talk,talk
ex-iskon-pleme :: Društvo :: Psihologija
Page 11 of 50
Page 11 of 50 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 30 ... 50
Re: talk,talk
aben wrote:genijalno, jel da!
Za ekonomiste, savršeno, i sve legitimne načine zarade
Guest- Guest
Re: talk,talk
ni kriterij legitimnosti dopuštenost, tj nezabranjenost. morun detaljnije objasniti ča podrazumjevun pod legitimnosti.
legalitet bi bi ono ča vlost reče da je dopušćeno, a ilegalitet ča vlost reče da ni dopušćeno.
znoči, ako vlost reče da da je zabranjeno biti živi židov, unda je legalno ubiti židova.
legitimost bi bila kategorija neovisna od vlosti, visoko korelira s negativnin pravima. to znoči da se ne more svašta kriti pod tin pojmon, naprotiv, svašta more biti legalno i ilegalno. u virdžiniji je zabranjeno štakorima da se pare u gradskim parkovima, kužiš. legitimnost se nekad nazivlje pravednost, ali tu se stvarno svašta more kriti, i baš zoto legitimnin proglašavan samo ono što je nabrojanu u negativnin ljudskin pravima.
ako imaš poduzetničkoga iskustva, i svega se nagljedala, pretpostavljun da si vidila koliko su ljudi različiti. biti "poštivun kako osoba" nije kategorija iskun mi moremo baratati. neki čovik će roditi i mučati, neki će stalno njurgati, neki će hotiti biti na bolovanju radi zanoktice. rad dostojan čovika ne postoji jer je to za svakoga čovika nešto drugo. sve ča mi moremo napraviti tote je puštiti ljude da se somi dogovoru.
ne postoji rozlika između poštenoga kapitalista i kapitalista. postoji samo naša spremnost da rodimo za jenoga a za drugoga ne. jo čujin da se za gazdu iz drogerija marketa govori da doje velike ploće. vidiš, jo ne bi rodi za njega. meni ne pado napamet roditi 8 uri dnevno. meni to ni pošteno. i zoto jo nis nika pošo namo iskati poso. dobrovoljna suradnja, dite moje, i dobrovoljna nesuradnja.
udar na egzistenciju? to isto ni nešto za ča se moremo uvatiti. koliko egzistencije je minimum? koliko je maksimum? za koga moremo reći da to more odrediti? to je magla, socijalistička magla.
legalitet bi bi ono ča vlost reče da je dopušćeno, a ilegalitet ča vlost reče da ni dopušćeno.
znoči, ako vlost reče da da je zabranjeno biti živi židov, unda je legalno ubiti židova.
legitimost bi bila kategorija neovisna od vlosti, visoko korelira s negativnin pravima. to znoči da se ne more svašta kriti pod tin pojmon, naprotiv, svašta more biti legalno i ilegalno. u virdžiniji je zabranjeno štakorima da se pare u gradskim parkovima, kužiš. legitimnost se nekad nazivlje pravednost, ali tu se stvarno svašta more kriti, i baš zoto legitimnin proglašavan samo ono što je nabrojanu u negativnin ljudskin pravima.
ako imaš poduzetničkoga iskustva, i svega se nagljedala, pretpostavljun da si vidila koliko su ljudi različiti. biti "poštivun kako osoba" nije kategorija iskun mi moremo baratati. neki čovik će roditi i mučati, neki će stalno njurgati, neki će hotiti biti na bolovanju radi zanoktice. rad dostojan čovika ne postoji jer je to za svakoga čovika nešto drugo. sve ča mi moremo napraviti tote je puštiti ljude da se somi dogovoru.
ne postoji rozlika između poštenoga kapitalista i kapitalista. postoji samo naša spremnost da rodimo za jenoga a za drugoga ne. jo čujin da se za gazdu iz drogerija marketa govori da doje velike ploće. vidiš, jo ne bi rodi za njega. meni ne pado napamet roditi 8 uri dnevno. meni to ni pošteno. i zoto jo nis nika pošo namo iskati poso. dobrovoljna suradnja, dite moje, i dobrovoljna nesuradnja.
udar na egzistenciju? to isto ni nešto za ča se moremo uvatiti. koliko egzistencije je minimum? koliko je maksimum? za koga moremo reći da to more odrediti? to je magla, socijalistička magla.
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Re: talk,talk
Dobar dan!
Pa ja smatram da sve što je legalno je i legitimno, no isto tako smatram da sve što je legitimno ne mora nužno biti i legalno...To je kao ono: pravo i pravda...(razlika je velika)
Što se tiče dobrovoljne suradnje, postavila bih pitanje, (primjer mi sad pao na pamet): da li je silovanje, ako osoba kojoj je nož pod vratom, ne pokazuje nikakav otpor prema svom silovatelju i na taj način mu dozvoli izvršiti određenu radnju nad njom?
Bi li tada nož pod vratom bio neko drugo kazneno djelo, a ne silovanje?! Zapravo, postoji li u tom slučaju kazneno djelo silovanja?!
Što se tiče egzistencije, slažem se da je teško odrediti maksimum ili minimum, no ono po čemu se može mjeriti je mislim, za normalnu, odgovornu osobu, kvaliteta življenja s obzirom na jučer...
Ehhh, rijetko gdje je (osim u državnim ustanovama), osmosatni radni dan....S obzirom na način na koji pišeš, rekla bih, da si ili u dobroj mirovini ili si se dobro oženio..
Pa ja smatram da sve što je legalno je i legitimno, no isto tako smatram da sve što je legitimno ne mora nužno biti i legalno...To je kao ono: pravo i pravda...(razlika je velika)
Što se tiče dobrovoljne suradnje, postavila bih pitanje, (primjer mi sad pao na pamet): da li je silovanje, ako osoba kojoj je nož pod vratom, ne pokazuje nikakav otpor prema svom silovatelju i na taj način mu dozvoli izvršiti određenu radnju nad njom?
Bi li tada nož pod vratom bio neko drugo kazneno djelo, a ne silovanje?! Zapravo, postoji li u tom slučaju kazneno djelo silovanja?!
Što se tiče egzistencije, slažem se da je teško odrediti maksimum ili minimum, no ono po čemu se može mjeriti je mislim, za normalnu, odgovornu osobu, kvaliteta življenja s obzirom na jučer...
Ehhh, rijetko gdje je (osim u državnim ustanovama), osmosatni radni dan....S obzirom na način na koji pišeš, rekla bih, da si ili u dobroj mirovini ili si se dobro oženio..
Guest- Guest
Re: talk,talk
mislin da si se nešto preračunala.
ako je sve ča je legalno ujedno i legitimno, a legitimno je pravedno, onda su rasni zakoni zo te pravedni.
to, naravski, ni istina. vlasti pokušavaju dati legitimitet svojoj legislaturi na rozne nočine, pravdaju se da imoju dovoljno glasov na izborima, pritu silom,
ali slobodan čovik legitimitet neke legalne obaveze ne procjenjivo s obziron na poštovanu ili superiornu proceduru, nego s obziron na negativna, prirodna prava.
emotivan čovik drukčije, on procjenjivo s obziron na ugodu ili neugodu koju legalna obaveza proizvodi. tako ćeš ti ilegalni čin dogovornog rada između kapitaliste i radnika za manje od propisanog minimalca nazvati i nepravednim, jer bi radniku možda bilo ugodnije da radi isti poso za više šoldov, a ja bi taj ilegalni čin nazvo legitimnin, jer niko nema pravo natirati nikoga da rodi za više šoldov. ča mi znomo, možda je taj čovik mazohist.
držin da svi socijalisti privatno razumu ča su to negativna prava, ali svima njima nešto smeto da ih prihvatu i primjenu ko svoje principe.
emotivcima smetaju konzekvence, recimo, da neka djeca patu radi svojih linih roditeljov (ali ne smeto in toliko da in somi pomožu, nego se sakrivaju iza takulinov svih ljudi),
siromasi jednostavno želu više imati, a znaju da će u raspodjelama uvika bolje projti,
intelektualci jer mislu da su vridniji od drugih ljudi a znaju da ih tržište tako ne gljedo,
uhljebi, well, oni nisu produktivni članovi. cila njihova egzistencija ovisi o socijalizmu.
od nabrojanih, intelektualci ki se bavu ričima su štetočine najvišeg reda, i zoto ću ih podebljati jednin citatun:
silovanje, naravski.
tren u kin prijetnja fizičkom silom postaje izvjesna, tren je u kin je izvršena agresija. nakon toga ništa ni dobrovoljno. jo ti ne odgovorun ko advokat, jo ti govorin iz pozicije slobodnoga čovika.
jo ne mislin da se minimumi i maksimumi ne moru uopće određivati. ne moru se odrediti točno, ali ajde, odredimo ih otprilike, briga me. ni problem u matematičkom modelu određivanja razine egzistencije, nego u štetnom stavu pozitivnih prava da je neko dužan osigurati nam takovu i takovu egzistenciju. ne postoji pravo na, postoji samo pravo od.
nis u mirovini, a nis se ni bogato oženi:)
imun puno vrimena jer malo rodin, oko desetak uri tjedno, ali unda i malo zarodin. istreniro sun se da mi nišće ni nužno, pa mi sa nišće pretjerano ni ne fali:) ima nečega mazohističkoga u tin, čovik nauči ko petrarka guštati u žudnji... je da jo žudin za osnovnin potrepštinama ispod egzistencijalnog minimuma svakog socijalista, al ča mozak zno, žudnja je žudnja :)
ako je sve ča je legalno ujedno i legitimno, a legitimno je pravedno, onda su rasni zakoni zo te pravedni.
to, naravski, ni istina. vlasti pokušavaju dati legitimitet svojoj legislaturi na rozne nočine, pravdaju se da imoju dovoljno glasov na izborima, pritu silom,
ali slobodan čovik legitimitet neke legalne obaveze ne procjenjivo s obziron na poštovanu ili superiornu proceduru, nego s obziron na negativna, prirodna prava.
emotivan čovik drukčije, on procjenjivo s obziron na ugodu ili neugodu koju legalna obaveza proizvodi. tako ćeš ti ilegalni čin dogovornog rada između kapitaliste i radnika za manje od propisanog minimalca nazvati i nepravednim, jer bi radniku možda bilo ugodnije da radi isti poso za više šoldov, a ja bi taj ilegalni čin nazvo legitimnin, jer niko nema pravo natirati nikoga da rodi za više šoldov. ča mi znomo, možda je taj čovik mazohist.
držin da svi socijalisti privatno razumu ča su to negativna prava, ali svima njima nešto smeto da ih prihvatu i primjenu ko svoje principe.
emotivcima smetaju konzekvence, recimo, da neka djeca patu radi svojih linih roditeljov (ali ne smeto in toliko da in somi pomožu, nego se sakrivaju iza takulinov svih ljudi),
siromasi jednostavno želu više imati, a znaju da će u raspodjelama uvika bolje projti,
intelektualci jer mislu da su vridniji od drugih ljudi a znaju da ih tržište tako ne gljedo,
uhljebi, well, oni nisu produktivni članovi. cila njihova egzistencija ovisi o socijalizmu.
od nabrojanih, intelektualci ki se bavu ričima su štetočine najvišeg reda, i zoto ću ih podebljati jednin citatun:
Why then do contemporary intellectuals feel entitled to the highest rewards their society has to offer and resentful when they do not receive this? Intellectuals feel they are the most valuable people, the ones with the highest merit, and that society should reward people in accordance with their value and merit. But a capitalist society does not satisfy the principle of distribution “to each according to his merit or value.” Apart from the gifts, inheritances, and gambling winnings that occur in a free society, the market distributes to those who satisfy the perceived market-expressed demands of others, and how much it so distributes depends on how much is demanded and how great the alternative supply is. Unsuccessful businessmen and workers do not have the same animus against the capitalist system as do the wordsmith intellectuals. Only the sense of unrecognized superiority, of entitlement betrayed, produces that animus."
http://www.libertarianism.org/publications/essays/why-do-intellectuals-oppose-capitalism
silovanje, naravski.
tren u kin prijetnja fizičkom silom postaje izvjesna, tren je u kin je izvršena agresija. nakon toga ništa ni dobrovoljno. jo ti ne odgovorun ko advokat, jo ti govorin iz pozicije slobodnoga čovika.
jo ne mislin da se minimumi i maksimumi ne moru uopće određivati. ne moru se odrediti točno, ali ajde, odredimo ih otprilike, briga me. ni problem u matematičkom modelu određivanja razine egzistencije, nego u štetnom stavu pozitivnih prava da je neko dužan osigurati nam takovu i takovu egzistenciju. ne postoji pravo na, postoji samo pravo od.
nis u mirovini, a nis se ni bogato oženi:)
imun puno vrimena jer malo rodin, oko desetak uri tjedno, ali unda i malo zarodin. istreniro sun se da mi nišće ni nužno, pa mi sa nišće pretjerano ni ne fali:) ima nečega mazohističkoga u tin, čovik nauči ko petrarka guštati u žudnji... je da jo žudin za osnovnin potrepštinama ispod egzistencijalnog minimuma svakog socijalista, al ča mozak zno, žudnja je žudnja :)
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Re: talk,talk
Negativna prava?! Hmmm,....
Ja sam za zaštitu negativnih prava, svakog pojedinca. A, sada opet možeš oplesti po meni :)
U jednu ruku, razumijem sve što pišeš, a u drugu, toliko toga je kontradiktorno. Ja sam od onih koji bi voljeli pravednu raspodjelu bez obzira na emotivnost....
Pozicija slobodnog čovjeka!
Zar doista sebe smatraš slobodnim čovjekom?! (ili postoje određene kategorije za izjaviti tu tako željenu rečenicu)
Sada opet pitanje?!
Od kada postoji pravo?
Ovo mi se strašno sviđa:
Abend je napisao : "istreniro sun se da mi nišće ni nužno, pa mi sa nišće pretjerano ni ne fali:) ima nečega mazohističkoga u tin, čovik nauči ko petrarka guštati u žudnji... je da jo žudin za osnovnin potrepštinama ispod egzistencijalnog minimuma svakog socijalista, al ča mozak zno, žudnja je žudnja :)"
(ne znam smanjiti slova, miša mu)
Možda je tajna u ovome: dok žudiš, znaš da si živ....Svatko svoju žudnju nosi, neovisno o statusu, imovinskom stanju, ili nestanju....Žudnja je odgovor na ljudsku psihologiju, svakog ponaosob...No, ono što sam zamijetila i što mi se sviđa, je da si istreniran ;) Svijest o žudnji, je prvi korak, ka....ka,....ljudskijem razmišljanju...
Hmm, da...
Ja sam za zaštitu negativnih prava, svakog pojedinca. A, sada opet možeš oplesti po meni :)
U jednu ruku, razumijem sve što pišeš, a u drugu, toliko toga je kontradiktorno. Ja sam od onih koji bi voljeli pravednu raspodjelu bez obzira na emotivnost....
Pozicija slobodnog čovjeka!
Zar doista sebe smatraš slobodnim čovjekom?! (ili postoje određene kategorije za izjaviti tu tako željenu rečenicu)
Sada opet pitanje?!
Od kada postoji pravo?
Ovo mi se strašno sviđa:
Abend je napisao : "istreniro sun se da mi nišće ni nužno, pa mi sa nišće pretjerano ni ne fali:) ima nečega mazohističkoga u tin, čovik nauči ko petrarka guštati u žudnji... je da jo žudin za osnovnin potrepštinama ispod egzistencijalnog minimuma svakog socijalista, al ča mozak zno, žudnja je žudnja :)"
(ne znam smanjiti slova, miša mu)
Možda je tajna u ovome: dok žudiš, znaš da si živ....Svatko svoju žudnju nosi, neovisno o statusu, imovinskom stanju, ili nestanju....Žudnja je odgovor na ljudsku psihologiju, svakog ponaosob...No, ono što sam zamijetila i što mi se sviđa, je da si istreniran ;) Svijest o žudnji, je prvi korak, ka....ka,....ljudskijem razmišljanju...
Hmm, da...
Guest- Guest
Re: talk,talk
znun da si nježna, žo mi je ako te zaboli kad opletin po tebi. al moroš znati da opletin po tvojin fašističkin stavovima, a ne po tebi. i više od toga, obrušivun se samo na onaj de fašističkih stavova ki se tiču mene. još jedun dokaz superiornosti naše slobodarske religije u odnosu na vašu fašističku, sastoji se u tomu ča mi nemomo nišće protiv da se vi jedun prema drugin odnosite fašistički. u mojin svitu, ti se sa svojin istomišljenicima slobodno moreš udruživati i ograničavati međusobne slobode i prakticirati fašizam. mi nemomo istu slobodu u vašin sustavu.
nemomo ti i jo problem oko negativnih prava, nego oko koncepta pozitivnih prava koje ti zastupoš, a ja preziren. voli bi da mi napišeš ča je tote kontradiktorno.
jer, voli bi ti naglositi da postoju dvo pristupa procjenjivanja ljudskog djelovanja, konsekvencijalistički i deontološki. prvi gljedo je li nekin djelovanjen postignut određeni cilj. di god se okreneš, na našoj zemaljskoj površini, ciljevi ke ti želiš postignuti svojin fašističkin metodon nisu ostvareni a znomo da je ludo istin nočinima jepeta i jepeta pokušavati postignuti te ciljeve, kad su toliko puti propali.
drugi nočin, ki jo zastupan, govori da na kraju ni bitan cilj, nego nočin kako je dojti do cilja. ako dojti do cilja znoči pogaziti nečigova negativna prava, ili nekome dati pozitivna prava, to znoči ne uspiti. i jedun i drugi pristup, govori van da grišite.
jo jes prilično slobodan čovik. sloboda ni binarna, pa da ili je imo ili nemo.
jo nemun bankovni račun, ne ploćun poreze na dohodak, rodin na crno, prijovljen sun na lažnoj adresi, kuća mi nemo nikakove dozvole, nemun putovnicu, imun dvi osobne, uzgajan marihuanu u stanu ki ni na moje ime, crpin državne zdravstvene usluge, iman mogućnosti kupovati stronu robu i usluge da ča manje šoldov o mene dobiju umirovljenici i uhljebi..id say, fairly free man.
ono ča ne morin je putovati, otvoreno propagirati svoju religiju, i ustvari roditi nišće javno i otvoreno.
to pravo, negativno jel, smatran vječnin. oduvika i zauvika.
dobro, taj veliki citat, to je samo ono kako se jo nosin sa svojun realnošću, nimo puno veze sa superiornošću kapitalizma prema fašizmu. al, nis ni izdaleka isterirun za velike želje...lako mi se nositi sa prebužanin bičvami i sa katodnon televizijon, al moja patnja za energetskon i financijskon samodostatnošću je pregolema:(
nemomo ti i jo problem oko negativnih prava, nego oko koncepta pozitivnih prava koje ti zastupoš, a ja preziren. voli bi da mi napišeš ča je tote kontradiktorno.
jer, voli bi ti naglositi da postoju dvo pristupa procjenjivanja ljudskog djelovanja, konsekvencijalistički i deontološki. prvi gljedo je li nekin djelovanjen postignut određeni cilj. di god se okreneš, na našoj zemaljskoj površini, ciljevi ke ti želiš postignuti svojin fašističkin metodon nisu ostvareni a znomo da je ludo istin nočinima jepeta i jepeta pokušavati postignuti te ciljeve, kad su toliko puti propali.
drugi nočin, ki jo zastupan, govori da na kraju ni bitan cilj, nego nočin kako je dojti do cilja. ako dojti do cilja znoči pogaziti nečigova negativna prava, ili nekome dati pozitivna prava, to znoči ne uspiti. i jedun i drugi pristup, govori van da grišite.
jo jes prilično slobodan čovik. sloboda ni binarna, pa da ili je imo ili nemo.
jo nemun bankovni račun, ne ploćun poreze na dohodak, rodin na crno, prijovljen sun na lažnoj adresi, kuća mi nemo nikakove dozvole, nemun putovnicu, imun dvi osobne, uzgajan marihuanu u stanu ki ni na moje ime, crpin državne zdravstvene usluge, iman mogućnosti kupovati stronu robu i usluge da ča manje šoldov o mene dobiju umirovljenici i uhljebi..id say, fairly free man.
ono ča ne morin je putovati, otvoreno propagirati svoju religiju, i ustvari roditi nišće javno i otvoreno.
to pravo, negativno jel, smatran vječnin. oduvika i zauvika.
dobro, taj veliki citat, to je samo ono kako se jo nosin sa svojun realnošću, nimo puno veze sa superiornošću kapitalizma prema fašizmu. al, nis ni izdaleka isterirun za velike želje...lako mi se nositi sa prebužanin bičvami i sa katodnon televizijon, al moja patnja za energetskon i financijskon samodostatnošću je pregolema:(
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Re: talk,talk
Ono što mene u razgovoru s tom fascinira je činjenica da u potpunosti osjećam sve o čemu govoriš, no smatram da je ujedno i izuzetno sebično.
Smatram da je tvoj koncept slobode izuzetno ograničen. Tvoj koncept je samo za tebe. A ja osjećam potrebu zaštiti većinu.
Potpuno se slažem s ovom tvojom rečenicom:
ako dojti do cilja znoči pogaziti nečigova negativna prava, ili nekome dati pozitivna prava, to znoči ne uspiti. i jedun i drugi pristup, govori van da grišite.
Koji je tvoj pristup?
To je ono što mene zbunjuje, i sve, i tvoje, i njihovo, i od onih, i ovih,....Ljudi su takvi, naravni, uvijek gaze....
Prilično slobodan čovjek je svaki stanovnik na kugli Zemaljskoj. Ti ne možeš jedno, netko drugi-drugo. Ali istina je, svi smo prilično slobodni!
Svakom čovjeku je osjećaj sigurnosti bitan. Na žalost, ono danas dolazi kroz novac. Ja se nikada nisam stidjela reći da volim novac. Daje mi osjećaj sigurnosti, no ne i slobode. Žudnja je ta koja u čovjeku nemir stvara, žudnja je nešto iskonsko, nešto što nema brojki, što stvara ili ruši.
U svemu tome, ima doista jedna bitna stvar koju si rekao: biti istreniran....(to si rekao čak ti, koji je prilično slobodan čovjek), a to je zapravo po meni bit...
Smatram da je tvoj koncept slobode izuzetno ograničen. Tvoj koncept je samo za tebe. A ja osjećam potrebu zaštiti većinu.
Potpuno se slažem s ovom tvojom rečenicom:
ako dojti do cilja znoči pogaziti nečigova negativna prava, ili nekome dati pozitivna prava, to znoči ne uspiti. i jedun i drugi pristup, govori van da grišite.
Koji je tvoj pristup?
To je ono što mene zbunjuje, i sve, i tvoje, i njihovo, i od onih, i ovih,....Ljudi su takvi, naravni, uvijek gaze....
Prilično slobodan čovjek je svaki stanovnik na kugli Zemaljskoj. Ti ne možeš jedno, netko drugi-drugo. Ali istina je, svi smo prilično slobodni!
Svakom čovjeku je osjećaj sigurnosti bitan. Na žalost, ono danas dolazi kroz novac. Ja se nikada nisam stidjela reći da volim novac. Daje mi osjećaj sigurnosti, no ne i slobode. Žudnja je ta koja u čovjeku nemir stvara, žudnja je nešto iskonsko, nešto što nema brojki, što stvara ili ruši.
U svemu tome, ima doista jedna bitna stvar koju si rekao: biti istreniran....(to si rekao čak ti, koji je prilično slobodan čovjek), a to je zapravo po meni bit...
Guest- Guest
Re: talk,talk
jebo te osjećaj:)mativka wrote:Ono što mene u razgovoru s tom fascinira je činjenica da u potpunosti osjećam sve o čemu govoriš, no smatram da je ujedno i izuzetno sebično.
Smatram da je tvoj koncept slobode izuzetno ograničen. Tvoj koncept je samo za tebe. A ja osjećam potrebu zaštiti većinu.
Potpuno se slažem s ovom tvojom rečenicom:
ako dojti do cilja znoči pogaziti nečigova negativna prava, ili nekome dati pozitivna prava, to znoči ne uspiti. i jedun i drugi pristup, govori van da grišite.
Koji je tvoj pristup?
To je ono što mene zbunjuje, i sve, i tvoje, i njihovo, i od onih, i ovih,....Ljudi su takvi, naravni, uvijek gaze....
Prilično slobodan čovjek je svaki stanovnik na kugli Zemaljskoj. Ti ne možeš jedno, netko drugi-drugo. Ali istina je, svi smo prilično slobodni!
Svakom čovjeku je osjećaj sigurnosti bitan. Na žalost, ono danas dolazi kroz novac. Ja se nikada nisam stidjela reći da volim novac. Daje mi osjećaj sigurnosti, no ne i slobode. Žudnja je ta koja u čovjeku nemir stvara, žudnja je nešto iskonsko, nešto što nema brojki, što stvara ili ruši.
U svemu tome, ima doista jedna bitna stvar koju si rekao: biti istreniran....(to si rekao čak ti, koji je prilično slobodan čovjek), a to je zapravo po meni bit...
nije osjećaj, nego jest damn right sebično. sebičnost i pohlepa su gorivo ovog sustava. pogljedoj, mislin da bi se složili ka rečin da postoju sebični i pohljepni ljudi, i oni koji nisu takovi. i sa, kakov bi sustav ocijenila ka superiorniji,
onaj u kin ovi prvi, sebični i pohljepni, ča god da rodu moraju se pokloniti drugin ljudima da zadovolju svoje perverzne osobne interese,
ili onaj u kin nesebični, dobri ljudi zabranjivaju svima kolo sebe da budu sebični i pohljepni?
prvi sustav tolerira sve, i bavljenje dovrotvornin radon, i osnivanje komunističkih zajednica, i zgrtanje"extra" profita, i ploće od jedne kune mjesečno, i ploće od deset milijardi kuna mjesečno, i volontiranje, i sve, a drugi, onaj humani, tolerira samo jedno, uniformirano, što je neko negdi reko da je dobro.
iz toga se vidi da moj koncept ni ograničen, i ni samo za mene. to je koncept koji tebi dopušta da štitiš većinu koliko god oćeš, pod uvjetom da se pripadnici te većine želu da ih zaštitiš.
pa deontološki, ja mislin da je krivo krasti novac poreznim obaveznicima da bi ga se dalo siromasima. jedno zlo ne more opravdati drugo.
a konzekvecionalisti će ti reći da nije u redu krasti novac poreznim obveznicima da bi ga se sa dalo siromasima jer stvar očito ne funkcionira, bogati su tako siromašniji a siromasi -isto ( viditi sve pretežito socijalističke zemlje na svitu).
ne znan bi li ti tribo davati malo podataka o svijetu, nikad u povijest čovječanstva nije bilo tako malo siromaha kako danas, i sve ih je manje, a sve zbog sebičnih interesa ekstrabogatih kapitalista i sustava dobrovoljne suradnje.
nema te ča zbunjivati, samo zaburavi sve ča su te učili u skuli:)
ljudi gaze jedni druge, to je istina koja viče do neba. jedini ljudi ki ne gazu druge ljude su kapitalisti. kapitalisti, da bi ostvarili svoje bolesne sebične interese, moraju pomoći čoviku do sebe. isus je bi dead wrong kad nan je reko da jednu košulju domo onome ki nemo nijednu. (u smislu ako bi to uzdigli na razinu sustsva, naravski, dobročiniteljstvo, pomaganje, dijeljenje mogu biti isključivo stvar volje, ne i sustava).
ni bit slobode ča jo morin ili ne morin,
pa mi tako ljudi govoru da jo nis slobodan letiti. gljedoj na slobodu ko na slobodu od prisile jednog čovika na drugog čovika i reci ki je slobodan i koliko. ča je više humanizma u sustavu, manje je slobode.
dobro, to sa istreniranošću je nebitno, to je više tema za samopomoć i i blabla psihologiju. mi vode pokušavamu urediti društvo, a ne somi sebe:)
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Re: talk,talk
aben wrote:jebo te osjećaj:)
jebo tebe :)
Sebičnost i pohlepa izazivaju nezadovoljstvo koje će kad-tad eskalirati. Što se tiče sustava, ja sam za neki kompromis, umjerenost. Sustav u kojem će se rad, znanje, trud nagrađivati. A svaki sustav nije statičan, uvijek se razvija u nešto...
Jesi li gledao sinoć film Igre gladi...? (ne bih se iznenadila takvom razvoju događaja kroz budućnost)
Što je više humanizma u društvu, to je čovjek ljudskiji...Ispunjava osnovnu misiju, održava pleme na životu...
Društvo čine pojedinci, društvo je odraz nas samih...I nije to blabla ;)
Guest- Guest
Re: talk,talk
ma krivo,mativka wrote:aben wrote:jebo te osjećaj:)
jebo tebe :)
Sebičnost i pohlepa izazivaju nezadovoljstvo koje će kad-tad eskalirati. Što se tiče sustava, ja sam za neki kompromis, umjerenost. Sustav u kojem će se rad, znanje, trud nagrađivati. A svaki sustav nije statičan, uvijek se razvija u nešto...
Jesi li gledao sinoć film Igre gladi...? (ne bih se iznenadila takvom razvoju događaja kroz budućnost)
Što je više humanizma u društvu, to je čovjek ljudskiji...Ispunjava osnovnu misiju, održava pleme na životu...
Društvo čine pojedinci, društvo je odraz nas samih...I nije to blabla ;)
sebičnost i pohljepa u tržišnim uvjetima izazivaju posljedice kakove svi altruisti i humanisti u povijesti i sadašnjosti i budućnosti zajedno ne mogu ni sanjati, kamoli postignuti.
zar ti ni nimalo čudno ča su sebični rokefeleri, vanederbilti, morgani, fordovi, gatesovi i co. zgrčući milijarde poboljšali živote ljudi na zapadu do nezamislivih razina, auti, topli domovi, slobodno vrime, pristup apsolutno svim informacijama na vrhu velebita, kulinarska i modna ekstravagancija, hobiji, ti ljudi mogu biti muški, žene, nešto između, sve su in to omogućili ti sebični ljudi.
a unda pogljedoj zajednice di se sebičnost kontrolira u ime humanizma. ljudi živu bolje samo onoliko koliko se blagostanje zajednica temeljeno na sebičnosti prelije na njih. i naravski, sebičnost tote ni uništena, samo je koncentrirona na uski krug ljudi, kontrolora ki imoju sve a da nikome ne moraju ponuditi nišće.
eto tebe na radnoj teoriji vridnosti:(
sustav u kin se rad trud i znanje nagrađivo, najgori je mogući sustav. rad more biti produktivan i neproduktivan. znanje more biti fantastično i ujedno potpuno beskorisno. ako jo kopun pa zatripivun rupe, i trudin se maksimalno, dojen sve od sebe, bi li se to tribalo nagroditi? i ki je taj ki bi me tibo nagroditi? ako se neki profesor celi život trudi ovladati marksizmom, i postane veliki stručnjak, zar zaslužuje nagradu?
ne, nagroditi triba samo one ki svoj rad, trud i znanje usmjeru na korist drugin ljudima. i kad rečin nagroditi, mislin da ih nagroditi tribaju samo oni isti ljudi kima su donili korist. kad se ribar sebično celu noć smrzava u bateli za dvo kila uligon pojovi na ribarnici, njegov trud jo nagrodin sa 120 kun po kilu, iz sebičnih razloga, dakako. i to je to.
nis gljedo igre glodi, ali znun da je to neka distopija. mi smo svoju distopiju prošli u jugoslaviji. ne zun koliko godin imoš, je li se sićoš tega humanizma. siguro, to ne znoči da nan se socijalizam ne more vrotiti. hdzsdp i most se svojski trudu da se to vroti. ali, znoš, jo mislin da ne će. mislin da je kritična masa ljudi uključujući i tebe defakto jesu za igre glodi, ali ono di jo vidin obranu od strašne budućnosti je tehnologija. verujin da će nam pomognuti da se odupremo vašoj kontroli.
čovik ljudskiji? to nišće ne znoči.
pomoć koju nan neko nudi a koju ne moremo odbiti, ne moremo nazvati pomoć.
zato nasilni humanizam i ljudskost koji zazivaš uopće nije humanizam i ljudskost, i ne more polučiti rezultat koji priželjkuješ.
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Re: talk,talk
Sve je to uzimanje i davanje. Zapravo, pitanje kontrole, oduzimanje slobode i uništavanje humanosti kod ljudi. Sustav vrijednosti se izokrenuo..
S ovim što si napisao, slažem se:
nagroditi triba samo one ki svoj rad, trud i znanje usmjeru na korist drugin ljudima. i kad rečin nagroditi, mislin da ih nagroditi tribaju samo oni isti ljudi kima su donili korist.
Uvijek netko kontrolira, ma, kako se on ili ono zvalo...
Zazivam prirodni humanizam, ne kao parolu koju većina koristi...
S ovim što si napisao, slažem se:
nagroditi triba samo one ki svoj rad, trud i znanje usmjeru na korist drugin ljudima. i kad rečin nagroditi, mislin da ih nagroditi tribaju samo oni isti ljudi kima su donili korist.
Uvijek netko kontrolira, ma, kako se on ili ono zvalo...
Zazivam prirodni humanizam, ne kao parolu koju većina koristi...
Guest- Guest
Re: talk,talk
ja bi skroz drugacije organizirao svijet,za pocetak ukinuo bi placanje poreza
_________________
И показа ми чисту реку воде живота, бистру као кристал, која излажаше од престола Божијег и Јагњетовог.
Winter is coming-
Posts : 9181
2014-04-14
Re: talk,talk
pa dobro, al ja ne zvučim ko debel i velik :O kak to moreš zamislit po pisanju :O
kaj fali avataru?:(..to mi je najdraži u stvari :/
kaj fali avataru?:(..to mi je najdraži u stvari :/
Guest- Guest
Re: talk,talk
jesi se pogubio u temama namjerno ? :D
necu ti sad crtat sto je u mojoj glavi, nije ni bitno
tuzni covjece :p
necu ti sad crtat sto je u mojoj glavi, nije ni bitno
tuzni covjece :p
betty.boop-
Posts : 12712
2015-01-23
Re: talk,talk
kaj nije ovo chat? bonton ispred svega jeli ;)
hmmm, sad tužan :D...nisam tužan samo puno razmišljam, u stvari sam često ljut :D al ne ljut da bi ubio nekoga nego kaj ja znam, samo ljut :D
hmmm, sad tužan :D...nisam tužan samo puno razmišljam, u stvari sam često ljut :D al ne ljut da bi ubio nekoga nego kaj ja znam, samo ljut :D
Guest- Guest
Re: talk,talk
u smislu da ti nepravda ide na qrac i da mrzis ljude ?
betty.boop-
Posts : 12712
2015-01-23
Re: talk,talk
ma svijet mi ide na qrac :D...općenito je sve nekak krivo složeno, izvrnute vrijednosti, previše retardacije, kaj ja znam, nemrem to objasnit baš :D
a da, nema ničeg lijepog u ljudima da bi ih trebalo voljet :D
a da, nema ničeg lijepog u ljudima da bi ih trebalo voljet :D
Guest- Guest
Re: talk,talk
slazem se sa svim napisanim, al svejedno odbijam zivjet u ogorcenju i unatoc svemu zelim vidjet pozitivu, ma koliko naivno to zvucalo
betty.boop-
Posts : 12712
2015-01-23
Re: talk,talk
smij se više i svemu :D..meni je sve smiješno, najviše sam sam sebi smiješan :D
Guest- Guest
Page 11 of 50 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 30 ... 50
Similar topics
» Let's talk about Sex....
» Let's talk about Sex....
» talk,talk
» Let's talk about Sex....
» Glasnović: Kulturni marksisti zauzeli su sav prostor u Hrvatskoj Gosti talk-showa Marka Juriča bili su novinar Denis Kuljiš i saborski zastupnik Željko Glasnović
» Let's talk about Sex....
» talk,talk
» Let's talk about Sex....
» Glasnović: Kulturni marksisti zauzeli su sav prostor u Hrvatskoj Gosti talk-showa Marka Juriča bili su novinar Denis Kuljiš i saborski zastupnik Željko Glasnović
ex-iskon-pleme :: Društvo :: Psihologija
Page 11 of 50
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum