Europe: The Substitution Of A Population
Page 3 of 7
Page 3 of 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Europe: The Substitution Of A Population
Pa to je nemoguća situacija...Veću štetu će napraviti komarac...Winter is coming wrote:a zar si to bukvalno shvatio? vec si udaren u glavu i kad bi te ja jos udario u glavu kurcem poginuo bi na licu mjesta,nije moj kurac ratni zlocinacred wolf wrote:Pa ja nisam pisao ovdje da bih nekoga udarao penisom po glavi...Zar ne?Winter is coming wrote:nemaju svi homoseksualne sklonosti kao ti pusacu pimpekared wolf wrote:Dečko ti nije dao guze večeras?...Ili je u vašoj vezi obrnuto, pa ti nisi dobio u guzu...Pa sad maštaš kako bi mene svojim minijaturnim penisom udarao po glavi?...Vjerojatno bih ja pritom pomislio da je riječ o jednom dosadnom komarcu...Winter is coming wrote:
nisam ljut,samo sam ti rekao da si debil,kakve to veze ima sa ljutnjom
red wolf- Posts : 15947
2016-02-10
Re: Europe: The Substitution Of A Population
Neve wrote:
kad su u pitanju konkretna rješenja, mislim da je uvijek puno bolje i pametnije spriječiti nego liječiti
evo, kako bi ti ovo spriječila?
http://www.express.hr/brifing/djeca-ubojice-pucali-u-glavu-zarobljenicima-isil-a-6769
njegovala bi ih majčinskom ljubavlju i dobrotom da se promjene i oduče od krivog puta ili bi im stavila metak u glavu?
Guest- Guest
Re: Europe: The Substitution Of A Population
ok, to je tvoje pogrešno mišljenjededa gulenist wrote:ne sumnjam, zabila bi glavu u pijesak
ali nisam ni dosad zabijala glavu u pijesak, pa to neću ni nadalje
neva- Posts : 4367
2014-04-12
Re: Europe: The Substitution Of A Population
komarci ne lete na govnared wolf wrote:Pa to je nemoguća situacija...Veću štetu će napraviti komarac...Winter is coming wrote:a zar si to bukvalno shvatio? vec si udaren u glavu i kad bi te ja jos udario u glavu kurcem poginuo bi na licu mjesta,nije moj kurac ratni zlocinacred wolf wrote:Pa ja nisam pisao ovdje da bih nekoga udarao penisom po glavi...Zar ne?Winter is coming wrote:nemaju svi homoseksualne sklonosti kao ti pusacu pimpekared wolf wrote:
Dečko ti nije dao guze večeras?...Ili je u vašoj vezi obrnuto, pa ti nisi dobio u guzu...Pa sad maštaš kako bi mene svojim minijaturnim penisom udarao po glavi?...Vjerojatno bih ja pritom pomislio da je riječ o jednom dosadnom komarcu...
Winter is coming-
Posts : 9181
2014-04-14
Re: Europe: The Substitution Of A Population
ma ne naravno, ti hrabro sprječavaš prije nego uopće dođe do problema, bila si sivjesna problema imigracije i pred 15ak godina, nije ti tek nakon terorističkih napada došlo u glavu iz turaNeve wrote:ok, to je tvoje pogrešno mišljenjededa gulenist wrote:ne sumnjam, zabila bi glavu u pijesak
ali nisam ni dosad zabijala glavu u pijesak, pa to neću ni nadalje
Guest- Guest
Re: Europe: The Substitution Of A Population
dvoumim se između tog zadnjeg i doživotnog strogog zatvoradeda gulenist wrote:evo, kako bi ti ovo spriječila?
http://www.express.hr/brifing/djeca-ubojice-pucali-u-glavu-zarobljenicima-isil-a-6769
njegovala bi ih majčinskom ljubavlju i dobrotom da se promjene i oduče od krivog puta ili bi im stavila metak u glavu?
neva- Posts : 4367
2014-04-12
Re: Europe: The Substitution Of A Population
Imaju krila za let...Winter is coming wrote:komarci ne lete na govnared wolf wrote:Pa to je nemoguća situacija...Veću štetu će napraviti komarac...Winter is coming wrote:a zar si to bukvalno shvatio? vec si udaren u glavu i kad bi te ja jos udario u glavu kurcem poginuo bi na licu mjesta,nije moj kurac ratni zlocinacred wolf wrote:Pa ja nisam pisao ovdje da bih nekoga udarao penisom po glavi...Zar ne?Winter is coming wrote:
nemaju svi homoseksualne sklonosti kao ti pusacu pimpeka
red wolf-
Posts : 15947
2016-02-10
Lokacija: : Svemir
Re: Europe: The Substitution Of A Population
točno, ja sam prije za spriječiti, nego liječiti brutalnim metodamadeda gulenist wrote:ma ne naravno, ti hrabro sprječavaš prije nego uopće dođe do problema, bila si sivjesna problema imigracije i pred 15ak godina, nije ti tek nakon terorističkih napada došlo u glavu iz tura
prije 15 godina nije bilo ni približno sličnog problema imigracije, jer je imigracija bila gotovo isključivo ekonomska i kontrolirana
no i tada, još na netovom forumu, bezbroj puta sam kritizirala zapadnjačku liberalnu politiku 'spajanja obitelji', zbog koje su imigranti u zemlju useljenja dovodili svoje velike obitelji, sve redom, od hrpe djece do stare tetke udovice, umjesto da se uredno vraćaju u svoje zemlje odakle su i došli
neva- Posts : 4367
2014-04-12
Re: Europe: The Substitution Of A Population
Neve wrote:
dvoumim se između tog zadnjeg i doživotnog strogog zatvora
evo odi onda u neku muslimansku zemlju pa vrši pravdu, bar djecu možeš zaštititi od nepravde
Last edited by deda gulenist on 28/8/2016, 02:28; edited 1 time in total
Guest- Guest
Re: Europe: The Substitution Of A Population
Kad shvatite da su ljudi jedino sranje na Zemlji, sve će biti lakše...
red wolf-
Posts : 15947
2016-02-10
Lokacija: : Svemir
Re: Europe: The Substitution Of A Population
ako smo za otvorene granice bez restrikcije onda trebamo bit I za otvorene bankovne racune bez restrikcije, pa kad je otvoreno nek je otvoreno. Humanost I filantropstvo at its best
_________________
What looks like politics, and imagines itself to be political, will one day unmask itself as a religious movement (Soren Kierkegaard)
prckov- Posts : 34563
2014-04-19
Re: Europe: The Substitution Of A Population
Zar je Isus prokleo neprijatelje?
Imam jedno pitanje vezano uz Bibliju. Već me prije to kopkalo, ali mi je nedavno prijatelj skrenuo pozornost na to. Naime, u Lukinu evanđelju stoji jedna vrlo čudna rečenica koja je izišla iz Isusovih usta: »A moje neprijatelje - one koji me ne htjedoše za kralja - dovedite ovamo i smaknite ih pred mojim očima!« (Lk 19, 27). Moje je pitanje: Je li moguće da je Isus Krist, Spasitelj u kojega ja vjerujem, izrekao nešto takvo? On je cijeli život propovijedao ljubav prema bližnjima pa i prema svojim neprijateljima! Zašto je onda rekao nešto takvo i što bi to trebalo značiti? To me zbunjuje i jako me zanima što je Isus time mislio reći.
Vaš čitatelj
Točan je navod Lukina evanđelja o kojemu pitate, no izvađen iz konteksta (onako kako ste to Vi učinili) doista može zvučati čudno. Kao što vjerojatno znate, Isus se u svom propovijedanju učenicima koristio prispodobama, te u retku 11 istoga poglavlja pod naslovom »Povjerene mine« piše: »Dok su to slušali, nadoda još usporedbu zato što su držali da će se odmah pojaviti kraljevstvo Božje jer Isus bijaše blizu Jeruzalema.« U poglavlju o minama, to jest novcu, Isus pripovijeda o gospodaru koji je povjerio novac svojim slugama, prije nego je krenuo na put u daleku zemlju »da primi kraljevsko dostojanstvo, pa da se onda vrati«. Već se u prvoj Crkvi »prispodobom« ili »usporedbom« zove neka pripovijest koju je Isus ispričao da razjasni svoje naučavanje. U temelju grčke riječi parabolç (parabola, usporedba) jest zapravo pojam uspoređivanja. Istočnjački duh i inače, danas kao i u Isusovo doba, voli govoriti i poučavati u obliku prispodobe; on je privržen i zagonetki koja želi dirnuti u slušateljevu (ili čitateljevu) znatiželju, te ga na neki način (kao što se dogodilo i Vama) »podbosti«, potaknuti na daljnje istraživanje. Biblijske knjige, osobito izreke mudraca, zapravo su odjek tih sklonosti. No, to ipak nije ono sržno čime se može razjasniti rod prispodobe: nju treba shvatiti kao zorno prikazivanje simbola, to jest slika koje su uzete iz zemaljske stvarnosti da znače stvarnosti objavljene od Boga (sveta povijest, kraljevstvo...), stvarnosti koje većinom zahtijevaju duboko tumačenje.
Ne ulazeći dublje u raširenost takvoga postupka, niti u religiozni domašaj prispodoba i njihova odnosa s alegorijama, valja reći - kako ističe Rječnik biblijske teologije - da je misterij kraljevstva i Isusove osobe tako nov da se i on može očitovati tek postupno i u skladu s različitom »prihvatljivošću« slušatelja. Zato Isus rado govori u prispodobama, koje uza sve to što pružaju neku prvu predodžbu o njegovu naučavanju, sile na razmišljanje i potrebno im je tumačenje da bi se dokraja shvatile.
Tako nastaje naučavanje na dvjema razinama, a one su dobro istaknute u Markovu evanđelju (Mk 4, 33-34): utjecanje klasičnim temama (kralj, gozba, vinograd, pastir, sjetva...) dovodi sve slušatelje na put razumijevanja, no učenici imaju pravo da im nauk što ga Isus iznosi bude produbljen, kao što i Vi pitate. Tako prispodobe postaju nužno sredstvo da bi se razum otvorio vjeri: što više, vjernik proniče misterij koji se objavljuje, to više ulazi u razumijevanje prispodoba, ali i obratno: što više čovjek odbija Isusovu poruku, to mu se više zatvara pristup prispodobama o kraljevstvu. Kada govori o tumačenju prispodoba, Rječnik biblijske teologije doslovno navodi: »Nikakva nas nevjerojatnost ne smije čuditi u tim slobodno sastavljenim pripovijedanjima koja su sasvim usmjerena na pouku; čitalac se ne smije sablažnjavati zbog stava nekih likova koji su prikazani zato da pobude na zaključivanje a fortiori ili a contrario (npr. Lk 16, 1-8; 18, 1-5). Svakako, aspekt većine prispodoba treba u prvom redu osvijetliti teocentrički, bolje rečeno kristocentrički. Kolika god bila prava mjera alegoričnosti, središnji lik koji najčešće treba dozvati u svijest jest u krajnjoj liniji Otac nebeski (Mt 21, 28; Lk 15, 11...) ili sam Krist - bilo u svojem povijesnom poslanju ('sijač' u Mt 13, 3. 24, 31) ili u svojoj budućoj slavi ('tat' u Mt 24, 43; 'gospodar' u Mt 24, 14; 'Zaručnik' u Mt 25, 1), a kad se javljaju dva lika, onda su to Otac i Sin (Mt 20, 1-16; 21, 33. 37; 22, 2). Toliko je, eto, istina da onu veliku objavu što ju je Isus donio predstavlja Očeva ljubav koja je ljudima posvjedočena time što je Otac poslao svoga Sina. I tome služe prispodobe koje pokazuju potpuno dovršenje što ga novo kraljevstvo osigurava Božjem naumu o svijetu.«
A to kraljevstvo Božje, o kojemu i Vi pitate, u Isusovu propovijedanju zauzima prvotno mjesto. To što on naviješta po gradićima Galileje je Radosna vijest o kraljevstvu (Mt 4, 23; 9, 35). Kraljevstvo Božje otajstvena je stvarnost i samo Isus može dati da se spozna njezina narav. Na kraju vremena Krist će kao pobjednik nad svim svojim neprijateljima »predati kraljevstvo Bogu Ocu« (1 Kor 15, 24). Međutim, Isus pobjeđuje neprijateljstvo i njegova zapovijed ljubavi jedna je od najvećih novina među Isusovim zahtjevima: »Ljubite svoje neprijatelje i molite za one koji vas progone« (Mt 5, 44 sl.).
On je i sam imao neprijatelja koji nisu »htjeli da zavlada nad njima« - kako veli prispodoba o kojoj pitate. Oni su ga poslali u smrt; a on im je na križu oprostio (Lk 23, 34). Tako mora činiti i svaki njegov učenik - i mi i Vi - po Učiteljevu primjeru. Kršćanin koji oprašta i ljubi neprijatelje ne obmanjuje samoga sebe glede svijeta u kojemu živi (i gdje, što je istina, ima i protivnika), kao što Isus nije obmanjivao glede farizeja i Heroda. Čovjek koji ljubi neprijatelja nastoji ga pretvoriti u prijatelja. Isus, dakle, nije porekao neprijateljstvo nego ga je - prije nas - pretvorio u prijateljstvo, i to tako što ga je pobijedio na križu.
http://www.glas-koncila.hr/index.php?option=com_php&Itemid=41&news_ID=17211
Imam jedno pitanje vezano uz Bibliju. Već me prije to kopkalo, ali mi je nedavno prijatelj skrenuo pozornost na to. Naime, u Lukinu evanđelju stoji jedna vrlo čudna rečenica koja je izišla iz Isusovih usta: »A moje neprijatelje - one koji me ne htjedoše za kralja - dovedite ovamo i smaknite ih pred mojim očima!« (Lk 19, 27). Moje je pitanje: Je li moguće da je Isus Krist, Spasitelj u kojega ja vjerujem, izrekao nešto takvo? On je cijeli život propovijedao ljubav prema bližnjima pa i prema svojim neprijateljima! Zašto je onda rekao nešto takvo i što bi to trebalo značiti? To me zbunjuje i jako me zanima što je Isus time mislio reći.
Vaš čitatelj
Točan je navod Lukina evanđelja o kojemu pitate, no izvađen iz konteksta (onako kako ste to Vi učinili) doista može zvučati čudno. Kao što vjerojatno znate, Isus se u svom propovijedanju učenicima koristio prispodobama, te u retku 11 istoga poglavlja pod naslovom »Povjerene mine« piše: »Dok su to slušali, nadoda još usporedbu zato što su držali da će se odmah pojaviti kraljevstvo Božje jer Isus bijaše blizu Jeruzalema.« U poglavlju o minama, to jest novcu, Isus pripovijeda o gospodaru koji je povjerio novac svojim slugama, prije nego je krenuo na put u daleku zemlju »da primi kraljevsko dostojanstvo, pa da se onda vrati«. Već se u prvoj Crkvi »prispodobom« ili »usporedbom« zove neka pripovijest koju je Isus ispričao da razjasni svoje naučavanje. U temelju grčke riječi parabolç (parabola, usporedba) jest zapravo pojam uspoređivanja. Istočnjački duh i inače, danas kao i u Isusovo doba, voli govoriti i poučavati u obliku prispodobe; on je privržen i zagonetki koja želi dirnuti u slušateljevu (ili čitateljevu) znatiželju, te ga na neki način (kao što se dogodilo i Vama) »podbosti«, potaknuti na daljnje istraživanje. Biblijske knjige, osobito izreke mudraca, zapravo su odjek tih sklonosti. No, to ipak nije ono sržno čime se može razjasniti rod prispodobe: nju treba shvatiti kao zorno prikazivanje simbola, to jest slika koje su uzete iz zemaljske stvarnosti da znače stvarnosti objavljene od Boga (sveta povijest, kraljevstvo...), stvarnosti koje većinom zahtijevaju duboko tumačenje.
Ne ulazeći dublje u raširenost takvoga postupka, niti u religiozni domašaj prispodoba i njihova odnosa s alegorijama, valja reći - kako ističe Rječnik biblijske teologije - da je misterij kraljevstva i Isusove osobe tako nov da se i on može očitovati tek postupno i u skladu s različitom »prihvatljivošću« slušatelja. Zato Isus rado govori u prispodobama, koje uza sve to što pružaju neku prvu predodžbu o njegovu naučavanju, sile na razmišljanje i potrebno im je tumačenje da bi se dokraja shvatile.
Tako nastaje naučavanje na dvjema razinama, a one su dobro istaknute u Markovu evanđelju (Mk 4, 33-34): utjecanje klasičnim temama (kralj, gozba, vinograd, pastir, sjetva...) dovodi sve slušatelje na put razumijevanja, no učenici imaju pravo da im nauk što ga Isus iznosi bude produbljen, kao što i Vi pitate. Tako prispodobe postaju nužno sredstvo da bi se razum otvorio vjeri: što više, vjernik proniče misterij koji se objavljuje, to više ulazi u razumijevanje prispodoba, ali i obratno: što više čovjek odbija Isusovu poruku, to mu se više zatvara pristup prispodobama o kraljevstvu. Kada govori o tumačenju prispodoba, Rječnik biblijske teologije doslovno navodi: »Nikakva nas nevjerojatnost ne smije čuditi u tim slobodno sastavljenim pripovijedanjima koja su sasvim usmjerena na pouku; čitalac se ne smije sablažnjavati zbog stava nekih likova koji su prikazani zato da pobude na zaključivanje a fortiori ili a contrario (npr. Lk 16, 1-8; 18, 1-5). Svakako, aspekt većine prispodoba treba u prvom redu osvijetliti teocentrički, bolje rečeno kristocentrički. Kolika god bila prava mjera alegoričnosti, središnji lik koji najčešće treba dozvati u svijest jest u krajnjoj liniji Otac nebeski (Mt 21, 28; Lk 15, 11...) ili sam Krist - bilo u svojem povijesnom poslanju ('sijač' u Mt 13, 3. 24, 31) ili u svojoj budućoj slavi ('tat' u Mt 24, 43; 'gospodar' u Mt 24, 14; 'Zaručnik' u Mt 25, 1), a kad se javljaju dva lika, onda su to Otac i Sin (Mt 20, 1-16; 21, 33. 37; 22, 2). Toliko je, eto, istina da onu veliku objavu što ju je Isus donio predstavlja Očeva ljubav koja je ljudima posvjedočena time što je Otac poslao svoga Sina. I tome služe prispodobe koje pokazuju potpuno dovršenje što ga novo kraljevstvo osigurava Božjem naumu o svijetu.«
A to kraljevstvo Božje, o kojemu i Vi pitate, u Isusovu propovijedanju zauzima prvotno mjesto. To što on naviješta po gradićima Galileje je Radosna vijest o kraljevstvu (Mt 4, 23; 9, 35). Kraljevstvo Božje otajstvena je stvarnost i samo Isus može dati da se spozna njezina narav. Na kraju vremena Krist će kao pobjednik nad svim svojim neprijateljima »predati kraljevstvo Bogu Ocu« (1 Kor 15, 24). Međutim, Isus pobjeđuje neprijateljstvo i njegova zapovijed ljubavi jedna je od najvećih novina među Isusovim zahtjevima: »Ljubite svoje neprijatelje i molite za one koji vas progone« (Mt 5, 44 sl.).
On je i sam imao neprijatelja koji nisu »htjeli da zavlada nad njima« - kako veli prispodoba o kojoj pitate. Oni su ga poslali u smrt; a on im je na križu oprostio (Lk 23, 34). Tako mora činiti i svaki njegov učenik - i mi i Vi - po Učiteljevu primjeru. Kršćanin koji oprašta i ljubi neprijatelje ne obmanjuje samoga sebe glede svijeta u kojemu živi (i gdje, što je istina, ima i protivnika), kao što Isus nije obmanjivao glede farizeja i Heroda. Čovjek koji ljubi neprijatelja nastoji ga pretvoriti u prijatelja. Isus, dakle, nije porekao neprijateljstvo nego ga je - prije nas - pretvorio u prijateljstvo, i to tako što ga je pobijedio na križu.
http://www.glas-koncila.hr/index.php?option=com_php&Itemid=41&news_ID=17211
Guest- Guest
Re: Europe: The Substitution Of A Population
Sve što stvarate ovdje, stvarate svojim umom...Oslobodite sebe svih religija...Tada ćete biti slobodni...
red wolf-
Posts : 15947
2016-02-10
Lokacija: : Svemir
Re: Europe: The Substitution Of A Population
krscanstvo gledam kao osjetljivost sistema kroz koji se virus ubacuje. Sta radi barbara spektre u svedskoj koja za krscanstvo mari manje od tebe. Sto soros finansira otvorene granice i ne samo on nego citava plejada americkih zidova i bogatuna.deda gulenist wrote:Zar je Isus prokleo neprijatelje?
Imam jedno pitanje vezano uz Bibliju. Već me prije to kopkalo, ali mi je nedavno prijatelj skrenuo pozornost na to. Naime, u Lukinu evanđelju stoji jedna vrlo čudna rečenica koja je izišla iz Isusovih usta: »A moje neprijatelje - one koji me ne htjedoše za kralja - dovedite ovamo i smaknite ih pred mojim očima!« (Lk 19, 27). Moje je pitanje: Je li moguće da je Isus Krist, Spasitelj u kojega ja vjerujem, izrekao nešto takvo? On je cijeli život propovijedao ljubav prema bližnjima pa i prema svojim neprijateljima! Zašto je onda rekao nešto takvo i što bi to trebalo značiti? To me zbunjuje i jako me zanima što je Isus time mislio reći.
Vaš čitatelj
Točan je navod Lukina evanđelja o kojemu pitate, no izvađen iz konteksta (onako kako ste to Vi učinili) doista može zvučati čudno. Kao što vjerojatno znate, Isus se u svom propovijedanju učenicima koristio prispodobama, te u retku 11 istoga poglavlja pod naslovom »Povjerene mine« piše: »Dok su to slušali, nadoda još usporedbu zato što su držali da će se odmah pojaviti kraljevstvo Božje jer Isus bijaše blizu Jeruzalema.« U poglavlju o minama, to jest novcu, Isus pripovijeda o gospodaru koji je povjerio novac svojim slugama, prije nego je krenuo na put u daleku zemlju »da primi kraljevsko dostojanstvo, pa da se onda vrati«. Već se u prvoj Crkvi »prispodobom« ili »usporedbom« zove neka pripovijest koju je Isus ispričao da razjasni svoje naučavanje. U temelju grčke riječi parabolç (parabola, usporedba) jest zapravo pojam uspoređivanja. Istočnjački duh i inače, danas kao i u Isusovo doba, voli govoriti i poučavati u obliku prispodobe; on je privržen i zagonetki koja želi dirnuti u slušateljevu (ili čitateljevu) znatiželju, te ga na neki način (kao što se dogodilo i Vama) »podbosti«, potaknuti na daljnje istraživanje. Biblijske knjige, osobito izreke mudraca, zapravo su odjek tih sklonosti. No, to ipak nije ono sržno čime se može razjasniti rod prispodobe: nju treba shvatiti kao zorno prikazivanje simbola, to jest slika koje su uzete iz zemaljske stvarnosti da znače stvarnosti objavljene od Boga (sveta povijest, kraljevstvo...), stvarnosti koje većinom zahtijevaju duboko tumačenje.
Ne ulazeći dublje u raširenost takvoga postupka, niti u religiozni domašaj prispodoba i njihova odnosa s alegorijama, valja reći - kako ističe Rječnik biblijske teologije - da je misterij kraljevstva i Isusove osobe tako nov da se i on može očitovati tek postupno i u skladu s različitom »prihvatljivošću« slušatelja. Zato Isus rado govori u prispodobama, koje uza sve to što pružaju neku prvu predodžbu o njegovu naučavanju, sile na razmišljanje i potrebno im je tumačenje da bi se dokraja shvatile.
Tako nastaje naučavanje na dvjema razinama, a one su dobro istaknute u Markovu evanđelju (Mk 4, 33-34): utjecanje klasičnim temama (kralj, gozba, vinograd, pastir, sjetva...) dovodi sve slušatelje na put razumijevanja, no učenici imaju pravo da im nauk što ga Isus iznosi bude produbljen, kao što i Vi pitate. Tako prispodobe postaju nužno sredstvo da bi se razum otvorio vjeri: što više, vjernik proniče misterij koji se objavljuje, to više ulazi u razumijevanje prispodoba, ali i obratno: što više čovjek odbija Isusovu poruku, to mu se više zatvara pristup prispodobama o kraljevstvu. Kada govori o tumačenju prispodoba, Rječnik biblijske teologije doslovno navodi: »Nikakva nas nevjerojatnost ne smije čuditi u tim slobodno sastavljenim pripovijedanjima koja su sasvim usmjerena na pouku; čitalac se ne smije sablažnjavati zbog stava nekih likova koji su prikazani zato da pobude na zaključivanje a fortiori ili a contrario (npr. Lk 16, 1-8; 18, 1-5). Svakako, aspekt većine prispodoba treba u prvom redu osvijetliti teocentrički, bolje rečeno kristocentrički. Kolika god bila prava mjera alegoričnosti, središnji lik koji najčešće treba dozvati u svijest jest u krajnjoj liniji Otac nebeski (Mt 21, 28; Lk 15, 11...) ili sam Krist - bilo u svojem povijesnom poslanju ('sijač' u Mt 13, 3. 24, 31) ili u svojoj budućoj slavi ('tat' u Mt 24, 43; 'gospodar' u Mt 24, 14; 'Zaručnik' u Mt 25, 1), a kad se javljaju dva lika, onda su to Otac i Sin (Mt 20, 1-16; 21, 33. 37; 22, 2). Toliko je, eto, istina da onu veliku objavu što ju je Isus donio predstavlja Očeva ljubav koja je ljudima posvjedočena time što je Otac poslao svoga Sina. I tome služe prispodobe koje pokazuju potpuno dovršenje što ga novo kraljevstvo osigurava Božjem naumu o svijetu.«
A to kraljevstvo Božje, o kojemu i Vi pitate, u Isusovu propovijedanju zauzima prvotno mjesto. To što on naviješta po gradićima Galileje je Radosna vijest o kraljevstvu (Mt 4, 23; 9, 35). Kraljevstvo Božje otajstvena je stvarnost i samo Isus može dati da se spozna njezina narav. Na kraju vremena Krist će kao pobjednik nad svim svojim neprijateljima »predati kraljevstvo Bogu Ocu« (1 Kor 15, 24). Međutim, Isus pobjeđuje neprijateljstvo i njegova zapovijed ljubavi jedna je od najvećih novina među Isusovim zahtjevima: »Ljubite svoje neprijatelje i molite za one koji vas progone« (Mt 5, 44 sl.).
On je i sam imao neprijatelja koji nisu »htjeli da zavlada nad njima« - kako veli prispodoba o kojoj pitate. Oni su ga poslali u smrt; a on im je na križu oprostio (Lk 23, 34). Tako mora činiti i svaki njegov učenik - i mi i Vi - po Učiteljevu primjeru. Kršćanin koji oprašta i ljubi neprijatelje ne obmanjuje samoga sebe glede svijeta u kojemu živi (i gdje, što je istina, ima i protivnika), kao što Isus nije obmanjivao glede farizeja i Heroda. Čovjek koji ljubi neprijatelja nastoji ga pretvoriti u prijatelja. Isus, dakle, nije porekao neprijateljstvo nego ga je - prije nas - pretvorio u prijateljstvo, i to tako što ga je pobijedio na križu.
http://www.glas-koncila.hr/index.php?option=com_php&Itemid=41&news_ID=17211
Also, most of these organizations are made up of liberal Jews, and if you are a Democratic Party liberal, I know this from experience, it is utterly mandatory that you get on board with the Open Borders thing. If you don’t, you are shunned and ultimately banned from forums or cast out of party circles in one way or another. The Democratic Party and liberalism has a number of issues on which you are not allowed to dissent, and Open Borders is one of them
prckov- Posts : 34563
2014-04-19
Re: Europe: The Substitution Of A Population
prckov wrote:
krscanstvo gledam kao osjetljivost sistema kroz koji se virus ubacuje
kršćanski svjetonazor, uključujući i sekularne varijante su kao SIDA, nećeš od njega umrjeti, ali izgubiš imunitet, nemaš mogućnost obrane pa te dokrajči prehlada
jer ako te svećenstvo može jebati u mozak i guzicu, mogu i svi ostali
Guest- Guest
Re: Europe: The Substitution Of A Population
no bitno je da djeca idu na vjeronauk u školi, mogli bi inače naučiti krive, nehumane vrijednosti poput mržnje
Guest- Guest
Re: Europe: The Substitution Of A Population
libertarijanci želu dekonstruirati jedino totalitarnu državu, a ne te pizdarijr koje je nave. ča više, jednom razorena socijalna država is likely to reconnect families, neighbours and have more children as old age insurance.deda gulenist wrote:[size=31] People in Europe now largely seem to feel that the identity of their civilization is threatened primarily by a frivolous libertarianism, an ideology under the guise of freedom, that wants to deconstruct all the ties that bind man to his family, his parentage, his work, his history, his religion, his language, his nation, his freedom. It seems to come from an inertia that does not care if Europe succeeds or succumbs, if our civilization disappears, drowned by ethnic chaos, or is overrun by a new religion from the desert.[/size]
uostalon naš recept za unwelcomed migrante je jednostavan i konačan, tresspasers will be shot on sight.
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Re: Europe: The Substitution Of A Population
da to ovako stavimo..ne vidim razloga da se ta mala bijesna paščad ne izloze pogledima liberalnih teladi,koja bi prosla isto ovako od ove "djece"..
Sad,lijepo im stoje zapadni modeli uniformi...
[ltr][size=52]Djeca ubojice: Pucali u glavu zarobljenicima ISIL-a[/size]
Autor: Merita Arslani[/ltr]
[ltr]
foto: screenshot
[/ltr]
[ltr][/ltr]
[ltr]
foto: screenshot
Vjeruje se da je devetminutni video snimljen u Raqqi, neslužbenom glavnom gradu kalifata.
Jedan od dječaka koji se predstavlja kao Abu el Bara el Tunis obratio se Kurdima obećanjem da "borba protiv njih nije još ni počela". Prije nego što su dječaci ubili zarobljene kurdske borce, jedan od njih na arapskom je rekao da Kurde ništa ne može spasiti.
"Nitko ne može spasiti Kurde ni uz podršku Amerike, Francuske, Britanije, Njemačke, vragovi u paklu", navodi Daily Mail.
Potom dječaci podižu pištolje u zrak, uzvikuju Allahu Akbar i pucaju zarobljenicima u glavu. Naknadno se na snimci zarobljenici vide s rupama od metka u glavi.
Dječak koji se predstavlja kao Abu Abdullah Al Britani je jedini bijelac među dječacima. To je ime inače jako popularno među britanskim džihadistima, piše Daily Mail, te navodi kako je moguće da je dječak sin Abduallaha Al-Britanija, mladog britanskog džihadiste koji se oženio u Siriji, a ubijen je u napadu dronom.
foto: screenshot
Britanski mediji pišu da dječak najvjerojatnije ima 12 godina i prema britanskim zakonima bi mogao odgovarati zbog ubojstva.
Prema britanskim zakonima, djeca podliježu krivičnoj odgovornosti već nakon 10 godina. Britansko ministarstvo vanjskih poslova nije htjelo komentirati ništa u vezi ovog slučaja.
Pretpostavlja se da se u Siriji, Libiji i Iraku trenutno nalazi oko 40 djece koja su otišla u Islamsku državu boriti se na strani džihadista.
Kao i sa svom bijesnom paščadi,i ove bi trebao veterinar uspavati..[/ltr]
Sad,lijepo im stoje zapadni modeli uniformi...
[ltr][size=52]Djeca ubojice: Pucali u glavu zarobljenicima ISIL-a[/size]
Autor: Merita Arslani[/ltr]
[ltr]
foto: screenshot
[/ltr]
[ltr][/ltr]
[ltr]
[size=31]U novom videu kojeg su pripadnici Islamske države postavili na Internet opet su u prvom planu djeca kao egzekutori[/size]
Islamska država objavila je novu jezivu snimku na kojoj je prikazano pet dječaka, ne strarijih od 12 godina, kako hladnokrvno ubijaju zarobljene kurdske borce. Jedan od njih identificiran je kao Britanac, piše Daily Mail, a riječ je o jedinom dječaku sa snimke koji ima plavu kosu i plave oči.foto: screenshot
Vjeruje se da je devetminutni video snimljen u Raqqi, neslužbenom glavnom gradu kalifata.
Jedan od dječaka koji se predstavlja kao Abu el Bara el Tunis obratio se Kurdima obećanjem da "borba protiv njih nije još ni počela". Prije nego što su dječaci ubili zarobljene kurdske borce, jedan od njih na arapskom je rekao da Kurde ništa ne može spasiti.
"Nitko ne može spasiti Kurde ni uz podršku Amerike, Francuske, Britanije, Njemačke, vragovi u paklu", navodi Daily Mail.
Potom dječaci podižu pištolje u zrak, uzvikuju Allahu Akbar i pucaju zarobljenicima u glavu. Naknadno se na snimci zarobljenici vide s rupama od metka u glavi.
Dječak koji se predstavlja kao Abu Abdullah Al Britani je jedini bijelac među dječacima. To je ime inače jako popularno među britanskim džihadistima, piše Daily Mail, te navodi kako je moguće da je dječak sin Abduallaha Al-Britanija, mladog britanskog džihadiste koji se oženio u Siriji, a ubijen je u napadu dronom.
foto: screenshot
Britanski mediji pišu da dječak najvjerojatnije ima 12 godina i prema britanskim zakonima bi mogao odgovarati zbog ubojstva.
Prema britanskim zakonima, djeca podliježu krivičnoj odgovornosti već nakon 10 godina. Britansko ministarstvo vanjskih poslova nije htjelo komentirati ništa u vezi ovog slučaja.
Pretpostavlja se da se u Siriji, Libiji i Iraku trenutno nalazi oko 40 djece koja su otišla u Islamsku državu boriti se na strani džihadista.
Kao i sa svom bijesnom paščadi,i ove bi trebao veterinar uspavati..[/ltr]
Guest- Guest
Re: Europe: The Substitution Of A Population
jaka nacionalna država i problem riješen.
gargamel0101- Posts : 3558
2015-07-23
Re: Europe: The Substitution Of A Population
Dobro jutro, trpaj jos....zapad europe spreman za trpacinu....
epikur37- Posts : 45339
2015-08-06
Re: Europe: The Substitution Of A Population
jes..ako je rijec o cistoj naciji,sto je malo teze postici..recimo Japan jeste,i te orijentalne drzave,ali Europa i Balkan??...malo teze..tu su svi svima mamico poharali kroz povijest,i haj ti sad insistiraj na cistoj naciji...nece itji..gargamel0101 wrote:jaka nacionalna država i problem riješen.
Guest- Guest
Page 3 of 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Similar topics
» Population through ages
» CERN Has Created A Portal To An Alien Population
» Mass Immigration & The Disappearance Of The Dutch Population
» Rothschild Wealth Is Now Greather Then 75%of World Population Combined...
» Musk: the biggest risk for civilization is population collapse
» CERN Has Created A Portal To An Alien Population
» Mass Immigration & The Disappearance Of The Dutch Population
» Rothschild Wealth Is Now Greather Then 75%of World Population Combined...
» Musk: the biggest risk for civilization is population collapse
Page 3 of 7
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum