Denkverbot
Page 22 of 50
Page 22 of 50 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 36 ... 50
Re: Denkverbot
sacrificial_anode wrote:
Varoufakis je u onom predavanju (Oxford Univ?) pričao o dislokaciji moći, i jedan primjer mu je bilo to s prosvjetom, kako je nekad bilo cijenjeno, i kad je izgubilo svoju neku snagu, počeo se mijenjati rodni/spolni sastav, tek tad..
pregljedo sun njegov is capitalism devouring democracy, i nis našo...ali čisto sumnjan da je kompletni ljevičar poput njega na mojoj stroni u ovon pitanju:)
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Re: Denkverbot
Gnječ wrote:aben wrote:Gnječ wrote:aben wrote::D
ča je tu smišno ki kurac? jebote uni munjeni Mussolini je u svaken selu u Istri uzida školu. u svaken.
a, izli sun 3 deca vina u tipkovnicu, pa ti trenutno ne morin reći zoč se smijin tipkajući mišen...ali provoj ponovo prečitati svoj post, možda ubereš iz druge
san pročita tri put ča san falija? jeno slovo nis utipka pa sejeno se kapi ča me zajebavaš. po danu su me žene triskale sad biš ti po noći. ma hoj u kurac.
znoči, ti misliš da su žene osvojile prosvjetu i primarnu medicinu radi ratova?
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Re: Denkverbot
Gnječ wrote:aben wrote:u onin intervjuu?sacrificial_anode wrote:aben wrote:Gnječ wrote:
odgovorio sam ti na ovo boldano gdje ti obezvjeđuješ i vrijeđaš žene da su nesposobne biti profesorice. iz mog iskustva opovrgavam tvoju tvrdnju da nije točna. argumentiraj i dokaži da se obrazovni sustav urušio i postao loš zato jer su žene popunile mjesta koja su nekad vladali samo muški. ili je neki drugi razlog? možda su političari u ministarstvu zakurac ?
ne, ne,
to je njihova teza, ne moja. to sun opiso ča su oni rekli, parafrazirati ću ih ponovo preciznije;
"ne cijeni se žene, ni ženska područja. obrazovanje je nekad bilo cijenjeno, ali kako je pomalo postajo žensko zanimanje, prestajalo se cijeniti ga, jer se ne cijeni žene."
a jo tvrdin da je to izvrnuta teza; ni da se edukacija ne cijeni jer njome vlodaju žene, nego njome vladaju žene jer se edukacija ne cijeni.
zar nije Varoufakis govorio o tome?
reko je isto ovo ča i ovi u treton elementu?
interesantno ja kako hrpa inače pametnih ljudi potpuno izopačena kad se govori o ženskoj zastupljenosti. u jednon trenu svoga ljevičarskog ludila, jedna doktorica je ispričala kako je jednoga vrućeg radnog dona došla na poso u vešti pa joj je jedun kolega reko da je lipa ili nešto tako. srbin voditelj, jedini muški u studiju, omoh je ositi nelagodu radi toga odvratnog čina
ča je reka da njoj je lipa vešta?
reko joj je nešto da se lipo obukla ko da išće muža, ili tako nešto.
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Re: Denkverbot
Gnječ wrote:ćo, junac, ča ti dela laptop? čera si ga zali z vinon...se je otriznija čagod?
nemun laptop nego minix,
evo, proradila tipkovnica
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Re: Denkverbot
ima jedna pasmina filozofa koja je u rvackoj vrlo agresivna. dok tzv sekularni filozofi šute u tišini svog uma i ne jebe ih što rvacka propada ne jebe ih što bi trebali prvi u borbi za pravdu ali ovi drugi bogami su vrijedni.
Don Stojić ima važnu poruku: Harry Potter potkopava vjeru u Boga i s njim ne treba imati posla. Uvođenje u škole je nedopustivo
Studentski kapelan smatra da Harryja Pottera promiču snage koje je kršćanstvo nadvladalo
Kroz knjige o Harryju Potteru “u društvo ponovno ulaze snage koje je kršćanstvo nadvladalo”, a koje kod mlađih generacija žele uništiti “zadršku prema magiji i okultnom”, glasi ekspertiza koju je studentski kapelan don Damir Stojić ponudio kao odgovor na pitanje je li grijeh čitati takve knjige. Rasprava se vodila na portalu bitno.net, a citirane misli don Stojić preuzeo je od njemačke sociologinje Gabriele Kuby, čije su ga knjige o suvremenim društvenim kretanjima i kulturološkim fenomenima impresionirale.
Don Stojić u odgovoru čitatelju, koji je zabrinut zbog štetnih posljedica knjiga o mladom čarobnjaku, navodi deset točaka temeljem kojih Kuby dokazuje da je Harry Potter štetan. Tako se spominje “zatvoren je svijet nasilja i horora, proklinjanja i čaranja, rasističke ideologije, krvnih žrtava, odvratnosti i opsjednuća”; božanski simboli se prema autorici i don Stojiću u tim knjigama izvrću, ljudski svijet se degradira u korist svijeta vještica i čarobnjaka, i navode se mnoge druge štetne posljedice čitanja jednog od najpopularnijih serijala za mlade koji se pojavio posljednjih desetljeća.
NARNIJA I MEĐUZEMLJE SU OK
Nakon što je svoje stavove temeljito potkrijepio argumentima gospođe Kuby, don Stojić priznaje kako u knjigama o Harryju Potteru ima i pozitivnih stvari, ali ustrajan je u tome da prevladavaju “simpatiziranje okultnoga, negacija vjere i relativizacija morala”. Nisu, doduše, sve knjige te vrste štetne, priznaje studentski kapelan, te u svom odgovoru hvali druge fantasy svjetove, poput „Narnije” i „Gospodara Prstenova” koji su „usklađenim s kršćanskim svjetonazorom”. Svejedno, prema svim takvim knjigama, videoigrama i drugim medijima koji prenose slične poruke treba biti oprezan, smatra don Stojić, a uvođenje ovih knjiga u škole ne može se tolerirati. Štoviše, roditelji bi trebali odbiti dati dopuštenje da djeca budu izložena Harryju Potteru.
Uhvativši se u koštac s Harryjem Potterom, Don Stojić je privremeno napustio borbu protiv pornografije i nemorala kojima se u posljednje vrijeme ozbiljno bavio. Tako je na jednom predavanju za studente ispričao anegdotu o ženi koja je trajno izgubila menstruaciju kada je uhvatila svojeg oca kako gleda pornografiju. U drugom dijelu predavanja udijelio je lekciju djevojkama u publici, poučivši ih da bi se trebale oblačiti čednije, jer je to baš ono što muškarci žele.
https://www.telegram.hr/politika-kriminal/don-stojic-ima-vaznu-poruku-harry-potter-potkopava-vjeru-u-boga-i-s-njim-ne-treba-imati-posla-uvodenje-u-skole-ne-smijemo-tolerirati/
ODGOVARA STUDENTSKI KAPELAN
‘Don Damire, je li grijeh čitati Harryja Pottera?’
“Harry Potter nije moderna bajka. U bajkama su čarobnjaci i vještice nedvosmisleno likovi koji predstavljaju zlo. Junak se izbavlja od njihove moći kreposnim djelima. U svijetu Harryja Pottera ne postoji lik koji se ustrajno trudi u dobru. Za naizgled dobre ciljeve koriste se zla sredstva”
Ona definira deset ključnih argumenata „protiv“:
1. Harry Potter je globalni dugoročni projekt usmjeren na promjenu kulture. U mlađim generacijama uništava zadršku prema magiji i okultnom. Tako u društvo ponovno ulaze snage koje je kršćanstvo nadvladalo.
2. Hogwarts, škola magije i vještičarstva, zatvoren je svijet nasilja i horora, proklinjanja i čaranja, rasističke ideologije, krvnih žrtava, odvratnosti i opsjednuća. Postoji ozračje kontinuirane prijetnje, koju mladi čitatelj ne može izbjeći.
3. Dok se Harry Potter na početku čini borcem protiv zla, sličnosti između njega i Voldemorta, glavnog neprijatelja, postaju sve očitije. U petom nastavku Harry biva opsjednut od Voldemorta, što vodi simptomima dezintegracije ličnosti.
4. Ljudski svijet postaje degradiran, slavi se svijet vještica i čarobnjaka.
5. Ne postoji pozitivna transcendentna dimenzija. Nadnaravno je u potpunosti demonsko. Izvrću se božanski simboli.
6. Harry Potter nije moderna bajka. U bajkama su čarobnjaci i vještice nedvosmisleno likovi koji predstavljaju zlo. Junak se izbavlja od njihove moći kreposnim djelima. U svijetu Harryja Pottera ne postoji lik koji se ustrajno trudi u dobru. Za naizgled dobre ciljeve koriste se zla sredstva.
7. (Mladom) čitatelju blokira se moć razlučivanja dobra i zla kroz emocionalnu manipulaciju i intelektualnu zbrku.
8. Napad je to na mlađu generaciju – preko zaigranog zavođenja uvodi ih se u svijet vještičarstva i magije, ispunjavajući maštu mladih slikama svijeta u kojem zlo kraljuje i iz kojeg nema izlaza. Naprotiv, on se predstavlja kao krajnje poželjan.
9. Oni koji cijene pluralizam mišljenja trebali bi se oduprijeti gotovo preplavljujućoj snazi pritiska vršnjaka, koji se postiže preko akcije velikih korporacija i multimedije koja pokazuje elemente totalitarnog ispiranja mozga.
10. Budući da je kroz knjige o Potteru vjera u Boga koji ljubi sustavno potkopavana, čak i uništena u mnogim mladim ljudima, kroz lažne vrijednosti i izrugivanje judeokršćanskih istina, uvođenje ovih knjiga u škole ne može se tolerirati. Roditelji bi trebali odbiti dati dopuštenje da njihova djeca budu dio indoktrinacije Harryjem Potterom zbog razloga vjere i savjesti.
Ovo je deset zaključaka, a razlozi zbog kojih je autorica došla do njih mogu se naći u njezinoj knjizi „Harry Potter: dobro ili zlo?“. Neke od sličnih analiza dostupne su i online, npr. ovdje i ovdje.
https://christiananswers.net/q-eden/harrypotter.html
https://www.bitno.net/vjera/pitajte-svecenika/don-damire-je-li-grijeh-citati-harryja-pottera/
Don Stojić ima važnu poruku: Harry Potter potkopava vjeru u Boga i s njim ne treba imati posla. Uvođenje u škole je nedopustivo
Studentski kapelan smatra da Harryja Pottera promiču snage koje je kršćanstvo nadvladalo
Kroz knjige o Harryju Potteru “u društvo ponovno ulaze snage koje je kršćanstvo nadvladalo”, a koje kod mlađih generacija žele uništiti “zadršku prema magiji i okultnom”, glasi ekspertiza koju je studentski kapelan don Damir Stojić ponudio kao odgovor na pitanje je li grijeh čitati takve knjige. Rasprava se vodila na portalu bitno.net, a citirane misli don Stojić preuzeo je od njemačke sociologinje Gabriele Kuby, čije su ga knjige o suvremenim društvenim kretanjima i kulturološkim fenomenima impresionirale.
Don Stojić u odgovoru čitatelju, koji je zabrinut zbog štetnih posljedica knjiga o mladom čarobnjaku, navodi deset točaka temeljem kojih Kuby dokazuje da je Harry Potter štetan. Tako se spominje “zatvoren je svijet nasilja i horora, proklinjanja i čaranja, rasističke ideologije, krvnih žrtava, odvratnosti i opsjednuća”; božanski simboli se prema autorici i don Stojiću u tim knjigama izvrću, ljudski svijet se degradira u korist svijeta vještica i čarobnjaka, i navode se mnoge druge štetne posljedice čitanja jednog od najpopularnijih serijala za mlade koji se pojavio posljednjih desetljeća.
NARNIJA I MEĐUZEMLJE SU OK
Nakon što je svoje stavove temeljito potkrijepio argumentima gospođe Kuby, don Stojić priznaje kako u knjigama o Harryju Potteru ima i pozitivnih stvari, ali ustrajan je u tome da prevladavaju “simpatiziranje okultnoga, negacija vjere i relativizacija morala”. Nisu, doduše, sve knjige te vrste štetne, priznaje studentski kapelan, te u svom odgovoru hvali druge fantasy svjetove, poput „Narnije” i „Gospodara Prstenova” koji su „usklađenim s kršćanskim svjetonazorom”. Svejedno, prema svim takvim knjigama, videoigrama i drugim medijima koji prenose slične poruke treba biti oprezan, smatra don Stojić, a uvođenje ovih knjiga u škole ne može se tolerirati. Štoviše, roditelji bi trebali odbiti dati dopuštenje da djeca budu izložena Harryju Potteru.
Uhvativši se u koštac s Harryjem Potterom, Don Stojić je privremeno napustio borbu protiv pornografije i nemorala kojima se u posljednje vrijeme ozbiljno bavio. Tako je na jednom predavanju za studente ispričao anegdotu o ženi koja je trajno izgubila menstruaciju kada je uhvatila svojeg oca kako gleda pornografiju. U drugom dijelu predavanja udijelio je lekciju djevojkama u publici, poučivši ih da bi se trebale oblačiti čednije, jer je to baš ono što muškarci žele.
https://www.telegram.hr/politika-kriminal/don-stojic-ima-vaznu-poruku-harry-potter-potkopava-vjeru-u-boga-i-s-njim-ne-treba-imati-posla-uvodenje-u-skole-ne-smijemo-tolerirati/
ODGOVARA STUDENTSKI KAPELAN
‘Don Damire, je li grijeh čitati Harryja Pottera?’
“Harry Potter nije moderna bajka. U bajkama su čarobnjaci i vještice nedvosmisleno likovi koji predstavljaju zlo. Junak se izbavlja od njihove moći kreposnim djelima. U svijetu Harryja Pottera ne postoji lik koji se ustrajno trudi u dobru. Za naizgled dobre ciljeve koriste se zla sredstva”
Ona definira deset ključnih argumenata „protiv“:
1. Harry Potter je globalni dugoročni projekt usmjeren na promjenu kulture. U mlađim generacijama uništava zadršku prema magiji i okultnom. Tako u društvo ponovno ulaze snage koje je kršćanstvo nadvladalo.
2. Hogwarts, škola magije i vještičarstva, zatvoren je svijet nasilja i horora, proklinjanja i čaranja, rasističke ideologije, krvnih žrtava, odvratnosti i opsjednuća. Postoji ozračje kontinuirane prijetnje, koju mladi čitatelj ne može izbjeći.
3. Dok se Harry Potter na početku čini borcem protiv zla, sličnosti između njega i Voldemorta, glavnog neprijatelja, postaju sve očitije. U petom nastavku Harry biva opsjednut od Voldemorta, što vodi simptomima dezintegracije ličnosti.
4. Ljudski svijet postaje degradiran, slavi se svijet vještica i čarobnjaka.
5. Ne postoji pozitivna transcendentna dimenzija. Nadnaravno je u potpunosti demonsko. Izvrću se božanski simboli.
6. Harry Potter nije moderna bajka. U bajkama su čarobnjaci i vještice nedvosmisleno likovi koji predstavljaju zlo. Junak se izbavlja od njihove moći kreposnim djelima. U svijetu Harryja Pottera ne postoji lik koji se ustrajno trudi u dobru. Za naizgled dobre ciljeve koriste se zla sredstva.
7. (Mladom) čitatelju blokira se moć razlučivanja dobra i zla kroz emocionalnu manipulaciju i intelektualnu zbrku.
8. Napad je to na mlađu generaciju – preko zaigranog zavođenja uvodi ih se u svijet vještičarstva i magije, ispunjavajući maštu mladih slikama svijeta u kojem zlo kraljuje i iz kojeg nema izlaza. Naprotiv, on se predstavlja kao krajnje poželjan.
9. Oni koji cijene pluralizam mišljenja trebali bi se oduprijeti gotovo preplavljujućoj snazi pritiska vršnjaka, koji se postiže preko akcije velikih korporacija i multimedije koja pokazuje elemente totalitarnog ispiranja mozga.
10. Budući da je kroz knjige o Potteru vjera u Boga koji ljubi sustavno potkopavana, čak i uništena u mnogim mladim ljudima, kroz lažne vrijednosti i izrugivanje judeokršćanskih istina, uvođenje ovih knjiga u škole ne može se tolerirati. Roditelji bi trebali odbiti dati dopuštenje da njihova djeca budu dio indoktrinacije Harryjem Potterom zbog razloga vjere i savjesti.
Ovo je deset zaključaka, a razlozi zbog kojih je autorica došla do njih mogu se naći u njezinoj knjizi „Harry Potter: dobro ili zlo?“. Neke od sličnih analiza dostupne su i online, npr. ovdje i ovdje.
https://christiananswers.net/q-eden/harrypotter.html
https://www.bitno.net/vjera/pitajte-svecenika/don-damire-je-li-grijeh-citati-harryja-pottera/
Guest- Guest
Re: Denkverbot
aben wrote:Gnječ wrote:aben wrote:u onin intervjuu?sacrificial_anode wrote:aben wrote:
ne, ne,
to je njihova teza, ne moja. to sun opiso ča su oni rekli, parafrazirati ću ih ponovo preciznije;
"ne cijeni se žene, ni ženska područja. obrazovanje je nekad bilo cijenjeno, ali kako je pomalo postajo žensko zanimanje, prestajalo se cijeniti ga, jer se ne cijeni žene."
a jo tvrdin da je to izvrnuta teza; ni da se edukacija ne cijeni jer njome vlodaju žene, nego njome vladaju žene jer se edukacija ne cijeni.
zar nije Varoufakis govorio o tome?
reko je isto ovo ča i ovi u treton elementu?
interesantno ja kako hrpa inače pametnih ljudi potpuno izopačena kad se govori o ženskoj zastupljenosti. u jednon trenu svoga ljevičarskog ludila, jedna doktorica je ispričala kako je jednoga vrućeg radnog dona došla na poso u vešti pa joj je jedun kolega reko da je lipa ili nešto tako. srbin voditelj, jedini muški u studiju, omoh je ositi nelagodu radi toga odvratnog čina
ča je reka da njoj je lipa vešta?
reko joj je nešto da se lipo obukla ko da išće muža, ili tako nešto.
a ča njega briga kako se ki nosi i ča išće. on je doša tamo delat a ne gledat ki ča nosi i ki ča išće. ča mu piše u opisu radnog mjesta?
Guest- Guest
Re: Denkverbot
Gnječ wrote:aben wrote:Gnječ wrote:aben wrote:u onin intervjuu?sacrificial_anode wrote:
zar nije Varoufakis govorio o tome?
reko je isto ovo ča i ovi u treton elementu?
interesantno ja kako hrpa inače pametnih ljudi potpuno izopačena kad se govori o ženskoj zastupljenosti. u jednon trenu svoga ljevičarskog ludila, jedna doktorica je ispričala kako je jednoga vrućeg radnog dona došla na poso u vešti pa joj je jedun kolega reko da je lipa ili nešto tako. srbin voditelj, jedini muški u studiju, omoh je ositi nelagodu radi toga odvratnog čina
ča je reka da njoj je lipa vešta?
reko joj je nešto da se lipo obukla ko da išće muža, ili tako nešto.
a ča njega briga kako se ki nosi i ča išće. on je doša tamo delat a ne gledat ki ča nosi i ki ča išće. ča mu piše u opisu radnog mjesta?
sve nos ki nismo pederi ili ljevičari zanimo kako su nan se kolegice obukle i ča nosu ispod robe
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Re: Denkverbot
aben wrote:Gnječ wrote:aben wrote:Gnječ wrote:aben wrote:
u onin intervjuu?
reko je isto ovo ča i ovi u treton elementu?
interesantno ja kako hrpa inače pametnih ljudi potpuno izopačena kad se govori o ženskoj zastupljenosti. u jednon trenu svoga ljevičarskog ludila, jedna doktorica je ispričala kako je jednoga vrućeg radnog dona došla na poso u vešti pa joj je jedun kolega reko da je lipa ili nešto tako. srbin voditelj, jedini muški u studiju, omoh je ositi nelagodu radi toga odvratnog čina
ča je reka da njoj je lipa vešta?
reko joj je nešto da se lipo obukla ko da išće muža, ili tako nešto.
a ča njega briga kako se ki nosi i ča išće. on je doša tamo delat a ne gledat ki ča nosi i ki ča išće. ča mu piše u opisu radnog mjesta?
sve nos ki nismo pederi ili ljevičari zanimo kako su nan se kolegice obukle i ča nosu ispod robe
zoč?
Guest- Guest
Re: Denkverbot
aben wrote:Gnječ wrote:aben wrote:Gnječ wrote:aben wrote::D
ča je tu smišno ki kurac? jebote uni munjeni Mussolini je u svaken selu u Istri uzida školu. u svaken.
a, izli sun 3 deca vina u tipkovnicu, pa ti trenutno ne morin reći zoč se smijin tipkajući mišen...ali provoj ponovo prečitati svoj post, možda ubereš iz druge
san pročita tri put ča san falija? jeno slovo nis utipka pa sejeno se kapi ča me zajebavaš. po danu su me žene triskale sad biš ti po noći. ma hoj u kurac.
znoči, ti misliš da su žene osvojile prosvjetu i primarnu medicinu radi ratova?
a sad si malo potega gas i hitija u drugu brzinu...
Guest- Guest
Re: Denkverbot
aben wrote:Gnječ wrote:aben wrote:Gnječ wrote:aben wrote:
u onin intervjuu?
reko je isto ovo ča i ovi u treton elementu?
interesantno ja kako hrpa inače pametnih ljudi potpuno izopačena kad se govori o ženskoj zastupljenosti. u jednon trenu svoga ljevičarskog ludila, jedna doktorica je ispričala kako je jednoga vrućeg radnog dona došla na poso u vešti pa joj je jedun kolega reko da je lipa ili nešto tako. srbin voditelj, jedini muški u studiju, omoh je ositi nelagodu radi toga odvratnog čina
ča je reka da njoj je lipa vešta?
reko joj je nešto da se lipo obukla ko da išće muža, ili tako nešto.
a ča njega briga kako se ki nosi i ča išće. on je doša tamo delat a ne gledat ki ča nosi i ki ča išće. ča mu piše u opisu radnog mjesta?
sve nos ki nismo pederi ili ljevičari zanimo kako su nan se kolegice obukle i ča nosu ispod robe
a dok ti sviraš kurcu da ti pojasnim neke stvari. ti si desničar libertarjunac kemu je privatni posjed svetinja i vidin da bi svakega proboja vilami ki bi stavija nogu na tvoj privatni posjed.
znoči tvoj privatni posjed je svetinja off limits a tuđi privatni posjed nije. kako to sad odjednom? jesi junac ili si peder ili ljevičar ča si reči ti meni.
si kad čuja za PERSONAL BOUNDARIES? to ti je privatni posjed isto kao i tvoj ako nisi znao sad znaš i nemaš pravo ulaziti na tuđi privatni posjed.
to ti izgleda ovako:
Guest- Guest
Re: Denkverbot
Gnječ wrote:aben wrote:Gnječ wrote:aben wrote:Gnječ wrote:
ča je tu smišno ki kurac? jebote uni munjeni Mussolini je u svaken selu u Istri uzida školu. u svaken.
a, izli sun 3 deca vina u tipkovnicu, pa ti trenutno ne morin reći zoč se smijin tipkajući mišen...ali provoj ponovo prečitati svoj post, možda ubereš iz druge
san pročita tri put ča san falija? jeno slovo nis utipka pa sejeno se kapi ča me zajebavaš. po danu su me žene triskale sad biš ti po noći. ma hoj u kurac.
znoči, ti misliš da su žene osvojile prosvjetu i primarnu medicinu radi ratova?
a sad si malo potega gas i hitija u drugu brzinu...
ča to oće reći?
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Re: Denkverbot
Gnječ wrote:aben wrote:Gnječ wrote:aben wrote:Gnječ wrote:
ča je reka da njoj je lipa vešta?
reko joj je nešto da se lipo obukla ko da išće muža, ili tako nešto.
a ča njega briga kako se ki nosi i ča išće. on je doša tamo delat a ne gledat ki ča nosi i ki ča išće. ča mu piše u opisu radnog mjesta?
sve nos ki nismo pederi ili ljevičari zanimo kako su nan se kolegice obukle i ča nosu ispod robe
a dok ti sviraš kurcu da ti pojasnim neke stvari. ti si desničar libertarjunac kemu je privatni posjed svetinja i vidin da bi svakega proboja vilami ki bi stavija nogu na tvoj privatni posjed.
znoči tvoj privatni posjed je svetinja off limits a tuđi privatni posjed nije. kako to sad odjednom? jesi junac ili si peder ili ljevičar ča si reči ti meni.
si kad čuja za PERSONAL BOUNDARIES? to ti je privatni posjed isto kao i tvoj ako nisi znao sad znaš i nemaš pravo ulaziti na tuđi privatni posjed.
to ti izgleda ovako:
pa ni je pošo pipati, nego je nešto reko. personal bounderies i govor nemaju dodirnih točaka
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Re: Denkverbot
aben wrote:Gnječ wrote:aben wrote:Gnječ wrote:aben wrote:
reko joj je nešto da se lipo obukla ko da išće muža, ili tako nešto.
a ča njega briga kako se ki nosi i ča išće. on je doša tamo delat a ne gledat ki ča nosi i ki ča išće. ča mu piše u opisu radnog mjesta?
sve nos ki nismo pederi ili ljevičari zanimo kako su nan se kolegice obukle i ča nosu ispod robe
a dok ti sviraš kurcu da ti pojasnim neke stvari. ti si desničar libertarjunac kemu je privatni posjed svetinja i vidin da bi svakega proboja vilami ki bi stavija nogu na tvoj privatni posjed.
znoči tvoj privatni posjed je svetinja off limits a tuđi privatni posjed nije. kako to sad odjednom? jesi junac ili si peder ili ljevičar ča si reči ti meni.
si kad čuja za PERSONAL BOUNDARIES? to ti je privatni posjed isto kao i tvoj ako nisi znao sad znaš i nemaš pravo ulaziti na tuđi privatni posjed.
to ti izgleda ovako:
pa ni je pošo pipati, nego je nešto reko. personal bounderies i govor nemaju dodirnih točaka
ma hajde?
The three most commonly mentioned categories of values and boundaries are:
Physical – Personal space and touch considerations
Mental – Thoughts and opinions
Emotional – Feelings
Guest- Guest
Re: Denkverbot
Gnječ wrote:aben wrote:Gnječ wrote:aben wrote:Gnječ wrote:
a ča njega briga kako se ki nosi i ča išće. on je doša tamo delat a ne gledat ki ča nosi i ki ča išće. ča mu piše u opisu radnog mjesta?
sve nos ki nismo pederi ili ljevičari zanimo kako su nan se kolegice obukle i ča nosu ispod robe
a dok ti sviraš kurcu da ti pojasnim neke stvari. ti si desničar libertarjunac kemu je privatni posjed svetinja i vidin da bi svakega proboja vilami ki bi stavija nogu na tvoj privatni posjed.
znoči tvoj privatni posjed je svetinja off limits a tuđi privatni posjed nije. kako to sad odjednom? jesi junac ili si peder ili ljevičar ča si reči ti meni.
si kad čuja za PERSONAL BOUNDARIES? to ti je privatni posjed isto kao i tvoj ako nisi znao sad znaš i nemaš pravo ulaziti na tuđi privatni posjed.
to ti izgleda ovako:
pa ni je pošo pipati, nego je nešto reko. personal bounderies i govor nemaju dodirnih točaka
ma hajde?
The three most commonly mentioned categories of values and boundaries are:
Physical – Personal space and touch considerations
Mental – Thoughts and opinions
Emotional – Feelings
ljevičari svašta uobičajeno spominju, pa ča.
kad bi postojale granice misli i osjećaja, niko ništa ne bi smi ni mrdnuti
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Re: Denkverbot
aben wrote:Gnječ wrote:aben wrote:Gnječ wrote:aben wrote:
sve nos ki nismo pederi ili ljevičari zanimo kako su nan se kolegice obukle i ča nosu ispod robe
a dok ti sviraš kurcu da ti pojasnim neke stvari. ti si desničar libertarjunac kemu je privatni posjed svetinja i vidin da bi svakega proboja vilami ki bi stavija nogu na tvoj privatni posjed.
znoči tvoj privatni posjed je svetinja off limits a tuđi privatni posjed nije. kako to sad odjednom? jesi junac ili si peder ili ljevičar ča si reči ti meni.
si kad čuja za PERSONAL BOUNDARIES? to ti je privatni posjed isto kao i tvoj ako nisi znao sad znaš i nemaš pravo ulaziti na tuđi privatni posjed.
to ti izgleda ovako:
pa ni je pošo pipati, nego je nešto reko. personal bounderies i govor nemaju dodirnih točaka
ma hajde?
The three most commonly mentioned categories of values and boundaries are:
Physical – Personal space and touch considerations
Mental – Thoughts and opinions
Emotional – Feelings
ljevičari svašta uobičajeno spominju, pa ča.
kad bi postojale granice misli i osjećaja, niko ništa ne bi smi ni mrdnuti
pa ča ti moren jebat ženu? ću ti zet kus zemlje boli me kurac. ča je to? pa ča ko san ti uza zemlju i jeba ženu? ča mi moreš? moreš ti vikat da je to tvoja zemlja pak ča sad? do prije pet menuti je bila tvoja sad je moja. i ako je tvoja ja ću ti pasivat priko particele kad god mi pukne kurac. doć ću ti u hižu zet malo vina vidit ča kuhaš u loncu na špaheru ženi ću ti reć da ima lipe mudante...ča je to ki kurac?
jebotebog među kojim debilima ja živim.
Guest- Guest
Re: Denkverbot
Gnječ wrote:aben wrote:Gnječ wrote:aben wrote:Gnječ wrote:
a dok ti sviraš kurcu da ti pojasnim neke stvari. ti si desničar libertarjunac kemu je privatni posjed svetinja i vidin da bi svakega proboja vilami ki bi stavija nogu na tvoj privatni posjed.
znoči tvoj privatni posjed je svetinja off limits a tuđi privatni posjed nije. kako to sad odjednom? jesi junac ili si peder ili ljevičar ča si reči ti meni.
si kad čuja za PERSONAL BOUNDARIES? to ti je privatni posjed isto kao i tvoj ako nisi znao sad znaš i nemaš pravo ulaziti na tuđi privatni posjed.
to ti izgleda ovako:
pa ni je pošo pipati, nego je nešto reko. personal bounderies i govor nemaju dodirnih točaka
ma hajde?
The three most commonly mentioned categories of values and boundaries are:
Physical – Personal space and touch considerations
Mental – Thoughts and opinions
Emotional – Feelings
ljevičari svašta uobičajeno spominju, pa ča.
kad bi postojale granice misli i osjećaja, niko ništa ne bi smi ni mrdnuti
pa ča ti moren jebat ženu? ću ti zet kus zemlje boli me kurac. ča je to? pa ča ko san ti uza zemlju i jeba ženu? ča mi moreš? moreš ti vikat da je to tvoja zemlja pak ča sad? do prije pet menuti je bila tvoja sad je moja. i ako je tvoja ja ću ti pasivat priko particele kad god mi pukne kurac. doć ću ti u hižu zet malo vina vidit ča kuhaš u loncu na špaheru ženi ću ti reć da ima lipe mudante...ča je to ki kurac?
jebotebog među kojim debilima ja živim.
ali to je physical
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Re: Denkverbot
aben wrote:Gnječ wrote:aben wrote:Gnječ wrote:aben wrote:
pa ni je pošo pipati, nego je nešto reko. personal bounderies i govor nemaju dodirnih točaka
ma hajde?
The three most commonly mentioned categories of values and boundaries are:
Physical – Personal space and touch considerations
Mental – Thoughts and opinions
Emotional – Feelings
ljevičari svašta uobičajeno spominju, pa ča.
kad bi postojale granice misli i osjećaja, niko ništa ne bi smi ni mrdnuti
pa ča ti moren jebat ženu? ću ti zet kus zemlje boli me kurac. ča je to? pa ča ko san ti uza zemlju i jeba ženu? ča mi moreš? moreš ti vikat da je to tvoja zemlja pak ča sad? do prije pet menuti je bila tvoja sad je moja. i ako je tvoja ja ću ti pasivat priko particele kad god mi pukne kurac. doć ću ti u hižu zet malo vina vidit ča kuhaš u loncu na špaheru ženi ću ti reć da ima lipe mudante...ča je to ki kurac?
jebotebog među kojim debilima ja živim.
ali to je physical
sve je. physical, mental, emotional. sve san ti učinija na bot tebi i ženi ali nu ti to ne moreš kapiti jer si sociopat a sociopati nemaju granica. sociopat će ti probit sve granice i doć ti to mjesta koje je samo tvoje i onda će ti to razjebati ireverzibilno. to se zove soul cracking.
Sociopaths don’t respect the rights of others; so we can’t expect them to understand the notion of “personal space.” Perhaps you’ve tried setting boundaries by telling your partner what you like and dislike; what’s acceptable and unacceptable. Chances are that your efforts mattered little.
Why is it so important to never let a sociopath know you are aware of his condition?
evo što na pitanje odgovara dokazani sociopat:
A couple reasons:
1.Your opinion or knowledge of us is of no importance to us. What you think you know, you don’t.
2.Your observations of our traits or behaviors can and will be dismantled and logically rationalized to the point that you will now question what you really saw or know. It’s one thing to see certain behaviors. It is another thing to understand the inner workings of our minds and discern our intent related to such behaviors and actions you observed. Good luck.
3.It doesn’t matter. No one else will believe you. If you attempt to tell others, the above point will be applied to those that you tell.
4.If you tell others and we deem it necessary, or you catch me on a bad day, you could be in for a rude awakening. We have narcissistic traits as well, which means we can gas light, manipulate, persecute, and be fully persevering until we feel we have exacted our revenge on you. You would regret ever telling me or anyone else. Life could/would become a living hell. The thing is once I get on a roll with things like this it becomes a game to me. How much pain and discomfort can I inflict without getting caught. I don’t have remorse nor guilt and very little empathy and compassion, which would be bad for you. The “sociopath” that you thought you knew would be nothing in comparison to the sociopath that you would actually experience. This will not happen in 99% of my dealings with others. Should you fall in to that 1%, that’s your ass.
5.I am of the variety that thinks, “keep your friends close and your enemies closer.” If you go so far as to “let me know” that you know I’m a sociopath, you are now an enemy. I am moderate in ASPD traits (refer back to #4.) But there are others who are much more malignant, extreme, or lower functioning than I. Your safety and well being could be at risk.
I’ve got probably at least five more reasons not to. But this is getting long.
I recommend that whatever you think you know, you either forget or never even think of releasing to a sociopath or to someone they know. If we find out…
Think carefully. Tread lightly. Don’t be stupid.
Guest- Guest
Re: Denkverbot
Gnječ wrote:aben wrote:Gnječ wrote:aben wrote:Gnječ wrote:
ma hajde?
The three most commonly mentioned categories of values and boundaries are:
Physical – Personal space and touch considerations
Mental – Thoughts and opinions
Emotional – Feelings
ljevičari svašta uobičajeno spominju, pa ča.
kad bi postojale granice misli i osjećaja, niko ništa ne bi smi ni mrdnuti
pa ča ti moren jebat ženu? ću ti zet kus zemlje boli me kurac. ča je to? pa ča ko san ti uza zemlju i jeba ženu? ča mi moreš? moreš ti vikat da je to tvoja zemlja pak ča sad? do prije pet menuti je bila tvoja sad je moja. i ako je tvoja ja ću ti pasivat priko particele kad god mi pukne kurac. doć ću ti u hižu zet malo vina vidit ča kuhaš u loncu na špaheru ženi ću ti reć da ima lipe mudante...ča je to ki kurac?
jebotebog među kojim debilima ja živim.
ali to je physical
sve je. physical, mental, emotional.
.
ma je sve, ali je neprihvatljivo jer je physical.
da je samo mental, nemo proboja granic.
da je samo emotional, nemo proboja granic.
da je emotional i mental, nemo proboja granic.
čin je physical, u bilokoj kombinaciji ili samostalno, unda su granice probijene.
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Re: Denkverbot
aben wrote:Gnječ wrote:aben wrote:Gnječ wrote:aben wrote:
ljevičari svašta uobičajeno spominju, pa ča.
kad bi postojale granice misli i osjećaja, niko ništa ne bi smi ni mrdnuti
pa ča ti moren jebat ženu? ću ti zet kus zemlje boli me kurac. ča je to? pa ča ko san ti uza zemlju i jeba ženu? ča mi moreš? moreš ti vikat da je to tvoja zemlja pak ča sad? do prije pet menuti je bila tvoja sad je moja. i ako je tvoja ja ću ti pasivat priko particele kad god mi pukne kurac. doć ću ti u hižu zet malo vina vidit ča kuhaš u loncu na špaheru ženi ću ti reć da ima lipe mudante...ča je to ki kurac?
jebotebog među kojim debilima ja živim.
ali to je physical
sve je. physical, mental, emotional.
.
ma je sve, ali je neprihvatljivo jer je physical.
da je samo mental, nemo proboja granic.
da je samo emotional, nemo proboja granic.
da je emotional i mental, nemo proboja granic.
čin je physical, u bilokoj kombinaciji ili samostalno, unda su granice probijene.
nemožeš ti to shvatiti nikada jer nemaš emocija a mentalnih granica nemaš jer ti si centar svijeta i svi oko tebe su u TVOM mentalnom gravitacijskom polju.
a i ja se trudim bezveze koji kurac idem sociopati objašnjavat kad znam da to nemože nikada razumjeti ma koliko god se trudio. fale mu razni djelovi u mozgu ili su mu ti centri ugašeni i ja tu ništa ne mogu učiniti. izgubljen slučaj.
Guest- Guest
Re: Denkverbot
DR. GORAN Jusup izvukao je svoju "medicinsku sestru" iz psihijatrijske bolnice na otoku Ugljanu i zaposlio je u svojoj ordinaciji u Obrovcu.
Potvrdio je ovu informaciju za Index, otkrivši nam i njenu dijagnozu, koju iz etičkih razloga ne objavljujemo. Prema onome što nam je rekao, radi se o teškoj psihičkoj bolesti.
Sve je počelo najavom priloga u emisiji Provjereno, čiji glavni akteri su obrovački liječnik dr. Jusup i njegova navodna zaručnica, 25-godišnja Veronika Pecolaj, koja se u ambulanti predstavlja kao medicinska sestra iako ni sama ne zna gdje je završila medicinsku školu.
Situacija je dramatičnija nego što se činilo
U međuvremenu je stigla i potvrda iz Hrvatske komore medicinskih sestara, u kojoj navode kako u njihovu registru nema osobe pod njezinim imenom.
Na njih dvoje pacijenti se žale mjesecima, a prema pisanju Slobodne Dalmacije, izgubili su gotovo tisuću pacijenata u zadnjih pola godine. Epilog ovog kaosa u obrovačkom Domu zdravlja je otkazivanje ugovora nakon dvije izvanredne inspekcije.
Ipak, čini se kako je situacija o Jusupovoj ordinaciji dramatičnija nego što se činilo.
Nazvali smo ga. Prvo se na telefon javila Veronika, ali nakon naknadnog saznanja o njenoj dijagnozi, odlučili smo kako nećemo objaviti transkript tog razgovora.
Zatim je slušalicu preuzeo dr. Jusup.
Kako komentirate navode Hrvatske komore medicinskih sestara iz koje kažu kako u njihovu registru nema osobe pod njezinim imenom?
Komentiram kako ste rekli, jasno vam je kad vam ja ovo kažem. Ona nije medicinska sestra. Ona nema znanje. Ona je meni kao spremačica.
Za to vrijeme se u pozadini čuje kako Veronika psuje.
"Prekini razgovor, prekini razgovor", viče ona.
"Makni se, jebo te Isus, makni se", odgovara liječnik.
"Prekini razgovor, odmah", ne posustaje Veronika.
Je li sve u redu?
Ma nema problema. Ona je malo luda. Munjena je.
Zašto ste zaposlili osobu za koju kažete da je luda i munjena?
Ja nemam, frende, s njom ništa. Ja sam joj samo želio pomoći. Ja sam je izvukao iz bolnice.
Koje bolnice?
Kad je bila u ludnici na Ugljanu.
Molim?
Ona je bila na Ugljanu u psihijatrijskoj bolnici. Ja sam je izvadio. Tamo ju je stavila njena majka. To je šiptarska politika, ona je isto šiptarka.
Kako mislite da ste je izvukli iz bolnice?
Ja sam joj samo želio pomoći. Izvukao sam je iz bolnice jer ju je majka tamo spremila.
Zbog čega ste zaključili da joj nije mjesto u bolnici?
Po meni nije bila za Ugljan. Nije bila psihijatrijski bolesnik.
Kakva joj je bila dijagnoza?
Oni su joj stavili dijagnozu u skladu s bolnicom. To ti je sve njena majka šiptarka pokrenula.
Tom rečenicom je Goran Jusup završio razgovor.
"Igre protiv Hrvata"
Otprilike sat vremena prije ovog razgovora nazvali smo ga i zamolili da nam pojasni što se to događa u njegovoj ordinaciji.
"Doktor Goran Jusup je stvarao ovu državu na prvoj liniji, poslije je Hrvatske išla moja brigada u Bosnu, po Bosni smo se borili. Ove igre koje se igraju protiv Hrvata Gorana Jusupa. Ja se ne sramim da sam Hrvat. Oni žele mene u grob staviti živa. Ja se ne bojim nikoga. Ja jebem mater ovoj državi, koju sam ja stvarao. A najviše jebem mater lokalnoj upravi i gradonačelniku Anti Županu. On je kurac, a ne doktor, on je smeće. On je tu lokalna uprava, prvi čovjek grada. Narod nasjeda na dezinformacije i laži. Ja imam fakultet iz Zagreba, i specijalizaciju isto iz Zagreba, to smeta njima", rekao nam je.
Je li vam onda na kraju oduzeta licenca ili nije?
Evo, da ja znam, ja bi ti reka. Ništa oni meni nisu rekli. Nemaju muda meni doći pred oči. Govna, smeća.
Koja je uloga Veronike Pecolaj u vašoj ordinaciji?
Ne radi ona posao medicinske sestre, ja radim i taj posao. Njezina je uloga da primi i pozdravi ljude, ona kaže: 'Doktore taj i taj pacijent, upišite ga.'
Je li ona pisala uputnice, kako tvrde neki pacijenti? Neki od njih su rekli da su uputnice bile krivo napisane.
Nije pisala uputnice.
Jeste li u ljubavnoj vezi s njom?
More se i to reći. Mene nije sramota onoga što kažem.
Je li ona medicinska sestra?
Ja koliko znam, ne znam ništa, odgovorio je.
Imao je potrebu pojasniti još nešto oko situacije u kojoj se našao nakon što je u njegovoj ambulanti proveden nadzor koji je utvrdio niz nepravilnosti.
"Slušaj, ovdje je bila pripravnost, godinama je bila pripravnost. Ko triba liječnika, odi u ambulantu, zovi Jusupa godinama. Ja sam to otkaza, onim luđacima u Domu zdravlja, onim govnima. Oni su tražili da budem cijelu noć i dan na vezi, da će mi platit 7 kuna na dan. Ma jebalo vas 7 kuna da vam jebalo majku. I nakon toga je počelo. Ja ću biti u pripravnosti, ali jebemu mater, plati mi pošteno. Razumiš me, jeba ga bog", rekao je doktor Jusup.
Je li točno da je u proteklih pola godine iz njegove ambulante otišlo tisuću pacijenata?
To je skoro istina, to je opet kriva lokalna uprava i samouprava, gradonačelnik Ante Župan. Ti nisi doktor, jeba ti pas mater. To je istina, a što ljudi ne vole čuti istinu, to nije moj problem, zaključio je Goran Jusup.
https://www.index.hr/vijesti/clanak/nazvali-smo-dr-jusupa-kaze-da-je-medicinsku-sestru-izvukao-sa-psihijatrije/2081023.aspx
e jebente živote...
Potvrdio je ovu informaciju za Index, otkrivši nam i njenu dijagnozu, koju iz etičkih razloga ne objavljujemo. Prema onome što nam je rekao, radi se o teškoj psihičkoj bolesti.
Sve je počelo najavom priloga u emisiji Provjereno, čiji glavni akteri su obrovački liječnik dr. Jusup i njegova navodna zaručnica, 25-godišnja Veronika Pecolaj, koja se u ambulanti predstavlja kao medicinska sestra iako ni sama ne zna gdje je završila medicinsku školu.
Situacija je dramatičnija nego što se činilo
U međuvremenu je stigla i potvrda iz Hrvatske komore medicinskih sestara, u kojoj navode kako u njihovu registru nema osobe pod njezinim imenom.
Na njih dvoje pacijenti se žale mjesecima, a prema pisanju Slobodne Dalmacije, izgubili su gotovo tisuću pacijenata u zadnjih pola godine. Epilog ovog kaosa u obrovačkom Domu zdravlja je otkazivanje ugovora nakon dvije izvanredne inspekcije.
Ipak, čini se kako je situacija o Jusupovoj ordinaciji dramatičnija nego što se činilo.
Nazvali smo ga. Prvo se na telefon javila Veronika, ali nakon naknadnog saznanja o njenoj dijagnozi, odlučili smo kako nećemo objaviti transkript tog razgovora.
Zatim je slušalicu preuzeo dr. Jusup.
Kako komentirate navode Hrvatske komore medicinskih sestara iz koje kažu kako u njihovu registru nema osobe pod njezinim imenom?
Komentiram kako ste rekli, jasno vam je kad vam ja ovo kažem. Ona nije medicinska sestra. Ona nema znanje. Ona je meni kao spremačica.
Za to vrijeme se u pozadini čuje kako Veronika psuje.
"Prekini razgovor, prekini razgovor", viče ona.
"Makni se, jebo te Isus, makni se", odgovara liječnik.
"Prekini razgovor, odmah", ne posustaje Veronika.
Je li sve u redu?
Ma nema problema. Ona je malo luda. Munjena je.
Zašto ste zaposlili osobu za koju kažete da je luda i munjena?
Ja nemam, frende, s njom ništa. Ja sam joj samo želio pomoći. Ja sam je izvukao iz bolnice.
Koje bolnice?
Kad je bila u ludnici na Ugljanu.
Molim?
Ona je bila na Ugljanu u psihijatrijskoj bolnici. Ja sam je izvadio. Tamo ju je stavila njena majka. To je šiptarska politika, ona je isto šiptarka.
Kako mislite da ste je izvukli iz bolnice?
Ja sam joj samo želio pomoći. Izvukao sam je iz bolnice jer ju je majka tamo spremila.
Zbog čega ste zaključili da joj nije mjesto u bolnici?
Po meni nije bila za Ugljan. Nije bila psihijatrijski bolesnik.
Kakva joj je bila dijagnoza?
Oni su joj stavili dijagnozu u skladu s bolnicom. To ti je sve njena majka šiptarka pokrenula.
Tom rečenicom je Goran Jusup završio razgovor.
"Igre protiv Hrvata"
Otprilike sat vremena prije ovog razgovora nazvali smo ga i zamolili da nam pojasni što se to događa u njegovoj ordinaciji.
"Doktor Goran Jusup je stvarao ovu državu na prvoj liniji, poslije je Hrvatske išla moja brigada u Bosnu, po Bosni smo se borili. Ove igre koje se igraju protiv Hrvata Gorana Jusupa. Ja se ne sramim da sam Hrvat. Oni žele mene u grob staviti živa. Ja se ne bojim nikoga. Ja jebem mater ovoj državi, koju sam ja stvarao. A najviše jebem mater lokalnoj upravi i gradonačelniku Anti Županu. On je kurac, a ne doktor, on je smeće. On je tu lokalna uprava, prvi čovjek grada. Narod nasjeda na dezinformacije i laži. Ja imam fakultet iz Zagreba, i specijalizaciju isto iz Zagreba, to smeta njima", rekao nam je.
Je li vam onda na kraju oduzeta licenca ili nije?
Evo, da ja znam, ja bi ti reka. Ništa oni meni nisu rekli. Nemaju muda meni doći pred oči. Govna, smeća.
Koja je uloga Veronike Pecolaj u vašoj ordinaciji?
Ne radi ona posao medicinske sestre, ja radim i taj posao. Njezina je uloga da primi i pozdravi ljude, ona kaže: 'Doktore taj i taj pacijent, upišite ga.'
Je li ona pisala uputnice, kako tvrde neki pacijenti? Neki od njih su rekli da su uputnice bile krivo napisane.
Nije pisala uputnice.
Jeste li u ljubavnoj vezi s njom?
More se i to reći. Mene nije sramota onoga što kažem.
Je li ona medicinska sestra?
Ja koliko znam, ne znam ništa, odgovorio je.
Imao je potrebu pojasniti još nešto oko situacije u kojoj se našao nakon što je u njegovoj ambulanti proveden nadzor koji je utvrdio niz nepravilnosti.
"Slušaj, ovdje je bila pripravnost, godinama je bila pripravnost. Ko triba liječnika, odi u ambulantu, zovi Jusupa godinama. Ja sam to otkaza, onim luđacima u Domu zdravlja, onim govnima. Oni su tražili da budem cijelu noć i dan na vezi, da će mi platit 7 kuna na dan. Ma jebalo vas 7 kuna da vam jebalo majku. I nakon toga je počelo. Ja ću biti u pripravnosti, ali jebemu mater, plati mi pošteno. Razumiš me, jeba ga bog", rekao je doktor Jusup.
Je li točno da je u proteklih pola godine iz njegove ambulante otišlo tisuću pacijenata?
To je skoro istina, to je opet kriva lokalna uprava i samouprava, gradonačelnik Ante Župan. Ti nisi doktor, jeba ti pas mater. To je istina, a što ljudi ne vole čuti istinu, to nije moj problem, zaključio je Goran Jusup.
https://www.index.hr/vijesti/clanak/nazvali-smo-dr-jusupa-kaze-da-je-medicinsku-sestru-izvukao-sa-psihijatrije/2081023.aspx
e jebente živote...
Guest- Guest
Re: Denkverbot
Pamela Anderson ljutita: Novac umjesto za siromašnu djecu otišao za Notre Dame
»Bila sam tako ljuta i razočarana i pitala sam Adila možemo li otići. I otišli smo«, napisala je Pamela Anderson. »Sigurno bi djeci Marseilla više trebalo tih 100.000 eura nego katedrali za koju je skupljeno više od milijarde eura donacija nekolicine milijardera«, zaključila je
Glumica Pamela Anderson otišla je s gala večeri nogometnog kluba Olympique iz Marseilla (OM), na kojoj se u utorak navečer prikupljao novac za pomoć siromašnoj djeci Marseilla, nakon što je iznenada tijekom večeri 100.000 eura priloga izdvojeno za obnovu katedrale Notre Dame.
Ne odgovorivši izravno Pameli Anderson, Olympique iz Marseilla je precizirao, u priopćenju objavljenom u srijedu, da je tijekom večere ukupno skupljeno 439.760 eura.
Dan nakon požara pariške katedrale Notre Dame 16. travnja, američki predsjednik OM Frank McCourt je na Twitteru objavio da namjerava donirati dio prikupljenih sredstava za obnovu katedrale.
http://www.novilist.hr/Scena/Film/Pamela-Anderson-ljutita-Novac-umjesto-za-siromasnu-djecu-otisao-za-Notre-Dame?utm_source=Midas&utm_medium=Widget&utm_campaign=MidasFeed
????
»Bila sam tako ljuta i razočarana i pitala sam Adila možemo li otići. I otišli smo«, napisala je Pamela Anderson. »Sigurno bi djeci Marseilla više trebalo tih 100.000 eura nego katedrali za koju je skupljeno više od milijarde eura donacija nekolicine milijardera«, zaključila je
Glumica Pamela Anderson otišla je s gala večeri nogometnog kluba Olympique iz Marseilla (OM), na kojoj se u utorak navečer prikupljao novac za pomoć siromašnoj djeci Marseilla, nakon što je iznenada tijekom večeri 100.000 eura priloga izdvojeno za obnovu katedrale Notre Dame.
Ne odgovorivši izravno Pameli Anderson, Olympique iz Marseilla je precizirao, u priopćenju objavljenom u srijedu, da je tijekom večere ukupno skupljeno 439.760 eura.
Dan nakon požara pariške katedrale Notre Dame 16. travnja, američki predsjednik OM Frank McCourt je na Twitteru objavio da namjerava donirati dio prikupljenih sredstava za obnovu katedrale.
http://www.novilist.hr/Scena/Film/Pamela-Anderson-ljutita-Novac-umjesto-za-siromasnu-djecu-otisao-za-Notre-Dame?utm_source=Midas&utm_medium=Widget&utm_campaign=MidasFeed
????
Guest- Guest
Page 22 of 50 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 36 ... 50
Page 22 of 50
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum