Denkverbot
Page 20 of 50
Page 20 of 50 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 35 ... 50
Re: Denkverbot
Dok ste vi promatrali glavnu žensku ulogu, ja sam plakala nad konjem :)kic wrote:mislim da je aben na mojoj strani, daj pogledaš Misfitse i pričaš o slobodi konja pf :D
Guest- Guest
Re: Denkverbot
morati ću vas pozdraviti, skoro je jedanajst uri,
"sa ka sedin za računalo" je budućnist, u ponediljak počinjen roditi i ponovo imun svoje komandno mesto s kojeg morin gljedati kicove finest yutub selection i tebi čitati bukvicu, ali dotad se morun dobro naspati...
laku van noć
"sa ka sedin za računalo" je budućnist, u ponediljak počinjen roditi i ponovo imun svoje komandno mesto s kojeg morin gljedati kicove finest yutub selection i tebi čitati bukvicu, ali dotad se morun dobro naspati...
laku van noć
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Re: Denkverbot
mativka wrote:Dok ste vi promatrali glavnu žensku ulogu, ja sam plakala nad konjem :)kic wrote:mislim da je aben na mojoj strani, daj pogledaš Misfitse i pričaš o slobodi konja pf :D
Marilyin vrijedi tucet konja kako god okreneš..
Re: Denkverbot
Sviđa mi se kako piše. Davno sam pročitala onaj Sarajevski...(al, ne sjećam se ničeg pročitanog, tako da, kao i da nisam pročitala...i da, jučer sam uzela Bukovskog u ruke "Žene"..pročitala 10 stranica i ostavila ju sa strane). Ima jednu toplinu, jednostavnost koja mi se jako sviđa.aben wrote:
čovik piše pitko ko kišnica, šteta ča je nakov kakov je. i, ča astralno? ča to znoči, da postojiš ali da niko ne zno da postojiš? tako tinejdžeri osićaju da su puno više nego ča drugi ljudi vidu na njima, projde puno godin prije nego shvatu da ih drugi gljedaju površno, ali i da nema ničega specijalnog u njima:)
jo da trošin šoldi:)) ovo leto, a pričati ću ti jedun put šire, sun živi na kruvu, vodi i luku, kapuli i pomedurima, i razdro sun pe šest pari zidarskih rukavic, voljo sun stene ko connan prvi de, i nakon 15 godin jepeta imun mišići na drobu, i devedeset kili, dvo sladoleda i nijenu pivu od šestoga miseca:)
Astralnost je trenutak u kome ništa ne postoji, baš ništa, osim osjećaja da si tu.........
Ajme, tko će vas dalmatince pohvatati, zar kapula nije luk?! Svašta znam raditi jer sam željela znati. Još mi je ostala želja naučiti zidati. A, ja volim popiti pivu preko ljeta ali navečer i to kada se dobro osjećam (onako, kada toliko dobrog napravim).
Ti mišiće, a ja na dijeti 3. dan :) (kada sam si vidjela slike s mora, prenerazila sam se..inače sam malo umišljena osoba, ali ovo me pokopalo:))
A, drago mi je da si živ i zdrav :)
Guest- Guest
Re: Denkverbot
Bože dragi, s kojim mi metuzalemom imamo posla ?! :)kic wrote:noć stari, I've got so much links to give-
Al, sve ok dok ga ne vidim i dok na mene poticajno djeluje :)
Noć, Abende (ko da sam znala pa ga preimenovala) :)
Guest- Guest
Re: Denkverbot
Nego, ona rasprava il radije "rasprava' na VIP-u o biseksualcima u kojoj vecina, ocekivano, zauzima stav kako si ili hetero ili homo, podsjetila me je na jedan tekst o simbolickom poretku Zapada. :)
----
"Dr. Jackill ili Mr. Hyde? Pogrešno pitanje. Oba. Ali noću Hyde, danju Jackill. Zašto? Da sjebu simbolički red Zapada. A kako on ide? Pa najprije se prepoznaju dan i noć. Pa se dan odvoji od noći. Pa se između njih nariše okomita crta. Kao ograda između dva svijeta. Pa se dan stavi na stranu vidljivog, svijetlog, bijelog. Pa se noć stavi na stranu nevidljivog, tamnog, crnog. Pa se opet ta dva prostora odvoje. Ali ovoga se puta na stranu dana nacrta Sunce, a ispod Sunca lav. Na stranu noći nacrtaju se Mjesec i crna mačka. Lav je kralj. Mačka je pizda. Lav je hrabar. Mačka je lukava i prijetvorna. Lav je velika mačka. Mačka nije mali lav. Samo je mačka. Crna. Lav je žut. Pa se ispod lava nacrta simbol za muški rod. Krug sa strijelom. Lovački rog. S jajem u singularu. Pa se ispod mačke nacrta simbol za ženu. Onaj krug s križem. Kršćanski prijetvorni promet vječnim krugom. Kružni tok bez strijele. Ženskim kao mačka. Pa se muškarce ostavi tamo gdje je svjetlo. U danu. A žene se pokrije krznom crne mačke. U noći. Tamo gdje nema svjetla. Pa se muškarcima dodijeli desna strana. Right. Ženama lijeva. Left.Desno je prirodno ispravno. Tako treba. Heteroseksualizam. Arijevci. Edip. Brak. Djeca. Kuća. Okućnica. Psi. Ljubavnice. Sekretarice. Visokooktanska goriva. SUV. Piva. Jack London. Ernest Hemingway. Petar Petrović Njegoš. Kadgod nije peder. Lijevo je neprirodno neispravno. Tako ne treba. Homoseksualizam. Romi. Ahasver. Domaćinsko partnerstvo. Bez djece. Kamp kućica. Mačke. Svinganje unutar alternativnih skupina. Ekologija. Bicikl na pivski kvasac. Sex on the Beach. Marcel Proust. Virginia Woolf. Petra Petrovićka Njegoševa. Kadgod je Vladika peder.
Dr. Jackill i Mr. Hyde. Hyde danju. Jackill noću. A kada je dan i kada je noć? U ovakvome redu simbola samo je dan. Noć nije ništa. Crna, tamna, jeziva i zla. Bijelo je svjetlo, lijepo, veselo i dobro. Platon na akciji. S Tomom Akvinskim. Dva u jedan. Happy hour. Swedenborg u rovu. S Plotinom. Jedan na jednoga. Svi za sve. Bijelo nije rasa. Ono je norma. Crno je rasa. Rasa je devijacija. A zašto? Pa samo zato što se jebeni dr. Jackill i od njega svu silu jebeniji Mr. Hyde nisu stigli dogovoriti...
Vidiš, sve je priča. O nepodijeljenome i na krivi način razgraničenome. O tome da se Jackill prognao u noć. Egzilant Zapada. Putovao je kratko. Maknuo se sa svjetla. I sad. Sad je noć prijetvorna. Grozna. Stanište strave i smrti. Utočište penetracija. A dan je dobar. Za masturbaciju. Tako mu se i obraćamo. A noć je, ako smo sretni, samo laka.."
----
"Dr. Jackill ili Mr. Hyde? Pogrešno pitanje. Oba. Ali noću Hyde, danju Jackill. Zašto? Da sjebu simbolički red Zapada. A kako on ide? Pa najprije se prepoznaju dan i noć. Pa se dan odvoji od noći. Pa se između njih nariše okomita crta. Kao ograda između dva svijeta. Pa se dan stavi na stranu vidljivog, svijetlog, bijelog. Pa se noć stavi na stranu nevidljivog, tamnog, crnog. Pa se opet ta dva prostora odvoje. Ali ovoga se puta na stranu dana nacrta Sunce, a ispod Sunca lav. Na stranu noći nacrtaju se Mjesec i crna mačka. Lav je kralj. Mačka je pizda. Lav je hrabar. Mačka je lukava i prijetvorna. Lav je velika mačka. Mačka nije mali lav. Samo je mačka. Crna. Lav je žut. Pa se ispod lava nacrta simbol za muški rod. Krug sa strijelom. Lovački rog. S jajem u singularu. Pa se ispod mačke nacrta simbol za ženu. Onaj krug s križem. Kršćanski prijetvorni promet vječnim krugom. Kružni tok bez strijele. Ženskim kao mačka. Pa se muškarce ostavi tamo gdje je svjetlo. U danu. A žene se pokrije krznom crne mačke. U noći. Tamo gdje nema svjetla. Pa se muškarcima dodijeli desna strana. Right. Ženama lijeva. Left.Desno je prirodno ispravno. Tako treba. Heteroseksualizam. Arijevci. Edip. Brak. Djeca. Kuća. Okućnica. Psi. Ljubavnice. Sekretarice. Visokooktanska goriva. SUV. Piva. Jack London. Ernest Hemingway. Petar Petrović Njegoš. Kadgod nije peder. Lijevo je neprirodno neispravno. Tako ne treba. Homoseksualizam. Romi. Ahasver. Domaćinsko partnerstvo. Bez djece. Kamp kućica. Mačke. Svinganje unutar alternativnih skupina. Ekologija. Bicikl na pivski kvasac. Sex on the Beach. Marcel Proust. Virginia Woolf. Petra Petrovićka Njegoševa. Kadgod je Vladika peder.
Dr. Jackill i Mr. Hyde. Hyde danju. Jackill noću. A kada je dan i kada je noć? U ovakvome redu simbola samo je dan. Noć nije ništa. Crna, tamna, jeziva i zla. Bijelo je svjetlo, lijepo, veselo i dobro. Platon na akciji. S Tomom Akvinskim. Dva u jedan. Happy hour. Swedenborg u rovu. S Plotinom. Jedan na jednoga. Svi za sve. Bijelo nije rasa. Ono je norma. Crno je rasa. Rasa je devijacija. A zašto? Pa samo zato što se jebeni dr. Jackill i od njega svu silu jebeniji Mr. Hyde nisu stigli dogovoriti...
Vidiš, sve je priča. O nepodijeljenome i na krivi način razgraničenome. O tome da se Jackill prognao u noć. Egzilant Zapada. Putovao je kratko. Maknuo se sa svjetla. I sad. Sad je noć prijetvorna. Grozna. Stanište strave i smrti. Utočište penetracija. A dan je dobar. Za masturbaciju. Tako mu se i obraćamo. A noć je, ako smo sretni, samo laka.."
Guest- Guest
Re: Denkverbot
Duga je noć, prokleta
lijepa si sad kao nikada
ljepša si od mjeseca
Život ce proć' jedina
ostat' ću sam bez ikoga
pokradenih snova i sjećanja
Bila si mojoj duši spas
bila si mog razuma glas
a sada više nema nas
Ljepša si od mjeseca
Re: Denkverbot
The Cathedral of Rheims is the best evidence I know of what a community can do and what we stand to lose when we don’t know the difference between these human miracles and the social machinery we call “networks.” Rheims was built without power tools by people
working day and night for a hundred years. Everybody worked willingly; nobody was slave labor. No school taught cathedral building as a subject.
What possessed people to work together for a hundred years? Whatever it was looks like something worth educating ourselves about. We know the workers were profoundly united as families and as friends, and as friends they knew what they really wanted in the way of a church. Popes and archbishops had nothing to do with it. Gothic architecture itself was invented out of sheer aspiration — the Gothic cathedral stands like a lighthouse illuminating what is possible in the way of uncoerced human union. It provides a benchmark against which our own lives can be measured. At Rheims, the serfs and farmers and peasants filled gigantic spaces with the most incredible stained-glass windows in the world, but they never bothered to sign even one of them. No one knows who designed or made them, because our modern form of institutional boasting did not yet exist as a corruption of communitarian feeling. After all these centuries they still announce what being human really means.
working day and night for a hundred years. Everybody worked willingly; nobody was slave labor. No school taught cathedral building as a subject.
What possessed people to work together for a hundred years? Whatever it was looks like something worth educating ourselves about. We know the workers were profoundly united as families and as friends, and as friends they knew what they really wanted in the way of a church. Popes and archbishops had nothing to do with it. Gothic architecture itself was invented out of sheer aspiration — the Gothic cathedral stands like a lighthouse illuminating what is possible in the way of uncoerced human union. It provides a benchmark against which our own lives can be measured. At Rheims, the serfs and farmers and peasants filled gigantic spaces with the most incredible stained-glass windows in the world, but they never bothered to sign even one of them. No one knows who designed or made them, because our modern form of institutional boasting did not yet exist as a corruption of communitarian feeling. After all these centuries they still announce what being human really means.
Re: Denkverbot
I don’t think “global thinking” is futile, I think it is impossible. You can’t think about what you don’t know and nobody knows this planet. Some people know a little about a few small parts of it ... The people who think globally do so by abstractly and statistically reducing the globe to quantities. Political tyrants and industrial exploiters have done this most successfully. Their concepts and their greed are abstract and their abstractions lead with terrifying directness and simplicity to acts that are invariably destructive. If you want to do good and preserving acts you must think and act locally. The effort to do good acts gives the global game away. You can’t do a good act that is global .. a good act, to be good, must be acceptable to what Alexander Pope called “the genius of the place.” This calls for local knowledge, local skills, and local love that virtually none of us has, and that none of us can get by thinking globally. We can get it only by a local fidelity that we would have to maintain through several lifetimes ... I don’t wish to be loved by people who don’t know me; if I were a planet I would feel exactly the same way.
Re: Denkverbot
Kako biste opisali duhovnost ? Smatrate li se duhovnom osobom? Cini li vam se da se religioznost i duhovnost ponistavaju a da, s druge strane, neke znanstvene discipline upravo proizlaze iz duhovnih impulsa? :-)
Guest- Guest
Re: Denkverbot
dobar dojam..Ithildin wrote:Cini li vam se da se religioznost i duhovnost ponistavaju a da, s druge strane, neke znanstvene discipline upravo proizlaze iz duhovnih impulsa? :-)
haha sad sam skužio koliko me aben zarazio sa svojom literaturom, ali da, mislim da ta dva "polja" različito utječu na čovjeka, religioznost koči čovjekov poriv za rastom, dok metode u znanosti potiču čovjeka da se transformira i gradi u složenije biće..
Re: Denkverbot
pa nije sida, ne će ti nišće biti, samo moreš osićati tegobe prilikon ploćanja poreza...
ljudi ki ga razlikuju duhovnost i religioznost su prepotentni. prihvatiti normirani sustav vjerovanja je srednjovjekovno, razviti vlastiti orginalni sustav s anđelima, reinkarnacijom, tajnim znakovima i sl je izvorno:)
ne moremo znati oće li religioznost suziti osobu ili je dati krila koja se kasnije moru vrotiti u obliku korisnih znanstvenih ideja.
gljedo sun filomenu, jo bi reko da je ona religiozna i da je preko utjecaja na onog lika sasvim plastično pokozala tu korist, samo u obimu prosječne osobe a ne nekog supergenijalnog znansvenika, jel.
ljudi ki ga razlikuju duhovnost i religioznost su prepotentni. prihvatiti normirani sustav vjerovanja je srednjovjekovno, razviti vlastiti orginalni sustav s anđelima, reinkarnacijom, tajnim znakovima i sl je izvorno:)
ne moremo znati oće li religioznost suziti osobu ili je dati krila koja se kasnije moru vrotiti u obliku korisnih znanstvenih ideja.
gljedo sun filomenu, jo bi reko da je ona religiozna i da je preko utjecaja na onog lika sasvim plastično pokozala tu korist, samo u obimu prosječne osobe a ne nekog supergenijalnog znansvenika, jel.
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Re: Denkverbot
Slozila bih se s Abendom da duhovnost osobe, koja u sebi ujedno sadrzi i religioznost i ateizam i zivotno iskustvo, cini vlastitu jedinku koja se zove Ja. Po meni religioznost predstavlja vjerovanje u Dobro i trud ponasanja u skladu s njim.
U filmu za koji pretpostavljam da je bio vrijedan izdvojenog vremena, upravo je rijec o tome. S jedne strane tu je skepticna, cinicna osoba, s druge priprosta dobrodusna osoba, a s trece religiozna.
Duhovnost osobe po mom bi znacila i otvorenost. Otvorenost upijanja novih spoznaja.
U filmu za koji pretpostavljam da je bio vrijedan izdvojenog vremena, upravo je rijec o tome. S jedne strane tu je skepticna, cinicna osoba, s druge priprosta dobrodusna osoba, a s trece religiozna.
Duhovnost osobe po mom bi znacila i otvorenost. Otvorenost upijanja novih spoznaja.
Guest- Guest
Re: Denkverbot
vjerovanje je na neki način, automatska stvar, živa vjera je ona kojoj se prilazi na skeptičan način s kušnjama i gledanjem života otvorenih načina, ali problem je što je prvi korak, kao što rekoj, gotovo automatski..
Re: Denkverbot
mativka wrote:Slozila bih se s Abendom da duhovnost osobe, koja u sebi ujedno sadrzi i religioznost i ateizam i zivotno iskustvo, cini vlastitu jedinku koja se zove Ja. Po meni religioznost predstavlja vjerovanje u Dobro i trud ponasanja u skladu s njim.
U filmu za koji pretpostavljam da je bio vrijedan izdvojenog vremena, upravo je rijec o tome. S jedne strane tu je skepticna, cinicna osoba, s druge priprosta dobrodusna osoba, a s trece religiozna.
Duhovnost osobe po mom bi znacila i otvorenost. Otvorenost upijanja novih spoznaja.
dobar je film, moglo je bez pederstva i upoznavanja američkih predsjednika, al ajd
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Re: Denkverbot
šteta što nisi na fejsu abende, propuštaš par zanimljivih ženskih blogerica: The Pholosopher, Anarchobabe idr..
Page 20 of 50 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 35 ... 50
Page 20 of 50
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum