DW: Zašto Balkanci toliko vole trenerke?
Page 3 of 5
Page 3 of 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: DW: Zašto Balkanci toliko vole trenerke?
uglavno..mada su i jednodjelni bili otvoreni sa svih strana, ne znaš gdje višeepikur37 wrote:Noor wrote:to su bile minijatureepikur37 wrote:Noor wrote:sumnjam da to isto misliš i za badiće iz tog vremenaepikur37 wrote:Šuškava trenerka je zlo...
Općenito moda 80-ih je živa propast.
al su šuškavi :)
Alsu bili dvodjelni
a i muški su imali prave kupaće, a ne ove bermude do koljena
Noor- Posts : 25907
2017-10-06
Re: DW: Zašto Balkanci toliko vole trenerke?
aben wrote:da, bolje je trenerica,epikur37 wrote:aben wrote:trenerka je žena koja treniro nekoga
trenerica
trenerka bi bilo srpski ali oni još nisu razvili sexizme do te mjere
kako misliš, kako oni reču trenericu?
Pravo da ti kažem ne znam.Trenerka im je trenirka a kako zovu žensko trenera ...
Nekoni kažu kad dođu tu...dzango i stanoja..
pizzon je šištar
epikur37- Posts : 45339
2015-08-06
Re: DW: Zašto Balkanci toliko vole trenerke?
Ovo je ziva istina..po cijeloj Europi:-D
_________________
“You will not be good teachers if you focus only on what you do and not upon who you are.”
― Rudolf Steiner
L'âme- Posts : 25744
2014-04-12
Re: DW: Zašto Balkanci toliko vole trenerke?
Trenerka se u Beogradu kaze,"Tresha".
Serbinho-3- Posts : 27691
2014-08-25
Lokacija: : Italy
Re: DW: Zašto Balkanci toliko vole trenerke?
Serbinho-3 wrote:Trenerka se u Beogradu kaze,"Tresha".
to je sleng,imate li srpski izraz za trenericu? a da se ne poklapa s odjevnim predmetom
epikur37- Posts : 45339
2015-08-06
Re: DW: Zašto Balkanci toliko vole trenerke?
Zenski trener.
Serbinho-3- Posts : 27691
2014-08-25
Lokacija: : Italy
Re: DW: Zašto Balkanci toliko vole trenerke?
Dizelaši su svojevrsna omladinska potkultura koja je bila aktuelna 1990-ih godina u Srbiji.[1] Odlikuje ih grub imidž, sklonost nasilju[2] i poseban stil oblačenja koji se zasniva na nošenju skupe sportske odeće poznatih svetskih robnih brendova. Ime su dobili po robnoj marci Diesel.[3] Još neka od imena za dizelaša su zeldi, dizelander, dizel-momak.[4]
Rečnik savremenog beogradskog žargona definiše dizelaša kao kratko podšišanog mladića, u trenerci, sa zlatnim lancem oko vrata, koji ima mobilni telefon[a] (eventualno i dobar auto) i koji je često povezan sa kriminalnim radnjama.
Dizelaši su se, kao omladinska potkulturna grupacija, pojavili u Srbiji početkom 1990-ih godina. Teoretičarka medija Ivana Kronja pojavu ove skupine povezuje sa bujanjem nacionalizma, opštim slomom sistema vrednosti 1990-ih i rađanjem „nove srpske elite“, koju su činili političari na vlasti, ratni profiteri, biznismeni i kriminalci koji su podržavali Miloševićev režim.
Ona svrstava dizelaše u potkulture „ratničkog šika“, koje se u velikoj meri preklapaju sa srpskom ratno-profiterskom elitom devedesetih, a pored dizalaša su uključivale i kriminalnu omladinu, mlade povratnike sa ratišta, siledžije, dilere droge i tzv. sponzoruše.[1]
Američki sociolog Erik Gordi (Eric Gordy) vidi pojavu dizelaša usled nemalog broja ljudi koji se brzo obogatio u najgore vreme, koristeći rupe u zakonu. Nakon toga, oni su tražeći način da izraze svoju novu poziciju deo izraza tražili u modi. Prihvatili su Diesel koji je u to vreme bio svetski modni brend, po kom su i dobili ime.[3] Naziv dizelaši takođe se povezuje i s time da su se mnogi od njih bavili ilegalnim aktivnostima poput šverca goriva.
Dizelaš je mladić koji neguje imidž grubog momka — brije glavu, nosi debele lance oko vrata, duks upasan u donji deo trenerke, kožnu jaknu i patike s vazdušnim jastucima.[6] Frizura je ponekad umesto obrijane glave uključivala takozvanu tarzanku.[7] Dizelaša odlikuje skupa garderoba najpoznatijih svetskih robnih marki, kao i demonstracija bogatstva putem zlatnog nakita (pre svega „zlatnih kajli“), skupih satova, pejdžera i mobilnih telefona.
Među dizelašima je bilo rasprostranjeno i nošenje oružja, koje je u to vreme, usled ratnog okruženja, bilo veoma dostupno u Srbiji.[2] Idoli dizelaša su mladići s pištoljima koji udaraju na velike, „poslovne“ kriminalce i čvrsto ustrojen svet podzemlja. Oni svojim vršnjacima ulivaju veru u „moć mladosti i mladalačke ludosti“, kojom žele da steknu slavu i budu zapaženi.
Ženske pripadnice ove potkulture, tvz. „dizelašice“ ili „sponzoruše“, odlikuje pre svega seksi stil izgleda i odevanja, koji uključuje: dugu, uglavnom bojenu kosu, prenaglašenu šminku, provokativnu odeću, visoke štikle i glamurozne modne detalje i nakit.[1] Ovaj modni stil odgovara ulozi žene kao seksualnog objekta, koju prihvataju pripadnice ove potkulture. Oblik i veličina ženskih grudi u ovom stilu su veoma naglašeni, što neretko uključuje ugrađene silikonske implante.[1]
Dizelaši su one koji su imali drugačiji izgled i stavove od njihovih nazivali padavičarima.
Gordi smatra da su tokom 1990-ih u Srbiji protagonisti omladinskih potkultura bili uvučeni u ideološku bitku u kojoj je oružje bila muzika. Kao rezultat, prozapadne omladinske potkulture 1980-ih bile su potpuno potisnute od strane protagonista nove srpske militantne potkulture kriminalne omladine i ratno-profiterske elite, koja je veličala nacionalistički i potrošački orijentisanu turbo-folk muziku.
https://sr.wikipedia.org/wiki/Dizelaši
Rečnik savremenog beogradskog žargona definiše dizelaša kao kratko podšišanog mladića, u trenerci, sa zlatnim lancem oko vrata, koji ima mobilni telefon[a] (eventualno i dobar auto) i koji je često povezan sa kriminalnim radnjama.
Dizelaši su se, kao omladinska potkulturna grupacija, pojavili u Srbiji početkom 1990-ih godina. Teoretičarka medija Ivana Kronja pojavu ove skupine povezuje sa bujanjem nacionalizma, opštim slomom sistema vrednosti 1990-ih i rađanjem „nove srpske elite“, koju su činili političari na vlasti, ratni profiteri, biznismeni i kriminalci koji su podržavali Miloševićev režim.
Ona svrstava dizelaše u potkulture „ratničkog šika“, koje se u velikoj meri preklapaju sa srpskom ratno-profiterskom elitom devedesetih, a pored dizalaša su uključivale i kriminalnu omladinu, mlade povratnike sa ratišta, siledžije, dilere droge i tzv. sponzoruše.[1]
Američki sociolog Erik Gordi (Eric Gordy) vidi pojavu dizelaša usled nemalog broja ljudi koji se brzo obogatio u najgore vreme, koristeći rupe u zakonu. Nakon toga, oni su tražeći način da izraze svoju novu poziciju deo izraza tražili u modi. Prihvatili su Diesel koji je u to vreme bio svetski modni brend, po kom su i dobili ime.[3] Naziv dizelaši takođe se povezuje i s time da su se mnogi od njih bavili ilegalnim aktivnostima poput šverca goriva.
Dizelaš je mladić koji neguje imidž grubog momka — brije glavu, nosi debele lance oko vrata, duks upasan u donji deo trenerke, kožnu jaknu i patike s vazdušnim jastucima.[6] Frizura je ponekad umesto obrijane glave uključivala takozvanu tarzanku.[7] Dizelaša odlikuje skupa garderoba najpoznatijih svetskih robnih marki, kao i demonstracija bogatstva putem zlatnog nakita (pre svega „zlatnih kajli“), skupih satova, pejdžera i mobilnih telefona.
Među dizelašima je bilo rasprostranjeno i nošenje oružja, koje je u to vreme, usled ratnog okruženja, bilo veoma dostupno u Srbiji.[2] Idoli dizelaša su mladići s pištoljima koji udaraju na velike, „poslovne“ kriminalce i čvrsto ustrojen svet podzemlja. Oni svojim vršnjacima ulivaju veru u „moć mladosti i mladalačke ludosti“, kojom žele da steknu slavu i budu zapaženi.
Ženske pripadnice ove potkulture, tvz. „dizelašice“ ili „sponzoruše“, odlikuje pre svega seksi stil izgleda i odevanja, koji uključuje: dugu, uglavnom bojenu kosu, prenaglašenu šminku, provokativnu odeću, visoke štikle i glamurozne modne detalje i nakit.[1] Ovaj modni stil odgovara ulozi žene kao seksualnog objekta, koju prihvataju pripadnice ove potkulture. Oblik i veličina ženskih grudi u ovom stilu su veoma naglašeni, što neretko uključuje ugrađene silikonske implante.[1]
Dizelaši su one koji su imali drugačiji izgled i stavove od njihovih nazivali padavičarima.
Gordi smatra da su tokom 1990-ih u Srbiji protagonisti omladinskih potkultura bili uvučeni u ideološku bitku u kojoj je oružje bila muzika. Kao rezultat, prozapadne omladinske potkulture 1980-ih bile su potpuno potisnute od strane protagonista nove srpske militantne potkulture kriminalne omladine i ratno-profiterske elite, koja je veličala nacionalistički i potrošački orijentisanu turbo-folk muziku.
https://sr.wikipedia.org/wiki/Dizelaši
Guest- Guest
Re: DW: Zašto Balkanci toliko vole trenerke?
Dizelas da, ova tri ostala naziva ne postoje.
Serbinho-3- Posts : 27691
2014-08-25
Lokacija: : Italy
Re: DW: Zašto Balkanci toliko vole trenerke?
Serbinho-3 wrote:Zenski trener.
Ali uzmimo situaciju ovako.
Ženski rukometni klub Loznica nastupa u drugoj ženskoj rukometnoj ligi Srbije (bez Kosova) protiv ekipe Valjeva.
Utakmca se prenosi na drugom radijskom programu RTRS.
Spiker nakon što se dobro nakašljao uključuje mikrofon i kaže:
"Ženska trener Mirjana Luković pozvala je igračice na konsultacije"
ea
epikur37- Posts : 45339
2015-08-06
Re: DW: Zašto Balkanci toliko vole trenerke?
Moze se na Google naci, da li je neko koristio rec trenerka za trenera ekipe.
Serbinho-3- Posts : 27691
2014-08-25
Lokacija: : Italy
Re: DW: Zašto Balkanci toliko vole trenerke?
Gnječ wrote:Dizelaši su svojevrsna omladinska potkultura koja je bila aktuelna 1990-ih godina u Srbiji.[1] Odlikuje ih grub imidž, sklonost nasilju[2] i poseban stil oblačenja koji se zasniva na nošenju skupe sportske odeće poznatih svetskih robnih brendova. Ime su dobili po robnoj marci Diesel.[3] Još neka od imena za dizelaša su zeldi, dizelander, dizel-momak.[4]
Rečnik savremenog beogradskog žargona definiše dizelaša kao kratko podšišanog mladića, u trenerci, sa zlatnim lancem oko vrata, koji ima mobilni telefon[a] (eventualno i dobar auto) i koji je često povezan sa kriminalnim radnjama.
Dizelaši su se, kao omladinska potkulturna grupacija, pojavili u Srbiji početkom 1990-ih godina. Teoretičarka medija Ivana Kronja pojavu ove skupine povezuje sa bujanjem nacionalizma, opštim slomom sistema vrednosti 1990-ih i rađanjem „nove srpske elite“, koju su činili političari na vlasti, ratni profiteri, biznismeni i kriminalci koji su podržavali Miloševićev režim.
Ona svrstava dizelaše u potkulture „ratničkog šika“, koje se u velikoj meri preklapaju sa srpskom ratno-profiterskom elitom devedesetih, a pored dizalaša su uključivale i kriminalnu omladinu, mlade povratnike sa ratišta, siledžije, dilere droge i tzv. sponzoruše.[1]
Američki sociolog Erik Gordi (Eric Gordy) vidi pojavu dizelaša usled nemalog broja ljudi koji se brzo obogatio u najgore vreme, koristeći rupe u zakonu. Nakon toga, oni su tražeći način da izraze svoju novu poziciju deo izraza tražili u modi. Prihvatili su Diesel koji je u to vreme bio svetski modni brend, po kom su i dobili ime.[3] Naziv dizelaši takođe se povezuje i s time da su se mnogi od njih bavili ilegalnim aktivnostima poput šverca goriva.
Dizelaš je mladić koji neguje imidž grubog momka — brije glavu, nosi debele lance oko vrata, duks upasan u donji deo trenerke, kožnu jaknu i patike s vazdušnim jastucima.[6] Frizura je ponekad umesto obrijane glave uključivala takozvanu tarzanku.[7] Dizelaša odlikuje skupa garderoba najpoznatijih svetskih robnih marki, kao i demonstracija bogatstva putem zlatnog nakita (pre svega „zlatnih kajli“), skupih satova, pejdžera i mobilnih telefona.
Među dizelašima je bilo rasprostranjeno i nošenje oružja, koje je u to vreme, usled ratnog okruženja, bilo veoma dostupno u Srbiji.[2] Idoli dizelaša su mladići s pištoljima koji udaraju na velike, „poslovne“ kriminalce i čvrsto ustrojen svet podzemlja. Oni svojim vršnjacima ulivaju veru u „moć mladosti i mladalačke ludosti“, kojom žele da steknu slavu i budu zapaženi.
Ženske pripadnice ove potkulture, tvz. „dizelašice“ ili „sponzoruše“, odlikuje pre svega seksi stil izgleda i odevanja, koji uključuje: dugu, uglavnom bojenu kosu, prenaglašenu šminku, provokativnu odeću, visoke štikle i glamurozne modne detalje i nakit.[1] Ovaj modni stil odgovara ulozi žene kao seksualnog objekta, koju prihvataju pripadnice ove potkulture. Oblik i veličina ženskih grudi u ovom stilu su veoma naglašeni, što neretko uključuje ugrađene silikonske implante.[1]
Dizelaši su one koji su imali drugačiji izgled i stavove od njihovih nazivali padavičarima.
Gordi smatra da su tokom 1990-ih u Srbiji protagonisti omladinskih potkultura bili uvučeni u ideološku bitku u kojoj je oružje bila muzika. Kao rezultat, prozapadne omladinske potkulture 1980-ih bile su potpuno potisnute od strane protagonista nove srpske militantne potkulture kriminalne omladine i ratno-profiterske elite, koja je veličala nacionalistički i potrošački orijentisanu turbo-folk muziku.
https://sr.wikipedia.org/wiki/Dizelaši
epikur37- Posts : 45339
2015-08-06
Re: DW: Zašto Balkanci toliko vole trenerke?
Serbinho-3 wrote:Moze se na Google naci, da li je neko koristio rec trenerka za trenera ekipe.
uredu je druže, možete nastaviti dalje
epikur37- Posts : 45339
2015-08-06
Re: DW: Zašto Balkanci toliko vole trenerke?
epikur37 wrote:Šuškava trenerka je zlo...
Općenito moda 80-ih je živa propast.
_________________
Regoč-
Posts : 35954
2015-08-21
Age : 106
Lokacija: : Doma
Re: DW: Zašto Balkanci toliko vole trenerke?
Regoč wrote:epikur37 wrote:Šuškava trenerka je zlo...
Općenito moda 80-ih je živa propast.
to nije moda 80-ih, možda je fotka uzeta tada ali ne
epikur37- Posts : 45339
2015-08-06
Re: DW: Zašto Balkanci toliko vole trenerke?
Srpski jezik nije Hrvatski, otuda kod nas termini kao u HR jeziku ne postoje.
To bi trebao znati, pa advokatica ili trenerica, ako postoji, kod nas poneka izbeglica u liku novinara, pravi greske, koje mi prepoznajemo.
Advokat, trener, bilo muskog ili zenskog pola, pise se isto.
Drugar, slobodan si.
To bi trebao znati, pa advokatica ili trenerica, ako postoji, kod nas poneka izbeglica u liku novinara, pravi greske, koje mi prepoznajemo.
Advokat, trener, bilo muskog ili zenskog pola, pise se isto.
Drugar, slobodan si.
Serbinho-3- Posts : 27691
2014-08-25
Lokacija: : Italy
Re: DW: Zašto Balkanci toliko vole trenerke?
epikur37 wrote:Regoč wrote:epikur37 wrote:Šuškava trenerka je zlo...
Općenito moda 80-ih je živa propast.
to nije moda 80-ih, možda je fotka uzeta tada ali ne
_________________
Regoč-
Posts : 35954
2015-08-21
Age : 106
Lokacija: : Doma
Re: DW: Zašto Balkanci toliko vole trenerke?
Serbinho-3 wrote:Srpski jezik nije Hrvatski, otuda kod nas termini kao u HR jeziku ne postoje.
To bi trebao znati, pa advokatica ili trenerica, ako postoji, kod nas poneka izbeglica u liku novinara, pravi greske, koje mi prepoznajemo.
Advokat, trener, bilo muskog ili zenskog pola, pise se isto.
Drugar, slobodan si.
Tako, lepo proznaj, pa ću biti blaži.
epikur37- Posts : 45339
2015-08-06
Re: DW: Zašto Balkanci toliko vole trenerke?
Regoch radi se o trendovima 80-ih napose druge polovice.
Bravo,MTV, amerokultura i sve...
ne možeš tu uvaljivati neki san remo i slično
Bravo,MTV, amerokultura i sve...
ne možeš tu uvaljivati neki san remo i slično
epikur37- Posts : 45339
2015-08-06
Re: DW: Zašto Balkanci toliko vole trenerke?
U Srbah ženske inačice postoje samo za zanimanja koja su postojala u stoljeću sedmom. Sve što je doniela civilizacija primljeno je u muškom rodu.Serbinho-3 wrote:Srpski jezik nije Hrvatski, otuda kod nas termini kao u HR jeziku ne postoje.
To bi trebao znati, pa advokatica ili trenerica, ako postoji, kod nas poneka izbeglica u liku novinara, pravi greske, koje mi prepoznajemo.
Advokat, trener, bilo muskog ili zenskog pola, pise se isto.
Drugar, slobodan si.
_________________
Regoč-
Posts : 35954
2015-08-21
Age : 106
Lokacija: : Doma
Re: DW: Zašto Balkanci toliko vole trenerke?
Amerokultura nije sve. I mogu uvaliti što poželim pa evo 1982.epikur37 wrote:Regoch radi se o trendovima 80-ih napose druge polovice.
Bravo,MTV, amerokultura i sve...
ne možeš tu uvaljivati neki san remo i slično
_________________
Regoč-
Posts : 35954
2015-08-21
Age : 106
Lokacija: : Doma
Re: DW: Zašto Balkanci toliko vole trenerke?
Regoč wrote:Amerokultura nije sve. I mogu uvaliti što poželim pa evo 1982.epikur37 wrote:Regoch radi se o trendovima 80-ih napose druge polovice.
Bravo,MTV, amerokultura i sve...
ne možeš tu uvaljivati neki san remo i slično
Nije ti prošao link.
U glavnom ono što je krenulo video-spotovima i poslije se emitiralo preko MTV-a u pogledu mode je po meni cirkus.
Ali glazba vrhunska pa sve tamo to 95.te odnosno kraja 90-ih.
epikur37- Posts : 45339
2015-08-06
Page 3 of 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Similar topics
» ZAŠTO NAM JE SOROS TOLIKO VAŽAN
» ZAŠTO SE HRVATI TOLIKO ČUDE
» Zašto korona toliko pogađa baš Španjolsku ?
» Zašto se Francuska toliko boji Boga?
» "Trebalo bi da se zapitaju Hrvati zašto im devojke vole Srbe":
» ZAŠTO SE HRVATI TOLIKO ČUDE
» Zašto korona toliko pogađa baš Španjolsku ?
» Zašto se Francuska toliko boji Boga?
» "Trebalo bi da se zapitaju Hrvati zašto im devojke vole Srbe":
Page 3 of 5
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum