Abenologija
Page 22 of 50
Page 22 of 50 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 36 ... 50
Re: Abenologija
Ne miješaj mene i Mativku.Ithildin wrote:Rabarbara wrote:Iz gornjeg teksta se može napraviti Abend-ova poslanica. Ili 10 Abend-ovih zapovijedi.aben wrote:
henok govori da bog ne mari da si siromah, da ti je roba stora, izderena ili gruba, as long ako je čista- jer je voda besplatna. siromašćina otkriovo loš karakter, a loš krakter je opasan. zoč bi ti jo pomogo, ako si ne želiš pomoći sun sebi? zoč si šoprak? zoč piješ? hodi ti u kurac, znoš.
s druge strone, čisti čovik, obrijun, uredan, signaliziro okolini da ni opasan, da zno kako se uklopiti. eto, puko mu je slipo črivo, i tribo mu pomoći, šjor, da vas povezin u hitnu?
1. Sirotinja si je sama kriva što nema novaca.
2. Sirotinja je prljava.
3. Siromašni ljudi imaju loš karakter.
4. Siromasi su opasni. (vidi stavku 3.)
5. Siromah si ne želi pomoći. A mogao bi.
6. Siromah je šoprak
7. Siromah pije. Puno pije. Zato je siromah.
8. Čovik koji ima para je čist, a čisti ljudi nisu opasni.
9. Zna se uklopiti, sirotinja ne zna
10. Čoviku s parama treba spasiti život, treba zvati hitnu, a sirotinji ne.
Zaključak: zapravo je na svijetu jako puno Abend-a.
Meni nije bilo jasno prepricava li on razmisljanja "henoka" ili je to njegov stav.
Ako je ovo potonje, bas mi dodje gust citirati tvoje i Mativkino komentiranje o njegovim vrlinama. :D Racionalan, dobar drug, prekrasan, sto ono jos bijase? : ))
Nije isto njeno i moje mišljenje.
Ja nisam rekla da je prekrasan. Rekla sam da me podsjeća na grubu maslinovu koru (rašpa) da je racionalan, bez empatije i emocija.
Aseksualan je, pa samim time može biti dobar drug, jer se s te strane ne osjećamo ugroženim.
Vjerujem da govori ono što misli, bez glumatanja onih koji imaju namjeru uvukći se pod kiklju.
Što ne znači da mi se uvijek sviđa ono što pročitam, a pogotovo ne da se slažem s njegovim stavovima. :)
Guest- Guest
Re: Abenologija
Iz njegovog teksta sam iščitala drugačije misli...Sarkazam na ljudske poglede i djelovanja. Nišće nije rekao pogrešno.Rabarbara wrote:Ne miješaj mene i Mativku.Ithildin wrote:Rabarbara wrote:Iz gornjeg teksta se može napraviti Abend-ova poslanica. Ili 10 Abend-ovih zapovijedi.aben wrote:
henok govori da bog ne mari da si siromah, da ti je roba stora, izderena ili gruba, as long ako je čista- jer je voda besplatna. siromašćina otkriovo loš karakter, a loš krakter je opasan. zoč bi ti jo pomogo, ako si ne želiš pomoći sun sebi? zoč si šoprak? zoč piješ? hodi ti u kurac, znoš.
s druge strone, čisti čovik, obrijun, uredan, signaliziro okolini da ni opasan, da zno kako se uklopiti. eto, puko mu je slipo črivo, i tribo mu pomoći, šjor, da vas povezin u hitnu?
1. Sirotinja si je sama kriva što nema novaca.
2. Sirotinja je prljava.
3. Siromašni ljudi imaju loš karakter.
4. Siromasi su opasni. (vidi stavku 3.)
5. Siromah si ne želi pomoći. A mogao bi.
6. Siromah je šoprak
7. Siromah pije. Puno pije. Zato je siromah.
8. Čovik koji ima para je čist, a čisti ljudi nisu opasni.
9. Zna se uklopiti, sirotinja ne zna
10. Čoviku s parama treba spasiti život, treba zvati hitnu, a sirotinji ne.
Zaključak: zapravo je na svijetu jako puno Abend-a.
Meni nije bilo jasno prepricava li on razmisljanja "henoka" ili je to njegov stav.
Ako je ovo potonje, bas mi dodje gust citirati tvoje i Mativkino komentiranje o njegovim vrlinama. :D Racionalan, dobar drug, prekrasan, sto ono jos bijase? : ))
Nije isto njeno i moje mišljenje.
Ja nisam rekla da je prekrasan. Rekla sam da me podsjeća na grubu maslinovu koru (rašpa) da je racionalan, bez empatije i emocija.
Aseksualan je, pa samim time može biti dobar drug, jer se s te strane ne osjećamo ugroženim.
Vjerujem da govori ono što misli, bez glumatanja onih koji imaju namjeru uvukći se pod kiklju.
Što ne znači da mi se uvijek sviđa ono što pročitam, a pogotovo ne da se slažem s njegovim stavovima. :)
Da ga nema imala bih osjećaj da se većina kiklja :)
_________________
On & On
mativka- Posts : 5957
2018-08-07
Re: Abenologija
Spomenula sam tvoj i njen komentar, nisam rekla tkp je sto spomenuo, ali upamtih ono tvoje "racionalan" jer, zapravo, "racionalan" nije nesto sto uz njega vezujem. Ako netko pokazuje nezavidnu razinu suosjecanja i empatije nije nuzno racionalan.
http://www.enciklopedija.hr/natuknica.aspx?id=51370
Saaaamo kazem. :D
http://www.enciklopedija.hr/natuknica.aspx?id=51370
Saaaamo kazem. :D
Guest- Guest
Re: Abenologija
Ti si iščitala onako kako jesi shodno svom dojmu o njegovim prijašnjim upisima, na osnovu kojih si dobila neku sliku o njegovom karakteru.mativka wrote:Iz njegovog teksta sam iščitala drugačije misli...Sarkazam na ljudske poglede i djelovanja. Nišće nije rekao pogrešno.Rabarbara wrote:
Ne miješaj mene i Mativku.
Nije isto njeno i moje mišljenje.
Ja nisam rekla da je prekrasan. Rekla sam da me podsjeća na grubu maslinovu koru (rašpa) da je racionalan, bez empatije i emocija.
Aseksualan je, pa samim time može biti dobar drug, jer se s te strane ne osjećamo ugroženim.
Vjerujem da govori ono što misli, bez glumatanja onih koji imaju namjeru uvukći se pod kiklju.
Što ne znači da mi se uvijek sviđa ono što pročitam, a pogotovo ne da se slažem s njegovim stavovima. :)
Da ga nema imala bih osjećaj da se većina kiklja :)
Možda bih i ja prije neki dan pomislila da se grubo šali (sarkazam), ali mi je Abend objasnio da se on nikad ne šali. Ako tako kaže, zašto mu ne bih vjerovala?
Shodno tome sam prilagodila i svoje iščitavanje napisanog.
Možda griješim, ne bi bilo prvi put, ali za sad je ovo moj dojam o Abendu. Abend.
Guest- Guest
Re: Abenologija
Ithildin wrote:Spomenula sam tvoj i njen komentar, nisam rekla tkp je sto spomenuo, ali upamtih ono tvoje "racionalan" jer, zapravo, "racionalan" nije nesto sto uz njega vezujem. Ako netko pokazuje nezavidnu razinu suosjecanja i empatije nije nuzno racionalan.
http://www.enciklopedija.hr/natuknica.aspx?id=51370
Saaaamo kazem. :D
Zapravo je pitanje, može li osoba biti racionalna ako je zakinuta za neke osobine kao što su empatija, nježnost itd?
Mislim da može.
Ne trzaj se, možeš docirati, nisam mimoza :p :D
Guest- Guest
Re: Abenologija
da, da...pazim ja tebeRabarbara wrote:Metka, ne mogu jesti palačinke, to su UH. Zabranila mi je Noor dok ne smršavim
( i sebe )
_________________
It's So Good To Be Bad
Noor- Posts : 25907
2017-10-06
Re: Abenologija
Rabarbara wrote:
Zapravo je pitanje, može li osoba biti racionalna ako je zakinuta za neke osobine kao što su empatija, nježnost itd?
Mislim da može.
Zapravo ne može.
"Osjećaj zbivanja"; Antonio Damasio; str. 50-51.
Guest- Guest
Re: Abenologija
odlično oblikovan psihoprofilRabarbara wrote:Ne miješaj mene i Mativku.Ithildin wrote:Rabarbara wrote:Iz gornjeg teksta se može napraviti Abend-ova poslanica. Ili 10 Abend-ovih zapovijedi.aben wrote:
henok govori da bog ne mari da si siromah, da ti je roba stora, izderena ili gruba, as long ako je čista- jer je voda besplatna. siromašćina otkriovo loš karakter, a loš krakter je opasan. zoč bi ti jo pomogo, ako si ne želiš pomoći sun sebi? zoč si šoprak? zoč piješ? hodi ti u kurac, znoš.
s druge strone, čisti čovik, obrijun, uredan, signaliziro okolini da ni opasan, da zno kako se uklopiti. eto, puko mu je slipo črivo, i tribo mu pomoći, šjor, da vas povezin u hitnu?
1. Sirotinja si je sama kriva što nema novaca.
2. Sirotinja je prljava.
3. Siromašni ljudi imaju loš karakter.
4. Siromasi su opasni. (vidi stavku 3.)
5. Siromah si ne želi pomoći. A mogao bi.
6. Siromah je šoprak
7. Siromah pije. Puno pije. Zato je siromah.
8. Čovik koji ima para je čist, a čisti ljudi nisu opasni.
9. Zna se uklopiti, sirotinja ne zna
10. Čoviku s parama treba spasiti život, treba zvati hitnu, a sirotinji ne.
Zaključak: zapravo je na svijetu jako puno Abend-a.
Meni nije bilo jasno prepricava li on razmisljanja "henoka" ili je to njegov stav.
Ako je ovo potonje, bas mi dodje gust citirati tvoje i Mativkino komentiranje o njegovim vrlinama. :D Racionalan, dobar drug, prekrasan, sto ono jos bijase? : ))
Nije isto njeno i moje mišljenje.
Ja nisam rekla da je prekrasan. Rekla sam da me podsjeća na grubu maslinovu koru (rašpa) da je racionalan, bez empatije i emocija.
Aseksualan je, pa samim time može biti dobar drug, jer se s te strane ne osjećamo ugroženim.
Vjerujem da govori ono što misli, bez glumatanja onih koji imaju namjeru uvukći se pod kiklju.
Što ne znači da mi se uvijek sviđa ono što pročitam, a pogotovo ne da se slažem s njegovim stavovima. :)
_________________
It's So Good To Be Bad
Noor- Posts : 25907
2017-10-06
Re: Abenologija
Još samo malo. Par mjeseci.Noor wrote:da, da...pazim ja tebeRabarbara wrote:Metka, ne mogu jesti palačinke, to su UH. Zabranila mi je Noor dok ne smršavim
( i sebe )
Guest- Guest
Re: Abenologija
varaš se...brzo ideRabarbara wrote:Još samo malo. Par mjeseci.Noor wrote:da, da...pazim ja tebeRabarbara wrote:Metka, ne mogu jesti palačinke, to su UH. Zabranila mi je Noor dok ne smršavim
( i sebe )
hvala Bogu
_________________
It's So Good To Be Bad
Noor- Posts : 25907
2017-10-06
Re: Abenologija
Uz dužno poštovanje Antoniu Damasiu, usudit ću se ne složiti s njegovim mišljenjem.Speare Shaker wrote:Rabarbara wrote:
Zapravo je pitanje, može li osoba biti racionalna ako je zakinuta za neke osobine kao što su empatija, nježnost itd?
Mislim da može.
Zapravo ne može.
"Osjećaj zbivanja"; Antonio Damasio; str. 50-51.
Guest- Guest
Re: Abenologija
Znam da kile odu brzo, ali poslije treba imati vrijeme stabilizacije. zapravo, nema smisla ići na dijetu ako se ne misli mijenjati stil prehrane.Noor wrote:varaš se...brzo ideRabarbara wrote:Još samo malo. Par mjeseci.Noor wrote:da, da...pazim ja tebeRabarbara wrote:Metka, ne mogu jesti palačinke, to su UH. Zabranila mi je Noor dok ne smršavim
( i sebe )
hvala Bogu
Pozdravljam te. Predugo sjedim. moram štogod napraviti u stanu. Subota je.
Guest- Guest
Re: Abenologija
Rabarbara wrote:Uz dužno poštovanje Antoniu Damasiu, usudit ću se ne složiti s njegovim mišljenjem.Speare Shaker wrote:Rabarbara wrote:
Zapravo je pitanje, može li osoba biti racionalna ako je zakinuta za neke osobine kao što su empatija, nježnost itd?
Mislim da može.
Zapravo ne može.
"Osjećaj zbivanja"; Antonio Damasio; str. 50-51.
Nije samo riječ o njegovom mišljenju nego odlično argumentiranom stavu praktički kompletne moderne neuroznanosti.
Ali da, možeš se ne složiti i sa tim stavom, imaš tu punu slobodu.
Guest- Guest
Re: Abenologija
Posljednjih su godina i neuroznanost i kognitivna neuroznanost napokon prigrlile emocije. Nova generacija znanstvenika danas bira emocije kao polje svoga rada.
Štoviše, navodna suprotstavljenost emocija i razuma više se ne prihvaća bez pogovora.
Primjerice, rad u mom laboratoriju je pokazao da su emocije integralni dio procesa logičkog razmišljanja i donošenja odluka, i u pozitivnom i u negativnom smislu.
To isprva zvuči suprotno intuiciji, ali se temelji na dokaznoj građi.
Riječ je o nalazima iz studija o nekoliko osoba koje su svojim životima upravljale na posve racionalan način sve dok, zbog neurološkog oštećenja nekih područja mozga, nisu izgubile određene vrste emocija i, usporedno s time, sposobnost donošenja racionalnih odluka.
Te osobe i dalje mogu koristiti instrumente svoje racionalnosti i još uvijek prizvati znanje o okolnom svijetu.
Njihova sposobnost da uoče logiku problema ostala je netaknuta. Unatoč tome, mnoge njihove osobne i socijalne odluke su iracionalne i često nanose štetu i njima i drugima. Zaključio sam da u tih osoba delikatni mehanizam logičkog razmišljanja više nije izložen nesvjesnom ili čak svjesnom djelovanju signala koji potječu iz neuralnih sklopova zaduženih za emocije.
Ta hipoteza je poznata kao hipoteza somatskih markera, a pacijenti koji su me na nju naveli imaju ozljede prefrontalnog područja (osobito ventralnog i medijalnog sektora), te desnog parijetalnog područja moždane kore.
Štoviše, navodna suprotstavljenost emocija i razuma više se ne prihvaća bez pogovora.
Primjerice, rad u mom laboratoriju je pokazao da su emocije integralni dio procesa logičkog razmišljanja i donošenja odluka, i u pozitivnom i u negativnom smislu.
To isprva zvuči suprotno intuiciji, ali se temelji na dokaznoj građi.
Riječ je o nalazima iz studija o nekoliko osoba koje su svojim životima upravljale na posve racionalan način sve dok, zbog neurološkog oštećenja nekih područja mozga, nisu izgubile određene vrste emocija i, usporedno s time, sposobnost donošenja racionalnih odluka.
Te osobe i dalje mogu koristiti instrumente svoje racionalnosti i još uvijek prizvati znanje o okolnom svijetu.
Njihova sposobnost da uoče logiku problema ostala je netaknuta. Unatoč tome, mnoge njihove osobne i socijalne odluke su iracionalne i često nanose štetu i njima i drugima. Zaključio sam da u tih osoba delikatni mehanizam logičkog razmišljanja više nije izložen nesvjesnom ili čak svjesnom djelovanju signala koji potječu iz neuralnih sklopova zaduženih za emocije.
Ta hipoteza je poznata kao hipoteza somatskih markera, a pacijenti koji su me na nju naveli imaju ozljede prefrontalnog područja (osobito ventralnog i medijalnog sektora), te desnog parijetalnog područja moždane kore.
Guest- Guest
Re: Abenologija
Rabarbara wrote:Ithildin wrote:Spomenula sam tvoj i njen komentar, nisam rekla tkp je sto spomenuo, ali upamtih ono tvoje "racionalan" jer, zapravo, "racionalan" nije nesto sto uz njega vezujem. Ako netko pokazuje nezavidnu razinu suosjecanja i empatije nije nuzno racionalan.
http://www.enciklopedija.hr/natuknica.aspx?id=51370
Saaaamo kazem. :D
Zapravo je pitanje, može li osoba biti racionalna ako je zakinuta za neke osobine kao što su empatija, nježnost itd?
Mislim da može.
Ne trzaj se, možeš docirati, nisam mimoza :p :D
Pa meni je nekako oduvijek bilo "logicno" da ne moze. :D
Mislim, moze li osoba kojoj nedostaju ili nema dobro razvijene "mentalne sposobnosti" poput suzivljavanja s tudjom situacijom doista dobro procijeniti sto se mora uciniti, odnosno shodno tome donijeti dobru odluku? Pazi, takvim osobama nedostaju mozda kljucni elementi u percepciji svijeta, medjuljudskih odnosa.. Zasto toliko obezvrjedjujemo emocije prilikom odlucivanja..?
Guest- Guest
Re: Abenologija
Speare Shaker wrote:Rabarbara wrote:
Zapravo je pitanje, može li osoba biti racionalna ako je zakinuta za neke osobine kao što su empatija, nježnost itd?
Mislim da može.
Zapravo ne može.
"Osjećaj zbivanja"; Antonio Damasio; str. 50-51.
Da, postoje teorije racionalnosti koje polaze i od emocija.
Guest- Guest
Re: Abenologija
Ithildin wrote:
Dobro jutro!
Samo sam ti iz pristojnosti uzela dvije. Inace bih otela citav tanjur. :)
Otkad si promjenila avatar, nekako si mi draza. :D Strasno volim njegovog oca. Jako si nalikuju. Fizicki, vokalno, nazalost i u nekim drugim aspektima.
Jedna za pocetak dana..
:))
krasan početak dana, iako sam morala posuditi laptop da odslušam Tima .. hvala.. :))
postali ste mi malo preozbiljni..
na forumu nema privatnosti čak i kad se trudimo..
evo, kad kažem da je ovo meni najerotičnija izvedba ikada puno sam rekla o sebi:
Guest- Guest
Re: Abenologija
Rabarbara wrote:Iz gornjeg teksta se može napraviti Abend-ova poslanica. Ili 10 Abend-ovih zapovijedi.aben wrote:
henok govori da bog ne mari da si siromah, da ti je roba stora, izderena ili gruba, as long ako je čista- jer je voda besplatna. siromašćina otkriovo loš karakter, a loš krakter je opasan. zoč bi ti jo pomogo, ako si ne želiš pomoći sun sebi? zoč si šoprak? zoč piješ? hodi ti u kurac, znoš.
s druge strone, čisti čovik, obrijun, uredan, signaliziro okolini da ni opasan, da zno kako se uklopiti. eto, puko mu je slipo črivo, i tribo mu pomoći, šjor, da vas povezin u hitnu?
1. Sirotinja si je sama kriva što nema novaca.
2. Sirotinja je prljava.
3. Siromašni ljudi imaju loš karakter.
4. Siromasi su opasni. (vidi stavku 3.)
5. Siromah si ne želi pomoći. A mogao bi.
6. Siromah je šoprak
7. Siromah pije. Puno pije. Zato je siromah.
8. Čovik koji ima para je čist, a čisti ljudi nisu opasni.
9. Zna se uklopiti, sirotinja ne zna
10. Čoviku s parama treba spasiti život, treba zvati hitnu, a sirotinji ne.
Zaključak: zapravo je na svijetu jako puno Abend-a.
u čemu je rozlika između pod 2. i 6.?
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Re: Abenologija
ča je to reći kiklja?mativka wrote:Iz njegovog teksta sam iščitala drugačije misli...Sarkazam na ljudske poglede i djelovanja. Nišće nije rekao pogrešno.Rabarbara wrote:Ne miješaj mene i Mativku.Ithildin wrote:Rabarbara wrote:Iz gornjeg teksta se može napraviti Abend-ova poslanica. Ili 10 Abend-ovih zapovijedi.aben wrote:
henok govori da bog ne mari da si siromah, da ti je roba stora, izderena ili gruba, as long ako je čista- jer je voda besplatna. siromašćina otkriovo loš karakter, a loš krakter je opasan. zoč bi ti jo pomogo, ako si ne želiš pomoći sun sebi? zoč si šoprak? zoč piješ? hodi ti u kurac, znoš.
s druge strone, čisti čovik, obrijun, uredan, signaliziro okolini da ni opasan, da zno kako se uklopiti. eto, puko mu je slipo črivo, i tribo mu pomoći, šjor, da vas povezin u hitnu?
1. Sirotinja si je sama kriva što nema novaca.
2. Sirotinja je prljava.
3. Siromašni ljudi imaju loš karakter.
4. Siromasi su opasni. (vidi stavku 3.)
5. Siromah si ne želi pomoći. A mogao bi.
6. Siromah je šoprak
7. Siromah pije. Puno pije. Zato je siromah.
8. Čovik koji ima para je čist, a čisti ljudi nisu opasni.
9. Zna se uklopiti, sirotinja ne zna
10. Čoviku s parama treba spasiti život, treba zvati hitnu, a sirotinji ne.
Zaključak: zapravo je na svijetu jako puno Abend-a.
Meni nije bilo jasno prepricava li on razmisljanja "henoka" ili je to njegov stav.
Ako je ovo potonje, bas mi dodje gust citirati tvoje i Mativkino komentiranje o njegovim vrlinama. :D Racionalan, dobar drug, prekrasan, sto ono jos bijase? : ))
Nije isto njeno i moje mišljenje.
Ja nisam rekla da je prekrasan. Rekla sam da me podsjeća na grubu maslinovu koru (rašpa) da je racionalan, bez empatije i emocija.
Aseksualan je, pa samim time može biti dobar drug, jer se s te strane ne osjećamo ugroženim.
Vjerujem da govori ono što misli, bez glumatanja onih koji imaju namjeru uvukći se pod kiklju.
Što ne znači da mi se uvijek sviđa ono što pročitam, a pogotovo ne da se slažem s njegovim stavovima. :)
Da ga nema imala bih osjećaj da se većina kiklja :)
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Re: Abenologija
Speare Shaker wrote:Rabarbara wrote:
Zapravo je pitanje, može li osoba biti racionalna ako je zakinuta za neke osobine kao što su empatija, nježnost itd?
Mislim da može.
Zapravo ne može.
"Osjećaj zbivanja"; Antonio Damasio; str. 50-51.
zapravo, može. i to ne samo da može, nego je to nojčešće i preduvjet.
damasio govori o nečemu drugomu.
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Re: Abenologija
aben wrote:Speare Shaker wrote:Rabarbara wrote:
Zapravo je pitanje, može li osoba biti racionalna ako je zakinuta za neke osobine kao što su empatija, nježnost itd?
Mislim da može.
Zapravo ne može.
"Osjećaj zbivanja"; Antonio Damasio; str. 50-51.
zapravo, može. i to ne samo da može, nego je to nojčešće i preduvjet.
damasio govori o nečemu drugomu.
Pojasni.
Guest- Guest
Page 22 of 50 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 36 ... 50
Page 22 of 50
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum