Denkverbot
Page 13 of 50
Page 13 of 50 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 31 ... 50
Re: Denkverbot
nemojte dozvoliti da vas sociopat aben izludi. pomalo i hladnokrvno a možete lupit i koju čik pauzu...popit pivo...
vode ima vode:
vode ima vode:
Guest- Guest
Re: Denkverbot
Gnječ wrote:nemojte dozvoliti da vas sociopat aben izludi.
a ki je u opasnosti? biće ebenica, eli?
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Re: Denkverbot
ovo si ti napisao mrtav ozbiljan? stvarno? nije neka fora, nije vic? ne vidiš upravljačku sličnost jednog i drugoga, odgovornost koju to nosi, odgovornost za ljudske živote i sudbine, kako i pilotiranje avionom i vođenje države ima isti smisao? država ne leti kažeš ti kao odrasla osoba i mrtav hladan?kic wrote:
ti bas mijesas neke stvari..
pilot putnickog aviona je zaposlenik koji ima definiran opseg i cilj svog posla za koji je placen
politicar je zaposlenik naroda, koji zbog demokratske strukture moze postati bilo tko i to obicno postaje najveci prorok jer taj privlaci najvise paznje i vrlo brzo po stupanju na duznost gubi se sav odnos i on postaje vladalac, zanimljivo je bilo slusati rijeci od Putina iz intervjua s O.Stoneom o toj promjeni..
sve u svemu, vladalac drzave ne moze nikad bit pilot, koji je to cilj drzave? gdje leti?
moja reminiscencija je bila samo mala crtica price radi, malo malo opusteniji budi stari
sve mi je više jasno zašto nemaš neki svoj stav nego ga mijenjaš svaki dan, prvo zauzmeš jednu poziciju i nakon nekog abenovom upisa mu počneš kurac pušit, praktički se ispričavajući, tipa mativka.
nemoj koristiti zdrav razum i logiku, pusti da drugi pilotiraju tobom iako ne letiš shvatiti ćeš u sebi usporedbu, ako ne možeš, proizvedi zvuk aviona možda ti u mozgu klikne kaj sam ti sad napisao.
završio sam.
Guest- Guest
Re: Denkverbot
točno, i ako procijene da ne smiješ, za godinu dana stječeš opet pravo pokušati.ebenica wrote:
drugi bold; upravo sam ti objasnio što su sigurnosni mehanizmi i ti isti mehanizmi postoje za sve što je potencionalno opasno za društvo osim za politiku koja je u stvari najopasnija za društvo. da si služio vojsku znao bi da prije moraš ići na liječnički u sklopu kojeg je psihotest na kojem ako ne zadovoljiš minimum ideš na komisiju gdje psiholog odlučuje jel ti smiješ imati oružje u rukama.
ista stvar je, kad jednom uđeš u sustav, i sa svakom daljnjom vojnom izobrazbom, gdje na svakom stupnju opet ideš na psihotest. ako ne zadovoljiš, čekaš godinu dana, a ako još uvijek imaš zadovoljene uvjete i ako te zapovjednik opet pošalje, ideš na psihotest. nigdje ne piše da taj puta nećeš zadovoljiti minimum.
_________________
It's So Good To Be Bad
Noor- Posts : 25907
2017-10-06
Re: Denkverbot
aben wrote:Gnječ wrote:nemojte dozvoliti da vas sociopat aben izludi.
a ki je u opasnosti? biće ebenica, eli?
to ni tebi za pensati. piši novi referat jer ovaj ti je zakurac to kao da je pisano za domaću zadaću preko kurca. pa nismo baš toliko tulavi da nam moraš referat pisati i prilagođavati kao za djecu 4. razreda osnovne.
Guest- Guest
Re: Denkverbot
jesi ga prečito?Gnječ wrote:aben wrote:Gnječ wrote:nemojte dozvoliti da vas sociopat aben izludi.
a ki je u opasnosti? biće ebenica, eli?
to ni tebi za pensati. piši novi referat jer ovaj ti je zakurac to kao da je pisano za domaću zadaću preko kurca. pa nismo baš toliko tulavi da nam moraš referat pisati i prilagođavati kao za djecu 4. razreda osnovne.
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Re: Denkverbot
ebenica wrote:ne, ne slažemo se...nije demokracija kriva za ništa, kriv je sustav u kojem nema zaštitnog mehanizma da nas štiti od loših pojava, da nas štiti od ljudi koji bi taj sustav mogli iskoristiti.kic wrote:
Hitler je došao na vlast demokratskim metodama
zapravo se svi slažemo u tome da demokraciju treba odbaciti-
kao društvo nećemo dopustit da svatko bude policajac, bude vojnik, ima dozvolu za držanje oružja, da sjedne u najobičniji auto sa željom ubit svakoga na cesti...za takve stvari nemamo samo kazne već i žaštitni mehanizam psiho testova zato što su za društvo to moguće opasne radnje i nećemo dopustit da nas pojedinci dovode u opasnost, kad se kroz taj sustav potradu teški bolesnici trudimo ih se kaznit i javno osudit zato smo izmislili institucije.
za bavljenje politikom i dolazak na vlast nemamo apsolutno nikakav obrambeni mehanizam, može tko god želi, koliko god bio sjeban u glavi i štetan za zajednicu, dovoljno je da dobro laže i ima dobru podršku...nije na ljudima da svakodnevno po cijele dane razmišljaju o politici i da snose odgovornost za pojave poput hitlera, tuđmana, miloševića, sanadera niti je krimen biti naivan i prevaren. kad stvorimo društvo u kojem ćemo imat zaštitu od takvih ljudi imati ćemo i razloga nešto birati i onda bi se vidjeli rezultati. sve dok imamo društvo u kojem kapitalizam treba što pokvareniju jabuku na vlasti jer mu je to u interesu, jednima i drugima jer su to psihološki isti profili: iskorištavanje, parazitiranje, stvaranje klasa i vrijednosti imamo to što imamo. demokracija je daleko najbolje što smo mogli smisliti do sada ali ne ovaj tip koji trenutno postoji, divlji.
Predstavnicka demokracija nije demokracija. U praksi se pokazala kao nacin samoreprodukcije kaste politicara. Obicnih uguza, neradnika, beskicmenjaka koji se loze na saborske i euparlamentarne place -rijecju : BANDITA!
Guest- Guest
Re: Denkverbot
zakai to meni pišeš, ako sam nešto napisao onda znam o čemu govorim. pravo na ponovo polaganje ima svatko jer se uzima u obzir privremena rastojivost. ili samo želiš reć' da ti testovi nemaju smisla i da ih treba ukinut? i da nam takvo nešto ne treba za ljude kojima dajemo svoje živote i sudbine u ruke, političare?Noor wrote:točno, i ako procijene da ne smiješ, za godinu dana stječeš opet pravo pokušati.ebenica wrote:
drugi bold; upravo sam ti objasnio što su sigurnosni mehanizmi i ti isti mehanizmi postoje za sve što je potencionalno opasno za društvo osim za politiku koja je u stvari najopasnija za društvo. da si služio vojsku znao bi da prije moraš ići na liječnički u sklopu kojeg je psihotest na kojem ako ne zadovoljiš minimum ideš na komisiju gdje psiholog odlučuje jel ti smiješ imati oružje u rukama.
ista stvar je, kad jednom uđeš u sustav, i sa svakom daljnjom vojnom izobrazbom, gdje na svakom stupnju opet ideš na psihotest. ako ne zadovoljiš, čekaš godinu dana, a ako još uvijek imaš zadovoljene uvjete i ako te zapovjednik opet pošalje, ideš na psihotest. nigdje ne piše da taj puta nećeš zadovoljiti minimum.
Guest- Guest
Re: Denkverbot
sve je podložno promjenama i poboljšanjima a to je i cilj mog upisa zato što ponavljam: time se može baviti svatko bez ikakve kontrole, kao da smo dali djetetu auto u ruke i rekli jbg-a auto je kriv jer je praksa dokazala da djeca jednostavno ne znaju vozit.violator wrote:ebenica wrote:ne, ne slažemo se...nije demokracija kriva za ništa, kriv je sustav u kojem nema zaštitnog mehanizma da nas štiti od loših pojava, da nas štiti od ljudi koji bi taj sustav mogli iskoristiti.kic wrote:
Hitler je došao na vlast demokratskim metodama
zapravo se svi slažemo u tome da demokraciju treba odbaciti-
kao društvo nećemo dopustit da svatko bude policajac, bude vojnik, ima dozvolu za držanje oružja, da sjedne u najobičniji auto sa željom ubit svakoga na cesti...za takve stvari nemamo samo kazne već i žaštitni mehanizam psiho testova zato što su za društvo to moguće opasne radnje i nećemo dopustit da nas pojedinci dovode u opasnost, kad se kroz taj sustav potradu teški bolesnici trudimo ih se kaznit i javno osudit zato smo izmislili institucije.
za bavljenje politikom i dolazak na vlast nemamo apsolutno nikakav obrambeni mehanizam, može tko god želi, koliko god bio sjeban u glavi i štetan za zajednicu, dovoljno je da dobro laže i ima dobru podršku...nije na ljudima da svakodnevno po cijele dane razmišljaju o politici i da snose odgovornost za pojave poput hitlera, tuđmana, miloševića, sanadera niti je krimen biti naivan i prevaren. kad stvorimo društvo u kojem ćemo imat zaštitu od takvih ljudi imati ćemo i razloga nešto birati i onda bi se vidjeli rezultati. sve dok imamo društvo u kojem kapitalizam treba što pokvareniju jabuku na vlasti jer mu je to u interesu, jednima i drugima jer su to psihološki isti profili: iskorištavanje, parazitiranje, stvaranje klasa i vrijednosti imamo to što imamo. demokracija je daleko najbolje što smo mogli smisliti do sada ali ne ovaj tip koji trenutno postoji, divlji.
Predstavnicka demokracija nije demokracija. U praksi se pokazala kao nacin samoreprodukcije kaste politicara. Obicnih uguza, neradnika, beskicmenjaka koji se loze na saborske i euparlamentarne place -rijecju : BANDITA!
Guest- Guest
Re: Denkverbot
zato jer si ti to ispustio napisati, pa ispada da priznavanje stanja privremene rastrojivosti ne postojiebenica wrote:zakai to meni pišeš, ako sam nešto napisao onda znam o čemu govorim. pravo na ponovo polaganje ima svatko jer se uzima u obzir privremena rastojivost. ili samo želiš reć' da ti testovi nemaju smisla i da ih treba ukinut? i da nam takvo nešto ne treba za ljude kojima dajemo svoje živote i sudbine u ruke, političare?Noor wrote:točno, i ako procijene da ne smiješ, za godinu dana stječeš opet pravo pokušati.ebenica wrote:
drugi bold; upravo sam ti objasnio što su sigurnosni mehanizmi i ti isti mehanizmi postoje za sve što je potencionalno opasno za društvo osim za politiku koja je u stvari najopasnija za društvo. da si služio vojsku znao bi da prije moraš ići na liječnički u sklopu kojeg je psihotest na kojem ako ne zadovoljiš minimum ideš na komisiju gdje psiholog odlučuje jel ti smiješ imati oružje u rukama.
ista stvar je, kad jednom uđeš u sustav, i sa svakom daljnjom vojnom izobrazbom, gdje na svakom stupnju opet ideš na psihotest. ako ne zadovoljiš, čekaš godinu dana, a ako još uvijek imaš zadovoljene uvjete i ako te zapovjednik opet pošalje, ideš na psihotest. nigdje ne piše da taj puta nećeš zadovoljiti minimum.
ne želim reći da ti testovi nemaju smisla...dapače, smatram da su neophodni i podržavam njihovo redovno provođenje.
_________________
It's So Good To Be Bad
Noor- Posts : 25907
2017-10-06
Re: Denkverbot
aben wrote:jo sun se bezveze raspiso, i učini klasičnu grješku, zaburavi sun ča mi je bi cilj pisancije:(
kapitalizam nemo jednu definiciju i imo puno konotacija. ov referat gre za otin da dodo kapitalizmu ono ča ga gre, i da mu oduzme ono ča ga ne gre.
jo ću na početku labavo definirati ča to jest, iz razloga ča se un u neformalnin diskusijama na forumu upravo tako i koristi- labavo. iz dotle ću groditi its case.
dakle, kapitalizam je oblik interakcije (conduct) među ljudima. kapitalizam pretpostavlja 2 stvori da bi mogo postojati. pretpostavlja
više od jednog odraslog, funkcijonalnog i slobodnog čovika (1), i mogućnost da oti ljudi imaju svojinu (2).
ovo pod (1), slobodnog čovika, ni jasno somo po sebi, pa ću pobliže napisati ča to podrazumijevo.
neki dun je ebenica ustvrdi da glodan čovik ni slobodan ka gre činiti nadnicu kod poslodavca jer ga glod tiro na to. takovo vulgarno svaćanje slobode je sasvin legitimno.
međutin, niti poslodavac niti oblik sustava razmjene (rad za nadnicu) ne moru biti odgovorni za pojavu glodi. ono ča se iz toga more zaključiti jest da čovik
definitivno ni slobodan od svojih fizikalnih datosti, isčin koliko jo znun niko nemo problijem.
ono na ča se sloboda čovika odnosi je sloboda da ulazi u interakcije is drugin ljudima, da je dragovoljni sudionik. to ne znoči da će svin sudionicima biti drogo činiti sve ono
ča su dobrovoljno odlučili činiti, to samo znoči da su somi odlučili da će upravo to učiniti.
stupnjevi kapitalizma, tj drift prema socijalizmu se očituje u udjelu u kin je neki skup interakcija dragovoljan. čisti 100% kapitalizam bi bi un
u kin su sve interakcije dobrovoljne, a 100% socijalizam un u kin je su sve interakcije nedobrovoljne.
u trenutku kad imomo slobodnog, odraslog i funkcijonalnog čovika, i još jednog takovog nasuprot njemu,
te obadvoje imaju svojinu nojmanje u obliku svojega tela, imomo sve ča nan je potribno za nastanak kapitalizma.
stvarnost je tako hotila, da ljudi nisu zadovoljni sa svojin sadašnjih stanjen, želu ga preminiti i zoto stupaju u akciju, ljudsku akciju. oni analiziraju svoje unutranje stanje,
i situaciju oko sebe, te donosu odluku ča će učiniti. stvarnost je tako hotila, da mnoge stvori ke čovik želi učiniti nisu lake, i da mu tribo pomoć. u trenutku ka dvo čovika
dobrovoljno dogovoru neku akciju, kapitalizam je rodjen.
to su dovoljni i nužni uvjeti da bi se govorilo o kapitalizmu. vidimo da je kapitalizam ekonomska pojava, jer se odnosi na menadžment resursov. tomu se moru dodavati
razne druge odlike, bilokakovi mehanizmi, i dokle god su pristtni prvospomenuti uvjeti, riječ je o kapitalizmu.
uobičajene stvori ke se pripisuju kapitalizmu su orjentiranost ka profitu, kompeticija, pohljepa, dovanje u chaity, bezosjećajnost- you name it.
međutin, ono ča se ne more oduzesti kapitalizmu, unatoč svin odlikama ke proizlazu iz takovoga menadžmenta resusov jest pravednost. to je pravedan nočin upravljanja resursima zbog
zbog uvjeta dobrovoljnosti.
prvo ča se uoči u kapitalističkoj sredini je skok produktivnosti. kapitalizam teško more preuzeti zasluge zbog ljudske produktivnosti. ne more preuzesti zasluge ni za razvoj
kompeticije, profit- nišće. to sve imo fizikalne i psihološke uzroke. mi danas znomo da su ljudi motiviraniji kad su slobodni. dakle, kapitalizam se samo more pofoliti
da je otključo ote potencijale, ki su u svin drugin sustavima operećeni.
prigovor ki se more čuti, da kapitalizam ni napredak u odnosu na prijašnje stanje, more se gljedati na dvo nočina.
prvi je da kapitalizam ni napredak u odnosu na prijašnje stanje, a kako je kapitalizam samo dobrovoljna interakcija svojine, to impliciro da je neki drugi oblik
razmjene, nedobrovoljni oblik, bolji, ča je nemoguće.
drugi, more znočiti da je nekakvo stanje u društvu doživilo pogoršanje u uvjetima kapitalizma, u odnosu na stanje kakovo je bilo u uvjetima neslobode. to je sasvin lako moguće,
i tu ulazi u igru cela statistika oko razvoda, neženstva, i samoubojstava. jo ne ću ulaziti u detalje otih statistik, nego ću ih samo prihvatiti da su točne.
to ne more biti optužba protiv kapitalizma, to je optužba protiv acting mana, da su mu izbori bili loši. naravski, acting man je vrhovni i jedini sudac svojin odlukami i zoto ću
jednostavno proglositi svaku odluku ku je dovela do takovih statistik napretkom. ako ljudi tako želu, unda ljudi tako želu, i to prestavlja napredak.
međutin, uvesti ću još jedun obći pokazatelj, a to je zadovoljstvo. uzmimo da moremo miriti zadovoljstvo, i da mjerenja pokaživaju da je zadovoljstvo ljudi u kapitalizmu manje,
nego u nekin drugin sustavima.
stvarnost je tako hotila, pa je čovik često nezadovoljan u relaciji koliko je zadovoljan čovik pored njega. oxfam je teroristička organizacija koja koristi upravo takove pojave u stvarnosti.
oni ističu kako 85 ljudi ljudi drži 50% svega bogatstva na svitu ča puno ljudi čini nesritnima, podsićo ih na sve ono ča oni nemaju. distribucija bogatstva (gap) je čisto psihološko strašilo,
ona ne govori o ničemu i ne ukaživo na nišće, gap ne tribo ispravljati ni je to nekakva opasna stvor. ka bi se oto bogatstvo 85orici ukralo i razdililo ljudima, svaki bi dobi 543 dolara.
tote još ni rečeno da su oti bogatuni bogati samo zoto ča su stvorili nešto ča je nekomu drugomu tribalo, oni su nojviše pomogali na svitu, da bi ih se sa samo difamiralo.
međutin da se vrotin na optužbe za nezadovoljstvo. kad čuju da je neko bogat, to ljude čini iskreno nezadovoljnima i zoto jo mislin da su ljudi stvarno nezadovoljniji u kapitalizmu,
i ot problijem tribo adresirati. ok, je li kapitalizam kriv ča su ljudi u kapitalizmu nezadovoljni? svaki atom u meni govori ne, ali, aj reći ću da je, čisto da iskoristin priliku
za istaknuti da kapitalizam ni alat za napredak. kapitalizam je alat za pravednost. niti jednomu nezadovoljniku ni učinjena nepravda, oni somi biraju biti nezadovoljni, niko in ne stoji na putu njihova
nezadovoljstva, neka sidu doma i kisaju. ča drugo reći?
1990 godine, na svitu je bilo 1950 milijuna ljudi ki su živili ispo 2 dolara na dan. 2015 ot broj je po na 702 milijuna. (usklađeno za vrijednost dolara). jesu li ljudi ki su bogatiji nužno zadovoljniji?
siguoro da nisu. isto ko ča oni bogati nisu zadovoljni sa svima milijunima. stvarnost je to tako hotila. da ni, napredtka siguro ne bi bilo.
nis baš na čistu ča to znoči da se na ljude gljedo proračunato. jo mislin da se na sve gljedo proračunato, i to ne dovoljno proračunato. kad bi se na stvori i ljue više gljedalo proračunato, ne bi se
dogođale tolike misalokacije resursov. ljudi svoje interese nekad ni ne znaju formulirati a kamoli da moru skovati plan kako ih ostvoriti. slobodni ulaz u asocijacije, i slobodni izlaz iz asocijacija,
orjentiranost ljudi ka interesima, svrhovitost djelovanja, sve su to stvori na kojima ljudi moru još roditi, ljudski plafon produktivnosti ne postoji. međutin, to sve nemo veze is kapitalizmon,
misalokacija će uvik biti zbog manjkavog znanja, zbog objektivnih razlogov. ukoliko se oti razlozi ne uvećavaju raznim opstrukcijama dobrovoljnih odnosov, moremo reći da smo osigurali
maksimalnu pravednost.
i tako, društvo u kin vladaju dominantno kapitalistički odnosi, počinje poprimati određene konture. sviđaju li se svima ote konture? ne sviđaju?
sićote se ka sun na početku reko da su odnosi slobodni, i da nis metnu druge granice osin otih? epa svaki od tih nezadovoljnika slobodan je ne koristiti nišće ča jedun od onih 85 bogatih prodoje. svaki od
nezadovoljnika slobodan je osnovati antikapitalističku sredinu u koj će odnosi biti bilokakovi drugi. svi svu slobodni biti zadovoljni. takovih primjerov imo puno i uspješni su.
jo znun da je nemoguće ljudima reći da ne budu nezadovoljni ka čuju da je neko kruto kruto bogat. to je takova psihologija. ali ono ča van morin reći je ste slobodni organizirati svoj život kako oćete drukčije,
uz svesrdnu podršku kapitalizma.
Abene, procitala sam. Sad mi je razumljivije sto TI smatras pod "kapitalizmom" i moram ti reci da si ozbiljno odlijepljen od stvarnosti..
Ako me dohvati kakva besana noc, ozbiljno cu odgovoriti na svaki pojedini odlomak.
Ali zahvalit cu se na trudu i pojasnjenjima jer se ne sjecam da si dosad ovako nesto napisao.
Guest- Guest
Re: Denkverbot
to je jedina poanta mog upisa, a detalje nisam pisao jer su nebitni, mi ovdje ne govorimo kako bi to trebalo izgleda i koja razina testova bi trebala biti i tko ima pravo na polaganje i kada...Noor wrote:zato jer si ti to ispustio napisati, pa ispada da priznavanje stanja privremene rastrojivosti ne postojiebenica wrote:zakai to meni pišeš, ako sam nešto napisao onda znam o čemu govorim. pravo na ponovo polaganje ima svatko jer se uzima u obzir privremena rastojivost. ili samo želiš reć' da ti testovi nemaju smisla i da ih treba ukinut? i da nam takvo nešto ne treba za ljude kojima dajemo svoje živote i sudbine u ruke, političare?Noor wrote:točno, i ako procijene da ne smiješ, za godinu dana stječeš opet pravo pokušati.ebenica wrote:
drugi bold; upravo sam ti objasnio što su sigurnosni mehanizmi i ti isti mehanizmi postoje za sve što je potencionalno opasno za društvo osim za politiku koja je u stvari najopasnija za društvo. da si služio vojsku znao bi da prije moraš ići na liječnički u sklopu kojeg je psihotest na kojem ako ne zadovoljiš minimum ideš na komisiju gdje psiholog odlučuje jel ti smiješ imati oružje u rukama.
ista stvar je, kad jednom uđeš u sustav, i sa svakom daljnjom vojnom izobrazbom, gdje na svakom stupnju opet ideš na psihotest. ako ne zadovoljiš, čekaš godinu dana, a ako još uvijek imaš zadovoljene uvjete i ako te zapovjednik opet pošalje, ideš na psihotest. nigdje ne piše da taj puta nećeš zadovoljiti minimum.
ne želim reći da ti testovi nemaju smisla...dapače, smatram da su neophodni i podržavam njihovo redovno provođenje.
poanta je da nepoznatim ljudima dajemo da nam vode živote isključivo na lijepu riječ: ja sam super biraj mene. i onda ne krivimo njih nego birače koji su vjerovali, jer izgleda da nie krimen biti lopov i sjeban u glavi nego je krimen biti naivan u sustavu koji ti pruža jedino takav izbor, izbor na lijepe riječi.
Guest- Guest
Re: Denkverbot
Mislim da je osnovni problem pitanje morala i moralnih vrijednosti društva...
_________________
On & On
mativka- Posts : 5957
2018-08-07
Re: Denkverbot
ebenica wrote:ovo si ti napisao mrtav ozbiljan? stvarno? nije neka fora, nije vic? ne vidiš upravljačku sličnost jednog i drugoga, odgovornost koju to nosi, odgovornost za ljudske živote i sudbine, kako i pilotiranje avionom i vođenje države ima isti smisao? država ne leti kažeš ti kao odrasla osoba i mrtav hladan?kic wrote:
ti bas mijesas neke stvari..
pilot putnickog aviona je zaposlenik koji ima definiran opseg i cilj svog posla za koji je placen
politicar je zaposlenik naroda, koji zbog demokratske strukture moze postati bilo tko i to obicno postaje najveci prorok jer taj privlaci najvise paznje i vrlo brzo po stupanju na duznost gubi se sav odnos i on postaje vladalac, zanimljivo je bilo slusati rijeci od Putina iz intervjua s O.Stoneom o toj promjeni..
sve u svemu, vladalac drzave ne moze nikad bit pilot, koji je to cilj drzave? gdje leti?
moja reminiscencija je bila samo mala crtica price radi, malo malo opusteniji budi stari
sve mi je više jasno zašto nemaš neki svoj stav nego ga mijenjaš svaki dan, prvo zauzmeš jednu poziciju i nakon nekog abenovom upisa mu počneš kurac pušit, praktički se ispričavajući, tipa mativka.
nemoj koristiti zdrav razum i logiku, pusti da drugi pilotiraju tobom iako ne letiš shvatiti ćeš u sebi usporedbu, ako ne možeš, proizvedi zvuk aviona možda ti u mozgu klikne kaj sam ti sad napisao.
završio sam.
kao u nekim Islandskim vikinškim sagama, sudbina-sloboda-i odgovornost mog života je u mojim rukama
ni u kakva pilota, politicara ili slićno
svaki neuspjeh ili uspjeh je posljedica mojih izbora, odluka itd, radim u privatnom sektoru, živio sam i radio vani i vidio neke stvari, i ne tražim nikakve mehanizme da me štite, oduvijek zagovaram osobno naouružanje i pravo na samoobranu, aben je to logično i pravedno proširio na zaštitu od trespassinga..
either way, da, miješaš uloge i pojave u društvu, i to dosta teško, političar može biti profesionalac ali to će onda biti neki tehnokrat Oreškovićeva tipa, koji sve gleda kroz: statistiku, brojke, proračun i sl, daleko od tvoje zazivane empatije bojim se..
država je nasilje, razmisli o tome..
Re: Denkverbot
https://nova-akropola.com/lijepe-umjetnosti/knjizevnost/razgovori-s-goetheom/
[…] Svi mi vjerujemo da sami najbolje znamo i pritom se poneki i izgube, a poneki zbog toga dugo lutaju. No, sada više nema vremena za lutanje, tomu smo služili mi stariji, a od kakve bi koristi bilo sve ono naše traganje i lutanje kada biste se vi mladi kretali istim tim putovima? Tada nikada i ne bismo napredovali! Nama starima ta se zabluda pripisuje u zasluge, jer nismo zatekli utabane staze; od onoga, međutim, koji kasnije nastupa na svjetskoj pozornici, očekuje se više; taj ne bi trebao tragati i lutati, već bi morao iskoristiti savjete starijih i odmah krenuti pravim putem.
No, ostavite zasad velike stvari postrani. Predugo ste im težili, vrijeme je za razdoblje životne vedrine, a najbolje sredstvo koje vodi prema tome cilju jest bavljenje malim stvarima.
[…] Ustrajte u tome i uvijek se čvrsto držite sadašnjosti. Svako stanje, pa čak i svaki trenutak, od neprocjenjive je vrijednosti, jer predstavlja cijelu jednu vječnost
Re: Denkverbot
polaganje psihotesta te ne čini profesionalcem, čini te ili normalnom ili nenormalnom osobom, u određenim zanimanjima se to traži zato što određena zanimanja snose i određenu odgovornost, civili isto kao i profesionalci mogu držati oružje ako zadovolje psihotest, političari ne moraju biti profesionalci ali bi trebali polagati psihološke testove čisto zato da znamo da osoba koja ima moć nad našim životima ima sojećaj srama, poštenja, morala, da razlikuje pojmove dobra i zla i to ne zato kaj nam ona to kaže nego zato što zadovoljava norme da bi se bavila određenim poslom a te norme su psihološko testiranje.kic wrote:
either way, da, miješaš uloge i pojave u društvu, i to dosta teško, političar može biti profesionalac ali to će onda biti neki tehnokrat Oreškovićeva tipa, koji sve gleda kroz: statistiku, brojke, proračun i sl, daleko od tvoje zazivane empatije bojim se..
država je nasilje, razmisli o tome..
aben iz nekog glupog razloga zagovara use nase i podase a ne shvaća da ste i ti i on u tom slučaju hrana što sam već i napisao. društvo je obitelj, briga za djecu stare i nemoćne, društvo je briga za najslabije karike, za nedovoljno sposobne isto kao i obitelj, to su odlike normalnog i zdravog društva, eutanazija nesposobnih, lijenijih, starih i nemoćnih nije normalno i zdavo društvo a politika use nase i podase je upravo to, eutanazija onih koji se iz različitih razloga ne mogu brinuti za sebe. bez sigurnosnih elemenata i empatije ovog društva ne samo da su ugroženi ti koje sam naveo već i ti i aben jer bez problema mogu procijeniti da vas dvojica niste alfa karike ničega, vi ste tip bujanca nesposobnog i debelog koji brije da je bolji i sposobniji a opljačkaš ga pod prijetnjom šaka.
ono što nas čini ljudima je briga za sve koji se ne mogu brinuti sami za sebe, to je jedina snaga.
Guest- Guest
Re: Denkverbot
ebenica wrote:polaganje psihotesta te ne čini profesionalcem, čini te ili normalnom ili nenormalnom osobom, u određenim zanimanjima se to traži zato što određena zanimanja snose i određenu odgovornost, civili isto kao i profesionalci mogu držati oružje ako zadovolje psihotest, političari ne moraju biti profesionalci ali bi trebali polagati psihološke testove čisto zato da znamo da osoba koja ima moć nad našim životima ima sojećaj srama, poštenja, morala, da razlikuje pojmove dobra i zla i to ne zato kaj nam ona to kaže nego zato što zadovoljava norme da bi se bavila određenim poslom a te norme su psihološko testiranje.kic wrote:
either way, da, miješaš uloge i pojave u društvu, i to dosta teško, političar može biti profesionalac ali to će onda biti neki tehnokrat Oreškovićeva tipa, koji sve gleda kroz: statistiku, brojke, proračun i sl, daleko od tvoje zazivane empatije bojim se..
država je nasilje, razmisli o tome..
aben iz nekog glupog razloga zagovara use nase i podase a ne shvaća da ste i ti i on u tom slučaju hrana što sam već i napisao. društvo je obitelj, briga za djecu stare i nemoćne, društvo je briga za najslabije karike, za nedovoljno sposobne isto kao i obitelj, to su odlike normalnog i zdravog društva, eutanazija nesposobnih, lijenijih, starih i nemoćnih nije normalno i zdavo društvo a politika use nase i podase je upravo to, eutanazija onih koji se iz različitih razloga ne mogu brinuti za sebe. bez sigurnosnih elemenata i empatije ovog društva ne samo da su ugroženi ti koje sam naveo već i ti i aben jer bez problema mogu procijeniti da vas dvojica niste alfa karike ničega, vi ste tip bujanca nesposobnog i debelog koji brije da je bolji i sposobniji a opljačkaš ga pod prijetnjom šaka.
ono što nas čini ljudima je briga za sve koji se ne mogu brinuti sami za sebe, to je jedina snaga.
Svidja mi se ovaj dio o brizi za druge, o drustvu kao produzenoj obitelji.
Sad ce ti Aben reci da je to "appel to emotion". :D
Guest- Guest
Re: Denkverbot
nije aben toliko bitan, strašno je da svakim danom sve više i više postajemo to što on zagovara. strašno je da svake godine pola slavonije, nekad plodne i bogate, ide u dalmaciju kao roblje, jeftina radna snaga, da bi oni koji imaju što jeftinije došli do što većeg profita, strašno je da si prosječni hrvatski umirovljenik, ne da si ne može priuštiti odlazak na plitvice, nego ih može samo sanjati, dok u isto to vrijeme hrpa stranih umirovljenika trči po zadru, splitu, šibeniku i slijedi žute kišobrane turističkih vodiča. strašno je da se pola miliona ljudi odselilo iz rh a oni koji su ostali niti ne žele djecu i da ne nabrajam dalje jer bih mogao do jutra. strašno je da su to sve posljedice samo smiješnih 30 godina kapitalizma. strašno je da smo kopirali nešto što dolazi iz amerike koja je nastala na otimačini i svatko sam za sebe u kojoj je normalno da svaka druga pjesma ima riječi: gle me, nek pada novac, gle koliko kurvi imam, gle mi kuće i aute...dok ostatak živi u trailer parkovima i šatorima. strašno je da smo kopirali nešto što nas je ubilo. strašno je da živimo gdje je sve oko nas mrtvo, cijela država se pretvorila u dalmatinski otok po zimi.violator wrote:
Sad ce ti Aben reci da je to "appel to emotion". :D
kad sam bio mali išao sam svako ljeto kod bake na selo, bilo je mojih vršnjaka tada oko 25-30, danas je selo sa 4 djece. k'o mali sam gledao križ na brežuljku iza bakine kuće, koliko je danas simbolike u tom križu, kao nadgrobni spomenik mrtvom selu. nitko nas nije uspio ubiti ovoliko koliko 30 godina kapitalizma. postali smo obitelj u kojoj dijete ako nema 5 u školi ne hranimo ga i izbacimo ga na ulicu, ako je sporo ili šlampavo ne zaslužuje živjet jer aben tako kaže, postali smo nacija bez osjećaja za slabije i nesposobnije.
al nema veze možemo po forumu čitat friedmana i njegova usrana sranja.
Guest- Guest
Re: Denkverbot
violator wrote:ebenica wrote:polaganje psihotesta te ne čini profesionalcem, čini te ili normalnom ili nenormalnom osobom, u određenim zanimanjima se to traži zato što određena zanimanja snose i određenu odgovornost, civili isto kao i profesionalci mogu držati oružje ako zadovolje psihotest, političari ne moraju biti profesionalci ali bi trebali polagati psihološke testove čisto zato da znamo da osoba koja ima moć nad našim životima ima sojećaj srama, poštenja, morala, da razlikuje pojmove dobra i zla i to ne zato kaj nam ona to kaže nego zato što zadovoljava norme da bi se bavila određenim poslom a te norme su psihološko testiranje.kic wrote:
either way, da, miješaš uloge i pojave u društvu, i to dosta teško, političar može biti profesionalac ali to će onda biti neki tehnokrat Oreškovićeva tipa, koji sve gleda kroz: statistiku, brojke, proračun i sl, daleko od tvoje zazivane empatije bojim se..
država je nasilje, razmisli o tome..
aben iz nekog glupog razloga zagovara use nase i podase a ne shvaća da ste i ti i on u tom slučaju hrana što sam već i napisao. društvo je obitelj, briga za djecu stare i nemoćne, društvo je briga za najslabije karike, za nedovoljno sposobne isto kao i obitelj, to su odlike normalnog i zdravog društva, eutanazija nesposobnih, lijenijih, starih i nemoćnih nije normalno i zdavo društvo a politika use nase i podase je upravo to, eutanazija onih koji se iz različitih razloga ne mogu brinuti za sebe. bez sigurnosnih elemenata i empatije ovog društva ne samo da su ugroženi ti koje sam naveo već i ti i aben jer bez problema mogu procijeniti da vas dvojica niste alfa karike ničega, vi ste tip bujanca nesposobnog i debelog koji brije da je bolji i sposobniji a opljačkaš ga pod prijetnjom šaka.
ono što nas čini ljudima je briga za sve koji se ne mogu brinuti sami za sebe, to je jedina snaga.
Svidja mi se ovaj dio o brizi za druge, o drustvu kao produzenoj obitelji.
Sad ce ti Aben reci da je to "appel to emotion". :D
svaki socijalisticki impuls je u podlozi appeal to emotions, ali to ni ca bi jo vode izdvoji.
u zajednici ljudi ki volu slobodu, ov ebenicin vapaj je odovna adresirun pod kodnim imenon safety net i odbacen je iz objektivnih razlogov. jo sun o tomu ekstenzivno piso u pocecima denkverbota, ali, uvika jedobro ponavljati takove stvori da do sansu covjecanstvu izbjegne otu zamku, ako more.
jo sun deontolog, a ne utilitarist, ali buduci da su ljudi vecinon utilitaristi, morun se sluziti utilitaristickon argumentacijon, jer je deontoloska za obicne socijaliste preapstraktna. jo ne mogu posloziti pravedne postavke u drustvu i odjebti konzekvence, to je prevelik skok od vasih osjecaja, stoga, utilitarizam.
zahtjev za drustvenom skrbi nojnesposobnijih mi je razumljiv. odvrtan mi je jer razumin i cemu to vodi, ali razumljivo mi je kako to ljudi ki nisu nika bili izlozeni literaturi o slobodi moru advocirati.
razumin i ocjene da bi u protivnom jo bi hrana sposobnijima od sebe, i to je istina.
ok, naravski da to ni istina, ali sve i da jest, jo bi to isto advociro, isto ko ca advocirun smanjenje socijalizma zob cega bi izgubi svoj uhljebski poso, i zbog cega bi moro poceti roditi za svoje solde. ali, to ni istina jer use nase i podase, ota neprecizna ocjena ka ko ebenice pretendiro biti ko survival of the toughest, ni moj stav, niti je to stav ljudi ki njeguju sentimente prema kapitalizmu. nr cu dodatno siriti pricu o ovomu, koja je rozlika izmedju toga dvoje, osim na zahtjev.
dvo su osnovna utilitaristicka razloga zoc predlozena ideja ni dobra, zoc je stetna.
prvi je funkcionalni. drustvo koje skrbi je metonimija, a odnosi se na institucijonalno drustvo, na drzavu. dakle zahtjev za drustvom ko produzetkom obitelji je zapravo zahtjev da drzavon ko produzetkon obitelji. drzava znoci da to vise ni voluntaristicki cin. mislin da to ni potriba dalje razvijati, jer mi svi dobro znomo problijeme ki iz toga proizlazu. jo cu ov argumenat dalje razvijati samo na zahtjev.
drugi je psiholoski. ov je meni posebno drogi, jer pokazivo prvoloptaskim emovijonalnim misliocima the scope of change needed da bi njihove ideje uspile. dakle, da bi ote ideje uspile, covik bi tribo evoluirati, preminiti se, biti nesto drugo. covik se mijenja, to je siguro, ali ne toliko fundamentalno, ne na takov nocin i ne u tin smjeru. apsolutno je nemoguce drustveno kondicionirati potribne bijoloske promjene.
postojanje drustvenog safety neta kod dijela ljudi okido moralni hazard. ako ni suocen sa posljedicami svoga ponasanja, covik ce se ponasati sve riskantnije i riskantnije, njegova vremenska preverencija ce padati sve vise i vise.
drustvo ne more zaminiti obitelj jer voda ni krv. odgovornost ku drustvo osico prema potrebiton pojedincu se ne more be reversed, pojedinac ne more imati uzvratne osjecaje jer drustvo ni nesto na ca se covik more emocijonalno referirati, preapstraktno je. zoto se moralni hazard samo povecava, zoto pojedinci samo nastoju maksimirati korist od drustva. ne postoji reciprocitet ki postoji u obitelji. mater ti doje , a unda ti materi vrotis b.
vise o moralnon hazardu na zahtjev.
za kroj,
zahtjev za drustvon ko produzetkon obitelji, ot plemeniti zahtjev, ota ideja koja nas dok rrazmisljomo o njoj prozima superiornin osjecajen kakov samo nojveci filantropi znaju imati, zapravo razara drustvo brze od svih virusov zajeno. pojedinac zaista ni nojmanja jedinica drustva, nojmanja jedinica drustva je obitelj, a "produzetak" neminovno guro obitelj u drugi plan.
vise o tomu na zahtjev, uz preporuku da pogljedote ca je dobar safety net ucini braniteljima u hrvackoj, abiridzinima u stroliji ili crncugama u meriki. zbog golemog osjecaja krivice, drustva su razvila joke safety nets za ote kummunities i- unistile ih.
preporucan van da citote ubohicu socijalizma i safety netsa gospodina thomasa sowella. un ce vas nagroditi ko da ste dobili na lotu. ako ne volite citati, recite mi, i jo cu van nojti video predavanja ili interviewe. recite mi kako van morin pomoci, i jo cu van pomoci.
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Re: Denkverbot
dobro, u vezi psiholoških testiranja samo još jednom - mislim da imaš prevelika očekivanja, i čak i da dobijemo empatičnu osobu koja vodi politiku zemlje, ajmo reć: Gibonni (čujem da je emotivan i tak), koje bi bile posljedice tog?
ti zapravo ne razmišljaš, što god mislili o abendu, on je bar sposoban filozofski razraditi svoju misao, od postavljanja premisli do analize situacije i izvlačenja sudova iz tog..
kod tebe to uopće ne vidim na djelu već samo postavljanje premisli i pisanje romana iz toga..
tvoj opis društva je još jedan promašen emotivan hitac, oni koji se bave analizom društva to ne gledaju tako naivno: društvo je skup pojedinaca ili skupina ljudi oblikovana suradnjom i komunikacijom, ali i različitostima i sukobima oko raspolaganja materijalnim i simboličkim dobrima, a na osnovi čega se izgrađuju zajednička pravila djelovanja, poduprta minimumom zajedničkih interesa i uvjerenja
šira obitelj sigurno lijepo zvuči, ali opet, sve što ti vidiš jebsamo jedna strana, meni pomalo strašno zvuči ta ideka da smo šira obitelj, pa već unutar uže obitelji ima toliko koncentrirane energije, nekad i loše, svađa, trzavica, udaljavanja, znam za dva brata koji su cijeli život živjeli u nekoj slozi, nikad ni ružnu riječ nisam čuo između njih, i kad je došlo do ostavinske rasprave, skoro su se potukli, ljudi od 60tak godina koji su živjeli u miru..
tvoje paušalno procjenjivanje da smo aben i ja neka hrana, je samo primjer koliko paušalno razmišljaš.. na temelju čega izvodiš zaključke, pitaš ti sebe ikad to?
zagovaraš društvo u kojem smo svi braća i rođaci ili šta već, a nas dva radno sposobna muškarca ti ne ulaze u tu sliku društva bratstva i obitelji.. kakva je to obitelj koja odmah opljačka i izbaci članove obitelji? još jednom, takvi pozivi na jedinstvo kao u tvojoj slici svijeta me plaše
ovo još komentiram prvi odgovor, ali iskreno gubim volju za nastavkom komunikacije jer siluješ način raspravljanja s puno uvreda i strawmana, nastupaš s pozicije zaštite slabih i to ti je gorivo da ideš grubo prema svima koji možda drugačije razmišljaju, zapitaj se tko u društvu ima moč, ovo teško da je prepisani američki model, ovo je nastavak socijalizma, s primjesima europske birokrativnosti..
Re: Denkverbot
ebenica wrote:nije aben toliko bitan, strašno je da svakim danom sve više i više postajemo to što on zagovara. strašno je da svake godine pola slavonije, nekad plodne i bogate, ide u dalmaciju kao roblje, jeftina radna snaga, da bi oni koji imaju što jeftinije došli do što većeg profita, strašno je da si prosječni hrvatski umirovljenik, ne da si ne može priuštiti odlazak na plitvice, nego ih može samo sanjati, dok u isto to vrijeme hrpa stranih umirovljenika trči po zadru, splitu, šibeniku i slijedi žute kišobrane turističkih vodiča. strašno je da se pola miliona ljudi odselilo iz rh a oni koji su ostali niti ne žele djecu i da ne nabrajam dalje jer bih mogao do jutra. strašno je da su to sve posljedice samo smiješnih 30 godina kapitalizma. strašno je da smo kopirali nešto što dolazi iz amerike koja je nastala na otimačini i svatko sam za sebe u kojoj je normalno da svaka druga pjesma ima riječi: gle me, nek pada novac, gle koliko kurvi imam, gle mi kuće i aute...dok ostatak živi u trailer parkovima i šatorima. strašno je da smo kopirali nešto što nas je ubilo. strašno je da živimo gdje je sve oko nas mrtvo, cijela država se pretvorila u dalmatinski otok po zimi.violator wrote:
Sad ce ti Aben reci da je to "appel to emotion". :D
kad sam bio mali išao sam svako ljeto kod bake na selo, bilo je mojih vršnjaka tada oko 25-30, danas je selo sa 4 djece. k'o mali sam gledao križ na brežuljku iza bakine kuće, koliko je danas simbolike u tom križu, kao nadgrobni spomenik mrtvom selu. nitko nas nije uspio ubiti ovoliko koliko 30 godina kapitalizma. postali smo obitelj u kojoj dijete ako nema 5 u školi ne hranimo ga i izbacimo ga na ulicu, ako je sporo ili šlampavo ne zaslužuje živjet jer aben tako kaže, postali smo nacija bez osjećaja za slabije i nesposobnije.
al nema veze možemo po forumu čitat friedmana i njegova usrana sranja.
ali, to nisu posljedice kapitalizma. surely, kapitalizam, cak i vakov krnji, otu situaciju je razotkri, ali tesko se more reci da ju je uzrokovo.
kad se uzme svo bogatstvo nojbogatijih 1%, svaki siromah dobije 500 dolarov. to je doobra osnova s ke se vidi da se covik ne more uvatiti za usi i podignuti, ne zbog zlih kapitalistov, nego zbog fizike. let me explain.
nase drustvo ni pocelo postojati 1993, u pretvorbi. uzmimo radi jednostavnosti da je pretvorba zaista provedena, i da smo u kapitalizmu. sve one silnice ke su se natalozile u produzenon feudalizmu, iskricu gradjanskog razdoblja i u socijalizmu moraju dojti na naplatu. socijalisticko drustvo je odrazavalo zabludu nalik dizanja samoga sebe za usi, redistribucija koja je omogucavala da umirovljenik posjeti plitvice ni bila odrziva, ona unistava bigatstvo isto ko ca bi busines ki odrzava the 1% propo da in se oduzme bogatstvo. nase drustvo danas moro plotiti ceh niske produktivnosti iz proslosti. to znoci da ce se trziste morati zascistiti, a to znoci bolne posljedice.
je li pravedno da umirovljenik ki je rodi celi zivot ne more posjetiti plitvice nije dobro pitanje. ako ustrajemo na oton pitanju, polazemo kamen temeljac buducoj patnji. pitanje koje se tribo postaviti jest je li umirovljenik bi dovoljno produktivan u proslosti, da danas more posjetiti plitvice. sve van toga znoci da ce neko morati, biti natiran da pruzi umirovljeniku nesto ca ov ni zasluzi. a to siguro ni pravedno.
iseljavanje, manjak dice, sve to imo svoje mnoge uzroke, a niti jedun od njih ni kapitalizam. to ca kapitalizam zno kako se nositi isotin, ne znoci da je prouzroci stanje. jo sa grin pomoci materi posaditi kumpiri, u mesto od 150 ljudi, koje je u vrimenu ko ti zazivos imalo preko iljadu, i koje sa drzava umjetno odrzava na zivotu subvencijama pomorskog prijevoza. da je pustiti kapitalizam, retko ki od nos bi mogo imati nekretnine na otoku. ali to ni dobro, to produzivo agoniju, i dokle se ne otarasimo toga, dokle ne pustimo gagrenozno tkivo drustva da odumre prirodnom smrcu, da bi zdravo tkivo moglo neootereceno ziviti, ne ces viditi nase umirovljenike na plitvicama, a kamoli u veneciji.
i to je cela prica o empatiji. to je cela storija o hladnim, nesuosjecajnim zlim kapitalistima. to je sva sustinska rozlika izmedju socijalistov i kapitalistov. vi zelite pomoci i unistavate sve oko sebe. mi ne zelimo pomoci i sve oko nos cvito.
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Page 13 of 50 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 31 ... 50
Page 13 of 50
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum