Abenologija
Page 3 of 50
Page 3 of 50 • 1, 2, 3, 4 ... 26 ... 50
Re: Abenologija
irelevantno je ki di stoji,metilda wrote:kako nije bitno.. evo ovdje trošimo vrijeme oko reklama..aben wrote:ma ni bitno ča ti rodiš, ili ča jo rodin,metilda wrote:aben wrote:pa e,metilda wrote:
dobro, poželio si estetiku golih žena?. nitko nije spominjao genitalije
ali ne razumin ča oćeš reći, gljedanje u reklame je muhte
vidiš, eto dao si odgovor.. kad djeca vide nešto što požele onda drame dok im roditelji to ne stave pod bor ili ne kupe..
kod mene nikad nije bilo tako..
jednom su dva starija sina poželjela prave sportske aute.. bili su već tinejdžeri i malo su nas zezali.. mi smo im rekli da će dobiti upravo auta kakva žele pa su nam ih opisali - i dobili su naravno one najmanje autiće igračke.. nisu nam mogli prigovoriti da nisu dobili što su željeli..
da je gledanje reklama mukte reklame ne bi postojale...
bitno je da reklame nisu krive, ljudi su krivi
iza reklama stoji cijela industrija ljudi
odgovornost je na konzumentima; ili jesi ili nisi. kapitalizam nudi izbor, a posli jebanja nema kajanja. mislin, imo, ali za to ni kriva reklama i industrija iza nje, nego un ki je tako odluči učiniti.
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35490
2014-04-16
Re: Abenologija
aben wrote:irelevantno je ki di stoji,metilda wrote:kako nije bitno.. evo ovdje trošimo vrijeme oko reklama..aben wrote:
ma ni bitno ča ti rodiš, ili ča jo rodin,
bitno je da reklame nisu krive, ljudi su krivi
iza reklama stoji cijela industrija ljudi
odgovornost je na konzumentima; ili jesi ili nisi. kapitalizam nudi izbor, a posli jebanja nema kajanja. mislin, imo, ali za to ni kriva reklama i industrija iza nje, nego un ki je tako odluči učiniti.
Nikako mi nije jasno zašto se tako uporno ignorira utjecaj okoline odnosno kulture i kulturološkog backgrounda u ljudskim zajednicama na formiranje naših stavova, navika, obrazaca ponašanja, odluka koje donosimo u vezi doslovce svega, našeg razumjevanja morala, našeg svjetonazora, poželjnog sustava vrijednosti... ukratko, uma u cjelini.
Da sad opet ne spominjem one sad već čuvene postotke iz sad već čuvene knjige koja ionako predstavlja rezime zaključaka čitavog niza znanstvenih disciplina po tim pitanjima.
Ukratko, naše odluke nikada nisu i neće biti isključivo i jedino, odnosno apsolutno naše. Pa tako i naša odgovornost za njih.
Guest- Guest
Re: Abenologija
Speare Shaker wrote:aben wrote:irelevantno je ki di stoji,metilda wrote:kako nije bitno.. evo ovdje trošimo vrijeme oko reklama..aben wrote:
ma ni bitno ča ti rodiš, ili ča jo rodin,
bitno je da reklame nisu krive, ljudi su krivi
iza reklama stoji cijela industrija ljudi
odgovornost je na konzumentima; ili jesi ili nisi. kapitalizam nudi izbor, a posli jebanja nema kajanja. mislin, imo, ali za to ni kriva reklama i industrija iza nje, nego un ki je tako odluči učiniti.
Nikako mi nije jasno zašto se tako uporno ignorira utjecaj okoline odnosno kulture i kulturološkog backgrounda u ljudskim zajednicama na formiranje naših stavova, navika, obrazaca ponašanja, odluka koje donosimo u vezi doslovce svega, našeg razumjevanja morala, našeg svjetonazora, poželjnog sustava vrijednosti... ukratko, uma u cjelini.
Da sad opet ne spominjem one sad već čuvene postotke iz sad već čuvene knjige koja ionako predstavlja rezime zaključaka čitavog niza znanstvenih disciplina po tim pitanjima.
Ukratko, naše odluke nikada nisu i neće biti isključivo i jedino, odnosno apsolutno naše. Pa tako i naša odgovornost za njih.
to si napisao ne znam koliko puta ali abenu nije do takvih vrsta razgovora.. on mora sve raščlaniti do u atome pa kad dođe do jednostavnih odgovora da ili ne počne filozofirati. :D
Guest- Guest
Re: Abenologija
to ti je isto kao i kad aben kaže da skule tribo zatvoriti i zabroniti, a dicu šalje u te iste skuleSpeare Shaker wrote:aben wrote:irelevantno je ki di stoji,metilda wrote:kako nije bitno.. evo ovdje trošimo vrijeme oko reklama..aben wrote:
ma ni bitno ča ti rodiš, ili ča jo rodin,
bitno je da reklame nisu krive, ljudi su krivi
iza reklama stoji cijela industrija ljudi
odgovornost je na konzumentima; ili jesi ili nisi. kapitalizam nudi izbor, a posli jebanja nema kajanja. mislin, imo, ali za to ni kriva reklama i industrija iza nje, nego un ki je tako odluči učiniti.
Nikako mi nije jasno zašto se tako uporno ignorira utjecaj okoline odnosno kulture i kulturološkog backgrounda u ljudskim zajednicama na formiranje naših stavova, navika, obrazaca ponašanja, odluka koje donosimo u vezi doslovce svega, našeg razumjevanja morala, našeg svjetonazora, poželjnog sustava vrijednosti... ukratko, uma u cjelini.
Da sad opet ne spominjem one sad već čuvene postotke iz sad već čuvene knjige koja ionako predstavlja rezime zaključaka čitavog niza znanstvenih disciplina po tim pitanjima.
Ukratko, naše odluke nikada nisu i neće biti isključivo i jedino, odnosno apsolutno naše. Pa tako i naša odgovornost za njih.
Noor- Posts : 25907
2017-10-06
Re: Abenologija
Speare Shaker wrote:aben wrote:irelevantno je ki di stoji,metilda wrote:kako nije bitno.. evo ovdje trošimo vrijeme oko reklama..aben wrote:
ma ni bitno ča ti rodiš, ili ča jo rodin,
bitno je da reklame nisu krive, ljudi su krivi
iza reklama stoji cijela industrija ljudi
odgovornost je na konzumentima; ili jesi ili nisi. kapitalizam nudi izbor, a posli jebanja nema kajanja. mislin, imo, ali za to ni kriva reklama i industrija iza nje, nego un ki je tako odluči učiniti.
Nikako mi nije jasno zašto se tako uporno ignorira utjecaj okoline odnosno kulture i kulturološkog backgrounda u ljudskim zajednicama na formiranje naših stavova, navika, obrazaca ponašanja, odluka koje donosimo u vezi doslovce svega, našeg razumjevanja morala, našeg svjetonazora, poželjnog sustava vrijednosti... ukratko, uma u cjelini.
Da sad opet ne spominjem one sad već čuvene postotke iz sad već čuvene knjige koja ionako predstavlja rezime zaključaka čitavog niza znanstvenih disciplina po tim pitanjima.
Ukratko, naše odluke nikada nisu i neće biti isključivo i jedino, odnosno apsolutno naše. Pa tako i naša odgovornost za njih.
pa ki to ignoriro? svit je krcat jadnika ki dokazuju suprotno.
naše odluke su naše. ne govorin nišće o strukturi, postanku, mehanizmima. govorin o odgovornosti. sve i da su naše odluke plod neke šire igre, vlasništvo nad njima nika ni upitno, one su naše, for better, or for worse
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35490
2014-04-16
Re: Abenologija
eh, omekšavaš pomalo :Daben wrote:Speare Shaker wrote:aben wrote:irelevantno je ki di stoji,metilda wrote:kako nije bitno.. evo ovdje trošimo vrijeme oko reklama..aben wrote:
ma ni bitno ča ti rodiš, ili ča jo rodin,
bitno je da reklame nisu krive, ljudi su krivi
iza reklama stoji cijela industrija ljudi
odgovornost je na konzumentima; ili jesi ili nisi. kapitalizam nudi izbor, a posli jebanja nema kajanja. mislin, imo, ali za to ni kriva reklama i industrija iza nje, nego un ki je tako odluči učiniti.
Nikako mi nije jasno zašto se tako uporno ignorira utjecaj okoline odnosno kulture i kulturološkog backgrounda u ljudskim zajednicama na formiranje naših stavova, navika, obrazaca ponašanja, odluka koje donosimo u vezi doslovce svega, našeg razumjevanja morala, našeg svjetonazora, poželjnog sustava vrijednosti... ukratko, uma u cjelini.
Da sad opet ne spominjem one sad već čuvene postotke iz sad već čuvene knjige koja ionako predstavlja rezime zaključaka čitavog niza znanstvenih disciplina po tim pitanjima.
Ukratko, naše odluke nikada nisu i neće biti isključivo i jedino, odnosno apsolutno naše. Pa tako i naša odgovornost za njih.
pa ki to ignoriro? svit je krcat jadnika ki dokazuju suprotno.
naše odluke su naše. ne govorin nišće o strukturi, postanku, mehanizmima. govorin o odgovornosti. sve i da su naše odluke plod neke šire igre, vlasništvo nad njima nika ni upitno, one su naše, for better, or for worse
Guest- Guest
Re: Abenologija
jo nika nis ulazi u mehanizme, nego isključivo u odgovornosti. nekome je dano da more izračunati, nekome ni. i to su plodovi širih igara, a ne samo zavjera zlih kapitalistov,.. ali, sve je to irelevantno. ako imoš izbor, i izabereš, own it.metilda wrote:eh, omekšavaš pomalo :Daben wrote:Speare Shaker wrote:aben wrote:irelevantno je ki di stoji,metilda wrote:
kako nije bitno.. evo ovdje trošimo vrijeme oko reklama..
iza reklama stoji cijela industrija ljudi
odgovornost je na konzumentima; ili jesi ili nisi. kapitalizam nudi izbor, a posli jebanja nema kajanja. mislin, imo, ali za to ni kriva reklama i industrija iza nje, nego un ki je tako odluči učiniti.
Nikako mi nije jasno zašto se tako uporno ignorira utjecaj okoline odnosno kulture i kulturološkog backgrounda u ljudskim zajednicama na formiranje naših stavova, navika, obrazaca ponašanja, odluka koje donosimo u vezi doslovce svega, našeg razumjevanja morala, našeg svjetonazora, poželjnog sustava vrijednosti... ukratko, uma u cjelini.
Da sad opet ne spominjem one sad već čuvene postotke iz sad već čuvene knjige koja ionako predstavlja rezime zaključaka čitavog niza znanstvenih disciplina po tim pitanjima.
Ukratko, naše odluke nikada nisu i neće biti isključivo i jedino, odnosno apsolutno naše. Pa tako i naša odgovornost za njih.
pa ki to ignoriro? svit je krcat jadnika ki dokazuju suprotno.
naše odluke su naše. ne govorin nišće o strukturi, postanku, mehanizmima. govorin o odgovornosti. sve i da su naše odluke plod neke šire igre, vlasništvo nad njima nika ni upitno, one su naše, for better, or for worse
jedino gore nego plakati nad svojon sudbinon je optuživati druge za ishode svojih loših izbora.
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35490
2014-04-16
Re: Abenologija
aben wrote:
naše odluke su naše. ne govorin nišće o strukturi, postanku, mehanizmima. govorin o odgovornosti. sve i da su naše odluke plod neke šire igre, vlasništvo nad njima nika ni upitno, one su naše, for better, or for worse
Ma odgovornost je potpuno naša samo u formalno-pravnom smislu riječi.
No, realno su uvijek splet raznih okolnosti, ili kako ti kažeš šire igre, zbog čega se uostalom i u pravnim procesima odnosno u sudskim presudama zna naći čitav niz olakšavajućih okolnosti koje su dovele do takvih odluka i zbog čega se znaju i osjetno smanjiti presuđene kazne.
O tome uostalom govori i razumjevanje sustava koji se po definiciji sastoje od nekih svojih elemenata i podustava, ali i okoline odnosno konteksta sustava koji itekako ima svoj utjecaj na djelovanje tog sustava. Promjeni se okolina odnosno sustav, promjeni se i output istog, da baš ne kažem famozne crne kutije. Po tome ispada da je i kontekst zapravo aktivni i neizostavni sastavni dio sustava.
Guest- Guest
Re: Abenologija
Speare Shaker wrote:aben wrote:
naše odluke su naše. ne govorin nišće o strukturi, postanku, mehanizmima. govorin o odgovornosti. sve i da su naše odluke plod neke šire igre, vlasništvo nad njima nika ni upitno, one su naše, for better, or for worse
Ma odgovornost je potpuno naša samo u formalno-pravnom smislu riječi.
No, realno su uvijek splet raznih okolnosti, ili kako ti kažeš šire igre, zbog čega se uostalom i u pravnim procesima odnosno u sudskim presudama zna naći čitav niz olakšavajućih okolnosti koje su dovele do takvih odluka i zbog čega se znaju i osjetno smanjiti presuđene kazne.
O tome uostalom govori i razumjevanje sustava koji se po definiciji sastoje od nekih svojih elemenata i podustava, ali i okoline odnosno konteksta sustava koji itekako ima svoj utjecaj na djelovanje tog sustava. Promjeni se okolina odnosno sustav, promjeni se i output istog, da baš ne kažem famozne crne kutije. Po tome ispada da je i kontekst zapravo aktivni i neizostavni sastavni dio sustava.
ma sve je to istina, priroda koja vrši odabir se zapravo i soma minjo pod utjecajen svojih odabirov. svaki izbor je izabran pod utjecajen. to niko ne će dugo sporiti i pritomu biti ozbiljan. stvor je u tomu da je odgovornost naša u svin smislovima. ne more biti ničija tuja. slobodno daj suprotan primjer. olakšavajuće okolnosti samo govoru o našen stavu prema kazni, a ne prema odgovornosti.
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35490
2014-04-16
Re: Abenologija
aben wrote:Speare Shaker wrote:aben wrote:
naše odluke su naše. ne govorin nišće o strukturi, postanku, mehanizmima. govorin o odgovornosti. sve i da su naše odluke plod neke šire igre, vlasništvo nad njima nika ni upitno, one su naše, for better, or for worse
Ma odgovornost je potpuno naša samo u formalno-pravnom smislu riječi.
No, realno su uvijek splet raznih okolnosti, ili kako ti kažeš šire igre, zbog čega se uostalom i u pravnim procesima odnosno u sudskim presudama zna naći čitav niz olakšavajućih okolnosti koje su dovele do takvih odluka i zbog čega se znaju i osjetno smanjiti presuđene kazne.
O tome uostalom govori i razumjevanje sustava koji se po definiciji sastoje od nekih svojih elemenata i podustava, ali i okoline odnosno konteksta sustava koji itekako ima svoj utjecaj na djelovanje tog sustava. Promjeni se okolina odnosno sustav, promjeni se i output istog, da baš ne kažem famozne crne kutije. Po tome ispada da je i kontekst zapravo aktivni i neizostavni sastavni dio sustava.
ma sve je to istina, priroda koja vrši odabir se zapravo i soma minjo pod utjecajen svojih odabirov. svaki izbor je izabran pod utjecajen. to niko ne će dugo sporiti i pritomu biti ozbiljan. stvor je u tomu da je odgovornost naša u svin smislovima. ne more biti ničija tuja. slobodno daj suprotan primjer. olakšavajuće okolnosti samo govoru o našen stavu prema kazni, a ne prema odgovornosti.
eto nas na još jednom atomu.. cijela priča oko reklama da bi onda zaključio ovo..
inače što se odgovornosti tiče, pošto si mi na nos nabio evanđelje reći ću ti da po nauku KC postoji različita odgovornost za istu vrstu grijeha.. netko može imati toliko neslobodnu volju pod utjecajem različitih faktora da je ono što je objektivno grijeh za njega subjektivno nije
Guest- Guest
Re: Abenologija
metilda wrote:aben wrote:Speare Shaker wrote:aben wrote:
naše odluke su naše. ne govorin nišće o strukturi, postanku, mehanizmima. govorin o odgovornosti. sve i da su naše odluke plod neke šire igre, vlasništvo nad njima nika ni upitno, one su naše, for better, or for worse
Ma odgovornost je potpuno naša samo u formalno-pravnom smislu riječi.
No, realno su uvijek splet raznih okolnosti, ili kako ti kažeš šire igre, zbog čega se uostalom i u pravnim procesima odnosno u sudskim presudama zna naći čitav niz olakšavajućih okolnosti koje su dovele do takvih odluka i zbog čega se znaju i osjetno smanjiti presuđene kazne.
O tome uostalom govori i razumjevanje sustava koji se po definiciji sastoje od nekih svojih elemenata i podustava, ali i okoline odnosno konteksta sustava koji itekako ima svoj utjecaj na djelovanje tog sustava. Promjeni se okolina odnosno sustav, promjeni se i output istog, da baš ne kažem famozne crne kutije. Po tome ispada da je i kontekst zapravo aktivni i neizostavni sastavni dio sustava.
ma sve je to istina, priroda koja vrši odabir se zapravo i soma minjo pod utjecajen svojih odabirov. svaki izbor je izabran pod utjecajen. to niko ne će dugo sporiti i pritomu biti ozbiljan. stvor je u tomu da je odgovornost naša u svin smislovima. ne more biti ničija tuja. slobodno daj suprotan primjer. olakšavajuće okolnosti samo govoru o našen stavu prema kazni, a ne prema odgovornosti.
eto nas na još jednom atomu.. cijela priča oko reklama da bi onda zaključio ovo..
inače što se odgovornosti tiče, pošto si mi na nos nabio evanđelje reći ću ti da po nauku KC postoji različita odgovornost za istu vrstu grijeha.. netko može imati toliko neslobodnu volju pod utjecajem različitih faktora da je ono što je objektivno grijeh za njega subjektivno nije
Za njega može subjektivno gledano biti nešto potpuno oslobođeno svake trunke percepcije pogreške odnosno grijeha, a to može u većoj mjeri, makar ne i u potpunosti biti i objektivno, ako je nečija volja toliko drastično ovisna o utjecaju drugih ljudi, a postoje i ljudi sa takvim psihološkim profilima.
Guest- Guest
Re: Abenologija
aben wrote:Speare Shaker wrote:aben wrote:
naše odluke su naše. ne govorin nišće o strukturi, postanku, mehanizmima. govorin o odgovornosti. sve i da su naše odluke plod neke šire igre, vlasništvo nad njima nika ni upitno, one su naše, for better, or for worse
Ma odgovornost je potpuno naša samo u formalno-pravnom smislu riječi.
No, realno su uvijek splet raznih okolnosti, ili kako ti kažeš šire igre, zbog čega se uostalom i u pravnim procesima odnosno u sudskim presudama zna naći čitav niz olakšavajućih okolnosti koje su dovele do takvih odluka i zbog čega se znaju i osjetno smanjiti presuđene kazne.
O tome uostalom govori i razumjevanje sustava koji se po definiciji sastoje od nekih svojih elemenata i podustava, ali i okoline odnosno konteksta sustava koji itekako ima svoj utjecaj na djelovanje tog sustava. Promjeni se okolina odnosno sustav, promjeni se i output istog, da baš ne kažem famozne crne kutije. Po tome ispada da je i kontekst zapravo aktivni i neizostavni sastavni dio sustava.
ma sve je to istina, priroda koja vrši odabir se zapravo i soma minjo pod utjecajen svojih odabirov. svaki izbor je izabran pod utjecajen. to niko ne će dugo sporiti i pritomu biti ozbiljan. stvor je u tomu da je odgovornost naša u svin smislovima. ne more biti ničija tuja. slobodno daj suprotan primjer. olakšavajuće okolnosti samo govoru o našen stavu prema kazni, a ne prema odgovornosti.
Pa jest. Odgovornost je u svakom smislu naša. Međutim, potpuno je naša samo u tom formalno-pravnom odnosno u smislu kaznenog progona.
I to nije samo naš stav prema kazni nego i prema odgovornosti općenito.
Međutim, postoje slučajevi kada je pritisak okoline u smislu određenog djelovanja toliko jak da se pojedinac tom pritisku jednostavno nije u stanju efikasno oduprijeti i tada nastaje problem, prije svega za pojedinca, jer ne možeš formalno-pravno odnosno u smislu kaznenog progona suditi cijeloj kulturi odnosno društvu koje je dovelo do štetnih čina.
Tu se može djelovati jedino kritikom društvenog morala odnosno etičko-kulturološki.
Guest- Guest
Re: Abenologija
naš stav o odgovornosti more biti pun razumijevanja uzročnih veza, razumimo kontekst okoline gena, evolucije, i? ča to znoči za odgovornost? nišće. odgovornost je potpuno naša. odgovornost podrazumjevo potencijal da učiniš drukčije. jesi mogo učiniti drugčije? jesi. je li mi razumimo zoč nisi? razumimo. oćemo li minjati kontekst u kin si doni krivu odluku i tako poslati poruku svin ostalin ljudima kako ćemo!se pobrinuti za njih, štititi ih od loših izbora u budućnosti, ekskulpirati ih ko ča to činu mati i otac svojoj dici?Speare Shaker wrote:aben wrote:Speare Shaker wrote:aben wrote:
naše odluke su naše. ne govorin nišće o strukturi, postanku, mehanizmima. govorin o odgovornosti. sve i da su naše odluke plod neke šire igre, vlasništvo nad njima nika ni upitno, one su naše, for better, or for worse
Ma odgovornost je potpuno naša samo u formalno-pravnom smislu riječi.
No, realno su uvijek splet raznih okolnosti, ili kako ti kažeš šire igre, zbog čega se uostalom i u pravnim procesima odnosno u sudskim presudama zna naći čitav niz olakšavajućih okolnosti koje su dovele do takvih odluka i zbog čega se znaju i osjetno smanjiti presuđene kazne.
O tome uostalom govori i razumjevanje sustava koji se po definiciji sastoje od nekih svojih elemenata i podustava, ali i okoline odnosno konteksta sustava koji itekako ima svoj utjecaj na djelovanje tog sustava. Promjeni se okolina odnosno sustav, promjeni se i output istog, da baš ne kažem famozne crne kutije. Po tome ispada da je i kontekst zapravo aktivni i neizostavni sastavni dio sustava.
ma sve je to istina, priroda koja vrši odabir se zapravo i soma minjo pod utjecajen svojih odabirov. svaki izbor je izabran pod utjecajen. to niko ne će dugo sporiti i pritomu biti ozbiljan. stvor je u tomu da je odgovornost naša u svin smislovima. ne more biti ničija tuja. slobodno daj suprotan primjer. olakšavajuće okolnosti samo govoru o našen stavu prema kazni, a ne prema odgovornosti.
Pa jest. Odgovornost je u svakom smislu naša. Međutim, potpuno je naša samo u tom formalno-pravnom odnosno u smislu kaznenog progona.
I to nije samo naš stav prema kazni nego i prema odgovornosti općenito.
Međutim, postoje slučajevi kada je pritisak okoline u smislu određenog djelovanja toliko jak da se pojedinac tom pritisku jednostavno nije u stanju efikasno oduprijeti i tada nastaje problem, prije svega za pojedinca, jer ne možeš formalno-pravno odnosno u smislu kaznenog progona suditi cijeloj kulturi odnosno društvu koje je dovelo do štetnih čina.
Tu se može djelovati jedino kritikom društvenog morala odnosno etičko-kulturološki.
želiš li društvo sposobnih ljudi ki živu u nesigurnoj okokini, ili želiš društvo infantilnih ljudi ki živu u lažnoj sigurnosti?
that is the question.
kapitalizam? fuck yeah!
consumerism? fuck you if you do.
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35490
2014-04-16
Re: Abenologija
ne razumin, kakov atom?metilda wrote:aben wrote:Speare Shaker wrote:aben wrote:
naše odluke su naše. ne govorin nišće o strukturi, postanku, mehanizmima. govorin o odgovornosti. sve i da su naše odluke plod neke šire igre, vlasništvo nad njima nika ni upitno, one su naše, for better, or for worse
Ma odgovornost je potpuno naša samo u formalno-pravnom smislu riječi.
No, realno su uvijek splet raznih okolnosti, ili kako ti kažeš šire igre, zbog čega se uostalom i u pravnim procesima odnosno u sudskim presudama zna naći čitav niz olakšavajućih okolnosti koje su dovele do takvih odluka i zbog čega se znaju i osjetno smanjiti presuđene kazne.
O tome uostalom govori i razumjevanje sustava koji se po definiciji sastoje od nekih svojih elemenata i podustava, ali i okoline odnosno konteksta sustava koji itekako ima svoj utjecaj na djelovanje tog sustava. Promjeni se okolina odnosno sustav, promjeni se i output istog, da baš ne kažem famozne crne kutije. Po tome ispada da je i kontekst zapravo aktivni i neizostavni sastavni dio sustava.
ma sve je to istina, priroda koja vrši odabir se zapravo i soma minjo pod utjecajen svojih odabirov. svaki izbor je izabran pod utjecajen. to niko ne će dugo sporiti i pritomu biti ozbiljan. stvor je u tomu da je odgovornost naša u svin smislovima. ne more biti ničija tuja. slobodno daj suprotan primjer. olakšavajuće okolnosti samo govoru o našen stavu prema kazni, a ne prema odgovornosti.
eto nas na još jednom atomu.. cijela priča oko reklama da bi onda zaključio ovo..
inače što se odgovornosti tiče, pošto si mi na nos nabio evanđelje reći ću ti da po nauku KC postoji različita odgovornost za istu vrstu grijeha.. netko može imati toliko neslobodnu volju pod utjecajem različitih faktora da je ono što je objektivno grijeh za njega subjektivno nije
ne razumiš, reklama je utjecaj a izbor more biti kupiti, ili ih odjebati. reći da je ponuda sukrivac jer je odabrana znoči zakoročiti u teritorij fašizma.
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35490
2014-04-16
Re: Abenologija
aben wrote:ne razumin, kakov atom?metilda wrote:aben wrote:Speare Shaker wrote:aben wrote:
naše odluke su naše. ne govorin nišće o strukturi, postanku, mehanizmima. govorin o odgovornosti. sve i da su naše odluke plod neke šire igre, vlasništvo nad njima nika ni upitno, one su naše, for better, or for worse
Ma odgovornost je potpuno naša samo u formalno-pravnom smislu riječi.
No, realno su uvijek splet raznih okolnosti, ili kako ti kažeš šire igre, zbog čega se uostalom i u pravnim procesima odnosno u sudskim presudama zna naći čitav niz olakšavajućih okolnosti koje su dovele do takvih odluka i zbog čega se znaju i osjetno smanjiti presuđene kazne.
O tome uostalom govori i razumjevanje sustava koji se po definiciji sastoje od nekih svojih elemenata i podustava, ali i okoline odnosno konteksta sustava koji itekako ima svoj utjecaj na djelovanje tog sustava. Promjeni se okolina odnosno sustav, promjeni se i output istog, da baš ne kažem famozne crne kutije. Po tome ispada da je i kontekst zapravo aktivni i neizostavni sastavni dio sustava.
ma sve je to istina, priroda koja vrši odabir se zapravo i soma minjo pod utjecajen svojih odabirov. svaki izbor je izabran pod utjecajen. to niko ne će dugo sporiti i pritomu biti ozbiljan. stvor je u tomu da je odgovornost naša u svin smislovima. ne more biti ničija tuja. slobodno daj suprotan primjer. olakšavajuće okolnosti samo govoru o našen stavu prema kazni, a ne prema odgovornosti.
eto nas na još jednom atomu.. cijela priča oko reklama da bi onda zaključio ovo..
inače što se odgovornosti tiče, pošto si mi na nos nabio evanđelje reći ću ti da po nauku KC postoji različita odgovornost za istu vrstu grijeha.. netko može imati toliko neslobodnu volju pod utjecajem različitih faktora da je ono što je objektivno grijeh za njega subjektivno nije
ne razumiš, reklama je utjecaj a izbor more biti kupiti, ili ih odjebati. reći da je ponuda sukrivac jer je odabrana znoči zakoročiti u teritorij fašizma.
razumiš al se praviš lud..
u raspravama toliko izanaliziraš problem do atoma i onda u tom zadnjem atomu ispadneš u krivu..
i onda se sjetiš fašizma kao najboljeg izlaza..
mi jesmo odgovorni ali naša slobodna volja nije apsolutno slobodna volja i prema tome ni odgovornost nije apsolutna i džaba ti je speare miljon puta napisao što sve u postotcima oblikuje osobnost ti nikako to prihvatiti..
je li taj čovjek na tvom avataru odgovoran što je gančama ubo neželjenog posjetitelja? ili nije? što kapitalizam kaže o tome?
Guest- Guest
Re: Abenologija
irelevantno je kakova je narav slobodne volje,metilda wrote:aben wrote:ne razumin, kakov atom?metilda wrote:aben wrote:Speare Shaker wrote:
Ma odgovornost je potpuno naša samo u formalno-pravnom smislu riječi.
No, realno su uvijek splet raznih okolnosti, ili kako ti kažeš šire igre, zbog čega se uostalom i u pravnim procesima odnosno u sudskim presudama zna naći čitav niz olakšavajućih okolnosti koje su dovele do takvih odluka i zbog čega se znaju i osjetno smanjiti presuđene kazne.
O tome uostalom govori i razumjevanje sustava koji se po definiciji sastoje od nekih svojih elemenata i podustava, ali i okoline odnosno konteksta sustava koji itekako ima svoj utjecaj na djelovanje tog sustava. Promjeni se okolina odnosno sustav, promjeni se i output istog, da baš ne kažem famozne crne kutije. Po tome ispada da je i kontekst zapravo aktivni i neizostavni sastavni dio sustava.
ma sve je to istina, priroda koja vrši odabir se zapravo i soma minjo pod utjecajen svojih odabirov. svaki izbor je izabran pod utjecajen. to niko ne će dugo sporiti i pritomu biti ozbiljan. stvor je u tomu da je odgovornost naša u svin smislovima. ne more biti ničija tuja. slobodno daj suprotan primjer. olakšavajuće okolnosti samo govoru o našen stavu prema kazni, a ne prema odgovornosti.
eto nas na još jednom atomu.. cijela priča oko reklama da bi onda zaključio ovo..
inače što se odgovornosti tiče, pošto si mi na nos nabio evanđelje reći ću ti da po nauku KC postoji različita odgovornost za istu vrstu grijeha.. netko može imati toliko neslobodnu volju pod utjecajem različitih faktora da je ono što je objektivno grijeh za njega subjektivno nije
ne razumiš, reklama je utjecaj a izbor more biti kupiti, ili ih odjebati. reći da je ponuda sukrivac jer je odabrana znoči zakoročiti u teritorij fašizma.
razumiš al se praviš lud..
u raspravama toliko izanaliziraš problem do atoma i onda u tom zadnjem atomu ispadneš u krivu..
i onda se sjetiš fašizma kao najboljeg izlaza..
mi jesmo odgovorni ali naša slobodna volja nije apsolutno slobodna volja i prema tome ni odgovornost nije apsolutna i džaba ti je speare miljon puta napisao što sve u postotcima oblikuje osobnost ti nikako to prihvatiti..
je li taj čovjek na tvom avataru odgovoran što je gančama ubo neželjenog posjetitelja? ili nije? što kapitalizam kaže o tome?
fasizam je centralno pitanje celo vrime;
vi fašisti želite djelovati na ponudu- zoč zapravo? jer volja ni apsolutno slobodna? yea, right.
nesposobnist prihvaćanja odgovornosti za svoje izbore nojgori je oblik ljenosti prema sebi i svojoj dici; namesto da se prilagodite i usmjerite na pozitivne strone koju ponoda donosi, vi želite uništiti sve jer, eto, postoju ljudi ki in se ne moru odupriti. čovik djeluje na svoju okolinu, ne želi da mu je zima, ne želi živiti u logoru u sibiru, ne želi živiti u okolini u kojoj more biti opljačkan, i djeluje u ton smjeru da smanji ote mogućnosti, ali da ću jo pročitati da čovik želi smanjiti svoju mogućnost izbora- jer to je ono ča je vode posrijedi- well, i would neva...
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35490
2014-04-16
Re: Abenologija
opet ti ode u fašizam.. je, fašizam je kad netko vilama ubode čovjeka koji je povrijedio "njegov" privatni posjed.. to je zadnji atom do kojega možeš ići ali ne želiš..
ti zapravo ovdje reklamiraš nasilje najgore vrste i to putem svog avatara.. srećom samo je jedna osoba pala na tu blagoglagoljivost.. i ne osjećaš nikakvu odgovornost ni za reklamu ni za izbor umorstva i nasilja..
ako je itko ovdje fašist onda si to ti...
uostalom odakle ti privatni posjed?
ti zapravo ovdje reklamiraš nasilje najgore vrste i to putem svog avatara.. srećom samo je jedna osoba pala na tu blagoglagoljivost.. i ne osjećaš nikakvu odgovornost ni za reklamu ni za izbor umorstva i nasilja..
ako je itko ovdje fašist onda si to ti...
uostalom odakle ti privatni posjed?
Guest- Guest
Re: Abenologija
metilda wrote:opet ti ode u fašizam.. je, fašizam je kad netko vilama ubode čovjeka koji je povrijedio "njegov" privatni posjed.. to je zadnji atom do kojega možeš ići ali ne želiš..
ti zapravo ovdje reklamiraš nasilje najgore vrste i to putem svog avatara.. srećom samo je jedna osoba pala na tu blagoglagoljivost.. i ne osjećaš nikakvu odgovornost ni za reklamu ni za izbor umorstva i nasilja..
ako je itko ovdje fašist onda si to ti...
uostalom odakle ti privatni posjed?
dobro, svati to ko sinonim za totalitarizam. jo koristin baš otu riječ jer sun je hoti oteti ljevičarima.
ni istina da ne želin pojti do toga atoma.
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35490
2014-04-16
Page 3 of 50 • 1, 2, 3, 4 ... 26 ... 50
Page 3 of 50
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum