Denkverbot
Page 32 of 50
Page 32 of 50 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 41 ... 50
Re: Denkverbot
aben wrote:Aang wrote:
https://zadarski.slobodnadalmacija.hr/zadar/4-kantuna/sto-ce-biti-s-nama-jutro-poslije-to-je-jedino-pitanje-koje-danas-ima-smisla-jer-kad-smo-posljednji-put-imali-tu-priliku-upropastili-smo-je-1015981
ajd sve vise-manje
Državu u kojoj smo dobili nove riječi.
Državu u kojoj su rekli da ništa staro ne valja.
ali sto ljudima smetaju nove rijeci? to samo dodaje na sirini rjecnika.. bo
smetaju in, jer su hrvatske.
ov članak ko da je izašo iz devedesetih, ka se masovno kritiziralo s otih komunističkih pozicij.
ki je ovo napiso? tako dobar naslov, ki obećovo čitanje s uživanjen, kad ono..sigh...
ali, dobro, ka ne će komunisti, a ne će jer ne moru, provati ću jo.
oh boy here we go :^^
Re: Denkverbot
evo, nakon radikalnog događaja, ko ča su to pojedincima nova godina i rezolucije, zajednica predmnijevo da je sa trenutak ka bi se mogle ispravite stvori za ke se misli da nisu dobre, onoliko koliko bi mogle biti.
naravski, to je samo psihološki moment, jer ne postoji nikakov razlog zoč se to ne bi moglo načiniti bilo ka, bez obzira na radikalne događaje.
odnosno, postoji jedun razlog, ali un postoji jednoko u krizi ko i u periodu bez krize- a to je otpor povloštenih. u ovoj kolumni, nedavna zora, koju autor percipiro ko sumrak, vidimo ot otpor povloštenih, ali unda su morali mučati jer su in prijatelji s crvenom zvizdon na čelu ki su bili izvor povlaštenja skinuli rukavice i otvoreno ušli u sukob.
međutin, sa mučanja ne bi bilo. sa povloštene nišće ne sprječava, njihov otpor bi bi pune snoge.
ali, ajmo reći da zajednica imo više snoge, i da bi nadvlodala njihov otpor, ajmo reći da imomo šansu nove zore. ča učiniti, ča ne učiniti? ča preminiti, ča ostaviti? ki kriterij uzesti?
naravski, jo predložin pravednost za kriterij.
međunarodni položaj je realnost koliko i somi svemir, tako da se naša zajednica tribo prikloniti biločemu (cum grano salis) ča dolazi izvunka, i odbociti kritike komunistov da je jedino tito bi suveren, i da je mogo ča je hoti. normalne zajednice ne želu biti izolirone od svita.
to znoči da tribo zadržati monetarni susav, ili prihvatiti euro, svakako zadržati centralnu banku, mrižu diplomacije, članstva u međunarodnin institucijami. i sl.
ono di se puno više more učiniti je doma. očigledna stvor ku se tribo učiniti je ukinuti neposredno javno osnovno i srednje školstvo, ostaviti ih jedino dopisno. fakultete je teže osnovati, pa bi bilo dobro transformirati ih u javno privatne institucije, s planom izvločenja države, tako da se udio države svake godine smanjivo, do potpune privatizacije u roku deset godin. fakulteti za ke ne bi postojo interes privatnog kapitala, mogli bi nastaviti postojati posredno, ko ono osnovno i srednje. dakle, dopisno.
zdrevstveno osiguranje učiniti opcionalnim, izjednočiti ga s privatnim.
mirovinsko osiguranje učiniti opcionalnim, izjednočiti ga s privatnim. stečene mirovine potvrditi.
ove mjere gredu za tin da se postupno ukinu oti javni servisi.
zajednici je potribna stabilnost i osiguranje da će se pravila poštovati, pa razvijo sve stupnjeve monopola na silu, osim sudova i sustava zatvora, ki bi tribali izjednočiti s privatnima.
ukinuti sve poreze osin pdva, bez iznimki, bez razredov. stopa oko 10 posto.
obavezno je učiniti poreze jednostavnima, i jednakima za bogate i siromahe. i, imo tu još ideja, ali, ni sa mesto za to.
ovo su rak rane, naše zajednice. postoju mnoge druge, tipa monopol cvh, neshvatljiva ograničenja prema zemlji i građevinama, državna zemlja, ali kad se zacrto obćeniti kurs prema privatnomu, unda bi se to lako i bezbolno preminilo.
ono ča je bitno razumiti je da nezaposleni čovik ni teret, to je potencijal. u ovo doba nesigurnosti, čovik imo šansu preminiti nočin razmišljanja. da bi mogo iskati uslugu od nekoga, moro nuditi uslugu nekomu. nemo bojazni da će ljudima pofaliti potriba da in se učini usluga, a time i da se dobije usluga. ono ča nan ova zora doje, to je šansa da vidimo koliko su naše usluge cijenjene u našoj zajednici, a povlašteni će se boriti rukami i nogami da to ne saznaju.
naravski, to je samo psihološki moment, jer ne postoji nikakov razlog zoč se to ne bi moglo načiniti bilo ka, bez obzira na radikalne događaje.
odnosno, postoji jedun razlog, ali un postoji jednoko u krizi ko i u periodu bez krize- a to je otpor povloštenih. u ovoj kolumni, nedavna zora, koju autor percipiro ko sumrak, vidimo ot otpor povloštenih, ali unda su morali mučati jer su in prijatelji s crvenom zvizdon na čelu ki su bili izvor povlaštenja skinuli rukavice i otvoreno ušli u sukob.
međutin, sa mučanja ne bi bilo. sa povloštene nišće ne sprječava, njihov otpor bi bi pune snoge.
ali, ajmo reći da zajednica imo više snoge, i da bi nadvlodala njihov otpor, ajmo reći da imomo šansu nove zore. ča učiniti, ča ne učiniti? ča preminiti, ča ostaviti? ki kriterij uzesti?
naravski, jo predložin pravednost za kriterij.
međunarodni položaj je realnost koliko i somi svemir, tako da se naša zajednica tribo prikloniti biločemu (cum grano salis) ča dolazi izvunka, i odbociti kritike komunistov da je jedino tito bi suveren, i da je mogo ča je hoti. normalne zajednice ne želu biti izolirone od svita.
to znoči da tribo zadržati monetarni susav, ili prihvatiti euro, svakako zadržati centralnu banku, mrižu diplomacije, članstva u međunarodnin institucijami. i sl.
ono di se puno više more učiniti je doma. očigledna stvor ku se tribo učiniti je ukinuti neposredno javno osnovno i srednje školstvo, ostaviti ih jedino dopisno. fakultete je teže osnovati, pa bi bilo dobro transformirati ih u javno privatne institucije, s planom izvločenja države, tako da se udio države svake godine smanjivo, do potpune privatizacije u roku deset godin. fakulteti za ke ne bi postojo interes privatnog kapitala, mogli bi nastaviti postojati posredno, ko ono osnovno i srednje. dakle, dopisno.
zdrevstveno osiguranje učiniti opcionalnim, izjednočiti ga s privatnim.
mirovinsko osiguranje učiniti opcionalnim, izjednočiti ga s privatnim. stečene mirovine potvrditi.
ove mjere gredu za tin da se postupno ukinu oti javni servisi.
zajednici je potribna stabilnost i osiguranje da će se pravila poštovati, pa razvijo sve stupnjeve monopola na silu, osim sudova i sustava zatvora, ki bi tribali izjednočiti s privatnima.
ukinuti sve poreze osin pdva, bez iznimki, bez razredov. stopa oko 10 posto.
obavezno je učiniti poreze jednostavnima, i jednakima za bogate i siromahe. i, imo tu još ideja, ali, ni sa mesto za to.
ovo su rak rane, naše zajednice. postoju mnoge druge, tipa monopol cvh, neshvatljiva ograničenja prema zemlji i građevinama, državna zemlja, ali kad se zacrto obćeniti kurs prema privatnomu, unda bi se to lako i bezbolno preminilo.
ono ča je bitno razumiti je da nezaposleni čovik ni teret, to je potencijal. u ovo doba nesigurnosti, čovik imo šansu preminiti nočin razmišljanja. da bi mogo iskati uslugu od nekoga, moro nuditi uslugu nekomu. nemo bojazni da će ljudima pofaliti potriba da in se učini usluga, a time i da se dobije usluga. ono ča nan ova zora doje, to je šansa da vidimo koliko su naše usluge cijenjene u našoj zajednici, a povlašteni će se boriti rukami i nogami da to ne saznaju.
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Re: Denkverbot
zamisli romantike; ja gol samo bijele patike...i tvoia mater...i jebemo se, k'o životinje.Maggie19 wrote:Mislim da je malo dosta spominjanja matera.
Pauza 1 dan.
Ebeni.
jebeš tebe i tvoj 1 dan, produži na 100 glupačo.
Guest- Guest
Re: Denkverbot
onomatopeja: zvukovi iz prirode.mativka wrote:Pazi: Boooombaaaa!!!:)))ebenica wrote:kad skočim u vodu čuje se: "glup"!mativka wrote:
No svatko, poput kusura, nađe izgovor..
što se čuje kad ti skočiš u vodu?
reinkarnacija: ja kad sanjarim da prelazim ulicu na zeleno i auto me ubije. svijest mi se prebaci u novorođenu osobu u zemlji trećeg svijeta.
preživim sva njihova sranja, bolesti, gladi, siromaštvo, muku do odrasle dobi, sretnem tebe i iebem ti mater na totalno nepoznatom i novom jeziku tek toliko da vidim da li je osjećaj isti.
Guest- Guest
Re: Denkverbot
i tebi iebem mater debilu poremećeni.aben wrote:ono di se puno više more učiniti je doma. očigledna stvor ku se tribo učiniti je ukinuti neposredno javno osnovno i srednje školstvo, ostaviti ih jedino dopisno. fakultete je teže osnovati, pa bi bilo dobro transformirati ih u javno privatne institucije, s planom izvločenja države, tako da se udio države svake godine smanjivo, do potpune privatizacije u roku deset godin. fakulteti za ke ne bi postojo interes privatnog kapitala, mogli bi nastaviti postojati posredno, ko ono osnovno i srednje. dakle, dopisno.
zdrevstveno osiguranje učiniti opcionalnim, izjednočiti ga s privatnim.
mirovinsko osiguranje učiniti opcionalnim, izjednočiti ga s privatnim. stečene mirovine potvrditi.
ove mjere gredu za tin da se postupno ukinu oti javni servisi.
ono ča je bitno razumiti je da nezaposleni čovik ni teret, to je potencijal. u ovo doba nesigurnosti, čovik imo šansu preminiti nočin razmišljanja. da bi mogo iskati uslugu od nekoga, moro nuditi uslugu nekomu. nemo bojazni da će ljudima pofaliti potriba da in se učini usluga, a time i da se dobije usluga. ono ča nan ova zora doje, to je šansa da vidimo koliko su naše usluge cijenjene u našoj zajednici, a povlašteni će se boriti rukami i nogami da to ne saznaju.
Guest- Guest
Re: Denkverbot
ebenica wrote:i tebi iebem mater debilu poremećeni.aben wrote:ono di se puno više more učiniti je doma. očigledna stvor ku se tribo učiniti je ukinuti neposredno javno osnovno i srednje školstvo, ostaviti ih jedino dopisno. fakultete je teže osnovati, pa bi bilo dobro transformirati ih u javno privatne institucije, s planom izvločenja države, tako da se udio države svake godine smanjivo, do potpune privatizacije u roku deset godin. fakulteti za ke ne bi postojo interes privatnog kapitala, mogli bi nastaviti postojati posredno, ko ono osnovno i srednje. dakle, dopisno.
zdrevstveno osiguranje učiniti opcionalnim, izjednočiti ga s privatnim.
mirovinsko osiguranje učiniti opcionalnim, izjednočiti ga s privatnim. stečene mirovine potvrditi.
ove mjere gredu za tin da se postupno ukinu oti javni servisi.
ono ča je bitno razumiti je da nezaposleni čovik ni teret, to je potencijal. u ovo doba nesigurnosti, čovik imo šansu preminiti nočin razmišljanja. da bi mogo iskati uslugu od nekoga, moro nuditi uslugu nekomu. nemo bojazni da će ljudima pofaliti potriba da in se učini usluga, a time i da se dobije usluga. ono ča nan ova zora doje, to je šansa da vidimo koliko su naše usluge cijenjene u našoj zajednici, a povlašteni će se boriti rukami i nogami da to ne saznaju.
To su ti Abenove dobre namjere.. Fino je covjek sam pojasnio - kad 'na površinu izojde oholost, zbog ke unda čovik misli da more pomoći nekomu, da zno ča mu tribo. a ne zno.'
Guest- Guest
Re: Denkverbot
Mislila sam pisat', ali dosla sam do zakljucka da ovaj dan treba provesti smireno.
Guest- Guest
Re: Denkverbot
odvratno nešto. čovjeku je u prirodi pomaganje, druženje, briga, zajedništvo, socijalizam je prirodna pojava, prisutan je svuda gdje postoje čopori, jata, stada.violator wrote:ebenica wrote:i tebi iebem mater debilu poremećeni.aben wrote:ono di se puno više more učiniti je doma. očigledna stvor ku se tribo učiniti je ukinuti neposredno javno osnovno i srednje školstvo, ostaviti ih jedino dopisno. fakultete je teže osnovati, pa bi bilo dobro transformirati ih u javno privatne institucije, s planom izvločenja države, tako da se udio države svake godine smanjivo, do potpune privatizacije u roku deset godin. fakulteti za ke ne bi postojo interes privatnog kapitala, mogli bi nastaviti postojati posredno, ko ono osnovno i srednje. dakle, dopisno.
zdrevstveno osiguranje učiniti opcionalnim, izjednočiti ga s privatnim.
mirovinsko osiguranje učiniti opcionalnim, izjednočiti ga s privatnim. stečene mirovine potvrditi.
ove mjere gredu za tin da se postupno ukinu oti javni servisi.
ono ča je bitno razumiti je da nezaposleni čovik ni teret, to je potencijal. u ovo doba nesigurnosti, čovik imo šansu preminiti nočin razmišljanja. da bi mogo iskati uslugu od nekoga, moro nuditi uslugu nekomu. nemo bojazni da će ljudima pofaliti potriba da in se učini usluga, a time i da se dobije usluga. ono ča nan ova zora doje, to je šansa da vidimo koliko su naše usluge cijenjene u našoj zajednici, a povlašteni će se boriti rukami i nogami da to ne saznaju.
To su ti Abenove dobre namjere.. Fino je covjek sam pojasnio - kad 'na površinu izojde oholost, zbog ke unda čovik misli da more pomoći nekomu, da zno ča mu tribo. a ne zno.'
ovakvi debili bi mijenjali čovjekovu prirodu, da nam kapital, trilioni na banci budu bitniji od toga hoće li nam susjed umrijet jer nema zdravstveno ili će mu djeca bit gladna jer ne može naći posao.
i kaj je najgore svi ovakvi debili i svi debili koje ovakvi debili citiraju su sami bili korisnici svega kaj bi drugima uskratili, besplatnog školstva, zdravstva i društvene pomoći i nemaju nikakav moralni ponos kad trebaju doć' na forum i tražit besplatno savjete kak da si zbetoniraju nadvoj umjesto da kapitalistički pljunu na nas s prezirom i plate osobu koja će im to napravit', znanje i posao pa da se to uklopi u :nemo bojazni da će ljudima pofaliti potriba da in se učini usluga.
iebat mater nekome nije lijepa stvar ali je iebena dužnost u ovo doba nesigurnosti, čovik imo šansu preminiti nočin razmišljanja. mater mu iebem bolesnu njemu, privatnicima, kapitalu i svoj ostaloj žgadiji koja nemre podnijet' da si međusobno pomažemo, besplatno.
Guest- Guest
Re: Denkverbot
ebenica wrote:odvratno nešto. čovjeku je u prirodi pomaganje, druženje, briga, zajedništvo, socijalizam je prirodna pojava, prisutan je svuda gdje postoje čopori, jata, stada.violator wrote:ebenica wrote:i tebi iebem mater debilu poremećeni.aben wrote:ono di se puno više more učiniti je doma. očigledna stvor ku se tribo učiniti je ukinuti neposredno javno osnovno i srednje školstvo, ostaviti ih jedino dopisno. fakultete je teže osnovati, pa bi bilo dobro transformirati ih u javno privatne institucije, s planom izvločenja države, tako da se udio države svake godine smanjivo, do potpune privatizacije u roku deset godin. fakulteti za ke ne bi postojo interes privatnog kapitala, mogli bi nastaviti postojati posredno, ko ono osnovno i srednje. dakle, dopisno.
zdrevstveno osiguranje učiniti opcionalnim, izjednočiti ga s privatnim.
mirovinsko osiguranje učiniti opcionalnim, izjednočiti ga s privatnim. stečene mirovine potvrditi.
ove mjere gredu za tin da se postupno ukinu oti javni servisi.
ono ča je bitno razumiti je da nezaposleni čovik ni teret, to je potencijal. u ovo doba nesigurnosti, čovik imo šansu preminiti nočin razmišljanja. da bi mogo iskati uslugu od nekoga, moro nuditi uslugu nekomu. nemo bojazni da će ljudima pofaliti potriba da in se učini usluga, a time i da se dobije usluga. ono ča nan ova zora doje, to je šansa da vidimo koliko su naše usluge cijenjene u našoj zajednici, a povlašteni će se boriti rukami i nogami da to ne saznaju.
To su ti Abenove dobre namjere.. Fino je covjek sam pojasnio - kad 'na površinu izojde oholost, zbog ke unda čovik misli da more pomoći nekomu, da zno ča mu tribo. a ne zno.'
ovakvi debili bi mijenjali čovjekovu prirodu, da nam kapital, trilioni na banci budu bitniji od toga hoće li nam susjed umrijet jer nema
ali ne bi jo minjo čovikovu prirodu. čoviku u prirodi jest pomaganje i ostalo ča si nabroji; ali zakonom narediti prirodnu pojavu je zlo.
kad je pomaganje, druženje briga i zajedništvo zakonski obavezno, tj kad nastane sociijalizam, unda dobiješ sve suprotno onomu ča si krenu dobiti.
pokušaj zamisliti da ti centralni komitet određuje ka ćeš obaviti prirodnu pojavu u zahodu.
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Re: Denkverbot
a gdje su to druženje, briga i zajedništvo zakonski obavezni? koga boli kurac kak ćeš se ti osjećat i s kime ćeš se družit ali ćeš bit koristan ovoj zajednici, koristan svima nama i to je zakonska obaveza kao što svaki ukućan ima svoje obaveze. ne sviđa ti se? seli u iebenu ameriku seljačino nepodojena, ti i jebeni kapitalizam i nehumanost koju zagovaraš.aben wrote:
kad je pomaganje, druženje briga i zajedništvo zakonski obavezno, tj kad nastane sociijalizam, unda dobiješ sve suprotno onomu ča si krenu dobiti.
pokušaj zamisliti da ti centralni komitet određuje ka ćeš obaviti prirodnu pojavu u zahodu.
i banaliziraj sa zahodom mami doma i amerikancima, ta smeća puše fore o željeznoj zavjesi, ugledaj se na kolindu kad sereš, lažeš i izmišljaš.
Guest- Guest
Re: Denkverbot
ebenica wrote:a gdje su to druženje, briga i zajedništvo zakonski obavezni? koga boli kurac kak ćeš se ti osjećat i s kime ćeš se družit ali ćeš bit koristan ovoj zajednici, koristan svima nama i to je zakonska obaveza kao što svaki ukućan ima svoje obaveze. ne sviđa ti se? seli u iebenu ameriku seljačino nepodojena, ti i jebeni kapitalizam i nehumanost koju zagovaraš.aben wrote:
kad je pomaganje, druženje briga i zajedništvo zakonski obavezno, tj kad nastane sociijalizam, unda dobiješ sve suprotno onomu ča si krenu dobiti.
pokušaj zamisliti da ti centralni komitet određuje ka ćeš obaviti prirodnu pojavu u zahodu.
i banaliziraj sa zahodom mami doma i amerikancima, ta smeća puše fore o željeznoj zavjesi, ugledaj se na kolindu kad sereš, lažeš i izmišljaš.
opa, odseli se argument je stigo prije nego inače. ne ću se odseliti, međutin, jo sun vode došo prije nego tvoja zajednica. izvolite vi odseliti.
pa svaki čovik ki čini uslugu nekomu u zajednici, koristan je zajednici. ne razumin zoč zahtjevoš da se još ekstra moro pomagati, ako je ionako u ljudskoj prirodi da se pomože? zoč ne izbocite to moranje, zoč ne izbocite socijalizam i puštite da priroda čovika dojde do izražaja?
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Re: Denkverbot
viola će me skalpirati i odbaciti, ali treba poginuti muški-
basically imamo dvije osnove za novi početak koje se ovdje predlažu:
- aben: neka načela, tj pravednost i minimalne državne usluge
- ebenica: osjećaji, i "besplatne", tj nekvalitetne usluge kao i do sad koje svi plaćamo i koje pola ljudi ne želi
Re: Denkverbot
meni je žo ča oni ne želu razgovarati,cik wrote:
viola će me skalpirati i odbaciti, ali treba poginuti muški-
basically imamo dvije osnove za novi početak koje se ovdje predlažu:
- aben: neka načela, tj pravednost i minimalne državne usluge
- ebenica: osjećaji, i "besplatne", tj nekvalitetne usluge kao i do sad koje svi plaćamo i koje pola ljudi ne želi
zapeli su za narativ- želiš da ljudi umiru po ulicami - i ne odstupaju. bilo bi stvarno korisno da se upustimo u raspravu point-by-point, jer, realno, imo puno problijemov za rišiti.
neki dun sun ponovo prečito na forumu kako se friedman zalogo za univerzalni dohodak, ča ni, ali sun pošo obnoviti znanje o njegovin idejami o nit-u. u razgovoru s bucklyjem they raised puno dobrih pitanja, tipa ako se markice iskima siromasi moru samo kupiti hronu, zaminu is negativnin porezon, tj šoldima, ke siromasi pošmrču prvi dun u misecu, ki će skrbiti o njima ostalih 29 dana u misecu.
ali, do takovih stvori se more dojti samo dijalogon. naravski, ni friedman ni buckley nisu ljevičari. nojti ljevičara ki je voljan razgovorati je ko nojti iglu u tvornici slame.
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Re: Denkverbot
aben wrote:meni je žo ča oni ne želu razgovarati,cik wrote:
viola će me skalpirati i odbaciti, ali treba poginuti muški-
basically imamo dvije osnove za novi početak koje se ovdje predlažu:
- aben: neka načela, tj pravednost i minimalne državne usluge
- ebenica: osjećaji, i "besplatne", tj nekvalitetne usluge kao i do sad koje svi plaćamo i koje pola ljudi ne želi
zapeli su za narativ- želiš da ljudi umiru po ulicami - i ne odstupaju. bilo bi stvarno korisno da se upustimo u raspravu point-by-point, jer, realno, imo puno problijemov za rišiti.
neki dun sun ponovo prečito na forumu kako se friedman zalogo za univerzalni dohodak, ča ni, ali sun pošo obnoviti znanje o njegovin idejami o nit-u. u razgovoru s bucklyjem they raised puno dobrih pitanja, tipa ako se markice iskima siromasi moru samo kupiti hronu, zaminu is negativnin porezon, tj šoldima, ke siromasi pošmrču prvi dun u misecu, ki će skrbiti o njima ostalih 29 dana u misecu.
ali, do takovih stvori se more dojti samo dijalogon. naravski, ni friedman ni buckley nisu ljevičari. nojti ljevičara ki je voljan razgovorati je ko nojti iglu u tvornici slame.
ne znam
evo recimo, osoba Ebenica predlaže da budemo maksimalno solidarni kako razumijem, moramo imati neki kolektivni mozak koji će razmišljati da imaš dosta stvari do kraja tvojih dana: jelo, piće, krov nad glavom i tome slično-
i želim reći, zašto tebe simbolično ubija onda? netko tko se ne slaže s tim nije u tom skupu solidarnih brojeva? moram se na to vratiti, jer to je ta pukotina koja je razbila do sad svaku ovu utopističku-dobronamjernu-ulogu-
zašto jedna osoba mora pod mač, da bi drugi mogli imati za jesti i piti, zar se život svodi na to samo?
Re: Denkverbot
pa problijem je u tomu ča se un ne uključivo u razgovor, nego ko i ona kolumna ku si doni, uključuje se samo u nabrajanje onoga ča misli da ni dobro.cik wrote:aben wrote:meni je žo ča oni ne želu razgovarati,cik wrote:
viola će me skalpirati i odbaciti, ali treba poginuti muški-
basically imamo dvije osnove za novi početak koje se ovdje predlažu:
- aben: neka načela, tj pravednost i minimalne državne usluge
- ebenica: osjećaji, i "besplatne", tj nekvalitetne usluge kao i do sad koje svi plaćamo i koje pola ljudi ne želi
zapeli su za narativ- želiš da ljudi umiru po ulicami - i ne odstupaju. bilo bi stvarno korisno da se upustimo u raspravu point-by-point, jer, realno, imo puno problijemov za rišiti.
neki dun sun ponovo prečito na forumu kako se friedman zalogo za univerzalni dohodak, ča ni, ali sun pošo obnoviti znanje o njegovin idejami o nit-u. u razgovoru s bucklyjem they raised puno dobrih pitanja, tipa ako se markice iskima siromasi moru samo kupiti hronu, zaminu is negativnin porezon, tj šoldima, ke siromasi pošmrču prvi dun u misecu, ki će skrbiti o njima ostalih 29 dana u misecu.
ali, do takovih stvori se more dojti samo dijalogon. naravski, ni friedman ni buckley nisu ljevičari. nojti ljevičara ki je voljan razgovorati je ko nojti iglu u tvornici slame.
ne znam
evo recimo, osoba Ebenica predlaže da budemo maksimalno solidarni kako razumijem, moramo imati neki kolektivni mozak koji će razmišljati da imaš dosta stvari do kraja tvojih dana: jelo, piće, krov nad glavom i tome slično-
i želim reći, zašto tebe simbolično ubija onda? netko tko se ne slaže s tim nije u tom skupu solidarnih brojeva? moram se na to vratiti, jer to je ta pukotina koja je razbila do sad svaku ovu utopističku-dobronamjernu-ulogu-
zašto jedna osoba mora pod mač, da bi drugi mogli imati za jesti i piti, zar se život svodi na to samo?
to simbolično ubijanje njemu ni rješenje problijema, ni da un tvrdi da jena osoba moro pod mač da bi drugi imali za isti i piti. ni jer bi to znočilo da je uključen u razgovor, i ni jer un nemo riješenje osim "kad bi bar svi ljudi na svitu...".
peterson je ispravno zaključi, tribo nan i livo i desno, livo, koje će hoditi za otin da mislimo za one ki ne moru misliti somi zo se, i desno, ča je hijerarhija, koja gets shit done. u principu, pretjerana dominacija ijednoga povećava nepravednost.
ono ča se išće je mjera toga balansa.
naravski, mjera otoga balansa je težnja ka pravednosti. i sve ono ča se more derivirati iz toga. dakle, ne miriti koliko nešto pomože nejakima, ne miriti koliko nešto pomože stabilnosti hijerarhije, nego koliko je pravedno pomoći nejakome na nekakov nočin, i koliko je pravedno ojačati hijerarhiju na nekokov nočin. i ako neki čin postiže te plemenite rezultate, pomože nejakima, ili ojačavo strukturu, ali ni pravedan, odbocimo ga.
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Re: Denkverbot
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Re: Denkverbot
jebi si mater glupu sa svojim razumijevanjem stvari.cik wrote:
- ebenica: osjećaji, i "besplatne", tj nekvalitetne usluge kao i do sad koje svi plaćamo i koje pola ljudi ne želi
Guest- Guest
Re: Denkverbot
ebenica wrote:jebi si mater glupu sa svojim razumijevanjem stvari.cik wrote:
- ebenica: osjećaji, i "besplatne", tj nekvalitetne usluge kao i do sad koje svi plaćamo i koje pola ljudi ne želi
da, a kakvo je tvoje razumijevanje stvari? tko ovdje govori da je bitniji novac na banci od života susjeda?
"besplatnost" i loša kvaliteta usluga su u zavisnoj korelaciji-
osjećaji, da, očito prebivaš uglavnom u realmu osjećaja sa svojim argumentacijama i uvredama, iako Ujević lijepo kaže da ne mora postojati konzistencija u riječima i da je nekad bitna logika osjećaja, tvoje životno iskustvo ti daje gorivo i zbog tog misliš da postoji smisla u tome što govoriš, jer sve oko tebe gori dok prosipaš riječi - no zar trenutni sustav već nije ono što zastupaš zapravo? samo ti se ne sviđaju rezultati, ali načela i dalje stoje u tvojoj glavi? kako to?
Re: Denkverbot
aben wrote:pa problijem je u tomu ča se un ne uključivo u razgovor, nego ko i ona kolumna ku si doni, uključuje se samo u nabrajanje onoga ča misli da ni dobro.cik wrote:aben wrote:meni je žo ča oni ne želu razgovarati,cik wrote:
viola će me skalpirati i odbaciti, ali treba poginuti muški-
basically imamo dvije osnove za novi početak koje se ovdje predlažu:
- aben: neka načela, tj pravednost i minimalne državne usluge
- ebenica: osjećaji, i "besplatne", tj nekvalitetne usluge kao i do sad koje svi plaćamo i koje pola ljudi ne želi
zapeli su za narativ- želiš da ljudi umiru po ulicami - i ne odstupaju. bilo bi stvarno korisno da se upustimo u raspravu point-by-point, jer, realno, imo puno problijemov za rišiti.
neki dun sun ponovo prečito na forumu kako se friedman zalogo za univerzalni dohodak, ča ni, ali sun pošo obnoviti znanje o njegovin idejami o nit-u. u razgovoru s bucklyjem they raised puno dobrih pitanja, tipa ako se markice iskima siromasi moru samo kupiti hronu, zaminu is negativnin porezon, tj šoldima, ke siromasi pošmrču prvi dun u misecu, ki će skrbiti o njima ostalih 29 dana u misecu.
ali, do takovih stvori se more dojti samo dijalogon. naravski, ni friedman ni buckley nisu ljevičari. nojti ljevičara ki je voljan razgovorati je ko nojti iglu u tvornici slame.
ne znam
evo recimo, osoba Ebenica predlaže da budemo maksimalno solidarni kako razumijem, moramo imati neki kolektivni mozak koji će razmišljati da imaš dosta stvari do kraja tvojih dana: jelo, piće, krov nad glavom i tome slično-
i želim reći, zašto tebe simbolično ubija onda? netko tko se ne slaže s tim nije u tom skupu solidarnih brojeva? moram se na to vratiti, jer to je ta pukotina koja je razbila do sad svaku ovu utopističku-dobronamjernu-ulogu-
zašto jedna osoba mora pod mač, da bi drugi mogli imati za jesti i piti, zar se život svodi na to samo?
to simbolično ubijanje njemu ni rješenje problijema, ni da un tvrdi da jena osoba moro pod mač da bi drugi imali za isti i piti. ni jer bi to znočilo da je uključen u razgovor, i ni jer un nemo riješenje osim "kad bi bar svi ljudi na svitu...".
peterson je ispravno zaključi, tribo nan i livo i desno, livo, koje će hoditi za otin da mislimo za one ki ne moru misliti somi zo se, i desno, ča je hijerarhija, koja gets shit done. u principu, pretjerana dominacija ijednoga povećava nepravednost.
ono ča se išće je mjera toga balansa.
naravski, mjera otoga balansa je težnja ka pravednosti. i sve ono ča se more derivirati iz toga. dakle, ne miriti koliko nešto pomože nejakima, ne miriti koliko nešto pomože stabilnosti hijerarhije, nego koliko je pravedno pomoći nejakome na nekakov nočin, i koliko je pravedno ojačati hijerarhiju na nekokov nočin. i ako neki čin postiže te plemenite rezultate, pomože nejakima, ili ojačavo strukturu, ali ni pravedan, odbocimo ga.
ne sudjeluju jer toliko kuže da bi to možda dovelo do razlaganja određenih uvjerenja i oduzelo im "pravedničku ljutnju", zato se radije drže strane koja im drži drive, koja im daje gorivo, jer je do sad davala i daje i dalje..
Re: Denkverbot
haha, koji je ovo kurac?
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Page 32 of 50 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 41 ... 50
Page 32 of 50
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum