Denkverbot
Page 47 of 50
Page 47 of 50 • 1 ... 25 ... 46, 47, 48, 49, 50
Re: Denkverbot
mislila sam da samo ja imam problema u razumijevanjuviolator wrote:Nije mi cilj nikoga uvrijediti, ali poeticnost u izrazavanju takodjer pretpostavlja smislenost.
Dajte malo bolje organizirajte misli u recenice ako uopce zelite da vas ljudi razumiju.
Noor- Posts : 25907
2017-10-06
Re: Denkverbot
mativka, lookout, orkestralno te vataju u djir
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Re: Denkverbot
Noor wrote:mislila sam da samo ja imam problema u razumijevanjuviolator wrote:Nije mi cilj nikoga uvrijediti, ali poeticnost u izrazavanju takodjer pretpostavlja smislenost.
Dajte malo bolje organizirajte misli u recenice ako uopce zelite da vas ljudi razumiju.
Pa nekako mi se cini da je to uvijek problem... Razumijevanje napisanog i izgovorenog. Jer svi mi nastupamo s odredjenim pretpostavkama pretvarajuci se kao da su stanje stvari u svijetu. Evo, Abena. Taj pili o svetom kapitalizmu neprekidno. Kapitalizam = Dobro. Socijalizam = Zlo.
Postoje dva pravila kritickog razmisljanja.
1. Svi smo emotivno "korumpirani" tijekom rasprava. To znaci da barem neke nase pretpostavke zelimo prikazati kao cinjenice i uvjeriti sugovornike da te nase pretpostavke podupire razum i/li znanost.
2. Pogledati pod jedan (dakle, i mi imamo emotivnu agendu. Mi, ne samo oni.)
Guest- Guest
Re: Denkverbot
aben wrote:mativka, lookout, orkestralno te vataju u djir
Da. Djir orkestrira, a Aben lurka. S bocom ili bez?
Guest- Guest
Re: Denkverbot
violator wrote:aben wrote:mativka, lookout, orkestralno te vataju u djir
Da. Djir orkestrira, a Aben lurka. S bocom ili bez?
lurka?
ne pijin, u korizmi sun do leta
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Re: Denkverbot
violator wrote:Noor wrote:mislila sam da samo ja imam problema u razumijevanjuviolator wrote:Nije mi cilj nikoga uvrijediti, ali poeticnost u izrazavanju takodjer pretpostavlja smislenost.
Dajte malo bolje organizirajte misli u recenice ako uopce zelite da vas ljudi razumiju.
Pa nekako mi se cini da je to uvijek problem... Razumijevanje napisanog i izgovorenog. Jer svi mi nastupamo s odredjenim pretpostavkama pretvarajuci se kao da su stanje stvari u svijetu. Evo, Abena. Taj pili o svetom kapitalizmu neprekidno. Kapitalizam = Dobro. Socijalizam = Zlo.
Postoje dva pravila kritickog razmisljanja.
1. Svi smo emotivno "korumpirani" tijekom rasprava. To znaci da barem neke nase pretpostavke zelimo prikazati kao cinjenice i uvjeriti sugovornike da te nase pretpostavke podupire razum i/li znanost.
2. Pogledati pod jedan (dakle, i mi imamo emotivnu agendu. Mi, ne samo oni.)
zoc biste zelili pretpostavke prestaviti cinjenicami?
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Re: Denkverbot
aben wrote:violator wrote:Noor wrote:mislila sam da samo ja imam problema u razumijevanjuviolator wrote:Nije mi cilj nikoga uvrijediti, ali poeticnost u izrazavanju takodjer pretpostavlja smislenost.
Dajte malo bolje organizirajte misli u recenice ako uopce zelite da vas ljudi razumiju.
Pa nekako mi se cini da je to uvijek problem... Razumijevanje napisanog i izgovorenog. Jer svi mi nastupamo s odredjenim pretpostavkama pretvarajuci se kao da su stanje stvari u svijetu. Evo, Abena. Taj pili o svetom kapitalizmu neprekidno. Kapitalizam = Dobro. Socijalizam = Zlo.
Postoje dva pravila kritickog razmisljanja.
1. Svi smo emotivno "korumpirani" tijekom rasprava. To znaci da barem neke nase pretpostavke zelimo prikazati kao cinjenice i uvjeriti sugovornike da te nase pretpostavke podupire razum i/li znanost.
2. Pogledati pod jedan (dakle, i mi imamo emotivnu agendu. Mi, ne samo oni.)
zoc bisMO zelili pretpostavke prestaviti cinjenicami?
Zbog vjere prije vjere...
Guest- Guest
Re: Denkverbot
mativka wrote:Škicnimo u prošlost, al' gledajmo u budućnost!
ja u budućnosti vidim da ćeš ti najebati grdo.
Guest- Guest
Re: Denkverbot
violator wrote:Noor wrote:mislila sam da samo ja imam problema u razumijevanjuviolator wrote:Nije mi cilj nikoga uvrijediti, ali poeticnost u izrazavanju takodjer pretpostavlja smislenost.
Dajte malo bolje organizirajte misli u recenice ako uopce zelite da vas ljudi razumiju.
Pa nekako mi se cini da je to uvijek problem... Razumijevanje napisanog i izgovorenog. Jer svi mi nastupamo s odredjenim pretpostavkama pretvarajuci se kao da su stanje stvari u svijetu. Evo, Abena. Taj pili o svetom kapitalizmu neprekidno. Kapitalizam = Dobro. Socijalizam = Zlo.
Postoje dva pravila kritickog razmisljanja.
1. Svi smo emotivno "korumpirani" tijekom rasprava. To znaci da barem neke nase pretpostavke zelimo prikazati kao cinjenice i uvjeriti sugovornike da te nase pretpostavke podupire razum i/li znanost.
2. Pogledati pod jedan (dakle, i mi imamo emotivnu agendu. Mi, ne samo oni.)
abenova životna filozofija je: Hvali more, drž' se kraja. ili Hvali kapitalizam, drž' se socijalizma. ili kako bi Tito rekao: daj žmigavac desno ali skreni levo. ne bi se aben odrekao socijalizma ni da mu muda razbiješ macolom. socijalizam forever kapitalizam je lip samo neće kapitalizam u abenovu kortu.
Guest- Guest
Re: Denkverbot
aben wrote:Gnječ wrote:aben wrote:evolved from, divergedGnječ wrote:aben wrote:
no, africa.
vaške imaš i u kosi dakle ta im je teza i pseudo dokaz zakurac.
u kameno doba ljudi su stavljali na sebe kožu životinja vaške su se samo preselile sa pokojnog hosta na živog.
The human louse (Pediculus humanus) is a single species that occurs as two ecological types (head and clothing lice) exhibiting morphological, behavioral, and ecological differences (Reed et al. 2004; Light et al. 2008). The loss of human body hair restricted P. humanus to the head, and the subsequent divergence of the two louse types is unlikely to have begun prior to the availability of the new clothing niche (Burgess 1995; Kittler et al. 2003). Thus, determining when head and clothing lice began to diverge provides a date by which clothing must have been in regular use by humans.
Guest- Guest
Re: Denkverbot
Gnječ wrote:violator wrote:Noor wrote:mislila sam da samo ja imam problema u razumijevanjuviolator wrote:Nije mi cilj nikoga uvrijediti, ali poeticnost u izrazavanju takodjer pretpostavlja smislenost.
Dajte malo bolje organizirajte misli u recenice ako uopce zelite da vas ljudi razumiju.
Pa nekako mi se cini da je to uvijek problem... Razumijevanje napisanog i izgovorenog. Jer svi mi nastupamo s odredjenim pretpostavkama pretvarajuci se kao da su stanje stvari u svijetu. Evo, Abena. Taj pili o svetom kapitalizmu neprekidno. Kapitalizam = Dobro. Socijalizam = Zlo.
Postoje dva pravila kritickog razmisljanja.
1. Svi smo emotivno "korumpirani" tijekom rasprava. To znaci da barem neke nase pretpostavke zelimo prikazati kao cinjenice i uvjeriti sugovornike da te nase pretpostavke podupire razum i/li znanost.
2. Pogledati pod jedan (dakle, i mi imamo emotivnu agendu. Mi, ne samo oni.)
abenova životna filozofija je: Hvali more, drž' se kraja. ili Hvali kapitalizam, drž' se socijalizma. ili kako bi Tito rekao: daj žmigavac desno ali skreni levo. ne bi se aben odrekao socijalizma ni da mu muda razbiješ macolom. socijalizam forever kapitalizam je lip samo neće kapitalizam u abenovu kortu.
tocno
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Re: Denkverbot
doživljaj je kao subjektivna istina apsolutna, a činjenica je kao objektivna istina relativna..
uglavnom, i aben i gnječ se jednom složili
Re: Denkverbot
kic wrote:
doživljaj je kao subjektivna istina apsolutna, a činjenica je kao objektivna istina relativna..
uglavnom, i aben i gnječ se jednom složili
jesmo, al ov njegov truism holds no value
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Re: Denkverbot
Dobro je, živa sam!:)aben wrote:mativka, lookout, orkestralno te vataju u djir
_________________
On & On
mativka- Posts : 5957
2018-08-07
Re: Denkverbot
aben wrote:kic wrote:
doživljaj je kao subjektivna istina apsolutna, a činjenica je kao objektivna istina relativna..
uglavnom, i aben i gnječ se jednom složili
jesmo, al ov njegov truism holds no value
pourquoi pas?
Re: Denkverbot
kic wrote:aben wrote:kic wrote:
doživljaj je kao subjektivna istina apsolutna, a činjenica je kao objektivna istina relativna..
uglavnom, i aben i gnječ se jednom složili
jesmo, al ov njegov truism holds no value
pourquoi pas?
iako morin zamisliti da neko cini drukcije, ne morin to nazvati razumnon akcijon.
imomo socijalizam u kin postoju dvi generalne klase ljudi, iskoristavani i iskoristavatelji, tj oni ki soldi dobivaju iz proracuna i oni ki soldi dobivaju iz ostalih izvorov. ako su soldi ki mores dobiti iz proracuna veci ili dovoljni prema onima ki mores dobiti iz ostalih izvorov, tada je razumnije uzesti ih ih proracuna, uz napomenu da to ni moralno.
analogija bi bila sljedeca, pojedincu se u instituciji ku podrzava vecina clanova, a ki ne zeli biti delon te institucije, nudi da upade u skupinu strazara ili u skupinu robova. ca je razumno za odabrati, a ca je razumno za advocirati?
dakle, gnjec izrice ocito.
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Re: Denkverbot
aben wrote:kic wrote:aben wrote:kic wrote:
doživljaj je kao subjektivna istina apsolutna, a činjenica je kao objektivna istina relativna..
uglavnom, i aben i gnječ se jednom složili
jesmo, al ov njegov truism holds no value
pourquoi pas?
iako morin zamisliti da neko cini drukcije, ne morin to nazvati razumnon akcijon.
imomo socijalizam u kin postoju dvi generalne klase ljudi, iskoristavani i iskoristavatelji, tj oni ki soldi dobivaju iz proracuna i oni ki soldi dobivaju iz ostalih izvorov. ako su soldi ki mores dobiti iz proracuna veci ili dovoljni prema onima ki mores dobiti iz ostalih izvorov, tada je razumnije uzesti ih ih proracuna, uz napomenu da to ni moralno.
analogija bi bila sljedeca, pojedincu se u instituciji ku podrzava vecina clanova, a ki ne zeli biti delon te institucije, nudi da upade u skupinu strazara ili u skupinu robova. ca je razumno za odabrati, a ca je razumno za advocirati?
dakle, gnjec izrice ocito.
tako postavljeno, ne zvuči razumno ni advocirati za biti rob'om! :D
i koliko napomena o nemoralnosti vrijedi? ja mogu neke informacije o tebi podijeliti kako bih opurtonitetno zaradio, uz napomenu da to što radim nije moralno i tog sam svjestan, ali mogao sam zaraditi pa sam to evo i učinio?
Re: Denkverbot
kic wrote:aben wrote:kic wrote:aben wrote:kic wrote:
doživljaj je kao subjektivna istina apsolutna, a činjenica je kao objektivna istina relativna..
uglavnom, i aben i gnječ se jednom složili
jesmo, al ov njegov truism holds no value
pourquoi pas?
iako morin zamisliti da neko cini drukcije, ne morin to nazvati razumnon akcijon.
imomo socijalizam u kin postoju dvi generalne klase ljudi, iskoristavani i iskoristavatelji, tj oni ki soldi dobivaju iz proracuna i oni ki soldi dobivaju iz ostalih izvorov. ako su soldi ki mores dobiti iz proracuna veci ili dovoljni prema onima ki mores dobiti iz ostalih izvorov, tada je razumnije uzesti ih ih proracuna, uz napomenu da to ni moralno.
analogija bi bila sljedeca, pojedincu se u instituciji ku podrzava vecina clanova, a ki ne zeli biti delon te institucije, nudi da upade u skupinu strazara ili u skupinu robova. ca je razumno za odabrati, a ca je razumno za advocirati?
dakle, gnjec izrice ocito.
tako postavljeno, ne zvuči razumno ni advocirati za biti rob'om! :D
i koliko napomena o nemoralnosti vrijedi? ja mogu neke informacije o tebi podijeliti kako bih opurtonitetno zaradio, uz napomenu da to što radim nije moralno i tog sam svjestan, ali mogao sam zaraditi pa sam to evo i učinio?
ne, ne, advociro se protiv cele institucije. dakke, stojis na boljen kraju dihotomije, i advociros protiv dihotomije, jer je to moralno.
napomena makes all the difference.
jer, tvoj primjer je manjkav; ti mores podiliti info o meni, ca ni moralno. medjutin, ako ti to ne ucinis meni prvo, apsolutno je nedvosmisleno sigurno da cu jo to uciniti tebi. ustvrditi da je takvo stanje (socijalizam) nemoralno i postupiti razumno i zaroditi na infu, moralno je.
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Re: Denkverbot
kic wrote:aben wrote:kic wrote:aben wrote:kic wrote:
doživljaj je kao subjektivna istina apsolutna, a činjenica je kao objektivna istina relativna..
uglavnom, i aben i gnječ se jednom složili
jesmo, al ov njegov truism holds no value
pourquoi pas?
iako morin zamisliti da neko cini drukcije, ne morin to nazvati razumnon akcijon.
imomo socijalizam u kin postoju dvi generalne klase ljudi, iskoristavani i iskoristavatelji, tj oni ki soldi dobivaju iz proracuna i oni ki soldi dobivaju iz ostalih izvorov. ako su soldi ki mores dobiti iz proracuna veci ili dovoljni prema onima ki mores dobiti iz ostalih izvorov, tada je razumnije uzesti ih ih proracuna, uz napomenu da to ni moralno.
analogija bi bila sljedeca, pojedincu se u instituciji ku podrzava vecina clanova, a ki ne zeli biti delon te institucije, nudi da upade u skupinu strazara ili u skupinu robova. ca je razumno za odabrati, a ca je razumno za advocirati?
dakle, gnjec izrice ocito.
tako postavljeno, ne zvuči razumno ni advocirati za biti rob'om! :D
i koliko napomena o nemoralnosti vrijedi? ja mogu neke informacije o tebi podijeliti kako bih opurtonitetno zaradio, uz napomenu da to što radim nije moralno i tog sam svjestan, ali mogao sam zaraditi pa sam to evo i učinio?
Mislim da si upravo savrseno izdvojio bit Abenove filozofije i djelovanja -> Abenovstina
Guest- Guest
Re: Denkverbot
violator wrote:kic wrote:aben wrote:kic wrote:aben wrote:
jesmo, al ov njegov truism holds no value
pourquoi pas?
iako morin zamisliti da neko cini drukcije, ne morin to nazvati razumnon akcijon.
imomo socijalizam u kin postoju dvi generalne klase ljudi, iskoristavani i iskoristavatelji, tj oni ki soldi dobivaju iz proracuna i oni ki soldi dobivaju iz ostalih izvorov. ako su soldi ki mores dobiti iz proracuna veci ili dovoljni prema onima ki mores dobiti iz ostalih izvorov, tada je razumnije uzesti ih ih proracuna, uz napomenu da to ni moralno.
analogija bi bila sljedeca, pojedincu se u instituciji ku podrzava vecina clanova, a ki ne zeli biti delon te institucije, nudi da upade u skupinu strazara ili u skupinu robova. ca je razumno za odabrati, a ca je razumno za advocirati?
dakle, gnjec izrice ocito.
tako postavljeno, ne zvuči razumno ni advocirati za biti rob'om! :D
i koliko napomena o nemoralnosti vrijedi? ja mogu neke informacije o tebi podijeliti kako bih opurtonitetno zaradio, uz napomenu da to što radim nije moralno i tog sam svjestan, ali mogao sam zaraditi pa sam to evo i učinio?
Mislim da si upravo savrseno izdvojio bit Abenove filozofije i djelovanja -> Abenovstina
ali ono ca bi se dogodilo nis oportunitetno zarodi je kljucno.
ne mores reci "ubi ga je" i izostaviti "u samoobrani" bez da skrivis znocenje.
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Page 47 of 50 • 1 ... 25 ... 46, 47, 48, 49, 50
Page 47 of 50
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum