, nevidljivu ruku i amričku globalnu hegemoniju...
provincija
njah
moro bi puno više odzumirati u povijest, ko bi se hoti okušati u ovakovin ocjenami.
bilo bi lijepk da kažeš nešto i konkretno
sama tvoj dijalekt je zabavan ali nije podloga raspravi
epikur37- Posts : 45339
2015-08-06
Re: Pariz: Odsekao glavu uz Alah Akber
Kratka digresija:
Pokušao sam gledati Raised by Wolves, cijenići Ridley Scottov potpis.
Međutim u podtekstu je takav političko ideološki pamflet...da mi je i nakon trećeg pokušaja bljuv i odustao sam.č
Pokušao sam gledati Raised by Wolves, cijenići Ridley Scottov potpis.
Međutim u podtekstu je takav političko ideološki pamflet...da mi je i nakon trećeg pokušaja bljuv i odustao sam.č
epikur37- Posts : 45339
2015-08-06
Re: Pariz: Odsekao glavu uz Alah Akber
ne zun kako bi ti objosni. provati ću. čovik je isti sa, i prije 2000 godin. isti su mu motivi. unda su želili slobodu, i danaska to želimo. i ti je želiš, nodun se da ne morun to dokaživati.epikur37 wrote:aben wrote:ali, epikure, ne moreš se oslanjati na diplomatik i dovati ovakove preglede, jednostavno je smišno to ča govoriš.epikur37 wrote:Da ali naša istočnoeuropska zaostala avangarda, da kažem, još uvijek se fura liberalni endizam početka 90-ih, nevidljivu ruku i amričku globalnu hegemoniju...
provincija
njah
moro bi puno više odzumirati u povijest, ko bi se hoti okušati u ovakovin ocjenami.
bilo bi lijepk da kažeš nešto i konkretno
sama tvoj dijalekt je zabavan ali nije podloga raspravi
proglašavati načelno sloganje is ovin novijin pojavami- merikunski ekscepcionalizam, nevidljivu ruku, liberale i sl -promašenon i zaostalon provincijskon fureži otkrivo trmeljno nepoznavanje povijesti i ono ča je i još gore- jer ti zapravo povijest i ni nužna- otkrivo historicizam. to je možda glovni uzrok svih tvojih ovako širih obzervacija o stvarnosti. dio je kriv zbog jednostavnog guranja vode na svoj mlin, i za to ti opraštan, ali historicizam je 8 smrtni i pogubni grih. za analize, naravski:)
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35490
2014-04-16
Re: Pariz: Odsekao glavu uz Alah Akber
znao sam da ćeš lupit na historicizam i to ti je jedina moneta za kritiku...
ali koja i ne stoji, društvo je živo biće i ima svoja pravila ponašanja :)
ali koja i ne stoji, društvo je živo biće i ima svoja pravila ponašanja :)
epikur37- Posts : 45339
2015-08-06
Re: Pariz: Odsekao glavu uz Alah Akber
epikur37 wrote:znao sam da ćeš lupit na historicizam i to ti je jedina moneta za kritiku...
ali koja i ne stoji, društvo je živo biće i ima svoja pravila ponašanja :)
kaove to veze ima is historicizmon?
to da je društvo živo biće, ti razumiš da je to metafora, right?
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35490
2014-04-16
Re: Pariz: Odsekao glavu uz Alah Akber
i, razumiš valjda da je za kritiku dovoljna jedna, right?
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35490
2014-04-16
Re: Pariz: Odsekao glavu uz Alah Akber
aben wrote:epikur37 wrote:znao sam da ćeš lupit na historicizam i to ti je jedina moneta za kritiku...
ali koja i ne stoji, društvo je živo biće i ima svoja pravila ponašanja :)
kaove to veze ima is historicizmon?
to da je društvo živo biće, ti razumiš da je to metafora, right?
pravla ponašanja su u tome da je predvidljivo kako će se društvo ponašati u određenoj situaciji, da ima svoje amplitude pa čak i zakonitosti
epikur37- Posts : 45339
2015-08-06
Re: Pariz: Odsekao glavu uz Alah Akber
aben wrote:Hektorović wrote:[size=50]
libertarian assumptions central to free-speech law and free-speech ideology—that government is forbidden to judge the quality and moral worth of public speech, that “one man’s vulgarity is another’s lyric,” and so on—fall under the ax. Libertarian conceptions of property rights and economic rights will also have to go, insofar as they bar the state from enforcing duties of community and solidarity in the use and distribution of resources.
[/size]
kako un to misli, will have to go?
ki to govori,
Eto pojma nemaš naravno.
Hektorović- Posts : 26373
2018-04-10
Re: Pariz: Odsekao glavu uz Alah Akber
ti si rasista ..o kakvom društvu ti lamentirašepikur37 wrote:aben wrote:epikur37 wrote:znao sam da ćeš lupit na historicizam i to ti je jedina moneta za kritiku...
ali koja i ne stoji, društvo je živo biće i ima svoja pravila ponašanja :)
kaove to veze ima is historicizmon?
to da je društvo živo biće, ti razumiš da je to metafora, right?
pravla ponašanja su u tome da je predvidljivo kako će se društvo ponašati u određenoj situaciji, da ima svoje amplitude pa čak i zakonitosti
Guest- Guest
Re: Pariz: Odsekao glavu uz Alah Akber
obala razuma wrote:ti si rasista ..o kakvom društvu ti lamentirašepikur37 wrote:aben wrote:epikur37 wrote:znao sam da ćeš lupit na historicizam i to ti je jedina moneta za kritiku...
ali koja i ne stoji, društvo je živo biće i ima svoja pravila ponašanja :)
kaove to veze ima is historicizmon?
to da je društvo živo biće, ti razumiš da je to metafora, right?
pravla ponašanja su u tome da je predvidljivo kako će se društvo ponašati u određenoj situaciji, da ima svoje amplitude pa čak i zakonitosti
vrati se u sobu nema šetnje po hodniku u ovo doba...ajde
epikur37- Posts : 45339
2015-08-06
Re: Pariz: Odsekao glavu uz Alah Akber
to je toliko jasno neistinito, da ću ti dati malo vrimena da se ispraviš. vjerojatno si piso pripreme, pa se umori.epikur37 wrote:aben wrote:epikur37 wrote:znao sam da ćeš lupit na historicizam i to ti je jedina moneta za kritiku...
ali koja i ne stoji, društvo je živo biće i ima svoja pravila ponašanja :)
kaove to veze ima is historicizmon?
to da je društvo živo biće, ti razumiš da je to metafora, right?
pravla ponašanja su u tome da je predvidljivo kako će se društvo ponašati u određenoj situaciji, da ima svoje amplitude pa čak i zakonitosti
uglovnomu,
i somo predvidjanje more utjecati na ishod, ko napr. predvidjanje kretanja cijene dijonica
preporučujen ti knjigu bijeda historicizma, vrlo pitka knjižica, nodun se da će ti pomoći.
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35490
2014-04-16
Re: Pariz: Odsekao glavu uz Alah Akber
da imun, unda ne bi pito.Hektorović wrote:aben wrote:Hektorović wrote:[size=59]
libertarian assumptions central to free-speech law and free-speech ideology—that government is forbidden to judge the quality and moral worth of public speech, that “one man’s vulgarity is another’s lyric,” and so on—fall under the ax. Libertarian conceptions of property rights and economic rights will also have to go, insofar as they bar the state from enforcing duties of community and solidarity in the use and distribution of resources.
[/size]
kako un to misli, will have to go?
ki to govori,
Eto pojma nemaš naravno.
ali, govori ko isus. ili staljin.
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35490
2014-04-16
Re: Pariz: Odsekao glavu uz Alah Akber
aben wrote:to je toliko jasno neistinito, da ću ti dati malo vrimena da se ispraviš. vjerojatno si piso pripreme, pa se umori.epikur37 wrote:aben wrote:epikur37 wrote:znao sam da ćeš lupit na historicizam i to ti je jedina moneta za kritiku...
ali koja i ne stoji, društvo je živo biće i ima svoja pravila ponašanja :)
kaove to veze ima is historicizmon?
to da je društvo živo biće, ti razumiš da je to metafora, right?
pravla ponašanja su u tome da je predvidljivo kako će se društvo ponašati u određenoj situaciji, da ima svoje amplitude pa čak i zakonitosti
uglovnomu,
i somo predvidjanje more utjecati na ishod, ko napr. predvidjanje kretanja cijene dijonica
preporučujen ti knjigu bijeda historicizma, vrlo pitka knjižica, nodun se da će ti pomoći.
Možda si krivo shvatio, kasna je ura, ili sam se ja krivo izrazio, ali moje stanovište je protiv historicizma.
Vjerujem u obrasce ponašanja, pojedinca i društva, neovisno o povijesnom kontekstu.
Pa tako povratno i na ovu popčetnu diskusiju, gola priroda se vraća a ovi vaš liberalni val se poravnava i prolazi.
epikur37- Posts : 45339
2015-08-06
Re: Pariz: Odsekao glavu uz Alah Akber
debiluepikur37 wrote:obala razuma wrote:ti si rasista ..o kakvom društvu ti lamentirašepikur37 wrote:aben wrote:epikur37 wrote:znao sam da ćeš lupit na historicizam i to ti je jedina moneta za kritiku...
ali koja i ne stoji, društvo je živo biće i ima svoja pravila ponašanja :)
kaove to veze ima is historicizmon?
to da je društvo živo biće, ti razumiš da je to metafora, right?
pravla ponašanja su u tome da je predvidljivo kako će se društvo ponašati u određenoj situaciji, da ima svoje amplitude pa čak i zakonitosti
vrati se u sobu nema šetnje po hodniku u ovo doba...ajde
anemija je stavila mitraljesko gnjezdo na rogove katedrale da skida koga hoće dok "mečka blindirana " odvozi evropske miljarde u skrivena mjesta po socijalističkim domovima
ti jedeš govna a ratno je stanje
Guest- Guest
Re: Pariz: Odsekao glavu uz Alah Akber
obala razuma wrote:debiluepikur37 wrote:obala razuma wrote:ti si rasista ..o kakvom društvu ti lamentirašepikur37 wrote:aben wrote:epikur37 wrote:znao sam da ćeš lupit na historicizam i to ti je jedina moneta za kritiku...
ali koja i ne stoji, društvo je živo biće i ima svoja pravila ponašanja :)
kaove to veze ima is historicizmon?
to da je društvo živo biće, ti razumiš da je to metafora, right?
pravla ponašanja su u tome da je predvidljivo kako će se društvo ponašati u određenoj situaciji, da ima svoje amplitude pa čak i zakonitosti
vrati se u sobu nema šetnje po hodniku u ovo doba...ajde
anemija je stavila mitraljesko gnjezdo na rogove katedrale da skida koga hoće dok "mečka blindirana " odvozi evropske miljarde u skrivena mjesta po socijalističkim domovima
ti jedeš govna a ratno je stanje
Može sarma?
epikur37- Posts : 45339
2015-08-06
Re: Pariz: Odsekao glavu uz Alah Akber
ali, ako veruješ u to, unda znoš da su trendovi irelevantni. je, za vrime nixona je bilo više slobodnjaka, danas ih je manje, a ča to govori o naravi pravednog drustva? nišće. ti ko da pokušavaš stati na provu stronu povijesti gljedono po trendovima; tipa koja će partija izplivati, da bi uskoči u njenu kompoziciju.epikur37 wrote:aben wrote:to je toliko jasno neistinito, da ću ti dati malo vrimena da se ispraviš. vjerojatno si piso pripreme, pa se umori.epikur37 wrote:aben wrote:epikur37 wrote:znao sam da ćeš lupit na historicizam i to ti je jedina moneta za kritiku...
ali koja i ne stoji, društvo je živo biće i ima svoja pravila ponašanja :)
kaove to veze ima is historicizmon?
to da je društvo živo biće, ti razumiš da je to metafora, right?
pravla ponašanja su u tome da je predvidljivo kako će se društvo ponašati u određenoj situaciji, da ima svoje amplitude pa čak i zakonitosti
uglovnomu,
i somo predvidjanje more utjecati na ishod, ko napr. predvidjanje kretanja cijene dijonica
preporučujen ti knjigu bijeda historicizma, vrlo pitka knjižica, nodun se da će ti pomoći.
Možda si krivo shvatio, kasna je ura, ili sam se ja krivo izrazio, ali moje stanovište je protiv historicizma.
Vjerujem u obrasce ponašanja, pojedinca i društva, neovisno o povijesnom kontekstu.
Pa tako povratno i na ovu popčetnu diskusiju, gola priroda se vraća a ovi vaš liberalni val se poravnava i prolazi.
imun jedun posto na mobu, pa morun sendati, ali, čuti ćeš me sutra još, znoš
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35490
2014-04-16
Re: Pariz: Odsekao glavu uz Alah Akber
Trendovi su irelevantni ali obrasci nisu..aben wrote:ali, ako veruješ u to, unda znoš da su trendovi irelevantni. je, za vrime nixona je bilo više slobodnjaka, danas ih je manje, a ča to govori o naravi pravednog drustva? nišće. ti ko da pokušavaš stati na provu stronu povijesti gljedono po trendovima; tipa koja će partija izplivati, da bi uskoči u njenu kompoziciju.epikur37 wrote:aben wrote:to je toliko jasno neistinito, da ću ti dati malo vrimena da se ispraviš. vjerojatno si piso pripreme, pa se umori.epikur37 wrote:aben wrote:epikur37 wrote:znao sam da ćeš lupit na historicizam i to ti je jedina moneta za kritiku...
ali koja i ne stoji, društvo je živo biće i ima svoja pravila ponašanja :)
kaove to veze ima is historicizmon?
to da je društvo živo biće, ti razumiš da je to metafora, right?
pravla ponašanja su u tome da je predvidljivo kako će se društvo ponašati u određenoj situaciji, da ima svoje amplitude pa čak i zakonitosti
uglovnomu,
i somo predvidjanje more utjecati na ishod, ko napr. predvidjanje kretanja cijene dijonica
preporučujen ti knjigu bijeda historicizma, vrlo pitka knjižica, nodun se da će ti pomoći.
Možda si krivo shvatio, kasna je ura, ili sam se ja krivo izrazio, ali moje stanovište je protiv historicizma.
Vjerujem u obrasce ponašanja, pojedinca i društva, neovisno o povijesnom kontekstu.
Pa tako povratno i na ovu popčetnu diskusiju, gola priroda se vraća a ovi vaš liberalni val se poravnava i prolazi.
imun jedun posto na mobu, pa morun sendati, ali, čuti ćeš me sutra još, znoš
Ja sam svoje posaugao za večeras....
epikur37- Posts : 45339
2015-08-06
Re: Pariz: Odsekao glavu uz Alah Akber
žderaćeš ti proju ,,,virujmiepikur37 wrote:obala razuma wrote:debiluepikur37 wrote:obala razuma wrote:ti si rasista ..o kakvom društvu ti lamentirašepikur37 wrote:aben wrote:epikur37 wrote:znao sam da ćeš lupit na historicizam i to ti je jedina moneta za kritiku...
ali koja i ne stoji, društvo je živo biće i ima svoja pravila ponašanja :)
kaove to veze ima is historicizmon?
to da je društvo živo biće, ti razumiš da je to metafora, right?
pravla ponašanja su u tome da je predvidljivo kako će se društvo ponašati u određenoj situaciji, da ima svoje amplitude pa čak i zakonitosti
vrati se u sobu nema šetnje po hodniku u ovo doba...ajde
anemija je stavila mitraljesko gnjezdo na rogove katedrale da skida koga hoće dok "mečka blindirana " odvozi evropske miljarde u skrivena mjesta po socijalističkim domovima
ti jedeš govna a ratno je stanje
Može sarma?
ovi sa sabljama po parizu su mala dica spram rasistima pantovčaka i banskih dvora ,,, opet će oni tebe staviti u službu VOJNU
Guest- Guest
Re: Pariz: Odsekao glavu uz Alah Akber
Upravo to i jest historicizam, inzistiranje na obrascima kih jednostavno nemo. Sun učitavaš sadržaj, po svon osobnon ključu, ne postoji zakonitost kojon se povijest povodi. Činjenica da je za nixona postojo val slobodarstva, a da danas postoji val socijalizma uopće ti ne doje za pravo da uopćiš ono ča često predbociš marcelusu i nihiliusu, da su popušili merikunsku trulu bajku i ti 30 godin prekasno, jer je kolo povijesti to zauvik pregazilo.epikur37 wrote:Trendovi su irelevantni ali obrasci nisu..aben wrote:ali, ako veruješ u to, unda znoš da su trendovi irelevantni. je, za vrime nixona je bilo više slobodnjaka, danas ih je manje, a ča to govori o naravi pravednog drustva? nišće. ti ko da pokušavaš stati na provu stronu povijesti gljedono po trendovima; tipa koja će partija izplivati, da bi uskoči u njenu kompoziciju.epikur37 wrote:aben wrote:to je toliko jasno neistinito, da ću ti dati malo vrimena da se ispraviš. vjerojatno si piso pripreme, pa se umori.epikur37 wrote:aben wrote:epikur37 wrote:znao sam da ćeš lupit na historicizam i to ti je jedina moneta za kritiku...
ali koja i ne stoji, društvo je živo biće i ima svoja pravila ponašanja :)
kaove to veze ima is historicizmon?
to da je društvo živo biće, ti razumiš da je to metafora, right?
pravla ponašanja su u tome da je predvidljivo kako će se društvo ponašati u određenoj situaciji, da ima svoje amplitude pa čak i zakonitosti
uglovnomu,
i somo predvidjanje more utjecati na ishod, ko napr. predvidjanje kretanja cijene dijonica
preporučujen ti knjigu bijeda historicizma, vrlo pitka knjižica, nodun se da će ti pomoći.
Možda si krivo shvatio, kasna je ura, ili sam se ja krivo izrazio, ali moje stanovište je protiv historicizma.
Vjerujem u obrasce ponašanja, pojedinca i društva, neovisno o povijesnom kontekstu.
Pa tako povratno i na ovu popčetnu diskusiju, gola priroda se vraća a ovi vaš liberalni val se poravnava i prolazi.
imun jedun posto na mobu, pa morun sendati, ali, čuti ćeš me sutra još, znoš
Ja sam svoje posaugao za večeras....
Upravo radi takovih stvori ti pokušavan pokozati da ti tu diplomatik ne more pomoći; ne postoji takovo kolo za ko bi mi mogli predviditi obrazac i niti jedun ozbiljni čovik to ne će nika pokušati načiniti. Dovoljno si ozbiljan kandidat, nemoj sebi to dopušćati. Doli na denkverbotu kicinjo lipi hansonova predavanja o zapadnoj civilizaciji, pogljedoj ih, ispraviti će ti pogljede. A marcelusu i nihiliusu ćeš uvika imati ča za zamiriti i narugati in se, jer se oni često upušćaju u dnevno političke analize. Tu ti diplomatik, složin se, more biti od koristi.
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35490
2014-04-16
Re: Pariz: Odsekao glavu uz Alah Akber
to ti ja govorin ,,,muda tribaaben wrote:Upravo to i jest historicizam, inzistiranje na obrascima kih jednostavno nemo. Sun učitavaš sadržaj, po svon osobnon ključu, ne postoji zakonitost kojon se povijest povodi. Činjenica da je za nixona postojo val slobodarstva, a da danas postoji val socijalizma uopće ti ne doje za pravo da uopćiš ono ča često predbociš marcelusu i nihiliusu, da su popušili merikunsku trulu bajku i ti 30 godin prekasno, jer je kolo povijesti to zauvik pregazilo.epikur37 wrote:Trendovi su irelevantni ali obrasci nisu..aben wrote:ali, ako veruješ u to, unda znoš da su trendovi irelevantni. je, za vrime nixona je bilo više slobodnjaka, danas ih je manje, a ča to govori o naravi pravednog drustva? nišće. ti ko da pokušavaš stati na provu stronu povijesti gljedono po trendovima; tipa koja će partija izplivati, da bi uskoči u njenu kompoziciju.epikur37 wrote:aben wrote:to je toliko jasno neistinito, da ću ti dati malo vrimena da se ispraviš. vjerojatno si piso pripreme, pa se umori.epikur37 wrote:aben wrote:epikur37 wrote:znao sam da ćeš lupit na historicizam i to ti je jedina moneta za kritiku...
ali koja i ne stoji, društvo je živo biće i ima svoja pravila ponašanja :)
kaove to veze ima is historicizmon?
to da je društvo živo biće, ti razumiš da je to metafora, right?
pravla ponašanja su u tome da je predvidljivo kako će se društvo ponašati u određenoj situaciji, da ima svoje amplitude pa čak i zakonitosti
uglovnomu,
i somo predvidjanje more utjecati na ishod, ko napr. predvidjanje kretanja cijene dijonica
preporučujen ti knjigu bijeda historicizma, vrlo pitka knjižica, nodun se da će ti pomoći.
Možda si krivo shvatio, kasna je ura, ili sam se ja krivo izrazio, ali moje stanovište je protiv historicizma.
Vjerujem u obrasce ponašanja, pojedinca i društva, neovisno o povijesnom kontekstu.
Pa tako povratno i na ovu popčetnu diskusiju, gola priroda se vraća a ovi vaš liberalni val se poravnava i prolazi.
imun jedun posto na mobu, pa morun sendati, ali, čuti ćeš me sutra još, znoš
Ja sam svoje posaugao za večeras....
Upravo radi takovih stvori ti pokušavan pokozati da ti tu diplomatik ne more pomoći; ne postoji takovo kolo za ko bi mi mogli predviditi obrazac i niti jedun ozbiljni čovik to ne će nika pokušati načiniti. Dovoljno si ozbiljan kandidat, nemoj sebi to dopušćati. Doli na denkverbotu kicinjo lipi hansonova predavanja o zapadnoj civilizaciji, pogljedoj ih, ispraviti će ti pogljede. A marcelusu i nihiliusu ćeš uvika imati ča za zamiriti i narugati in se, jer se oni često upušćaju u dnevno političke analize. Tu ti diplomatik, složin se, more biti od koristi.
šiptari su kurcom napravili državu
učeni koje ti zazivaš su u svom učenju zasigurno pali u misli pisca neke povjesti i misli koja je nastrana ,,, to je nedvojbeno
trebamo hrabre , jasne , transparentne , lučšonoše , koji razume barem povijest koju su proživili
hrvat ima najjebeniji problem u povjesnom veličanju onih koje je neka ideologija il religija il hunta koristila ka topovsko meso
Guest- Guest
Re: Pariz: Odsekao glavu uz Alah Akber
obala razuma wrote:to ti ja govorin ,,,muda tribaaben wrote:Upravo to i jest historicizam, inzistiranje na obrascima kih jednostavno nemo. Sun učitavaš sadržaj, po svon osobnon ključu, ne postoji zakonitost kojon se povijest povodi. Činjenica da je za nixona postojo val slobodarstva, a da danas postoji val socijalizma uopće ti ne doje za pravo da uopćiš ono ča često predbociš marcelusu i nihiliusu, da su popušili merikunsku trulu bajku i ti 30 godin prekasno, jer je kolo povijesti to zauvik pregazilo.epikur37 wrote:Trendovi su irelevantni ali obrasci nisu..aben wrote:ali, ako veruješ u to, unda znoš da su trendovi irelevantni. je, za vrime nixona je bilo više slobodnjaka, danas ih je manje, a ča to govori o naravi pravednog drustva? nišće. ti ko da pokušavaš stati na provu stronu povijesti gljedono po trendovima; tipa koja će partija izplivati, da bi uskoči u njenu kompoziciju.epikur37 wrote:aben wrote:to je toliko jasno neistinito, da ću ti dati malo vrimena da se ispraviš. vjerojatno si piso pripreme, pa se umori.epikur37 wrote:aben wrote:epikur37 wrote:znao sam da ćeš lupit na historicizam i to ti je jedina moneta za kritiku...
ali koja i ne stoji, društvo je živo biće i ima svoja pravila ponašanja :)
kaove to veze ima is historicizmon?
to da je društvo živo biće, ti razumiš da je to metafora, right?
pravla ponašanja su u tome da je predvidljivo kako će se društvo ponašati u određenoj situaciji, da ima svoje amplitude pa čak i zakonitosti
uglovnomu,
i somo predvidjanje more utjecati na ishod, ko napr. predvidjanje kretanja cijene dijonica
preporučujen ti knjigu bijeda historicizma, vrlo pitka knjižica, nodun se da će ti pomoći.
Možda si krivo shvatio, kasna je ura, ili sam se ja krivo izrazio, ali moje stanovište je protiv historicizma.
Vjerujem u obrasce ponašanja, pojedinca i društva, neovisno o povijesnom kontekstu.
Pa tako povratno i na ovu popčetnu diskusiju, gola priroda se vraća a ovi vaš liberalni val se poravnava i prolazi.
imun jedun posto na mobu, pa morun sendati, ali, čuti ćeš me sutra još, znoš
Ja sam svoje posaugao za večeras....
Upravo radi takovih stvori ti pokušavan pokozati da ti tu diplomatik ne more pomoći; ne postoji takovo kolo za ko bi mi mogli predviditi obrazac i niti jedun ozbiljni čovik to ne će nika pokušati načiniti. Dovoljno si ozbiljan kandidat, nemoj sebi to dopušćati. Doli na denkverbotu kicinjo lipi hansonova predavanja o zapadnoj civilizaciji, pogljedoj ih, ispraviti će ti pogljede. A marcelusu i nihiliusu ćeš uvika imati ča za zamiriti i narugati in se, jer se oni često upušćaju u dnevno političke analize. Tu ti diplomatik, složin se, more biti od koristi.
šiptari su kurcom napravili državu
učeni koje ti zazivaš su u svom učenju zasigurno pali u misli pisca neke povjesti i misli koja je nastrana ,,, to je nedvojbeno
trebamo hrabre , jasne , transparentne , lučšonoše , koji razume barem povijest koju su proživili
hrvat ima najjebeniji problem u povjesnom veličanju onih koje je neka ideologija il religija il hunta koristila ka topovsko meso
Ne moze..To su vam austro-ugari sustavno i genetski pomeli..vi ste nacija zemljoradnika-granicara,koji u mirnodopsko doba rade i stvaraju dobra,u ratno doba(ovo ipak nije) pogled okrecu prema Savi,Dunavi i opcenito na jug,spremni da Velmožama i Gazdama brane drzavu...
Koje Lučonoše..ta jedva mogu sebi da osvjetle put pred nogami..
Guest- Guest
Page 5 of 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Similar topics
» VIDEO: 'ALAH AKBAR! ALAH AKBAR! ALAH... AKBAR?' ISIS pogodio sirijski helikopter raketom, no rezultat ih je u potpunosti šokirao
» Alah ekber u Touluzu
» EDO VAHEBIJA ---vip-alah dočeka vatrenih
» Vijesti iz Germanistana:'Crkve u Njemačkoj se pretvaraju u đamije a u Hamburgu skinuli križ i stavili natpis Alah.'
» Moj komentar na pariz
» Alah ekber u Touluzu
» EDO VAHEBIJA ---vip-alah dočeka vatrenih
» Vijesti iz Germanistana:'Crkve u Njemačkoj se pretvaraju u đamije a u Hamburgu skinuli križ i stavili natpis Alah.'
» Moj komentar na pariz
Page 5 of 7
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum