Abenologija
Page 8 of 50
Page 8 of 50 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 29 ... 50
Re: Abenologija
mativka wrote:Dakle, radi se o osobi koja ti jako puno znači....aben wrote:mativka wrote:Al svejedno, jaknu?!aben wrote:mativka wrote:
Pa ispričaj ju :)
jo njemu posuđujen ono ča un nemo
To je ipak osobna stvar....ok strojevi, alat...ali odjevni predmeti?!
mi znomo nekad diliti i modunte, na košarki često zaminimo potne majce (radi boje, kad minjoš tim), not a big deal
Osobno ne pristajem na takve poteze...
ča jo znun koliko mi znoči, nisun ga vidi od leta, i prvi sljedeći put ka ga čujen, to će biti radi jakete
aben- Posts : 35490
2014-04-16
Re: Abenologija
Da..aben wrote:mativka wrote:Dakle, radi se o osobi koja ti jako puno znači....aben wrote:mativka wrote:Al svejedno, jaknu?!aben wrote:
jo njemu posuđujen ono ča un nemo
To je ipak osobna stvar....ok strojevi, alat...ali odjevni predmeti?!
mi znomo nekad diliti i modunte, na košarki često zaminimo potne majce (radi boje, kad minjoš tim), not a big deal
Osobno ne pristajem na takve poteze...
ča jo znun koliko mi znoči, nisun ga vidi od leta, i prvi sljedeći put ka ga čujen, to će biti radi jakete
_________________
On & On
mativka- Posts : 5957
2018-08-07
mativka- Posts : 5957
2018-08-07
Re: Abenologija
betty.boop wrote:zasto ste prominili slovo ?
kicinjo je imo menzis
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35490
2014-04-16
Re: Abenologija
aben wrote:
ne, 30 mi je maksimalni, sa sun na 25, još uvika overweight, a mršav san ko narkoman. da me vidiš, dala bi mi isti.
a e, nemun, ali konstitucijski ni jasno zoč
Slabo stojiš sa mišićnom masom onih grupa koje su zadužene za odraz. Jednostavno nemaš dovoljno snage, kolokvijalno govoreći. A očito nemaš niti dobre tetive u kojima se akumulira energija za odraz i o kojima isto jako ovisi skočnost.
I mršavost često nema nikakve veze sa skočnošću, jedan od najboljih skakača NBA lige je bio Charles Barkley, ne viši od 2 metra i mase oko 120 kg.
Guest- Guest
Re: Abenologija
Noor wrote:teških kosti nema, to je samo zavaravanje i izgovoraben wrote:Noor wrote:ja, tako :)
nego, ja mogu zakucati, a ti?
no,
nika nis ni mogo. pretpostavljan da je riječ o teškin kostima. kako je moguće da puno niži i teži ljudi omene moru, kako je moguće da je moj bmi 30, a da to niko ne vidi, čak ni moja doktorica?
Kada su liječnici pokušali shvatiti koji je izvor snage Marijana Matijevića, poznatog ličkog snagatora i hrvača, snimili su ga rentgenom i shvatili da su njegove kosti otprilike dvostruko šire u promjeru nego kod prosječnog muškarca, a zbog toga naravno i masivnije i robusnije građene. Inače je poznato da su kosti neandertalaca bile puno robusnije, zato jer nisu bile izduženog oblika kao kod prosječnog kromanjonca i prilagođene dugotrajnom hodanju, nego oblije i tako bolje oblikovane za teške fizičke aktivnosti. Zato postoji opće uvjerenje kako su neandertalci u odnosu na moderne ljude bili puno fizički robusniji, snažniji i izdržljiviji, ne toliko manekenski građeni. Naravno, potrebno je imati i odgovarajuću građu i mišićnu masu, ne onu bezvrijednu popunjenu steroidima za ogledavanje pred ogledalom i zadovoljavanje kompleksa manje vrijednosti zbog fizičkog izgleda.
Moguće da je Matijević povukao neko neandertalski gen u puno većoj mjeri nego je to slučaj kod prosječnih muškaraca pa je to bio izvor njegove posebne snage. A možda je samo bio Ličanin...
Guest- Guest
Re: Abenologija
ma jasno,Speare Shaker wrote:aben wrote:
ne, 30 mi je maksimalni, sa sun na 25, još uvika overweight, a mršav san ko narkoman. da me vidiš, dala bi mi isti.
a e, nemun, ali konstitucijski ni jasno zoč
Slabo stojiš sa mišićnom masom onih grupa koje su zadužene za odraz. Jednostavno nemaš dovoljno snage, kolokvijalno govoreći. A očito nemaš niti dobre tetive u kojima se akumulira energija za odraz i o kojima isto jako ovisi skočnost.
I mršavost često nema nikakve veze sa skočnošću, jedan od najboljih skakača NBA lige je bio Charles Barkley, ne viši od 2 metra i mase oko 120 kg.
nis jo potego to pitanje dokle nis izdebeli do bmi 30, a da to niko ne vidi. meni je tablica rekla da morun manje isti, a ne špeć. i unda mi je retrospektivno palo na pamet kako nika nis mogo zakucati, učiniti više od 2 skleka ili 2 zgiba, da je možda pitanje u drukčijoj gustoći kostiju, velikon pincu ili tako nešto
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35490
2014-04-16
Re: Abenologija
I da se sa košarke vratimo na temu, centralno pitanje je ovdje ono čuveno: Imati ili biti.
Možemo li se u punom smislu te riječi smatrati ljudima ako se samo svedemo ako ne samo, a ono pretežito na ulogu potrošača?
Je li Poncije Pilat umjesto onog čuvenog. "Evo Čovjeka" trebao zapravo uskliknuti: Evo Potrošača?
U biti smo odavno odgovorili na ta pitanja i to daleko prije Ericha Fromma, ali smo u međuvremenu zaboravili na te odgovore zbog prevladavanja Potrošača nad Čovjekom u nama.
Možemo li se u punom smislu te riječi smatrati ljudima ako se samo svedemo ako ne samo, a ono pretežito na ulogu potrošača?
Je li Poncije Pilat umjesto onog čuvenog. "Evo Čovjeka" trebao zapravo uskliknuti: Evo Potrošača?
U biti smo odavno odgovorili na ta pitanja i to daleko prije Ericha Fromma, ali smo u međuvremenu zaboravili na te odgovore zbog prevladavanja Potrošača nad Čovjekom u nama.
Guest- Guest
Re: Abenologija
definitivno ne moremo. ili, točnije, jo ih ne ću smatrati ljudima, s velikin lj, u punon smislu ote riječi. ali smatran da su bili ljudi u punon smislu ote riječi u trenuntku kad su odlučili biti potrošači, s velikin p, jer smatran da čovik ima pravo svesti sebe na nešto niže.Speare Shaker wrote:I da se sa košarke vratimo na temu, centralno pitanje je ovdje ono čuveno: Imati ili biti.
Možemo li se u punom smislu te riječi smatrati ljudima ako se samo svedemo ako ne samo, a ono pretežito na ulogu potrošača?
Je li Poncije Pilat umjesto onog čuvenog. "Evo Čovjeka" trebao zapravo uskliknuti: Evo Potrošača?
U biti smo odavno odgovorili na ta pitanja i to daleko prije Ericha Fromma, ali smo u međuvremenu zaboravili na te odgovore zbog prevladavanja Potrošača nad Čovjekom u nama.
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35490
2014-04-16
Re: Abenologija
aben wrote:
smatran da čovik ima pravo svesti sebe na nešto niže.
To svakako.
Guest- Guest
Re: Abenologija
a to znoči da ih moromo puštiti da svaki aspekt svog postojanja podredu tomu nečemu, ča mi smatramo nižin, manje poželjnim, i da ne uništavamo ota sredstva ili ciljeve. supermarketi, redjendani, božići, novegodine, heroin, kurbe, kladionice, sportske arene, restoranti, masovne plaže, nohti za 150 kun, sve to triba puštiti da postoji,Speare Shaker wrote:aben wrote:
smatran da čovik ima pravo svesti sebe na nešto niže.
To svakako.
eventualno in tu i tamo pokušati reći da će unriti nezadovoljni ako stavu živitni naglasak na takove stvori, pod prijetnjon da ispadeš dosadni moralizator
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35490
2014-04-16
Re: Abenologija
aben wrote:a to znoči da ih moromo puštiti da svaki aspekt svog postojanja podredu tomu nečemu, ča mi smatramo nižin, manje poželjnim, i da ne uništavamo ota sredstva ili ciljeve. supermarketi, redjendani, božići, novegodine, heroin, kurbe, kladionice, sportske arene, restoranti, masovne plaže, nohti za 150 kun, sve to triba puštiti da postoji,Speare Shaker wrote:aben wrote:
smatran da čovik ima pravo svesti sebe na nešto niže.
To svakako.
eventualno in tu i tamo pokušati reći da će unriti nezadovoljni ako stavu živitni naglasak na takove stvori, pod prijetnjon da ispadeš dosadni moralizator
Upravo tako.
Guest- Guest
Re: Abenologija
e jebiga
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35490
2014-04-16
Re: Abenologija
Speare Shaker wrote:aben wrote:a to znoči da ih moromo puštiti da svaki aspekt svog postojanja podredu tomu nečemu, ča mi smatramo nižin, manje poželjnim, i da ne uništavamo ota sredstva ili ciljeve. supermarketi, redjendani, božići, novegodine, heroin, kurbe, kladionice, sportske arene, restoranti, masovne plaže, nohti za 150 kun, sve to triba puštiti da postoji,Speare Shaker wrote:aben wrote:
smatran da čovik ima pravo svesti sebe na nešto niže.
To svakako.
eventualno in tu i tamo pokušati reći da će unriti nezadovoljni ako stavu živitni naglasak na takove stvori, pod prijetnjon da ispadeš dosadni moralizator
Upravo tako.
Da, ali tema uopće nje bila Imati ili Biti..
tema je bila utječu li reklame na slobodu izbora pojedinca..
aben je u početku tvrdio da ne utječu..
kasnije je pod utjecajem argumenata priznao da na svakog čovjeka netko utječe pa smo došli do konzumerizma ideja i nepostojanja apsolutne slobodne volje..
vidim da je sad sasvim okrenuo ploču..
nitko ne zabranjuje konzumerizam - to je smislio na brzinu
stvar je u tome da u ovakvim vremenskim razdobljima, a slično je i Valentinovo - trošimo na nepotrebne stvari pod utjecajem reklama
i to je bila tema..
aben misli da sam zaboravila početak kao što se to dogodi s nekim drugim osobama..
ali nisam..
zašto je teniski meč važan u primjeru morati ili odlučiti..
za dobiti meč moraš udariti meč loptu
postoje trenuci u životu kad moraš a ne odlučuješ...
Guest- Guest
Re: Abenologija
reklame ne utječu na slobodu izbora pojedinca.metilda wrote:Speare Shaker wrote:aben wrote:a to znoči da ih moromo puštiti da svaki aspekt svog postojanja podredu tomu nečemu, ča mi smatramo nižin, manje poželjnim, i da ne uništavamo ota sredstva ili ciljeve. supermarketi, redjendani, božići, novegodine, heroin, kurbe, kladionice, sportske arene, restoranti, masovne plaže, nohti za 150 kun, sve to triba puštiti da postoji,Speare Shaker wrote:aben wrote:
smatran da čovik ima pravo svesti sebe na nešto niže.
To svakako.
eventualno in tu i tamo pokušati reći da će unriti nezadovoljni ako stavu živitni naglasak na takove stvori, pod prijetnjon da ispadeš dosadni moralizator
Upravo tako.
Da, ali tema uopće nje bila Imati ili Biti..
tema je bila utječu li reklame na slobodu izbora pojedinca..
aben je u početku tvrdio da ne utječu..
kasnije je pod utjecajem argumenata priznao da na svakog čovjeka netko utječe pa smo došli do konzumerizma ideja i nepostojanja apsolutne slobodne volje..
vidim da je sad sasvim okrenuo ploču..
nitko ne zabranjuje konzumerizam - to je smislio na brzinu
stvar je u tome da u ovakvim vremenskim razdobljima, a slično je i Valentinovo - trošimo na nepotrebne stvari pod utjecajem reklama
i to je bila tema..
aben misli da sam zaboravila početak kao što se to dogodi s nekim drugim osobama..
ali nisam..
zašto je teniski meč važan u primjeru morati ili odlučiti..
za dobiti meč moraš udariti meč loptu
postoje trenuci u životu kad moraš a ne odlučuješ...
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35490
2014-04-16
Re: Abenologija
metilda wrote:Speare Shaker wrote:aben wrote:a to znoči da ih moromo puštiti da svaki aspekt svog postojanja podredu tomu nečemu, ča mi smatramo nižin, manje poželjnim, i da ne uništavamo ota sredstva ili ciljeve. supermarketi, redjendani, božići, novegodine, heroin, kurbe, kladionice, sportske arene, restoranti, masovne plaže, nohti za 150 kun, sve to triba puštiti da postoji,Speare Shaker wrote:aben wrote:
smatran da čovik ima pravo svesti sebe na nešto niže.
To svakako.
eventualno in tu i tamo pokušati reći da će unriti nezadovoljni ako stavu živitni naglasak na takove stvori, pod prijetnjon da ispadeš dosadni moralizator
Upravo tako.
Da, ali tema uopće nje bila Imati ili Biti..
tema je bila utječu li reklame na slobodu izbora pojedinca..
aben je u početku tvrdio da ne utječu..
kasnije je pod utjecajem argumenata priznao da na svakog čovjeka netko utječe pa smo došli do konzumerizma ideja i nepostojanja apsolutne slobodne volje..
vidim da je sad sasvim okrenuo ploču..
nitko ne zabranjuje konzumerizam - to je smislio na brzinu
stvar je u tome da u ovakvim vremenskim razdobljima, a slično je i Valentinovo - trošimo na nepotrebne stvari pod utjecajem reklama
i to je bila tema..
aben misli da sam zaboravila početak kao što se to dogodi s nekim drugim osobama..
ali nisam..
zašto je teniski meč važan u primjeru morati ili odlučiti..
za dobiti meč moraš udariti meč loptu
postoje trenuci u životu kad moraš a ne odlučuješ...
Svakako da utječu, ali ne sjećam se da je to itko na temi sporio.
I da, postoje i takvi trenuci kada smo dovedeni pred vrlo važne izbore ili kako se to obično kaže, pred svršen čin.
No, nitko nas zapravo ne može natjerati da uopće udarimo tu loptu. Nitko nam ne brani da ju jednostavno ne udarimo, da ju namjerno promašimo i tako zapravo predamo meč. I ako je udarimo, nitko nas ne može natjerati kako ćemo to točno učiniti.
Na nama je u konačnici taj izbor.
Međutim, jasno je da odluku ne donosimo potpuno sami nego da smo prethodno već na neki način kondicionirani, obrađeni od strane društva i kulture u kojoj funkciniramo. Mislim da niti to nije nikome sporno.
To nas obrađivanje doduše ne može natjerati da predvidljivo odigramo točno određeni potez, zato se uostalom ponašanje ljudi pojedinaca generalno smatra nepredvidljivim, jer ne postoji algoritam kojim bismo to mogli predvidjeti, niti matematički, niti fizikalni, niti psihološki, ali nam itekako može smanjiti kako se to fizikalnim rječnikom kaže, broj stupnjeva slobode. Usmjeriti nas kao ako ne određenim riješenjima, a ono svakako određenim obrascima ponašanja, promišljanja, odlučivanja itd.
Guest- Guest
Re: Abenologija
aben wrote:reklame ne utječu na slobodu izbora pojedinca.metilda wrote:Speare Shaker wrote:aben wrote:a to znoči da ih moromo puštiti da svaki aspekt svog postojanja podredu tomu nečemu, ča mi smatramo nižin, manje poželjnim, i da ne uništavamo ota sredstva ili ciljeve. supermarketi, redjendani, božići, novegodine, heroin, kurbe, kladionice, sportske arene, restoranti, masovne plaže, nohti za 150 kun, sve to triba puštiti da postoji,Speare Shaker wrote:
To svakako.
eventualno in tu i tamo pokušati reći da će unriti nezadovoljni ako stavu živitni naglasak na takove stvori, pod prijetnjon da ispadeš dosadni moralizator
Upravo tako.
Da, ali tema uopće nje bila Imati ili Biti..
tema je bila utječu li reklame na slobodu izbora pojedinca..
aben je u početku tvrdio da ne utječu..
kasnije je pod utjecajem argumenata priznao da na svakog čovjeka netko utječe pa smo došli do konzumerizma ideja i nepostojanja apsolutne slobodne volje..
vidim da je sad sasvim okrenuo ploču..
nitko ne zabranjuje konzumerizam - to je smislio na brzinu
stvar je u tome da u ovakvim vremenskim razdobljima, a slično je i Valentinovo - trošimo na nepotrebne stvari pod utjecajem reklama
i to je bila tema..
aben misli da sam zaboravila početak kao što se to dogodi s nekim drugim osobama..
ali nisam..
zašto je teniski meč važan u primjeru morati ili odlučiti..
za dobiti meč moraš udariti meč loptu
postoje trenuci u životu kad moraš a ne odlučuješ...
Na samu slobodu ne, ali na konkretan izbor ipak da. Kondicioniraju nas da donesemo točno određenu odluku koja je u većoj mjeri prihvatljiva autorima i financijerima reklama.
Guest- Guest
Re: Abenologija
naravski da pojava nekog novog izuma ki prije ni bi u svijesti čovika minjo njegovu svijest, i sa je un svjesan postojanja. nakon ovog dijela, počinje proces za ki je samo pojedinac odgovoran, zbog svoje slobodne volje; ili će si utažiti svoju neposrednu želju, ili će utažiti svoju udaljeniju ali vridniju želju.Speare Shaker wrote:aben wrote:reklame ne utječu na slobodu izbora pojedinca.metilda wrote:Speare Shaker wrote:aben wrote:
a to znoči da ih moromo puštiti da svaki aspekt svog postojanja podredu tomu nečemu, ča mi smatramo nižin, manje poželjnim, i da ne uništavamo ota sredstva ili ciljeve. supermarketi, redjendani, božići, novegodine, heroin, kurbe, kladionice, sportske arene, restoranti, masovne plaže, nohti za 150 kun, sve to triba puštiti da postoji,
eventualno in tu i tamo pokušati reći da će unriti nezadovoljni ako stavu živitni naglasak na takove stvori, pod prijetnjon da ispadeš dosadni moralizator
Upravo tako.
Da, ali tema uopće nje bila Imati ili Biti..
tema je bila utječu li reklame na slobodu izbora pojedinca..
aben je u početku tvrdio da ne utječu..
kasnije je pod utjecajem argumenata priznao da na svakog čovjeka netko utječe pa smo došli do konzumerizma ideja i nepostojanja apsolutne slobodne volje..
vidim da je sad sasvim okrenuo ploču..
nitko ne zabranjuje konzumerizam - to je smislio na brzinu
stvar je u tome da u ovakvim vremenskim razdobljima, a slično je i Valentinovo - trošimo na nepotrebne stvari pod utjecajem reklama
i to je bila tema..
aben misli da sam zaboravila početak kao što se to dogodi s nekim drugim osobama..
ali nisam..
zašto je teniski meč važan u primjeru morati ili odlučiti..
za dobiti meč moraš udariti meč loptu
postoje trenuci u životu kad moraš a ne odlučuješ...
Na samu slobodu ne, ali na konkretan izbor ipak da. Kondicioniraju nas da donesemo točno određenu odluku koja je u većoj mjeri prihvatljiva autorima i financijerima reklama.
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35490
2014-04-16
Re: Abenologija
aben wrote:naravski da pojava nekog novog izuma ki prije ni bi u svijesti čovika minjo njegovu svijest, i sa je un svjesan postojanja. nakon ovog dijela, počinje proces za ki je samo pojedinac odgovoran, zbog svoje slobodne volje; ili će si utažiti svoju neposrednu želju, ili će utažiti svoju udaljeniju ali vridniju želju.Speare Shaker wrote:aben wrote:
reklame ne utječu na slobodu izbora pojedinca.
Na samu slobodu ne, ali na konkretan izbor ipak da. Kondicioniraju nas da donesemo točno određenu odluku koja je u većoj mjeri prihvatljiva autorima i financijerima reklama.
Gle, ne postoji neka vrsta apsolutne odgovornosti pojedinca kao što ne postoji niti neka vrsta apsolutno slobodne volje. Jer uostalom, ljudi ne mogu imati um koji je apsolutno neovisan o bilo kojoj vrsti kondicioniranja.
Društvo nas mijesi na nevjerojatan broj manje ili više grubih ili maštovitih načina, ogroman broj puta nas dovodi pred svršen čin, da sad opet ne ponavljam broj koji predstavlja prosječan i udio utjecaja društva odnosno kulture na formiranje našeg uma. I to na prevladavajući način, jer na nas manje utječu i naša biološka podloga i roditeljski utjecaj.
A priča o potpunoj odgovornosti pojedinca je samo odlično opravdanje društva za skidanje vlastite odgovornosti u tom procesu kondicioniranja pojedinca zato jer taj dio svoje odgovornosti nije spremno preuzeti na sebe.
Da baš ne kažem da je riječ o nekoj vrsti tko te jebe logike odnosno o gruboj odsutnosti uvažavanja problema sa kojima se pojedinac nosi zato jer je prisiljen na to zbog same prirode životnih procesa i to pretežito od strane društva.
U biti, što je manje spremno, to znači da je manje i odgovorno.
To je zapravo suština te priče o isključivoj odgovornosti pojedinca. Rasterećivanje vlastite savjesti od strane društva kako bi njegovi pripadnici imali što manje problema sa psihološkim posljedicama zbog te odgovornosti odnosno pomanjkanja iste.
Guest- Guest
Re: Abenologija
Speare Shaker wrote:metilda wrote:
Da, ali tema uopće nje bila Imati ili Biti..
tema je bila utječu li reklame na slobodu izbora pojedinca..
aben je u početku tvrdio da ne utječu..
kasnije je pod utjecajem argumenata priznao da na svakog čovjeka netko utječe pa smo došli do konzumerizma ideja i nepostojanja apsolutne slobodne volje..
vidim da je sad sasvim okrenuo ploču..
nitko ne zabranjuje konzumerizam - to je smislio na brzinu
stvar je u tome da u ovakvim vremenskim razdobljima, a slično je i Valentinovo - trošimo na nepotrebne stvari pod utjecajem reklama
i to je bila tema..
aben misli da sam zaboravila početak kao što se to dogodi s nekim drugim osobama..
ali nisam..
zašto je teniski meč važan u primjeru morati ili odlučiti..
za dobiti meč moraš udariti meč loptu
postoje trenuci u životu kad moraš a ne odlučuješ...
Svakako da utječu, ali ne sjećam se da je to itko na temi sporio.
I da, postoje i takvi trenuci kada smo dovedeni pred vrlo važne izbore ili kako se to obično kaže, pred svršen čin.
No, nitko nas zapravo ne može natjerati da uopće udarimo tu loptu. Nitko nam ne brani da ju jednostavno ne udarimo, da ju namjerno promašimo i tako zapravo predamo meč. I ako je udarimo, nitko nas ne može natjerati kako ćemo to točno učiniti.
Na nama je u konačnici taj izbor.
Međutim, jasno je da odluku ne donosimo potpuno sami nego da smo prethodno već na neki način kondicionirani, obrađeni od strane društva i kulture u kojoj funkciniramo. Mislim da niti to nije nikome sporno.
To nas obrađivanje doduše ne može natjerati da predvidljivo odigramo točno određeni potez, zato se uostalom ponašanje ljudi pojedinaca generalno smatra nepredvidljivim, jer ne postoji algoritam kojim bismo to mogli predvidjeti, niti matematički, niti fizikalni, niti psihološki, ali nam itekako može smanjiti kako se to fizikalnim rječnikom kaže, broj stupnjeva slobode. Usmjeriti nas kao ako ne određenim riješenjima, a ono svakako određenim obrascima ponašanja, promišljanja, odlučivanja itd.
aben je sporio zato sam i stavila definiciju konzumerizma, vidim da je tema počela ispočetka pa su ti njegovi postovi negdje na kraju zaključanog dijela.. da nije to tvrdio ne bih ni započinjala razgovor ..
što se samog meča tiče iskarikirao si stvar..
odluka je donesena onda kad se igrač odlučio sudjelovati u meču ili kad je opet stjecajem okolnosti dospio u taj meč.. netko može silno željeti igrati u finalu mastersa pa ne uspjeti doći do njega.. što znači da na naše odluke vanjski utjecaji i osobna ograničenja imaju itekakve utjecaje.. ali za dobiti meč moraš udariti meč loptu .. ako kojim slučajem odlučiš da je nećeš udariti radi se već o patologiji, a ne o slobodi izbora... jasno je da postoje različiti stupnjevi slobode, ali isto tako postoji i stupanj kada uopće nismo slobodni i tada je ponašanje ljudi potpuno predvidljivo i matematički i psihološki i fizikalno..
dakle, da se vratim na početak samog razgovora koji je izgleda i tebi izmaknuo, ogromna reklamna industrija u koju se troše silni novci itekako utječe na stupanj slobode u kojem ćemo odlučiti hoćemo li kupiti neki proizvod ili ne.. ta se igra reklamne industrije s potrošačima ne događa od jučer, ona je prisutna tu desetljećima da ne kažem stoljećima i polako oblikuje svijest ljudi od biti prema imati..
a postajanje čovjeka od biti prema imati predstavlja nezaustavljivu opasnost za opstanak samog čovječanstva .. slično je sa konzumerizmom ideja kada se schopenhauerov egzistencijalizam počeo uništavati sve ono pozitivno što je u čovjeku tisućljećima stvarala judeokršćanska kultura.. itd...
Guest- Guest
Page 8 of 50 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 29 ... 50
Page 8 of 50
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum