Ubojice Stjepana Đurekovića
Page 2 of 3
Page 2 of 3 • 1, 2, 3
Re: Ubojice Stjepana Đurekovića
a da udba ne postoji, i lustracija nije potrebna, zaboravih napomenuti
marcellus- Posts : 46005
2014-04-16
Re: Ubojice Stjepana Đurekovića
kaja_333 wrote:pazi on se još prijete svjedocima, njima bi trebalo dati još 10 godina na presudu samo za ovo. i nobilu isto.
nobilo bi trebao da je boga i pravde završit ko udbaške žrtve dakle sa sjekirom u glavi, al jebiga
_________________
marcellus- Posts : 46005
2014-04-16
Re: Ubojice Stjepana Đurekovića
bogomdani wrote:..I BOG RECE..NE UBIJ... E Marc,Marc...
kako ono reče židovski bog, oko za oko zub za zub
_________________
marcellus- Posts : 46005
2014-04-16
Re: Ubojice Stjepana Đurekovića
ehhh..E to je nas Bog..vas je Isus,koji rece ..Okreni i drugi obraz...marcellus wrote:bogomdani wrote:..I BOG RECE..NE UBIJ... E Marc,Marc...
kako ono reče židovski bog, oko za oko zub za zub
Guest- Guest
Re: Ubojice Stjepana Đurekovića
bogomdani wrote:Pa ja radim kod svojih..a tko je quja svabima ,to ne treba niti spominjati..ponosni ste na to..kofein wrote:bogomdani wrote:Boze dragi cime se neuki balkanci zabavljaju...
Tebi, kao švapskoj kuji to nije važno pa je uputno da ne njuškaš po temi.
Hund, Budi dobar i poslušan. Sad će švabo kolačić bacit.
Guest- Guest
Re: Ubojice Stjepana Đurekovića
Otkri ti smajlije..dobro,dobro. ..kako ide ona? Danke,Danke,Dojčland..kofein wrote:bogomdani wrote:Pa ja radim kod svojih..a tko je quja svabima ,to ne treba niti spominjati..ponosni ste na to..kofein wrote:bogomdani wrote:Boze dragi cime se neuki balkanci zabavljaju...
Tebi, kao švapskoj kuji to nije važno pa je uputno da ne njuškaš po temi.
Hund, Budi dobar i poslušan. Sad će švabo kolačić bacit.
Guest- Guest
Re: Ubojice Stjepana Đurekovića
bogomdani wrote:ehhh..E to je nas Bog..vas je Isus,koji rece ..Okreni i drugi obraz...marcellus wrote:bogomdani wrote:..I BOG RECE..NE UBIJ... E Marc,Marc...
kako ono reče židovski bog, oko za oko zub za zub
u slučaju udbaša židovski bog je ok jer oni u kršćanskog ionako ne vjeruju.
_________________
marcellus- Posts : 46005
2014-04-16
Re: Ubojice Stjepana Đurekovića
Gledano sa kršćanskog stajališta;židovski i kršćanski Bog je jedan ,te isti,Bog.
Onaj Bog o kojem Isus priča,to je Bog Abrahamov,Izakov i Jakovljev.
Onaj Bog o kojem Isus priča,to je Bog Abrahamov,Izakov i Jakovljev.
jastreb- Posts : 34059
2014-04-22
Re: Ubojice Stjepana Đurekovića
jastreb wrote:Gledano sa kršćanskog stajališta;židovski i kršćanski Bog je jedan ,te isti,Bog.
Onaj Bog o kojem Isus priča,to je Bog Abrahamov,Izakov i Jakovljev.
nije. Kršćanski bog je trojedni bog.
_________________
marcellus- Posts : 46005
2014-04-16
Re: Ubojice Stjepana Đurekovića
Kao takav javljao se i u Starom Zavjetu.marcellus wrote:jastreb wrote:Gledano sa kršćanskog stajališta;židovski i kršćanski Bog je jedan ,te isti,Bog.
Onaj Bog o kojem Isus priča,to je Bog Abrahamov,Izakov i Jakovljev.
nije. Kršćanski bog je trojedni bog.
Kao Anđeo Jahvin,koji Jakovu kaže da je sam Bog. Javljao se Gideonu. Pojavio se u plamenoj peći pred Šadrakom,Mešakom i Abed Negom,pojavio se poput anđela pred šatorom Abrahamovim...itd.itd.
jastreb- Posts : 34059
2014-04-22
Re: Ubojice Stjepana Đurekovića
Često je Trojstvo prikazano kao tri osobe koje se javljaju Abrahamu (Postanak/1.Mojsijeva 18 i 19 poglavlje). Često su teolozi koristili ove stihove kao dokaz, ne samo da vidimo množinu, nego točno tri osobe. To, samo po sebi, ne bi bilo pogrešno. Pogledajmo što se ovdje dešava? 1. i 2.stih: “Opet se javi Gospodin Abrahamu kod terebinata (hrasta) Mamre, kad je za dnevne žege sjedio na ulazu u šator. Kad on, naime, podignu oči svoje i pogleda oko sebe, a kad tamo tri čovjeka stoj pred njim. Kad ih ugleda, potrča im od ulaza u šator u susret i pokloni se do zemlje.” Dakle, on vidi tri čovjeka, i onda se poklanja do zemlje. “I reče: 'Gospodine, ako sam našao milost u tvojim očima, nemoj mimoići svojega slugu!” Zapazimo, Abraham vidi tri lica i obraća se njima kao jednom. Međutim, mi smo na početku čitali da Boga Oca nitko, nikad, nije vidio. Ako smo zapamtili taj stih, mi bismo odmah rekli: “Ovdje postoji kontradikcija. Boga Oca nitko nikad nije vidio, a kako se sada vide tri osobe?” U Bibliji nigdje ne postoji kontradikcija, u Bibliji nigdje nema nelogičnosti. Boga Oca stvarno nikad nitko od ljudi nije vidio (Ivan 1,18).
Međutim, iz dublje analize Postanak/1.Mojsijeva 18. i 19. poglavlja vidimo da je samo jedna od tih osoba istinski Gospodin. Evo, recimo, u Post/ 1 Mojs 18,10 piše: ''Potom reče Gospodin...'', pa u 18,13 piše: "A Gospodin reče Abrahamu..", pa 16. stih: ''Nato se ljudi digoše otamo i okrenuše prema Sodomi'', pa 17. stih 18. poglavlja: "A Gospodin pomisli: 'Zar da krijem od Abrahama štokanim učiniti?", pa 20. stih 18. poglavlja kaže: "Reče dakle Gospodin: 'Tužba na Sodomu i Gomoru...", pa 22. stih 18. poglavlja kaže: “Nato okrenuše drugi ljudi otamo prema Sodomi, a Abraham još ostade pred Gospodinom”, pa 26. stih 18. poglavlja kaže: "Tada odgovori Gospodin...", pa 27. stih 18. poglavlja kaže: "A Abraham ponovno reče: 'Ja sam se, eto, već usudio da govorim sa svojim Gospodinom,...", pa 30., 31. i 32. stih 18. poglavlja kažu: "Tada reče: 'Ah, ne ljuti se, Gospodine, ako još jedanput progovorim...Ja sam se već usudio govoriti Gospodinu!...Ah, ne ljuti se, Gospodine,..." Ovo su prvi stihovi koji nam pomažu da razumijemo o čemu se radi. Dakle, sada se za dvije osobe upotrebljava izraz “ljudi”, ali i dalje se kaže da je Abraham ostao pred Gospodinom, koji je tek poslije otišao od Abrahama, kako kaže 33. stih 18. poglavlja: "Nato Gospodin ode, nakon što završi razgovor s Abrahamom, a Abraham se vrati kući."
I onda, u Post/ 1 Mojs 19,1 piše: “Kad oba anđela uvečer dođoše u Sodomu...” Vidimo kako prvo “ljudi...okrenuše prema Sodomi”, pa onda “oba anđela dođoše u Sodomu”, (onaj koji je čitao cijelo poglavlje zna o čemu se konkretno radi). Dakle, od te tri ličnosti dva su anđela. Nadalje se u 19. poglavlju za ovu dvojicu miješaju pojmovi 'ljudi' i 'anđeli'. Čitamo u 10. stihu: ''Tada onadva čovjeka...'', koji sada razgovaraju sa Lotom u 12.stihu: ''Nato dva čovjeka rekoše Lotu...'', i u 13. stihu kažu: “...Zato nas posla Gospodin, da ih zatremo.” A u 15. stihu: “Kad je svanulo, navališe anđeli na Lota...” (kad su trebali da ga izvuku iz Sodoma, da ne bi propao sa ostalim ljudima). U 18. stihu 19. poglavlja kaže: "Lot im odgovori: 'Nemoj tako, Gospodine!", a u 21. i 22.stihu piše: ''On odgovori...I u tom ću te poslušati; da ne razorim grad...što nam govori da je Gospodin nakon što je završio razgovor s Abrahamom otišao u Sodomu kod Lota. I u 24. stihu se kaže: “Tada (kada su oni već izašli iz Sodome) pusti Gospodin na Sodomu i na Gomoru dažd sumpora i ognja, od Gospodina, s neba.'' Zapazimo kako je ovaj stih karakterističan jer spominje dva Gospodina: “Tada pusti Gospodin (znači, Gospodin koji je nedaleko od Sodome koja je na zemlji)... od Gospodina s neba (koji je na nebu)...”. Jedan Gospodin je na zemlji a drugi Gospodin je na nebu!
U Novom Zavjetu je ta istina mnogo više otkrivena, ali mi ćemo se još malo zadržati u Starom Zavjetu, pošto postoje ljudi koji misle da postoji neka kolizija i neprijateljstvo između Starog i Novog Zavjeta, ali vidjet ćemo da takvo neslaganje ne postoji.
Sjetimo se jednog specifičnog slučaja iz Starog Zavjeta, kada su se Izraelci, na svom putu iz Egipta u obećanu zemlju, bunili protiv vodstva Mojsija i onako kako je Bog želio da ih provede. I u 6. stihu kaže: “Tada posla Gospodin među narod otrovne zmije. One su ujedale ljude, tako daje pomrlo veoma mnogo Izraelaca.'' (Brojevi/4.Mojsijeva 21,6)
Ovdje je bitno zapamtiti da je Gospodin to učinio. A kako apostol Pavao komentira ovaj stih u 1. Korinćanima, 10. poglavlje? (sada smo u Novom zavjetu, da malo osjetimo smisleno jedinstvo Biblije. Biblija je jedna biblioteka koju je pisalo čak oko 40 autora, različitih profila, ali ta knjiga ima smisleno jedinstvo. Ona nema jedinstvo radnje, radnja je tu na mnogo mjesta isprekidana, to su različite radnje, to su različite ličnosti, ali Biblija ima smisleno jedinstvo).
Dakle, 1. Korinćanima, 10. poglavlje, 9. stih kaže: “Niti kušajmo Krista kao što su ga neki od njih kušali, i od zmija izginuli.'' Zapazimo, kad apostol Pavao govori o tom kušanju koje je bilo opisano u Mojsijevim knjigama, on kaže da su oni kušali Krista, da je On bio to lice božanstva, da je On bio taj Gospodin, da je On bio taj Jahve (jer kod nas je ime “Jahve” na mnogim mjestima prevedeno kao “Gospodin”). Ima i drugih stihova gdje apostol Pavao ističe da je Isus bio taj koji je vodio narod, da je On taj Gospodin (Jahve). Znači, ovdje je bitno da su oni tamo u pustinji “Gospodina kušali”, a kada apostol Pavao to komentira, on kaže da je to bio Krist. Dakle, Krist je Gospodin!
Međutim, iz dublje analize Postanak/1.Mojsijeva 18. i 19. poglavlja vidimo da je samo jedna od tih osoba istinski Gospodin. Evo, recimo, u Post/ 1 Mojs 18,10 piše: ''Potom reče Gospodin...'', pa u 18,13 piše: "A Gospodin reče Abrahamu..", pa 16. stih: ''Nato se ljudi digoše otamo i okrenuše prema Sodomi'', pa 17. stih 18. poglavlja: "A Gospodin pomisli: 'Zar da krijem od Abrahama štokanim učiniti?", pa 20. stih 18. poglavlja kaže: "Reče dakle Gospodin: 'Tužba na Sodomu i Gomoru...", pa 22. stih 18. poglavlja kaže: “Nato okrenuše drugi ljudi otamo prema Sodomi, a Abraham još ostade pred Gospodinom”, pa 26. stih 18. poglavlja kaže: "Tada odgovori Gospodin...", pa 27. stih 18. poglavlja kaže: "A Abraham ponovno reče: 'Ja sam se, eto, već usudio da govorim sa svojim Gospodinom,...", pa 30., 31. i 32. stih 18. poglavlja kažu: "Tada reče: 'Ah, ne ljuti se, Gospodine, ako još jedanput progovorim...Ja sam se već usudio govoriti Gospodinu!...Ah, ne ljuti se, Gospodine,..." Ovo su prvi stihovi koji nam pomažu da razumijemo o čemu se radi. Dakle, sada se za dvije osobe upotrebljava izraz “ljudi”, ali i dalje se kaže da je Abraham ostao pred Gospodinom, koji je tek poslije otišao od Abrahama, kako kaže 33. stih 18. poglavlja: "Nato Gospodin ode, nakon što završi razgovor s Abrahamom, a Abraham se vrati kući."
I onda, u Post/ 1 Mojs 19,1 piše: “Kad oba anđela uvečer dođoše u Sodomu...” Vidimo kako prvo “ljudi...okrenuše prema Sodomi”, pa onda “oba anđela dođoše u Sodomu”, (onaj koji je čitao cijelo poglavlje zna o čemu se konkretno radi). Dakle, od te tri ličnosti dva su anđela. Nadalje se u 19. poglavlju za ovu dvojicu miješaju pojmovi 'ljudi' i 'anđeli'. Čitamo u 10. stihu: ''Tada onadva čovjeka...'', koji sada razgovaraju sa Lotom u 12.stihu: ''Nato dva čovjeka rekoše Lotu...'', i u 13. stihu kažu: “...Zato nas posla Gospodin, da ih zatremo.” A u 15. stihu: “Kad je svanulo, navališe anđeli na Lota...” (kad su trebali da ga izvuku iz Sodoma, da ne bi propao sa ostalim ljudima). U 18. stihu 19. poglavlja kaže: "Lot im odgovori: 'Nemoj tako, Gospodine!", a u 21. i 22.stihu piše: ''On odgovori...I u tom ću te poslušati; da ne razorim grad...što nam govori da je Gospodin nakon što je završio razgovor s Abrahamom otišao u Sodomu kod Lota. I u 24. stihu se kaže: “Tada (kada su oni već izašli iz Sodome) pusti Gospodin na Sodomu i na Gomoru dažd sumpora i ognja, od Gospodina, s neba.'' Zapazimo kako je ovaj stih karakterističan jer spominje dva Gospodina: “Tada pusti Gospodin (znači, Gospodin koji je nedaleko od Sodome koja je na zemlji)... od Gospodina s neba (koji je na nebu)...”. Jedan Gospodin je na zemlji a drugi Gospodin je na nebu!
U Novom Zavjetu je ta istina mnogo više otkrivena, ali mi ćemo se još malo zadržati u Starom Zavjetu, pošto postoje ljudi koji misle da postoji neka kolizija i neprijateljstvo između Starog i Novog Zavjeta, ali vidjet ćemo da takvo neslaganje ne postoji.
Sjetimo se jednog specifičnog slučaja iz Starog Zavjeta, kada su se Izraelci, na svom putu iz Egipta u obećanu zemlju, bunili protiv vodstva Mojsija i onako kako je Bog želio da ih provede. I u 6. stihu kaže: “Tada posla Gospodin među narod otrovne zmije. One su ujedale ljude, tako daje pomrlo veoma mnogo Izraelaca.'' (Brojevi/4.Mojsijeva 21,6)
Ovdje je bitno zapamtiti da je Gospodin to učinio. A kako apostol Pavao komentira ovaj stih u 1. Korinćanima, 10. poglavlje? (sada smo u Novom zavjetu, da malo osjetimo smisleno jedinstvo Biblije. Biblija je jedna biblioteka koju je pisalo čak oko 40 autora, različitih profila, ali ta knjiga ima smisleno jedinstvo. Ona nema jedinstvo radnje, radnja je tu na mnogo mjesta isprekidana, to su različite radnje, to su različite ličnosti, ali Biblija ima smisleno jedinstvo).
Dakle, 1. Korinćanima, 10. poglavlje, 9. stih kaže: “Niti kušajmo Krista kao što su ga neki od njih kušali, i od zmija izginuli.'' Zapazimo, kad apostol Pavao govori o tom kušanju koje je bilo opisano u Mojsijevim knjigama, on kaže da su oni kušali Krista, da je On bio to lice božanstva, da je On bio taj Gospodin, da je On bio taj Jahve (jer kod nas je ime “Jahve” na mnogim mjestima prevedeno kao “Gospodin”). Ima i drugih stihova gdje apostol Pavao ističe da je Isus bio taj koji je vodio narod, da je On taj Gospodin (Jahve). Znači, ovdje je bitno da su oni tamo u pustinji “Gospodina kušali”, a kada apostol Pavao to komentira, on kaže da je to bio Krist. Dakle, Krist je Gospodin!
jastreb- Posts : 34059
2014-04-22
Re: Ubojice Stjepana Đurekovića
Naturalizirani auslender, sa stajerskim naglaskom :)kofein wrote:bogomdani wrote:Boze dragi cime se neuki balkanci zabavljaju...
Tebi, kao švapskoj kuji to nije važno pa je uputno da ne njuškaš po temi.
Guest- Guest
Re: Ubojice Stjepana Đurekovića
de znaj..smiojesno mi je ovo prepucavanje..marcellus wrote:bogomdani wrote:ehhh..E to je nas Bog..vas je Isus,koji rece ..Okreni i drugi obraz...marcellus wrote:bogomdani wrote:..I BOG RECE..NE UBIJ... E Marc,Marc...
kako ono reče židovski bog, oko za oko zub za zub
u slučaju udbaša židovski bog je ok jer oni u kršćanskog ionako ne vjeruju.
Guest- Guest
Re: Ubojice Stjepana Đurekovića
“Niti kušajmo Krista kao što su ga neki od njih kušali, i od zmija izginuli.'' Zapazimo, kad apostol Pavao govori o tom kušanju koje je bilo opisano u Mojsijevim knjigama, on kaže da su oni kušali Krista, da je On bio to lice božanstva, da je On bio taj Gospodin, da je On bio taj Jahve (jer kod nas je ime “Jahve” na mnogim mjestima prevedeno kao “Gospodin”). Ima i drugih stihova gdje apostol Pavao ističe da je Isus bio taj koji je vodio narod, da je On taj Gospodin (Jahve). Znači, ovdje je bitno da su oni tamo u pustinji “Gospodina kušali”, a kada apostol Pavao to komentira, on kaže da je to bio Krist. Dakle, Krist je Gospodin!
jastreb- Posts : 34059
2014-04-22
Re: Ubojice Stjepana Đurekovića
jastreb wrote:Kao takav javljao se i u Starom Zavjetu.marcellus wrote:jastreb wrote:Gledano sa kršćanskog stajališta;židovski i kršćanski Bog je jedan ,te isti,Bog.
Onaj Bog o kojem Isus priča,to je Bog Abrahamov,Izakov i Jakovljev.
nije. Kršćanski bog je trojedni bog.
Kao Anđeo Jahvin,koji Jakovu kaže da je sam Bog. Javljao se Gideonu. Pojavio se u plamenoj peći pred Šadrakom,Mešakom i Abed Negom,pojavio se poput anđela pred šatorom Abrahamovim...itd.itd.
to nije trojedni bog.
_________________
marcellus- Posts : 46005
2014-04-16
Re: Ubojice Stjepana Đurekovića
Bog je jedan,i nije bas milosrdan..kao niti Angeli..sve ostalo je samo ljudcko uvijeno samoljublje i narcisoidnost da je neko uzviseno bice...
Guest- Guest
Re: Ubojice Stjepana Đurekovića
Kao što si vidio, ako najveći teolog NZ,Pavao kaže da je Isus bio onaj kojeg su Izraelci kušali u pustinji,onda je to to.marcellus wrote:jastreb wrote:Kao takav javljao se i u Starom Zavjetu.marcellus wrote:jastreb wrote:Gledano sa kršćanskog stajališta;židovski i kršćanski Bog je jedan ,te isti,Bog.
Onaj Bog o kojem Isus priča,to je Bog Abrahamov,Izakov i Jakovljev.
nije. Kršćanski bog je trojedni bog.
Kao Anđeo Jahvin,koji Jakovu kaže da je sam Bog. Javljao se Gideonu. Pojavio se u plamenoj peći pred Šadrakom,Mešakom i Abed Negom,pojavio se poput anđela pred šatorom Abrahamovim...itd.itd.
to nije trojedni bog.
Uostalom pitaj Z.K.
jastreb- Posts : 34059
2014-04-22
Re: Ubojice Stjepana Đurekovića
marcellus wrote:n_razbojnik wrote:Jadroagent hehehe
slavica
Vinko yebe ne vadi...prava firma, preživjela i privatizaciju
_________________
Danas Matko sutra svatko
n_razbojnik-
Posts : 11441
2014-04-15
Lokacija: : ObiLand
Page 2 of 3 • 1, 2, 3
Similar topics
» Perkoviću i Mustaču njemački Vrhovni sud potvrdio doživotnu kaznu za ubojstvo Đurekovića!
» Dobar posao Stjepana Mesića
» Dan sjećanja na Stjepana Radića i lipanjske žrtve
» Nijemci na tragu kriminalnih radnji Stjepana Mesica
» Održana tradicionalna proslava Dana sv.Stjepana u Grudama
» Dobar posao Stjepana Mesića
» Dan sjećanja na Stjepana Radića i lipanjske žrtve
» Nijemci na tragu kriminalnih radnji Stjepana Mesica
» Održana tradicionalna proslava Dana sv.Stjepana u Grudama
Page 2 of 3
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum