ex-iskon-pleme
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Milenijalsi su retaji...

Page 1 of 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Go down

Milenijalsi su retaji...  Empty Milenijalsi su retaji...

Post by marcellus Tue 23 Oct - 20:42

Oglas tražim studentski posao:

Pozdrav! Redovna sam studentica Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu (smjer talijanistika) te sam u potrazi za nekakvim poslićem/okupacijom/izvorom prihoda koji bi mi se uklapao u raspored (koji je svakakav – nekim danima sam skoro pa totalno slobodna, a nekim danima sam skoro pa cijeli dan zauzeta).

Sad, ima jedna caka: ja vam nikako nisam za naporan fizički posao tipa konobarenje, pomoć u kuhinji, krečenje, ne znam, miješanje maltera, cijepanje drva (shvaćate me) jer sam užasno smotana i to ne bi sretno završilo. Također bih vjerojatno bila vrlo loša u poslovima u kojima se traži da nešto promoviram, prodajem, nagovaram ljude da kupe nekakav proizvod jer se to kosi s mojim uvjerenjima. Ono što bih mogla raditi je prodavati nekakve ulaznice, proizvode, nešto što ljudi već žele kupiti bez da ih se na to mora nagovarati, ali sam dosta loša s brojevima (podsjećam: idem na filozofski) i nemam nikakvog iskustva s blagajnom, no mislim da bih to mogla relativno brzo naučiti! Također u obzir ne dolazi ništa što ima veze s Microsoft Excelom – ja svoje tablice radim u Wordu i to jedva. U obzir dolazi i čuvanje/šetanje pasa, mica, papiga, vjeverica, ovaca (sve osim reptila i djece, nisam jednostavno sposobna).