Da li se isplati biti ateist???
ex-iskon-pleme :: Društvo :: Religija
Page 14 of 14
Page 14 of 14 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14
Re: Da li se isplati biti ateist???
Nisi ti ništa argumentirao, od samog početka obrćeš raspravu u sasvim drugi smjer, izbjegavajući se izjasniti o Augustinovom viđenju ne samo dobra i zla, već i postojanja tog Sotone o kojem uporno govoriš. Valjda zato što ti ne odgovara ideja da je, da ponovim, jedan od najvažnijih crkvenih otaca potpuno odbacio postojanje takvog entiteta svojim postavkama.Michael1 wrote:Michael1 wrote:von_Starhemberg wrote:Ne, nego izbjegavaju dati odgovor, tako kao ti...dakle...Michael1 wrote:Pazi, karakteristika neznalica i nekvalificiranih ljudi u diskursu je, da oni, kada vide da nisu u stanju diskutirati na istom nivou sa svojim kontrahentom, prijedju na iracionalne tvrdnje o neodgovorenim pitanjima.
I nije mi jasno, kad već govoriš o dogmi, a to je upravo ovo što pišeš, o kakvom to Satanu govoriš kad je najveći crkveni autoritet, Augustin, ustvrdio da je zlo samo nedostatak dobra i da samo, neovisno, ne postoji, jer da postoji, moralo bi biti od Boga, a kako je Bog bezgranično dobar, on nije mogao stvoriti zlo? Uostalom, i ti možeš biti pod zlim činima Morane, a da uopće nisi svjestan njezinog postojanja, to ti je isto kao s ovim tvoji m Satanom.
Pa i sam vidis, da ti neznas o cemu pises. Sv. Augustin pise istinu koju i ja ispovijedam. Zlo kao apsolutni PRINCIP ne egzistira. To bi bio DUALIZAM apsolutnih principa, a to uce neki od tvojih gnostickih heretika.
Zlo je udaljavanje od dobra. To je ispravna argumentacija koju potvrdjuje i Toma Akvinski.
Medjutim SATAN je STVOR BOZJI, Kerub. Taj se uzoholio i postao zao. Pogledaj kod Ezekijela. Ako zelis nesto saznati o Tom grijehu, onda pokusaj kod Dionizija Areopagite ili Pseudo-Dionizija! Naravno i kod Akvinca.
Dakle, o kakvim problemima ti ovdje diskutiras?
Okultisto, kako i sam vidis, ja sam ti vec u ovom gornjem postu pojasnio Augustinovu argumentaciju, i nisam odstupio od nje! U njemackom prijevodu sam ti ukazao na pogreske Koje ti pravis, na bazi svoga prijevoda.
Guest- Guest
Re: Da li se isplati biti ateist???
von_Starhemberg wrote:Meni je vrlo jasno o cemu Augustin piše. Augustin ustvrđuje da ne postoji zlo kao biće, ili apsolutno zlo, što je speare naglasio, već jedino zlo nastaje iz nedostatka dobra. Kako je onda moguće, da u nečemu što je stvorio Bog, dođe do potpunog nedostatka dobra u jednom biću kakvo je Sotona? Dakle, usprkos ovim tvojim akrobacijama, uz činjenicu da Augustin nigdje ne spominje postojanje Sotone, vraga, Đavla ili sl. metafizičkog bića proisteklog iz koruptiranog dobra, jedini je logičan zaključak da takvo biće uopće ne postoji.Michael1 wrote:Ako Augustin pise, da "zlo"="Das BÖSE" nema "substancije" u sebi, nego je djelo volje, a volja je parametar DUHA, onda je jasno da ti nemas veze o cemu Augustin tu pise.
SATAN je duh, koji grijesi voljom, dakle zeli postati ravan Bogu iz vlastite moci. I to je onda rezultiralo zlom.
A Satan je bio stvoren kao dobri DUH, dobro stvorenje, i to sam ti vec u mom prvom postu obrazlozio.
Ponekad su hrvatski prijevodi, iz filozofskog aspekta potpuno neispravni.
Nemoj zamjeriti, vrijeme je da nesto naucis, iz filozofije, naravno.
Vec na 16 stranici sam ti to bjasnio, i donio sam jos jednom taj post tebi na uvid, gdje sam ti objasnio, da apsolutni princip zla ne moze logicno postojati, i da se Augustin i ja ne razilazimo u argumentaciji. Radi se o "BITI"=SUBSTANCIJI, a ne BICU kako stoji u tvom prijevodu.
_________________
Fide, sed cui, vide!
Michael1-
Posts : 1933
2014-04-23
Lokacija: : Burgenland
Re: Da li se isplati biti ateist???
von_Starhemberg wrote:Nisi ti ništa argumentirao, od samog početka obrćeš raspravu u sasvim drugi smjer, izbjegavajući se izjasniti o Augustinovom viđenju ne samo dobra i zla, već i postojanja tog Sotone o kojem uporno govoriš. Valjda zato što ti ne odgovara ideja da je, da ponovim, jedan od najvažnijih crkvenih otaca potpuno odbacio postojanje takvog entiteta svojim postavkama.Michael1 wrote:Michael1 wrote:von_Starhemberg wrote:Ne, nego izbjegavaju dati odgovor, tako kao ti...dakle...Michael1 wrote:Pazi, karakteristika neznalica i nekvalificiranih ljudi u diskursu je, da oni, kada vide da nisu u stanju diskutirati na istom nivou sa svojim kontrahentom, prijedju na iracionalne tvrdnje o neodgovorenim pitanjima.
I nije mi jasno, kad već govoriš o dogmi, a to je upravo ovo što pišeš, o kakvom to Satanu govoriš kad je najveći crkveni autoritet, Augustin, ustvrdio da je zlo samo nedostatak dobra i da samo, neovisno, ne postoji, jer da postoji, moralo bi biti od Boga, a kako je Bog bezgranično dobar, on nije mogao stvoriti zlo? Uostalom, i ti možeš biti pod zlim činima Morane, a da uopće nisi svjestan njezinog postojanja, to ti je isto kao s ovim tvoji m Satanom.
Pa i sam vidis, da ti neznas o cemu pises. Sv. Augustin pise istinu koju i ja ispovijedam. Zlo kao apsolutni PRINCIP ne egzistira. To bi bio DUALIZAM apsolutnih principa, a to uce neki od tvojih gnostickih heretika.
Zlo je udaljavanje od dobra. To je ispravna argumentacija koju potvrdjuje i Toma Akvinski.
Medjutim SATAN je STVOR BOZJI, Kerub. Taj se uzoholio i postao zao. Pogledaj kod Ezekijela. Ako zelis nesto saznati o Tom grijehu, onda pokusaj kod Dionizija Areopagite ili Pseudo-Dionizija! Naravno i kod Akvinca.
Dakle, o kakvim problemima ti ovdje diskutiras?
Okultisto, kako i sam vidis, ja sam ti vec u ovom gornjem postu pojasnio Augustinovu argumentaciju, i nisam odstupio od nje! U njemackom prijevodu sam ti ukazao na pogreske Koje ti pravis, na bazi svoga prijevoda.
Daj ne budali. Gore ti stoji objasnjenje! Ali ako si ti rezistentan na ucenje, sto ti mogu. ZLO kao apsolutni princip ne egzistira, tako sam ti gore objasnio Augustinovu filozofiju i teologiju.
Dva apsolutna principa bi se vjecno borila! To je dualizam gnoze!
To je HEREZA!
_________________
Fide, sed cui, vide!
Michael1-
Posts : 1933
2014-04-23
Lokacija: : Burgenland
Re: Da li se isplati biti ateist???
Michael1 wrote:Ne! Ali hrvatski prijevod kod njega koristi pojam "bice", dok njemacki koristi pojam "BIT", a to su dva razlicita pojma.
Njemacka filozofija je daleko naprednija i bogatija u izrazu od hrvatske, pa nije ni cudo, da imaju bolje prijevode od hrvatskih.
On kaze da Augustin nijece postojanja zla kao "BICA", a ja mu Kazem da on nijece postojanje apsolutne substancije zla, dakle BITI zla.
Ako bi to postojalo, onda bi se radilo o apsolutnom zlu, koje bi bilo Bogu ravno kao apsolutni princip. A toga ne moze biti, jer to uce gnostici, dualisti. Dobro i Zlo kao dva apsolutna principa bi uzrokovali vjecnu borbu. A to nije evidencija!
OK, ovdje ću ti priznati da si možda u pravu što se tiče prijevoda. Provjerio sam upravo u engleskoj verziji, gdje stoji:
And I asked what wickedness was, and I found that it was no substance, but a perversion of the will bent aside from thee, O God, the supreme substance, toward these lower things, casting away its inmost treasure and becoming bloated with external good.
Dakle "substance", što je bliže prijevodu "bit", kao što i tvrdiš.
Bran_Do- Posts : 807
2014-04-17
Re: Da li se isplati biti ateist???
Slažem se da se tu radi o slobodnoj volji, no u kom stupnju? To jest, ta kompletnija i potpunija bića bi trebale imati veći prostor manevriranja u okviru te slobodno volje, čini li ih to kompletnijima i potpunijima od ljudi, koji doista imaju mogućnost slobodne volje, no ne mogu je pod raznim okolnostima i ostvariti? Ako je Sotona biće koje svoju slobodnu volju može u toj mjeri koristiti da se pobuni protiv Boga, svega dobrog što mu je Bog namijenio odrekne i napusti, pa i dalje postoji, kako ga onda ne okarakterizirati kao živući princip zla koji svakim trenutkom tekućeg Vremena prkosi Božjem poretku i planu?speare_shaker wrote:von_Starhemberg wrote:
Kako može biti stvorenje Božje kad je Bog apsolutno dobar i od njega ne može doći zlo? Zar je crkveni otac Augustin naučavao herezu kad je tvrdio da Sotona ne postoji?
Zlo kod Augustina svakako nije biće, što ne znači da nema zlih bića, a posebno da ima bića koja su apsolutno zla, nego je zlo princip nastalo na nedostatku dobra, ali ne bilo kojeg dobra nego samo onog kojega bi neko biće po nazovimo ga tako izvornom Božjem planu i u skladu sa svojim potencijalima u tom smislu trebalo imati.
Zato Augustin tvrdi da samo potpunija bića mogu biti zla, prevedeno, ona najjednostavnija to ne mogu, a ona najpotpunija i najkompleksnija mogu biti najviše zla.
Kvaka je ovdje zapravo u slobodnoj volji koju takva bića po Augustinu imaju ili je imaju u većoj mjeri od onih koja su manje potpuna i kompleksna, a zlo nastaje na zloupotrebi upravo slobodne volje kada ona dođe u sukob sa svojim potencijalom odnosno sa izvornim Božjim planom u tom smislu.
Ovo je dakako samo moje krajnje pojednostavljeno tumačenje Augustinove filozofije u tom smislu.
Guest- Guest
Re: Da li se isplati biti ateist???
von_Starhemberg wrote:
Kako je onda moguće, da u nečemu što je stvorio Bog, dođe do potpunog nedostatka dobra u jednom biću kakvo je Sotona?
Zloupotrebom slobodne volje od strane takvog bića.
I da, nije riječ o potpunom nedostatku dobra kod takvih bića, uključujući tu i ona nazovimo ih tako najviša po hijerarhiji, jer su i ona u nazovimo ga tako izvornom Božjem planu odnosno po svojem izvornom potencijalu zamišljena drugačije, ali su se zbog svoje oholosti zloupotrebom svoje slobodne volje pokušala izjednačiti s Bogom samim, što je naravno nemoguće pa su se zbog toga sveli samo na loše imitatore odnosno oponašatelje apsolutnog dobra.
von_Starhemberg wrote:
Dakle, usprkos ovim tvojim akrobacijama, uz činjenicu da Augustin nigdje ne spominje postojanje Sotone, vraga, Đavla ili sl. metafizičkog bića proisteklog iz koruptiranog dobra, jedini je logičan zaključak da takvo biće uopće ne postoji.
U smislu apsolutno zlog bića koje bi predstavljalo neku vrstu antipoda apsolutnom dobru svakako ne postoji.
Guest- Guest
Re: Da li se isplati biti ateist???
Pa to je za tebe hereza, a sam si ustvrdio postojanje Sotone na početku, ne spominje ga Augustin.Michael1 wrote:von_Starhemberg wrote:Nisi ti ništa argumentirao, od samog početka obrćeš raspravu u sasvim drugi smjer, izbjegavajući se izjasniti o Augustinovom viđenju ne samo dobra i zla, već i postojanja tog Sotone o kojem uporno govoriš. Valjda zato što ti ne odgovara ideja da je, da ponovim, jedan od najvažnijih crkvenih otaca potpuno odbacio postojanje takvog entiteta svojim postavkama.Michael1 wrote:Michael1 wrote:von_Starhemberg wrote:Ne, nego izbjegavaju dati odgovor, tako kao ti...dakle...Michael1 wrote:Pazi, karakteristika neznalica i nekvalificiranih ljudi u diskursu je, da oni, kada vide da nisu u stanju diskutirati na istom nivou sa svojim kontrahentom, prijedju na iracionalne tvrdnje o neodgovorenim pitanjima.
I nije mi jasno, kad već govoriš o dogmi, a to je upravo ovo što pišeš, o kakvom to Satanu govoriš kad je najveći crkveni autoritet, Augustin, ustvrdio da je zlo samo nedostatak dobra i da samo, neovisno, ne postoji, jer da postoji, moralo bi biti od Boga, a kako je Bog bezgranično dobar, on nije mogao stvoriti zlo? Uostalom, i ti možeš biti pod zlim činima Morane, a da uopće nisi svjestan njezinog postojanja, to ti je isto kao s ovim tvoji m Satanom.
Pa i sam vidis, da ti neznas o cemu pises. Sv. Augustin pise istinu koju i ja ispovijedam. Zlo kao apsolutni PRINCIP ne egzistira. To bi bio DUALIZAM apsolutnih principa, a to uce neki od tvojih gnostickih heretika.
Zlo je udaljavanje od dobra. To je ispravna argumentacija koju potvrdjuje i Toma Akvinski.
Medjutim SATAN je STVOR BOZJI, Kerub. Taj se uzoholio i postao zao. Pogledaj kod Ezekijela. Ako zelis nesto saznati o Tom grijehu, onda pokusaj kod Dionizija Areopagite ili Pseudo-Dionizija! Naravno i kod Akvinca.
Dakle, o kakvim problemima ti ovdje diskutiras?
Okultisto, kako i sam vidis, ja sam ti vec u ovom gornjem postu pojasnio Augustinovu argumentaciju, i nisam odstupio od nje! U njemackom prijevodu sam ti ukazao na pogreske Koje ti pravis, na bazi svoga prijevoda.
Daj ne budali. Gore ti stoji objasnjenje! Ali ako si ti rezistentan na ucenje, sto ti mogu. ZLO kao apsolutni princip ne egzistira, tako sam ti gore objasnio Augustinovu filozofiju i teologiju.
Dva apsolutna principa bi se vjecno borila! To je dualizam gnoze!
To je HEREZA!
Guest- Guest
Re: Da li se isplati biti ateist???
von_Starhemberg wrote:Pa to je za tebe hereza, a sam si ustvrdio postojanje Sotone na početku, ne spominje ga Augustin.Michael1 wrote:von_Starhemberg wrote:Nisi ti ništa argumentirao, od samog početka obrćeš raspravu u sasvim drugi smjer, izbjegavajući se izjasniti o Augustinovom viđenju ne samo dobra i zla, već i postojanja tog Sotone o kojem uporno govoriš. Valjda zato što ti ne odgovara ideja da je, da ponovim, jedan od najvažnijih crkvenih otaca potpuno odbacio postojanje takvog entiteta svojim postavkama.Michael1 wrote:Michael1 wrote:von_Starhemberg wrote:Ne, nego izbjegavaju dati odgovor, tako kao ti...dakle...Michael1 wrote:Pazi, karakteristika neznalica i nekvalificiranih ljudi u diskursu je, da oni, kada vide da nisu u stanju diskutirati na istom nivou sa svojim kontrahentom, prijedju na iracionalne tvrdnje o neodgovorenim pitanjima.
I nije mi jasno, kad već govoriš o dogmi, a to je upravo ovo što pišeš, o kakvom to Satanu govoriš kad je najveći crkveni autoritet, Augustin, ustvrdio da je zlo samo nedostatak dobra i da samo, neovisno, ne postoji, jer da postoji, moralo bi biti od Boga, a kako je Bog bezgranično dobar, on nije mogao stvoriti zlo? Uostalom, i ti možeš biti pod zlim činima Morane, a da uopće nisi svjestan njezinog postojanja, to ti je isto kao s ovim tvoji m Satanom.
Pa i sam vidis, da ti neznas o cemu pises. Sv. Augustin pise istinu koju i ja ispovijedam. Zlo kao apsolutni PRINCIP ne egzistira. To bi bio DUALIZAM apsolutnih principa, a to uce neki od tvojih gnostickih heretika.
Zlo je udaljavanje od dobra. To je ispravna argumentacija koju potvrdjuje i Toma Akvinski.
Medjutim SATAN je STVOR BOZJI, Kerub. Taj se uzoholio i postao zao. Pogledaj kod Ezekijela. Ako zelis nesto saznati o Tom grijehu, onda pokusaj kod Dionizija Areopagite ili Pseudo-Dionizija! Naravno i kod Akvinca.
Dakle, o kakvim problemima ti ovdje diskutiras?
Okultisto, kako i sam vidis, ja sam ti vec u ovom gornjem postu pojasnio Augustinovu argumentaciju, i nisam odstupio od nje! U njemackom prijevodu sam ti ukazao na pogreske Koje ti pravis, na bazi svoga prijevoda.
Daj ne budali. Gore ti stoji objasnjenje! Ali ako si ti rezistentan na ucenje, sto ti mogu. ZLO kao apsolutni princip ne egzistira, tako sam ti gore objasnio Augustinovu filozofiju i teologiju.
Dva apsolutna principa bi se vjecno borila! To je dualizam gnoze!
To je HEREZA!
Koji si ti idiot, to je nevjerojatno.
Gdje Augustin pise, da Satan, Lucifer ne postoji?
Pa to je Biblijski pojam, iz knjige JOB. A u Knjizi od Proroka Ezekijela stoji opis Kerubina.
Zato Augustin ne moze osporiti postojanje LUCEFERA, SATANA.
SATAN je bio KERUBIN, dakle PUNINA ZNANJA; dobri Andjeo, Sin Bozji, po pisanju knjige JOB, koji se uzoholio i pao u grijeh.
SATAN POSTOJI jer je STVOR BOZJI: SADA ZAO DUH!
A postoji, jer nije apsolutno zlo.
Izgubi mi se iz vidokruga. TROLLU!
_________________
Fide, sed cui, vide!
Michael1-
Posts : 1933
2014-04-23
Lokacija: : Burgenland
Re: Da li se isplati biti ateist???
von_Starhemberg wrote:
Slažem se da se tu radi o slobodnoj volji, no u kom stupnju? To jest, ta kompletnija i potpunija bića bi trebale imati veći prostor manevriranja u okviru te slobodno volje, čini li ih to kompletnijima i potpunijima od ljudi, koji doista imaju mogućnost slobodne volje, no ne mogu je pod raznim okolnostima i ostvariti?
E ovo bi sad zahtjevalo jednu obimniju raspravu. A kako se meni ne da ulaziti u neku takvu, samo najjednostavnije.
Teško je reći po kojim kriterijima bi se tzv. duhovna bića na koja ovdje očito aludiraš mogla smatrati kompletnijima i potpunijima od ljudi, ali u skladu sa biblijskim tekstovima svakako u direktnijoj komunikciji s Bogom nego i materijalni ljudi.
I da, svoju slobodnu volji niti ta bića kao niti ljudi nisu u stanju u potpunosti ostvariti. To je uvijek u stanju jedino Bog sam odnosno apsolutno dobro.
von_Starhemberg wrote:
Ako je Sotona biće koje svoju slobodnu volju može u toj mjeri koristiti da se pobuni protiv Boga, svega dobrog što mu je Bog namijenio odrekne i napusti, pa i dalje postoji, kako ga onda ne okarakterizirati kao živući princip zla koji svakim trenutkom tekućeg Vremena prkosi Božjem poretku i planu?
Pa može i kao živući princip zla ili recimo najpotpunije moguće zlo kakvo uopće može postojati oživotvoreno u nekom biću, ali svakako ne kao apsolutno zlo, jer bi to bilo kontradiktorno Augustinovoj (a o njegovoj filozofiji je ovdje i riječ) filozofiji u kojoj je samo dobro apsolutno, a ne i zlo i u koje je po Augustinu izvorno moguće ionako samo kao moguća posljedica nedostatka dobra.
I da, nije posljedica svakog nedostatka dobra istovremeno i zlo samo. Zlo je naime samo ona vrsta nedostatka dobra koja podrazumjeva određenu namjeru u tom smislu, dakle, posljedica svjesne zloupotrebe slobodne volje od strane bića u odnosu na svoj izvorni od Boga mu ponuđeni (ne i nametnuti) potencijal.
Guest- Guest
Re: Da li se isplati biti ateist???
von_Starhemberg wrote:Slažem se da se tu radi o slobodnoj volji, no u kom stupnju? To jest, ta kompletnija i potpunija bića bi trebale imati veći prostor manevriranja u okviru te slobodno volje, čini li ih to kompletnijima i potpunijima od ljudi, koji doista imaju mogućnost slobodne volje, no ne mogu je pod raznim okolnostima i ostvariti? Ako je Sotona biće koje svoju slobodnu volju može u toj mjeri koristiti da se pobuni protiv Boga, svega dobrog što mu je Bog namijenio odrekne i napusti, pa i dalje postoji, kako ga onda ne okarakterizirati kao živući princip zla koji svakim trenutkom tekućeg Vremena prkosi Božjem poretku i planu?speare_shaker wrote:von_Starhemberg wrote:
Kako može biti stvorenje Božje kad je Bog apsolutno dobar i od njega ne može doći zlo? Zar je crkveni otac Augustin naučavao herezu kad je tvrdio da Sotona ne postoji?
Zlo kod Augustina svakako nije biće, što ne znači da nema zlih bića, a posebno da ima bića koja su apsolutno zla, nego je zlo princip nastalo na nedostatku dobra, ali ne bilo kojeg dobra nego samo onog kojega bi neko biće po nazovimo ga tako izvornom Božjem planu i u skladu sa svojim potencijalima u tom smislu trebalo imati.
Zato Augustin tvrdi da samo potpunija bića mogu biti zla, prevedeno, ona najjednostavnija to ne mogu, a ona najpotpunija i najkompleksnija mogu biti najviše zla.
Kvaka je ovdje zapravo u slobodnoj volji koju takva bića po Augustinu imaju ili je imaju u većoj mjeri od onih koja su manje potpuna i kompleksna, a zlo nastaje na zloupotrebi upravo slobodne volje kada ona dođe u sukob sa svojim potencijalom odnosno sa izvornim Božjim planom u tom smislu.
Ovo je dakako samo moje krajnje pojednostavljeno tumačenje Augustinove filozofije u tom smislu.
Samo Kerubini iz prvog reda Andjela, kao punina znanja, i nizi redovi Andjela su mogli sagrijesiti. Serafini i Prijestolja iz prvog reda to vise ne mogu, jer ona streme ka Bogu i savrsenstvu, tako da njihova goruca ljubav za Boga im to ne odobrava.
SATAN bi bio zivuci princip zla iskljucivo onda, ako bi mu "bit"=SUBSTANCIJA bila apsolutno zla, a to nije istina, jer je bio stvoren kao dobri DUH.
_________________
Fide, sed cui, vide!
Michael1-
Posts : 1933
2014-04-23
Lokacija: : Burgenland
Re: Da li se isplati biti ateist???
Pa gdje piše da postoji, to je glavno pitanje. Samo, normalno, da ćeš ti okrenuti kako tebi odgovara. Kako se samo ne umoriš od tolikog obrtanja činjenica i teza...Michael1 wrote:Gdje Augustin pise, da Satan, Lucifer ne postoji?
Guest- Guest
Re: Da li se isplati biti ateist???
Michael1 wrote:von_Starhemberg wrote:Nisi ti ništa argumentirao, od samog početka obrćeš raspravu u sasvim drugi smjer, izbjegavajući se izjasniti o Augustinovom viđenju ne samo dobra i zla, već i postojanja tog Sotone o kojem uporno govoriš. Valjda zato što ti ne odgovara ideja da je, da ponovim, jedan od najvažnijih crkvenih otaca potpuno odbacio postojanje takvog entiteta svojim postavkama.Michael1 wrote:Michael1 wrote:von_Starhemberg wrote:Ne, nego izbjegavaju dati odgovor, tako kao ti...dakle...Michael1 wrote:Pazi, karakteristika neznalica i nekvalificiranih ljudi u diskursu je, da oni, kada vide da nisu u stanju diskutirati na istom nivou sa svojim kontrahentom, prijedju na iracionalne tvrdnje o neodgovorenim pitanjima.
I nije mi jasno, kad već govoriš o dogmi, a to je upravo ovo što pišeš, o kakvom to Satanu govoriš kad je najveći crkveni autoritet, Augustin, ustvrdio da je zlo samo nedostatak dobra i da samo, neovisno, ne postoji, jer da postoji, moralo bi biti od Boga, a kako je Bog bezgranično dobar, on nije mogao stvoriti zlo? Uostalom, i ti možeš biti pod zlim činima Morane, a da uopće nisi svjestan njezinog postojanja, to ti je isto kao s ovim tvoji m Satanom.
Pa i sam vidis, da ti neznas o cemu pises. Sv. Augustin pise istinu koju i ja ispovijedam. Zlo kao apsolutni PRINCIP ne egzistira. To bi bio DUALIZAM apsolutnih principa, a to uce neki od tvojih gnostickih heretika.
Zlo je udaljavanje od dobra. To je ispravna argumentacija koju potvrdjuje i Toma Akvinski.
Medjutim SATAN je STVOR BOZJI, Kerub. Taj se uzoholio i postao zao. Pogledaj kod Ezekijela. Ako zelis nesto saznati o Tom grijehu, onda pokusaj kod Dionizija Areopagite ili Pseudo-Dionizija! Naravno i kod Akvinca.
Dakle, o kakvim problemima ti ovdje diskutiras?
Okultisto, kako i sam vidis, ja sam ti vec u ovom gornjem postu pojasnio Augustinovu argumentaciju, i nisam odstupio od nje! U njemackom prijevodu sam ti ukazao na pogreske Koje ti pravis, na bazi svoga prijevoda.
Daj ne budali. Gore ti stoji objasnjenje! Ali ako si ti rezistentan na ucenje, sto ti mogu. ZLO kao apsolutni princip ne egzistira, tako sam ti gore objasnio Augustinovu filozofiju i teologiju.
Dva apsolutna principa bi se vjecno borila! To je dualizam gnoze!
To je HEREZA!
Mislim da se netko orijentira samo na neke smjerove gnosticizma jer ovo što se navodi nije točno.
_________________
Do what thou Wilt shall be the whole of the Law! Love is the Law, Love under Will
https://www.facebook.com/KrvavaPovijestCrkve?fref=ts
Sefirot-
Posts : 1898
2014-04-29
Lokacija: : Zagreb
Re: Da li se isplati biti ateist???
Michael1 wrote:von_Starhemberg wrote:Pa to je za tebe hereza, a sam si ustvrdio postojanje Sotone na početku, ne spominje ga Augustin.Michael1 wrote:von_Starhemberg wrote:Nisi ti ništa argumentirao, od samog početka obrćeš raspravu u sasvim drugi smjer, izbjegavajući se izjasniti o Augustinovom viđenju ne samo dobra i zla, već i postojanja tog Sotone o kojem uporno govoriš. Valjda zato što ti ne odgovara ideja da je, da ponovim, jedan od najvažnijih crkvenih otaca potpuno odbacio postojanje takvog entiteta svojim postavkama.Michael1 wrote:Michael1 wrote:von_Starhemberg wrote:Ne, nego izbjegavaju dati odgovor, tako kao ti...dakle...Michael1 wrote:Pazi, karakteristika neznalica i nekvalificiranih ljudi u diskursu je, da oni, kada vide da nisu u stanju diskutirati na istom nivou sa svojim kontrahentom, prijedju na iracionalne tvrdnje o neodgovorenim pitanjima.
I nije mi jasno, kad već govoriš o dogmi, a to je upravo ovo što pišeš, o kakvom to Satanu govoriš kad je najveći crkveni autoritet, Augustin, ustvrdio da je zlo samo nedostatak dobra i da samo, neovisno, ne postoji, jer da postoji, moralo bi biti od Boga, a kako je Bog bezgranično dobar, on nije mogao stvoriti zlo? Uostalom, i ti možeš biti pod zlim činima Morane, a da uopće nisi svjestan njezinog postojanja, to ti je isto kao s ovim tvoji m Satanom.
Pa i sam vidis, da ti neznas o cemu pises. Sv. Augustin pise istinu koju i ja ispovijedam. Zlo kao apsolutni PRINCIP ne egzistira. To bi bio DUALIZAM apsolutnih principa, a to uce neki od tvojih gnostickih heretika.
Zlo je udaljavanje od dobra. To je ispravna argumentacija koju potvrdjuje i Toma Akvinski.
Medjutim SATAN je STVOR BOZJI, Kerub. Taj se uzoholio i postao zao. Pogledaj kod Ezekijela. Ako zelis nesto saznati o Tom grijehu, onda pokusaj kod Dionizija Areopagite ili Pseudo-Dionizija! Naravno i kod Akvinca.
Dakle, o kakvim problemima ti ovdje diskutiras?
Okultisto, kako i sam vidis, ja sam ti vec u ovom gornjem postu pojasnio Augustinovu argumentaciju, i nisam odstupio od nje! U njemackom prijevodu sam ti ukazao na pogreske Koje ti pravis, na bazi svoga prijevoda.
Daj ne budali. Gore ti stoji objasnjenje! Ali ako si ti rezistentan na ucenje, sto ti mogu. ZLO kao apsolutni princip ne egzistira, tako sam ti gore objasnio Augustinovu filozofiju i teologiju.
Dva apsolutna principa bi se vjecno borila! To je dualizam gnoze!
To je HEREZA!
Koji si ti idiot, to je nevjerojatno.
Gdje Augustin pise, da Satan, Lucifer ne postoji?
Pa to je Biblijski pojam, iz knjige JOB. A u Knjizi od Proroka Ezekijela stoji opis Kerubina.
Zato Augustin ne moze osporiti postojanje LUCEFERA, SATANA.
SATAN je bio KERUBIN, dakle PUNINA ZNANJA; dobri Andjeo, Sin Bozji, po pisanju knjige JOB, koji se uzoholio i pao u grijeh.
SATAN POSTOJI jer je STVOR BOZJI: SADA ZAO DUH!
A postoji, jer nije apsolutno zlo.
Izgubi mi se iz vidokruga. TROLLU!
Tu proizlazi jedno važno pitanje, da li anđeli i ini entiteti imaju slobodnu volju?
_________________
Do what thou Wilt shall be the whole of the Law! Love is the Law, Love under Will
https://www.facebook.com/KrvavaPovijestCrkve?fref=ts
Sefirot-
Posts : 1898
2014-04-29
Lokacija: : Zagreb
Re: Da li se isplati biti ateist???
Sefirot wrote:Michael1 wrote:von_Starhemberg wrote:Pa to je za tebe hereza, a sam si ustvrdio postojanje Sotone na početku, ne spominje ga Augustin.Michael1 wrote:von_Starhemberg wrote:Nisi ti ništa argumentirao, od samog početka obrćeš raspravu u sasvim drugi smjer, izbjegavajući se izjasniti o Augustinovom viđenju ne samo dobra i zla, već i postojanja tog Sotone o kojem uporno govoriš. Valjda zato što ti ne odgovara ideja da je, da ponovim, jedan od najvažnijih crkvenih otaca potpuno odbacio postojanje takvog entiteta svojim postavkama.Michael1 wrote:Michael1 wrote:von_Starhemberg wrote:Ne, nego izbjegavaju dati odgovor, tako kao ti...dakle...Michael1 wrote:Pazi, karakteristika neznalica i nekvalificiranih ljudi u diskursu je, da oni, kada vide da nisu u stanju diskutirati na istom nivou sa svojim kontrahentom, prijedju na iracionalne tvrdnje o neodgovorenim pitanjima.
I nije mi jasno, kad već govoriš o dogmi, a to je upravo ovo što pišeš, o kakvom to Satanu govoriš kad je najveći crkveni autoritet, Augustin, ustvrdio da je zlo samo nedostatak dobra i da samo, neovisno, ne postoji, jer da postoji, moralo bi biti od Boga, a kako je Bog bezgranično dobar, on nije mogao stvoriti zlo? Uostalom, i ti možeš biti pod zlim činima Morane, a da uopće nisi svjestan njezinog postojanja, to ti je isto kao s ovim tvoji m Satanom.
Pa i sam vidis, da ti neznas o cemu pises. Sv. Augustin pise istinu koju i ja ispovijedam. Zlo kao apsolutni PRINCIP ne egzistira. To bi bio DUALIZAM apsolutnih principa, a to uce neki od tvojih gnostickih heretika.
Zlo je udaljavanje od dobra. To je ispravna argumentacija koju potvrdjuje i Toma Akvinski.
Medjutim SATAN je STVOR BOZJI, Kerub. Taj se uzoholio i postao zao. Pogledaj kod Ezekijela. Ako zelis nesto saznati o Tom grijehu, onda pokusaj kod Dionizija Areopagite ili Pseudo-Dionizija! Naravno i kod Akvinca.
Dakle, o kakvim problemima ti ovdje diskutiras?
Okultisto, kako i sam vidis, ja sam ti vec u ovom gornjem postu pojasnio Augustinovu argumentaciju, i nisam odstupio od nje! U njemackom prijevodu sam ti ukazao na pogreske Koje ti pravis, na bazi svoga prijevoda.
Daj ne budali. Gore ti stoji objasnjenje! Ali ako si ti rezistentan na ucenje, sto ti mogu. ZLO kao apsolutni princip ne egzistira, tako sam ti gore objasnio Augustinovu filozofiju i teologiju.
Dva apsolutna principa bi se vjecno borila! To je dualizam gnoze!
To je HEREZA!
Koji si ti idiot, to je nevjerojatno.
Gdje Augustin pise, da Satan, Lucifer ne postoji?
Pa to je Biblijski pojam, iz knjige JOB. A u Knjizi od Proroka Ezekijela stoji opis Kerubina.
Zato Augustin ne moze osporiti postojanje LUCEFERA, SATANA.
SATAN je bio KERUBIN, dakle PUNINA ZNANJA; dobri Andjeo, Sin Bozji, po pisanju knjige JOB, koji se uzoholio i pao u grijeh.
SATAN POSTOJI jer je STVOR BOZJI: SADA ZAO DUH!
A postoji, jer nije apsolutno zlo.
Izgubi mi se iz vidokruga. TROLLU!
Tu proizlazi jedno važno pitanje, da li anđeli i ini entiteti imaju slobodnu volju?
Po teoloskom determinizmu, imaju!
_________________
Fide, sed cui, vide!
Michael1-
Posts : 1933
2014-04-23
Lokacija: : Burgenland
Re: Da li se isplati biti ateist???
Michael1 wrote:Sefirot wrote:Michael1 wrote:von_Starhemberg wrote:Pa to je za tebe hereza, a sam si ustvrdio postojanje Sotone na početku, ne spominje ga Augustin.Michael1 wrote:von_Starhemberg wrote:Nisi ti ništa argumentirao, od samog početka obrćeš raspravu u sasvim drugi smjer, izbjegavajući se izjasniti o Augustinovom viđenju ne samo dobra i zla, već i postojanja tog Sotone o kojem uporno govoriš. Valjda zato što ti ne odgovara ideja da je, da ponovim, jedan od najvažnijih crkvenih otaca potpuno odbacio postojanje takvog entiteta svojim postavkama.Michael1 wrote:Michael1 wrote:von_Starhemberg wrote:Ne, nego izbjegavaju dati odgovor, tako kao ti...dakle...Michael1 wrote:Pazi, karakteristika neznalica i nekvalificiranih ljudi u diskursu je, da oni, kada vide da nisu u stanju diskutirati na istom nivou sa svojim kontrahentom, prijedju na iracionalne tvrdnje o neodgovorenim pitanjima.
I nije mi jasno, kad već govoriš o dogmi, a to je upravo ovo što pišeš, o kakvom to Satanu govoriš kad je najveći crkveni autoritet, Augustin, ustvrdio da je zlo samo nedostatak dobra i da samo, neovisno, ne postoji, jer da postoji, moralo bi biti od Boga, a kako je Bog bezgranično dobar, on nije mogao stvoriti zlo? Uostalom, i ti možeš biti pod zlim činima Morane, a da uopće nisi svjestan njezinog postojanja, to ti je isto kao s ovim tvoji m Satanom.
Pa i sam vidis, da ti neznas o cemu pises. Sv. Augustin pise istinu koju i ja ispovijedam. Zlo kao apsolutni PRINCIP ne egzistira. To bi bio DUALIZAM apsolutnih principa, a to uce neki od tvojih gnostickih heretika.
Zlo je udaljavanje od dobra. To je ispravna argumentacija koju potvrdjuje i Toma Akvinski.
Medjutim SATAN je STVOR BOZJI, Kerub. Taj se uzoholio i postao zao. Pogledaj kod Ezekijela. Ako zelis nesto saznati o Tom grijehu, onda pokusaj kod Dionizija Areopagite ili Pseudo-Dionizija! Naravno i kod Akvinca.
Dakle, o kakvim problemima ti ovdje diskutiras?
Okultisto, kako i sam vidis, ja sam ti vec u ovom gornjem postu pojasnio Augustinovu argumentaciju, i nisam odstupio od nje! U njemackom prijevodu sam ti ukazao na pogreske Koje ti pravis, na bazi svoga prijevoda.
Daj ne budali. Gore ti stoji objasnjenje! Ali ako si ti rezistentan na ucenje, sto ti mogu. ZLO kao apsolutni princip ne egzistira, tako sam ti gore objasnio Augustinovu filozofiju i teologiju.
Dva apsolutna principa bi se vjecno borila! To je dualizam gnoze!
To je HEREZA!
Koji si ti idiot, to je nevjerojatno.
Gdje Augustin pise, da Satan, Lucifer ne postoji?
Pa to je Biblijski pojam, iz knjige JOB. A u Knjizi od Proroka Ezekijela stoji opis Kerubina.
Zato Augustin ne moze osporiti postojanje LUCEFERA, SATANA.
SATAN je bio KERUBIN, dakle PUNINA ZNANJA; dobri Andjeo, Sin Bozji, po pisanju knjige JOB, koji se uzoholio i pao u grijeh.
SATAN POSTOJI jer je STVOR BOZJI: SADA ZAO DUH!
A postoji, jer nije apsolutno zlo.
Izgubi mi se iz vidokruga. TROLLU!
Tu proizlazi jedno važno pitanje, da li anđeli i ini entiteti imaju slobodnu volju?
Po teoloskom determinizmu, imaju!
tu se ni mnogi teolozi ne bi složili sa tobom... ali to bar dobro znaš...
_________________
Do what thou Wilt shall be the whole of the Law! Love is the Law, Love under Will
https://www.facebook.com/KrvavaPovijestCrkve?fref=ts
Sefirot-
Posts : 1898
2014-04-29
Lokacija: : Zagreb
Re: Da li se isplati biti ateist???
Sefirot wrote:Michael1 wrote:Sefirot wrote:Michael1 wrote:von_Starhemberg wrote:Pa to je za tebe hereza, a sam si ustvrdio postojanje Sotone na početku, ne spominje ga Augustin.Michael1 wrote:von_Starhemberg wrote:Nisi ti ništa argumentirao, od samog početka obrćeš raspravu u sasvim drugi smjer, izbjegavajući se izjasniti o Augustinovom viđenju ne samo dobra i zla, već i postojanja tog Sotone o kojem uporno govoriš. Valjda zato što ti ne odgovara ideja da je, da ponovim, jedan od najvažnijih crkvenih otaca potpuno odbacio postojanje takvog entiteta svojim postavkama.Michael1 wrote:Michael1 wrote:von_Starhemberg wrote:Ne, nego izbjegavaju dati odgovor, tako kao ti...dakle...Michael1 wrote:Pazi, karakteristika neznalica i nekvalificiranih ljudi u diskursu je, da oni, kada vide da nisu u stanju diskutirati na istom nivou sa svojim kontrahentom, prijedju na iracionalne tvrdnje o neodgovorenim pitanjima.
I nije mi jasno, kad već govoriš o dogmi, a to je upravo ovo što pišeš, o kakvom to Satanu govoriš kad je najveći crkveni autoritet, Augustin, ustvrdio da je zlo samo nedostatak dobra i da samo, neovisno, ne postoji, jer da postoji, moralo bi biti od Boga, a kako je Bog bezgranično dobar, on nije mogao stvoriti zlo? Uostalom, i ti možeš biti pod zlim činima Morane, a da uopće nisi svjestan njezinog postojanja, to ti je isto kao s ovim tvoji m Satanom.
Pa i sam vidis, da ti neznas o cemu pises. Sv. Augustin pise istinu koju i ja ispovijedam. Zlo kao apsolutni PRINCIP ne egzistira. To bi bio DUALIZAM apsolutnih principa, a to uce neki od tvojih gnostickih heretika.
Zlo je udaljavanje od dobra. To je ispravna argumentacija koju potvrdjuje i Toma Akvinski.
Medjutim SATAN je STVOR BOZJI, Kerub. Taj se uzoholio i postao zao. Pogledaj kod Ezekijela. Ako zelis nesto saznati o Tom grijehu, onda pokusaj kod Dionizija Areopagite ili Pseudo-Dionizija! Naravno i kod Akvinca.
Dakle, o kakvim problemima ti ovdje diskutiras?
Okultisto, kako i sam vidis, ja sam ti vec u ovom gornjem postu pojasnio Augustinovu argumentaciju, i nisam odstupio od nje! U njemackom prijevodu sam ti ukazao na pogreske Koje ti pravis, na bazi svoga prijevoda.
Daj ne budali. Gore ti stoji objasnjenje! Ali ako si ti rezistentan na ucenje, sto ti mogu. ZLO kao apsolutni princip ne egzistira, tako sam ti gore objasnio Augustinovu filozofiju i teologiju.
Dva apsolutna principa bi se vjecno borila! To je dualizam gnoze!
To je HEREZA!
Koji si ti idiot, to je nevjerojatno.
Gdje Augustin pise, da Satan, Lucifer ne postoji?
Pa to je Biblijski pojam, iz knjige JOB. A u Knjizi od Proroka Ezekijela stoji opis Kerubina.
Zato Augustin ne moze osporiti postojanje LUCEFERA, SATANA.
SATAN je bio KERUBIN, dakle PUNINA ZNANJA; dobri Andjeo, Sin Bozji, po pisanju knjige JOB, koji se uzoholio i pao u grijeh.
SATAN POSTOJI jer je STVOR BOZJI: SADA ZAO DUH!
A postoji, jer nije apsolutno zlo.
Izgubi mi se iz vidokruga. TROLLU!
Tu proizlazi jedno važno pitanje, da li anđeli i ini entiteti imaju slobodnu volju?
Po teoloskom determinizmu, imaju!
tu se ni mnogi teolozi ne bi složili sa tobom... ali to bar dobro znaš...
Teolozi su dokaz da je krscanstvo jedina prava religija, jer ga svojim glupim tezama nisu uspjeli u 2000 godina unistiti.
_________________
Fide, sed cui, vide!
Michael1-
Posts : 1933
2014-04-23
Lokacija: : Burgenland
Page 14 of 14 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14
Similar topics
» Domagoj Pintarić objasnio zašto je prestao biti ateist
» Papa Franjo: "Bolje biti ateist nego licemjerni katolik'
» KATOLIČKI ATEIST
» Laprdanje se isplati
» Kriminal se u Čileu ne isplati...
» Papa Franjo: "Bolje biti ateist nego licemjerni katolik'
» KATOLIČKI ATEIST
» Laprdanje se isplati
» Kriminal se u Čileu ne isplati...
ex-iskon-pleme :: Društvo :: Religija
Page 14 of 14
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum