Ne muž, nego Bog je moj sudac
ex-iskon-pleme :: Društvo :: Religija
Page 14 of 14
Page 14 of 14 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14
Re: Ne muž, nego Bog je moj sudac
Ja bi rekao da više od 50% crkvenih brakova nije validno čisto iz razloga jer se isti ti partneri uredno ševe prije braka. Bar 90% njih.
Da li bi crkva uopće smjela dozvoliti da takvi "bludnici" sklapaju brakove u crkvi? Mislim da nebi.
Da li bi crkva uopće smjela dozvoliti da takvi "bludnici" sklapaju brakove u crkvi? Mislim da nebi.
zanstr- Posts : 1603
2014-04-30
Re: Ne muž, nego Bog je moj sudac
To po crkvenom zakonu jest grijeh ali nije prepreka ženidbi.
Na stranici Međubiskupijskog suda u Zagrebu (http://www.medjubiskupijski-sud-zagreb.net)
je navedeno što sve može biti razlog za proglašenje ženidbe nevaljanom:
- Osobna nesposobnost stranaka (zapreke)
- Nedostaci u ženidbenoj privoli
- Nedostaci u kanonskom obliku
Ženidbena privola je osobni čin volje u kojemu, kako nas uči psihologija, sudjeluje čovjekova spoznajna moć (volja mora biti prosvijetljena i vođena razumom), tako da privola dana od ugovornih stranaka bude, pod svakim aspektom, slobodna, svjesna i odgovorna. Budući da je ženidbena privola čin volje koja se kao slijepa moć u svom djelovanju oslanja na razum, ona se opredjeljuje prema vanjskim predmetima kako ih razum volji predstavlja. Prema tome, ženidbena je privola, kao i svaki drugi voljni čin, posljedica djelovanja razuma i volje. Zato sve okolnosti koje mogu neposredno utjecati na razum ili na volju, utječu i na ženidbenu privolu. Zbog takvih utjecaja ženidbena privola može biti posve isključena ili tako manjkava da je po odredbi zakona pravno nevaljana, te nema pravnog učinka.
Nedostaci u privoli
Nedostaci u privoli mogu se odnositi na: 1) slobodu osobe; 2) njene sposobnosti; 3) ispravnost njenih namjera.
1) Nedostaci slobode u privoli:
- nevaljana je ženidba sklopljena zbog prisile ili velikoga straha koji je nanesen izvana, pa i nenamjerno, tako da je netko prisiljen izabrati ženidbu da bi ga se oslobodio;
- nevaljano sklapa ženidbu tko ulazi u nju zaveden, zbog zadobivanja privole, zlonamjernom prijevarom o nekoj osobini druge stranke koja po svojoj naravi može teško narušiti zajednicu ženidbenoga života;
- ženidbu čini nevaljanom i zabluda u osobi, kao i zabluda u osobini osobe, ako druga stranka izravno i u prvom redu sklapa s njom ženidbu zbog te osobine.
2) Nedostaci u nesposobnosti osobe
Nesposobni su za sklapanje ženidbe, tj. za davanje valjane ženidbene privole:
-oni koji ne posjeduju dovoljnu uporabu razuma,
-oni koji boluju od teškog manjka prosuđivanja o bitnim ženidbenim pravima i dužnostima koje treba uzajamno davati i primati,
-oni koji zbog razlogâ psihičke naravi ne mogu preuzeti bitne ženidbene obveze, kao što su doživotna vjernost, zajedništvo svega života te rađanje i odgajanje potomstva.
Kada se uzme u obzir postojanje mnogo mogućih razloga nedovoljne uporabe razuma, bolestî koje uzrokuju težak manjak u prosuđivanju o bitnim ženidbenim pravima i dužnostima, kao i mogućih razloga psihičke naravi nesposobnosti za preuzimanje bitnih ženidbenih obveza, razvidno je da već na toj osnovi postoji bezbroj mogućih razloga nevaljanosti ženidbe. Nesposobnost mora postojati u vrijeme davanja privole, mora biti sigurna, teška. U dokazivanju nesposobnosti, ovisno o parnici, zahtijeva se mišljenje vještaka: psihologa, psihijatra, ginekologa, pa je i sudjelovanje stranke u postupku, koja se treba podvrgnuti vještačenju, nužno potrebno.
3) Nedostaci u namjeri
Nevaljano sklapa ženidbu:
-ako jedna ili druga, odnosno jedna i druga stranka u slavljenju ženidbe pozitivnim činom volje isključi samu ženidbu;
-ako jedna ili druga, odnosno jedna i druga stranka u slavljenju ženidbe pozitivnim činom volje isključi neki bitni sastavni dio ženidbe: dobro vjernosti, dobro rađanja i odgajanja djece, dobro supruga;
-ako jedna ili druga, odnosno jedna i druga stranka u slavljenju ženidbe pozitivnim činom volje isključe neko bitno svojstvo ženidbe, kao što je jednost ženidbe, iz koje proizlazi obveza vjernosti, ili nerazrješivost ženidbe, iz koje proizlazi obveza doživotnosti.
Kako kaže kardinal ne može se sa stopostotnom sigurnošću pretpostaviti da mladenci
shvaćaju uvijek što znači sakrament ženidbe, niti se može utvrditi prava namjera onih koji
stupaju u brak. Ponekad je to samo zadovoljenje forme.
A opet, ako svećenik i posumnja u prave namjere ženika može li odbiti crkveno vjenčanje? Koji bi
to tek skandal bio ! Nije im lak posao.
Na stranici Međubiskupijskog suda u Zagrebu (http://www.medjubiskupijski-sud-zagreb.net)
je navedeno što sve može biti razlog za proglašenje ženidbe nevaljanom:
- Osobna nesposobnost stranaka (zapreke)
- Nedostaci u ženidbenoj privoli
- Nedostaci u kanonskom obliku
Ženidbena privola je osobni čin volje u kojemu, kako nas uči psihologija, sudjeluje čovjekova spoznajna moć (volja mora biti prosvijetljena i vođena razumom), tako da privola dana od ugovornih stranaka bude, pod svakim aspektom, slobodna, svjesna i odgovorna. Budući da je ženidbena privola čin volje koja se kao slijepa moć u svom djelovanju oslanja na razum, ona se opredjeljuje prema vanjskim predmetima kako ih razum volji predstavlja. Prema tome, ženidbena je privola, kao i svaki drugi voljni čin, posljedica djelovanja razuma i volje. Zato sve okolnosti koje mogu neposredno utjecati na razum ili na volju, utječu i na ženidbenu privolu. Zbog takvih utjecaja ženidbena privola može biti posve isključena ili tako manjkava da je po odredbi zakona pravno nevaljana, te nema pravnog učinka.
Nedostaci u privoli
Nedostaci u privoli mogu se odnositi na: 1) slobodu osobe; 2) njene sposobnosti; 3) ispravnost njenih namjera.
1) Nedostaci slobode u privoli:
- nevaljana je ženidba sklopljena zbog prisile ili velikoga straha koji je nanesen izvana, pa i nenamjerno, tako da je netko prisiljen izabrati ženidbu da bi ga se oslobodio;
- nevaljano sklapa ženidbu tko ulazi u nju zaveden, zbog zadobivanja privole, zlonamjernom prijevarom o nekoj osobini druge stranke koja po svojoj naravi može teško narušiti zajednicu ženidbenoga života;
- ženidbu čini nevaljanom i zabluda u osobi, kao i zabluda u osobini osobe, ako druga stranka izravno i u prvom redu sklapa s njom ženidbu zbog te osobine.
2) Nedostaci u nesposobnosti osobe
Nesposobni su za sklapanje ženidbe, tj. za davanje valjane ženidbene privole:
-oni koji ne posjeduju dovoljnu uporabu razuma,
-oni koji boluju od teškog manjka prosuđivanja o bitnim ženidbenim pravima i dužnostima koje treba uzajamno davati i primati,
-oni koji zbog razlogâ psihičke naravi ne mogu preuzeti bitne ženidbene obveze, kao što su doživotna vjernost, zajedništvo svega života te rađanje i odgajanje potomstva.
Kada se uzme u obzir postojanje mnogo mogućih razloga nedovoljne uporabe razuma, bolestî koje uzrokuju težak manjak u prosuđivanju o bitnim ženidbenim pravima i dužnostima, kao i mogućih razloga psihičke naravi nesposobnosti za preuzimanje bitnih ženidbenih obveza, razvidno je da već na toj osnovi postoji bezbroj mogućih razloga nevaljanosti ženidbe. Nesposobnost mora postojati u vrijeme davanja privole, mora biti sigurna, teška. U dokazivanju nesposobnosti, ovisno o parnici, zahtijeva se mišljenje vještaka: psihologa, psihijatra, ginekologa, pa je i sudjelovanje stranke u postupku, koja se treba podvrgnuti vještačenju, nužno potrebno.
3) Nedostaci u namjeri
Nevaljano sklapa ženidbu:
-ako jedna ili druga, odnosno jedna i druga stranka u slavljenju ženidbe pozitivnim činom volje isključi samu ženidbu;
-ako jedna ili druga, odnosno jedna i druga stranka u slavljenju ženidbe pozitivnim činom volje isključi neki bitni sastavni dio ženidbe: dobro vjernosti, dobro rađanja i odgajanja djece, dobro supruga;
-ako jedna ili druga, odnosno jedna i druga stranka u slavljenju ženidbe pozitivnim činom volje isključe neko bitno svojstvo ženidbe, kao što je jednost ženidbe, iz koje proizlazi obveza vjernosti, ili nerazrješivost ženidbe, iz koje proizlazi obveza doživotnosti.
Kako kaže kardinal ne može se sa stopostotnom sigurnošću pretpostaviti da mladenci
shvaćaju uvijek što znači sakrament ženidbe, niti se može utvrditi prava namjera onih koji
stupaju u brak. Ponekad je to samo zadovoljenje forme.
A opet, ako svećenik i posumnja u prave namjere ženika može li odbiti crkveno vjenčanje? Koji bi
to tek skandal bio ! Nije im lak posao.
Trinity-
Posts : 12923
2014-04-17
Re: Ne muž, nego Bog je moj sudac
O seksu prije braka, masturbaciji, kontracepciji i sličnim škakljivim temama moglo bi se raspravljati. Vjerujem da se unutar zidina crkve žestoko debatira i o tome, ne samo među vjernicima i ne-vjernicima.zanstr wrote:Ja bi rekao da više od 50% crkvenih brakova nije validno čisto iz razloga jer se isti ti partneri uredno ševe prije braka. Bar 90% njih.
Da li bi crkva uopće smjela dozvoliti da takvi "bludnici" sklapaju brakove u crkvi? Mislim da nebi.
Trinity-
Posts : 12923
2014-04-17
Re: Ne muž, nego Bog je moj sudac
O tome s najviše debatra po chat roomvima, koliko sam ja uspia primjetiti
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Re: Ne muž, nego Bog je moj sudac
U ovo vrijeme teško je plivati protiv struje,biti drugačiji,živjeti kao većina naših starih,ne sex prije braka!Meni se to sviđa,no ta vremena su prošla!Trinity wrote:O seksu prije braka, masturbaciji, kontracepciji i sličnim škakljivim temama moglo bi se raspravljati. Vjerujem da se unutar zidina crkve žestoko debatira i o tome, ne samo među vjernicima i ne-vjernicima.zanstr wrote:Ja bi rekao da više od 50% crkvenih brakova nije validno čisto iz razloga jer se isti ti partneri uredno ševe prije braka. Bar 90% njih.
Da li bi crkva uopće smjela dozvoliti da takvi "bludnici" sklapaju brakove u crkvi? Mislim da nebi.
Patriot_1- Posts : 2066
2014-04-30
Re: Ne muž, nego Bog je moj sudac
Ma kurac, ima takovih koliko oćeš, mahom žene al eto
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Re: Ne muž, nego Bog je moj sudac
Trinity wrote:Nema tu više pomoći.Patriot_1 wrote:Nezgodno,,,svakako bi se trebali oboje potruditi poboljšati odnose,prilagoditi se jedno drugom,voljeti prije svega!Rastava je zadnja opcija!Ja neznam dali bih ostao živjeti sa takvom osobom!Ne mislim da bi me Bog na to prisiljavao!Trinity wrote:Dakle, naletiš na budalu i zauvijek su ti neka vrata zatvorena? Ufff...mortal-joint wrote:oldie wrote:postoje 2 vrste terapija:Trinity wrote:A terapija? Za nju. Iz kršćanskog kuta gledajući?
- normalna (ljudska) ....odjebat to govno (razvest se)
- kršćanska....stat kuco (u nadi da će se kreten popravit, a neće!)
kršćanska terapija može biti i razvod
ali po vjeri ne bi smio stupati u sexualne odnose s drugom osobom
ako si to dozvoliš moraš se pokajati
gubiš pravo na svetu ispovjed i pričest ako si se nakon razvoda vezao za drugog muškarca ili ženu i ako nemaš namjeru prekidati tu vezu i ne kaješ se radi toga
Da li je za nju u ovom slučaju preljub jedna od opcija?
Od svega napisanog ovo mi najviše upalo u oči!
Zar da izbor bude preljub?!
Može li osoba u vjeri prihvatiti tako nešto...nije li to draga moja Trinity kao što je Aben napisao dvoličnost današnjih kršćana; i da bude interesantno baš oni sebe nazivaju "pravima" jer su stalno prisutni na nedjeljnim misama, uredno davaju desetini crkvi; i da ne nabrajam dalje. A zatim će bez problema počiniti preljub..jer im je navodno brak totalna katastrofa...iz tvog uvodnog posta daje se zaključiti da je zapravo muškarac onaj manipulator, egoist i totalni sebičnjak koji je brak zamislio na svoj specifičan način. Misliš li da Bog čuje priču s samo jedne strane?!
Ako tako misliš uvelike se varaš. No; pri tome ne isključujem da uistinu ima takvih brakova u kome jest isključivo krivica na jednoj strani. Da se vratim na opciju da žena ima pravo na ljubav ali se zbog svoje specifične situacije ne može razvesti pa je traži izvan braka...nije moguće da ti to podržavaš..grijeh nikada ne može biti izbor za onog tko je prihvatio Boga svim srcem i dušom. Što bi to značilo..za samu tu osobu...kako opravdati takav postupak pred samim sobom i Bogom?! Njeno je opravdanje: ljubav! Ali to nije ljubav, Triniti, to je bijeg od odgovornosti, vlastita zabluda i zastranjenje koja vodi u samo još veći pad. Ono što je interesantno je sve izraženija prisutna pojava kod vjernika da svjesno prihvaćaju činjenje grijeha..no međutim kada treba snositi posljedice za njih...onda to ne ide. Da se razumijemo, Bog na nikoga ništa ne prisiljava pa je tako i brak dobrovoljni čin dvije osobe koje ga žele zasnovati. Sad tu dolazimo do Križa..Isus ga je prihvatio u slobodi srca...trpeći i podnašajući najveće boli..iz ljubavi prema čovjeku. To je ljubav. I ne samo ljubav..već pokazatelj kako bi čovjek trebao ljubiti. Dakle ljubav nipošto nije samo zadovoljstvo, sebičnost, ispoljenje nagona, sexualnost već i križ. Trpljenje, poštivanje, razumijevanje...i tu bi dao primjer jednih mojih poznanika kod kojih je žena bila ta patnica i strpljivo godinama podnosila maltretiranje, alkoholizam, arogantnost svoga muža...i bila s njime sve do trenutka njegovog izlječenja i preobraćenja. Toliko je puta bila na izmaku snaga i gotovo htjela pobjeći s djecom u nepoznato ali je izdržala..Bog joj je dao snagu; i danas ona kaže da ga nije htjela napustiti niti osuditi ..jer jednostavno nije znao drugačije. Danas je to drugi čovjek neizmjerno zahvalan svojoj supruzi..što ga nije ostavila jer bi tada najvjerojatnije umro. Dakle; Bog je taj koji je preko nje spasio ne samo jedan život već i brak. Da se razumijemo; ovime ja nipošto ne govorim da bi to trebao biti obrazac za sve kršćanske brakove jer svi smo tako različiti..svako ima svoju priču...ali u svakom slučaju grijeh nikada ne bi smio biti opcija već isključivo razgovor i samo razgovor. Muškarac i žena nisu samo nagonski vezani već su naslonjeni jedno na drugo i zbog toga da ponesu nesavršenosti, slabosti i mane jedni drugih...u tome je i bit odnosa među partnerima. Dakako; ako su doista prilike toliko teške i nepremostive...tada rastava postaje itekako prihvatljivo rješenje. Pošto nisam tu da budem ičiji sudac..ili donositelj konačnih sudova...ovo govorim isključivo iz svog vjerničkog diskursa i ispričavam se ako sam negdje bio preoštar prema tvojoj malenkosti. :)
Ali..svakako bi trebala malo ublažiti stav prema muškom spolu...zar misliš da muškarci nisu željni ljubavi..uff; nadam se da nisam bio predugačak...nije me bilo neko vrijeme pa sam si dao malo oduška...mogao bi još se nadovezati na mnoštvo tvojih postova...ali za sada će ovo biti dovoljno...
_________________
*****joj da mi je oldijev mozak barem na tjedan dana - da se odmorim i naspavam kao čovjek*****
kingkong-
Posts : 423
2014-04-14
Re: Ne muž, nego Bog je moj sudac
Kako različitim očima procjenjuješ. Nad prvim slučajem se sablažnjuješ, a za muža iz tvog primjera kažeš on ne zna drugačije. Jel? Netko se ponaša kao gad 20-30 godina pa ćemo to još pripisati Božjoj volji ? Znaš zašto ga žena nije ostavila? Jer su joj svi govorili da je to križ koji joj je Bog namijenio. Možda tvoj, moj sigurno ne.
Trinity-
Posts : 12923
2014-04-17
Re: Ne muž, nego Bog je moj sudac
Da; najlakše je ostaviti...a gdje su bile oči kad se udavala; nije li tada mogla već spoznati barem u onim najosnovnijim crtama kakva je osoba njen budući muž...Trinity wrote:Kako različitim očima procjenjuješ. Nad prvim slučajem se sablažnjuješ, a za muža iz tvog primjera kažeš on ne zna drugačije. Jel? Netko se ponaša kao gad 20-30 godina pa ćemo to još pripisati Božjoj volji ? Znaš zašto ga žena nije ostavila? Jer su joj svi govorili da je to križ koji joj je Bog namijenio. Možda tvoj, moj sigurno ne.
Gle; onaj tko se ponaša nasilnički, arogantno, nadmeno i neljudski...također nezna drugačije; prema tome moje procjenjivanje se ne razlikuje od tvog primjera...što je božja volja, prihvatiti Križ ili otići?! Najiskrenije neznam...jer i pobjeći jest stanoviti križ.
Jedno ti mora biti jasno: Bog će prihvatiti svaku čovjekovu odluku ali grijeh ne može. To je tako barem što se nas vjernika tiče.
Hoću još nešto kazati: ostati u braku pod svaku cijenu, zato što tako Bog želi...je krivo shvaćanje Boga; kao i otići iz braka iz sebičnih ljudskih razloga...također; i pri tome bi se dalo zaključiti da je moj naglasak na Isusovom poslanju...
_________________
*****joj da mi je oldijev mozak barem na tjedan dana - da se odmorim i naspavam kao čovjek*****
kingkong-
Posts : 423
2014-04-14
Re: Ne muž, nego Bog je moj sudac
Taj formalni dio vjere je formalan i zato je možda moguće naći kakvu pukotinu, kao s onom ribljom svinjetinom koji oldi voli postati.
Kako se uopće određuje granica preljuba?
Nikako zapravo.
Za muškarce koji su zarobljeni u loveless braku predlažem tajlandsku masažu s happy endom. To je medicinski način opuštanja tijela, sve u skladu s vjerom.
Ženama je malo teže, one bi možda mogle upisati neko dramsku sekciu, pa glumiti ljubav ili činiti šta i skoro sve nesretne udane pismene žene rade, čitati ljubiće.
Kako se uopće određuje granica preljuba?
Nikako zapravo.
Za muškarce koji su zarobljeni u loveless braku predlažem tajlandsku masažu s happy endom. To je medicinski način opuštanja tijela, sve u skladu s vjerom.
Ženama je malo teže, one bi možda mogle upisati neko dramsku sekciu, pa glumiti ljubav ili činiti šta i skoro sve nesretne udane pismene žene rade, čitati ljubiće.
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Re: Ne muž, nego Bog je moj sudac
Eh; i ja bi postavio pitanje: što uopće određuje ljubav odnosno kako su muškarac i žena uopće zamislili ljubav...ako sve opstoji na sexu i financijama...teško da će pomoći bilo kakva masaža ili "pedeset nijansi sive"....aben wrote:Taj formalni dio vjere je formalan i zato je možda moguće naći kakvu pukotinu, kao s onom ribljom svinjetinom koji oldi voli postati.
Kako se uopće određuje granica preljuba?
Nikako zapravo.
Za muškarce koji su zarobljeni u loveless braku predlažem tajlandsku masažu s happy endom. To je medicinski način opuštanja tijela, sve u skladu s vjerom.
Ženama je malo teže, one bi možda mogle upisati neko dramsku sekciu, pa glumiti ljubav ili činiti šta i skoro sve nesretne udane pismene žene rade, čitati ljubiće.
Ako preljub proizlazi iz braka...ukinimo ga...time će nestati i preljub. Čitam...eto danas; se pojavila i zajednica koja se protivi monogamiji i predlaže otvorene veze...ma najbolje da se vratimo u prethistorijsko doba, pitanje bi li i tad čovjek bio zadovoljan...
_________________
*****joj da mi je oldijev mozak barem na tjedan dana - da se odmorim i naspavam kao čovjek*****
kingkong-
Posts : 423
2014-04-14
Re: Ne muž, nego Bog je moj sudac
Problem je šta svećenici papagajski čitaju ono na ženidbi, ka mala slova na ugovoru o kreditu, ja bi na njihovon mistu reka vako nešto;kingkong wrote:Eh; i ja bi postavio pitanje: što uopće određuje ljubav odnosno kako su muškarac i žena uopće zamislili ljubav...ako sve opstoji na sexu i financijama...teško da će pomoći bilo kakva masaža ili "pedeset nijansi sive"....aben wrote:Taj formalni dio vjere je formalan i zato je možda moguće naći kakvu pukotinu, kao s onom ribljom svinjetinom koji oldi voli postati.
Kako se uopće određuje granica preljuba?
Nikako zapravo.
Za muškarce koji su zarobljeni u loveless braku predlažem tajlandsku masažu s happy endom. To je medicinski način opuštanja tijela, sve u skladu s vjerom.
Ženama je malo teže, one bi možda mogle upisati neko dramsku sekciu, pa glumiti ljubav ili činiti šta i skoro sve nesretne udane pismene žene rade, čitati ljubiće.
Ako preljub proizlazi iz braka...ukinimo ga...time će nestati i preljub. Čitam...eto danas; se pojavila i zajednica koja se protivi monogamiji i predlaže otvorene veze...ma najbolje da se vratimo u prethistorijsko doba, pitanje bi li i tad čovjek bio zadovoljan:B-):
Djeco moja, mladenci, svaćate li da sad potpisujete nešto što ima doživotne implikacije, i ako te, dušo, muž počne tući i zlostavljati, nikad se više ne ćeš moći udati ni imati momka ako ne želiš vječno biti pržena na gradelama i sine, ako ti se žena propije i počbe jebavati s a cilin kvarton ili otkriješ da ima srpske korjene, nema nazad i uvik će ti mudante biti šporke jer se više ne ćeš moći oženiti osim ako ne pristaneš na vhečne muke i izopćenje iz stada kristova?
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Page 14 of 14 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14
Similar topics
» SUDAC IMAO SLUHA
» sudac nema pišu :)
» Velečasni Sudac protiv Krišne i Višne
» Sudac Kolakušić: Lex Toda je protustavna katastrofa
» Sudac Kolakušić: pravna država je i formalno umrla
» sudac nema pišu :)
» Velečasni Sudac protiv Krišne i Višne
» Sudac Kolakušić: Lex Toda je protustavna katastrofa
» Sudac Kolakušić: pravna država je i formalno umrla
ex-iskon-pleme :: Društvo :: Religija
Page 14 of 14
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum