Jerbo sposobnost kritičkog mišljenja treba svoj djeci, i onoj koja nisu iz pobožnih obitelji i onoj koja jesu
Page 1 of 1
Jerbo sposobnost kritičkog mišljenja treba svoj djeci, i onoj koja nisu iz pobožnih obitelji i onoj koja jesu
Dugim godinama i godinama, još otkako su u školu išla moja djeca koja sada imaju svoju djecu, oni koji ne idu na školski vjeronauk sjede na hodniku kao gubavci u karanteni dok njihovi preostali kolege vrijedno uče o Isusu i Mariji. Tako su im to organizirali hrvatsko javno školstvo i pridružena mu pedagogija, koji navodno poštuju sveto pravo na izbor i odabir i pedagoški brinu o dostojanstvu i dobrobiti sve djece. Sada na hodniku sjedi moja unuka, učenica s dvije pohvalnice. Dva sata tjedno na klupi u hodniku.
Moglo bi se tu djecu, recimo, smjestiti u školsku biblioteku da čitaju knjige, ali dana im je klupa za izuvanje cipela u hodniku. Drugo ne može. Fajn. Neka se očeliče na hodniku kad ne bi ovo što drugi bi. I sada, nakon 30 godina u kojima su ministri, školski ravnatelji i zbornice na ovaj način šutke segregirali djecu izvan katoličke poduke, ministar Fuchs se dosjetio da će za njih uvesti novi predmet. Predmet će se zvati Kritičko mišljenje i bit će alternativa vjeronauku.
Tako će sad svi imati svoje. Ta novost predstavljena je s fanfarama ovih dana, već je gotov i kurikulum, navodno divan i izvrstan, moguće da i jest. Dakle, jedni će po dva sata na Vjeronauk, drugi na Kritičko mišljenje, od prvog do osmog razreda osnovne škole. Birat će se, ili jedno, ili drugo.
Pa bi valjda trebalo pedagoški beatificirati Fuchsa i ovu vladu jer napokon ukidaju samotnjačku hodničku patnju barem sadašnjim đacima djeci iz vjerski indiferentnih obitelji. Hura. Nema više hodnika. Svi su integrirani.
No nakon što je obnarodovana sretna vijest, još manje je jasno tko je ovdje lud. Kao što, naime, ovo do sada nije valjalo, tako ni ovo što se sprema opet ne valja. Pa se čovjek zapita jesu li u stanju smisliti nešto inteligentno i nešto što neće vrijeđati nikoga u toj nježnoj dobi. Jerbo sposobnost kritičkog mišljenja treba svoj djeci, i onoj koja nisu iz pobožnih obitelji i onoj koja jesu.
To je tako teško pojmiti? Ili upravo Fuchsovo ministarstvo prosvjete nije u stanju čak ni to? Jer, tako je jasno i nepobitno da kritičko mišljenje nije intelektualno dobro rezervirano za ateiste i agnostike nego ga treba tesati i brusiti kod sve djece i mladih, i to kroz kompletno školovanje i unutar cijele nastavne građe.
Pametni nastavnici to i rade na svojim satima. To uključuje da se uvijek postavi ključno pitanje ”zašto”, da se razvija zdrava sumnja u sve, vještina istraživanja i analize u potrazi za utemeljenim stavom i sposobnost nedogmatskog sučeljavanja dostupnih argumenata.
Da sam roditelj djeteta koje pohađa Vjeronauk, našla bih se grdno uvrijeđena Fuchsovim paketom u kome moj sin ili kći ne može izabrati Kritičko mišljenje budući da želi nastaviti s Vjeronaukom. To je nova segregacija. Jedni su vjernici, a drugi su mislioci i pametni? Kako strašno, antiodgojno i ponižavajuće.
Ili je zakulisna ideja ta da djeci koja idu na katoličku poduku u osnovnim školama nije ni dobro ni potrebno otvarati oči za bilo kakva pitanja, raščlanjivanja i dileme da se neki od njih ne bi postupno odalečili od Crkve, pa moguće i od vjere?
Ako je to u podtekstu ovog antipatičnog i nakrivo nasađenog ili-ili projekta, onda smo svi skupa stvarno jadni. Hrvatska škola je već loša. S ovim će biti još gora i luđa umjesto da bude bolja kad se već uvodi nešto novo. Voljela bih čuti te genije koji su ovo zamislili kako brane taj koncept: jedni jedno, drugi drugo. Je li i to uklesano u Vatikanske ugovore? Jer umjesto djece na hodniku, sada ćemo dobiti djecu u getima.
https://www.telegram.hr/politika-kriminal/modric-fuchsov-novi-predmet-koji-je-alternativa-vjeronauku-ponizava-djecu-to-je-nova-segregacija/
Moglo bi se tu djecu, recimo, smjestiti u školsku biblioteku da čitaju knjige, ali dana im je klupa za izuvanje cipela u hodniku. Drugo ne može. Fajn. Neka se očeliče na hodniku kad ne bi ovo što drugi bi. I sada, nakon 30 godina u kojima su ministri, školski ravnatelji i zbornice na ovaj način šutke segregirali djecu izvan katoličke poduke, ministar Fuchs se dosjetio da će za njih uvesti novi predmet. Predmet će se zvati Kritičko mišljenje i bit će alternativa vjeronauku.
Tako će sad svi imati svoje. Ta novost predstavljena je s fanfarama ovih dana, već je gotov i kurikulum, navodno divan i izvrstan, moguće da i jest. Dakle, jedni će po dva sata na Vjeronauk, drugi na Kritičko mišljenje, od prvog do osmog razreda osnovne škole. Birat će se, ili jedno, ili drugo.
Pa bi valjda trebalo pedagoški beatificirati Fuchsa i ovu vladu jer napokon ukidaju samotnjačku hodničku patnju barem sadašnjim đacima djeci iz vjerski indiferentnih obitelji. Hura. Nema više hodnika. Svi su integrirani.
No nakon što je obnarodovana sretna vijest, još manje je jasno tko je ovdje lud. Kao što, naime, ovo do sada nije valjalo, tako ni ovo što se sprema opet ne valja. Pa se čovjek zapita jesu li u stanju smisliti nešto inteligentno i nešto što neće vrijeđati nikoga u toj nježnoj dobi. Jerbo sposobnost kritičkog mišljenja treba svoj djeci, i onoj koja nisu iz pobožnih obitelji i onoj koja jesu.
To je tako teško pojmiti? Ili upravo Fuchsovo ministarstvo prosvjete nije u stanju čak ni to? Jer, tako je jasno i nepobitno da kritičko mišljenje nije intelektualno dobro rezervirano za ateiste i agnostike nego ga treba tesati i brusiti kod sve djece i mladih, i to kroz kompletno školovanje i unutar cijele nastavne građe.
Pametni nastavnici to i rade na svojim satima. To uključuje da se uvijek postavi ključno pitanje ”zašto”, da se razvija zdrava sumnja u sve, vještina istraživanja i analize u potrazi za utemeljenim stavom i sposobnost nedogmatskog sučeljavanja dostupnih argumenata.
Da sam roditelj djeteta koje pohađa Vjeronauk, našla bih se grdno uvrijeđena Fuchsovim paketom u kome moj sin ili kći ne može izabrati Kritičko mišljenje budući da želi nastaviti s Vjeronaukom. To je nova segregacija. Jedni su vjernici, a drugi su mislioci i pametni? Kako strašno, antiodgojno i ponižavajuće.
Ili je zakulisna ideja ta da djeci koja idu na katoličku poduku u osnovnim školama nije ni dobro ni potrebno otvarati oči za bilo kakva pitanja, raščlanjivanja i dileme da se neki od njih ne bi postupno odalečili od Crkve, pa moguće i od vjere?
Ako je to u podtekstu ovog antipatičnog i nakrivo nasađenog ili-ili projekta, onda smo svi skupa stvarno jadni. Hrvatska škola je već loša. S ovim će biti još gora i luđa umjesto da bude bolja kad se već uvodi nešto novo. Voljela bih čuti te genije koji su ovo zamislili kako brane taj koncept: jedni jedno, drugi drugo. Je li i to uklesano u Vatikanske ugovore? Jer umjesto djece na hodniku, sada ćemo dobiti djecu u getima.
https://www.telegram.hr/politika-kriminal/modric-fuchsov-novi-predmet-koji-je-alternativa-vjeronauku-ponizava-djecu-to-je-nova-segregacija/
debotoijusto- Posts : 31574
2014-04-12
Re: Jerbo sposobnost kritičkog mišljenja treba svoj djeci, i onoj koja nisu iz pobožnih obitelji i onoj koja jesu
slažem se da to ne smije biti izborni predmet UMJESTO vjeronauka nego uz njega.
Samo, na vjernauku djecu i te kako uče kritičkom mišljenju - skolastičku metodu koja je uvela kritičko preisipitivanje je u školovanje uvela crkva u srednjem vijeku. Dok bi ovo kritičko mišljenje moglo, i vjerojatno će biti, u konačnici guranje kolektivne woke glave u kolektivnu woke guzicu. "Misli svojom glavom" je obično šifra za "misli što ti mi sugeriramo"
Samo, na vjernauku djecu i te kako uče kritičkom mišljenju - skolastičku metodu koja je uvela kritičko preisipitivanje je u školovanje uvela crkva u srednjem vijeku. Dok bi ovo kritičko mišljenje moglo, i vjerojatno će biti, u konačnici guranje kolektivne woke glave u kolektivnu woke guzicu. "Misli svojom glavom" je obično šifra za "misli što ti mi sugeriramo"
_________________
marcellus- Posts : 46005
2014-04-16
Re: Jerbo sposobnost kritičkog mišljenja treba svoj djeci, i onoj koja nisu iz pobožnih obitelji i onoj koja jesu
reci mi da se salismarcellus wrote:slažem se da to ne smije biti izborni predmet UMJESTO vjeronauka nego uz njega.
Samo, na vjernauku djecu i te kako uče kritičkom mišljenju - skolastičku metodu koja je uvela kritičko preisipitivanje je u školovanje uvela crkva u srednjem vijeku. Dok bi ovo kritičko mišljenje moglo, i vjerojatno će biti, u konačnici guranje kolektivne woke glave u kolektivnu woke guzicu. "Misli svojom glavom" je obično šifra za "misli što ti mi sugeriramo"
debotoijusto- Posts : 31574
2014-04-12
Re: Jerbo sposobnost kritičkog mišljenja treba svoj djeci, i onoj koja nisu iz pobožnih obitelji i onoj koja jesu
Kako ono ide definicija gluposti: uvijek raditi istu stvar i očekivati drugačiji rezultat...
Tako i kritičari crkve...
2000 godina pokušavaju a sve uzalud...
Tako i kritičari crkve...
2000 godina pokušavaju a sve uzalud...
_________________
T.- Posts : 17557
2014-04-14
Age : 83
Re: Jerbo sposobnost kritičkog mišljenja treba svoj djeci, i onoj koja nisu iz pobožnih obitelji i onoj koja jesu
Na vjeronauku uče djecu da kritički misle kako je Marija bezgrešno začela, a onda je njen sin uskrsnuo tri dana nakon smrti. Ako to nije dobar primjer kritičkog mišljenja, onda ja ne znam što jestmarcellus wrote:slažem se da to ne smije biti izborni predmet UMJESTO vjeronauka nego uz njega.
Samo, na vjernauku djecu i te kako uče kritičkom mišljenju - skolastičku metodu koja je uvela kritičko preisipitivanje je u školovanje uvela crkva u srednjem vijeku. Dok bi ovo kritičko mišljenje moglo, i vjerojatno će biti, u konačnici guranje kolektivne woke glave u kolektivnu woke guzicu. "Misli svojom glavom" je obično šifra za "misli što ti mi sugeriramo"
zganci_i_jetrica- Posts : 1406
2021-06-05
Re: Jerbo sposobnost kritičkog mišljenja treba svoj djeci, i onoj koja nisu iz pobožnih obitelji i onoj koja jesu
Inače podržavam Crkvu i baš zbog toga mislim da vjeronauk treba vratiti u župni format.
Nije mu mjesto u školi.
Nije mu mjesto u školi.
epikur37- Posts : 45339
2015-08-06
Re: Jerbo sposobnost kritičkog mišljenja treba svoj djeci, i onoj koja nisu iz pobožnih obitelji i onoj koja jesu
Reci mi da to ne znašdebotoijusto wrote:reci mi da se salismarcellus wrote:slažem se da to ne smije biti izborni predmet UMJESTO vjeronauka nego uz njega.
Samo, na vjernauku djecu i te kako uče kritičkom mišljenju - skolastičku metodu koja je uvela kritičko preisipitivanje je u školovanje uvela crkva u srednjem vijeku. Dok bi ovo kritičko mišljenje moglo, i vjerojatno će biti, u konačnici guranje kolektivne woke glave u kolektivnu woke guzicu. "Misli svojom glavom" je obično šifra za "misli što ti mi sugeriramo"
https://en.wikipedia.org/wiki/Scholasticism#:~:text=Scholasticism%20is%20a%20method%20of,the%20careful%20drawing%20of%20distinctions.
_________________
marcellus- Posts : 46005
2014-04-16
Re: Jerbo sposobnost kritičkog mišljenja treba svoj djeci, i onoj koja nisu iz pobožnih obitelji i onoj koja jesu
Scholasticism is a method of learning more than a philosophy or a theology, since it places a strong emphasis on dialectical reasoning to extend knowledge by inference and to resolve contradictions. Scholastic thought is also known for rigorous conceptual analysis and the careful drawing of distinctions. In the classroom and in writing, it often takes the form of explicit disputation; a topic drawn from the tradition is broached in the form of a question, oppositional responses are given, a counterproposal is argued and oppositional arguments rebutted. Because of its emphasis on rigorous dialectical method, scholasticism was eventually applied to many other fields of study.[3][4]
Scholasticism was initially a program conducted by medieval Christian thinkers attempting to harmonize the various authorities of their own tradition, and to reconcile Christian theology with classical and late antiquity philosophy, especially that of Aristotle but also of Neoplatonism.[5]
Scholasticism was initially a program conducted by medieval Christian thinkers attempting to harmonize the various authorities of their own tradition, and to reconcile Christian theology with classical and late antiquity philosophy, especially that of Aristotle but also of Neoplatonism.[5]
_________________
marcellus- Posts : 46005
2014-04-16
Re: Jerbo sposobnost kritičkog mišljenja treba svoj djeci, i onoj koja nisu iz pobožnih obitelji i onoj koja jesu
evo primjera leftardskog kritickog misljenja
_________________
It was always the women, and above all the young ones, who were the most bigotet adherents of the party, the swallowers of slogans, the amateur spies and nosers-out of unortodoxy.
Orwell 1984
prckov- Posts : 34555
2014-04-19
Re: Jerbo sposobnost kritičkog mišljenja treba svoj djeci, i onoj koja nisu iz pobožnih obitelji i onoj koja jesu
Ne budali. Vjeronauk (ili pandani istoga) služi prvenstveno tome da bi se djecu u najprijemčivijoj životnoj dobi navelo da nekritički prihvate religiozne dogme (samo je jedan bog, a to su dva: 1) otac, 2) sin i 3) duh sveti...). O bilo kojoj religiji, kultu ili sekti da se radi, primarni cilj je indoktrinirati djecu.marcellus wrote:Scholasticism is a method of learning more than a philosophy or a theology, since it places a strong emphasis on dialectical reasoning to extend knowledge by inference and to resolve contradictions. Scholastic thought is also known for rigorous conceptual analysis and the careful drawing of distinctions. In the classroom and in writing, it often takes the form of explicit disputation; a topic drawn from the tradition is broached in the form of a question, oppositional responses are given, a counterproposal is argued and oppositional arguments rebutted. Because of its emphasis on rigorous dialectical method, scholasticism was eventually applied to many other fields of study.[3][4]
Scholasticism was initially a program conducted by medieval Christian thinkers attempting to harmonize the various authorities of their own tradition, and to reconcile Christian theology with classical and late antiquity philosophy, especially that of Aristotle but also of Neoplatonism.[5]
zganci_i_jetrica- Posts : 1406
2021-06-05
Re: Jerbo sposobnost kritičkog mišljenja treba svoj djeci, i onoj koja nisu iz pobožnih obitelji i onoj koja jesu
cakanizganci_i_jetrica wrote:Ne budali. Vjeronauk (ili pandani istoga) služi prvenstveno tome da bi se djecu u najprijemčivijoj životnoj dobi navelo da nekritički prihvate religiozne dogme (samo je jedan bog, a to su dva: 1) otac, 2) sin i 3) duh sveti...). O bilo kojoj religiji, kultu ili sekti da se radi, primarni cilj je indoktrinirati djecu.marcellus wrote:Scholasticism is a method of learning more than a philosophy or a theology, since it places a strong emphasis on dialectical reasoning to extend knowledge by inference and to resolve contradictions. Scholastic thought is also known for rigorous conceptual analysis and the careful drawing of distinctions. In the classroom and in writing, it often takes the form of explicit disputation; a topic drawn from the tradition is broached in the form of a question, oppositional responses are given, a counterproposal is argued and oppositional arguments rebutted. Because of its emphasis on rigorous dialectical method, scholasticism was eventually applied to many other fields of study.[3][4]
Scholasticism was initially a program conducted by medieval Christian thinkers attempting to harmonize the various authorities of their own tradition, and to reconcile Christian theology with classical and late antiquity philosophy, especially that of Aristotle but also of Neoplatonism.[5]
kako god okrenes imaces vjeronauk u skolama
mozes birat izmedu ovog klasicnog vjeronauka ili leftardsko-novokomponirano-izludenog
_________________
It was always the women, and above all the young ones, who were the most bigotet adherents of the party, the swallowers of slogans, the amateur spies and nosers-out of unortodoxy.
Orwell 1984
prckov- Posts : 34555
2014-04-19
Re: Jerbo sposobnost kritičkog mišljenja treba svoj djeci, i onoj koja nisu iz pobožnih obitelji i onoj koja jesu
samo pazi cakani
ovaj izludeni vjeronauk nije odvojen od drzave
naprotiv, to je drzavni vjeronauk
ovaj izludeni vjeronauk nije odvojen od drzave
naprotiv, to je drzavni vjeronauk
_________________
It was always the women, and above all the young ones, who were the most bigotet adherents of the party, the swallowers of slogans, the amateur spies and nosers-out of unortodoxy.
Orwell 1984
prckov- Posts : 34555
2014-04-19
Re: Jerbo sposobnost kritičkog mišljenja treba svoj djeci, i onoj koja nisu iz pobožnih obitelji i onoj koja jesu
kriticko razmisljanje i crkva u rvata u istoj recenici
debotoijusto- Posts : 31574
2014-04-12
Re: Jerbo sposobnost kritičkog mišljenja treba svoj djeci, i onoj koja nisu iz pobožnih obitelji i onoj koja jesu
Jedino što je tu čudno je da se ti tome još čudišdebotoijusto wrote:kriticko razmisljanje i crkva u rvata u istoj recenici
zganci_i_jetrica- Posts : 1406
2021-06-05
Re: Jerbo sposobnost kritičkog mišljenja treba svoj djeci, i onoj koja nisu iz pobožnih obitelji i onoj koja jesu
zganci_i_jetrica wrote:Jedino što je tu čudno je da se ti tome još čudišdebotoijusto wrote:kriticko razmisljanje i crkva u rvata u istoj recenici
Ma,ne chudi se on ,ostalo mu od pripadanja KPH,naviiko tako a ima ona narodna. "Za svaku naviiku trebaju tri odvike"u bilo chemu shto najbolje znaju alkoholichari i drogeashi.95% ljudi zive po navici i misle da je to pravi zivot,o tome se radi jer nemaju viziju svoga zivota.
_________________
Mentalno bolesni srbi su najveci hrvati.
mentalitet- Posts : 5249
2020-07-05
Re: Jerbo sposobnost kritičkog mišljenja treba svoj djeci, i onoj koja nisu iz pobožnih obitelji i onoj koja jesu
zganci_i_jetrica wrote:Ne budali. Vjeronauk (ili pandani istoga) služi prvenstveno tome da bi se djecu u najprijemčivijoj životnoj dobi navelo da nekritički prihvate religiozne dogme (samo je jedan bog, a to su dva: 1) otac, 2) sin i 3) duh sveti...). O bilo kojoj religiji, kultu ili sekti da se radi, primarni cilj je indoktrinirati djecu.marcellus wrote:Scholasticism is a method of learning more than a philosophy or a theology, since it places a strong emphasis on dialectical reasoning to extend knowledge by inference and to resolve contradictions. Scholastic thought is also known for rigorous conceptual analysis and the careful drawing of distinctions. In the classroom and in writing, it often takes the form of explicit disputation; a topic drawn from the tradition is broached in the form of a question, oppositional responses are given, a counterproposal is argued and oppositional arguments rebutted. Because of its emphasis on rigorous dialectical method, scholasticism was eventually applied to many other fields of study.[3][4]
Scholasticism was initially a program conducted by medieval Christian thinkers attempting to harmonize the various authorities of their own tradition, and to reconcile Christian theology with classical and late antiquity philosophy, especially that of Aristotle but also of Neoplatonism.[5]
cilj je indoktrinirati djecu woke dogmama, danas. Ovo je možda bilo prije 500 godina. Danas je globalna religija postkršćanski woke ateizam koji se naslanja na protestanstku i kalvinističku etiku, najviše na puritanizam
_________________
marcellus- Posts : 46005
2014-04-16
Re: Jerbo sposobnost kritičkog mišljenja treba svoj djeci, i onoj koja nisu iz pobožnih obitelji i onoj koja jesu
marcellus wrote:zganci_i_jetrica wrote:Ne budali. Vjeronauk (ili pandani istoga) služi prvenstveno tome da bi se djecu u najprijemčivijoj životnoj dobi navelo da nekritički prihvate religiozne dogme (samo je jedan bog, a to su dva: 1) otac, 2) sin i 3) duh sveti...). O bilo kojoj religiji, kultu ili sekti da se radi, primarni cilj je indoktrinirati djecu.marcellus wrote:Scholasticism is a method of learning more than a philosophy or a theology, since it places a strong emphasis on dialectical reasoning to extend knowledge by inference and to resolve contradictions. Scholastic thought is also known for rigorous conceptual analysis and the careful drawing of distinctions. In the classroom and in writing, it often takes the form of explicit disputation; a topic drawn from the tradition is broached in the form of a question, oppositional responses are given, a counterproposal is argued and oppositional arguments rebutted. Because of its emphasis on rigorous dialectical method, scholasticism was eventually applied to many other fields of study.[3][4]
Scholasticism was initially a program conducted by medieval Christian thinkers attempting to harmonize the various authorities of their own tradition, and to reconcile Christian theology with classical and late antiquity philosophy, especially that of Aristotle but also of Neoplatonism.[5]
cilj je indoktrinirati djecu woke dogmama, danas. Ovo je možda bilo prije 500 godina. Danas je globalna religija postkršćanski woke ateizam koji se naslanja na protestanstku i kalvinističku etiku, najviše na puritanizam
woke znaci imat pravu svijest (bit probuden - budan) da bi se promjene (revolucija) napravile. Dakle Marksisticki koncept o klasnoj-pravoj svijesti i pogresnoj svijesti (onoj koja nije svjesna svoje potlacenosti u kapitalizmu). Oni koji nisu woke imaju pogresnu svijest koju treba probudit da imaju pravu svijest.
Pogresna svijest je ona koja prihvati tu poziciju kao normalnu. U njima treba probudit pravu svijest da bi se stvorio pokret koji ce tu potlacenost rjesit tako sto ce zbacit kapitaliste i preuzet sredstva za proizvodnju. To je po marksu kod radnika klasna svijest.
Kod rasnih manjina treba probudit rasnu svijest da bi se stvorio pokret otpora - BLM (ranije black liberation thology) i zbacio sistem koji ih tlaci a to je whiteness, bijela supremacija, bijela privilegija. Kod zena treba probudit spolnu svijest da bi se stvorio pokret otpora - feminizam (intersekcionalizam) i zbacio sistem koji ih tlaci a to je patrijarhat, a kod seksualnih manjina treba stvoriti queeer svijest da bi se stvorio pokret otpora - lgbtq i zbacio sistem koji ih potlacuje a to je normalnost (heteronormativnost) i temeljna realnost. Mora se bit svjestan kolektivne potlacenosti na temelju pripadnosti jednom od identiteta da bi se pokret i otpor uopce stvorio. Otud identitetska politika i promocije identitetske politike i kolektivizma temeljenom na identitetu kroz medije i kulturu. Posto je citav pokret u svojoj naravi kultisticko religijski on se temelji na moralnoj binarnosti dobro - zlo, a ne na ikakvim empirijskim temeljima ili racionalnosti. Parazitira na dobroti ljudi koji nekriticki (kad smo vec kod kritickog misljenja) prihvataju narativ bez da dublje razumiju pozadinu istog. To daje pogresan utisak da je puritanizam u osnovi wokizma ili da je znacajan upliv puritanizma u to. To samo daje alibi ovoj monstruoznoj totalitaristickoj religiji da sakrije svoj korjen, a to je u biti marksizam, tocnije neomarksizam u kombinaciji sa postmodernistickim idejama
_________________
It was always the women, and above all the young ones, who were the most bigotet adherents of the party, the swallowers of slogans, the amateur spies and nosers-out of unortodoxy.
Orwell 1984
prckov- Posts : 34555
2014-04-19
Re: Jerbo sposobnost kritičkog mišljenja treba svoj djeci, i onoj koja nisu iz pobožnih obitelji i onoj koja jesu
Evo ti ga ovaj tvoj koji ni u kom slučaju ne želi nikakvu indoktrinaciju...marcellus wrote:cilj je indoktrinirati djecu woke dogmama, danas. Ovo je možda bilo prije 500 godina. Danas je globalna religija postkršćanski woke ateizam koji se naslanja na protestanstku i kalvinističku etiku, najviše na puritanizamzganci_i_jetrica wrote:Ne budali. Vjeronauk (ili pandani istoga) služi prvenstveno tome da bi se djecu u najprijemčivijoj životnoj dobi navelo da nekritički prihvate religiozne dogme (samo je jedan bog, a to su dva: 1) otac, 2) sin i 3) duh sveti...). O bilo kojoj religiji, kultu ili sekti da se radi, primarni cilj je indoktrinirati djecu.marcellus wrote:Scholasticism is a method of learning more than a philosophy or a theology, since it places a strong emphasis on dialectical reasoning to extend knowledge by inference and to resolve contradictions. Scholastic thought is also known for rigorous conceptual analysis and the careful drawing of distinctions. In the classroom and in writing, it often takes the form of explicit disputation; a topic drawn from the tradition is broached in the form of a question, oppositional responses are given, a counterproposal is argued and oppositional arguments rebutted. Because of its emphasis on rigorous dialectical method, scholasticism was eventually applied to many other fields of study.[3][4]
Scholasticism was initially a program conducted by medieval Christian thinkers attempting to harmonize the various authorities of their own tradition, and to reconcile Christian theology with classical and late antiquity philosophy, especially that of Aristotle but also of Neoplatonism.[5]
zganci_i_jetrica- Posts : 1406
2021-06-05
Re: Jerbo sposobnost kritičkog mišljenja treba svoj djeci, i onoj koja nisu iz pobožnih obitelji i onoj koja jesu
zganci_i_jetrica wrote:Evo ti ga ovaj tvoj koji ni u kom slučaju ne želi nikakvu indoktrinaciju...marcellus wrote:cilj je indoktrinirati djecu woke dogmama, danas. Ovo je možda bilo prije 500 godina. Danas je globalna religija postkršćanski woke ateizam koji se naslanja na protestanstku i kalvinističku etiku, najviše na puritanizamzganci_i_jetrica wrote:Ne budali. Vjeronauk (ili pandani istoga) služi prvenstveno tome da bi se djecu u najprijemčivijoj životnoj dobi navelo da nekritički prihvate religiozne dogme (samo je jedan bog, a to su dva: 1) otac, 2) sin i 3) duh sveti...). O bilo kojoj religiji, kultu ili sekti da se radi, primarni cilj je indoktrinirati djecu.marcellus wrote:Scholasticism is a method of learning more than a philosophy or a theology, since it places a strong emphasis on dialectical reasoning to extend knowledge by inference and to resolve contradictions. Scholastic thought is also known for rigorous conceptual analysis and the careful drawing of distinctions. In the classroom and in writing, it often takes the form of explicit disputation; a topic drawn from the tradition is broached in the form of a question, oppositional responses are given, a counterproposal is argued and oppositional arguments rebutted. Because of its emphasis on rigorous dialectical method, scholasticism was eventually applied to many other fields of study.[3][4]
Scholasticism was initially a program conducted by medieval Christian thinkers attempting to harmonize the various authorities of their own tradition, and to reconcile Christian theology with classical and late antiquity philosophy, especially that of Aristotle but also of Neoplatonism.[5]
ne znam ko je taj samo me jedna stvar zanima, jel dobrovoljno ucestvuju u kako ti velis indoktrinaciji ili drzava dolazi sa pistoljem i pendrekom da obezbjedi indoktrinaciju kao sto je slucaj sa woke religijom
_________________
It was always the women, and above all the young ones, who were the most bigotet adherents of the party, the swallowers of slogans, the amateur spies and nosers-out of unortodoxy.
Orwell 1984
prckov- Posts : 34555
2014-04-19
Re: Jerbo sposobnost kritičkog mišljenja treba svoj djeci, i onoj koja nisu iz pobožnih obitelji i onoj koja jesu
Nego, Debo, hoće li se na satu kritičkog mišljenja moći kritički promišljati o tezi da muškarci mogu postati žene i rađati djecu, ili je to automatski fašizam? Jel se može kritički promišljat o tome jel seksualnost biološka stvarnost a spol socijalni konstrukt ili je obratno? Jel se smije kritički promišljat o tome jel može muškarac bit lezbijka? Jel stupanje u homoseksualni odnos čin slobodne volje ili više sile, "seksualnosti?" Jel se smije promišljat zašto je sklonost alkoholu i drogi dokazano urođena, kongenitalna, a niko ne tvrdi da se alkoholičari i narkomani "takvi rađaju?" Da ne idemo dalje.
_________________
marcellus- Posts : 46005
2014-04-16
Similar topics
» U Splitu djeci koja nisu uredno cijepljena zatvorena vrata vrtića
» Hrvatska je na dnu svijeta po učenju kritičkog mišljenja
» Država treba obiteljima oduzeti brigu o djeci
» Djeci koja ne brinu o nemoćnim roditeljima kazna najmanje 10.000 kuna ili zatvor
» Kolinda djeci objašnjavala kako postati predsjednica: "Treba znati ovo, ono..."
» Hrvatska je na dnu svijeta po učenju kritičkog mišljenja
» Država treba obiteljima oduzeti brigu o djeci
» Djeci koja ne brinu o nemoćnim roditeljima kazna najmanje 10.000 kuna ili zatvor
» Kolinda djeci objašnjavala kako postati predsjednica: "Treba znati ovo, ono..."
Page 1 of 1
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum