Potaknuo ga loš rad Turističke zajednice: dovodi Ruse u Hrvatsku, a od toga nema ni rublje
Page 1 of 1
Potaknuo ga loš rad Turističke zajednice: dovodi Ruse u Hrvatsku, a od toga nema ni rublje
Da imamo više turističkih djelatnika nego što govore službene brojke potvrđuje nam i primjer splitskog studenta Mate Perkovića koji samoinicijativno radi na turističkoj promociji Splita i okolice koristeći se društvenim mrežama naročito kada su ruski turisti u pitanju.
Mate je, ničim neizazvan što bi se reklo, odlučio usavršavati ruski jezik koji uči već treću godinu, preko interneta, pa je ispalo da mu se svakodnevno javljaju turisti ruskog govornog područja postavljajući mnogobrojna pitanja vezana uz Split i Dalmaciju koja im je očito, sve zanimljivija destinacija.
- Nemam apartmane za iznajmljivanje, niti to radim za ikoga. Ispalo je sasvim slučajno. Ne dolazim iz turističkog sektora, tek sam student strojarstva na FESB-u gdje završavam diplomski rad. Kako učim ruski, palo mi je na pamet da unapređujem znanje jezika preko društvenih mreža, prvenstveno Instagrama prilagođenog ruskim turistima (https://www.instagram.com/matep1700), i to potaknut lošim radom Turističke zajednice grada Splita koja se slabo koristi društvenim mrežama. Odabrao sam Instagram jer se kao vizualna platforma s više od 400 milijuna korisnika s pravom može nazvati najboljim turističkim vodičem. Uostalom, iz Instagrama su nedavno objavili da je Rusija ušla u top 5 zemalja po broju korisnika - priča nam Mate koji u ćaskanju s Rusima koristi hashtagove preko kojih se jako brzo može pregledati ponuda grada i okolice.
Iako, priznaje, nije profesionalni fotograf, Mate se trudi snimiti lijepe fotografije našeg grada, a cijelu priču proširio je i na Twitter, Facebook i YouTube.