Belaj u Mostaru
Page 4 of 4
Page 4 of 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Belaj u Mostaru
Shvatili ste vi kuraz ....valjda treba da vam se jedan njegov raznense na makarskoj il dubrovackoj rivijeri pa da shvatite ...S H V A T I T ERegoč wrote:De Ray, smiri hormone. Shvatili smo i pri prvom upisu.
RayMabus- Posts : 184104
2014-04-11
Re: Belaj u Mostaru
Dobro, upravo ustrojavam trojke za pronalaženje i ubijanje muslimana. Jesam sad dovoljno shvatio?RayMabus wrote:Shvatili ste vi kuraz ....valjda treba da vam se jedan njegov raznense na makarskoj il dubrovackoj rivijeri pa da shvatite ...S H V A T I T ERegoč wrote:De Ray, smiri hormone. Shvatili smo i pri prvom upisu.
Ohladi se, Ray, i nemoj gluposti pisati. Pojedinci su odgovorni za pojedinačne zločine, kolektivno mogu odgovarati samo dionici udruženoga pothvata. Sve ostalo je kazna bez zločina.
_________________
Regoč-
Posts : 35954
2015-08-21
Age : 106
Lokacija: : Doma
Re: Belaj u Mostaru
Ako se ne preziva Gološ, smije ubijati. Jesam sad dobro shvatio?RayMabus wrote:Nisi dobro shvatio.
Samo pleme zvano Gološ.
_________________
Regoč-
Posts : 35954
2015-08-21
Age : 106
Lokacija: : Doma
Re: Belaj u Mostaru
Jedan je kriminalac koji nosi pištolj a drugi je vođa wehabdija i svi su iz Mostara ...rijetko prezime i samo tu tj od tamo .....leglo wehabdija ...skupa sa cijelom tom rodbinom jer pleme uvijek podržava svg člana pa makar bio isti kriminlac ...wehabdija.
RayMabus- Posts : 184104
2014-04-11
Re: Belaj u Mostaru
Ne , nego zaustaviti , javiti komandi i ide deportacija u konc logor ....tamo ce netko s više psihologije odlucivati šta ce s isitma ....uglavnom mislim da nece izac iz tog konc logora al nije 100% da mora bit tako.Regoč wrote:Ako se ne preziva Gološ, smije ubijati. Jesam sad dobro shvatio?RayMabus wrote:Nisi dobro shvatio.
Samo pleme zvano Gološ.
RayMabus- Posts : 184104
2014-04-11
Re: Belaj u Mostaru
Jebi ga, Ray, odoh ja radije kod doktorice nego se s tobom raspravljati.
_________________
Regoč-
Posts : 35954
2015-08-21
Age : 106
Lokacija: : Doma
Re: Belaj u Mostaru
Normalno , treba prvo da jedan od tih napravi masakr na makarskoj il dubrovackoj rivijeri da ti se otvori nešto u toj šupljoj glavi o cemu ja uopce pricam.Regoč wrote:Jebi ga, Ray, odoh ja radije kod doktorice nego se s tobom raspravljati.
RayMabus- Posts : 184104
2014-04-11
Re: Belaj u Mostaru
Idem i račune platiti.RayMabus wrote:Normalno , treba prvo da jedan od tih napravi masakr na makarskoj il dubrovackoj rivijeri da ti se otvori nešto u toj šupljoj glavi o cemu ja uopce pricam.Regoč wrote:Jebi ga, Ray, odoh ja radije kod doktorice nego se s tobom raspravljati.
_________________
Regoč-
Posts : 35954
2015-08-21
Age : 106
Lokacija: : Doma
Re: Belaj u Mostaru
I Merkelica bi morala racune platit .......tako ni ona nije znala o cemu netko trubi svo vrijeme.
Šta ce nama šoferima kuca ......Berlin ...sretan Božić.
Šta ce nama šoferima kuca ......Berlin ...sretan Božić.
RayMabus- Posts : 184104
2014-04-11
Re: Belaj u Mostaru
VEHABIJSKI (G)OLOŠ NASRNUO NA REISA Gološ: Uvaženi Reis efendija, zar po hanefijskom mezhebu nije strogo zabranjeno čestitanje nemuslimanskih praznika?!
05.01.2016. u 07:28RELIGIJA
Dok je reis Kavazović osvanuo na naslovnicama mnogih sarajevskih listova kao ličnost godine zbog svog rezolutnog stava da se radikalnim selefijama u BiH mora “stati u kraj”, dotle ga selefisti na društvenim mrežama bukvalno uriniraju.
FOTO: Kavazović (MINA)
Dževad Gološ se smatra jednim od ultraradikalnijih hercegovačkih selefista koji je zbog svojih aktivnosti i stavova ekskomuniciran iz Islamske zajednice. On je ovih dana na svom Facebook profilu objavio otvoreno pismo reisu-l-ulemi Husein ef. Kavazoviću. I dok je reis Kavazović osvanuo na naslovnicama mnogih sarajevskih listova kao ličnost godine zbog svog rezolutnog stava da se radikalnim selefijama u BiH mora “stati u kraj”, dotle ga selefisti na društvenim mrežama bukvalno uriniraju. Evo jednog primjera:
“Prethodno sam vam slao veliki broj pisama, i tražio veliki broj puta sastanak sa vama, ali nikada nisam dobio odgovor niti na jedno od spomenutog. Iz tog razloga odlučio sam da vam se na ovakav način obratim, nadajući se da će ove moje riječi doći do Vas,” piše hafiz Dževad Gološ.
“Uvaženi Reis efendija, u svojim obraćanjima mnogo se pozivate na našu tradiciju i hanefijski mezheb, te ističete da je to naš islam koji se praktikuje na ovim prostorima, te da tradicionalni islam strada radi nekog novog islama! Ne mogu da sakrijem svoje čuđenje velikom broju vaših nastupa i pisanja, pa iz tog razloga želio bih da vam postavim nekoliko pitanja na ovakav način, jer sam prethodno pokušao na drugi način, ali nisam dobio odgovor, iako mislim da i ovaj put neću.
Uvaženi Reis efendija zašto se toliko pozivate na hanefijski mezheb i tradiciju a sami vi se ne pridržavate pomenutog?
- Uvaženi Reis efendija dali je učenje Kur'ana za novac strogo zabranjeno po učenju hanefijskog mezheba? Ukoliko jeste, pa zašto se ta praksa koja je zastupljena od strane velikog broja imama ne ukine i ne zabrani?
- Uvaženi Reis efendija bili smo svjedoci fetvi o obaveznosti davanja zekata Islamskoj zajednici. Ja u svom skromnom izučavanju hanefijskog mezheba nisam naišao da je iko od učenjaka našeg mezheba rekao da je obaveza davanja zekata bejtul-malu? Da li mi vi, ili neko od muftija, ili muderrisa naših medresa i fakulteta, može kazati da li ima i jedan učenjak hanefijskog mezheba koji je kazao da je obaveza davanja zekata bejtul-malu?
Da li je zadaća Islamske zajednice da ljudi pojasni propise zekata i kome se zekat daje, ili pak islamska zajednica ide putem „crkve“ koja od ljudi uzima imetak na neispravan način? Učenje Kur'ana za pare, razni tevhidi, bacanje para u turbeta, nije ništa drugo do put kojim je otišla crkva, i ovakve stvari nemaju nikakve veze niti sa hanefijskim mezhebom, niti sa našom prelijepom tradicijom.
- Uvaženi Reis Efendija. zar nije učenje hanefijskog mezheba da je muslimanu muškarcu obavezno da pusti bradu, i da mu je zabranjeno da je krati ispod dužine šake? Zar slike naših deda koje su sačuvane ne ukazuju na pomenuto također? Zato je moje pitanje zašto se ova bošnjačka tradicije ne praktikuje od strane vas i muftija? Sa druge strane, ono što je mnogo bitnije, zašto ljudi koji praktikuju ovu bošnjačku tradiciju bivaju nazivani vehabijama od strane velikog broja zvaničnika Islamske zajednice?
- Uvaženi Eeis efendija, da li je hanefijskom mezhebu i tradiciji bošnjaka nepoznato pokrivanje lica žene muslimanke? Ogroman broj učenjaka našeg mezheba ukazali su da je obaveza žene muslimanke da pokrije svoje lice, i neki naši istaknuti alimi, poput mostarskog muftije Karabega, o tome su napisali i zasebna djela, a opštepoznato je da je pokrivanje lica višestoljetna praksa bošnjaka muslimana na ovim prostorima. Ja se sjećam one svoje nene koju sam gore spomenuo kao nenu koja je nosila dimije, ili da bolje kažem koja je doživjela i sedamdesetu godinu, a nosila je široku odjeću i umotavala je dobro svoju glavu. Možda je neumjesno da pitam kako je čija ženska čeljad pokrivena, ali ću kazati da skoro nisam vidio da se neka od žena visoko poziciniranih ljudi islamke zajednice nosi ovako kako se nosila moja nena, tj. naše nene. Uvaženi reis efendija zašto se od strane velikog broja ljudi pomenuto oblačenje žene smatra nekom novom pojavom na našim prostorima, i zašto se prema njima zauzima stav kao da su neki novi muslimani na ovim prostorima?
- U jednom od svojih obraćanja ste rekli sljedeće:
„Tako je u našem bosanskom društvu upotpunjen taj mozaik susretanja i življenja, i ovih dana smo bili zaokupljeni našim običajima, čestitajući jedni drugima i iskazujući lijepe želje i nadanja u bolju budućnost..
To je naša bosanska tradicija, koju mi muslimani ovdje stoljećima baštinimo, baš onako kako nas je poučio poslanik Muhammed, a.s.“
Zar po učenju učenjaka hanefijskog mezheba nije strogo zabranjeno čestitanje nemuslimanskih praznika koji su obilježje nečega što je sa strane učenja islama nevjerstvo? Zar učenjaci hanefijskog mezheba nisu kazali da je činjenje ovog djela nevjerstvo i stvar koja izvodi iz vjere? A zatim ko je to od naših alima dozvoljavao pomenuto čestitanje? Meni toliko nije bitno vaše ubjeđenje koliko mi je bitno zašto vaša uvjerenja i praksu pripisujete bošnjačkoj tradiciji i hanefijskom mezhebu, kada oni sa tim nemaju ama baš ništa? Osim ako ne mislite da tradicija bošnjaka počinje sa vašim mandatom reisu-l-uleme!
- Uvaženi Reis efendija, kakav je stav učenjaka hanefijskog mezheba prema skupini šiija, kao i uleme ovih prostora kroz stoljeća? Da li su učenjaci i muderrisi ovih prostora kroz sva ova stoljeća naglašavali da za šiije ovdje ima mjesta, ili su pak jasno naglašavali da su zabludjela skupina, i čak skupina koja je izašla iz okvira islama. Kada ste tražili zatvaranje Fondacije Darul Kur'ana, zašto niste tražili i zatvaranje šiitskih fondacija i organizacija?
Ovo je samo nekoliko pitanja koja sam spomenuo kako bih dao do znanja da se vi uvaženi Reis efendija, zajedno sa vašim muftijama, ne pridržavate hanefijskog mezheba i bošnjačke tradicije! Hanefijski mezheb i tradicija nisu nešto što počinje nekim mandatom, nego nešto što je sačuvano u fikhskim i historijskim djelima. S obzirom da Islamska zajednica sada ima veliki broj profesora, magistara, doktora, te naučnih ustanova mislim da nije teško pružiti jedan naučni odgovor na ova pitanja!”, završava svoje pismo hafiz Gološ.
RayMabus- Posts : 184104
2014-04-11
Re: Belaj u Mostaru
90 spavača u Mostaru?
MOSTAR – Strah se uvukao pod kožu građana u Bosni i Hercegovini nakon zadnjeg terorističkog napada u Zvorniku i izjava dužnosnika kako se spremaju novi napadi. Nemali broj građana počinje izbjegavati mjesta masovnog okupljanja, a mnogi roditelji kažu kako sa strahom šalju i djecu u školu. Sigurnosne i policijske agencije rade posljednjih dana punom parom, no malo tko više u BiH, čije su ulice pune bradatih ljudi s kratkim hlačama, može prosuditi tko je potencijalni terorist, spavač, a tko vjernik koji samo drukčije od službenih islamskih institucija tumači islam.
Dževad Gološ
Obavještajno-sigurnosne agencije koncentrirale su se od napada u Zvorniku na Sarajevo, Maoču, Zvornik, na veće vehabijske skupine, a mjesta poput Mostara, koja predstavljaju ranu bh. društva s obzirom na stalna nacionalna trvenja, čini se da nitko ozbiljno ne nadzire. U Hercegovini, ponajviše u Mostaru, kažu upućeni iz sigurnosnih struktura, ima na stotine vehabija koji prave probleme ponajviše islamskim vjernicima koji prakticiraju islam drukčije od njih.
Problem je pak što po nekim obavještajnim podacima u Hercegovini ima i oko 90 spavača koji su u svakom trenutku spremni dati život za “više ciljeve”.
Kao idejni vođa vehabija u Mostaru navodi se izvjesni Dževad Gološ. Intelektualac koji koristi svaki trenutak kako bi privukao što više osoba pod svoj utjecaj. Gološa prate sve sigurnosne i policijske agencije, a sumnjiči se da vrbuje bh. državljane za odlazak na ratište u Siriji te im organiziraju prebacivanje u tu zemlju. On je u Damsku završio Islamski fakultet, nakon stjecanja diplome vratio se u BiH i u Mostaru osnovao zakladu “Daru-l- Kur’an” (Kuća Kurana). Nakon toga jedno vrijeme ponovno je boravio u Siriji gdje je bio pripadnik jedinice “Ahraur Šam” koja je u sastavu Islamske fronte. Po ponovnom povratku u Mostar, on organizira odlazak bh. državljana u Siriju i njihovo pristupanje toj jedinici. Zanimljivo je da je Gološ 2013. godine bio domaćin u BiH imamu Muhammadu Radžinu Kurejmu koji je napustio Damask i navodno iz Katara vuče mnoge konce u Siriji. Jedno krilo u vehabijskom pokretu u BiH optužuje Gološa da radi protiv vehabija, a drugo ga veliča. U kolovozu 2013. godine na izričit zahtjev reisa Huseina Kavazovića da se Gološevoj zakladi zabrani rad, Federalno ministarstvo pravosuđa izbrisalo je “Dar-l-Kur’an” iz Mostara iz registra. U svom zahtjevu reis Kavazović je naveo da ta zaklada ne ispunjava zakonom propisane uvjete za postojanje i rad i da u potpunosti krši Zakon o slobodi vjere. I pored službene zabrane, Gološeva zaklada nastavila je raditi. Gološ i sada drži jako posjećena predavanja po Mostaru na koja dolaze vehabije iz cijele regije. Koliko sljedbenika Gološ ima, govore podaci o posjećenosti njegovih internet kanala na YouTubeu, posjećenosti stranica koje održava na internetu, ali i o posjećenosti predavanja koja drži čak u Narodnom pozorištu u Mostaru. Iako se o Gološu širi loš glas u gradu na Neretvi, ono što on plasira na društvenim mrežama ni u kojoj mjeri ne poziva na radikalizam ili ubijanje, čak što više, citira one koji navode kako pravi vjernik nikada neće ubiti. Tek u rijetkim tekstovima koje je objavio može se iščitati kako, primjerice, neizravno opravdava teroristički napad u Francuskoj. Prema izjavama iz policijskih krugova Gološ, kao i njegova najodanija “braća” imaju po nekoliko žena i veliki broj djece.
Vehabije i mobiteli
Glavna djelatnost vehabija u Mostaru su mobitel shopovi. Sigurnosne agencije koje o svima njima imaju pozamašnu dokumentaciju tvrde kako su mobitel shopovi koje vehabije drže po Mostaru i Sarajevu samo maska, a kako im novac stiže iz stranih zemalja kako bi širili “istinski islam” i financirali svoje obitelji. Većina vehabija u Mostaru živi u unajmljenim smještajima i seli vrlo često s jednog u drugi dio grada. U posljednje vrijeme pojavile su se i informacije kako u određene dijelove grada doseljava veći broj vehabija. Radi se uglavnom o izoliranim naseljima poput novog naselja koje je ‘niklo’ u okolici ‘Strjeljane’ nadomak mostarskog naselja Zalik ili u seoskom naselju Vranjevići. O bezopasnim, ali i opasnim vehabijama i ekstremistima lokalne policije imaju određena saznanja, ali ne poduzimaju ništa po tom pitanju, prvenstveno jer im to nije u opisu posla i jer primat nad terorizmom drže državne sigurnosno-obavještajne agencije. Postavlja se pitanje imaju li državne agencije dovoljno kapaciteta nadzirati i kontrolirati tisuće vehabija, desetke ekstremista i spavača.
MOSTAR – Strah se uvukao pod kožu građana u Bosni i Hercegovini nakon zadnjeg terorističkog napada u Zvorniku i izjava dužnosnika kako se spremaju novi napadi. Nemali broj građana počinje izbjegavati mjesta masovnog okupljanja, a mnogi roditelji kažu kako sa strahom šalju i djecu u školu. Sigurnosne i policijske agencije rade posljednjih dana punom parom, no malo tko više u BiH, čije su ulice pune bradatih ljudi s kratkim hlačama, može prosuditi tko je potencijalni terorist, spavač, a tko vjernik koji samo drukčije od službenih islamskih institucija tumači islam.
Dževad Gološ
Obavještajno-sigurnosne agencije koncentrirale su se od napada u Zvorniku na Sarajevo, Maoču, Zvornik, na veće vehabijske skupine, a mjesta poput Mostara, koja predstavljaju ranu bh. društva s obzirom na stalna nacionalna trvenja, čini se da nitko ozbiljno ne nadzire. U Hercegovini, ponajviše u Mostaru, kažu upućeni iz sigurnosnih struktura, ima na stotine vehabija koji prave probleme ponajviše islamskim vjernicima koji prakticiraju islam drukčije od njih.
Problem je pak što po nekim obavještajnim podacima u Hercegovini ima i oko 90 spavača koji su u svakom trenutku spremni dati život za “više ciljeve”.
Kao idejni vođa vehabija u Mostaru navodi se izvjesni Dževad Gološ. Intelektualac koji koristi svaki trenutak kako bi privukao što više osoba pod svoj utjecaj. Gološa prate sve sigurnosne i policijske agencije, a sumnjiči se da vrbuje bh. državljane za odlazak na ratište u Siriji te im organiziraju prebacivanje u tu zemlju. On je u Damsku završio Islamski fakultet, nakon stjecanja diplome vratio se u BiH i u Mostaru osnovao zakladu “Daru-l- Kur’an” (Kuća Kurana). Nakon toga jedno vrijeme ponovno je boravio u Siriji gdje je bio pripadnik jedinice “Ahraur Šam” koja je u sastavu Islamske fronte. Po ponovnom povratku u Mostar, on organizira odlazak bh. državljana u Siriju i njihovo pristupanje toj jedinici. Zanimljivo je da je Gološ 2013. godine bio domaćin u BiH imamu Muhammadu Radžinu Kurejmu koji je napustio Damask i navodno iz Katara vuče mnoge konce u Siriji. Jedno krilo u vehabijskom pokretu u BiH optužuje Gološa da radi protiv vehabija, a drugo ga veliča. U kolovozu 2013. godine na izričit zahtjev reisa Huseina Kavazovića da se Gološevoj zakladi zabrani rad, Federalno ministarstvo pravosuđa izbrisalo je “Dar-l-Kur’an” iz Mostara iz registra. U svom zahtjevu reis Kavazović je naveo da ta zaklada ne ispunjava zakonom propisane uvjete za postojanje i rad i da u potpunosti krši Zakon o slobodi vjere. I pored službene zabrane, Gološeva zaklada nastavila je raditi. Gološ i sada drži jako posjećena predavanja po Mostaru na koja dolaze vehabije iz cijele regije. Koliko sljedbenika Gološ ima, govore podaci o posjećenosti njegovih internet kanala na YouTubeu, posjećenosti stranica koje održava na internetu, ali i o posjećenosti predavanja koja drži čak u Narodnom pozorištu u Mostaru. Iako se o Gološu širi loš glas u gradu na Neretvi, ono što on plasira na društvenim mrežama ni u kojoj mjeri ne poziva na radikalizam ili ubijanje, čak što više, citira one koji navode kako pravi vjernik nikada neće ubiti. Tek u rijetkim tekstovima koje je objavio može se iščitati kako, primjerice, neizravno opravdava teroristički napad u Francuskoj. Prema izjavama iz policijskih krugova Gološ, kao i njegova najodanija “braća” imaju po nekoliko žena i veliki broj djece.
Vehabije i mobiteli
Glavna djelatnost vehabija u Mostaru su mobitel shopovi. Sigurnosne agencije koje o svima njima imaju pozamašnu dokumentaciju tvrde kako su mobitel shopovi koje vehabije drže po Mostaru i Sarajevu samo maska, a kako im novac stiže iz stranih zemalja kako bi širili “istinski islam” i financirali svoje obitelji. Većina vehabija u Mostaru živi u unajmljenim smještajima i seli vrlo često s jednog u drugi dio grada. U posljednje vrijeme pojavile su se i informacije kako u određene dijelove grada doseljava veći broj vehabija. Radi se uglavnom o izoliranim naseljima poput novog naselja koje je ‘niklo’ u okolici ‘Strjeljane’ nadomak mostarskog naselja Zalik ili u seoskom naselju Vranjevići. O bezopasnim, ali i opasnim vehabijama i ekstremistima lokalne policije imaju određena saznanja, ali ne poduzimaju ništa po tom pitanju, prvenstveno jer im to nije u opisu posla i jer primat nad terorizmom drže državne sigurnosno-obavještajne agencije. Postavlja se pitanje imaju li državne agencije dovoljno kapaciteta nadzirati i kontrolirati tisuće vehabija, desetke ekstremista i spavača.
RayMabus- Posts : 184104
2014-04-11
Page 4 of 4 • 1, 2, 3, 4
Similar topics
» Nastavlja se varanje turista na obali, nije gledao cijene i opet belaj
» "Sveučilište" u Mostaru
» Noć vještica u Mostaru
» Nemiri u Mostaru
» Ludnica u Mostaru
» "Sveučilište" u Mostaru
» Noć vještica u Mostaru
» Nemiri u Mostaru
» Ludnica u Mostaru
Page 4 of 4
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum