Ma nitko više ne želi leći na pijesak
Page 10 of 12
Page 10 of 12 • 1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12
Re: Ma nitko više ne želi leći na pijesak
emigracije ni bilo do bolesti i socijalizma, bilo je imigracijeepikur37 wrote:aben wrote:a ča misliš ča su u storon viku činili po otocima?epikur37 wrote:Ali isto tako stoji i to kseksonja da primitivniji krajevi, povlače i primitivniji govor. Znači više glasanja u odnosu na govor, oskudniju rečenicu i prostiji vokabular.
Tu uopće nije upitna primitivnost dalmatinskog zaleđa i dublje geografije u hercegovinu i bosnu.
Upitna je civliziranost priobalja i otoka, obzirom na teško uspostavljiv kontinuitet gospodarskog i civiloizacijskog blagostanja starog vijeka i mediterana sa srednjovjekovnim i modernim.
Krampanje po suhozidima, glad i stalna emigracija nisu pokazatelji kulture i razvoja...već ruralizacije, izolacije i propadanja.
Na stranu zadnji moderni trendovi koji osvješćuju starovjekovnu baštinu.
No sve skupa, ključni element koji ide u prilog obali i otocima je geografija, zaleđe u odnosu na Turke i balkanske ekspanzije, izolacija, te maritimno neograničen kontakt s civlizacijom.
otočka emigracija je rezultat bolesti i socijalizma, i retka je, s obziron na razdoblje o kojin ti govoriš.
Govorim o modernom navezano na srednji vijek...emigracija je silna...
Msm sve sam napisao u postu koji si citirao...
http://povijest.net/zadarski-otoci-u-periodu-od-1358-godine-do-kraja-15-stoljeca/
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Re: Ma nitko više ne želi leći na pijesak
Kako bi osvojili grad, Mlečani napadaju utvrdu sv. Mihovila, no doživljavaju veliki poraz[21]. Poznat nam je podatak da je u vrijeme pljački otuđeno (uglavnom s otoka) više od 20 000 ovaca.[
ljuta glod
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Re: Ma nitko više ne želi leći na pijesak
oko 125Noor wrote:i koliko ti je prađed star?Leviathan2 wrote:kak mislis koljenaNoor wrote:levi, jel ti nas jebes?!Leviathan2 wrote:babe prababe isti kurac, :)epikur37 wrote:
hoćeš reći prababe
U svakom slučaju moje čestitke, ti kao pater familias ih zaslužuješ...zdravi i veseli bili tići ;)
ja ih zovem babe
a fala fala, eto da i ja postanem pradjed :)
a moj pradjed ispeko par janjaca i odojaka, odnekud izvadio rakijetinu staru valjda koliko i on i sve nas stero u pm da ga ne koljemo i davimo
al siroma opet nije imao mira, moji najmanji unucici ga ipak udavili
nabroji generacijska koljena...od tvog pradjede sve do tvog praunuceta...
moj pradjed ima jos zivog jednog brata i s te strane njegov brat je u zaostatku generacijski
s pradjedove 6 sinova i dvije kceri
zivi petoro, znaci moj djed i njegova braca,. moj djet 5 djece zivi 3, moj otac nije ziv, palo drvo na njega
onda nas 3 brata i dvije sestre, petoro, svi zivi
onda ja i moje 4 djece, krive zene, odbile imat vise od 2
unucadi 17 uskoro 18
praunucadi 1
znaci:
pradeda+
deda+
otac -
ja +
moji potomci +
moja unucad +
praunuce
koji eliksir pije? :)
ni on nije siguran bas
dugovjecna familija
u stvari svi u plemenu su dugovjecni
osim pridoslih
zivot s malo stresa i dobra fizicka kondicija su jedan od glavnijih uvjeta
recimo pradeda jos uvijek moze pretrcat 5 km bez brige, salto iz mjesta i slicno
ja sumnjam da cu dogurat tako daleko
_________________
Re: Ma nitko više ne želi leći na pijesak
aben wrote:emigracije ni bilo do bolesti i socijalizma, bilo je imigracijeepikur37 wrote:aben wrote:a ča misliš ča su u storon viku činili po otocima?epikur37 wrote:Ali isto tako stoji i to kseksonja da primitivniji krajevi, povlače i primitivniji govor. Znači više glasanja u odnosu na govor, oskudniju rečenicu i prostiji vokabular.
Tu uopće nije upitna primitivnost dalmatinskog zaleđa i dublje geografije u hercegovinu i bosnu.
Upitna je civliziranost priobalja i otoka, obzirom na teško uspostavljiv kontinuitet gospodarskog i civiloizacijskog blagostanja starog vijeka i mediterana sa srednjovjekovnim i modernim.
Krampanje po suhozidima, glad i stalna emigracija nisu pokazatelji kulture i razvoja...već ruralizacije, izolacije i propadanja.
Na stranu zadnji moderni trendovi koji osvješćuju starovjekovnu baštinu.
No sve skupa, ključni element koji ide u prilog obali i otocima je geografija, zaleđe u odnosu na Turke i balkanske ekspanzije, izolacija, te maritimno neograničen kontakt s civlizacijom.
otočka emigracija je rezultat bolesti i socijalizma, i retka je, s obziron na razdoblje o kojin ti govoriš.
Govorim o modernom navezano na srednji vijek...emigracija je silna...
Msm sve sam napisao u postu koji si citirao...
http://povijest.net/zadarski-otoci-u-periodu-od-1358-godine-do-kraja-15-stoljeca/
A komunizam dolazi krajem 15 stoljeća :D
epikur37- Posts : 45339
2015-08-06
Re: Ma nitko više ne želi leći na pijesak
ok, ajde, uputi me na neki veliki emigrantski val s otokovepikur37 wrote:aben wrote:emigracije ni bilo do bolesti i socijalizma, bilo je imigracijeepikur37 wrote:aben wrote:a ča misliš ča su u storon viku činili po otocima?epikur37 wrote:Ali isto tako stoji i to kseksonja da primitivniji krajevi, povlače i primitivniji govor. Znači više glasanja u odnosu na govor, oskudniju rečenicu i prostiji vokabular.
Tu uopće nije upitna primitivnost dalmatinskog zaleđa i dublje geografije u hercegovinu i bosnu.
Upitna je civliziranost priobalja i otoka, obzirom na teško uspostavljiv kontinuitet gospodarskog i civiloizacijskog blagostanja starog vijeka i mediterana sa srednjovjekovnim i modernim.
Krampanje po suhozidima, glad i stalna emigracija nisu pokazatelji kulture i razvoja...već ruralizacije, izolacije i propadanja.
Na stranu zadnji moderni trendovi koji osvješćuju starovjekovnu baštinu.
No sve skupa, ključni element koji ide u prilog obali i otocima je geografija, zaleđe u odnosu na Turke i balkanske ekspanzije, izolacija, te maritimno neograničen kontakt s civlizacijom.
otočka emigracija je rezultat bolesti i socijalizma, i retka je, s obziron na razdoblje o kojin ti govoriš.
Govorim o modernom navezano na srednji vijek...emigracija je silna...
Msm sve sam napisao u postu koji si citirao...
http://povijest.net/zadarski-otoci-u-periodu-od-1358-godine-do-kraja-15-stoljeca/
A komunizam dolazi krajem 15 stoljeća :D
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Re: Ma nitko više ne želi leći na pijesak
kako misliš da su suhozidi posljedica turkov?Kserks. wrote:epikur37 wrote:Ali isto tako stoji i to kseksonja da primitivniji krajevi, povlače i primitivniji govor. Znači više glasanja u odnosu na govor, oskudniju rečenicu i prostiji vokabular.
Tu uopće nije upitna primitivnost dalmatinskog zaleđa i dublje geografije u hercegovinu i bosnu.
Upitna je civliziranost priobalja i otoka, obzirom na teško uspostavljiv kontinuitet gospodarskog i civiloizacijskog blagostanja starog vijeka i mediterana sa srednjovjekovnim i modernim.
Krampanje po suhozidima, glad i stalna emigracija nisu pokazatelji kulture i razvoja...već ruralizacije, izolacije i propadanja.
Na stranu zadnji moderni trendovi koji osvješćuju starovjekovnu baštinu.
Gdje je trauma od Turaka bila najveća, tu je i jezik najviše degradira.
Kontinuitet u Dalmaciji, odnosno na priobalju i otocima postoji od doba Rimljanja. Od antike su ova područja pod vlašću Rima, Bizanata i Venecije. Nikad ova područja nisu inkorporira u sastav hravatskog kraljevsta vojnim putem, nego čistim priznavanjem hrvatske vlasti i to kao zaseban etnitet.
Malo tko zna da su na ovim područjima sve do 11 stoljeća misa služila na grčkom obredu te grčkom jeziku.
Također u Dalmaciji se u kontinuitetu održao prastari rimski sustav kolonata, što znači da kod nas nikad nije bilo kmetstva, nego su seljaci od antičkih vremena bili slobodni zakupnici zemlje, ovaj sustav je tek ukinut agarnom reformom kralja Aleksandra.
Suhozidi, glad i emigracija su posljedica 400godišnjih ratova sa Turcima i odvojenosti od zaleđa. Propadanje se ogledalo u 400godišnjem opsesivnom građenju, obnavaljanju te ponovnom građenju fortifikacija.
Zadnji zlatnik se trošio na zidine, razmijeri fortifikacijske arhihekture se danas toliko ne vide, jer je večina porušena, radi potreba širenja gradova, kada je turska opasnost minula.
suhozidi nisu posljedica turkov
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Re: Ma nitko više ne želi leći na pijesak
aben wrote:ok, ajde, uputi me na neki veliki emigrantski val s otokovepikur37 wrote:aben wrote:emigracije ni bilo do bolesti i socijalizma, bilo je imigracijeepikur37 wrote:aben wrote:
a ča misliš ča su u storon viku činili po otocima?
otočka emigracija je rezultat bolesti i socijalizma, i retka je, s obziron na razdoblje o kojin ti govoriš.
Govorim o modernom navezano na srednji vijek...emigracija je silna...
Msm sve sam napisao u postu koji si citirao...
http://povijest.net/zadarski-otoci-u-periodu-od-1358-godine-do-kraja-15-stoljeca/
A komunizam dolazi krajem 15 stoljeća :D
Uzmi samo škole u zadnjih 50 godina....
Ovdje treba razdvojiti ove migracije postmoderne i od nastanka RH od onih XIX i XX stoljeća..
epikur37- Posts : 45339
2015-08-06
Re: Ma nitko više ne želi leći na pijesak
epikur37 wrote:aben wrote:ok, ajde, uputi me na neki veliki emigrantski val s otokovepikur37 wrote:aben wrote:emigracije ni bilo do bolesti i socijalizma, bilo je imigracijeepikur37 wrote:
Govorim o modernom navezano na srednji vijek...emigracija je silna...
Msm sve sam napisao u postu koji si citirao...
http://povijest.net/zadarski-otoci-u-periodu-od-1358-godine-do-kraja-15-stoljeca/
A komunizam dolazi krajem 15 stoljeća :D
Uzmi samo škole u zadnjih 50 godina....
Ovdje treba razdvojiti ove migracije postmoderne i od nastanka RH od onih XIX i XX stoljeća..
so, what youre sayin, is...bolest i socijalizam?
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Re: Ma nitko više ne želi leći na pijesak
aben wrote:epikur37 wrote:aben wrote:ok, ajde, uputi me na neki veliki emigrantski val s otokovepikur37 wrote:aben wrote:
emigracije ni bilo do bolesti i socijalizma, bilo je imigracije
http://povijest.net/zadarski-otoci-u-periodu-od-1358-godine-do-kraja-15-stoljeca/
A komunizam dolazi krajem 15 stoljeća :D
Uzmi samo škole u zadnjih 50 godina....
Ovdje treba razdvojiti ove migracije postmoderne i od nastanka RH od onih XIX i XX stoljeća..
so, what youre sayin, is...bolest i socijalizam?
Jebena filoksera i jebeni socijalizam :)
Mani prosto dođe žao što si se betonirao u takav ideološki rov...i to svojevoljno si ušao u beton i pustio da te stisne.
I kuš sad s tim betonom, kako se kretati u razgovoru, životu.
epikur37- Posts : 45339
2015-08-06
Re: Ma nitko više ne želi leći na pijesak
Evo dodat ćemo ti vile dok si betoniran, čisto da imaš dojam akcije.
epikur37- Posts : 45339
2015-08-06
Re: Ma nitko više ne želi leći na pijesak
srića pa ti nisi u okovima ideologija, pa mi moreš objosniti ot prekid iz civiliziranosti storoga vika prema srednjen viku, i opisati uzroke masovnih emigracija...epikur37 wrote:aben wrote:epikur37 wrote:aben wrote:ok, ajde, uputi me na neki veliki emigrantski val s otokovepikur37 wrote:
A komunizam dolazi krajem 15 stoljeća :D
Uzmi samo škole u zadnjih 50 godina....
Ovdje treba razdvojiti ove migracije postmoderne i od nastanka RH od onih XIX i XX stoljeća..
so, what youre sayin, is...bolest i socijalizam?
Jebena filoksera i jebeni socijalizam :)
Mani prosto dođe žao što si se betonirao u takav ideološki rov...i to svojevoljno si ušao u beton i pustio da te stisne.
I kuš sad s tim betonom, kako se kretati u razgovoru, životu.
šteta ča imoš pametnijega posla, jeli da je tako
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Re: Ma nitko više ne želi leći na pijesak
aben wrote:srića pa ti nisi u okovima ideologija, pa mi moreš objosniti ot prekid iz civiliziranosti storoga vika prema srednjen viku, i opisati uzroke masovnih emigracija...epikur37 wrote:aben wrote:epikur37 wrote:aben wrote:
ok, ajde, uputi me na neki veliki emigrantski val s otokov
Uzmi samo škole u zadnjih 50 godina....
Ovdje treba razdvojiti ove migracije postmoderne i od nastanka RH od onih XIX i XX stoljeća..
so, what youre sayin, is...bolest i socijalizam?
Jebena filoksera i jebeni socijalizam :)
Mani prosto dođe žao što si se betonirao u takav ideološki rov...i to svojevoljno si ušao u beton i pustio da te stisne.
I kuš sad s tim betonom, kako se kretati u razgovoru, životu.
šteta ča imoš pametnijega posla, jeli da je tako
Nemam pametnijeg alki imam prečeg posla
epikur37- Posts : 45339
2015-08-06
Re: Ma nitko više ne želi leći na pijesak
Migracije 19stoljeća su posljedica otvaranja katoličkih zemalja Latinske Amerike, isključivo katoličkim imigrantima te otkrićem parobroda.epikur37 wrote:aben wrote:ok, ajde, uputi me na neki veliki emigrantski val s otokovepikur37 wrote:aben wrote:emigracije ni bilo do bolesti i socijalizma, bilo je imigracijeepikur37 wrote:
Govorim o modernom navezano na srednji vijek...emigracija je silna...
Msm sve sam napisao u postu koji si citirao...
http://povijest.net/zadarski-otoci-u-periodu-od-1358-godine-do-kraja-15-stoljeca/
A komunizam dolazi krajem 15 stoljeća :D
Uzmi samo škole u zadnjih 50 godina....
Ovdje treba razdvojiti ove migracije postmoderne i od nastanka RH od onih XIX i XX stoljeća..
Migracije 18 stoljeća su bile prema sjeveru, pa su Dalmatinci vlaji naseljavali Vojvodninu te BiH.
Nakon što je Eugen Savojski opljačkao Sarajevo 1697godine u BiH je ostalo svega 30000 katolika, tokom 18 stoljeća vlaji iz dalmatinskog zaleđa su postepeno naseljavali Zapadnu Hercegovinu i Srednju Bosnu sve do Zenice, a što se ogleda i u tome što govore istom podvrstom štokavskog narječja,tzv Zapadnim dijalektom.
Guest- Guest
Re: Ma nitko više ne želi leći na pijesak
Sukob civilizacija...
Sve u sužbi profita...
Jer što rus ili nijemac, čije države nemaju izlaz na toplo more i 'normalne plaže' kao što su naše, mogu znati o bon-tonu na plaži kako ga mi poimamo...
Domaći na plažu nose šugaman, koju kunu za piće i eventualno balun za picigin...
Dok turisti na plažu nose frižidere, pune torbe opreme, luftmadraca, hrane i odjeće...
Da ne spominjemo 'naše bosanske prijatelje' koji na plažu ne idu bez vunenih deka i kuhinjskih posuda punih prethodno skuhane/pečene hrane, kao da će na plaži provesti nekoliko dana/mjeseci...
Zanimljiv fenomen, u svakom slučaju...
Sve u sužbi profita...
Jer što rus ili nijemac, čije države nemaju izlaz na toplo more i 'normalne plaže' kao što su naše, mogu znati o bon-tonu na plaži kako ga mi poimamo...
Domaći na plažu nose šugaman, koju kunu za piće i eventualno balun za picigin...
Dok turisti na plažu nose frižidere, pune torbe opreme, luftmadraca, hrane i odjeće...
Da ne spominjemo 'naše bosanske prijatelje' koji na plažu ne idu bez vunenih deka i kuhinjskih posuda punih prethodno skuhane/pečene hrane, kao da će na plaži provesti nekoliko dana/mjeseci...
Zanimljiv fenomen, u svakom slučaju...
_________________
T.- Posts : 17594
2014-04-14
Age : 83
Re: Ma nitko više ne želi leći na pijesak
srun te bilo, to be schooled by jedun ideolog u okovima:epikur37 wrote:aben wrote:srića pa ti nisi u okovima ideologija, pa mi moreš objosniti ot prekid iz civiliziranosti storoga vika prema srednjen viku, i opisati uzroke masovnih emigracija...epikur37 wrote:aben wrote:epikur37 wrote:
Uzmi samo škole u zadnjih 50 godina....
Ovdje treba razdvojiti ove migracije postmoderne i od nastanka RH od onih XIX i XX stoljeća..
so, what youre sayin, is...bolest i socijalizam?
Jebena filoksera i jebeni socijalizam :)
Mani prosto dođe žao što si se betonirao u takav ideološki rov...i to svojevoljno si ušao u beton i pustio da te stisne.
I kuš sad s tim betonom, kako se kretati u razgovoru, životu.
šteta ča imoš pametnijega posla, jeli da je tako
Nemam pametnijeg alki imam prečeg posla
općenito je stanovništvo hrvatskih otokov reslo stopama rasta svjetskog stanovništva do 1920,
a zadarski arhipelag je reso svjetskin stopama do 1948, moj neideolški druže
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35492
2014-04-16
Re: Ma nitko više ne želi leći na pijesak
Da, Dalmacija je cijelo vrijeme imala veći prirodni prirast od Banske Hrvatske, a to nikako nije moguće u uvjetima premanentne gladi.aben wrote:srun te bilo, to be schooled by jedun ideolog u okovima:epikur37 wrote:aben wrote:srića pa ti nisi u okovima ideologija, pa mi moreš objosniti ot prekid iz civiliziranosti storoga vika prema srednjen viku, i opisati uzroke masovnih emigracija...epikur37 wrote:aben wrote:
so, what youre sayin, is...bolest i socijalizam?
Jebena filoksera i jebeni socijalizam :)
Mani prosto dođe žao što si se betonirao u takav ideološki rov...i to svojevoljno si ušao u beton i pustio da te stisne.
I kuš sad s tim betonom, kako se kretati u razgovoru, životu.
šteta ča imoš pametnijega posla, jeli da je tako
Nemam pametnijeg alki imam prečeg posla
općenito je stanovništvo hrvatskih otokov reslo stopama rasta svjetskog stanovništva do 1920,
a zadarski arhipelag je reso svjetskin stopama do 1948, moj neideolški druže
Svaki komadić terena je bio obrađen.
Guest- Guest
Re: Ma nitko više ne želi leći na pijesak
vidi epikur kontinuiteta, koliko smo bili ispred vremena da smo zaobišli srednjovjekovni feudalizam.
Kolonatski su se odnosi i nakon doseljenja Hrvata zadržali u onim krajevima koji su bili povezani s rimskom tradicijom (Dalmacija i Istra s Goricom). U Dalmaciji, na kopnu i na otocima, razvijali su se u različitim varijantama jer su vlasnici zemlje s kolonima sklapali pojedinačne ugovore s različitim uvjetima i klauzulama. U Dubrovačkoj Republici odnosi patricija prema njihovim kmetovima, polovnicima, težacima i kontadinima razlikovali su se od kolonata u ostaloj Dalmaciji.
Kolonat je u gospodarskom životu Dalmacije stoljećima bio temeljni oblik zemljišnih odnosa. Kada je Patentom od 7. IX. 1848. provedeno oslobođenje kmetova i rasterećenje zemlje od feudalnih obveza, kolonat je i dalje ostao na snazi uz obrazloženje da se temelji na privatnopravnom ugovoru, pa se ne radi o feudalnom odnosu između vlasnika zemlje i kolona. Tek su Prethodne odredbe za pripremu agrarne reforme od 25. II. 1919. u načelu (čl. 7) odredile ukidanje kolonatskih i sličnih odnosa. Ipak ta načelna zakonska norma nije bila provedena, pa su Zakon od 19. X. 1930. i Zakon od 6. III. 1931. odredili ukidanje agrarnih odnosa u Dalmaciji, među njima i kolonata, a odredba se počela provoditi tek 1933.
Moji preci su uzimali najamne radnike iz zagore, a takvog radnika su zvali sluga,a on njih gospodaru...u biti dao bi mu samo smještaj i hranu i on bi bio sretan.
Kolonatski su se odnosi i nakon doseljenja Hrvata zadržali u onim krajevima koji su bili povezani s rimskom tradicijom (Dalmacija i Istra s Goricom). U Dalmaciji, na kopnu i na otocima, razvijali su se u različitim varijantama jer su vlasnici zemlje s kolonima sklapali pojedinačne ugovore s različitim uvjetima i klauzulama. U Dubrovačkoj Republici odnosi patricija prema njihovim kmetovima, polovnicima, težacima i kontadinima razlikovali su se od kolonata u ostaloj Dalmaciji.
Kolonat je u gospodarskom životu Dalmacije stoljećima bio temeljni oblik zemljišnih odnosa. Kada je Patentom od 7. IX. 1848. provedeno oslobođenje kmetova i rasterećenje zemlje od feudalnih obveza, kolonat je i dalje ostao na snazi uz obrazloženje da se temelji na privatnopravnom ugovoru, pa se ne radi o feudalnom odnosu između vlasnika zemlje i kolona. Tek su Prethodne odredbe za pripremu agrarne reforme od 25. II. 1919. u načelu (čl. 7) odredile ukidanje kolonatskih i sličnih odnosa. Ipak ta načelna zakonska norma nije bila provedena, pa su Zakon od 19. X. 1930. i Zakon od 6. III. 1931. odredili ukidanje agrarnih odnosa u Dalmaciji, među njima i kolonata, a odredba se počela provoditi tek 1933.
Moji preci su uzimali najamne radnike iz zagore, a takvog radnika su zvali sluga,a on njih gospodaru...u biti dao bi mu samo smještaj i hranu i on bi bio sretan.
Guest- Guest
Re: Ma nitko više ne želi leći na pijesak
to ko moj jaro jozoNoor wrote:takve koji zadrze govor volim slusati, ali ima i dosta 'silovanja' purgeraja, a to je zivi ocajKserks. wrote:ali totalno si u krivu..pogledaj kad Dalmatinci dođu na javnu televiziju oni i dalje govore isto, svi ostali promine govor iz temelja.Noor wrote:ma ne, on je samo jedan od mnogih dođoša koji posto poto zeli postati purgerKserks. wrote:ako se referiraš na bandića, pa on je bosanac.Noor wrote:
pocnu kajkati...delati..i tako to :)
dobro...delaju slabo, al ono...
ne mislim iskljucivo na dalmatince, u pravu si...njih je i manje od ostalih
bosanac sa dna kace al zavrsio u zagrebu i zaposlio se,
ko biva uspio
i tako, sjednemo mi u kafic a jozo natego neki purger akcent a veze s vezom,
i pri tome svu onu ostroumnu duhovitost, sve ono sto u biti on jest odbacio da bi posto nesto drugo, a ne stoji mu
a bio je vjeciti problem, od pijanstva, kavanskih tuca do nabacivanja curama ispred njihovog momka i nezaboravnih provala
i tako ja sjedim sa ljusturom sto je nekad bio jozo a ne mogu mu rec jozo bolan sta ti je, nekako mi zao
kajka sa nekim akcentom a nije ga ufatio
i jebiga
prckov- Posts : 34561
2014-04-19
Re: Ma nitko više ne želi leći na pijesak
Kserks. wrote:ono upalim radio, i kontinentalni voditelji smaraju svakog slušatelja koji se javi s obale, jesi se kupao....i onda kad kaže nisam sedmicu dana, ovi padaju u afan.....kontinetalci da samo znate koliko ste nam smišni sa tom opsesijom kupanjem, ko mala dica ste. jebalo vas more.
pred 5 godina ošli u toscanu za promjenu, negdje u brdima između Firenze, Lucce i Pise, gdje nema mora (ali ima poveći bazen na imanju), i mogu ti reć da nam more nije falilo ni najmanje... spustili se autom jedan dan do Livorna ono 45 minuta vožnje, jebote ležaljke 25 ojra a gužva u pizdu materinu... ubuduće smo se išli vozikat okolo po brdima preko dana, radije, ima fenomenalnih jezera...
_________________
marcellus- Posts : 46005
2014-04-16
Re: Ma nitko više ne želi leći na pijesak
Leviathan2 wrote:aha, da se pofalim, postao pradeda :)
ajde super ... kolko imaš djece i unučadi ako se smije pitat
_________________
marcellus- Posts : 46005
2014-04-16
Re: Ma nitko više ne želi leći na pijesak
i ovako, što se mora i plaže tiče, jednostavno je. Ja sam ko klinac obožavao bit cijeli dan na plaži, a i moja kćerka obožava, i sigurno će i ova druga. A to te isto drži do nekih godina. Ka dođeš do mojih godina, više ti je do ladovine nego se pržit na suncu i skakat u more. Lani sam se iskupao u moru više nego i jedno ljeto unatrag više od 30 godina, možda 40, ali to je zato što klinku ne moš izvadit iz mora a mora neko s njom. A u Baški more i nije loše, pijesak je dolje i oblutak mjestimično i nema glupog kamenja i jebenih ježeva. Ali svejedno, daj mi ležaljku ispod bora i pivu u kafiću na samoj plaži pa da ja lijepo gledam kako se ljudi kupaju.
_________________
marcellus- Posts : 46005
2014-04-16
Page 10 of 12 • 1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12
Similar topics
» Užas: nitko više ne želi pričati o Ukrajini
» Užas: Putin više ne želi mir. Želi osvetu.
» Nitko ne želi u Hrvatsku :D
» Agencije kombijima obilaze Zagoru tražeći žene za čišćenje apartmana
» Lokalni izbori : S Bandićem nitko ne želi
» Užas: Putin više ne želi mir. Želi osvetu.
» Nitko ne želi u Hrvatsku :D
» Agencije kombijima obilaze Zagoru tražeći žene za čišćenje apartmana
» Lokalni izbori : S Bandićem nitko ne želi
Page 10 of 12
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum