začet će djevica i roditi sina...
ex-iskon-pleme :: Društvo :: Religija
Page 4 of 4
Page 4 of 4 • 1, 2, 3, 4
Re: začet će djevica i roditi sina...
von_Starhemberg wrote:
Ne bi. Bio bi ono što jest.
bio bi što jest, ali bez potpore u spisima to ne bi bilo potkrijepljeno. ne sviđaju ti se opisi stradanja nekih naroda u SZ? ljudi i danas umiru na razne načine: je li trajanje ljudskih života pod kontrolom Boga ili Bog na to nema utjecaja? bez "demonstracije sile" prikazane kroz SZ kako bi milosrđe opisano kroz NZ bilo milosrđe?
von_Starhemberg wrote:I da, U2-u je frontmen jedan od najvećih ljigavaca koji je ikad zemljom hodio....
bono je grešnik. i ja sam grešnik. a ti nisi? čak i da nisi, postaješ grešnik izjavom da nisi.
e-one- Posts : 277
2014-05-21
Re: začet će djevica i roditi sina...
Mad_Vlad wrote:
Bog JHVH je bio uz Šmuela.
evo citata: 1. Samuel 3,10 I dođe Jahve i stade i zovnu kao prije: "Samuele! Samuele!" A Samuel odgovori: "Govori, sluga tvoj sluša.
znači mogao je JHVH doći na Zemlju i (prostorno) stati u sobu. i zašto je onda sporno da je to mogao i kasnije nego tada?
Mad_Vlad wrote:Nema drugog uz jednoga.
nema. slažem se. Oni su Jedan.
(već) dva boga ne mogu biti jer ako su oba apsoluti onda nijedan nije apsolut. no to opet ne znači da tri Božanske Osobe nisu ili da ne bi mogle biti (jedan) Bog, odnosno (jedan) Apsolut.
e-one- Posts : 277
2014-05-21
Re: začet će djevica i roditi sina...
Ovako nekakoe-one wrote:Mad_Vlad wrote:
Bog JHVH je bio uz Šmuela.
evo citata: 1. Samuel 3,10 I dođe Jahve i stade i zovnu kao prije: "Samuele! Samuele!" A Samuel odgovori: "Govori, sluga tvoj sluša.
znači mogao je JHVH doći na Zemlju i (prostorno) stati u sobu. i zašto je onda sporno da je to mogao i kasnije nego tada?Mad_Vlad wrote:Nema drugog uz jednoga.
nema. slažem se. Oni su Jedan.
(već) dva boga ne mogu biti jer ako su oba apsoluti onda nijedan nije apsolut. no to opet ne znači da tri Božanske Osobe nisu ili da ne bi mogle biti (jedan) Bog, odnosno (jedan) Apsolut.
Patriot_1- Posts : 2066
2014-04-30
Re: začet će djevica i roditi sina...
Gdje je Šmuel spavao kod dozivanja?e-one wrote:Mad_Vlad wrote:
Bog JHVH je bio uz Šmuela.
evo citata: 1. Samuel 3,10 I dođe Jahve i stade i zovnu kao prije: "Samuele! Samuele!" A Samuel odgovori: "Govori, sluga tvoj sluša.
znači mogao je JHVH doći na Zemlju i (prostorno) stati u sobu. i zašto je onda sporno da je to mogao i kasnije nego tada?Mad_Vlad wrote:Nema drugog uz jednoga.
nema. slažem se. Oni su Jedan.
(već) dva boga ne mogu biti jer ako su oba apsoluti onda nijedan nije apsolut. no to opet ne znači da tri Božanske Osobe nisu ili da ne bi mogle biti (jedan) Bog, odnosno (jedan) Apsolut.
ONI su JEDAN. Zanimljiva rečenica.
Podsjeća me na obraćanje Božje cijelom narodu Izraleskom kao da je jedan čovjek prisutan; u prvom licu jednine im se obraća. Hmmmm. To bi možda pat---riot mogao objasniti; on je čitao Tanah mali milijun puta i sve zna bolje od ikoga ovdje. A NZ je čitao veliki milijun puta. Isto sve zna, petsto puta više. Dije godine bogoslovije, čuj, nije to malo. To su DVIJE godine.
Nije to cijeli život kao Maimonides. Ipak je to, ono...Pitaj ga.
Mad_Vlad-
Posts : 1954
2014-05-02
Age : 59
Lokacija: : Calgary, Canada
Re: začet će djevica i roditi sina...
Mad_Vlad wrote:
Gdje je Šmuel spavao kod dozivanja?
na krevetu(?).
bit je da je u spisima navedeno da je JHVH bio na Zemlji što i judaizam i islam negiraju Bogu kao mogućnost jer, kao, bi to značilo da univerzum sadrži Tvorca, a što bi bila kontradiktornost jer je Bog veći od univerzuma. pri tome valjda ni ne kuže da time Boga poistovjećuju sa objektom/materijom i to većom/debljom/širom/višom od svemira. [/quote]
Mad_Vlad wrote:ONI su JEDAN. Zanimljiva rečenica.
imaju osobine osobe, pa onda i jesu osobe. obzirom da su Božanske biti onda su Božanske Osobe. obzirom da su u suglasju onda za nas, ljude, nema razlike koja od Osoba nešto kaže/čini/zabrani/odobri/...
primjer: vlak nije samo lokomotiva sa kompozicijom vagona. vlak može biti i lokomotiva sa jednim vagonom. vlak može biti i jedan jedini vagon sa motorom koji mu omogućuje kretanje. lokomotiva i vagon u jednom. i takav jedan vagon/vlak kada je u kompoziciji sa jednim ili više takvih vagona/vlakova nisu vlakovi nego su (jedan) vlak. 1+1+1=1
Mad_Vlad wrote:Podsjeća me na obraćanje Božje cijelom narodu Izraleskom kao da je jedan čovjek prisutan; u prvom licu jednine im se obraća.
lijepo. to se može objasniti (i) tako da je to obraćanje osobno: svakoj osobi kao osobi, a to je onda osobni odnos sa svakom osobom u (nekom) skupu osoba.
takav je i odnos Isusa prema ljudima: sa svakom (pojedinačnom) osobom se uspostavlja i gradi odnos. zato je pravilnije reći da je Isus položio život za otkup grijeha svakog čovjeka, a ne svih ljudi.
Mad_Vlad wrote:Hmmmm. To bi možda pat---riot mogao objasniti; on je čitao Tanah mali milijun puta i sve zna bolje od ikoga ovdje. A NZ je čitao veliki milijun puta. Isto sve zna, petsto puta više. Dije godine bogoslovije, čuj, nije to malo. To su DVIJE godine.
Nije to cijeli život kao Maimonides. Ipak je to, ono...Pitaj ga.
možda Maimonides sad škripi zubima, a možda bude i pat.
e-one- Posts : 277
2014-05-21
Re: začet će djevica i roditi sina...
[quote="e-one"][quote="Mad_Vlad"]
Gdje je Šmuel spavao kod dozivanja?[/quote]
na krevetu(?).
bit je da je u spisima navedeno da je JHVH bio na Zemlji što i judaizam i islam negiraju Bogu kao mogućnost jer, kao, bi to značilo da univerzum sadrži Tvorca, a što bi bila kontradiktornost jer je Bog veći od univerzuma. pri tome valjda ni ne kuže da time Boga poistovjećuju sa objektom/materijom i to većom/debljom/širom/višom od svemira. [/quote]
U hramu Božjem gdje je bio i zavjetni kovčeg.
Božja prisutnost je posvuda ali tamo se najviše osjećala. Šekina, dečko. Prouči malo.
Svemir ne može sadržati Boga jer Bog je izvan vremena i prostora. Ali je Božja prisutnost u svemu, u svakom atomu svega jer je to njegovo djelo. Možeš li to shvatiti da Bogu ne treba tijelo ni prostor ni vrijeme da bi se osjetila ili čula njegova prisutnost?
[quote="Mad_Vlad"]ONI su JEDAN. Zanimljiva rečenica.[/quote]
imaju osobine osobe, pa onda i jesu osobe. obzirom da su Božanske biti onda su Božanske Osobe. obzirom da su u suglasju onda za nas, ljude, nema razlike koja od Osoba nešto kaže/čini/zabrani/odobri/...
primjer: vlak nije samo lokomotiva sa kompozicijom vagona. vlak može biti i lokomotiva sa jednim vagonom. vlak može biti i jedan jedini vagon sa motorom koji mu omogućuje kretanje. lokomotiva i vagon u jednom. i takav jedan vagon/vlak kada je u kompoziciji sa jednim ili više takvih vagona/vlakova nisu vlakovi nego su (jedan) vlak. 1+1+1=1
Jao mao. Nema toga u judaizmu. Bog je nedjeljiv, nikakve osobe ni osobnosti koje se razlikuju jedna od druge.
[quote="Mad_Vlad"]Podsjeća me na obraćanje Božje cijelom narodu Izraleskom kao da je jedan čovjek prisutan; u prvom licu jednine im se obraća. [/quote]
lijepo. to se može objasniti (i) tako da je to obraćanje osobno: svakoj osobi kao osobi, a to je onda osobni odnos sa svakom osobom u (nekom) skupu osoba.
takav je i odnos Isusa prema ljudima: sa svakom (pojedinačnom) osobom se uspostavlja i gradi odnos. zato je pravilnije reći da je Isus položio život za otkup grijeha svakog čovjeka, a ne svih ljudi.
Pa je svak ponaosob čuo i vidio ali IM se obratio Bog kao JEDNOM čovjeku, kao da je jedan jedini čovjek stajao tamo.
Cijeli židovski narod treba biti kao jedan čovjek. Svi složni. Svi ujedinjeni u isto vrijeme.
[quote="Mad_Vlad"]Hmmmm. To bi možda pat---riot mogao objasniti; on je čitao Tanah mali milijun puta i sve zna bolje od ikoga ovdje. A NZ je čitao veliki milijun puta. Isto sve zna, petsto puta više. Dije godine bogoslovije, čuj, nije to malo. To su DVIJE godine.
Nije to cijeli život kao Maimonides. Ipak je to, ono...Pitaj ga. [/quote]
možda Maimonides sad škripi zubima, a možda bude i pat.[/quote]
Tora je izvor neprestalnog učenja života. Nepotrošivo blago neotkupljive vrijednosti. Jer je od Boga.
Gdje je Šmuel spavao kod dozivanja?[/quote]
na krevetu(?).
bit je da je u spisima navedeno da je JHVH bio na Zemlji što i judaizam i islam negiraju Bogu kao mogućnost jer, kao, bi to značilo da univerzum sadrži Tvorca, a što bi bila kontradiktornost jer je Bog veći od univerzuma. pri tome valjda ni ne kuže da time Boga poistovjećuju sa objektom/materijom i to većom/debljom/širom/višom od svemira. [/quote]
U hramu Božjem gdje je bio i zavjetni kovčeg.
Božja prisutnost je posvuda ali tamo se najviše osjećala. Šekina, dečko. Prouči malo.
Svemir ne može sadržati Boga jer Bog je izvan vremena i prostora. Ali je Božja prisutnost u svemu, u svakom atomu svega jer je to njegovo djelo. Možeš li to shvatiti da Bogu ne treba tijelo ni prostor ni vrijeme da bi se osjetila ili čula njegova prisutnost?
[quote="Mad_Vlad"]ONI su JEDAN. Zanimljiva rečenica.[/quote]
imaju osobine osobe, pa onda i jesu osobe. obzirom da su Božanske biti onda su Božanske Osobe. obzirom da su u suglasju onda za nas, ljude, nema razlike koja od Osoba nešto kaže/čini/zabrani/odobri/...
primjer: vlak nije samo lokomotiva sa kompozicijom vagona. vlak može biti i lokomotiva sa jednim vagonom. vlak može biti i jedan jedini vagon sa motorom koji mu omogućuje kretanje. lokomotiva i vagon u jednom. i takav jedan vagon/vlak kada je u kompoziciji sa jednim ili više takvih vagona/vlakova nisu vlakovi nego su (jedan) vlak. 1+1+1=1
Jao mao. Nema toga u judaizmu. Bog je nedjeljiv, nikakve osobe ni osobnosti koje se razlikuju jedna od druge.
[quote="Mad_Vlad"]Podsjeća me na obraćanje Božje cijelom narodu Izraleskom kao da je jedan čovjek prisutan; u prvom licu jednine im se obraća. [/quote]
lijepo. to se može objasniti (i) tako da je to obraćanje osobno: svakoj osobi kao osobi, a to je onda osobni odnos sa svakom osobom u (nekom) skupu osoba.
takav je i odnos Isusa prema ljudima: sa svakom (pojedinačnom) osobom se uspostavlja i gradi odnos. zato je pravilnije reći da je Isus položio život za otkup grijeha svakog čovjeka, a ne svih ljudi.
Pa je svak ponaosob čuo i vidio ali IM se obratio Bog kao JEDNOM čovjeku, kao da je jedan jedini čovjek stajao tamo.
Cijeli židovski narod treba biti kao jedan čovjek. Svi složni. Svi ujedinjeni u isto vrijeme.
[quote="Mad_Vlad"]Hmmmm. To bi možda pat---riot mogao objasniti; on je čitao Tanah mali milijun puta i sve zna bolje od ikoga ovdje. A NZ je čitao veliki milijun puta. Isto sve zna, petsto puta više. Dije godine bogoslovije, čuj, nije to malo. To su DVIJE godine.
Nije to cijeli život kao Maimonides. Ipak je to, ono...Pitaj ga. [/quote]
možda Maimonides sad škripi zubima, a možda bude i pat.[/quote]
Tora je izvor neprestalnog učenja života. Nepotrošivo blago neotkupljive vrijednosti. Jer je od Boga.
Mad_Vlad-
Posts : 1954
2014-05-02
Age : 59
Lokacija: : Calgary, Canada
Re: začet će djevica i roditi sina...
Mad_Vlad wrote:
U hramu Božjem gdje je bio i zavjetni kovčeg.
koji hram bi to bio? za zavjetni kovčeg se navodi da je bio na nekoliko lokacija. ako hoćeš reći da je svaka lokacija gdje se kovčeg nalazio automatski postajala hram onda znaj da to nije tako.
Mad_Vlad wrote:Božja prisutnost je posvuda ali tamo se najviše osjećala. Šekina, dečko. Prouči malo.
daj citat ili link iz SZ gdje se spominje Šekina?
Mad_Vlad wrote:Svemir ne može sadržati Boga jer Bog je izvan vremena i prostora. Ali je Božja prisutnost u svemu, u svakom atomu svega jer je to njegovo djelo.
kad se kaže da je Bog izvan prostora i vremena to znači da za Boga ne važe zakonitosti materijalnog svijeta i da na Boga ne utječe vrijeme, odnosno da je Bog iznad tih zakonitosti, a ne da je ograničen njima (da mora ostati izvan prostora i vremena jer je "veći") kako ispada po tvom tumačenju.
Mad_Vlad wrote:Možeš li to shvatiti da Bogu ne treba tijelo ni prostor ni vrijeme da bi se osjetila ili čula njegova prisutnost?
naravno da Bogu ne treba, ali to ne znači da Mu to nije volja. a ako je to potrebno čovjeku, a da li je potrebno to samo i jedino Bog zna onda Bog može to i ostvariti, a da može to je jasno već i iz toga što je Bog svemoćan. ako kažeš da Bog to ne može onda negiraš Božju svemoćnost.
Mad_Vlad wrote:
Jao mao. Nema toga u judaizmu. Bog je nedjeljiv, nikakve osobe ni osobnosti koje se razlikuju jedna od druge.
nedjeljivost Boga nije narušena niti osporena Trojstvom. Bog je jedan, a Božanskih Osoba tri.
Mad_Vlad wrote:
Pa je svak ponaosob čuo i vidio ali IM se obratio Bog kao JEDNOM čovjeku, kao da je jedan jedini čovjek stajao tamo.
moglo bi biti da se i je obraćao jednom jedinom čovjeku. kroz cijelu povijest se može vidjeti da se sve lomi na pojednicima. problem se pojavljuje kada si neki pojedinci umisle da su oni ti pravi pojednici.
Mad_Vlad wrote:Cijeli židovski narod treba biti kao jedan čovjek. Svi složni. Svi ujedinjeni u isto vrijeme.
nikad to nije bilo. uvijek je bilo stranputica, previranja, otimanja, ubijanja, idolopoklonstva, politeizma i svakih drugih opačina. kako u narodu tako i u vlasti. savezi sa Bogom su redovito kršeni i time je izazivan Božji gnjev. oni koju su prekršili savez itekako imaju interes za traženjem podrške jer im ta podrška znači opstanak, pa im je i svaki novi savez (npr. Novi Zavjet) neprihvatljiv i odbojan. takvi žele Boga samo za sebe, žele Ga svesti na slugu koji bi služio njihovim skučenim pogledima i interesima.
Mad_Vlad wrote:
Tora je izvor neprestalnog učenja života. Nepotrošivo blago neotkupljive vrijednosti. Jer je od Boga.
kažeš da je izvor neprestalnog učenja. a ponašaš se kao da je to učenje davno završeno.
e-one- Posts : 277
2014-05-21
Re: začet će djevica i roditi sina...
[quote="e-one"][quote="Mad_Vlad"]
U hramu Božjem gdje je bio i zavjetni kovčeg.[/quote]
koji hram bi to bio? za zavjetni kovčeg se navodi da je bio na nekoliko lokacija. ako hoćeš reći da je svaka lokacija gdje se kovčeg nalazio automatski postajala hram onda znaj da to nije tako.
[i]Dobro, nije bio hram bio je tzv. Šator sastanka koji je služio kao hram skoro 400 godina kad je glavni grad bio Šiloh.[/i]
[quote="Mad_Vlad"]Božja prisutnost je posvuda ali tamo se najviše osjećala. Šekina, dečko. Prouči malo.[/quote]
daj citat ili link iz SZ gdje se spominje Šekina?
[i]
Nema ga, to je pojam iz Talmuda i kabale, predstavlja ženski aspekt Božji.[/i]
[quote="Mad_Vlad"]Svemir ne može sadržati Boga jer Bog je izvan vremena i prostora. Ali je Božja prisutnost u svemu, u svakom atomu svega jer je to njegovo djelo.[/quote]
kad se kaže da je Bog izvan prostora i vremena to znači da za Boga ne važe zakonitosti materijalnog svijeta i da na Boga ne utječe vrijeme, odnosno da je Bog iznad tih zakonitosti, a ne da je ograničen njima (da mora ostati izvan prostora i vremena jer je "veći") kako ispada po tvom tumačenju.
[i]Da, Bog je iznad njih i one ga ne mogu ograničavati. Dakle, veći je od toga.[/i]
[quote="Mad_Vlad"]Možeš li to shvatiti da Bogu ne treba tijelo ni prostor ni vrijeme da bi se osjetila ili čula njegova prisutnost?[/quote]
naravno da Bogu ne treba, ali to ne znači da Mu to nije volja. a ako je to potrebno čovjeku, a da li je potrebno to samo i jedino Bog zna onda Bog može to i ostvariti, a da može to je jasno već i iz toga što je Bog svemoćan. ako kažeš da Bog to ne može onda negiraš Božju svemoćnost.
[i]Ono što ne pravi nije mu ni volja.[/i]
[quote="Mad_Vlad"]
Jao mao. Nema toga u judaizmu. Bog je nedjeljiv, nikakve osobe ni osobnosti koje se razlikuju jedna od druge.[/quote]
nedjeljivost Boga nije narušena niti osporena Trojstvom. Bog je jedan, a Božanskih Osoba tri.
Naravno da je. Dijeliš Jednoga na troje (tri osobe).
[quote="Mad_Vlad"]
Pa je svak ponaosob čuo i vidio ali IM se obratio Bog kao JEDNOM čovjeku, kao da je jedan jedini čovjek stajao tamo.[/quote]
moglo bi biti da se i je obraćao jednom jedinom čovjeku. kroz cijelu povijest se može vidjeti da se sve lomi na pojednicima. problem se pojavljuje kada si neki pojedinci umisle da su oni ti pravi pojednici.
[i]Nije moglo jer se obraćao cijelom narodu.[/i]
[quote="Mad_Vlad"]Cijeli židovski narod treba biti kao jedan čovjek. Svi složni. Svi ujedinjeni u isto vrijeme.[/quote]
nikad to nije bilo. uvijek je bilo stranputica, previranja, otimanja, ubijanja, idolopoklonstva, politeizma i svakih drugih opačina. kako u narodu tako i u vlasti. savezi sa Bogom su redovito kršeni i time je izazivan Božji gnjev. oni koju su prekršili savez itekako imaju interes za traženjem podrške jer im ta podrška znači opstanak, pa im je i svaki novi savez (npr. Novi Zavjet) neprihvatljiv i odbojan. takvi žele Boga samo za sebe, žele Ga svesti na slugu koji bi služio njihovim skučenim pogledima i interesima.
[i]Bilo je pod Sinajom. I kasnije pod pravednim sucima i kraljevima.[/i]
[quote="Mad_Vlad"]
Tora je izvor neprestalnog učenja života. Nepotrošivo blago neotkupljive vrijednosti. Jer je od Boga. [/quote]
kažeš da je izvor neprestalnog učenja. a ponašaš se kao da je to učenje davno završeno.
[i]Ma gdje se ja to tako ponašam? [/i][/quote]
U hramu Božjem gdje je bio i zavjetni kovčeg.[/quote]
koji hram bi to bio? za zavjetni kovčeg se navodi da je bio na nekoliko lokacija. ako hoćeš reći da je svaka lokacija gdje se kovčeg nalazio automatski postajala hram onda znaj da to nije tako.
[i]Dobro, nije bio hram bio je tzv. Šator sastanka koji je služio kao hram skoro 400 godina kad je glavni grad bio Šiloh.[/i]
[quote="Mad_Vlad"]Božja prisutnost je posvuda ali tamo se najviše osjećala. Šekina, dečko. Prouči malo.[/quote]
daj citat ili link iz SZ gdje se spominje Šekina?
[i]
Nema ga, to je pojam iz Talmuda i kabale, predstavlja ženski aspekt Božji.[/i]
[quote="Mad_Vlad"]Svemir ne može sadržati Boga jer Bog je izvan vremena i prostora. Ali je Božja prisutnost u svemu, u svakom atomu svega jer je to njegovo djelo.[/quote]
kad se kaže da je Bog izvan prostora i vremena to znači da za Boga ne važe zakonitosti materijalnog svijeta i da na Boga ne utječe vrijeme, odnosno da je Bog iznad tih zakonitosti, a ne da je ograničen njima (da mora ostati izvan prostora i vremena jer je "veći") kako ispada po tvom tumačenju.
[i]Da, Bog je iznad njih i one ga ne mogu ograničavati. Dakle, veći je od toga.[/i]
[quote="Mad_Vlad"]Možeš li to shvatiti da Bogu ne treba tijelo ni prostor ni vrijeme da bi se osjetila ili čula njegova prisutnost?[/quote]
naravno da Bogu ne treba, ali to ne znači da Mu to nije volja. a ako je to potrebno čovjeku, a da li je potrebno to samo i jedino Bog zna onda Bog može to i ostvariti, a da može to je jasno već i iz toga što je Bog svemoćan. ako kažeš da Bog to ne može onda negiraš Božju svemoćnost.
[i]Ono što ne pravi nije mu ni volja.[/i]
[quote="Mad_Vlad"]
Jao mao. Nema toga u judaizmu. Bog je nedjeljiv, nikakve osobe ni osobnosti koje se razlikuju jedna od druge.[/quote]
nedjeljivost Boga nije narušena niti osporena Trojstvom. Bog je jedan, a Božanskih Osoba tri.
Naravno da je. Dijeliš Jednoga na troje (tri osobe).
[quote="Mad_Vlad"]
Pa je svak ponaosob čuo i vidio ali IM se obratio Bog kao JEDNOM čovjeku, kao da je jedan jedini čovjek stajao tamo.[/quote]
moglo bi biti da se i je obraćao jednom jedinom čovjeku. kroz cijelu povijest se može vidjeti da se sve lomi na pojednicima. problem se pojavljuje kada si neki pojedinci umisle da su oni ti pravi pojednici.
[i]Nije moglo jer se obraćao cijelom narodu.[/i]
[quote="Mad_Vlad"]Cijeli židovski narod treba biti kao jedan čovjek. Svi složni. Svi ujedinjeni u isto vrijeme.[/quote]
nikad to nije bilo. uvijek je bilo stranputica, previranja, otimanja, ubijanja, idolopoklonstva, politeizma i svakih drugih opačina. kako u narodu tako i u vlasti. savezi sa Bogom su redovito kršeni i time je izazivan Božji gnjev. oni koju su prekršili savez itekako imaju interes za traženjem podrške jer im ta podrška znači opstanak, pa im je i svaki novi savez (npr. Novi Zavjet) neprihvatljiv i odbojan. takvi žele Boga samo za sebe, žele Ga svesti na slugu koji bi služio njihovim skučenim pogledima i interesima.
[i]Bilo je pod Sinajom. I kasnije pod pravednim sucima i kraljevima.[/i]
[quote="Mad_Vlad"]
Tora je izvor neprestalnog učenja života. Nepotrošivo blago neotkupljive vrijednosti. Jer je od Boga. [/quote]
kažeš da je izvor neprestalnog učenja. a ponašaš se kao da je to učenje davno završeno.
[i]Ma gdje se ja to tako ponašam? [/i][/quote]
Mad_Vlad-
Posts : 1954
2014-05-02
Age : 59
Lokacija: : Calgary, Canada
Re: začet će djevica i roditi sina...
Kako ti to citiraš?Tu se Bog nebi snašao!Mad_Vlad wrote:e-one wrote:Mad_Vlad wrote:
U hramu Božjem gdje je bio i zavjetni kovčeg.
koji hram bi to bio? za zavjetni kovčeg se navodi da je bio na nekoliko lokacija. ako hoćeš reći da je svaka lokacija gdje se kovčeg nalazio automatski postajala hram onda znaj da to nije tako.
Dobro, nije bio hram bio je tzv. Šator sastanka koji je služio kao hram skoro 400 godina kad je glavni grad bio Šiloh.Mad_Vlad wrote:Božja prisutnost je posvuda ali tamo se najviše osjećala. Šekina, dečko. Prouči malo.
daj citat ili link iz SZ gdje se spominje Šekina?
Nema ga, to je pojam iz Talmuda i kabale, predstavlja ženski aspekt Božji.Mad_Vlad wrote:Svemir ne može sadržati Boga jer Bog je izvan vremena i prostora. Ali je Božja prisutnost u svemu, u svakom atomu svega jer je to njegovo djelo.
kad se kaže da je Bog izvan prostora i vremena to znači da za Boga ne važe zakonitosti materijalnog svijeta i da na Boga ne utječe vrijeme, odnosno da je Bog iznad tih zakonitosti, a ne da je ograničen njima (da mora ostati izvan prostora i vremena jer je "veći") kako ispada po tvom tumačenju.
Da, Bog je iznad njih i one ga ne mogu ograničavati. Dakle, veći je od toga.Mad_Vlad wrote:Možeš li to shvatiti da Bogu ne treba tijelo ni prostor ni vrijeme da bi se osjetila ili čula njegova prisutnost?
naravno da Bogu ne treba, ali to ne znači da Mu to nije volja. a ako je to potrebno čovjeku, a da li je potrebno to samo i jedino Bog zna onda Bog može to i ostvariti, a da može to je jasno već i iz toga što je Bog svemoćan. ako kažeš da Bog to ne može onda negiraš Božju svemoćnost.
Ono što ne pravi nije mu ni volja.Mad_Vlad wrote:
Jao mao. Nema toga u judaizmu. Bog je nedjeljiv, nikakve osobe ni osobnosti koje se razlikuju jedna od druge.
nedjeljivost Boga nije narušena niti osporena Trojstvom. Bog je jedan, a Božanskih Osoba tri.
Naravno da je. Dijeliš Jednoga na troje (tri osobe).Mad_Vlad wrote:
Pa je svak ponaosob čuo i vidio ali IM se obratio Bog kao JEDNOM čovjeku, kao da je jedan jedini čovjek stajao tamo.
moglo bi biti da se i je obraćao jednom jedinom čovjeku. kroz cijelu povijest se može vidjeti da se sve lomi na pojednicima. problem se pojavljuje kada si neki pojedinci umisle da su oni ti pravi pojednici.
Nije moglo jer se obraćao cijelom narodu.Mad_Vlad wrote:Cijeli židovski narod treba biti kao jedan čovjek. Svi složni. Svi ujedinjeni u isto vrijeme.
nikad to nije bilo. uvijek je bilo stranputica, previranja, otimanja, ubijanja, idolopoklonstva, politeizma i svakih drugih opačina. kako u narodu tako i u vlasti. savezi sa Bogom su redovito kršeni i time je izazivan Božji gnjev. oni koju su prekršili savez itekako imaju interes za traženjem podrške jer im ta podrška znači opstanak, pa im je i svaki novi savez (npr. Novi Zavjet) neprihvatljiv i odbojan. takvi žele Boga samo za sebe, žele Ga svesti na slugu koji bi služio njihovim skučenim pogledima i interesima.
Bilo je pod Sinajom. I kasnije pod pravednim sucima i kraljevima.Mad_Vlad wrote:
Tora je izvor neprestalnog učenja života. Nepotrošivo blago neotkupljive vrijednosti. Jer je od Boga.
kažeš da je izvor neprestalnog učenja. a ponašaš se kao da je to učenje davno završeno.
Ma gdje se ja to tako ponašam?
Patriot_1- Posts : 2066
2014-04-30
Re: začet će djevica i roditi sina...
Mad_Vlad wrote:e-one wrote:Mad_Vlad wrote:
U hramu Božjem gdje je bio i zavjetni kovčeg.
koji hram bi to bio? za zavjetni kovčeg se navodi da je bio na nekoliko lokacija. ako hoćeš reći da je svaka lokacija gdje se kovčeg nalazio automatski postajala hram onda znaj da to nije tako.
Dobro, nije bio hram bio je tzv. Šator sastanka koji je služio kao hram skoro 400 godina kad je glavni grad bio Šiloh.Mad_Vlad wrote:Božja prisutnost je posvuda ali tamo se najviše osjećala. Šekina, dečko. Prouči malo.
daj citat ili link iz SZ gdje se spominje Šekina?
Nema ga, to je pojam iz Talmuda i kabale, predstavlja ženski aspekt Božji.Mad_Vlad wrote:Svemir ne može sadržati Boga jer Bog je izvan vremena i prostora. Ali je Božja prisutnost u svemu, u svakom atomu svega jer je to njegovo djelo.
kad se kaže da je Bog izvan prostora i vremena to znači da za Boga ne važe zakonitosti materijalnog svijeta i da na Boga ne utječe vrijeme, odnosno da je Bog iznad tih zakonitosti, a ne da je ograničen njima (da mora ostati izvan prostora i vremena jer je "veći") kako ispada po tvom tumačenju.
Da, Bog je iznad njih i one ga ne mogu ograničavati. Dakle, veći je od toga.Mad_Vlad wrote:Možeš li to shvatiti da Bogu ne treba tijelo ni prostor ni vrijeme da bi se osjetila ili čula njegova prisutnost?
naravno da Bogu ne treba, ali to ne znači da Mu to nije volja. a ako je to potrebno čovjeku, a da li je potrebno to samo i jedino Bog zna onda Bog može to i ostvariti, a da može to je jasno već i iz toga što je Bog svemoćan. ako kažeš da Bog to ne može onda negiraš Božju svemoćnost.
Ono što ne pravi nije mu ni volja.Mad_Vlad wrote:
Jao mao. Nema toga u judaizmu. Bog je nedjeljiv, nikakve osobe ni osobnosti koje se razlikuju jedna od druge.
nedjeljivost Boga nije narušena niti osporena Trojstvom. Bog je jedan, a Božanskih Osoba tri.
Naravno da je. Dijeliš Jednoga na troje (tri osobe).Mad_Vlad wrote:
Pa je svak ponaosob čuo i vidio ali IM se obratio Bog kao JEDNOM čovjeku, kao da je jedan jedini čovjek stajao tamo.
moglo bi biti da se i je obraćao jednom jedinom čovjeku. kroz cijelu povijest se može vidjeti da se sve lomi na pojednicima. problem se pojavljuje kada si neki pojedinci umisle da su oni ti pravi pojednici.
Nije moglo jer se obraćao cijelom narodu.Mad_Vlad wrote:Cijeli židovski narod treba biti kao jedan čovjek. Svi složni. Svi ujedinjeni u isto vrijeme.
nikad to nije bilo. uvijek je bilo stranputica, previranja, otimanja, ubijanja, idolopoklonstva, politeizma i svakih drugih opačina. kako u narodu tako i u vlasti. savezi sa Bogom su redovito kršeni i time je izazivan Božji gnjev. oni koju su prekršili savez itekako imaju interes za traženjem podrške jer im ta podrška znači opstanak, pa im je i svaki novi savez (npr. Novi Zavjet) neprihvatljiv i odbojan. takvi žele Boga samo za sebe, žele Ga svesti na slugu koji bi služio njihovim skučenim pogledima i interesima.
Bilo je pod Sinajom. I kasnije pod pravednim sucima i kraljevima.Mad_Vlad wrote:
Tora je izvor neprestalnog učenja života. Nepotrošivo blago neotkupljive vrijednosti. Jer je od Boga.
kažeš da je izvor neprestalnog učenja. a ponašaš se kao da je to učenje davno završeno.
Ma gdje se ja to tako ponašam?
Shekhinah,
http://www.jewishencyclopedia.com/articles/13537-shekinah
To je ženski aspekt Boga. Ne ženski bog i muški bog nego aspekt Boga. Jung to navodi kod ljudi, da svaki čovjek ima unutar sebe dva aspekta, muški i ženski, animu i animus-a. Nerijetko označena kao posuda kroz koju se Božanska sila, spajanjem, manifestira. Bog je u Tabernakulu, onda je Shekhinah sam Tabernakul.
U Kabali Keter nema polarnosti, aspekte nego su Hochma i Binah njegovi aspekti muškog (Hochma) i ženskog (Binah) koji daju sina, stalno rađajučeg i umiručeg (uvijek umirućeg i uskrsavajućeg boga sina - Tipharet, sunce. /neki navode da je to Da'at no on nije sefira jer Selpher Yetzirah, knjiga sjaja navodi '..."sefirota" je deset, ne jedanaest. Deset, ne devet'/).
_________________
Do what thou Wilt shall be the whole of the Law! Love is the Law, Love under Will
https://www.facebook.com/KrvavaPovijestCrkve?fref=ts
Sefirot-
Posts : 1898
2014-04-29
Lokacija: : Zagreb
Re: začet će djevica i roditi sina...
Gdje je netko u NZ
zazivao Isusa - EMANUELE!
??????????????
zazivao Isusa - EMANUELE!
??????????????
piramida4- Posts : 98
2014-09-06
Re: začet će djevica i roditi sina...
Nigdje. Emanuel je bio Izaijin sin i umro je odavno.
Mad_Vlad-
Posts : 1954
2014-05-02
Age : 59
Lokacija: : Calgary, Canada
Re: začet će djevica i roditi sina...
Je,,spominje se Emanuel u Novom Zavjetu,no ti koliko si blentav to ne vidiš!I sad kad ovo pročitaš,opet ćeš trkeljat svoje:piramida4 wrote:Gdje je netko u NZ
zazivao Isusa - EMANUELE!
??????????????
(Lk 2, 1–7)
A rođenje Isusa Krista zbilo se ovako. Njegova majka Marija, zaručena s Josipom, prije nego se sastadoše nađe se trudna po Duhu Svetom. 19A Josip, muž njezin, pravedan, ne htjede je izvrgnuti sramoti, nego naumi da je potajice napusti. 20Dok je on to snovao, gle, anđeo mu se Gospodnji ukaza u snu i reče: »Josipe, sine Davidov, ne boj se uzeti k sebi Mariju, ženu svoju. Što je u njoj začeto, doista je od Duha Svetoga. 21Rodit će sina, a ti ćeš mu nadjenuti ime Isus jer će on spasiti narod svoj od grijeha njegovih.«
22Sve se to dogodilo da se ispuni što Gospodin reče po proroku:
23Evo, Djevica će začeti i roditi sina
i nadjenut će mu se ime Emanuel
– što znači: S nama Bog!
Patriot_1- Posts : 2066
2014-04-30
Re: začet će djevica i roditi sina...
Ha-ha, spominje se citat iz Tore. I krivo preveden.
Ali NITKO u cijelom tzv. novom zavjetu nitko nikada Isusa ne zove imenom Emanuel, što je i poanta njegovog pitanja.
Ali NITKO u cijelom tzv. novom zavjetu nitko nikada Isusa ne zove imenom Emanuel, što je i poanta njegovog pitanja.
Last edited by Mad_Vlad on 9/9/2014, 06:26; edited 2 times in total
Mad_Vlad-
Posts : 1954
2014-05-02
Age : 59
Lokacija: : Calgary, Canada
Re: začet će djevica i roditi sina...
Marija se trošila sa nekime i kad je zatrudnila onda je morala prodati priču. Nevjerojatno je da dan danas ljudi puše priču o bezgrešnom začeću lol.
_________________
Do what thou Wilt shall be the whole of the Law! Love is the Law, Love under Will
https://www.facebook.com/KrvavaPovijestCrkve?fref=ts
Sefirot-
Posts : 1898
2014-04-29
Lokacija: : Zagreb
Re: začet će djevica i roditi sina...
"Svaka bena ima svoje veselje"Sefirot wrote:Marija se trošila sa nekime i kad je zatrudnila onda je morala prodati priču. Nevjerojatno je da dan danas ljudi puše priču o bezgrešnom začeću lol.
Patriot_1- Posts : 2066
2014-04-30
Re: začet će djevica i roditi sina...
Patriot_1 wrote:"Svaka bena ima svoje veselje"Sefirot wrote:Marija se trošila sa nekime i kad je zatrudnila onda je morala prodati priču. Nevjerojatno je da dan danas ljudi puše priču o bezgrešnom začeću lol.
Pa i Marija... slažem se
_________________
Do what thou Wilt shall be the whole of the Law! Love is the Law, Love under Will
https://www.facebook.com/KrvavaPovijestCrkve?fref=ts
Sefirot-
Posts : 1898
2014-04-29
Lokacija: : Zagreb
Re: začet će djevica i roditi sina...
Sefirot wrote:
1. zašto se izvlači iz konteksta jer to nije onda korektno čitanje...
2. Kako se obrazlaže u cijelom tekstu...
3. Navodi se Emanuel dok se Isus (koje je tada bilo često ime kao recimo danas u Hrvatskoj Ivan) ne zove Emanuel.. Kako se to povezuje.
4. Zašto se koristi riječ djevica ako je u originalu djevojka...te dvije riječi u hebrejskom nemaju čak ni isti korjen riječi.
Može li netko obrazložiti navedeni citat u kontekstu cijelog teksta?
Znam jedno nepoznato evanđelje koje doista govori da je Marija imala seks sa Josipom i nije mi jasno ovo biblijsko mistificiranje začeća jer Bog ne narušava svoj zakon prirodne oplodnje... a u biti sve oplodnje su Božije jer on šalje dušu u oplođenu stanicu...
I ovo sa Emanuelom iz SZ proročanstva nije dobro sjelu u evanđeljima kako primjećuješ....biblija ima problema dakako...
Slap-
Posts : 522
2014-09-06
Lokacija: : blizo ovog slapa
Re: začet će djevica i roditi sina...
Slap wrote:Sefirot wrote:
1. zašto se izvlači iz konteksta jer to nije onda korektno čitanje...
2. Kako se obrazlaže u cijelom tekstu...
3. Navodi se Emanuel dok se Isus (koje je tada bilo često ime kao recimo danas u Hrvatskoj Ivan) ne zove Emanuel.. Kako se to povezuje.
4. Zašto se koristi riječ djevica ako je u originalu djevojka...te dvije riječi u hebrejskom nemaju čak ni isti korjen riječi.
Može li netko obrazložiti navedeni citat u kontekstu cijelog teksta?
Znam jedno nepoznato evanđelje koje doista govori da je Marija imala seks sa Josipom i nije mi jasno ovo biblijsko mistificiranje začeća jer Bog ne narušava svoj zakon prirodne oplodnje... a u biti sve oplodnje su Božije jer on šalje dušu u oplođenu stanicu...
I ovo sa Emanuelom iz SZ proročanstva nije dobro sjelu u evanđeljima kako primjećuješ....biblija ima problema dakako...
Naravno da se ševila pa to nije ništa neljudski.
Totalno je suludo da Bog narušava vlastiti zakon, pa nije on Hrvatski političar.
"on šalje dušu u oplođenu stanicu..." pretpostavljam da za to imaš konkretan dokaz ili samo briješ
Biblija ima itekako problema...
_________________
Do what thou Wilt shall be the whole of the Law! Love is the Law, Love under Will
https://www.facebook.com/KrvavaPovijestCrkve?fref=ts
Sefirot-
Posts : 1898
2014-04-29
Lokacija: : Zagreb
Re: začet će djevica i roditi sina...
svakome
kome Biblijski Bog
kome Isusov Bog
kome Židovski Bog
nije Bog Imena Svetoga
JAHVE
tome je bog – bog ovoga svijeta
a taj bog je
Sotona
kome Biblijski Bog
kome Isusov Bog
kome Židovski Bog
nije Bog Imena Svetoga
JAHVE
tome je bog – bog ovoga svijeta
a taj bog je
Sotona
piramida4- Posts : 98
2014-09-06
Page 4 of 4 • 1, 2, 3, 4
Similar topics
» Kada će muškarac moći roditi dijete
» Je li Isusa stvarno rodila djevica na Božić u Betlehemu?
» Hoću li roditi zdravu bebu – odgovor za 4000 kuna
» Hasanbegović o zagrebaškom potresu: 1945. je začet socijalno-politički potres...
» Alain Delon:Moja jedina ljubav je Djevica Marija ona me slusa i daje mi potporu
» Je li Isusa stvarno rodila djevica na Božić u Betlehemu?
» Hoću li roditi zdravu bebu – odgovor za 4000 kuna
» Hasanbegović o zagrebaškom potresu: 1945. je začet socijalno-politički potres...
» Alain Delon:Moja jedina ljubav je Djevica Marija ona me slusa i daje mi potporu
ex-iskon-pleme :: Društvo :: Religija
Page 4 of 4
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum