Denkverbot
Page 16 of 50
Page 16 of 50 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 33 ... 50
Re: Denkverbot
aben wrote:a koji su to dostojevskijevi principi?
jo sun misli da je raskoljnjievo ubojstvo bilo iz očaja, a ne iz principa..?
mislim da si malo zaboravio priču iz knjige, Raskoljnikov je napisao esej (zbog kojeg su ga i prokužili da je on ubojica) u kojem je iznio svoje stavove i pogled na svijet, ljude je razvrstavao na uši, većinu, i malobrojnu elitu kojoj je sve dozvoljeno, Napoleon mu je bio uzor i sam je želio biti poput njega, oduzeti život onima koje je smatrao nedostojnima, no osjetivši kajanje, spoznao je da je i on samo uš, i pokajao se na kraju..
Raskoljnikov je smatrao da pojedinci koji mijenjaju i oblikuju svijet kreću kroz društvo ignorirajući i lomeći mnoge granice, dok ostatak živi u mediokritetnoj sredini i nikad ništa ne napravi, zato je odlučio počiniti "manje zlo", ubiti staricu i uzeti njene novce, jer je njemu trebalo za završiti studije, on je svoju budućnost pretpostavio važnijom nego staričinu odluku da novce pokloni manastiru da se mole za njenu dušu poslije njene smrti..
u svakom slučaju, nije bitno..
Re: Denkverbot
mislim da kad ljudi čuju riječ pohlepa - misle prije sveg na: otimanje..
a ne mora bit, istoznačnica..
a ne mora bit, istoznačnica..
Re: Denkverbot
društveni zakoni nisu jednaki prirodnima.Maria wrote:aben wrote:ali to jednostavno nije točno,Maria wrote:da...samo što kapitalizam generira enormne razlike u ljudima, koji nisu rezultat ni želja ni sposobnosti pojedinca nego krivih društvenih vrijednosti koje nameće profit.aben wrote::(Maria wrote:
Istina
nije istina. pohlepa je socijalisticka rič za želju . želje su irelevantne, osobne, ne moru se objektivno miriti. jugosloveni i kršćani pokušavaju formulirati neku razinu prihvatljivih želja, a sve iznad je izrabljivanje ili grih, respectively. a to se ne more učiniti. činjenica da neki ljudi kršu nap jer želu imati više nego su inali prije, ne govori nišće o pohljepi, a pogotovo ne o magičnoj crti razgraničenja.
tako jedan ronaldo ne vrijedi tih para, ali pošto donosi vlasniku profit plaćen je nerealno u odnosu na druga zanimanja koja su korisnija društvu:)
prije je postojala ljestvica između zanimanja, pa je bilo npr 1:7 radnik-predsjednik države, ali poslije Thatcherice i Regana su razlike otišle u nebo.
ronaldo je koristan drustvu upravo proporcionalno njegovoj zaradi. to ča ti i jo ne fermamo fudbal koliko crno ispod nohta, ne smi cloud our judgement o njegovoj korisnosti.
kapitalizam zaista generiro ogromne rozlike među materijalnim dobrima među ljudima, ali to nije ni dobro ni loše, to je jednostavno tako ko ča je gori gori, a doli doli. vridni ljudi moraju imati više, inače ne bi bili vridni. un ki ne diše moro umriti.
inače sustav ne tiro nikoga na nišće. država tiro, al to je druga priča...
Društveni zakoni nisu jednaki prirodnima, pa ako je prirodno stanje da postoji doli i gori, u društvu se stanje mijenja pa nekad vrijedi tko je bio doli taj je gori i obratno.
Država je ta koja zakonima provodi ekonomski sustav, i ako ona odluči da promijeni poreznu politiku da oni s većim plaćama dobiju još par tisuća, a s manjim ništa onda to nije rezultat njihove vrijednosti, nego generiranje daljnjih razlika:)
prirodno stanje jest da postoji gori i doli, a u drustvu se stvori minjaju, i to po uvik istin zakonima. ti zakoni se ne minjaju. ako odjednom interes za nogomet opadne, ronaldova ploća će pasti akordingli.
država ne provodi ekonomski sustav, nego država ometa ekonomski sustav. ekonomija postoji i kad ne postoji država. sve to proučava prakseologija a link ću ti dati malo posli jer sun sa na mobu.
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35490
2014-04-16
Re: Denkverbot
ne samo da ne moro, nego i ni.kic wrote:mislim da kad ljudi čuju riječ pohlepa - misle prije sveg na: otimanje..
a ne mora bit, istoznačnica..
jebiga, ne moremo mišati termine. jo sun dušon i telun protiv otimanja, i za pohljepu. doduše, drugih ljudi, jer imun velike koristi od njihove pohljepe:)
pogljedoj kako kršćani osuđuju pohljepu, bez da je definiraju...sloppy, indeed
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35490
2014-04-16
Re: Denkverbot
kic wrote:mislim da kad ljudi čuju riječ pohlepa - misle prije sveg na: otimanje..
a ne mora bit, istoznačnica..
? odakle u čovjeku poriv za otimanjem
Guest- Guest
Re: Denkverbot
aben wrote:
pogljedoj kako kršćani osuđuju pohljepu, bez da je definiraju...sloppy, indeed
"Mnogi društveni analitičari u dijagnozi današnjeg društva vide pohlepu kao najveće zlo koje ugrožava budućnost čovječanstva. Plodovi pohlepe su bolesne ambicije, škrtost, neumjerenost u kupovanju i trošenju, nesposobnost da dijelimo, podčinjavanje drugih našim nagonima i željama. Pohlepa na području seksualnosti naziva se bludnost. Na području hrane i pića, to je neumjerenost. Pohlepan um nikada nije miran. Postoji pohlepa za vlašću, za popularnošću, i sl. Pohlepa je temelj većine naših navezanosti i negativnih emocija. Pohlepa je bit životnog stava kojemu je osnovni pojam 'ja' i 'moje'. Pohlepni su ljudi poput jame bez dna. Što više imaju, to više žele, a ipak nisu nikada zadovoljni."
koji bi to gubitak vremena bio da sam se stvarno potrudila to objasniti svojim riječima....
Guest- Guest
Re: Denkverbot
aben wrote:
jo sun dušon i telun za pohljepu.
"U osnovi je pohlepe velika nesigurnost "
Guest- Guest
Re: Denkverbot
aben wrote:
država ne provodi ekonomski sustav, nego država ometa ekonomski sustav. ekonomija postoji i kad ne postoji država. sve to proučava prakseologija a link ću ti dati malo posli jer sun sa na mobu.
naravno da država i granice, ometaju protok ljudi i roba zato se države udružuju u veće zajednice koje su opet protekcionističke prema onima izvan..ali uvijek .država ili nadržava provodi ekonomski sustav... da ne postoji država opet bi postojao neki sustav, ljudi bi trgovali makar trampom, izmislili bi svoju valutu itd...svatko bi vodio svoju ekonomsku politiku , stvari bi se odvijale na mikrorazini, ne bi bilo globalizacije
vladao bi kaos a neki smatraju da je kaos neshvaćeni red .)
Maria- Posts : 519
2016-09-20
Re: Denkverbot
borami, i jo se složin s otun podjelun ljudi.kic wrote:aben wrote:a koji su to dostojevskijevi principi?
jo sun misli da je raskoljnjievo ubojstvo bilo iz očaja, a ne iz principa..?
mislim da si malo zaboravio priču iz knjige, Raskoljnikov je napisao esej (zbog kojeg su ga i prokužili da je on ubojica) u kojem je iznio svoje stavove i pogled na svijet, ljude je razvrstavao na uši, većinu, i malobrojnu elitu kojoj je sve dozvoljeno, Napoleon mu je bio uzor i sam je želio biti poput njega, oduzeti život onima koje je smatrao nedostojnima, no osjetivši kajanje, spoznao je da je i on samo uš, i pokajao se na kraju..
Raskoljnikov je smatrao da pojedinci koji mijenjaju i oblikuju svijet kreću kroz društvo ignorirajući i lomeći mnoge granice, dok ostatak živi u mediokritetnoj sredini i nikad ništa ne napravi, zato je odlučio počiniti "manje zlo", ubiti staricu i uzeti njene novce, jer je njemu trebalo za završiti studije, on je svoju budućnost pretpostavio važnijom nego staričinu odluku da novce pokloni manastiru da se mole za njenu dušu poslije njene smrti..
u svakom slučaju, nije bitno..
ne zun jel li dostojevski kukavica zbog raskoljnikova faila, ali nekako mi je common sense da je podjela stvarna.
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35490
2014-04-16
Re: Denkverbot
je, i ni da ne morin i jo polako, i svjesan san suptilne dinamike dijaloga, ali moj stva je sadržan u sljedećen isječkukic wrote:ti odmah režeš u objašnjavanju, zato te na prvu odbijaju, ja to polako, blaže..
od 1:45 do 4:10
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35490
2014-04-16
Re: Denkverbot
metilda wrote:aben wrote:
pogljedoj kako kršćani osuđuju pohljepu, bez da je definiraju...sloppy, indeed
"Mnogi društveni analitičari u dijagnozi današnjeg društva vide pohlepu kao najveće zlo koje ugrožava budućnost čovječanstva. Plodovi pohlepe su bolesne ambicije, škrtost, neumjerenost u kupovanju i trošenju, nesposobnost da dijelimo, podčinjavanje drugih našim nagonima i željama. Pohlepa na području seksualnosti naziva se bludnost. Na području hrane i pića, to je neumjerenost. Pohlepan um nikada nije miran. Postoji pohlepa za vlašću, za popularnošću, i sl. Pohlepa je temelj većine naših navezanosti i negativnih emocija. Pohlepa je bit životnog stava kojemu je osnovni pojam 'ja' i 'moje'. Pohlepni su ljudi poput jame bez dna. Što više imaju, to više žele, a ipak nisu nikada zadovoljni."
koji bi to gubitak vremena bio da sam se stvarno potrudila to objasniti svojim riječima....
e, i, oćeš definirati ili ne ćeš?
pohljepa izaziva ovo, pohljepa izazivo ono. a ča je pohljepa- ni riči.
da bi se mene zadovoljilo, moro mi se napisati koliko zrna mogranja je ok, a koliko je neumjereno, koliko ženskih je normalno pojebati, a nakon koliko je bludnost i koliko ljudi te smi voliti, a koliko je previše.
to neš nika napisati, jer ne postoji granica, subjektivna je.
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35490
2014-04-16
Re: Denkverbot
metilda wrote:aben wrote:
jo sun dušon i telun za pohljepu.
"U osnovi je pohlepe velika nesigurnost "
jo sun dušon i telun za pohljepu. doduše, drugih ljudi,
briga mene jesu li nesigurni, i koji su in motivi, bitno je da obogaćuju svit kolo sebe, a time i mene.
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35490
2014-04-16
Re: Denkverbot
aben wrote:metilda wrote:aben wrote:
pogljedoj kako kršćani osuđuju pohljepu, bez da je definiraju...sloppy, indeed
"Mnogi društveni analitičari u dijagnozi današnjeg društva vide pohlepu kao najveće zlo koje ugrožava budućnost čovječanstva. Plodovi pohlepe su bolesne ambicije, škrtost, neumjerenost u kupovanju i trošenju, nesposobnost da dijelimo, podčinjavanje drugih našim nagonima i željama. Pohlepa na području seksualnosti naziva se bludnost. Na području hrane i pića, to je neumjerenost. Pohlepan um nikada nije miran. Postoji pohlepa za vlašću, za popularnošću, i sl. Pohlepa je temelj većine naših navezanosti i negativnih emocija. Pohlepa je bit životnog stava kojemu je osnovni pojam 'ja' i 'moje'. Pohlepni su ljudi poput jame bez dna. Što više imaju, to više žele, a ipak nisu nikada zadovoljni."
koji bi to gubitak vremena bio da sam se stvarno potrudila to objasniti svojim riječima....
e, i, oćeš definirati ili ne ćeš?
pohljepa izaziva ovo, pohljepa izazivo ono. a ča je pohljepa- ni riči.
da bi se mene zadovoljilo, moro mi se napisati koliko zrna mogranja je ok, a koliko je neumjereno, koliko ženskih je normalno pojebati, a nakon koliko je bludnost i koliko ljudi te smi voliti, a koliko je previše.
to neš nika napisati, jer ne postoji granica, subjektivna je.
razočaravaš me nerazumijevanjem napisanog teksta.. ali zapažam kod tebe pohlepu za "biti uvijek u pravu"
Guest- Guest
Re: Denkverbot
ali država je irelevantva u ovoj priči,Maria wrote:aben wrote:
država ne provodi ekonomski sustav, nego država ometa ekonomski sustav. ekonomija postoji i kad ne postoji država. sve to proučava prakseologija a link ću ti dati malo posli jer sun sa na mobu.
naravno da država i granice, ometaju protok ljudi i roba zato se države udružuju u veće zajednice koje su opet protekcionističke prema onima izvan..ali uvijek .država ili nadržava provodi ekonomski sustav... da ne postoji država opet bi postojao neki sustav, ljudi bi trgovali makar trampom, izmislili bi svoju valutu itd...svatko bi vodio svoju ekonomsku politiku , stvari bi se odvijale na mikrorazini, ne bi bilo globalizacije
vladao bi kaos a neki smatraju da je kaos neshvaćeni red .)
rozlike između ljudi se pojavljuju i s državnin intervencionizmon i brez njega. kapitalizam jedini te rozlike čini poštenima, po sili definicije- nijedun kapitalist nika ne more natirati nikoga da učini protiv svoje volje. svi vi somi odabirete kupiti kokakolu, ifon, mekdonaldsov sengvić i sve ostale kapitalističke proizvode. bogatuni u kapitalizmu su veći dobrotvori ča su bogatiji.
pogljedoj un filmić greed od stossela. imo 6 nastavaka, ali su krotki sveukupno. posebno obroti pažnju kako je na kraju nasapuno turnera..
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35490
2014-04-16
Re: Denkverbot
koliko zrnja mogranja je u redu da je moje i zo me, a koliko ni. tribo mi broj.metilda wrote:aben wrote:metilda wrote:aben wrote:
pogljedoj kako kršćani osuđuju pohljepu, bez da je definiraju...sloppy, indeed
"Mnogi društveni analitičari u dijagnozi današnjeg društva vide pohlepu kao najveće zlo koje ugrožava budućnost čovječanstva. Plodovi pohlepe su bolesne ambicije, škrtost, neumjerenost u kupovanju i trošenju, nesposobnost da dijelimo, podčinjavanje drugih našim nagonima i željama. Pohlepa na području seksualnosti naziva se bludnost. Na području hrane i pića, to je neumjerenost. Pohlepan um nikada nije miran. Postoji pohlepa za vlašću, za popularnošću, i sl. Pohlepa je temelj većine naših navezanosti i negativnih emocija. Pohlepa je bit životnog stava kojemu je osnovni pojam 'ja' i 'moje'. Pohlepni su ljudi poput jame bez dna. Što više imaju, to više žele, a ipak nisu nikada zadovoljni."
koji bi to gubitak vremena bio da sam se stvarno potrudila to objasniti svojim riječima....
e, i, oćeš definirati ili ne ćeš?
pohljepa izaziva ovo, pohljepa izazivo ono. a ča je pohljepa- ni riči.
da bi se mene zadovoljilo, moro mi se napisati koliko zrna mogranja je ok, a koliko je neumjereno, koliko ženskih je normalno pojebati, a nakon koliko je bludnost i koliko ljudi te smi voliti, a koliko je previše.
to neš nika napisati, jer ne postoji granica, subjektivna je.
razočaravaš me nerazumijevanjem napisanog teksta.. ali zapažam kod tebe pohlepu za "biti uvijek u pravu"
dakle, moro postojati granica između određene količine hrone koju poideš a da ni pohljepa, i one kad postaje pohljepa.
ali znun da mi je neš reći, jer ne postoji.
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35490
2014-04-16
Re: Denkverbot
aben wrote:je, i ni da ne morin i jo polako, i svjesan san suptilne dinamike dijaloga, ali moj stva je sadržan u sljedećen isječkukic wrote:ti odmah režeš u objašnjavanju, zato te na prvu odbijaju, ja to polako, blaže..
od 1:45 do 4:10
fora lik, ali mislim da ne pokušavam nikog manipulirati, samo da sami razmisle.. ali očito to ne pali kad nemaju s čim (pritom mislim: nisu ništa zaozbiljno proučili i prostudirali)
Page 16 of 50 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 33 ... 50
Page 16 of 50
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum