KRŠĆNSKO PITANJE : Islamski antikrist? Hoće li Antikrist biti musliman?
Page 3 of 5
Page 3 of 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: KRŠĆNSKO PITANJE : Islamski antikrist? Hoće li Antikrist biti musliman?
melkior wrote:Antikristće bitijest sinkretist i osnivač nove religije koja će biti miks, odnosno papazjanija kršćanstva, islama i judaizma, uključivo i nekakve jeftine budističke/hinduističke duhovne prakse, najvjerojatnije yoga. Bit će donositelj lažnog mira, jer će reći da su sve religije jednako vrijedne odnosno da sve religije jednako dijele ljude. Pa će uzeti od svake postojeće samo jedan segment, ali na način da će kršćanima izgledati da to u suštini i nije daleko od kršćanstva, muslimanima da nije daleko od islama, itd. Svrha Antikrista je stvoriti jednu svjetsku religiju, jednu svjetsku vladu, jednu svjetsku vojsku i jedan svjetski ekonomski sustav - ekonomsko porobljavanje i digitalnu valutu. Svatko će biti prisiljen čipirati se, a taj čip u lijevu ruku ili na čelo bit će ujedno digitalni novčanik, osobna iskaznica, kreditna /debitna kartica, lokator za praćenje i zdravstveni karton pojedinca, sve u jednom. Totalna kontrola i totalna vlast. Ono što vam nisu rekli jest da će vas u svakom trenutku moći isključiti, tj. izazvati nekakav krvni ugrušak ili srčani zastoj, moći će vam u svakom trenutku vidjeti vaše bankovno stanje računa, gdje se nalazite, itd.
papa Franjo - sve religije vode ka bogu, samo je put razlicit
Pope Says: “All Religions Are A Path To God” Others Move To Correct Him - Vision Christian Media
During his recent visit to Singapore, Pope Francis declared that “all religions are a path to God,” sparking a backlash among Christian leaders and believers around the world. Departing from his prepared remarks, Francis, who’ll turn 88 in December, spoke off the cuff, stating that different religions are like “different languages” to reach God.
“If you start to fight: My religion is more important than yours, mine is true and yours isn’t. Where will that lead us?” he asked, according to Catholic news outlet Crux. “There’s only one God, and each of us has a language to arrive at God. Some are Sikh, Muslim, Hindu, Christian, and they are different paths [to God],” he added.
prckov- Posts : 34555
2014-04-19
Re: KRŠĆNSKO PITANJE : Islamski antikrist? Hoće li Antikrist biti musliman?
Prvi kuran napisan je na Aramejskom...melkior wrote:Islam je u povijesnom smislu gledano, panarapski fašizam. Muhamed je bio trgovac koji je htio ujediniti sva arapska plemena i pretvoriti ih u jednu svjetsku velesilu, a religija je bila najbolje sredstvo za to. Nastanak islama je prije svega politički odnosno geopolitički projekt, uz prihvaćanje starih arapskih plemenskih običaja kao vjerske norme. I naravno, arapskog pisma.Eroo wrote:PS: Nije bila moja namjera polemizirati o vjerskoj ispravnosti bilo kojeg "vjerskog koncepta",
tek sam pokušao naglasiti vjerske razlike među narodima na Bliskom istoku.
Islam, a posebno onaj "fundamentalni", nastoji kontrolirati kompletan društveni život.
I ne samo društveni, već i život pojedinca....Sve što čovjek misli i radi ima smisla jedino
ako se radi sa svrhom, koja je u detalje propisana u njihovoj Svetoj Knjizi.
Kod kršćana(oba " plućna krila") ovako nešto bilježimo samo u posebnim vjerskim redovima
zatvorenog tipa.
Kako god, bolje ćemo razumjeti ono šta se uistinu dogđa na Bliskom istoku ako poznamo
i vjersku pozadinu.
Kršćanstvo i Islam svoju vjeru naslanjaju na ono šta kršćani imamo pod "Stari Zavjet",
a taj je osnova za židovstvo.
Zbrka postane još veća ako u sveo ovo uključimo Toru, a u Islamu (oba krila!) tkzv. Hadise.
Raspravu o ovome bi bilo lakše voditi ako bi u njoj sudjelovao i netko od muslimana, napr. kolega "T.".
_________________
Hoholo Mudovski- Posts : 7297
2023-08-31
Re: KRŠĆNSKO PITANJE : Islamski antikrist? Hoće li Antikrist biti musliman?
Treći svjetski rat mora biti potaknut iskorištavanjem različitosti, uzrokovanih «agenturom» «Iluminata», između političkih cionista i vođa islamskog svijeta. Rat treba biti vođen na takav način da se Islam (muslimanski arapski svijet) i politički Cionizam (država Izrael) međusobno unište. U međuvremenu, ostale će nacije, još jednom podijeljene po tom pitanju, biti prisiljene boriti se do točke potpune fizičke, moralne, duhovne i ekonomske iscrpljenosti….nahuškat ćemo nihiliste i ateiste; isprovocirat ćemo ogromnu socijalnu kataklizmu koja će u svojim strahotama narodima jasno pokazati učinak potpunog ateizma, izvor divljaštva i najkrvavijeg previranja.
Tada će širom svijeta građani, prinuđeni braniti se od revolucionarnih svjetskih manjina, istrijebiti te uništavače civilizacije, i gomile, razočarane Kršćanstvom, čiji će deistički duh od tog trenutka biti bez smjera i cilja, žudeći za idealom, ali ne znajući na što bi usmjerili svoje obožavanje, primit će istinsko svjetlo kroz univerzalnu objavu čistog Luciferovog nauka koji će napokon biti iznesen pred javnost. Ta će objava biti rezultat općeg reakcionarnog pokreta koji će uslijediti nakon uništenja i Kršćanstva i ateizma, oba istovremeno pobijeđena i iskorijenjena.’, stoji u pismu Alberta Pajka starom između 60tak sigurno, a možda i 150 godina
Tada će širom svijeta građani, prinuđeni braniti se od revolucionarnih svjetskih manjina, istrijebiti te uništavače civilizacije, i gomile, razočarane Kršćanstvom, čiji će deistički duh od tog trenutka biti bez smjera i cilja, žudeći za idealom, ali ne znajući na što bi usmjerili svoje obožavanje, primit će istinsko svjetlo kroz univerzalnu objavu čistog Luciferovog nauka koji će napokon biti iznesen pred javnost. Ta će objava biti rezultat općeg reakcionarnog pokreta koji će uslijediti nakon uništenja i Kršćanstva i ateizma, oba istovremeno pobijeđena i iskorijenjena.’, stoji u pismu Alberta Pajka starom između 60tak sigurno, a možda i 150 godina
_________________
Hoholo Mudovski- Posts : 7297
2023-08-31
Hoholo Mudovski- Posts : 7297
2023-08-31
Re: KRŠĆNSKO PITANJE : Islamski antikrist? Hoće li Antikrist biti musliman?
Vjerovali ili ne, kršćani na Bliskom istoku su u stvari - Arapi. A cionisti su bijeli rasisti koji nemaju veze sa autentičnim Židovima iz 1.stoljeća n.e. kojima je pripadao Isus Krist.Hoholo Mudovski wrote:
melkior- Posts : 17503
2015-08-09
Re: KRŠĆNSKO PITANJE : Islamski antikrist? Hoće li Antikrist biti musliman?
Proučite si libanonske maronite, jednu od najstarijih kršćanskih vjerskih zajednica kojima je pripadao i pjesnik Halil Džubran.
melkior- Posts : 17503
2015-08-09
Re: KRŠĆNSKO PITANJE : Islamski antikrist? Hoće li Antikrist biti musliman?
Halil Džubran: Pregršt pijeska sa žala
Kad povjeriš svoju nevolju susjedu,
daruješ mu dio svojega srca.
Ako je u njega velika duša, zahvaljuje ti;
a ako je malena, omalovažava te.
Napredak nije puko popravljanje prošlosti;
on je neprekidno kretanje prema budućnosti.
Gladan, divljak bere plod s drveta i jede ga;
Gladan, uljuđen čovjek kupuje ga od čovjeka
koji ga pak kupuje od čovjeka
koji ga bere.
Čovječje je oko povećalo;
pokazuje mu Zemlju većom nego što jest.
Klonim se ljudi koji misle da je drskost hrabrost, a nježnost kukavnost.
A klonim se i onih koji misle da je brbljanje mudrost, a šutnja neznanje.
Oni vele meni:
Ako vidiš roba gdje spava,
ne budu ga jer možda sanja o slobodi.
Ja velim njima:
Ako vidite roba gdje spava,
probudite ga i objasnite mu slobodu.
Osporavanje je niži stupanj umnosti.
Hrabrost je vulkan;
sjeme neodlučnosti ne klija u njegovom krateru.
Rijeka i dalje teče k moru,
pa bilo mlinsko kolo slomljeno ili ne bilo.
Što ti je veća radost ili žalost, to ti je manji svijet u očima.
Često sam mrzio u samoobrani.
Ali, da sam bio jači, nikad ne bih pribjegao takvom oružju.
Očuvaj me od mudrosti koja ne plače,
filozofije koja se ne smije
i veličine koja se ne klanja pred djecom.
Prijateljstvo je uvijek slatka odgovornost, nikad udobnost.
_______________________________
Halil Džubran: Prorok (isječci)
Kad te ljubav zove, slijedi je,
Premda su joj putovi tvrdi i strmi.
A kad vas krila njena ponesu, predajte joj se,
Premda vas mač skriven u njenim perima može raniti.
A kad vam govori, vjerujte joj,
Premda njezin glas može razdrmati vaše snove kao što sjeverac pustoši perivoj.
Jer, kao što vas ljubav kruni, tako će vas i razapeti. Jer, koliko vam pomaže da rastete, toliko vas i potkresava.
Kao što se uspinje na vašu visinu i miluje vam najnježnije grane što dršću na suncu,
Tako će vam sići u korijenje i protresti ih dok prijanjaju uz zemlju.
Poput snopova žita ona vas skuplja.
Ona vas mlati da bi vas razgolitila.
Ona vas sije da bi vas vaše lupine oslobodila.
Ona vas melje dok ne pobijelite.
Ona vas mijesi dok gipki ne budete,
A onda vas meće na svoj sveti oganj, da postanete sveti kruh za Božji sveti pir.
Sve će vam ovo ljubav učiniti kako biste doznali tajne svoga srca i da biste po tome znanju postali komadić srca samoga Života.
***
Ljubav ne daje ništa osim sebe i ne uzima ništa osim sebe.
***
I ne mislite da možete upravljati putem ljubavi, jer ljubav, vidi li da ste vrijedni toga, upravlja vašim putem.
***
Vaša djeca nisu vaša djeca.
Ona su sinovi i kćeri čežnje života za samim sobom.
Ona dolaze kroz vas, ali ne od vas,
I premda su s vama, ne pripadaju vama.
Možete im dati svoju ljubav, ali ne i svoje misli,
Jer, ona maju vlastite misli.
Možete okućiti njihova tijela, ali ne njihove duše,
Jer, njihove duše borave u kući od sutra, koju vi ne možete posjetiti, čak ni u svojim snima.
Možete se upinjati da budete kao oni, ali ne tražite od njih da budu poput vas.
Jer, život ne ide unatrag niti ostaje na prekjučer.
Vi ste lukovi s kojih su vaša djeca odapeta kao žive strijele.
Strijelac vidi metu na putu beskonačnosti, i On vas napinje svojom snagom da bi njegove strijele poletjele brzo i daleko.
Neka vaša napetost u Strijelčevoj ruci bude za sreću;
Jer, kao što On ljubi strijelu koja leti, isto tako ljubi i luk koji miruje.
***
Dobro je dati kad tko moli, ali je bolje dati nezamoljen, razmijevanjem.
...
Često kažete: "Dao bih, ali samo potrebitima."
Ali, voćke u vašem voćnjaku ne kažu tako, ni stada na vašem pašnjaku.
Daju da bi mogli živjeti, jer zadržavati znači propadati.
...
I vi primaoci - a svi ste vi primaoci - ne prihvaćajte nikakva tereta zahvalnosti, da ne biste podjarmili sebe i onoga tko daje.
Radije se dignite zajedno s davaocem na njegovim darovima kao na krilima;
Jer previše se sjećati svojega duga jest sumnjati u plemenitost onoga koji ima prostodušnu zemlju za majku, i Boga za oca.
***
Vaša odjeća krije mnogo od vaše ljepote, iako ne skriva ono što nije lijepo.
...
I ne zaboravite da zemlja uživa u tome da ćuti vaše bose noge i da vjetar čezne da se poigra vašom kosom.
***
Kao što se svetac i pravednik ne mogu dići iznad najvišega koje je u svakome od vas,
Tako zli i slabi ne može pasti niže od najnižega koje je, također, u vama.
I kao što ni jedan list ne požuti bez tihoga znanja cijeloga drveta,
Tako zločinac ne može činiti zlo bez skrivene volje svih vas.
***
Uživate u postavljanju Zakona,
A još više uživate kršeći ih.
Poput djece što se uz ocean igraju, uporno gradeći pješčane kule, a onda ih, uza smijeh, razaraju.
Ali, dok gradite pješčane kule, ocean donosi još pijeska na žal,
A kad ih razarate, ocean se smije sa vama.
Odista, ocean se uvijek smije sa nevinima.
Ali što s onima kojima život nije ocean, a ljudski zakoni nisu pješčane kule,
Nego za koje je život stijena, a zakon dlijeto kojim bi ga usjekli na svoju sliku i priliku?
Što s bogaljem koji mrzi plesače?
Što s volom koji voli svoj jaram i smatra šumskoga jelena i srndaća zabludjelim i potucačkim stvorenjima?
Što sa starom zmijom koja ne može svući svlaka, te sve druge naziva golima i besramnicima?
Što s onim koji podrani na pir i, kad se prejede i zamori, odlazi govoreći da su svi pirovi nasilje i da su svi svatovi kršitelji zakona?
Što bi rekao o njima, osim da stoje na suncu, ali leđima okrenutim suncu?
Oni vide samo svoje sjene, a njihove su sjene njihovi zakoni.
I što je sunce njima nego bacač sjena?
I što li je priznati zakone nego sagnuti se i obilježiti sjene na zemlji?
Ali vas, koji idete s licem prema suncu, kakve slike nacrtane na zemlji mogu zadržati?
Vi koji putujete s vjetrom, kakva će vjetrenjača upravljati vašim smjerom?
Kakav vas ljudski jaram može svezati ako slomite jaram svoj, osim uz nečija zatvorska vrata?
Kakva se zakona morate bojati dok plešete, osim posrtanja preko nečijih željeznih lanaca?
I tko će vam to suditi ako strgate odjeću svoju, osim ako je ne ostavite na nečijem putu?
Orfaležani, možete prigušiti bubnjanje, olabaviti žice na liri, ali tko će ševi zapovjediti da ne pjeva?
***
Vaša je bol lomljenje ljuske koja zatvara vaše poimanje.
Kao što se ljuska ploda mora slomiti da bi mu jezgra izišla na vidjelo, tako i vi morate upoznati svoju bol.
I ako vam se srce uzmogne diviti svakidašnjim čudesima života, vaša vam se bol neće činiti ništa manje čudesnom od radosti;
I prihvatit ćete doba svojega srca, kao što uvijek prihvaćate godišnja doba što prolaze nad vašim poljima.
***
Učitelj koji se šeće u sjeni hrama, među učenicima, ne daje od svoje mudrosti nego od svoje vjere i svoje ljubavi.
Ako je doista mudar, ne nudi vam da uđete u kuću njegove mudrosti, nego vas radije vodi do praga vašega duha.
Zvjezdar vam može govoriti o svojem poimanju svemira, ali vam on ne može dati svojega poimanja.
Glazbenik vam može pjevati o ritmu koji je u cijelome svemiru, ali vam ne može dati uho koje hvata ritam, ni glas koji ga odražava.
A onaj koji je upućen u znanost o brojevima, može govoriti o područjima težine i mjere, ali vas ne može odvesti onamo.
Jer viđenje jednoga čovjeka ne uzajmljuje svoja krila drugome čovjeku.
I kao što svaki od vas sam stoji u Božjem znanju, tako mora svaki od vas biti sam u svojem poznavanju Boga i u svojem poimanju zemlje.
***
Užitak je hvalospjev slobodi,
Ali nije sloboda.
On je cvjetanje vaših čežnja,
Ali nije njihov plod.
On je dubina što zove u visinu,
Ali nije ni dubina ni visina.
On je zatočenik što uzima krila,
Ali nije prostor što ga obujima.
Da, odista, užitak je hvalospjev slobodi.
I rado bih da ga pjevate iz puna srca; ipak, ne bih da izgubite srca svoja pjevajući.
***
A stari svećenik reče: Govori nam o Vjeri.
A on odvrati:
Zar sam danas o čemu drugom govorio?
Nije li vjera sve stvari i svaka misao,
A i ono što nije stvar i nije misao, nego čuđenje i iznenađenje, koje uvijek niče u duši, čak dok ruke tešu kamen i napinju krosnu?
Tko može odvojiti svoju vjeru od svojih čina, ili svoje vjerovanje od onoga što ga zanima?
Tko može rasprostrijeti svoje sate preda se i reći: "Ovo je za Boga, a ovo za mene; Ovo mi je za dušu, a ovo za tijelo."?
***
Ljepota je život kad život skine koprenu sa svoga svetog lica.
Ali, vi ste taj život i vi ste ta koprena.
Ljepota je vječnost što se gleda u ogledalu.
Ali vi ste ta vječnost i vi ste to ogledalo.
_______________________________
Halil Džubran: Izreke potoka
Život nije samo veselje;
Život je čežnja i odlučnost.
Mudrost nije u riječima;
Mudrost je smisao u riječima.
Veličina nije u visokom položaju;
Veličina je u onih koji odbijaju položaj.
***
Čovjek nije plemenit po podrijetlu;
Koliko li je plemenitih poteklo od ubojica!
Niti je pokvaren svaki onaj koji je okovan;
Katkad je lanac dragocjeniji od ogrlice!
***
Raj nije skrušenost;
Raj je u čistu srcu.
Pakao nije u muci;
Pakao je u praznu srcu.
***
Ljepota nije u licu;
ljepota je svjetlost u srcu.
***
Savršenstvo nije u onih koji su čista srca;
Vrline može biti i u grijehu.
***
To reče potok drvetu na svojoj obali;
Možda je u onome što je pjevao potok
Bilo nešto od tajna mora.
_______________________________
Halil Džubran: Sedam ukora
Ukorih svoje srce sedam puta!
Prvi put: kad se pokušah dočepati
visokoga položaja izrabljujući slabije.
Drugi put: kad se pretvarah da sam hrom
pred onima koji bijahu obogaljeni.
Treći put: kad, pošto mi bijaše dano da biram,
radije izabrah lagano nego teško.
Četvrti put: kad sam, pogriješivši,
tješio sam sebe pogreškama drugih.
Peti put: kad bijah poslušan iz straha
tvrdeći da sam jak u strpljenju.
Šesti put: kad odizah halju
da bih izbjegao glib života.
Sedmi put: kad pjevah hvalospjeve Bogu
i mišljah da je pjevanje vrlina.
_______________________________
Halil Džubran: Tvoj i moj Libanon
Ti imaš svoj Libanon, a ja imam svoj.
Tvoj je Libanon zemlja politike i njenih problema,
Moj je prirodni Libanon u svoj svojoj ljepoti.
Ti imaš svoj Libanon s programima i sukobima,
Ja imam svoj sa snovima i nadama.
Budi zadovoljan svojim Libanonom, kao što sam ja zadovoljan slobodnim Libanonom iz svojega viđenja.
Tvoj je Libanon zapetljani politički čvor koji Vrijeme nastoji odriješiti.
Moj je Libanon lanac humaka i planina što se s poštovanjem i veličanstveno dižu plavom nebu.
Tvoj je Libanon međunarodno pitanje koje još treba riješiti,
Moj Libanon jesu spokojne, čarobne, doline po kojima se razliježe brenčanje crkvenih zvona i žubor potoka.
Tvoj je Libanon prijepor između Zapadnjaka i njegova protivnika s Juga,
Moj Libanon jest krilata molitva što zorom lebdi, dok pastiri vode stada na pašu, i onda s večeri, kad se težaci
vraćaju s njiva i iz vinograda.
Tvoj je Libanon popis bezbrojnih duša,
Moj je spokojna planina što stoji između mora i nizina kao pjesnik između dvije vječnosti.
Tvoj je Libanon smicalica lisice kad se sretne s hijenom, i varka hijene kad se sretne s vukom.
Moj je Libanon vijenac uspomena na dijeve što kliču na mjesečini i na djevice što pjevaju između gumna i tijeska
za vino.
Tvoj je Libanon šah koji igraju biskup i general,
Moj je Libanon hram u kojem moja duša nalazi sklonište kad se izmori od ove civilizacije što juri na škripavim
kotačima.
Tvoj Libanon jesu dvojica ljudi: porezovnik i poreznik.
Moj Libanon jest čovjek što drži glavu među dlanovima u hladovini Svetih Cedrova, zaboravivši sve osim Boga i
sunčane svjetlosti.
Tvoj Libanon jesu luke, pošte i trgovina,
Moj je daleka misao, žarka ljubav i božanska riječ što je Zemlja šapće u uho svemiru.
Tvoj Libanon jesu službenici, zaposlenici i direktori,
Moj Libanon jest stasanje mladosti, odlučnost zrele dobi i mudrost starosti.
Tvoj Libanon jesu zastupnici i odbori,
Moj Libanon jest ponovno stasanje i okupljanje oko ognjišta za olujnih noći, kad mrak ublažava čistoću snijega.
Tvoj Libanon jesu stranke i sljedbe,
Moj je mladost što se penje na stjenovite visine, gazi potoke i luta poljima.
Tvoj Libanon jesu govor,predavanje i raspre,
Moj je pjev slavuja, šumor grana u gajevima, jeka pastirske frule u dolinama.
Tvoj libanon jesu krinke, tuđe misli i prijevara,
Moj Libanon obična i gola istina.
Tvoj Libanon jesu zakoni, pravila, isprave i diplomatski
spis,
Moj jest zemlja u doticaju s tajnama života koje ona poznaje i ne znajući za svoje znanje; moj je Libanon čežnja
što svojim osjetljivim vrškom doseže krajnji rub neviđenoga i vjeruje da je to san.
Tvoj je Libanon namrgođen starac što gladi bradu i misli samo na se.
Moj je Libanon mladić, uspravan kao toranj, koji se osmjehuje poput zore i na druge misli kao što misli na sebe.
Tvoj Libanon hoće da se otcijepi i da, istodobno, bude ujedinjen sa Sirijom.
Moj Libanon niti se ujedinjuje niti otcjepljuje, niti se povećava niti smanjuje.
Ti imaš svoj Libanon, a ja imam svoj,
Ti imaš svoju zemlju Libanon i njene sinove, a ja imam svoju i njene sinove.
Ali, tko su sinovi tvojega Libanona?
Dopustite da vam ih pokažem u njihovoj zbiljnosti:
To su oni kojima su duše rođene u bolnicama Zapada, kojima su se duhovi probudili u krilu gramzivog izigravanja
plemenitosti.
Oni su poput savitljivih grana što se njišu lijevo - desno.
Oni dršću zorom i s večeri, ali nisu svjesni svojega drhtanja.
Oni su kao bez jarbola i krmila brod što ga ljuljaju valovi.
Sumnjičavost je njegov zapovjednik a luka mu je pećina zloduha; jer, zar svaka prijestolnica u Evropi nije pećina
zloduha?
Ti su sinovi Libanona snažni i slatkorječivi među sobom, ali slabi i nijemi među Evropljanima.
Oni su slobodni i žarki reformatori, ali samo u novinama i za govornicom.
Krekeću kao žabe i vele: "Oslobađamo se svojega starog dušmanina", dok im je stari dušmanin skriven u vlastitim
tijelima.
Stupaju u sprovodu pjevajući i trubeći, ali povorku svatova na konjima pozdravljaju s kuknjavom i trganjem
odjeće.
Ne osjećaju gladi dok je ne oćute u svojim đepovima.
Kad susretnu koga čija je glad duhovna, ismijavaju ga i klone ga se govoreći: "On je samo sablast što hoda po svijetu priviđenja."
Oni su poput robova koji, zato što su im zarđali okovi zamijenjeni sjajnima, misle da su slobodni.
To su simnovi tvojega Libanona. Ima li jednoga među njima odlučna poput stijena Libanona, ili plemenita kao
libanonske planine, ili slatka i bistra kao libanonska voda ili čista i svježa kao okrepljujući libanonski lahor?
Ima li i jednoga među njima koji može tvrditi da je njegov život bio kap krvi u žilama Libanona, ili suza u očima, ili
osmijeh na usnama?
To su sinovi tvojega Libanona. Koliko li su u tvojim očima, kolišni li su u mojima!
Daj da ti sad pokažem sinove mojega Libanona:
Oni su seljaci koji krševitu zemlju pretvaraju u voćnjake i vrtove.
Oni su pastiri koji vode stada iz jedne u drugu dolinu da bi povećali, umnožili i ponudili vam svoje meso kao hranu
i svoju vunu kao ruho.
Sinovi mojega Libanona jesu obrazivači loze koji tiješte grožđe i prave dobro vino,
Očevi koji podižu dudove i drugi koji predu svilu,
Muževi koji žanju pšenicu i žene koje kupe snoplje,
Oni su zidari i lončari, tkači i ljevači crkvenih zvona,
Oni su pjesnici i pjevački koji svoje duše izlijevaju u nove stihove,
To su oni, koji bez prebite pare, odoše iz Libanona u drugu zemlju, a srca im gore od zanosa i odlučnosti da se
vrate s obiljem zemlje u rukama i s lovorovim vijencima postignuća da im krase čela,
Oni se prilagođavaju novoj sredini, i na cijeni su kamo god dođu;
To su sinovi mojega Libanona, neugasive zublje i sol nepokvarljiva,
Oni kroče krupnim koracima k istini, ljepoti i savršenstvu.
Što ćeš ti ostaviti zemlji libanonskoj i njenim sinovima za sto godina? Reci mi, što ćeš ti ostaviti budućnosti osim
pretvatanja, licemjerje i gluposti?
Vjeruješ li ta da će eter čuvati mrtvačke sablasti i zadah grobova?
Zamišljaš li da će život umotavati svoje tijelo u dronjke?
Doista ti kažem da će maslinova mladica koju seljak posadi na podnožju planine u Libanonu nadživjeti tvoja
djela i postignuća. A drveno ralo što ga dva vola vuku po prizidima Libanona slavom nadmašuje vaše nade i častohleplje.
Velim ti, a svjedokinja mi je svijest svemira, da je pjev povrtarke na obroncima libanona vredniji od blebetanja
tvojih odličnika.
Sjeti se da si ništa. Ali, kad uvidiš svoju sitnoću, moja će se odvratnost prema tebi pretvoriti u suosjećanje i ljubav.
Šteta što ne razumiješ.
Ti imaš svoj Libanon, a ja imam svoj.
Ti imaš svoju zemlju Libanon i njene sinove. Budi zadovoljan njome ako te usrećuju prazni mjehurići. A ja,
ja sam sretan i smiren sa svojim Libanonom, i ima sreće, zadovoljstva i spokoja u mojem pogledu na tu zemlju.
_______________________________
Drugi o Džubranu:
Džubran je prva oluja koja je puhnula s Istoka na Zapad, ali koja je donijela samo ruže.
Theodore Roosevelt
Kad povjeriš svoju nevolju susjedu,
daruješ mu dio svojega srca.
Ako je u njega velika duša, zahvaljuje ti;
a ako je malena, omalovažava te.
Napredak nije puko popravljanje prošlosti;
on je neprekidno kretanje prema budućnosti.
Gladan, divljak bere plod s drveta i jede ga;
Gladan, uljuđen čovjek kupuje ga od čovjeka
koji ga pak kupuje od čovjeka
koji ga bere.
Čovječje je oko povećalo;
pokazuje mu Zemlju većom nego što jest.
Klonim se ljudi koji misle da je drskost hrabrost, a nježnost kukavnost.
A klonim se i onih koji misle da je brbljanje mudrost, a šutnja neznanje.
Oni vele meni:
Ako vidiš roba gdje spava,
ne budu ga jer možda sanja o slobodi.
Ja velim njima:
Ako vidite roba gdje spava,
probudite ga i objasnite mu slobodu.
Osporavanje je niži stupanj umnosti.
Hrabrost je vulkan;
sjeme neodlučnosti ne klija u njegovom krateru.
Rijeka i dalje teče k moru,
pa bilo mlinsko kolo slomljeno ili ne bilo.
Što ti je veća radost ili žalost, to ti je manji svijet u očima.
Često sam mrzio u samoobrani.
Ali, da sam bio jači, nikad ne bih pribjegao takvom oružju.
Očuvaj me od mudrosti koja ne plače,
filozofije koja se ne smije
i veličine koja se ne klanja pred djecom.
Prijateljstvo je uvijek slatka odgovornost, nikad udobnost.
_______________________________
Halil Džubran: Prorok (isječci)
Kad te ljubav zove, slijedi je,
Premda su joj putovi tvrdi i strmi.
A kad vas krila njena ponesu, predajte joj se,
Premda vas mač skriven u njenim perima može raniti.
A kad vam govori, vjerujte joj,
Premda njezin glas može razdrmati vaše snove kao što sjeverac pustoši perivoj.
Jer, kao što vas ljubav kruni, tako će vas i razapeti. Jer, koliko vam pomaže da rastete, toliko vas i potkresava.
Kao što se uspinje na vašu visinu i miluje vam najnježnije grane što dršću na suncu,
Tako će vam sići u korijenje i protresti ih dok prijanjaju uz zemlju.
Poput snopova žita ona vas skuplja.
Ona vas mlati da bi vas razgolitila.
Ona vas sije da bi vas vaše lupine oslobodila.
Ona vas melje dok ne pobijelite.
Ona vas mijesi dok gipki ne budete,
A onda vas meće na svoj sveti oganj, da postanete sveti kruh za Božji sveti pir.
Sve će vam ovo ljubav učiniti kako biste doznali tajne svoga srca i da biste po tome znanju postali komadić srca samoga Života.
***
Ljubav ne daje ništa osim sebe i ne uzima ništa osim sebe.
***
I ne mislite da možete upravljati putem ljubavi, jer ljubav, vidi li da ste vrijedni toga, upravlja vašim putem.
***
Vaša djeca nisu vaša djeca.
Ona su sinovi i kćeri čežnje života za samim sobom.
Ona dolaze kroz vas, ali ne od vas,
I premda su s vama, ne pripadaju vama.
Možete im dati svoju ljubav, ali ne i svoje misli,
Jer, ona maju vlastite misli.
Možete okućiti njihova tijela, ali ne njihove duše,
Jer, njihove duše borave u kući od sutra, koju vi ne možete posjetiti, čak ni u svojim snima.
Možete se upinjati da budete kao oni, ali ne tražite od njih da budu poput vas.
Jer, život ne ide unatrag niti ostaje na prekjučer.
Vi ste lukovi s kojih su vaša djeca odapeta kao žive strijele.
Strijelac vidi metu na putu beskonačnosti, i On vas napinje svojom snagom da bi njegove strijele poletjele brzo i daleko.
Neka vaša napetost u Strijelčevoj ruci bude za sreću;
Jer, kao što On ljubi strijelu koja leti, isto tako ljubi i luk koji miruje.
***
Dobro je dati kad tko moli, ali je bolje dati nezamoljen, razmijevanjem.
...
Često kažete: "Dao bih, ali samo potrebitima."
Ali, voćke u vašem voćnjaku ne kažu tako, ni stada na vašem pašnjaku.
Daju da bi mogli živjeti, jer zadržavati znači propadati.
...
I vi primaoci - a svi ste vi primaoci - ne prihvaćajte nikakva tereta zahvalnosti, da ne biste podjarmili sebe i onoga tko daje.
Radije se dignite zajedno s davaocem na njegovim darovima kao na krilima;
Jer previše se sjećati svojega duga jest sumnjati u plemenitost onoga koji ima prostodušnu zemlju za majku, i Boga za oca.
***
Vaša odjeća krije mnogo od vaše ljepote, iako ne skriva ono što nije lijepo.
...
I ne zaboravite da zemlja uživa u tome da ćuti vaše bose noge i da vjetar čezne da se poigra vašom kosom.
***
Kao što se svetac i pravednik ne mogu dići iznad najvišega koje je u svakome od vas,
Tako zli i slabi ne može pasti niže od najnižega koje je, također, u vama.
I kao što ni jedan list ne požuti bez tihoga znanja cijeloga drveta,
Tako zločinac ne može činiti zlo bez skrivene volje svih vas.
***
Uživate u postavljanju Zakona,
A još više uživate kršeći ih.
Poput djece što se uz ocean igraju, uporno gradeći pješčane kule, a onda ih, uza smijeh, razaraju.
Ali, dok gradite pješčane kule, ocean donosi još pijeska na žal,
A kad ih razarate, ocean se smije sa vama.
Odista, ocean se uvijek smije sa nevinima.
Ali što s onima kojima život nije ocean, a ljudski zakoni nisu pješčane kule,
Nego za koje je život stijena, a zakon dlijeto kojim bi ga usjekli na svoju sliku i priliku?
Što s bogaljem koji mrzi plesače?
Što s volom koji voli svoj jaram i smatra šumskoga jelena i srndaća zabludjelim i potucačkim stvorenjima?
Što sa starom zmijom koja ne može svući svlaka, te sve druge naziva golima i besramnicima?
Što s onim koji podrani na pir i, kad se prejede i zamori, odlazi govoreći da su svi pirovi nasilje i da su svi svatovi kršitelji zakona?
Što bi rekao o njima, osim da stoje na suncu, ali leđima okrenutim suncu?
Oni vide samo svoje sjene, a njihove su sjene njihovi zakoni.
I što je sunce njima nego bacač sjena?
I što li je priznati zakone nego sagnuti se i obilježiti sjene na zemlji?
Ali vas, koji idete s licem prema suncu, kakve slike nacrtane na zemlji mogu zadržati?
Vi koji putujete s vjetrom, kakva će vjetrenjača upravljati vašim smjerom?
Kakav vas ljudski jaram može svezati ako slomite jaram svoj, osim uz nečija zatvorska vrata?
Kakva se zakona morate bojati dok plešete, osim posrtanja preko nečijih željeznih lanaca?
I tko će vam to suditi ako strgate odjeću svoju, osim ako je ne ostavite na nečijem putu?
Orfaležani, možete prigušiti bubnjanje, olabaviti žice na liri, ali tko će ševi zapovjediti da ne pjeva?
***
Vaša je bol lomljenje ljuske koja zatvara vaše poimanje.
Kao što se ljuska ploda mora slomiti da bi mu jezgra izišla na vidjelo, tako i vi morate upoznati svoju bol.
I ako vam se srce uzmogne diviti svakidašnjim čudesima života, vaša vam se bol neće činiti ništa manje čudesnom od radosti;
I prihvatit ćete doba svojega srca, kao što uvijek prihvaćate godišnja doba što prolaze nad vašim poljima.
***
Učitelj koji se šeće u sjeni hrama, među učenicima, ne daje od svoje mudrosti nego od svoje vjere i svoje ljubavi.
Ako je doista mudar, ne nudi vam da uđete u kuću njegove mudrosti, nego vas radije vodi do praga vašega duha.
Zvjezdar vam može govoriti o svojem poimanju svemira, ali vam on ne može dati svojega poimanja.
Glazbenik vam može pjevati o ritmu koji je u cijelome svemiru, ali vam ne može dati uho koje hvata ritam, ni glas koji ga odražava.
A onaj koji je upućen u znanost o brojevima, može govoriti o područjima težine i mjere, ali vas ne može odvesti onamo.
Jer viđenje jednoga čovjeka ne uzajmljuje svoja krila drugome čovjeku.
I kao što svaki od vas sam stoji u Božjem znanju, tako mora svaki od vas biti sam u svojem poznavanju Boga i u svojem poimanju zemlje.
***
Užitak je hvalospjev slobodi,
Ali nije sloboda.
On je cvjetanje vaših čežnja,
Ali nije njihov plod.
On je dubina što zove u visinu,
Ali nije ni dubina ni visina.
On je zatočenik što uzima krila,
Ali nije prostor što ga obujima.
Da, odista, užitak je hvalospjev slobodi.
I rado bih da ga pjevate iz puna srca; ipak, ne bih da izgubite srca svoja pjevajući.
***
A stari svećenik reče: Govori nam o Vjeri.
A on odvrati:
Zar sam danas o čemu drugom govorio?
Nije li vjera sve stvari i svaka misao,
A i ono što nije stvar i nije misao, nego čuđenje i iznenađenje, koje uvijek niče u duši, čak dok ruke tešu kamen i napinju krosnu?
Tko može odvojiti svoju vjeru od svojih čina, ili svoje vjerovanje od onoga što ga zanima?
Tko može rasprostrijeti svoje sate preda se i reći: "Ovo je za Boga, a ovo za mene; Ovo mi je za dušu, a ovo za tijelo."?
***
Ljepota je život kad život skine koprenu sa svoga svetog lica.
Ali, vi ste taj život i vi ste ta koprena.
Ljepota je vječnost što se gleda u ogledalu.
Ali vi ste ta vječnost i vi ste to ogledalo.
_______________________________
Halil Džubran: Izreke potoka
Život nije samo veselje;
Život je čežnja i odlučnost.
Mudrost nije u riječima;
Mudrost je smisao u riječima.
Veličina nije u visokom položaju;
Veličina je u onih koji odbijaju položaj.
***
Čovjek nije plemenit po podrijetlu;
Koliko li je plemenitih poteklo od ubojica!
Niti je pokvaren svaki onaj koji je okovan;
Katkad je lanac dragocjeniji od ogrlice!
***
Raj nije skrušenost;
Raj je u čistu srcu.
Pakao nije u muci;
Pakao je u praznu srcu.
***
Ljepota nije u licu;
ljepota je svjetlost u srcu.
***
Savršenstvo nije u onih koji su čista srca;
Vrline može biti i u grijehu.
***
To reče potok drvetu na svojoj obali;
Možda je u onome što je pjevao potok
Bilo nešto od tajna mora.
_______________________________
Halil Džubran: Sedam ukora
Ukorih svoje srce sedam puta!
Prvi put: kad se pokušah dočepati
visokoga položaja izrabljujući slabije.
Drugi put: kad se pretvarah da sam hrom
pred onima koji bijahu obogaljeni.
Treći put: kad, pošto mi bijaše dano da biram,
radije izabrah lagano nego teško.
Četvrti put: kad sam, pogriješivši,
tješio sam sebe pogreškama drugih.
Peti put: kad bijah poslušan iz straha
tvrdeći da sam jak u strpljenju.
Šesti put: kad odizah halju
da bih izbjegao glib života.
Sedmi put: kad pjevah hvalospjeve Bogu
i mišljah da je pjevanje vrlina.
_______________________________
Halil Džubran: Tvoj i moj Libanon
Ti imaš svoj Libanon, a ja imam svoj.
Tvoj je Libanon zemlja politike i njenih problema,
Moj je prirodni Libanon u svoj svojoj ljepoti.
Ti imaš svoj Libanon s programima i sukobima,
Ja imam svoj sa snovima i nadama.
Budi zadovoljan svojim Libanonom, kao što sam ja zadovoljan slobodnim Libanonom iz svojega viđenja.
Tvoj je Libanon zapetljani politički čvor koji Vrijeme nastoji odriješiti.
Moj je Libanon lanac humaka i planina što se s poštovanjem i veličanstveno dižu plavom nebu.
Tvoj je Libanon međunarodno pitanje koje još treba riješiti,
Moj Libanon jesu spokojne, čarobne, doline po kojima se razliježe brenčanje crkvenih zvona i žubor potoka.
Tvoj je Libanon prijepor između Zapadnjaka i njegova protivnika s Juga,
Moj Libanon jest krilata molitva što zorom lebdi, dok pastiri vode stada na pašu, i onda s večeri, kad se težaci
vraćaju s njiva i iz vinograda.
Tvoj je Libanon popis bezbrojnih duša,
Moj je spokojna planina što stoji između mora i nizina kao pjesnik između dvije vječnosti.
Tvoj je Libanon smicalica lisice kad se sretne s hijenom, i varka hijene kad se sretne s vukom.
Moj je Libanon vijenac uspomena na dijeve što kliču na mjesečini i na djevice što pjevaju između gumna i tijeska
za vino.
Tvoj je Libanon šah koji igraju biskup i general,
Moj je Libanon hram u kojem moja duša nalazi sklonište kad se izmori od ove civilizacije što juri na škripavim
kotačima.
Tvoj Libanon jesu dvojica ljudi: porezovnik i poreznik.
Moj Libanon jest čovjek što drži glavu među dlanovima u hladovini Svetih Cedrova, zaboravivši sve osim Boga i
sunčane svjetlosti.
Tvoj Libanon jesu luke, pošte i trgovina,
Moj je daleka misao, žarka ljubav i božanska riječ što je Zemlja šapće u uho svemiru.
Tvoj Libanon jesu službenici, zaposlenici i direktori,
Moj Libanon jest stasanje mladosti, odlučnost zrele dobi i mudrost starosti.
Tvoj Libanon jesu zastupnici i odbori,
Moj Libanon jest ponovno stasanje i okupljanje oko ognjišta za olujnih noći, kad mrak ublažava čistoću snijega.
Tvoj Libanon jesu stranke i sljedbe,
Moj je mladost što se penje na stjenovite visine, gazi potoke i luta poljima.
Tvoj Libanon jesu govor,predavanje i raspre,
Moj je pjev slavuja, šumor grana u gajevima, jeka pastirske frule u dolinama.
Tvoj libanon jesu krinke, tuđe misli i prijevara,
Moj Libanon obična i gola istina.
Tvoj Libanon jesu zakoni, pravila, isprave i diplomatski
spis,
Moj jest zemlja u doticaju s tajnama života koje ona poznaje i ne znajući za svoje znanje; moj je Libanon čežnja
što svojim osjetljivim vrškom doseže krajnji rub neviđenoga i vjeruje da je to san.
Tvoj je Libanon namrgođen starac što gladi bradu i misli samo na se.
Moj je Libanon mladić, uspravan kao toranj, koji se osmjehuje poput zore i na druge misli kao što misli na sebe.
Tvoj Libanon hoće da se otcijepi i da, istodobno, bude ujedinjen sa Sirijom.
Moj Libanon niti se ujedinjuje niti otcjepljuje, niti se povećava niti smanjuje.
Ti imaš svoj Libanon, a ja imam svoj,
Ti imaš svoju zemlju Libanon i njene sinove, a ja imam svoju i njene sinove.
Ali, tko su sinovi tvojega Libanona?
Dopustite da vam ih pokažem u njihovoj zbiljnosti:
To su oni kojima su duše rođene u bolnicama Zapada, kojima su se duhovi probudili u krilu gramzivog izigravanja
plemenitosti.
Oni su poput savitljivih grana što se njišu lijevo - desno.
Oni dršću zorom i s večeri, ali nisu svjesni svojega drhtanja.
Oni su kao bez jarbola i krmila brod što ga ljuljaju valovi.
Sumnjičavost je njegov zapovjednik a luka mu je pećina zloduha; jer, zar svaka prijestolnica u Evropi nije pećina
zloduha?
Ti su sinovi Libanona snažni i slatkorječivi među sobom, ali slabi i nijemi među Evropljanima.
Oni su slobodni i žarki reformatori, ali samo u novinama i za govornicom.
Krekeću kao žabe i vele: "Oslobađamo se svojega starog dušmanina", dok im je stari dušmanin skriven u vlastitim
tijelima.
Stupaju u sprovodu pjevajući i trubeći, ali povorku svatova na konjima pozdravljaju s kuknjavom i trganjem
odjeće.
Ne osjećaju gladi dok je ne oćute u svojim đepovima.
Kad susretnu koga čija je glad duhovna, ismijavaju ga i klone ga se govoreći: "On je samo sablast što hoda po svijetu priviđenja."
Oni su poput robova koji, zato što su im zarđali okovi zamijenjeni sjajnima, misle da su slobodni.
To su simnovi tvojega Libanona. Ima li jednoga među njima odlučna poput stijena Libanona, ili plemenita kao
libanonske planine, ili slatka i bistra kao libanonska voda ili čista i svježa kao okrepljujući libanonski lahor?
Ima li i jednoga među njima koji može tvrditi da je njegov život bio kap krvi u žilama Libanona, ili suza u očima, ili
osmijeh na usnama?
To su sinovi tvojega Libanona. Koliko li su u tvojim očima, kolišni li su u mojima!
Daj da ti sad pokažem sinove mojega Libanona:
Oni su seljaci koji krševitu zemlju pretvaraju u voćnjake i vrtove.
Oni su pastiri koji vode stada iz jedne u drugu dolinu da bi povećali, umnožili i ponudili vam svoje meso kao hranu
i svoju vunu kao ruho.
Sinovi mojega Libanona jesu obrazivači loze koji tiješte grožđe i prave dobro vino,
Očevi koji podižu dudove i drugi koji predu svilu,
Muževi koji žanju pšenicu i žene koje kupe snoplje,
Oni su zidari i lončari, tkači i ljevači crkvenih zvona,
Oni su pjesnici i pjevački koji svoje duše izlijevaju u nove stihove,
To su oni, koji bez prebite pare, odoše iz Libanona u drugu zemlju, a srca im gore od zanosa i odlučnosti da se
vrate s obiljem zemlje u rukama i s lovorovim vijencima postignuća da im krase čela,
Oni se prilagođavaju novoj sredini, i na cijeni su kamo god dođu;
To su sinovi mojega Libanona, neugasive zublje i sol nepokvarljiva,
Oni kroče krupnim koracima k istini, ljepoti i savršenstvu.
Što ćeš ti ostaviti zemlji libanonskoj i njenim sinovima za sto godina? Reci mi, što ćeš ti ostaviti budućnosti osim
pretvatanja, licemjerje i gluposti?
Vjeruješ li ta da će eter čuvati mrtvačke sablasti i zadah grobova?
Zamišljaš li da će život umotavati svoje tijelo u dronjke?
Doista ti kažem da će maslinova mladica koju seljak posadi na podnožju planine u Libanonu nadživjeti tvoja
djela i postignuća. A drveno ralo što ga dva vola vuku po prizidima Libanona slavom nadmašuje vaše nade i častohleplje.
Velim ti, a svjedokinja mi je svijest svemira, da je pjev povrtarke na obroncima libanona vredniji od blebetanja
tvojih odličnika.
Sjeti se da si ništa. Ali, kad uvidiš svoju sitnoću, moja će se odvratnost prema tebi pretvoriti u suosjećanje i ljubav.
Šteta što ne razumiješ.
Ti imaš svoj Libanon, a ja imam svoj.
Ti imaš svoju zemlju Libanon i njene sinove. Budi zadovoljan njome ako te usrećuju prazni mjehurići. A ja,
ja sam sretan i smiren sa svojim Libanonom, i ima sreće, zadovoljstva i spokoja u mojem pogledu na tu zemlju.
_______________________________
Drugi o Džubranu:
Džubran je prva oluja koja je puhnula s Istoka na Zapad, ali koja je donijela samo ruže.
Theodore Roosevelt
melkior- Posts : 17503
2015-08-09
Eroo and metilda like this post
Re: KRŠĆNSKO PITANJE : Islamski antikrist? Hoće li Antikrist biti musliman?
Jasno, genetski semiti, za razliku od državljana Izraela koji su iz azijskih stepa. Recimo Netanyahu je Bjelorus original...melkior wrote:Vjerovali ili ne, kršćani na Bliskom istoku su u stvari - Arapi. A cionisti su bijeli rasisti koji nemaju veze sa autentičnim Židovima iz 1.stoljeća n.e. kojima je pripadao Isus Krist.Hoholo Mudovski wrote:
_________________
Hoholo Mudovski- Posts : 7297
2023-08-31
Re: KRŠĆNSKO PITANJE : Islamski antikrist? Hoće li Antikrist biti musliman?
Najstarija je s druge strane kalamuna u Maluli, jedino mjesto u kojemu se govori Aramejskim.melkior wrote:Proučite si libanonske maronite, jednu od najstarijih kršćanskih vjerskih zajednica kojima je pripadao i pjesnik Halil Džubran.
_________________
Hoholo Mudovski- Posts : 7297
2023-08-31
melkior likes this post
Re: KRŠĆNSKO PITANJE : Islamski antikrist? Hoće li Antikrist biti musliman?
Čitao si Mariju Valtortu? Sve to piše kod nje. Samo još jedna stvar piše - da će Antikrist biti sjajna zvijezda na kršćanskom nebu koja će napustiti čistoću i odati se bludnosti. Po tom tumačenju bit će katolik na visokom položaju koji će napraviti miks koji spominješ i zavesti mnoge katolike. Bludnost ne mora nužno biti tjelesna, nego nauk koji je odobrava.melkior wrote:Ne.Eroo wrote:Melkior - novi Prorok.
_________________
Reče im Isus: »Djeca se ovog svijeta žene i udaju. No oni koji se nađoše dostojni onog svijeta i uskrsnuća od mrtvih niti se žene niti udaju. Zaista, ni umrijeti više ne mogu: anđelima su jednaki i sinovi su Božji jer su sinovi uskrsnuća.«
metilda- Posts : 5119
2021-02-20
Age : 64
Re: KRŠĆNSKO PITANJE : Islamski antikrist? Hoće li Antikrist biti musliman?
metilda wrote:Čitao si Mariju Valtortu? Sve to piše kod nje. Samo još jedna stvar piše - da će Antikrist biti sjajna zvijezda na kršćanskom nebu koja će napustiti čistoću i odati se bludnosti. Po tom tumačenju bit će katolik na visokom položaju koji će napraviti miks koji spominješ i zavesti mnoge katolike. Bludnost ne mora nužno biti tjelesna, nego nauk koji je odobrava.melkior wrote:Ne.Eroo wrote:Melkior - novi Prorok.
Sve lijepo piše u Otkrivenju (Apokalipsa), nema se tome išta novoga za dodati.
_________________
Nulla rosa sine spina
Eroo- Posts : 78939
2016-07-22
Re: KRŠĆNSKO PITANJE : Islamski antikrist? Hoće li Antikrist biti musliman?
Hoholo Mudovski wrote:Najstarija je s druge strane kalamuna u Maluli, jedino mjesto u kojemu se govori Aramejskim.melkior wrote:Proučite si libanonske maronite, jednu od najstarijih kršćanskih vjerskih zajednica kojima je pripadao i pjesnik Halil Džubran.
Žao mi je maronita, stradat će ne krivi i ne dužni.
Njih se je davno ostavilo na cjedilu (Francuzi i Talijani).
Dozvolilo se kozojebima iza brda formiranje Hezbollaha
i sad Israel ima s njima posla, umjesto da se to navrijeme
spriječilo. Ako izuzmemo šiitski element u Linbanonu,
ostali su europski kao i mi...
Međusobno su u stanju komunicirati barem na 3 jezika:
francuski, talijanski i arapski. Arapski čak rijetko koriste, i
ako se deklariraju kao Arapi...
Oni su Arapi taman onoliko koliko su dalmatinci Talijani.
_________________
Nulla rosa sine spina
Eroo- Posts : 78939
2016-07-22
Re: KRŠĆNSKO PITANJE : Islamski antikrist? Hoće li Antikrist biti musliman?
Eroo wrote:metilda wrote:Čitao si Mariju Valtortu? Sve to piše kod nje. Samo još jedna stvar piše - da će Antikrist biti sjajna zvijezda na kršćanskom nebu koja će napustiti čistoću i odati se bludnosti. Po tom tumačenju bit će katolik na visokom položaju koji će napraviti miks koji spominješ i zavesti mnoge katolike. Bludnost ne mora nužno biti tjelesna, nego nauk koji je odobrava.melkior wrote:Ne.Eroo wrote:Melkior - novi Prorok.
Sve lijepo piše u Otkrivenju (Apokalipsa), nema se tome išta novoga za dodati.
Pa ima se što za dodati jer da nema ne bi Gospa dolazila u Fatimu, Lurd, Međugorje, ne bi postojali u Evanđelju naviješteni proroci, ne bi Ivan napisao da je toliko toga još učinio Isus da ne bi stale knjige u cijeli svijet da se sve napiše. Apokalipsa je proroštvo ali treba ga odgonetavati. Tko se krije iza 666? To još nitko ne zna osim onih kojima je povjereno, a jedna od njih je i Marija Valtorta.
_________________
Reče im Isus: »Djeca se ovog svijeta žene i udaju. No oni koji se nađoše dostojni onog svijeta i uskrsnuća od mrtvih niti se žene niti udaju. Zaista, ni umrijeti više ne mogu: anđelima su jednaki i sinovi su Božji jer su sinovi uskrsnuća.«
metilda- Posts : 5119
2021-02-20
Age : 64
Eroo likes this post
Re: KRŠĆNSKO PITANJE : Islamski antikrist? Hoće li Antikrist biti musliman?
Da nije bilo Hezbolaha tvoje glavosječe bi totalno istrijebili kršćane u Siriji, a navedenu Malaulu ( prija mi tamo bila slušati misu na Aramejskom, kameni oltar iz Kristovih vremena.) su držali pod okupacijom i nezaobilaznim zločinima.Eroo wrote:Hoholo Mudovski wrote:Najstarija je s druge strane kalamuna u Maluli, jedino mjesto u kojemu se govori Aramejskim.melkior wrote:Proučite si libanonske maronite, jednu od najstarijih kršćanskih vjerskih zajednica kojima je pripadao i pjesnik Halil Džubran.
Žao mi je maronita, stradat će ne krivi i ne dužni.
Njih se je davno ostavilo na cjedilu (Francuzi i Talijani).
Dozvolilo se kozojebima iza brda formiranje Hezbollaha
i sad Israel ima s njima posla, umjesto da se to navrijeme
spriječilo. Ako izuzmemo šiitski element u Linbanonu,
ostali su europski kao i mi...
Međusobno su u stanju komunicirati barem na 3 jezika:
francuski, talijanski i arapski. Arapski čak rijetko koriste, i
ako se deklariraju kao Arapi...
Oni su Arapi taman onoliko koliko su dalmatinci Talijani.
Kao i što su cionisti sveli populaciju kršćana s 10% na ispod 2% u Svetoj zemlji , tako da nisi baš pogodio s usporedbom.
_________________
Hoholo Mudovski- Posts : 7297
2023-08-31
Re: KRŠĆNSKO PITANJE : Islamski antikrist? Hoće li Antikrist biti musliman?
Hvala na informaciji.metilda wrote:Eroo wrote:metilda wrote:Čitao si Mariju Valtortu? Sve to piše kod nje. Samo još jedna stvar piše - da će Antikrist biti sjajna zvijezda na kršćanskom nebu koja će napustiti čistoću i odati se bludnosti. Po tom tumačenju bit će katolik na visokom položaju koji će napraviti miks koji spominješ i zavesti mnoge katolike. Bludnost ne mora nužno biti tjelesna, nego nauk koji je odobrava.melkior wrote:Ne.Eroo wrote:Melkior - novi Prorok.
Sve lijepo piše u Otkrivenju (Apokalipsa), nema se tome išta novoga za dodati.
Pa ima se što za dodati jer da nema ne bi Gospa dolazila u Fatimu, Lurd, Međugorje, ne bi postojali u Evanđelju naviješteni proroci, ne bi Ivan napisao da je toliko toga još učinio Isus da ne bi stale knjige u cijeli svijet da se sve napiše. Apokalipsa je proroštvo ali treba ga odgonetavati. Tko se krije iza 666? To još nitko ne zna osim onih kojima je povjereno, a jedna od njih je i Marija Valtorta.
Nisam to još pročitao, pa ako imaš link na tekst, bio bih ti zahvalan.
_________________
Nulla rosa sine spina
Eroo- Posts : 78939
2016-07-22
Re: KRŠĆNSKO PITANJE : Islamski antikrist? Hoće li Antikrist biti musliman?
Nažalost nemam link na tekst niti znam postoji li Spjev o Bogočovjeku online. Ali pročitala sam ga makar 5-6 puta. Ne znam točno u kojoj knjizi Isus joj objavljuje da je Antikrist već rođen. Tada je bjesnio wwii i sad bi on već trebao imati poprilično godina. Valtorta nije napisala njegovo ime i prezime, ali iz konteksta se dalo zaključiti da zna o kojoj je osobi riječ. Knjiga ima dosta, ako nisi preporučujem ti da ih pročitaš. Isus iz Evanđelja je ozbiljan i strog, u Spjevu je doista Milosrđe, nježnost i dobrota.Eroo wrote:Hvala na informaciji.metilda wrote:Eroo wrote:metilda wrote:Čitao si Mariju Valtortu? Sve to piše kod nje. Samo još jedna stvar piše - da će Antikrist biti sjajna zvijezda na kršćanskom nebu koja će napustiti čistoću i odati se bludnosti. Po tom tumačenju bit će katolik na visokom položaju koji će napraviti miks koji spominješ i zavesti mnoge katolike. Bludnost ne mora nužno biti tjelesna, nego nauk koji je odobrava.melkior wrote:Ne.Eroo wrote:Melkior - novi Prorok.
Sve lijepo piše u Otkrivenju (Apokalipsa), nema se tome išta novoga za dodati.
Pa ima se što za dodati jer da nema ne bi Gospa dolazila u Fatimu, Lurd, Međugorje, ne bi postojali u Evanđelju naviješteni proroci, ne bi Ivan napisao da je toliko toga još učinio Isus da ne bi stale knjige u cijeli svijet da se sve napiše. Apokalipsa je proroštvo ali treba ga odgonetavati. Tko se krije iza 666? To još nitko ne zna osim onih kojima je povjereno, a jedna od njih je i Marija Valtorta.
Nisam to još pročitao, pa ako imaš link na tekst, bio bih ti zahvalan.
_________________
Reče im Isus: »Djeca se ovog svijeta žene i udaju. No oni koji se nađoše dostojni onog svijeta i uskrsnuća od mrtvih niti se žene niti udaju. Zaista, ni umrijeti više ne mogu: anđelima su jednaki i sinovi su Božji jer su sinovi uskrsnuća.«
metilda- Posts : 5119
2021-02-20
Age : 64
Re: KRŠĆNSKO PITANJE : Islamski antikrist? Hoće li Antikrist biti musliman?
Antikrist mora biti autoritet za Bliski istok. Dovoljno politički jak da okupi Izraelce i Arape u lažni mir nakon WWIII.
Dakle, radi se o osobi koja je i politički i duhovni autoritet, a koja će prevariti čitav svijet u ružičastoj utopiji, koju će nametnuti teror kakav nije viđen nikad prije i nikad poslije u čitavoj ljudskoj povijesti, i kojeg će prebaciti vlastiti ego i vlastiti uspjeh da će samog sebe proglasiti bogom.
Dakle, radi se o osobi koja je i politički i duhovni autoritet, a koja će prevariti čitav svijet u ružičastoj utopiji, koju će nametnuti teror kakav nije viđen nikad prije i nikad poslije u čitavoj ljudskoj povijesti, i kojeg će prebaciti vlastiti ego i vlastiti uspjeh da će samog sebe proglasiti bogom.
melkior- Posts : 17503
2015-08-09
metilda likes this post
Re: KRŠĆNSKO PITANJE : Islamski antikrist? Hoće li Antikrist biti musliman?
metilda wrote:Nažalost nemam link na tekst niti znam postoji li Spjev o Bogočovjeku online. Ali pročitala sam ga makar 5-6 puta. Ne znam točno u kojoj knjizi Isus joj objavljuje da je Antikrist već rođen. Tada je bjesnio wwii i sad bi on već trebao imati poprilično godina. Valtorta nije napisala njegovo ime i prezime, ali iz konteksta se dalo zaključiti da zna o kojoj je osobi riječ. Knjiga ima dosta, ako nisi preporučujem ti da ih pročitaš. Isus iz Evanđelja je ozbiljan i strog, u Spjevu je doista Milosrđe, nježnost i dobrota.Eroo wrote:Hvala na informaciji.metilda wrote:Eroo wrote:metilda wrote:Čitao si Mariju Valtortu? Sve to piše kod nje. Samo još jedna stvar piše - da će Antikrist biti sjajna zvijezda na kršćanskom nebu koja će napustiti čistoću i odati se bludnosti. Po tom tumačenju bit će katolik na visokom položaju koji će napraviti miks koji spominješ i zavesti mnoge katolike. Bludnost ne mora nužno biti tjelesna, nego nauk koji je odobrava.melkior wrote:Ne.Eroo wrote:Melkior - novi Prorok.
Sve lijepo piše u Otkrivenju (Apokalipsa), nema se tome išta novoga za dodati.
Pa ima se što za dodati jer da nema ne bi Gospa dolazila u Fatimu, Lurd, Međugorje, ne bi postojali u Evanđelju naviješteni proroci, ne bi Ivan napisao da je toliko toga još učinio Isus da ne bi stale knjige u cijeli svijet da se sve napiše. Apokalipsa je proroštvo ali treba ga odgonetavati. Tko se krije iza 666? To još nitko ne zna osim onih kojima je povjereno, a jedna od njih je i Marija Valtorta.
Nisam to još pročitao, pa ako imaš link na tekst, bio bih ti zahvalan.
Hvala, kako god.
Ovdje imamo dobru knjigarnu sa sličnom literaturom, pa ako je i nemaju potrudit će se nabavit mi je.
Jasno, i dalje mislim da je Otkrivenje temelj, a dodatci su objašnjenja, kao i u Bibliji, uostalom.
Treba paziti tko takve knjige tiska i distribuira...Ako je to KC, onda može proći.
_________________
Nulla rosa sine spina
Eroo- Posts : 78939
2016-07-22
Re: KRŠĆNSKO PITANJE : Islamski antikrist? Hoće li Antikrist biti musliman?
Lako će nove generacije prihvatiti svjetlostmelkior wrote:Antikrist mora biti autoritet za Bliski istok. Dovoljno politički jak da okupi Izraelce i Arape u lažni mir nakon WWIII.
Dakle, radi se o osobi koja je i politički i duhovni autoritet, a koja će prevariti čitav svijet u ružičastoj utopiji, koju će nametnuti teror kakav nije viđen nikad prije i nikad poslije u čitavoj ljudskoj povijesti, i kojeg će prebaciti vlastiti ego i vlastiti uspjeh da će samog sebe proglasiti bogom.
Daš im brzi Internet i to je to.
Svijet je bio uvijek usrano mjesto, a ovaj live stream genocida u Gazi i brojni obožavatelji će ostati zapisani u budućim povijesnim knjigama kao dio mračnog razdoblja ljudske povijesti...
_________________
Hoholo Mudovski- Posts : 7297
2023-08-31
Re: KRŠĆNSKO PITANJE : Islamski antikrist? Hoće li Antikrist biti musliman?
Za sada se inkubator WEF nameće kao najozbiljniji da nam ponudi svijetloHoholo Mudovski wrote:Lako će nove generacije prihvatiti svjetlostmelkior wrote:Antikrist mora biti autoritet za Bliski istok. Dovoljno politički jak da okupi Izraelce i Arape u lažni mir nakon WWIII.
Dakle, radi se o osobi koja je i politički i duhovni autoritet, a koja će prevariti čitav svijet u ružičastoj utopiji, koju će nametnuti teror kakav nije viđen nikad prije i nikad poslije u čitavoj ljudskoj povijesti, i kojeg će prebaciti vlastiti ego i vlastiti uspjeh da će samog sebe proglasiti bogom.
Daš im brzi Internet i to je to.
Svijet je bio uvijek usrano mjesto, a ovaj live stream genocida u Gazi i brojni obožavatelji će ostati zapisani u budućim povijesnim knjigama kao dio mračnog razdoblja ljudske povijesti...
_________________
Hoholo Mudovski- Posts : 7297
2023-08-31
Re: KRŠĆNSKO PITANJE : Islamski antikrist? Hoće li Antikrist biti musliman?
Ivanovo Otkrivenje treba čitati u kompletu s Danijelovim proročanstvima i s Ezekijelovim proročanstvima. Marija Valtorta je dobar izvor, čitao sam njen Spjev o bogočovjeku, žena mi se čini autentična, međutim, postoji proročanstvo o tri dana tame.
Proroštvo kanonizirane svetice, stigmatizirane mističarke o 'tri dana tame'
Nazivali su je “Malenom Arapkinjom”, Glasnicom Duha Svetoga i Ljiljanom iz Palestine. Poznata je po stigmama i mističnim iskustvima.
Marija od Raspetoga Isusa (Maria Baouardy) rođena je u Abellinu, u selu blizu Nazareta u Galileji 1846. od arapskih roditelja. Krštena je u Grčko-katoličkoj melkitskoj Crkvi, a s tri je godine ostala siroče pa ju je usvojio stric. U Francuskoj je ušla u karmel u mjestu Pau, a da osnuje nove karmele poslana je u Indiju i u Betlehem, gdje je preminula 1878. godine u 33. godini života. Kao mlada sestra u karmelu trpjela je mnoge muke zbog stigmi te vodila teške duhovne bojeve sa sotonom. Prema svjedočenju njezinih susestara redovnica, Mariam je posjedovala iznimnu pobožnost prema Duhu Svetome. Često su je posjećivali Isus i Marija, a imala je i izvanredna mistična iskustva. Jedna od zanimljivosti vezanih uz svetu Mariju jest da se ona ubraja u cijeli niz mistika Crkve koji su govorili o proroštvu ‘tri dana tame’. Ovako ih ona opisuje: “Sve države će biti potresene ratom i građanskim sukobima. Za vrijeme tame koja će trajati tri dana, ljudi predani zlu će nestati, tako da će preživjeti samo četvrtina čovječanstva.“ – Marija od Propetog Isusa. A ovako je papa Franjo govorio o novoj svetici na svečanosti kanonizacije na Trgu svetoga Petra: “Iz vječne ljubavi Oca i Sina, koja u nama boravi po Duhu Svetom, snagu crpi naše poslanje i naše bratsko zajedništvo; iz nje uvijek iznova izbija radost nasljedovanja Gospodina na putu njegova siromaštva, djevičanstva i poslušnosti; i ta ista ljubav poziva nas na rast u kontemplativnoj molitvi. To je na osobit način iskusila sestra Marija Baouardy koja je – ponizna i neuka – znala davati savjete i teološka razjašnjenja krajnje jasnoće, što je plod njezina trajnoga dijaloga s Duhom Svetim.” Što je onda proročanstvo o tri dana tame? Prema Wikipediji: Kao što je Bog kaznio Egipat s pošastima, uključujući “tri dana tame”, teorija kaže da će Bog kazniti svijet s tamom na kraju vremena. Zemlja će biti obavijena tamom tri dana i tri noći, a jedini izvor svjetla koji će se moći vidjeti su blagoslovljene svijeće. Razni katolički vidioci slažu se da vjernici trebaju ostati u svojim domovima u tom periodu kao i da će većina stanovnika Zemlje umrijeti. “Bog će poslati dvije kazne; jedna će biti u obliku ratova, revolucija i drugih zala, i započet će na zemlji. Druga će biti poslata s Neba. Čitavu će zemlju prekriti velika tama koja će potrajati tri dana i tri noći. Ništa se neće moći vidjeti, a zrak će biti ispunjen pošastima koje će biti usmjerene uglavnom na neprijatelje vjere, ali ne samo na njih. Za vrijeme će trajanja te tame biti nemoguće koristiti bilo kakvu čovjekovom rukom stvorenu rasvjetu, izuzev blagoslovljenih svijeća. Onaj tko iz znatiželje otvori prozor i pogleda van ili napusti svoju kuću, na mjestu će pasti mrtav. Za vrijeme ta tri dana, ljudi treba da ostanu u svojim kućama, mole krunicu, te vape Bogu za milosrđe…” (Blažena Ana Marija Taigi) Mnogi katolički mistici i vidioci među kojima su: sveta Hildegarda iz Bingena, Gašpar del Bufalo, otac Pijo, Anna Maria Taigia, Elisabeta Canori Mora, Elena Aiello, Mariam Baouardi (Marije od Propetog Isusa), Rosa-Colomba Asdente, Palma d’Oria, Pere Lamy, Marie Martel i Marie Julie Jahenny, prorokovali su tri dana tame.
https://www.medjugorje-info.com/vjera-i-zivot/prorostvo-novo-kanonizirane-svetice-stigmatizirane-misticarke-o-tri-dana-tame
Interesantno, ali ta tzv. tri dana tame bi trebalo korespondirati s astronomskim događajem, kad se planet Nibiru dovoljno približi planetu Zemlji, a uslijed toga dogodit će se velika sunčeva i eletromagnetska oluja.koja ćepoharati površinu planeta Zemlje.
Proroštvo kanonizirane svetice, stigmatizirane mističarke o 'tri dana tame'
Nazivali su je “Malenom Arapkinjom”, Glasnicom Duha Svetoga i Ljiljanom iz Palestine. Poznata je po stigmama i mističnim iskustvima.
Marija od Raspetoga Isusa (Maria Baouardy) rođena je u Abellinu, u selu blizu Nazareta u Galileji 1846. od arapskih roditelja. Krštena je u Grčko-katoličkoj melkitskoj Crkvi, a s tri je godine ostala siroče pa ju je usvojio stric. U Francuskoj je ušla u karmel u mjestu Pau, a da osnuje nove karmele poslana je u Indiju i u Betlehem, gdje je preminula 1878. godine u 33. godini života. Kao mlada sestra u karmelu trpjela je mnoge muke zbog stigmi te vodila teške duhovne bojeve sa sotonom. Prema svjedočenju njezinih susestara redovnica, Mariam je posjedovala iznimnu pobožnost prema Duhu Svetome. Često su je posjećivali Isus i Marija, a imala je i izvanredna mistična iskustva. Jedna od zanimljivosti vezanih uz svetu Mariju jest da se ona ubraja u cijeli niz mistika Crkve koji su govorili o proroštvu ‘tri dana tame’. Ovako ih ona opisuje: “Sve države će biti potresene ratom i građanskim sukobima. Za vrijeme tame koja će trajati tri dana, ljudi predani zlu će nestati, tako da će preživjeti samo četvrtina čovječanstva.“ – Marija od Propetog Isusa. A ovako je papa Franjo govorio o novoj svetici na svečanosti kanonizacije na Trgu svetoga Petra: “Iz vječne ljubavi Oca i Sina, koja u nama boravi po Duhu Svetom, snagu crpi naše poslanje i naše bratsko zajedništvo; iz nje uvijek iznova izbija radost nasljedovanja Gospodina na putu njegova siromaštva, djevičanstva i poslušnosti; i ta ista ljubav poziva nas na rast u kontemplativnoj molitvi. To je na osobit način iskusila sestra Marija Baouardy koja je – ponizna i neuka – znala davati savjete i teološka razjašnjenja krajnje jasnoće, što je plod njezina trajnoga dijaloga s Duhom Svetim.” Što je onda proročanstvo o tri dana tame? Prema Wikipediji: Kao što je Bog kaznio Egipat s pošastima, uključujući “tri dana tame”, teorija kaže da će Bog kazniti svijet s tamom na kraju vremena. Zemlja će biti obavijena tamom tri dana i tri noći, a jedini izvor svjetla koji će se moći vidjeti su blagoslovljene svijeće. Razni katolički vidioci slažu se da vjernici trebaju ostati u svojim domovima u tom periodu kao i da će većina stanovnika Zemlje umrijeti. “Bog će poslati dvije kazne; jedna će biti u obliku ratova, revolucija i drugih zala, i započet će na zemlji. Druga će biti poslata s Neba. Čitavu će zemlju prekriti velika tama koja će potrajati tri dana i tri noći. Ništa se neće moći vidjeti, a zrak će biti ispunjen pošastima koje će biti usmjerene uglavnom na neprijatelje vjere, ali ne samo na njih. Za vrijeme će trajanja te tame biti nemoguće koristiti bilo kakvu čovjekovom rukom stvorenu rasvjetu, izuzev blagoslovljenih svijeća. Onaj tko iz znatiželje otvori prozor i pogleda van ili napusti svoju kuću, na mjestu će pasti mrtav. Za vrijeme ta tri dana, ljudi treba da ostanu u svojim kućama, mole krunicu, te vape Bogu za milosrđe…” (Blažena Ana Marija Taigi) Mnogi katolički mistici i vidioci među kojima su: sveta Hildegarda iz Bingena, Gašpar del Bufalo, otac Pijo, Anna Maria Taigia, Elisabeta Canori Mora, Elena Aiello, Mariam Baouardi (Marije od Propetog Isusa), Rosa-Colomba Asdente, Palma d’Oria, Pere Lamy, Marie Martel i Marie Julie Jahenny, prorokovali su tri dana tame.
https://www.medjugorje-info.com/vjera-i-zivot/prorostvo-novo-kanonizirane-svetice-stigmatizirane-misticarke-o-tri-dana-tame
Interesantno, ali ta tzv. tri dana tame bi trebalo korespondirati s astronomskim događajem, kad se planet Nibiru dovoljno približi planetu Zemlji, a uslijed toga dogodit će se velika sunčeva i eletromagnetska oluja.koja ćepoharati površinu planeta Zemlje.
melkior- Posts : 17503
2015-08-09
Eroo likes this post
Page 3 of 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Similar topics
» Antikrist i lažni prorok razotkriveni
» "Glas Koncila" - Matteo Salvini je Antikrist
» Nije pitanje, hoće li se BiH raspasti, pitanje je samo kada i na koji način
» Navijaci Liverpula:'I ja hocu biti musliman i sjediti u dzamiji'
» Izetbegović: Islamski svijet se još nije digao, ali ako zatreba i oni će biti uz nas
» "Glas Koncila" - Matteo Salvini je Antikrist
» Nije pitanje, hoće li se BiH raspasti, pitanje je samo kada i na koji način
» Navijaci Liverpula:'I ja hocu biti musliman i sjediti u dzamiji'
» Izetbegović: Islamski svijet se još nije digao, ali ako zatreba i oni će biti uz nas
Page 3 of 5
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum