Denkverbot
Page 27 of 50
Page 27 of 50 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 38 ... 50
Re: Denkverbot
krava i kokoši ne fali, ne?kic wrote:aben wrote:[size=32]By and large, allowing some regulated big game hunting is the best way to preserve numbers. If large mammals are treated as a valuable commodity, their human neighbors become their custodians. Africans are then able to, in effect, farm them, selling their meat, hides, and horns for profit, and ensuring that numbers are kept up.[/size]kic wrote:
https://www.thoughtco.com/arguments-for-and-against-zoos-127639
slonovima se prognozira nestanak za 20tak godina..
animal's cant thrive in cages-
[size=32]Consider the case of the elephant. In 1978, Kenya banned elephant hunting and outlawed ivory sales. In consequence, numbers plummeted, because poachers had far more incentive to succeed than government keepers had. In 1979, Rhodesia (as it then was known) made elephants the property of whomever owned the land on which they roamed. In consequence, numbers there surged, which is why there is now a row about easing the ban on trophies and allowing some much-needed wealth to flow into Zimbabwe[/size]
e sad, nije to tak jednostavno, ali da sve kreće od ljudskih motiva (incentive?)
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Re: Denkverbot
graničari ne tribaju biti ludskasti, nego brutalnimativka wrote:Meni se sviđa kada su osobe luckaste, poput nas na granici :)Ra wrote:
Mate, meni se svidjelo što je Violator raširila pitanje na sjećanja. Ok, ti nisi navikla na kaotične razgovore, pričati u gomili ljudi gdje se jedni s drugim nadvikuju.
Ja jesam. Ne bojim se bilo kakvih čopora, gužvi, frka... sve je to već viđeno i preživljeno :)
Trebaju li ljudi potrošiti toliko riječi da bi se vratili na početak?
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Re: Denkverbot
mativka wrote:Što dalje vrijeme teče, to sam uvjereniji sofist.
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Re: Denkverbot
Daaa... skroz je sladak, zar ne? :)kic wrote:
dobar potpis.
Poklonio mi ga je jedan super dečko.
Guest- Guest
Re: Denkverbot
ebenica wrote:fali ti slova, fali ti referenca na nietzscha, neki punch line na engleskom, neko sranje o socijalizmu...kao da ti je netko hakirao nick :(aben wrote:ca te ne ubije, a pokuso, ojaca teebenica wrote::D pomijesala si me s abenom, on je siri, ja sam samo glupan.violator wrote:
'What is the riddle of steel?'
Guest- Guest
Re: Denkverbot
Meni ekstremizam ne djeluje dobro ni blago ni u jednom obliku ili radnji. Čak ni kad je riječ o 'dobrim' ili pozitivnim stvarima.kic wrote:aben wrote:kic wrote:kic wrote:aben wrote:toleriraju nojveće komunjare i srbe bez problijema. kad dizajniroš društvo tako da paziš na ulazne, a ne na izlazne postavke (outcomes), sve se nekako somo lipo složi.
nekako mi se lakše složiti s drugim dijelom, nema pravednosti u mlakoj vodi..
ekstremizam je pretjerivanje ili najdalja točka od sredine kako razumijem, ekstremist je postala pseudo-oružje-riječ za isključit nekog iz političkog diskursa, označit ga - reductio ad hitlerum
ali možemo se nekad zapitati da li neki ekstremni stav može u sebi sadržati i rješenje nekog pitanja, koje mlaka-srednja voda ne može riješiti, često se neke rezove u državnoj upravi opisuje kao ekstremne, mnogi će se u raspravi složiti da treba srezati broj županija npr (najlakši primjer), ali tkogod zasjedne na vlast, nikad se ne odluči za taj ekstremni potez koji bi paradoksalno imao širu potporu u javnosti-
ulazne postavke?
Ekstremizam nije topla voda (ako upotrijebim tvoje poređenje s mlakom vodom) nego ona koja kuha i prži svakog tko je takne.
Srezati broj županija ne bi bio ekstremni potez, nego optimalno rješenje koje nije korisno strukturi koja dolazi na vlast, jer nemaju kamo uhljebiti svoje, a još gore ne bi imali kamo sa već uhljebljenim.
Izbrisati sve županije bi bio ekstremni potez. :)
Guest- Guest
Re: Denkverbot
Ra wrote:Ali nisam napisala jer me ne zanima promjena navika i ponašanja. Svatko može promijeniti svoje navike snagom vlastite volje. Ja sam nakon 30 godina druženja s cigaretom prestala pušiti. Ništa izvana me nije promijenilo, ja sam mijenjala tu ružni naviku.Gnječ wrote:Ra wrote:
Gnječ, odgovorit ću ti pod Najticom da ne tražim tvoj post.
Na Kicovu primjedbu,
ovo mi ne zvuči na ebenicu, premalo psovki.
postavila sam slijedeće pitanje:
Kako nemamo pdf sociologija, filozofija, psihologija i neki dan, kad sam ovo pročitala, poželjela sam pitati nešto ovdje, ali...:)
Što misliš, (zapravo ne samo ti bilo tko), može li se čovjek stvarno promijeniti?
Ono zbog godina, neke teške traume, lijepog iskustva, osobe, štajaznam, nečeg ili nekog... postati puno bolji ili puno gori?
Ili smo onakvi kakvi jesmo, a promjene su tu tek nijanse?
Svatko kome je pitanje bilo nejasno mogao je odmah na početku reći i pitati što stvarno mislim pod tim pitanjem. Reći na kraju da je pitanje bilo nejasno nije fer.
Pitanje nije bilo postavljeno kako bi se vodile jalove rasprave, nego zato što sam sad sama u takvim pitanjima, kad mi se istovremeno događaju i vrlo lijepe i vrlo tužne stvari, pa me zanimalo i što drugi misle o promjenama.
Nisam imala pojma da će toliko vas odgovoriti, ali očito je to bilo pitanje koje si mnogi postave u glavi.
U jednom trenutku mi je čak bilo i žao što sam ga postavila (kad se Mativka onako uspaničila zbog načina komunikacije nas kultaša)
Zato, drugi put, ako ti pitanje nije jasno pitaj me i molim te nemoj mu davati nepostojeće namjere samo zato što ne znaš odgovor.
možda da si napisala: može li čovjek stvarno promijeniti: ponašanje, navike... onda bi to bilo konkretno pitanje ali "može li se čovjek stvarno promijeniti? to je vrlo nejasno pitanje jer ono se je misleading and deceptive jer neznamo da li se pitanje odnosi na: da li se čovjek možepromijeniti sam za sebeili se može promijeniti pod utjecajem vanjskih faktora pa su onda i odgovori svakakvi mogu biti svi točni ali i svi netočni a za neke forumaše se unaprijed zna da neznaju odgovor jer takvi imaju svoju ladicu i kuš sad ti znat odgovor bogati sve ono što se ne uklapa u ladicu bude pronto i odmah deletirano i ignorirano pa čak i ridikulizirano.
Dakle nisam uopće to pitala jer znam odgovor na to pitanje.
Pogledaj crveni bold. Nisu li godine, drugi ljudi, traume, nešto, netko itd. vanjski faktori?
Meni sad nije jasno da je većini jasno što sam pitala, a tebi koji me čitaš godinama nije jasno moje pitanje.
Ili je tebe uhvatila želja za jalovom raspravom o tome je li pitanje bilo ovakvo ili onakvo?
I, btw, da znam odgovor ne bih pitala. Već sam negdje prije napisala da nagađam, pogađam, preispitujem....
ja sam dao više odgovora, međutim, niti jedan nisi komentirala. stavio sam i dva videa ali ignor doneba vjerovatno iskačem iz ladice u koju si me ugurala pa se to ne pika jer onda bi morala promijeniti sebe i tvoj stav u odnosu na mene a to je jebeno bolno pa je onda lakše trolat i nipodaštavat Gnječa nego mu i u tragovima priznati da je u pravu. ne...ne no no...
Guest- Guest
Re: Denkverbot
aben wrote:graničari ne tribaju biti ludskasti, nego brutalnimativka wrote:Meni se sviđa kada su osobe luckaste, poput nas na granici :)Ra wrote:
Mate, meni se svidjelo što je Violator raširila pitanje na sjećanja. Ok, ti nisi navikla na kaotične razgovore, pričati u gomili ljudi gdje se jedni s drugim nadvikuju.
Ja jesam. Ne bojim se bilo kakvih čopora, gužvi, frka... sve je to već viđeno i preživljeno :)
Trebaju li ljudi potrošiti toliko riječi da bi se vratili na početak?
amerikanci vas hrvate zovu junkyard dogs. ako ti to nešto znači ameri nisu toliko fini kao Vatikan koji vas zove predziđe kršćanstva a što je ustvari isti kurac. vi ste tu da branite EU od tatara a ne smatraju vas dijelom EU nego neko tamo psihopatsko luđačko pleme koje će za par kostiju odraditi posao.
Guest- Guest
Re: Denkverbot
ebenica wrote:što lažem? :) jedina stvar na koju sam ponosan je ta da se uvijek trudim pisati iskreno, ako ne mogu biti iskren onda prešutim ako nije za svakoga.violator wrote:ebenica wrote:ne razumijem, pa odmah sam rekao da odudaram, da ja pišem gluposti dok vi pišete rješenja, eto vidiš ti znaš a ja ne znam, ovo možda ti nije trebalo, ne uklapa se, pitaj me još da budeš sigurnaviolator wrote:ebenica wrote:
isuse ...ali jesi, siri je aplikacija koja automatski i mehanički odgovara na pitanja, ne ja, ja sam glup i umrijet čem glup, meni ne treba kao tebi da naučim nešto novo da shvatim da sam prije pet minuta bio neznalica i glup i da se taj ciklus ponavlja sa svakom novom naučenom stvari, ja sam toga svjestan cijelo vrijeme...ako nemaš apple pitaj abena ili googlaj.
Znam sto je Siri, znam sto si htio reci, ne znas razliku izmedju neznalice i glupaka, a mozda ni zagonetku o celiku...
Ali u sljedecem sam upisu ustvrdila da lazes, dakle... :D
Jesi li pogledao Conana Barbarina iz '82.?
Guest- Guest
Re: Denkverbot
aben wrote:loši pjesnici se sakrivaju iza privatnog jezika, zapanti to.violator wrote:aben wrote:ni bolje rješavati križaljku,violator wrote:aben wrote:
ali, pitanje je zoč bi neko hoti dokazivati okruglost iz svakodnevnog iskustva.
moru se nabrajati historijske mogućnosti ljudi da to svatu, ali danas, ako se baš naleti na ravnozemljaša, you bring big guns at once
Pa mi smisljamo kojekakve hipotetske situacije unutar neke rasprave ne bismo li bolje zamijetili neke vrijednosti koje drzimo ispravnima, zatim bolje uocili razumijemo li informacije koje smo prikupili i tome slicno. Ravnozemljasku teoriju vidim kao jedan misaoni eksperiment ili varijaciju na kartezijansku foru sa zlim demonom. Hajdemo pretpostaviti da sve ono sto su nas ucili, sve fotografije koje su pokazivali, sve videozapise koje smo odgledali jesu obicna varka... Zatim razmislimo sto nam u svakodnevnom iskustvu ukazuje na (ne)istinitost ravne Zemlje.
Mislim, mozda je bolje rjesavati krizaljku. Mene, pak, raduju teorije zavjere. :)
i jasan mi je misaoni eksperiment s lažima o okrugloj zemlji, ali moja poanta je bila da ni dobro oslanjati se na svakodnevno iskustvo.
okruglost zemlje siguro ne moreš dokazati svakodnevnin iskustvon, da moreš, unda to ne bi tribalo dokazivati.
svakodnevno iskustvo je recept za neuspjeh, to jo govorin ovoj "reci to svojin riječima" grupi. moj omiljeni autor je reko da se un bavi samo nevjerojatnin stvorima, iako će ga ljudi proglositi munjelon, zoto ča obične stvori ne tribaju njega da ih broni. more li svakodnevno iskustvo odgovoriti jesu li muški visočiji od žena? ne more. i zoto tribo uvika korititi big guns, a ne se izražavati svojin riječima i svojin iskustvon.
Kako ja vidim stvari, ili nesto shvacamo ili ne shvacamo. U razgovoru o najobicnijim stvarima, onima koje proizlaze i iz svakodnevnog iskustva, cesto uocavam nesporazume. Mozda je razlog tome sto ih prihvacamo kao "gotove cinjenice", a to je samo drugaciji nacin da se veli da smo ih prihvatili " na povjerenje" putem "svjedocanstva drugih". I to je okej jer ne mozes konstanto otkrivati ono sto je vec odavno poznato. Ipak, katkad me razmisljanje o tim " obicnim stvarima" transportira do onih neobicnih. Zapravo, to mi se redovito dogadja.
Drugo, u razgovoru uocavam i jezicne zavrzlame. Iako govorimo istim jezikom, pronalazim da cesto rijecima dajemo neki vlastiti smisao pa, u konacnici, kao da govorimo nekim "privatnim jezikom"... To je okej u poeziji. No nisu svi poete.
niko ne bi mogo napraviti korok bez gotovih činjenic, to je nužno. no, kad se pokušava povećati rezolucija nad jednin uskin područjen, nad temom razgovora, to je trenutak kad preispituješ i nojtemeljnije činjenice. u ton trenutku vlastita osjetila postaju naši neprijatelji. osjetila nan doju nešto nojstvarnije ča ćemo ikad osjetiti, pa ipak toliko krivo da je to za popizditi, pogotovo u ovakovin područjima kima se bavi denkverbot.
ovo o jeziku i nesporazumima, to je samo tehničko pitanje, i lako se otkloni, u roku nekoliko linija pitanja i odgovora.
Dobro, ovo o osjetilima, to je naivni realizam... Pod svakodnevnim iskustvom naravno da ne pomisljam samo na osjetilnu stvarnost, vec i razumom zahvacene svakodnevne pojave... Npr. zasto je u rijeckoj Zari zgodno napravljeno da je muski odjel odjece skroz na vrhu, na posljednjem katu? :)
Uglavnom, moja je poanta da i ne postoje " obicne stvari" za one koji su navikli razmisljati i da od svega mozemo doci do novih, zgodnih teorija..
Ono sto sam, doduse, napomenula ebenici (eto, nije veliko slovo) jest da takav nacin razmisljanja moze imati neki mracniji temelj... Nezadovoljstvo. To je ono kad razmisljas o svemu da ne bi razmisljao o onom ocitom - vlastitom zivotu i gorucim problemima.
Guest- Guest
Re: Denkverbot
i razum isto, zajebat će te bez pristupa svin teorijama. zoto su dun danas hrvati socijalisti. iz svojih uskih okvirov, sve suz krivo svatili.violator wrote:aben wrote:loši pjesnici se sakrivaju iza privatnog jezika, zapanti to.violator wrote:aben wrote:ni bolje rješavati križaljku,violator wrote:
Pa mi smisljamo kojekakve hipotetske situacije unutar neke rasprave ne bismo li bolje zamijetili neke vrijednosti koje drzimo ispravnima, zatim bolje uocili razumijemo li informacije koje smo prikupili i tome slicno. Ravnozemljasku teoriju vidim kao jedan misaoni eksperiment ili varijaciju na kartezijansku foru sa zlim demonom. Hajdemo pretpostaviti da sve ono sto su nas ucili, sve fotografije koje su pokazivali, sve videozapise koje smo odgledali jesu obicna varka... Zatim razmislimo sto nam u svakodnevnom iskustvu ukazuje na (ne)istinitost ravne Zemlje.
Mislim, mozda je bolje rjesavati krizaljku. Mene, pak, raduju teorije zavjere. :)
i jasan mi je misaoni eksperiment s lažima o okrugloj zemlji, ali moja poanta je bila da ni dobro oslanjati se na svakodnevno iskustvo.
okruglost zemlje siguro ne moreš dokazati svakodnevnin iskustvon, da moreš, unda to ne bi tribalo dokazivati.
svakodnevno iskustvo je recept za neuspjeh, to jo govorin ovoj "reci to svojin riječima" grupi. moj omiljeni autor je reko da se un bavi samo nevjerojatnin stvorima, iako će ga ljudi proglositi munjelon, zoto ča obične stvori ne tribaju njega da ih broni. more li svakodnevno iskustvo odgovoriti jesu li muški visočiji od žena? ne more. i zoto tribo uvika korititi big guns, a ne se izražavati svojin riječima i svojin iskustvon.
Kako ja vidim stvari, ili nesto shvacamo ili ne shvacamo. U razgovoru o najobicnijim stvarima, onima koje proizlaze i iz svakodnevnog iskustva, cesto uocavam nesporazume. Mozda je razlog tome sto ih prihvacamo kao "gotove cinjenice", a to je samo drugaciji nacin da se veli da smo ih prihvatili " na povjerenje" putem "svjedocanstva drugih". I to je okej jer ne mozes konstanto otkrivati ono sto je vec odavno poznato. Ipak, katkad me razmisljanje o tim " obicnim stvarima" transportira do onih neobicnih. Zapravo, to mi se redovito dogadja.
Drugo, u razgovoru uocavam i jezicne zavrzlame. Iako govorimo istim jezikom, pronalazim da cesto rijecima dajemo neki vlastiti smisao pa, u konacnici, kao da govorimo nekim "privatnim jezikom"... To je okej u poeziji. No nisu svi poete.
niko ne bi mogo napraviti korok bez gotovih činjenic, to je nužno. no, kad se pokušava povećati rezolucija nad jednin uskin područjen, nad temom razgovora, to je trenutak kad preispituješ i nojtemeljnije činjenice. u ton trenutku vlastita osjetila postaju naši neprijatelji. osjetila nan doju nešto nojstvarnije ča ćemo ikad osjetiti, pa ipak toliko krivo da je to za popizditi, pogotovo u ovakovin područjima kima se bavi denkverbot.
ovo o jeziku i nesporazumima, to je samo tehničko pitanje, i lako se otkloni, u roku nekoliko linija pitanja i odgovora.
Dobro, ovo o osjetilima, to je naivni realizam... Pod svakodnevnim iskustvom naravno da ne pomisljam samo na osjetilnu stvarnost, vec i razumom zahvacene svakodnevne pojave... Npr. zasto je u rijeckoj Zari zgodno napravljeno da je muski odjel odjece skroz na vrhu, na posljednjem katu? :)
Uglavnom, moja je poanta da i ne postoje " obicne stvari" za one koji su navikli razmisljati i da od svega mozemo doci do novih, zgodnih teorija..
Ono sto sam, doduse, napomenula ebenici (eto, nije veliko slovo) jest da takav nacin razmisljanja moze imati neki mracniji temelj... Nezadovoljstvo. To je ono kad razmisljas o svemu da ne bi razmisljao o onom ocitom - vlastitom zivotu i gorucim problemima.
zara, vjerojatno su za nojvišlji katovi nojjeftiniji najmovi, a muški manje trošu na robu. stvor se mogla postaviti i drukčije; staviti žensku robu na sam kroj svega, tako da moraju projti uza sve druge proizvode, od kih će in nesumljivo nešto zapeti za oči. koje je rješenje? naravski, pogljedati ča činu merikunci, oni su sve već vjerojatno provali. oslanjati se na druge je jednostavno bolja strategija overall.
by all means, ne postoju obične stvori ke se ne bi tribale preispitati, pod obične stvori sun misli na stvori ke imaju dosta advokata.
a, nis vas poprati, ne zun o čemu ste govorili...
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Re: Denkverbot
, hvala za malo sssssSsslovo :)violator wrote:
Jesi li pogledao Conana Barbarina iz '82.?
Guest- Guest
Re: Denkverbot
ebenica wrote:, hvala za malo sssssSsslovo :)violator wrote:
Jesi li pogledao Conana Barbarina iz '82.?
Guest- Guest
Re: Denkverbot
aben wrote:i razum isto, zajebat će te bez pristupa svin teorijama. zoto su dun danas hrvati socijalisti. iz svojih uskih okvirov, sve suz krivo svatili.violator wrote:aben wrote:loši pjesnici se sakrivaju iza privatnog jezika, zapanti to.violator wrote:aben wrote:
ni bolje rješavati križaljku,
i jasan mi je misaoni eksperiment s lažima o okrugloj zemlji, ali moja poanta je bila da ni dobro oslanjati se na svakodnevno iskustvo.
okruglost zemlje siguro ne moreš dokazati svakodnevnin iskustvon, da moreš, unda to ne bi tribalo dokazivati.
svakodnevno iskustvo je recept za neuspjeh, to jo govorin ovoj "reci to svojin riječima" grupi. moj omiljeni autor je reko da se un bavi samo nevjerojatnin stvorima, iako će ga ljudi proglositi munjelon, zoto ča obične stvori ne tribaju njega da ih broni. more li svakodnevno iskustvo odgovoriti jesu li muški visočiji od žena? ne more. i zoto tribo uvika korititi big guns, a ne se izražavati svojin riječima i svojin iskustvon.
Kako ja vidim stvari, ili nesto shvacamo ili ne shvacamo. U razgovoru o najobicnijim stvarima, onima koje proizlaze i iz svakodnevnog iskustva, cesto uocavam nesporazume. Mozda je razlog tome sto ih prihvacamo kao "gotove cinjenice", a to je samo drugaciji nacin da se veli da smo ih prihvatili " na povjerenje" putem "svjedocanstva drugih". I to je okej jer ne mozes konstanto otkrivati ono sto je vec odavno poznato. Ipak, katkad me razmisljanje o tim " obicnim stvarima" transportira do onih neobicnih. Zapravo, to mi se redovito dogadja.
Drugo, u razgovoru uocavam i jezicne zavrzlame. Iako govorimo istim jezikom, pronalazim da cesto rijecima dajemo neki vlastiti smisao pa, u konacnici, kao da govorimo nekim "privatnim jezikom"... To je okej u poeziji. No nisu svi poete.
niko ne bi mogo napraviti korok bez gotovih činjenic, to je nužno. no, kad se pokušava povećati rezolucija nad jednin uskin područjen, nad temom razgovora, to je trenutak kad preispituješ i nojtemeljnije činjenice. u ton trenutku vlastita osjetila postaju naši neprijatelji. osjetila nan doju nešto nojstvarnije ča ćemo ikad osjetiti, pa ipak toliko krivo da je to za popizditi, pogotovo u ovakovin područjima kima se bavi denkverbot.
ovo o jeziku i nesporazumima, to je samo tehničko pitanje, i lako se otkloni, u roku nekoliko linija pitanja i odgovora.
Dobro, ovo o osjetilima, to je naivni realizam... Pod svakodnevnim iskustvom naravno da ne pomisljam samo na osjetilnu stvarnost, vec i razumom zahvacene svakodnevne pojave... Npr. zasto je u rijeckoj Zari zgodno napravljeno da je muski odjel odjece skroz na vrhu, na posljednjem katu? :)
Uglavnom, moja je poanta da i ne postoje " obicne stvari" za one koji su navikli razmisljati i da od svega mozemo doci do novih, zgodnih teorija..
Ono sto sam, doduse, napomenula ebenici (eto, nije veliko slovo) jest da takav nacin razmisljanja moze imati neki mracniji temelj... Nezadovoljstvo. To je ono kad razmisljas o svemu da ne bi razmisljao o onom ocitom - vlastitom zivotu i gorucim problemima.
zara, vjerojatno su za nojvišlji katovi nojjeftiniji najmovi, a muški manje trošu na robu. stvor se mogla postaviti i drukčije; staviti žensku robu na sam kroj svega, tako da moraju projti uza sve druge proizvode, od kih će in nesumljivo nešto zapeti za oči. koje je rješenje? naravski, pogljedati ča činu merikunci, oni su sve već vjerojatno provali. oslanjati se na druge je jednostavno bolja strategija overall.
by all means, ne postoju obične stvori ke se ne bi tribale preispitati, pod obične stvori sun misli na stvori ke imaju dosta advokata.
a, nis vas poprati, ne zun o čemu ste govorili...
Pa ja sam dosla nekako do zakljucka da je prije ono drugo... Muskarci obicno u kupovinu idu sa zenama, dok dodju do njihovog odjela, zenice su vec snimile i kupile za sebe ono sto nisu ni mislile. :D Lukavo
Aha, razumijem sad. Vidis, tvoje "obicne stvari" nisam shvatila kao moje "obicne stvari".
Guest- Guest
Re: Denkverbot
violator wrote:Kic, gle... :)
Spirited Away je na Video-esejima.
pogledam, Mononoke mi je jedan od najdražih i više puta sam ga gledao..
sirova i divlja snaga i volja prirode nikad bolje nije prikazana nego tu
Re: Denkverbot
kic wrote:violator wrote:Kic, gle... :)
Spirited Away je na Video-esejima.
pogledam, Mononoke mi je jedan od najdražih i više puta sam ga gledao..
sirova i divlja snaga i volja prirode nikad bolje nije prikazana nego tu
Meni Spirited Away zbog kamija i Jage... :)
Mononoke moram ponovno pogledati..
Guest- Guest
Page 27 of 50 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 38 ... 50
Page 27 of 50
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum