Denkverbot
Page 34 of 50
Page 34 of 50 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 42 ... 50
Re: Denkverbot
aben wrote:vjerojatno zabrana denkverbota.mativka wrote:Čitam ovo o uvođenju cenzure na internet. Što bi to konkretno značilo?
gnječ, phoebebuffay i štriga će moći sve ko i dosa, matilda više ne će smiti propagirati kršćanstvo, a jo ne ću smiti nametati nenametanje.
Poruka pape Benedikta XVI. za Svjetski dan sredstava društvene komunikacije 2013. |
kako se približava proslava Svjetskog dana sredstava društvene komunikacije 2013. želim vam predložiti nekoliko razmišljanja o jednoj sve važnijoj stvarnosti koja se odnosi na način na koji danas ljudi međusobno komuniciraju. Zadržat ću se na promatranju razvoja digitalnih društvenih mrežâ koja pridonose nastanku nove "agore", javnog i otvorenog prostora u kojem osobe razmjenjuju ideje, informacije, mišljenja i gdje, usto, mogu zaživjeti novi odnosi i oblici zajedništva.
Kada se koriste na dobar i uravnotežen način, ti prostori pridonose jačanju oblikâ dijaloga i rasprave koji, pod uvjetom da se u njima poštuje i uvažava tuđu privatnost te postupa odgovorno i istinoljubivo, mogu učvrstiti sveze zajedništva među osobama i djelotvorno promicati sklad ljudske obitelji. Razmjena informacijâ može postati prava komunikacija, poveznice mogu prerasti u prijateljstvo, međusobne povezanosti olakšati zajedništvo. Ako su mreže (network) pozvane ostvariti tu veliku mogućnost, osobe koje u njima sudjeluju moraju nastojati biti autentične, jer na tim prostorima ne dijelimo s drugima samo ideje i informacije, nego u konačnici same sebe.
Razvoj društvenih mreža zahtijeva zauzetost: na njima ljudi produbljuju odnose i sklapaju prijateljstva, traže odgovore na pitanja koja ih muče, ona im služe za zabavu, ali također za intelektualnu izgradnju i dijeljenje vještinâ i znanjâ. Te mreže postaju tako, sve više, dio samoga tkiva društva jer zbližavaju osobe na temelju tih temeljnih potreba. Društvene su mreže dakle nadahnute težnjama ukorijenjenim u čovjekovu srcu.
Kultura društvenih mrežâ (social network) i promjene oblika i načina komunikacije, postavljaju zahtjevne izazove onima koji žele govoriti o istini i vrijednostima. Često se stječe dojam, a to vrijedi također za ostala sredstva društvene komunikacije, da su značenje i djelotvornost raznih oblika izražavanja uvjetovani više njihovom popularnošću no njihovom intrinsičnom važnošću i vrijednošću. Popularnost je usto često povezana s poznatošću ili strategijama uvjeravanja više no s logikama argumentacije. Ponekad blagi glas razuma može zaglušiti buka silnog mnoštva informacija te ne uspijeva privući pažnju, koju se, naprotiv, priklanja onima koji se izražavaju na zavodljiviji način. Društveni mediji (social media) trebaju zato zauzetost svih onih koji su svjesni vrijednosti dijaloga, razumske rasprave, logičke argumentacije; osobâ koje se trude njegovati oblike razgovora i izražavanja koji apeliraju na najplemenitije težnje onih koji sudjeluju u komunikacijskom procesu. Dijalog i rasprava mogu cvjetati i rasti i kada se razgovara i uzima zaozbiljno one čije se ideje razlikuju od naših: "S obzirom na stvarnost kulturne raznolikosti, ljudi trebaju ne samo prihvatiti postojanje kulture drugoga, već također težiti da se njome obogate i ponude joj sve ono dobro, istinito i lijepo što posjeduju" (Govor na susretu s predstavnicima svijeta kulture, Belém, Lisabon, 12. svibnja 2010.).
Izazov s kojim se društvene mreže moraju uhvatiti u koštac jeste taj da moraju biti doista inkluzivne: tada će one imati koristi od punog sudjelovanje vjernikâ koji žele s drugima dijeliti Isusovu poruku i vrijednosti ljudskog dostojanstva, koje njegovo učenje promiče. Vjernici su, naime, sve više svjesni toga da ako se Radosnu vijest ne pronosi također digitalnim svijetom, ona može biti odsutna u iskustvu mnogih kojima je taj egzistencijalni prostor važan. Digitalni prostor nije paralelni ili čisto virtualni svijet, već je dio svakodnevne stvarnosti mnogih ljudi, napose mladih. Društvene mreže su plod ljudske interakcije, ali one, sa svoje strane, preoblikuju dinamike komunikacije koja izgrađuje odnose: temeljito razumijevanje toga okruženja je dakle preduvjet za značajnu prisutnost u njemu.
Sposobnost korištenja novih jezikâ zahtijeva se ne toliko zato da budemo ukorak s vremenom, već upravo zato da omogućimo beskrajnom bogatstvu evanđelja da pronađe oblike izražavanja koji će moći doprijeti do duhova i srca svih ljudi. U digitalnom svijetu pisana je riječ često praćena slikama i zvukovima. Jedna djelotvorna komunikacija, kao što su Isusove prispodobe, mora zaokupiti maštu i afektivnost onih koje želimo pozvati na susret s otajstvom Božje ljubavi. Poznato nam je, uostalom, da je kršćanska tradicija odvajkada bogata znakovima i simbolima: tu mislim, primjerice, na križ, ikone, slike Djevice Marije, jaslice, vitraje i slike u crkvama. Značajan dio umjetničke baštine čovječanstva stvorili su umjetnici i glazbenici koji su nastojali izraziti istine vjere.
U društvenim mrežama vjernici pokazuju svoju autentičnost dijeljenjem s drugim ljudima dubokog izvora njihove nade i radosti: vjere u Boga bogatog milosrđem i ljubavlju koji je objavio u Isusu Kristu. To se dijeljenje sastoji ne samo u izričitom izražavanju njihove vjere, nego i u njihovu svjedočenju, to jest u načinu na koji prenose "opredjeljenja, prioriteti, prosudbe koji su duboko povezani s evanđeljem, i onda kada se o njemu ne govori na izričit način" (Poruka za Svjetski dan sredstava društvene komunikacije 2011.). Posebno značajan način pružanja svjedočanstva bit će spremnost darovati samoga sebe drugima na način da se strpljivo i s poštivanjem zanimamo za njihova pitanja i sumnje s kojima se susreću na svom putu traženja istine i smisla ljudskog postojanja. Sama činjenica da se na društvenim mrežama vodi dijalog o vjeri i vjerovanju potvrđuje važnost i istaknuto mjesto religije u javnoj i društvenoj debati.
Za one koji su otvorena srca prihvatili dar vjere, najdublji odgovor na čovjekova pitanja o ljubavi, istini i smislu života – koja su itekako prisutna na društvenim mrežama – nalazi se u osobi Isusa Krista. Naravno da onaj koji vjeruje želi, s poštivanjem i obazrivo, svoju vjeru dijeliti s onima koje susreće u digitalnom svijetu. U konačnici, međutim, ako naši napori da s drugima dijelimo evanđelja urode dobrim plodovima, to se uvijek može prije zahvaliti snazi Božje riječi da dotakne srca, no našim naporima. Naše pouzdanje u moć Božjeg djelovanja mora uvijek biti veće od svakog povjerenja koje stavljamo u ljudska sredstva. I u digitalnom svijetu, gdje lako planu žustre rasprave i dolazi do razdora i gdje postoji opasnost da prevlada senzacionalizam, pozvani smo na pažljivo razlučivanje. Imajmo, u vezi s tim, na umu da je Ilija prepoznao Božji glas ne u silnom vihoru, ni u potresu ili ognju, već u "šapatu laganog i blagog lahora" (1 Kr 19, 11-12). Moramo vjerovati da temeljne čovjekove želje da ljubi i da bude ljubljen, da pronađe smisao i istinu – koje je sam Bog stavio u čovjekovo srce – naše suvremenike uvijek i posvuda drže otvorenima za ono što je kardinal Newman nazivao "blagim svjetlom" vjere.
Osim što su sredstvo evangelizacije, društvene mreže mogu biti činilac ljudskog razvoja. Na primjer, u nekim zemljopisnim i kulturnim sredinama gdje se kršćani osjećaju izoliranima, društvene mreže mogu u njima ojačati osjećaj stvarnog zajedništva sa svekolikom vjerničkom zajednicom. Mreže olakšavaju dijeljenje duhovnih i liturgijskih bogatstava, pomažući ljudima da mole sa snažnijim osjećajem bliskosti s onima koji ispovijedaju istu vjeru. Istinska i interaktivna zaokupljenost pitanjima i sumnjama onih koji su daleko od vjere mora u nama probuditi osjećaj potrebe da svoju vjeru u Božju prisutnost kao i našu djelatnu ljubav jačamo molitvom i razmišljanjem: "Kad bih sve jezike ljudske govorio i anđeoske, a ljubavi ne bih imao, bio bih mjed što ječi ili cimbal što zveči" (1 Kor 13, 1).
Postoje društvene mreže koje u digitalnom svijetu pružaju današnjem čovjeku prigodu za molitvu, meditaciju ili dijeljenje Božje riječi. Ali te mreže mogu također otvoriti vrata drugim vidicima vjere. Mnogi ljudi, naime, otkrivaju, upravo zahvaljujući kontaktu koji je otpočeo on line, važnost izravnog susreta, iskustva zajedništva ili također hodočašća, tih sastavnica koje uvijek imaju važnu ulogu na putu vjere. Nastojeći uprisutnosti evanđelje u digitalnom svijetu, možemo pozvati ljude na molitvene susrete ili liturgijska slavlja na određenim mjestima kao što su crkve ili kapele. Ne smije izostati dosljednosti ili jedinstvo u izražavanju naše vjere i našeg svjedočenja evanđelja u stvarnosti u kojoj smo pozvani živjeti, bila ona fizička ili pak digitalna. Kada smo, na bilo koji način, u društvu s drugim ljudima pozvani smo pronositi i razglašavati Božju ljubav sve do nakraj zemlje.
Molim da vas Duh Sveti uvijek prati i prosvjetljuje te od srca sve blagoslivljam da uzmognete doista biti glasnici i svjedoci evanđelja. "Pođite po svem svijetu, propovijedajte evanđelje svemu stvorenju" (Mk 16, 15).
Iz Vatikana, 24. siječnja 2013., na blagdan svetog Franje Saleškog
Papa Benedikt XVI.
Guest- Guest
Re: Denkverbot
metilda wrote:
Molim da vas Duh Sveti uvijek prati i prosvjetljuje te od srca sve blagoslivljam da uzmognete doista biti glasnici i svjedoci evanđelja. "Pođite po svem svijetu, propovijedajte evanđelje svemu stvorenju" (Mk 16, 15).
Iz Vatikana, 24. siječnja 2013., na blagdan svetog Franje Saleškog
Papa Benedikt XVI.
eto zbog toga su vas rimljani bacali lavovima a vi opet i opet stanete na iste grablje. da si ti metilda živjela u ono doba ja bi te kao rimljanin bacio lavovima. zašto? zato jer ste agresivni u propagiranju vaše religije od početka ostali ste i danas. prema vama jehovini svjedoci izgledaju kao dobroćudni napušeni hipici.
Damnatio ad bestias (Latin for "condemnation to beasts") was a form of Roman capital punishment in which the condemned person was killed by wild animals. This form of execution, which first came to ancient Rome around the 2nd century BC, was part of the wider class of blood sports called Bestiarii.
The act of damnatio ad bestias was considered entertainment for the lower classes of Rome. Killing by wild animals, such as lions, formed part of the inaugural games of the Flavian Amphitheatre in 80 AD. Between the 1st and 3rd centuries AD, this penalty was also applied to the worst criminals, runaway slaves, and Christians.
Guest- Guest
Re: Denkverbot
Gnječ wrote:metilda wrote:
Molim da vas Duh Sveti uvijek prati i prosvjetljuje te od srca sve blagoslivljam da uzmognete doista biti glasnici i svjedoci evanđelja. "Pođite po svem svijetu, propovijedajte evanđelje svemu stvorenju" (Mk 16, 15).
Iz Vatikana, 24. siječnja 2013., na blagdan svetog Franje Saleškog
Papa Benedikt XVI.
eto zbog toga su vas rimljani bacali lavovima a vi opet i opet stanete na iste grablje. da si ti metilda živjela u ono doba ja bi te kao rimljanin bacio lavovima. zašto? zato jer ste agresivni u propagiranju vaše religije od početka ostali ste i danas. prema vama jehovini svjedoci izgledaju kao dobroćudni napušeni hipici.
Damnatio ad bestias (Latin for "condemnation to beasts") was a form of Roman capital punishment in which the condemned person was killed by wild animals. This form of execution, which first came to ancient Rome around the 2nd century BC, was part of the wider class of blood sports called Bestiarii.
The act of damnatio ad bestias was considered entertainment for the lower classes of Rome. Killing by wild animals, such as lions, formed part of the inaugural games of the Flavian Amphitheatre in 80 AD. Between the 1st and 3rd centuries AD, this penalty was also applied to the worst criminals, runaway slaves, and Christians.
kad bi ti otišao kod psihijatra on bi ti najprije preporučio da manje dimiš, piješ i da upotrijebiš vježbu samopomoći šutnje
Guest- Guest
Re: Denkverbot
metilda wrote:Gnječ wrote:metilda wrote:
Molim da vas Duh Sveti uvijek prati i prosvjetljuje te od srca sve blagoslivljam da uzmognete doista biti glasnici i svjedoci evanđelja. "Pođite po svem svijetu, propovijedajte evanđelje svemu stvorenju" (Mk 16, 15).
Iz Vatikana, 24. siječnja 2013., na blagdan svetog Franje Saleškog
Papa Benedikt XVI.
eto zbog toga su vas rimljani bacali lavovima a vi opet i opet stanete na iste grablje. da si ti metilda živjela u ono doba ja bi te kao rimljanin bacio lavovima. zašto? zato jer ste agresivni u propagiranju vaše religije od početka ostali ste i danas. prema vama jehovini svjedoci izgledaju kao dobroćudni napušeni hipici.
Damnatio ad bestias (Latin for "condemnation to beasts") was a form of Roman capital punishment in which the condemned person was killed by wild animals. This form of execution, which first came to ancient Rome around the 2nd century BC, was part of the wider class of blood sports called Bestiarii.
The act of damnatio ad bestias was considered entertainment for the lower classes of Rome. Killing by wild animals, such as lions, formed part of the inaugural games of the Flavian Amphitheatre in 80 AD. Between the 1st and 3rd centuries AD, this penalty was also applied to the worst criminals, runaway slaves, and Christians.
kad bi ti otišao kod psihijatra on bi ti najprije preporučio da manje dimiš, piješ i da upotrijebiš vježbu samopomoći šutnje
brižan uni ki ima samo jenega boga i jenu knjigu vajk stane na jene vajk iste grablje.
unda je bolje sam nego slabo kumpanjan. B.S.N.S.K
Guest- Guest
Re: Denkverbot
Gnječ wrote:
brižan uni ki ima samo jenega boga i jenu knjigu vajk stane na jene vajk iste grablje.
unda je bolje sam nego slabo kumpanjan. B.S.N.S.K
ima u tebi idijota taman za jedan k.u.d
Guest- Guest
Re: Denkverbot
metilda wrote:Gnječ wrote:
brižan uni ki ima samo jenega boga i jenu knjigu vajk stane na jene vajk iste grablje.
unda je bolje sam nego slabo kumpanjan. B.S.N.S.K
ima u tebi idijota taman za jedan k.u.d
neš ti meni u Istri zapovidat!
Guest- Guest
Re: Denkverbot
metilda wrote:šta, još niste postali država nit ste se pripojili italiji?
ha tko pita. koliko je vama rvat'nama trebalo vremena da dobijete vašu smrdljivu državicu koju sada kanibalizirate i uništavate? koliko ono? 16 stoljeća?
Guest- Guest
Re: Denkverbot
Gnječ wrote:metilda wrote:šta, još niste postali država nit ste se pripojili italiji?
ha tko pita. koliko je vama rvat'nama trebalo vremena da dobijete vašu smrdljivu državicu koju sada kanibalizirate i uništavate? koliko ono? 16 stoljeća?
ih... neka i vama toliko pa smo kvit
Guest- Guest
Re: Denkverbot
mativka wrote:Kakva je danas situacija? :)
pa isto, samo mi to više ni bitno. žene mi i danas idu iz ruke, ali ka nemoš adjendu unda ča će ti to.
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Re: Denkverbot
U čemu je tajna? Što misliš, zbog čega si privlačan ženama?aben wrote:mativka wrote:Kakva je danas situacija? :)
pa isto, samo mi to više ni bitno. žene mi i danas idu iz ruke, ali ka nemoš adjendu unda ča će ti to.
_________________
On & On
mativka- Posts : 5957
2018-08-07
Re: Denkverbot
Gdje ovaj svijet ide? :
https://kamenjar.com/nino-raspudic-ima-li-zivota-nakon-seksa-koji-vise-nije-tako-dobar/
https://kamenjar.com/nino-raspudic-ima-li-zivota-nakon-seksa-koji-vise-nije-tako-dobar/
_________________
On & On
mativka- Posts : 5957
2018-08-07
Re: Denkverbot
dobro izgljedun, to siguro pomože,mativka wrote:U čemu je tajna? Što misliš, zbog čega si privlačan ženama?aben wrote:mativka wrote:Kakva je danas situacija? :)
pa isto, samo mi to više ni bitno. žene mi i danas idu iz ruke, ali ka nemoš adjendu unda ča će ti to.
ali ljudi odgojeni an acdcu su usmjereni na žene. meni ne more neka žena biti pored mene a da je jo ne engage. auti rodu na benzinu, a žene na pažnju.
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Re: Denkverbot
ča se ovo dogođo is jogurtima? ča je bilo?
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Re: Denkverbot
nemam pojma nesto se predsjednica provaila, ja ionak izbjegavam mlijecne proizvode iz trgovine..
besides cokoladnog mlijeka ponekad!
Re: Denkverbot
kic wrote:
nemam pojma nesto se predsjednica provaila, ja ionak izbjegavam mlijecne proizvode iz trgovine..
besides cokoladnog mlijeka ponekad!
to je postalo ko kazališće, neki predsjednik nešto reče, pa se danima o tomu govori.
ne bi da se bog objovi:)
čokoladno?
gay
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Re: Denkverbot
javni diskurs je postao cudan da, svak ima nesto za rec i tako dok se tema ne potrosi.. a nista se nije rijesilo vecinom..
kaba my drink
Re: Denkverbot
mislin, neka oni razgovaraju, ali nekako mi se čini ko da je preplitko, ko da je ograničeno na 160 znakova.kic wrote:
javni diskurs je postao cudan da, svak ima nesto za rec i tako dok se tema ne potrosi.. a nista se nije rijesilo vecinom..
kaba my drink
dok sun prati politiku, unda su se kolumnisti užali covati u nastavcima, odgovarati jedni drugima naširoko, a sa ko da je na snozi rat naslova, slogana
kaba? popij pivu, jebote
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Page 34 of 50 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 42 ... 50
Page 34 of 50
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum